<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Cébés | Adatlap | 138952 | 2006. november 21. 23:47 | ||
Cébés | Adatlap | 138951 | 2006. november 21. 23:38 | ||
Amiket leírtál valóban így van,az ablaksor a legkevesebb,a kabinüveggel és az illesztésekkel már komolyabb hibák vannak. A belső szélvédő egyszerűen mintha nem is ehhez a géphez lett volna készítve,ez is hozzájárult ahhoz hogy ne lehajtott orral készítsem. Az orr-rész elvileg úgy működött volna hogy amikor lehajtom,az áramvonalas külső szélvédő besüllyed az orr-részbe. A probléma ott kezdődött hogy a szélvédő önmagában sem fért bele az előírt helyre. A szélvédő peremére négy ponton csatlakozott az ezt mozgató apró alkatrészekből álló "mechanika" ami így már rendkívüli módon szorult az orr-részben és az első orrlehajtásnál ripityára tört. Ezek után kibeleztem az orrából az alkatrészeket és fölhajtott orral fölragasztottam a szélvédőt. A másik probléma a törzsével van. A törzs három részből áll,az első résznek nagyobb az átmérője mint a középső rész,emiatt van egy kis meló vele. A farokrész szintén borzalmasan csatlakozik a törzs középső részéhez,jobbanmondva nekem nem is akart. A törzs belső felét a csatlakozásnál körberagasztottam kb öt centi hosszú műanyag lapokkal és erre erőszakoltam rá a farokrészt hogy a szárnyak ne tudják elfeszíteni. Az első szélvédőt belülről feketére festettem,szerintem így baromi jól néz ki és takarja amit kell. Kb ennyi,ha eszembe jut valami akkor írok. üdv:Cébés | |||||
sib | Adatlap | 138950 | 2006. november 21. 18:21 | ||
Sziasztok! Szia Cébés! (...és mindenki aki épített ilyet) Egy jóbarátom most próbál megmenteni egy félig összerakott 1:72 airfix concorde-ot. Tudsz esetleg mondani néhány jótanácsot, tippet-trükköt? Külföldi oldalakon említik például az ablaksor mérethibáját (túl nagyok) a lehajtható orr-rész rossz illeszkedését és a túl nagy kabinüveget. Köszi:Sib | |||||
Concorde | Adatlap | 138949 | 2006. november 21. 17:36 | ||
Ááá de jó neked Cébés!!Van 1:72 Concorde-od.Én is nemrég összegyűjtöttem rá a lóvét,elmentem a helyi makettes boltba,és akkor közölték velem hogy már nem árulnak Airfix maketteket.Azóta keresem hogy ki tudna az 1:72 Concorde-ról bármitjen infót mondani.A Tu-144 pedig külön jó,mert eddig még sehol sem láttam. | |||||
Cébés | Adatlap | 138948 | 2006. november 21. 10:10 | ||
Tudom,nem is úgy értettem csak azt hittem hogy úgy láttátok hogy a Concorde-n matrica a szélvédő. Próbálom kijavítani rajta a hibákat,utána kap egy lakkréteget és így talán már elfogadhatóbb lesz. A Tupoljevnek pedig teljesen átépítem az orr részét(is). Cébés | |||||
Kalóz | Adatlap | 138947 | 2006. november 21. 07:23 | ||
Cébés! A mondat végén ott a szmájli! Kalóz | |||||
Cébés | Adatlap | 138946 | 2006. november 20. 22:49 | ||
Köszi,ez jólesett. Valójában úgy érzem hogy elkapkodtam mindkettőt,a Tupoljevet főleg de hamarosan átalakítom. A Concorde-nak a törzse három fő részből állt,a pilótafülke,törzs,farokrész. Ezeknek az illeszkedése borzalmas volt és én nem fordítottam elegendő időt arra hogy eldolgozzam ezeket.Közelről már elég szembetűnő. Kaloz! Nem tudom melyik gépre értetted a matricát kabinüveg helyett,a Tupoljeven látszott a szélvédő de jobbnak láttam lefesteni,a Concorde-n pedig az áramvonalas szélvédőt belülről festettem feketére,így szerintem baromi jól néz ki,legalábbis szerintem. Köszönöm a kritikákat,a következő talán már jobb lesz. üdv:Cébés | |||||
Kaloz | Adatlap | 138945 | 2006. november 20. 21:21 | ||
Hát mondjuk a futók, meg a matrica a kabinüveg helyett :) | |||||
Tophatters | Adatlap | 138944 | 2006. november 20. 20:15 | ||
Hát nem tudom miért mondod hogy nem jó a Concorde-od, mert szerintem nagyon szép. Sok képet csináltam róla a Bolyain. A Tu-144 is a tiéd volt ugye? | |||||
Cébés | Adatlap | 138943 | 2006. november 20. 19:41 | ||
Megkérdezem és ahogy tudok valamit,írok. Nekem megvan a 72-es Concorde és a Tupoljev is de nem kis időmbe telt megszerezni őket. A Concorde elég "munkás" makett,az illesztéseknél borzasztó eltérések vannak. Az enyém éppen ezért lett egy rakás sz..,nem fordítottam rá elég időt. A Bólyain esetleg láthattad a Concordomat és azt is hogy milyen csúnya. Ha szereztem matricát valszeg szét fogom bombázni és újra megépítem,de már jóval nagyobb odafigyeléssel. üdv:Cébés | |||||
Concorde | Adatlap | 138942 | 2006. november 20. 18:56 | ||
Várj épp képzelek.Megvan!Elképzeltem.Nos ha az ár nem vészes akkor lehet róla szó. | |||||
Cébés | Adatlap | 138941 | 2006. november 19. 22:07 | ||
Képet most nem tudok mert nem az enyém a gép,de valami olyasmit képzelj el,amikor előkerűl kb 20 év után egy padlásról. Cébés | |||||
Concorde | Adatlap | 138940 | 2006. november 19. 19:54 | ||
Hát ha tudnál képet mutatni róla az jó lenne. | |||||
Cébés | Adatlap | 138939 | 2006. november 19. 19:12 | ||
Megkérdezem neked,de összeépített,erősen javításra szoruló gépről van szó. Cébés | |||||
Concorde | Adatlap | 138938 | 2006. november 19. 17:37 | ||
Cébés,mennyit kóstálna? Mert ha nem vészes akkor lehet hogy megvenném. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 138937 | 2006. november 19. 13:14 | ||
Kislõcsös | Adatlap | 138936 | 2006. november 19. 13:09 | ||
Egy gyönyörű szép An-12es. www.airlinercafe.com/plug.php | |||||
Cébés | Adatlap | 138935 | 2006. november 19. 12:00 | ||
Ott van még az NDK 1/100-as csak nehéz beszerezni,főleg dobozban. Javításra szorulót talán tudok egyet intézni. Cébés | |||||
Kalóz | Adatlap | 138934 | 2006. november 19. 08:36 | ||
Az Academynek van, de nagyon kis méretarány (1:360). | |||||
Concorde | Adatlap | 138933 | 2006. november 18. 21:45 | ||
Hello! Nem tudja véletlenül valaki hogy honnan lehetne rendelni TU-144-est ?(akármilyen méretarányban) Aki tudna segíteni írjon mailt! | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138932 | 2006. október 29. 19:29 | ||
Hi,Laceeka! A www.had.hu-n tudod megrendelni,akár matricával eggyütt is. Lehet hogy most nincs a Ferinek,de most fog behozatni. Áhoj:Kislőcsös | |||||
Laceeka | Adatlap | 138931 | 2006. október 29. 19:16 | ||
Hi Lőcskirály:-) Akkor már csak annyi kéne,hogy a skyline féle 737-est hol tudom beszerezni??? Üdv,Laceeka. | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138930 | 2006. október 29. 13:34 | ||
Laceeka! 737-500ast csak a Skyline Models gyárt .de azt ithon boltban nem fogsz kapni,csak esetleg a minicraft 737-400 vagy 737-300ast,abbol lehet 500ast faragni. Szerintem amennyivel drágább a skyline 737es a minicraftnál,annál szebb is. Ezen a linken tudod megnézni:ultra.glo.be/daco/KSky01.html kislőcsös | |||||
Laceeka | Adatlap | 138929 | 2006. október 29. 12:50 | ||
Kalóz! Bocsika,elírtam!Igen 737-500 as kéne,de eddig akárhány boltot felíhvtam,nem árulták! A matricát tudom,hogy a had-tól lehet beszerezni! Nagy segítség lenne,ha segítenél,segítenétek nekem abban,hogy melyik boltban illetve boltokban árulják a 737-500 ast! Előre is köszönöm! Üdv,Laceeka | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138928 | 2006. október 27. 22:50 | ||
Szevasztok Pajtások! Hozzászolnék ehhez az ablak témához.Hát nem tudom,1:144-es méretben neki álni annak az 50-60 ablaknak kézzel körbe festeni az alu keretet?Eben a méretben az alak kb 3 mm,a keret meg 0,3-0,5mm aki ezt meg festi méghozzá 1formára,annak le a kalappal. Két dolgot lehet csinálni ha az embernek nincs matricája és az ablakok ki vannak vágva.: -Az egyik módszer hogy belülről leragasztom az ablaksort Tamiya maszkoloszallaggal,kivülröl meg festés után sötét szürkével befolyatom az ablak helyétét és vissza mosom higitos tiszta rongyal.Ezután lehet megfesteni a lehuzott vagy félig lehúzott napellenzöket,amit nagyon világos szürkével kell festeni(semmi esetre sem fehérrel)Ha ez megszáradt utána fényes lakkal teli folyatjuk az ablakot. Azért mondom hogy fényes lakkal ,mert Humbrol Clearfixet én már negyon rég nem kaptam sehol és erre a célra tök jó a lakk is.Én így szoktam csinálni,de ha azt szeretnénk,hogy az ablakok átlátszoak legyenek,akkor van egy másik módszer. belülröl a törzset feketére festjük,majd átlátszó celluxal leragasztom az ablaksor belsö felét.Ezután ,még mielött összeraknám a két törzs felet lakkal befutatom az ablakokat kivülröl,de nem túl vastagonha ez is megszáradt akkor belülröl lehet megfesteni a napellenzöt vagy a függönyt.Ha ezzel megvagyunk össze rakhatjuk a két törzs felet és az ablaksort folyékony maszkoloval kitöltjük,ezek után jöhet a gép festése,majd ha ezzel végeztünk eltávolítjuk a maszkolo réteget és fényes lakkal még egyszer át futtatjuk az ablaksort.(ezt épp most kisérleteztem ki a Caravellen) És ha ez túl macerásnak tünik akkor igazunk is van ,de hát ez a hobbi erröl szól :) Fodi ! én tudok adni neked A320asra ablakkeret matricát,ha érdekel ird majd meg szewasztok:kislőcsös | |||||
Kalóz | Adatlap | 138927 | 2006. október 27. 21:30 | ||
Fodi! Ha nincs ablakmatrica a géphez, akkor ne tömítsd el az ablakokat, hanem átlátszó anyagból építsd be az "üvegeket" (makettől függően vagy egyenként kell kivágni és beragasztani, vagy ha vékony a test fala, akkor egy átlátszó csíkkal is megoldható, végső esetben a nyílásokba cseppentett Humbrol Clearfix is megoldás lehet, de az csak utólag). Azután (természetesen az ablakokat kitakarva) fesd le a makettet, majd az ablakkereteket ezüst vagy krómfestékkel húzd körbe (csak az ablak élét érje a festék, a külső felületre nem kell kerüljön). Kalóz | |||||
Kalóz | Adatlap | 138926 | 2006. október 27. 21:25 | ||
Laceeka! Nem véletlenül 737? A gépet nézd meg makettboltban, a HAD-tól lehet külön csak a matricát is megrendelni. Üdv: Kalóz | |||||
Fodi | Adatlap | 138925 | 2006. október 27. 21:20 | ||
Hali! Van egy Revell A320 makettem (Condor, fehér-sárga), de utasszállító gépet még sosem csináltam, csak kisebb civil gépeket. Az építési útmutatót átböngészve egyszerű lesz az építés, kivéve egy dolgot. Az oldalablakok ki vannak vágva, ezt el kell tömítenem és vhogy felfestenem/matricáznom az ablakokat. A kit matricái nem tartalmazzák ezeket. Ti hogyan szoktátok ezt megoldani? Festés/matircázás? | |||||
Laceeka | Adatlap | 138924 | 2006. október 22. 11:32 | ||
Sziasztok! Szeretnék vásárolni boeing 373-500 as makettet Sky Europe-nak szeretném megcsinálni! Kérdés hol lehet magát a makettet beszerezni? A matricát a HAD-nál belehet szerezni igaz a gépet is de picit drágálom! Valaki tudna ebben nekem segíteni? Ha igen dobjon nekem egy mailt! Elöre is sok sok köszönet! Laceeka | |||||
Lapi | Adatlap | 138923 | 2006. október 21. 21:20 | ||
szeva Bubu ... van otthon egy rakat boeing matricám is ha kell. irtam mailt.. ott a válasz. lesz matricád... csao | |||||
Andriska | Adatlap | 138922 | 2006. október 21. 17:59 | ||
Sziasztok! Keresek 1:144es boeing 747esre matricát. bármilyen érdekel. | |||||
Andriska | Adatlap | 138921 | 2006. október 11. 18:02 | ||
| |||||
Cébés | Adatlap | 138920 | 2006. október 10. 19:14 | ||
Szia Lapi! Kész a Tu-144 Ne haragudj de össze kellett hogy rakjam :)) Ha szereztem még egyet "szűzen" az a tied lesz. üdv:Gábor | |||||
Lapi | Adatlap | 138919 | 2006. október 10. 18:44 | ||
hello jött mail.. valamikorra bepréselem csao:Gábor | |||||
Andriska | Adatlap | 138918 | 2006. október 10. 16:14 | ||
lapi nemtudom, hogy átmennek e a méljeim, mert az előzőt sem kaptad meg. írj ha megint nem kaptál levelet. Andris | |||||
Lapi | Adatlap | 138912 | 2006. október 7. 11:35 | ||
Szia Nam hallottam felöled a 747-ota. természetesen van 144 es méretben de nincsen összerakva még. hétfön vettem egy csomo gépet,mert meghalt egy bácsi,és eladták a gyüjteményét.. semmi nem volt megcsinálva... ha jo igy ,akkor viheted máris...ha összerakva kell,akkor kicsit várnod kell rá.. megbeszélhetjük...a cometre is biztosan találunk valamit.. csao.. E-mailben folytathatjuk.. | |||||
Andriska | Adatlap | 138911 | 2006. október 7. 09:55 | ||
Lapi! Nem érdekel egy 1:100as TU154es és egy Comet? Én meg 1:144eket gyűjtök, és elég bután néznek ki. Írj, és tuti megegyezünk. Az 1.100ast cakkumpakk elcserélném 1.144es 154esre, a cometre meg kitalálnánk valamit.De ha van más ötleted is írj légyszi. üdv. Andris | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138910 | 2006. október 2. 19:11 | ||
Szia Cébés! Köszi,de már meg van.Megrendeltem a revelltöl és már meg is jött.söt már szét is fürészeltem,mert a fékszárnak kiengedve lesznek. de azért köszi. kislőcsös | |||||
Cébés | Adatlap | 138909 | 2006. október 2. 18:49 | ||
Szia Kislőcsös! Kell még a 747-400 szárny? | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138908 | 2006. szeptember 29. 21:05 | ||
Oké,de szólj majd lécci mert beszálnék a rendelésbe. Szia | |||||
Brúnó | Adatlap | 138907 | 2006. szeptember 29. 20:56 | ||
Szia Kislöcsös! Köszi a linket, átnéztem. Átolvastam a rendelési és fizetési feltételeket. A rendelést mélben kell leadni, fizetni lehet paypal-al, egy apróság van, hogy a beérkezett rendeléstől számított 28 nap múlva várható a szállítás. Amúgy láttam pár csemegét. A rendelésre kicsit később visszatérünk. Brúnó | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138906 | 2006. szeptember 29. 19:53 | ||
Brúnó! Ha rendelnél erröl az oldalrol akkor beszálnék én is mert én meg ezt szeretném:www.twosixdecals.co.uk/index.php | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138905 | 2006. szeptember 29. 19:50 | ||
Gabi | Adatlap | 138904 | 2006. szeptember 29. 19:08 | ||
Talán így: www.arcor.de/palb/thumbs_shared_fremd.jsp | |||||
Gabi | Adatlap | 138903 | 2006. szeptember 29. 19:06 | ||
Sziasztok! Az egyik Concorde utolsó útja a Sinsheim-i múzeumba: www.arcor.de/palb/thumbs_shared_fremd.jsp Gabi | |||||
Andriska | Adatlap | 138902 | 2006. szeptember 24. 08:34 | ||
| |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138901 | 2006. szeptember 16. 23:54 | ||
Elnéztem.Nem a Liveries hanem a Brasil Decals csinál matricát hozzá. A Hannants-nál lehet hozzá jutni potom 13 fontért ami postával együtt töb mint 6000,-.Lehet hogy jobban jársz ha magyar (HA-TCH)festésüre csinálod meg ,ahoz csak a lajstromot kell felrakni meg a zászlót és jo az aeroflotos csík az oldalára www.hannants.co.uk/search/ | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138900 | 2006. szeptember 16. 23:30 | ||
A TD-változathoz a brazmodels csinál átalakítót,meg kerekeket és hajtóművet.www.brazmodels.com/Iljushin/IL-76/IL76kitphoto.htm Az üzbégből melyiket nézted ki az új vagy a régi festéstt,mert az újhoz jo lehet a Liveries Unlimited által kiadott 767-es matrica.Én a Zvezda IL-86-esát akarom üzbegistenra megcsinálni. Ja és még egy ötlet.A Volga-Dnepr-hez lehet hogy jo lenne a Revell An-124-eséból a maradék matrica,de ezt meg kellene nézni.Na meg annak a hajtóművei is mások. szia:kislőcsös | |||||
Brúnó | Adatlap | 138898 | 2006. szeptember 16. 21:47 | ||
Szia Kislöcsös! Köszi az infót, le vagyok sújtva. Köszi a linket is, körbenéztem. Asszem megtaláltam, hogy mit szeretnék. Az Üzbekistan Airways-t, vagy a Ministry of Emergency of Russia-t. Gondolom ezek teljesen agyhalott ötletek:) Amúgy ezek IL-76TD típusok, a Trumpi meg csak IL-76, nagy a különbség köztük? Én nem értek hozzá, azért kérdezem. Ha más nincs, marad a katonia matricázás:( Brúnó | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 138897 | 2006. szeptember 16. 20:50 | ||
na pl itt:www.airliners.net/search/photo.search |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Ne aggódj,előbb utóbb biztos hogy megszerzed.
Én is elkezdtem hajtani és aztán írtak a többiek hogy a vateran van egy.
Megkérdezem neked pár helyen,ha tudok valamit írok.
üdv:Cébés