<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 13144 | 2009. augusztus 25. 15:17 | ![]() | |
köszi t-72av! Előzmény: (13143) T-72AV 2009. augusztus 25. 14:52 | |||||
T-72AV | Adatlap | 13143 | 2009. augusztus 25. 14:52 | ![]() | |
helo romeo ez a vpv régen tatai volt meg ismerem a számozást űdv t-72av | |||||
juge75 | Adatlap | 13142 | 2009. augusztus 25. 14:33 | ![]() | |
Szia, köszi. De Notarius előzményére kérdeztem. :-) | |||||
romeo | Adatlap | 13141 | 2009. augusztus 25. 14:33 | ![]() | |
Bocsi Juge75! Elnéztem, azt hittem, hogy a VPV érdekel. | |||||
romeo | Adatlap | 13140 | 2009. augusztus 25. 14:31 | ![]() | |
Szia Juge75! Barátom annyit mondott, hogy valami veterán talin készült. | |||||
juge75 | Adatlap | 13139 | 2009. augusztus 25. 14:13 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 13138 | 2009. augusztus 25. 12:25 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 13137 | 2009. augusztus 24. 21:14 | ![]() | |
Kisrozi | Adatlap | 13136 | 2009. augusztus 24. 20:46 | ![]() | |
Sziasztok pár kép a Május 9-ei Moszkvai parádéról. Hétha tetszik. http://fishki.net/comment.php?id=51316 Üdv | |||||
antarktika | Adatlap | 13135 | 2009. augusztus 24. 20:38 | ![]() | |
antarktika | Adatlap | 13134 | 2009. augusztus 24. 20:35 | ![]() | |
Ha sasszemed van, akkor ennek a gépnek a toronyládáin is találsz felíratot és valami logót. | |||||
kojak | Adatlap | 13133 | 2009. augusztus 23. 22:28 | ![]() | |
Köszönöm! Ez tényleg "megjárta a hadak útját"! Üdv kojak! | |||||
antarktika | Adatlap | 13132 | 2009. augusztus 23. 18:45 | ![]() | |
elbandi | Adatlap | 13131 | 2009. augusztus 21. 22:07 | ![]() | |
Szia gaunt! Ez egy AT-PM vontató. Az ASU-57 bázisán, 1952-ben készült és a szovjet ejtőernyős alakulatok járműve volt, főleg 85 mm-es pc-elhárító löveget vontatott. Az ASU-57-hez hasonlóan, ezt is le (ki) tudták dobni rgépből. Üdv: elbandi | |||||
gaunt | Adatlap | 13130 | 2009. augusztus 21. 21:37 | ![]() | |
gaunt | Adatlap | 13129 | 2009. augusztus 21. 21:36 | ![]() | |
Nu, Sto jeta? Azt írják, hogy APNP-1 az AT-P alvázon, na de mi ez? | |||||
T-72AV | Adatlap | 13128 | 2009. augusztus 21. 20:16 | ![]() | |
kőszi | |||||
romeo | Adatlap | 13127 | 2009. augusztus 21. 19:37 | ![]() | |
Üdv T-72Av! Megírom ismerősömnek, aki a szárazföldi eszközökkel foglalkozik, ha lesz fotó felteszem. | |||||
juge75 | Adatlap | 13126 | 2009. augusztus 21. 18:17 | ![]() | |
Nem az egész vörös, csak a csőszájfék. | |||||
juge75 | Adatlap | 13125 | 2009. augusztus 21. 18:16 | ![]() | |
Díszítés. Elvileg vörösre (vagy sárgára) festik a zsírzó-olajozó gombokat, azokat fedő és takaró csavarokat, de nincs jelentősége úgy tudom. | |||||
kojak | Adatlap | 13124 | 2009. augusztus 21. 17:54 | ![]() | |
Sziasztok! Miért szokták pirosra festeni eggyes gvozgyikák lövegének belsejét? Üdv kojak! | |||||
T-72AV | Adatlap | 13123 | 2009. augusztus 21. 12:58 | ![]() | |
helo romeo bocsi hogy igy rád tőrők de szeretném meg kérdezni hogy nincsen KFOR műszaki eszkőzőkről képed előre is kőszőnőm űdv t-72av | |||||
romeo | Adatlap | 13122 | 2009. augusztus 21. 12:10 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13121 | 2009. augusztus 21. 09:46 | ![]() | |
Ex-Magyar BTR-50 PU Svájci múzeum udvarára érkezik. További érdekességek: www.militaertechnik-der-nva.de/Galerie/Bildergalerie.html | |||||
sulyid | Adatlap | 13120 | 2009. augusztus 17. 18:35 | ![]() | |
Kössz most már értem. | |||||
balaton | Adatlap | 13119 | 2009. augusztus 17. 16:03 | ![]() | |
Rendben. Lehet, hogy a neten találtak olyan fotót, amin felségjel van. Nekem is van pár ilyen képem. Tehát ezek nem lehetnek honvédségiek. Engem nem nagyon érint ez a probléma, ui. 1/35-ben túl nagy. Várok még a 72-es változatra. | |||||
mykman | Adatlap | 13118 | 2009. augusztus 17. 09:53 | ![]() | |
Köszi Srácok ! A trumpi új modelljét szemeltem ki donornak a last változatot. Mivel az új kit csak a vontatót tartalmazza így olcsóbb és kissebb is lesz a trailer nélkül. Láttam hogy a panzer shop is kiadta potom 140 dollárért a teljes kittet , okosabban tették volna ha csak 1 kiegészítőt adnak a trumpihoz mint ha a teljes járműt lemásolták volna. | |||||
T-72AV | Adatlap | 13117 | 2009. augusztus 17. 09:14 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 13116 | 2009. augusztus 17. 09:00 | ![]() | |
PU-12, Azaz PU-12 (punkt upravlenyie- vezetési pont) BTR-60PU | |||||
juge75 | Adatlap | 13115 | 2009. augusztus 17. 08:57 | ![]() | |
Légvédelmi vezetési pont. | |||||
sulyid | Adatlap | 13114 | 2009. augusztus 17. 08:29 | ![]() | |
Milyen btr60 PU-t? | |||||
Maz | Adatlap | 13113 | 2009. augusztus 17. 08:23 | ![]() | |
Kedves balaton! Elnézést, ha ez jött volna le az írásomból. Nem téged akartalak piszkálni, egész egyszerűen értetlenkedek, mert a képek és a fellelhető infók alapján nem a miáltalunk használt változatot akarják kiadni, ráadásul ha felségjelet akarnak hozzá adni, akkor az régen rossz, mert tudtommal nem raktak rájuk soha. Ha a cicát, vagy a feliratot akarják kiadni hozzá, az viszont jópofa lenne. | |||||
juge75 | Adatlap | 13112 | 2009. augusztus 17. 07:03 | ![]() | |
BTR60 PU-t mikor adják ki? | |||||
balaton | Adatlap | 13111 | 2009. augusztus 16. 22:47 | ![]() | |
Kedves Maz! Jó, hogy le nem baszol, amiért le mertem írni. Semmi valótlanságot nem állítottam, csak ami a trumpeter honlapján olvasható. www.trumpeter-china.com/war513/products/en_message.asp Ha nem működne a link: "Decal Marking 1.Russian Army 2.Hungarian Army " üdvözlettel Kerek Gábor | |||||
Maz | Adatlap | 13110 | 2009. augusztus 16. 22:16 | ![]() | |
mykman! Körülnéztem a gépemen, 12 év alatt kb ennyi képet találtam KET-T-ről. Valószínűleg van átfedés az előttem belinkelt és általad már látott képekkel. Pár képem még lehet, hogy van, de az is max a dísszemlés és a Togliattiban kiállított gépről. | |||||
Maz | Adatlap | 13109 | 2009. augusztus 16. 21:43 | ![]() | |
balaton! Milyen magyar jelzésekkel? Rendszám? A HL-20-18 cicája? A HL-20-15 MAZ felirata? Valamelyik sávos lökhárítója? El nem tudok képzelni más jelzést, amitől magyar lenne. Amúgy ahogy nézem nem az a változat lesz kiadva, mint amiből mi is kaptunk, hanem az utolsó "Last" kódnéven futó és abból se a csörlős változat, hanem sima 537. Nekünk ennél korábbi kiadású változataink voltak/vannak, amiken már a vízszintes trepni van a csörlő mellett, de az ÜZA tartályokon még van burkolat. És Trélert milyet adnak ki hozzá? | |||||
Maz | Adatlap | 13108 | 2009. augusztus 16. 21:27 | ![]() | |
Nem, nem engedték ki. Mivel ez nem is volt ott. A Bólyairól ezt máshová vitték, mert magánkézben van. | |||||
torpokoska | Adatlap | 13107 | 2009. augusztus 16. 19:20 | ![]() | |
az újabb változat pr-t.ru/catalogue/k4_02.pdf mégegy kép a régiről www.rcforum.ru/modules.php némileg több fotó www.technic-memorial.narod.ru/KET-T/KET-T.htm | |||||
balaton | Adatlap | 13106 | 2009. augusztus 16. 19:04 | ![]() | |
A Trumpeter magyar jelzésekkel (is) adja ki a legújabb Maz-készletet :) Sajnos még mindig csak 1/35-ben. | |||||
torpokoska | Adatlap | 13105 | 2009. augusztus 16. 19:01 | ![]() | |
azt hiszem nem találsz, mert csak a szovjet/orosz stratégiai rakéta alakulatok kaptak belőle (ott volt sok Maz szállító és igény ilyen képességekre), | |||||
T-72AV | Adatlap | 13104 | 2009. augusztus 16. 18:57 | ![]() | |
helo szezsolt na mivan ki egeték a maz-537g a petőfi laktanyábol. űdv t-72av | |||||
mykman | Adatlap | 13103 | 2009. augusztus 16. 18:15 | ![]() | |
Sziasztok ! Tud nekem valaki segíteni MAZ-537 KET-T ügyben? infókat és képeket keresek róla ami nem a tankograd-ból van. Találtam pár fotót az idei moszkva-i diszmenetről amiben benne van de ez mindössze 3 db... Van ez magyarországon , vagy a közeli államokban megtekinthető ,fotózható ? | |||||
antarktika | Adatlap | 13102 | 2009. augusztus 16. 12:25 | ![]() | |
Az emlékek már a ködbe vésznek..., de úgy emlékszem, hogy az előtéthajtómű a motor fordulatszámát 0,67%-ra lassította és a motor és a sebességváltó között helyezkedett el a hajtásláncban. Hütőventillátor nélkül lehetett menni, de alacsony fordulaton és csak pár kilométert. Gyakorlatból tudom, mert ezért egyszer majdnem megfenyítettek...)) | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 13101 | 2009. augusztus 16. 12:02 | ![]() | |
Szerintem csak elírás lehet az a 3000 km. Bár az egyik előttem szóló már megemlítette a nehéz terep adta igénybevételeket. UAZ 469 et vezettem amikor katona voltan és szerencsére sok kilométert és volt benne bőven nehéz terep is. Máig emlékszem hogy az országúti norma 16,5 liter benzin volt és a nehéz terep szorzója pedig 4,2 . Ez tömören annyit tesz hogy 100 km nehéz terep az olyan mint 420 km országúton . Természetesen ez csak a motor tekintetében érvényes az autó szerkezetére és erőátvitelére sokkal amortizálóbb hatása van. | |||||
gaunt | Adatlap | 13100 | 2009. augusztus 16. 11:40 | ![]() | |
Gondolom ha tönkrement az előtéthajtómű, akkor nem ártott minél előbb leállítani a motort igaz? Én úgy tudom, hogy onnan kapja a hűtőventilátor a meghajtást szögáttételen keresztül. | |||||
antarktika | Adatlap | 13099 | 2009. augusztus 16. 09:24 | ![]() | |
Láttam a kipufogóból méteres lángokat lövellő T-55-öst, olyan 55-öst mely több olajat fogyasztott, mint gázolajat, olyan hengerfejes T-72-est, melyhez 10 Km-enként 10 liter vizet kellett utánaönteni. Ám mégis mentek. Ezek nem urban legend, saját szememmel láttam. Az orosz harckocsiknál nem is igazán motorikus problémák voltak, mert azok igazi igénytelen, mégis nagyszerű motorok voltak, hanem az erőátviteli berendezésekkel. Előbb szakadt szét a gitár ( előtéthajtómű ), vagy a sebességváltó, illetve a kormánymű, mint hogy a motor adja meg magát. | |||||
kojak | Adatlap | 13098 | 2009. augusztus 15. 23:24 | ![]() | |
Sziasztok! Engem is érdekelt ez 3000km-es történet. Harckocsi nincs a cégnél sajnos, de van két ruszki traktorunk meg lánctalpas dózereink.Nem tank de azért van némi hasonlóság.A gépeket a Tsz selejtezte ki mielőtt hozzánk kerültek.Nem volt azokon semmi extra (lámpa ajtó fék stb) csak ami a munkához kell.Nem volt időnk semmilyen karbantartásra.Víz olaj gázolaj és gyerünk dolgozni Kaptak is szegény gépek rendesen!Aztán vettünk egy olasz traktort. Kényelmes komfortos élmény volt vele dolgozni. A múlt héten egyszerüen éjfélkor leállítva kigyulladt valami zárlattól és szarrá égett.Bezzeg a ruszki traki húszfilléresből csinált biztosítékai még mindíg bírják. Mikor vontattuk el a roncsot útban volt a kis láncos ami már két éve nem volt indítva.Felpumpáltuk az Ac-t,tíz métert sem vontattuk és simán indult.Rengeteget hajtottuk a gépeket sok üzemóra van bennük de én még szétszedett motort nem láttam a cégnél!Azt el tudom képzelni hogy,egy tankból már a gyárban órán-száján folyik az olaj de hogy nembír ki 3000 km-t az nekem hihetetlen. Üdv kojak! | |||||
gaunt | Adatlap | 13097 | 2009. augusztus 15. 19:27 | ![]() | |
Szóval akkor az a bizonyos 3000km amit a wikipédián írtak bizonyos szempontból igaz is és hamis is lehet. Az a zavaró benne, hogy csak annyit írnak "elhasználódik a motor". Szerintem ez így hülyeség, a komplett motor kizárt, hogy így tönkremenjen (kivéve ha besül) inkább csak alkatrészei mennek tönkre. (dugattyúk, főtengely, csapágyak stb...) Egy alaposabb javítás után ugyanaz a motor még vígan működhet tovább. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 13096 | 2009. augusztus 15. 18:58 | ![]() | |
Maz és Páncélos kommentjei teljesen egybevágnak azzal amit édesapám mondott. 1.Bárnilyen jó is egy motor egy jármű, ha nem hozzáértő emberek kezelik azt is tönkre lehet tenni 2. A harckocsinak mint általában minden harcijárműnek olykor olyan helyeken is át kell jutnia ahol a motor a hajtáslánc többszörös igénybevételnek van kitéve. Pl. erősen rombolt terepszakaszon való átjutás, amit még megkoronázhat egy nehéz elakadás is. Ott bedig a technikát "tisztességesen kifaggatják", akár a mentő akár a mentésre szoruló járműről beszélünk. Kivéve akkor ha az elakadás oka motorikus meghibásodás mert ilyenkor egyértelmű, hogy a mentőjármű(vek) igénybevétele növekszik. Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 13094 | 2009. augusztus 15. 09:31 | ![]() | |
Köszi Juge75! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |