<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kislõcsös | Adatlap | 138896 | 2006. szeptember 16. 20:47 | ||
Fodi | Adatlap | 138895 | 2006. szeptember 15. 18:38 | ||
Brúnó | Adatlap | 138894 | 2006. augusztus 31. 20:58 | ||
Sziasztok! Tudtok olyan oldalt, ahol lenne civil légitársaságos matrica IL-76-hoz? Trumpi 1/144. Köszi Brúnó | |||||
Tomcat | Adatlap | 138893 | 2006. augusztus 31. 18:14 | ||
(Én az egeres festést készítem, azért írtam):D Tomcat | |||||
Tomcat | Adatlap | 138892 | 2006. augusztus 31. 18:10 | ||
Ha jól látom, akkor a 2. kép a Die Maus-os? Mintha az egér embléma lenne hátul, ha jól látom, egy picikét látszik. Naggyon köszönöm az infót, Farkaskoma! | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 138891 | 2006. augusztus 31. 17:44 | ||
Alul szürke, mint a törzs alsó rész, felül pedig a törzs szinével megegyező fehér.. www.airliners.net de itt van pár kép is... | |||||
Tomcat | Adatlap | 138890 | 2006. augusztus 31. 17:23 | ||
Sziasztok! Megakadtam a Revell Airbus A-321 festésében(a normális Lufthansás, nem a retro stílusú). A festési rajzot a interneten talált (az eredeti, a készlet matricakészletéből is elkészíthetőről talált) fényképekkel összehasonlítva tűnt fel több hiba és eltérés. Így már nemigen hiszek az útmutató egykét információjában. A D-AIRY(a "Die Maus") és a D-AIRN jelzésű gépeken a szárnyak és a vízszintes vezérsíkok felső része fehér vagy világosszürke? Mert megnéztem több Lufthansás A-321-et, és azoknak fehér volt a szárny felső része, csakhogy nem volt infó, h az melyik gép. Előre is köszönöm segítségeteket! Üdv.: Tomcat | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138889 | 2006. augusztus 29. 21:20 | ||
Áhoj pajtások! Szükségem lenne egy Revell 1:144-es Boeing 747-400 as jobb szárnyára(a balbol kettö van).Ha van véletlen valakinek egy felesleg dobjol egy mélt és elboltoljuk. Köszi:Kislőcsös | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138888 | 2006. augusztus 27. 15:32 | ||
Sajnos csak gyantából gyártják és nagyon drága.Megtudod nézni a Hannants nál.A Legato,a Welsh Models és az F-RSIN is csinálja,de gyakorlatilag itthon nem lehet beszerezni 26 fontért ami gyakorlatilag 10.000 ,- felett van. www.hannants.co.uk/search/ | |||||
945 | Adatlap | 138887 | 2006. augusztus 27. 13:34 | ||
Szia Kislőcsös! Az atr72-es volt.Gyártja valaki? Köszönöm 945 | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138886 | 2006. augusztus 26. 15:26 | ||
Egy kis segítség.No melyik repcsit láttad? kislőcsös | |||||
Cébés | Adatlap | 138885 | 2006. augusztus 24. 18:30 | ||
Hogy én milyen hülye vagyok! Mikor olvastam a cserebere topic-ban hogy nézzek mailt,már leesett Szia Gábor! :)) Cébés | |||||
945 | Adatlap | 138884 | 2006. augusztus 24. 13:48 | ||
Sziasztok! Először is mindenkinek nagyon köszönöm,mindent értek. Másodszor,egyik megoldást sem találom élethűnek.Valamit megprópálok kitalálni,a végeredményt egyszer csak felrakom. 945 | |||||
barackdr | Adatlap | 138882 | 2006. augusztus 24. 13:05 | ||
Stefan! Amit te írsz az már csak azért sem igaz, mert mindkét festésnél azonos számot ad meg az ablaksornak és az ablakok egyébként sem lesznek mások ha átfestenek egy repülőt :) Nem bántani akarlak csak kijavítani. | |||||
barackdr | Adatlap | 138881 | 2006. augusztus 24. 13:03 | ||
945! Pontosítsunk kicsit, a nem 4 sor hanem 2-2 sor mivel ugye mindkét oldalra kell 1. Akkor már csak 2 variációról van szó, amiről beszélnünk kell. Azért van 2 féle, mert általánosan 2 féle elkészítési mód az általános. 1. az átlátszó ablkaot az ezüst kerette lfelrakják az ablakok lyukaira és ez jelképezi az ablakot, ekkor belátni a gépbe(és nincs benne semmi) 2. az összes ablakot betömik tömítővel(pl én is), ekkor festés után a szürke ablak kerül fel a gépre az ezüst kerettel. Ezzel megoldódik a repülő üres belül probléma és mivel egyes gyártók gépein nincsenek is kivágva az ablakok hanem csak szürke martica van hozzá, így egységes lehet gépparkunk ha a Revell gépeket is ablak nélkül a szürke matricával készítjük. Üdv: barackdr | |||||
Stefan | Adatlap | 138880 | 2006. augusztus 24. 13:01 | ||
Remélem erre gondoltál és tudtam segíteni! :) | |||||
Stefan | Adatlap | 138879 | 2006. augusztus 24. 12:54 | ||
Most nézem, hogy a leírásában 2 féle matricázást/festést lehet csinálni belőle. Van egy Ryanair old, meg egy Ryanair new. Szerintem ez lehet az oka. Magyarul nem kell az egész matricakészletet rápakolni a gépre, csak azokat, amelyek ahhoz a verzióhoz kellenek, amiket meg akarsz csinálni. Más ötletem nincsen. | |||||
Stefan | Adatlap | 138878 | 2006. augusztus 24. 12:51 | ||
945 (GAS?)! Nem lehet, hogy több fajta matricázást lehet elkészíteni belőle? | |||||
945 | Adatlap | 138877 | 2006. augusztus 24. 12:46 | ||
Sziasztok! Vettem egy 737-800 "RYANAIR" Boeinget a Revelltől mint első utasgép. A matricalapon négy sor található az ablakokra,sötétszürke alumínium kerettel,alumínium keret.Miért van ez,melyiket kell használnom majd(a szélvédőnél is ez a helyzet)? Köszönettel 945 | |||||
Lapi | Adatlap | 138876 | 2006. augusztus 23. 23:04 | ||
szia Cébés- nagyon jol tudod,hogy csak 100 as gépeket gyüjtök :) hoztál már Te is nekem ,meg nálam van az Andriska volt Jumboja.. Gábor vagyok... :)) | |||||
Cébés | Adatlap | 138875 | 2006. augusztus 23. 22:43 | ||
Szia Lapi! Szerintem dobd fel a hírdetést a cserebere topic-ba is. Nekem van egy szép darab,de az 1/72-es. Csak nem 1/100-as gépeket gyűjtesz? üdv:Cébés | |||||
Lapi | Adatlap | 138874 | 2006. augusztus 23. 22:29 | ||
bocs egy D-t kihagytam tehát Concorde-ot | |||||
Lapi | Adatlap | 138873 | 2006. augusztus 23. 22:28 | ||
Hello srácok ! keresek megvételre vagy cserére egy szép 1/100 as Concore-ot. gyárto mindegy. köszi elöre is. hello | |||||
945 | Adatlap | 138871 | 2006. augusztus 20. 11:21 | ||
Sziasztok! Tophatters:szerettem volna lefotózni,de a Görög hatóság heves ellenállásába ütköztem.10-15 ablaknyílása lehetett. boriszjelszint:azt gondolom,tisztában vagyok az olimpia jelképével,ami valóban öt karika.A vezérsíkon tényleg hat volt(nekem is akkor tünt fel,mikor egy utitárs szólt),csak a miértjére voltam kiváncsi,hátha valaki tudja. Köszönettel:945 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138870 | 2006. augusztus 20. 10:04 | ||
az olimpiai karikák öten vannak | |||||
Tophatters | Adatlap | 138869 | 2006. augusztus 20. 09:14 | ||
Vagy ha nagyon hosszú volt akkor ATR-72. | |||||
Tophatters | Adatlap | 138868 | 2006. augusztus 20. 09:14 | ||
Az szerintem ATR-42 vagy Dash-8 lehetett. | |||||
945 | Adatlap | 138867 | 2006. augusztus 20. 00:42 | ||
Köszönöm szépen! Először jetet szeretnék,de a nagy vágyam egy légcsavaros repülő.Szaloniki repterén láttam egy kétmotoros (légcsavaros) gépet.Az Olympic Airlines gépe volt,fogalmam sincs,hogy milyen tipus.Olimpiai hat karika volt a vezérsíkon. Tisztelettel 945 | |||||
Cébés | Adatlap | 138866 | 2006. augusztus 19. 22:14 | ||
Sziasztok! Az IL-86-ost én is ajánlanám,valóban szép gép építhető belőle. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138865 | 2006. augusztus 19. 20:22 | ||
itt találsz képeket az IL-86-os ról www.airlinercafe.com/plug.php | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138863 | 2006. augusztus 19. 19:05 | ||
Szia 945! Hát elöszőr is mond hogy milyet szeretnél csinálni?Légcsavarost,vagy Jetet?kicsit,vagy nagyot,magyart vagy külföldit? A Revell 1:144-eseit én nagyon szeretem,bár nekem mindegy hogy melyik gyártó ugyanúgy szeretem a minicraftot az airfixet és az OKB-144-et.Bár ez utóbbit sokan szidják de én szeretem.Szerintem Hasegawát meg Tamiyát mindenki össze tud pakolni de ezek az orosz sufni makettek igazi szórakozások. Amit viszont ajánlok a Zvezda IL-86-osa. kb 4000,- és nagyon szép.Ha vissza nézel a mivan a dobozban topikban akkor oda pakoltam fel képeket. Jó munkát! Remélem egyre többen kaptok kedvet a polgári gépekhez és a versenyeken is jó lenne egyre több nagy vasat látni. KislŐcsös | |||||
945 | Adatlap | 138862 | 2006. augusztus 19. 18:02 | ||
Szia Kislőcsös! Szeretnék építeni egy utasszállító gépet. Tanácsodat kérném mi legyen az első áldozat(gyártó,tipus,méretarány). Köszönettel 945 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138861 | 2006. augusztus 14. 11:22 | ||
az is lehet... | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138860 | 2006. augusztus 13. 23:33 | ||
Szia MrChef! az ablakokra már vannak egész jó megoldások.A nazca decals nagyon szép matricákat csinál,élethü ablakokkal.www.nazca-decals.com/ Például:www.nazca-decals.com/html/737.htm | |||||
Tibcsi | Adatlap | 138859 | 2006. augusztus 9. 20:44 | ||
Én a "valami más"-ra tippelek. :) Szerintem egy távoli felhő, ami épp belelógott a képbe. Szerintem... :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138858 | 2006. augusztus 9. 20:38 | ||
jó, akkor kifejtem bővebben a bőjingen egyértelműen láttem, hogy igazi, és én azokat kondezncsíknak néztem, de ha valami más az, akkor bocsi az Il-76-os ejtett zavarba, arról nem tudtam eldönteni, az uccsón egyértelműen láttam, hogy makett | |||||
Kalóz | Adatlap | 138857 | 2006. augusztus 9. 20:08 | ||
borisz! "az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni" nem a Malévről volt szó! Egyébként azok sem kondenzcsíkok ... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138856 | 2006. augusztus 9. 20:01 | ||
itt | |||||
Kalóz | Adatlap | 138855 | 2006. augusztus 9. 19:48 | ||
borisz! és hol voltak azon a képen kondenzcsíkok? (231. hsz.) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138854 | 2006. augusztus 9. 17:31 | ||
az Il-76 ra gondoltam. a többi egyértelmü volt. | |||||
MrChef | Adatlap | 138853 | 2006. augusztus 9. 10:33 | ||
Hát csak meg tudom különböztetni a valódit a makettől:-) | |||||
Kalóz | Adatlap | 138852 | 2006. augusztus 8. 22:18 | ||
Ha az il3 képre gondoltál, az makett! Túl vastagok a panelvonalak, meg a magyar zászló vonalai is nagyon reszketősek. A valóságban azok nyílegyenesek lennének. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138851 | 2006. augusztus 8. 19:41 | ||
