<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Zsolesz | Adatlap | 138725 | 2006. március 1. 23:07 | ![]() | |
Ez műgyanta lesz,vagy vákuumos? Előzmény: (138724) Kislõcsös 2006. március 1. 22:40 | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138724 | 2006. március 1. 22:40 | ![]() | |
Szia kalóz Én úgy tudom a 134-es a 104-es orrát kapta és a vízszintes vezérsík is csak a T modosításban tér el. Egy OKB-s 104-est már csináltam,szerintem alapnak jó lesz(tudom ennyi erövel csinálhatnám seprünyélből is csak az túl szálkás ) :) De ez még odébb van most befejezem elöbb az Il-18-ast | |||||
Kalóz | Adatlap | 138723 | 2006. március 1. 19:02 | ![]() | |
Kislőcsös! A 104-es eléggé nem hasonlít a 134-esre, más a törzs, a szárnyak, a hajtóművek elrendezése és a farokrész is. Szerintem építsd meg a 104-est a maga valójában (bár magyar felségjellel nem repült), és a 134-est készítsd el inkább házilag. A szárnyakat, stabilizátorokat lehet vastagabb műa. lemezből elkészíteni, a testnek érdemes szerszámot készíteni és húzással elkészíteni, mint a kabintetőt. A kisebb alkatrészek elkészítése biztosan nem okozhat gondot. | |||||
Csabi | Adatlap | 138722 | 2006. március 1. 14:47 | ![]() | |
Múlt vasárnap a Discovery-n (Flying Heavy Metal) Bruce Dickinson görkorcsolyázott az alsó és felső fedélzeten. | |||||
Bombraider | Adatlap | 138721 | 2006. március 1. 14:33 | ![]() | |
Kislõcsös | Adatlap | 138720 | 2006. február 28. 11:18 | ![]() | |
Most meg is rendeltem a Tu-104-est és abból fogom átfarigcsálniTu-134-essé,de elöbb az Il-18-ast befejezem. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 138719 | 2006. február 28. 11:08 | ![]() | |
Oké,tehát türelem,Tu-134-est terem:-)) | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138718 | 2006. február 28. 09:19 | ![]() | |
Szia Zsolesz De tervbe van véve hogy kifaragon a34-est is.Meg az IL-14 est és az L-410-est is. | |||||
Lapi | Adatlap | 138717 | 2006. február 27. 23:22 | ![]() | |
szia makettes képzeld én kint voltam ,amikor szegénynek egy gyakorlás közben leszakadt a farokrésze.tucatnyi fotot csináltam hála a katasztrofavédelemnek ,az uj nagy tüzoltokocsin is voltam. némi barkas roncs is látszik a háttérben. persze csak akkoe ha van szived megnézni irj, ha érdekel a dolog csao | |||||
makettes | Adatlap | 138716 | 2006. február 27. 15:53 | ![]() | |
Sziasztok! A ferihegyi Tu-134-t ne nézzétek meg,tűzoltók gyakorlásra használják... Szívszorító... makettes | |||||
Zsolesz | Adatlap | 138715 | 2006. február 27. 13:00 | ![]() | |
Te nem tervezel az Il,és a Bombardier mellé 134-est? Neked van makettben? | |||||
Zsolesz | Adatlap | 138714 | 2006. február 26. 21:28 | ![]() | |
Köszi a linket,szép Piroska,de Malév festéssel a legszebb. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138713 | 2006. február 26. 21:21 | ![]() | |
Kislõcsös | Adatlap | 138712 | 2006. február 26. 21:20 | ![]() | |
úgy tudom 1:144-ben csak a BrazModels gyártja gyantából és aranyáron van www.brazmodels.com/.../ Tu-134/TU134kitphoto.htm | |||||
Zsolesz | Adatlap | 138711 | 2006. február 26. 21:13 | ![]() | |
Ezeket mikortól lehet kapni,és hol,mennyiért??? Bár kamionozok,de ezek nagyon tetszenek,és Tu-134-est hol lehetne beszerezni?A Keleti Blokkéknál nincs,bár OKB gyártja/?/az katasztrófális minőségű. Az a 134-es kormánygép nagyon megfogta a fantáziámat... | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138710 | 2006. február 26. 21:07 | ![]() | |
| |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138709 | 2006. február 26. 20:56 | ![]() | |
Igazad van Tu-126-ost akartam írni. | |||||
MrChef | Adatlap | 138708 | 2006. február 26. 20:34 | ![]() | |
A Tu-134-es orrkupolája a navigációs tiszt (vagy kicsoda) munkahelye, nem? Én így tudom. | |||||
Mekett | Adatlap | 138707 | 2006. február 26. 20:02 | ![]() | |
A Tu-124 a Tu-104 kisebb kapacitású és méretű, szitén utasszállító leszármazottja. A Tu-134 szintén a 104-esből származtatható le, de persze már csak nagy vonalakban. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138706 | 2006. február 26. 20:00 | ![]() | |
Szewasz Bendeguz! Én meg úgy tudom hogy a Tu-134-est, a Tu-124-es katonai(bombázó) és a Tu-104 es szerkezeti elemeinek felhasználásával készült | |||||
Bendeguz | Adatlap | 138705 | 2006. február 26. 19:31 | ![]() | |
A 134-es esetében nem igazán design okoból van ott az üvegkupola. Én úgy tudo, hogy azért lett rárakva, mert ha balhéssá válik a helyzet a hidegháborúban, akkor a szerelősoron egy kapcsolás és máris nem székek, hanem bombatér kerül a gép belsejébe, a kupolába pedig a bombavető,(vagy mittoménmi a hivatalos megnevezése) foglal helyet. És ha megnézzük, akkor van is valami alapja, mert a cigi sem viccből 7,62-es meg a májkrémkonzerv is kísértetiesen hasonlít a nyelesgránát fejeére. Meg hát akkoriban nagyon ugrásra készen állt a világ. Meg a zetorgyárról is hallottam olyat, hogy ott is csak kevésen múlik, hogy traktor, vagy harckocsi gurul-e le a szalagról | |||||
Kaloz | Adatlap | 138704 | 2006. február 26. 19:16 | ![]() | |
Na, ez volt az igazi dizájn (a 2. és 3. kivétel) | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138703 | 2006. február 26. 19:11 | ![]() | |
No,akkor még egy kis csemege... | |||||
Mekett | Adatlap | 138702 | 2006. február 26. 19:07 | ![]() | |
Hát igen, pl az Öreg, nem is beszélve a fél orosz tervezőgárdáról, akik nála tanulták ki a mesterséget. :) | |||||
MrChef | Adatlap | 138701 | 2006. február 26. 19:00 | ![]() | |
Hát ez az...nekem ez volt az egyik gyerekkori álmom!:-)) A Tupoljevnél nagyon ütős designerek lehetnek. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 138700 | 2006. február 26. 18:55 | ![]() | |
Nagybátyám a Malévnél volt pilóta, így édesapám, mikor repülőre ült a le- és felszállást mindíg az üvegkupolából csodálhatta végig. Állítása szerint hihetetlen élmény, mintha te magad repülnél és a gép ott sem volna | |||||
MrChef | Adatlap | 138699 | 2006. február 26. 18:29 | ![]() | |
Ezek a Tupoljevek gyönyörű gépek. A 134-esnek az orrán az üvegkupola is baromi pofás. Tökjó lett volna, ha még üzemben tartanak ilyen gépeket a MALÉV-nál. A modernebbek sem mennek gyorsabban, nem?:-) A mostani magyar kormányoknak is lehetne kormánygépe... Már írtam lentebb: ha lesz egy össznépi Tu-134-es másolás, pár alkatrész másolását én is bevállalnám. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138698 | 2006. február 25. 23:51 | ![]() | |
Szewa Lapi! dumáljunk az MSn-en,hogy ne zavarjuk a többieket,ok? A kamionos kép a HA-LBH ról készült Shinsheimben | |||||
Lapi | Adatlap | 138697 | 2006. február 25. 23:28 | ![]() | |
Sziasztok Zozy papa jok a képek a kis Tu-rol főleg a kamionos tetszett.van még valami hasonló ? persze tudokén is küldeni | |||||
Zsolesz | Adatlap | 138696 | 2006. február 25. 19:39 | ![]() | |
Asztakutyafáját,az a kormánygép nagyon tuti lenne makettben... | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138695 | 2006. február 25. 19:21 | ![]() | |
Ezek is magyar Tu-134-esek. | |||||
Lacee | Adatlap | 138694 | 2006. február 23. 22:38 | ![]() | |
Én nem ! Muti ! :) | |||||
Lacisajt | Adatlap | 138693 | 2006. február 23. 22:13 | ![]() | |
Sziasztok! Láttatok ti már Revell által gyártott Qantas 747-es gépet? | |||||
Kalóz | Adatlap | 138692 | 2006. február 23. 21:46 | ![]() | |
Hali! Akinek esetleg letöltés után nem tudja megnyitni, az egészítse ki a .jpg kiterjesztéssel. Nekem bevált. | |||||
Kalóz | Adatlap | 138691 | 2006. február 23. 21:42 | ![]() | |
Kislőcsös! Ez, ha jól látom, az újabb dizájn, aminél a farokrész sötétkék. Én még a régi festéssel utaztam (nem is egyszer). Egyébként köszi, lementettem. Kalóz | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138690 | 2006. február 22. 22:50 | ![]() | |
Ezek a Tu-134-A3 eredeti festési tervei,ennek alapján festették az igazi gépeket. Sajnos kicsit le kellett butitani a képeket hogy átférjen,de így is használható. A rajzokat Zsaludek Endre barátom engedélyével teszem közzé nektek,annak reményében hogy sok szép maléves makettet látunk majd. Kislőcsös | |||||
Figaro | Adatlap | 138689 | 2006. február 22. 18:42 | ![]() | |
Tudom,hogy így meg lehet oldani, csak arra gondoltam, ha sikerül alkatrészhez jutni úgy egyszerűbb lesz. De, köszi az ötletet. | |||||
Kalóz | Adatlap | 138688 | 2006. február 22. 18:01 | ![]() | |
Figaro! Ha nem sikerül törzsdarabhoz jutni, akkor ki lehet egészíteni házilag is. Én ilyen esetekben vastagabb sztirollapokból kivágok a törzs méreténél nagyobb gyűrűket, és összeragasztom a szükséges vastagságig. A két végére olyan méretűt ragasztok, ami a meglévő törzs belső átmérőjének felel meg. A pozicíonáláshoz ajánlatos az elemek közepét kifúrni, amin egy tüskét átdugva biztosítható a központosság. A ragasztás után a közepét ki lehet fúrni, reszelni, hogy ne legyen olyan vastag ill. nehéz. A külsejét a törzsbe beragasztás után lehet lemunkálni. Az ablakok vagy süllyesztéssel, vagy az ablak "lyuk" elkészítése után az anyag belülről történő kikönnyítésével lehet elérni. Ha van gyakorlatod műanyag húzásában, akkor esetleg érdemes sablont készíteni, és két félből melegen húzni, az elég közel lesz az eredetihez. | |||||
Figaro | Adatlap | 138687 | 2006. február 22. 17:49 | ![]() | |
Szia Kalóz! Van egy egészen ép Aeroflot-os üvegorrú rövid 134-esem, ebből szeretnék Malév Tu-134A-t ami radarkúpos és hoszabb a törzse. A törzs hosszabbításhoz kellene alkatrésznek való törzsbarab (kb. 20-25mm). Egyébként az üvegezése tényleg szörnyű, a szélvédőnek pedik köze sincs a valósághoz. Ezeket mindenképpen át kell építeni. | |||||
MrChef | Adatlap | 138686 | 2006. február 21. 21:21 | ![]() | |
Én ugyan nem vagyok "repülős", de a Tu-134 láttám felcsillant a szemem! Esetleg én is tudnék másolni pár alkatrészt! | |||||
Mekett | Adatlap | 138685 | 2006. február 21. 20:43 | ![]() | |
Köszönöm Tibcsi! Örömmel élnék majd a lehetőséggel, sör vagy egyéb értéktárgy képezheti a cserealapot részemről ;-) | |||||
Kalóz | Adatlap | 138684 | 2006. február 21. 17:35 | ![]() | |
Sajnos a 134-es az egyik (a másik a 104-es), ami nem maradt meg a hazaköltözés során az NDK-s makettekből (nem tudom, miért, a többi átvészelte). Amennyire emlékszem, az ablakok tényleg katasztrófák, nem illeszkednek és dorong méretűek a keretek. Úgyhogy mindenképp ajánlatos új ablak készítése. Figaro! Egyáltalán nincs törzs, vagy csak összetört ill. hiányos? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 138683 | 2006. február 21. 11:30 | ![]() | |
Mekett, Szerintem mindenképpen érdemes újat faragni, mert ami van hozzá gyári plexi, az egy katasztrófa. Én is azt tervezem, hogy újat készítek, de még nem tudtam rávenni magam. Ha elkészül a saját, akkor a "gyári" a tiéd. :)) | |||||
Figaro | Adatlap | 138682 | 2006. február 20. 18:41 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Köszi a felajánlást, de sajnos nem tudom a másolást megoldani, ezért gondoltam sérült, törött alkatrészekre. Figaro | |||||
Mekett | Adatlap | 138681 | 2006. február 19. 21:32 | ![]() | |
Nekem csak egy szélvédőplexi kéne ugyanehhez a kézlethez szintán felújítás céljából :) Meg esetleg a futóművek. Meg tudnánk beszélni valahogy egy másolást/mintakészítést ezekről? Nagyon hálás lennék érte. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 138680 | 2006. február 19. 20:33 | ![]() | |
Figaro, Nekem van egy komplett NDK Tu-134-esem dobozban. Ha meg tudod oldani a másolást pl. műgyantából, a törzsfeleket esetleg el tudom küldeni. DE CSAK FEJVESZTÉS TERHE MELLETT!!! :-)) | |||||
Figaro | Adatlap | 138679 | 2006. február 19. 20:22 | ![]() | |
Szaisztok! Egy később újjáépítendő 1:100 régi NDK-s Tu-134-es törzshöz keresek alkatrészt. Ha esetleg van valakinek elfekvőben, akár törött v. sérült, alkatrésznek való törzs, akkor légyszi' írjatok. Köszi. Figaro | |||||
Lacisajt | Adatlap | 138678 | 2006. február 2. 12:37 | ![]() | |
Kislõcsös | Adatlap | 138677 | 2006. február 1. 20:23 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 138676 | 2006. február 1. 20:17 | ![]() | |
Szevasz igy van Én vagyok pár hete megcsapott ujra a kerozin szaga,és visszanéztem a repülős csapatba 1 éves a kislányom van egy kertesházunk,megvagyunk elhagytam a repülést egy "kicsit" de azért nem szórtam ki azt ami van sokkakkal probáltam felvenni a kapcsolatot de nem jo a szám vagy elköltözött vagy ilyenek Rád véletlenül találtam ma du itt az infon hogy vagytok ? Az E-mailen ha irunk az nem annyira nyilvános. holnap kötik be nekem a gyors netet,most az apámnál vagyok. többnyire vidéken dolgozom,de nagyritkán a régi pincében dolgozom én csak a szére meg a jora emléxem most a Te régi pirosra festett Tu-114 est csinálgatom. szombaton megyek az RBK-ra talizok valami ismeretlen emberkével Ha gondolod ott összefuthatunk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |