<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Tibor | Adatlap | 139356 | 2007. december 10. 09:09 | ||
Lapi | Adatlap | 139355 | 2007. december 9. 10:36 | ||
szia Gabcsi !! keress meg priváton. telefon vagy iwiw vagy freemail. | |||||
rittal | Adatlap | 139354 | 2007. december 9. 04:15 | ||
Szia Cébés! A DC-8-as érdekelne, irtam mailt! üdv: rittal | |||||
Tibor | Adatlap | 139353 | 2007. december 8. 22:09 | ||
Szia. A 134 és 154 is érdekelne! Rég vadászom rájuk Megvenném, nincs mit adnom érte... A cínen: gz1972@t-online.hu Köszi: Tibor | |||||
sys | Adatlap | 139352 | 2007. december 8. 21:38 | ||
Cébés | Adatlap | 139351 | 2007. december 8. 19:08 | ||
Sziasztok! Látom érdeklődtök egy páran az alábbi gépek iránt. A helyzet az,hogy ezek nem originál készletek.Ezért is kínáltam elsősorban a Lapinak,mert őt bármilyen rossz állapotban is érdeklik ezek a gépek. A DC-8 kivételével szinte az összes össze van rakva,pár darab még festve is. Ezeket a maketteket én is így vásároltam amilyen állapotban most vannak. Franc se tudja hány évig porosodtak ezek egy padláson. Az egyik Mercure az rettentő sz*r állapotban van (festés)a többi gép,a korának megfelelő szintű tudással lett megépítve.(legalább is gondolom) Össze vannak ragasztva és úgy "csupaszon" föl van rá dobva a matrica. Nekem már nincs kedvem barkácsolni velük,ezért döntöttem úgy hogy elsősorban cserére ajánlom fel mert hát ezekért pénzt kérni...:)) Ha valakinek ezek után van még kedve NDK gépekhez... írjon bátran! üdv:Cébés ui:Van még egy Tu-20 (hasonló állapotban) | |||||
sys | Adatlap | 139350 | 2007. december 8. 17:36 | ||
Szia Cébés! Az előzőekhez hasonló a kérdésem: megválsz az egyik Mercure - tól és mennyiért? És a Trident? Üdv | |||||
zsolesz | Adatlap | 139349 | 2007. december 8. 17:32 | ||
Szia Cébés! Engem is a 134-es érdekelne,meg a yak-40.Esetleg a 154-es is. Üdv:zs | |||||
Gabcsi | Adatlap | 139348 | 2007. december 8. 17:12 | ||
Gabcsi | Adatlap | 139347 | 2007. december 8. 17:11 | ||
Szia Lapi! Dumáljunk egyszer privát vonalon (iwiw, stb.)légyszi! Olvasgatom a Neked is címzett üzeneteket, még mindig keresek egy darab bármilyen állapotú Tu-134-est. Midenki hozzád irányít ha hasonló NDK-s gépekről van szó. Maradt egy Tu-144-esem, lehet hogy ettől is megválok a közeljövőben, hátha téged érdekel. Köszi! G | |||||
Cébés | Adatlap | 139346 | 2007. december 7. 20:34 | ||
Igen cserélnék... Melyiket kezdted feliratozni? 2db Mercure 2db DC-8 1db Tu-154 1db Tu-134 1db Yak 40 1db L-410 1db BE-6 2db Tu-144 1db Boeing 727 1db Trident Ez mind NDK 1/100 Asszem kb ennyi.Terveztem hogy fölteszem őket a Vaterára mert nem akarok velük foglalkozni.Gondoltam előbb neked szólok hiszen te gyüjtöd ezeket. Ha érdekel a dolog írj! üdv:Cébés | |||||
Lapi | Adatlap | 139345 | 2007. december 7. 19:44 | ||
mégegyszer !! mármint velem cserélnél ? | |||||
Lapi | Adatlap | 139344 | 2007. december 7. 19:43 | ||
beszéljünk róla ! most kezdtem feliratozni a második nagyvasamat... | |||||
Cébés | Adatlap | 139343 | 2007. december 7. 15:43 | ||
Szia Lapi! Odaadom az összes NDK gépemet a 767-ért. szerinted? Cébés | |||||
zsolesz | Adatlap | 139342 | 2007. december 6. 20:15 | ||
Szia! Itt:66.102.9.104/search | |||||
Lapi | Adatlap | 139341 | 2007. december 6. 19:57 | ||
szia Zsolesz ! ezt a gyönyörűséget otthon találtad ? | |||||
zsolesz | Adatlap | 139340 | 2007. december 6. 18:40 | ||
salou | Adatlap | 139339 | 2007. december 6. 15:58 | ||
Talán néhány hónapig volt nákunk, vagy addig se? | |||||
Cébés | Adatlap | 139338 | 2007. december 6. 15:54 | ||
1991 Juniusában bérelte ki a MALÉV a CSA légitársaságtól. | |||||
zsolesz | Adatlap | 139337 | 2007. december 5. 19:24 | ||
harold | Adatlap | 139336 | 2007. november 24. 17:50 | ||
harold | Adatlap | 139335 | 2007. november 23. 21:40 | ||
Bill | Adatlap | 139334 | 2007. november 23. 19:01 | ||
Bill | Adatlap | 139333 | 2007. november 22. 19:36 | ||
Szia harold! Azt a két (gondolom párban vannak meg) V2500-as hajtóművet szívesen elfogadnám.:) Ugyanis úgy vettem észre, hogy a Condor készletet könnyebb beszerezni, mint a Thomas Cook-ost. Ha megadsz egy email címet (vagy küldesz egyet az enyémre: billalbenredouane@hotmail.com) akkor megbeszélhetnénk a részleteket. Valamiért szarakodik a netem ezért lehet, hogy csak holnap tudok válaszolni... Üdv! Bill | |||||
salou | Adatlap | 139332 | 2007. november 22. 18:06 | ||
Szia! Röviden a makettezők számára leglátványosabb különbség, hogy a V2500-as külső árama végig "burkolt", a CFM-en ugyanez a burkolat kb, a hajtómű feléig ér. Szerintem maketteken ez utóbbi a látványosabb. | |||||
harold | Adatlap | 139331 | 2007. november 22. 17:54 | ||
Helló Bill! A Thomasban Tényleg benne van mid a két hajtómű, tehát ezt a készletet keresd, vagy tudok adni neked, van egy géphez való elfekvőben nekem. Egyébként ha jól emlékszem 320-asok PW 6000 hajtóművel is repülnek, aminek a gondolája nagyon hasonlít, vagy pont olyan mit a V2500 burkolata. | |||||
Bill | Adatlap | 139330 | 2007. november 22. 12:24 | ||
Na egy kis kutakodás után rájöttem a megoldásra azt hiszem. A Wizzair gépein IAE V2500 típusú hajtóművek vannak. Ami a Condor Revell készletben van az CFM-56 (mint az EasyJet gépen). A Thomas Cook-os kiadásban viszont (állítólag) mindkét hajtómű benne van, így ki lehet választani melyik illik az adott géphez.:) Azt viszont nem értem, hogy a Condor kiadásba ezt a lehetőséget miért nem tették bele. Szóljatok, ha tévedek... | |||||
Bill | Adatlap | 139329 | 2007. november 22. 11:28 | ||
Ezer köszönet mindenkinek! Cébés! Ez a hajtómű kérdés egy kicsit összekavart. Ezek szerint a Wizzair A320-on 321-es hajtóműk vannak? A képen látható Lufthansa készletet említetted? A Revellnek van egy másik, ám úgy tűnik ritkább A320 készlete is, annak a képét is csatoltam. Ennek szerinted Wizzair kompatibilis a hajtóműve? Amúgy mi a különbség, mármint külsőleg? Brúnó! Köszönöm a linket!! Ha már feljavításról van szó inkább az előre elkészített maratást választanám, attól még távol állok, hogy házilag készítsek ehhez hasonló dolgokat... Üdv! Bill | |||||
Brúnó | Adatlap | 139328 | 2007. november 22. 10:18 | ||
Szia Bill! Van egy Cseh gyártó az Extra Tech, ő csinál utasgépekhez komplett maratás szetteket. Itthon sajna nem nagyon van, bár Móváron szokott árulni a börzén. www.extratech.cz/ Brúnó | |||||
Hind | Adatlap | 139327 | 2007. november 22. 09:14 | ||
Egy szállodában voltam TV-ket javítottam éjszaka,nappal meg bolondoztam az Olgával!Kaptam Cirboja-fenyő pálinkát,de el kell hogy szomorítsalak ezügyben,mer az angol-vizsgára való felkészülés alatt benyakaltuk a srácokkal. | |||||
Cébés | Adatlap | 139326 | 2007. november 22. 04:27 | ||
Hát apám te mindíg meg tudsz nevettetni:))) Nagyon jó kép!!! Te is dolgozol vagy mi a szösz? Én ügyeletben vagyok de órák óta még egy légyfingást se hallok nem hogy hajtóműdübörgést. Egy A320-as ácsorog itt árván az egész előtéren. Nemrég jöttem haza Norwégiából,szétrepültem a seggem:)) havat csak esni láttam,sajnos.De látom te jól szórakoztál:)) Cébés | |||||
Hind | Adatlap | 139325 | 2007. november 22. 02:43 | ||
Vannak ezek a lézergravírozó gyerekek,ezek esetleg nem tudnak efélét gyártani. cébés!! Ne haragudj,hogy nem írtam SMS-t,de Ausztriában voltam derékig hóban!!! | |||||
Cébés | Adatlap | 139324 | 2007. november 21. 22:55 | ||
Valahogy így gondoltam ahogy Mekett leírta. Szerintem érdemes kipróbálni,a gyárinál biztos hogy látványosabb lesz. Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 139323 | 2007. november 21. 22:54 | ||
Mekett | Adatlap | 139322 | 2007. november 21. 22:44 | ||
Nem is nehéz ilyet csinálni. Egy darab rézlemezből, vagy ahogy Cébés írta, sörösdoboz lemezéből vágsz egy kört. Ahány lapátja van a kompresszornak, annyi cikket vágsz bele, persze nem vágod teljesen végig őket. Ezután egy csipesszel megtekered őket egyenként. Persze ez csak hasonlítani fog az igazihoz, de a tömör műanyagnál sokkal hatásosabb. A képen is látható turbinának az a különös szépsége, hogy a lapátok élei is görbék... | |||||
Cébés | Adatlap | 139321 | 2007. november 21. 22:33 | ||
Szia Bill! Én is láttam ezeket a réz turbinalapátokat de hogy kapni lehet e az nem tudom. Szerintem egy kis kézimunkával és türelemmel lehet hasonlót gyártani házilag,mondjuk sörösdobozból.A revell A320-asnak ki vannak fúrva az ablakai a szélvédője pedig külön van úgyhogy oda nem kell clearfix.Én a belső kialakítást,főleg a világítást nem ajánlanám,nem egy hatalmas makett.De ezt végülis te döntöd el.Ami még fontos a gép elkészítésénél,és ezt most a WizzAir-re értem,figyelj arra hogy a revell A320-as készletének (legalábbis a Condor) más típusu a hajtóműve!! Nekem megvan a Condor A320-as és van egy Lufthansa A321-es is.A Lufthansa A321-es dobozában van olyan hajtómű mint a WizzAir gépein. jó makettezést! üdv:Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 139320 | 2007. november 21. 18:42 | ||
Szia Bill! Írtam neked már vagy fél oldalt,erre kiléptem véletlenül:))) Most már nem kezdem újra,este 22h-tól F1-en leszek majd onnan írok. üdv:Cébés | |||||
Bill | Adatlap | 139319 | 2007. november 21. 15:52 | ||
Sziasztok! Köszönöm a Wizzair matricával kapcsolatos válaszokat, igyekszem valahonnan beszerezni őket de érzem nem lesz könnyű... Valamikor a nem túl távoli jövőben szeretnék építeni egy Wizzair A320-ast, ezért elkezdtem utánanézni, hogy milyen módon tudnám a lehető legélethűbbre megépíteni. Mivel eddig főleg hajókat építettem, ezért ebben a témában nem vagyok annyira otthon. A makettekkel általánosságban a következő furcsaságokra bukkantam: A legszembetűnőbb, a hajtóművek lapátjainak kidolgozása. Én valahogy nem találtam olyan gépet, ahol ez szépen, élethűen ki lett volna dolgozva. Egy fickó az A380-as makettjéhez készített maratott lapátokat (a képen), ilyet be lehet egyáltalán boltból szerezni, vagy kézműves zseninek kell lenni az elkészítéséhez? Ugyanis én is valami ilyesmit szeretnék látni a majdan elkészülő gépemen... A másik gondban az abalkok elkészítésével vagyok, ugyanis matricát nem akarok használni. Azt tudja valaki, hogy az említett Revell féle A320-asnak ki vannak fúrva az ablakai vagy sem? Ha igen, akkor mázlim van. Úgy gondoltam, hogy Humbrol Clearfix-el próbálom elkészíteni az ablakokat, viszont a vezetőfülkével megint gond lesz, mert az elég nagy, ráadásul ha már ablakok, akkor ki kell dolgozni a belsőt is valamennyire...plusz ekkor már némi belső világítás is szóba jöhetne. Ilyen, és ehhez hasonló dolgokon gondolkozom már egy ideje, nagyon örülnék, ha megosztanátok velem repülő építési fogásaitokat és tapasztalataitokat. Üdv! Bill | |||||
Bill | Adatlap | 139318 | 2007. november 21. 15:50 | ||
Sziasztok! Köszönöm a Wizzair matricával kapcsolatos válaszokat, igyekszem valahonnan beszerezni őket de érzem nem lesz könnyű... Valamikor a nem túl távoli jövőben szeretnék építeni egy Wizzair A320-ast, ezért elkezdtem utánanézni, hogy milyen módon tudnám a lehető legélethűbbre megépíteni. Mivel eddig főleg hajókat építettem, ezért ebben a témában nem vagyok annyira otthon. A makettekkel általánosságban a következő furcsaságokra bukkantam: A legszembetűnőbb, a hajtóművek lapátjainak kidolgozása. Én valahogy nem találtam olyan gépet, ahol ez szépen, élethűen ki lett volna dolgozva. Egy fickó az A380-as makettjéhez készített maratott lapátokat (a képen), ilyet be lehet egyáltalán boltból szerezni, vagy kézműves zseninek kell lenni az elkészítéséhez? Ugyanis én is valami ilyesmit szeretnék látni a majdan elkészülő gépemen... A másik gondban az abalkok elkészítésével vagyok, ugyanis matricát nem akarok használni. Azt tudja valaki, hogy az említett Revell féle A320-asnak ki vannak fúrva az ablakai vagy sem? Ha igen, akkor mázlim van. Úgy gondoltam, hogy Humbrol Clearfix-el próbálom elkészíteni az ablakokat, viszont a vezetőfülkével megint gond lesz, mert az elég nagy, ráadásul ha már ablakok, akkor ki kell dolgozni a belsőt is valamennyire...plusz ekkor már némi belső világítás is szóba jöhetne. Ilyen, és ehhez hasonló dolgokon gondolkozom már egy ideje, nagyon örülnék, ha megosztanátok velem repülő építési fogásaitokat és tapasztalataitokat. Üdv! Bill | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139317 | 2007. november 19. 08:25 | ||
Hali! Ha valaki rendelne a Hannants-től (vagy hasonszőrű bolttól) matricát kérem, hogy szóljon, mert én is beszállnék. Üdv, Tóth Gábor | |||||
Mészi | Adatlap | 139316 | 2007. november 18. 22:51 | ||
Hello Bill! A www.had.hu -n most nem lehet venni Wizzair matricát. Én is kapcsolatban vagyok velük ez ügyben. Én még Skyeurope matricát is keresek, de sajnos sehonnan nem tudom beszerezni. | |||||
Lapi | Adatlap | 139315 | 2007. november 17. 20:14 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 139314 | 2007. november 17. 14:56 | ||
Szia Lapi! OK, köszönöm. Üdv, Tótg Gábor | |||||
Lapi | Adatlap | 139313 | 2007. november 17. 13:14 | ||
Szia Toth G. nekem van otthon elfekvőben néhány British matricám. nem tudom honnan, meg mire való, de ha az segit,lefotozom majd. hétfőre tudom megoldani ha érdekel... üdv | |||||
Lala | Adatlap | 139312 | 2007. november 17. 10:50 | ||
szia hind! szerintem te a barackdr matricás veboldalára gondolsz!legalábbis én ott találtam 1:48as Blue Angels matricát! üdv! | |||||
Hind | Adatlap | 139311 | 2007. november 17. 10:35 | ||
Srácok! Ha már a mtricáknál tartunk, Blue Angels es matricát láttam egy hazai gyártó oldalán,de már nem emlékszem hogy hol.Tudnátok se(gg)íteni ebben?? Ja és 1:48 as a méret!! | |||||
Bill | Adatlap | 139310 | 2007. november 17. 10:20 | ||
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a segítséget. Igen, időközben jobban utánanéztem és láttam, hogy a HAD készített Wizzair matricákat. A honlapjukon elég nehéz kiigazodni, ott valaminért nem látom ezt a matricát. Lehet, hogy én vagyok a vak, írtam nekik egy mailt, majd meglátjuk... Üdv! Bill | |||||
sys | Adatlap | 139309 | 2007. november 17. 09:00 | ||
Szia Bill! A cserebere rovat 11672-es hozzászólásában (nov. 13) volt egy Revell A320. Talán megvan még. Üdv | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139308 | 2007. november 17. 07:38 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 139307 | 2007. november 16. 22:51 | ||
Hali! Érdekelne B-757-200-hoz British Airways matricakészlet. Van valakinek elfekvőben? Üdv, Tóth Gábor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Tudja valaki "Kislőcsös"-nek az elérhetőségét?
Ha igen, a gz1972@t-online.hu címre várom...
Köszi