Az IL-76ost kérdezed Borisz? az makett.A Trumpeter 1:144-ese. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138850 | 2006. augusztus 8. 19:35 | ||
séfbácsi! szerintem azok igaziak! a kondenzcsíkból itélva legalábbis... | |||||
MrChef | Adatlap | 138849 | 2006. augusztus 8. 19:23 | ||
Na, például ezek élethűek! Én azokra gondoltam, hogy nem tetszenek, amiknek a teste olyan, mint valami (fél)fényes műanyag tömb, és csak közelről látszanak a panelosztások. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138848 | 2006. augusztus 8. 19:06 | ||
te vagy aszakértő... az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138847 | 2006. augusztus 8. 18:39 | ||
A polgári repcsik koszolása elég képlékeny dolog.Persze kell koszolni csak nem úgy mint egy vadászgépet.A legfontosabb hogy nem szabad túlzásba vinni,tehát csak szolidan.én mindig megnézem az eredetiröl készült fotokat és inkább csak kevésbé koszolom mint ahogy a képen látszik.Leginkább a futoműakna ajtó,a féklapok,az oldalkormány,a cargoajtó és egyébb olyan helyek koszolását érdemes kihangsulyozni ahol forgo alkatrészek(zsanérok,csuklópántok és menetorsók)vannak és az ezekről a hőingadozás következtében kicseppenö kenőanyagokat a légáramlás szétkeni a gép külső borításán.Ez még az új repcsikre is vonatkozik,kb egy két hónap alatt meglátszik ez a fajta kosz.Ez után jöhet az üzemeltetésből és az öregedésböl adodó koszolás (persze csak ha szükség van rá).Ezen a sugárfordító és a panelek koszolását értem. A panel vonalak átfolyatását híg feketével,nem ajánlom mert 1:144-esben,nagyon bután néz ki egy fehér törszú gépen a fekete vonal.Én csak a szárnyakon szoktam így panelezni de azt is csak az adott szín sötétebb tónusával.A többi koszoláshoz vasport használok,majd lakkozom.Ezt fölleg a belugán lehet jól látni. szewasztok | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138846 | 2006. augusztus 8. 16:26 | ||
polgári gépeknek szokásuk szépeknek lenniuk, különben nem utaznának azokkal az emberek! egyébként tényleg, ha nem is harcirepülősen, de valami világos szürkével itt-ott tényleg lehetne használtá tenni őket, úgy finomen, hogy látszódjon azért, de ne is legyen túl szembetűnő | |||||
MrChef | Adatlap | 138845 | 2006. augusztus 8. 16:19 | ||
Srácok, én nem vagyok sem harcirepülő, sem polgári repülő építő, de egy Tu-154-esre (életem első repült gépe) vagy a kis 134-esre azonnal beadnám a derekam. Engem csak két dolog zavar a polgári repülőmaketteknél: - Az utastér ablaksora legtöbbször matrica, fekete vagy sötétkék színű, szerintem nem élethű - Koszolást szinte sosem látok polgári repülőmaketteken, vagy legalább panelvonal-kiemelést (befolyatást). Ettől olyan egybeépített játéknak hat a legtöbbje. Szóval nem tudom... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138844 | 2006. augusztus 8. 16:03 | ||
kislőőcsös, te zseniális vagy! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Sajnos el kell vegyem a kedved.IL-76-os hoz az égvilágon senki nem csinál matricát,mindenki úgy oldja meg ahogy tudja.Például 707fan.de/Modellbau/Modelle_1_144_Jets/IL-76Iraqi/il-76iraqi.html ez az iraki IL-76-os hoz egy 727-eshez való matricát használt a muki.
Te milyen festést néztél ki rá?Lehet úgy jobban tudok segiteni valami maradék matricából.Nézz szét az www.airliners.neten Il-76os ügy ben.
Szia:kislöcsös