<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
makettes | Adatlap | 139636 | 2008. július 29. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tobika | Adatlap | 139635 | 2008. július 29. 12:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen tisztelt Uraim! Eladó egy Tu-154,valamint egy Tu-134 1/100-as makett.Bontatlan állapotban. Kizárólag egyben vihető el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139634 | 2008. július 29. 09:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen Uraim ! szép teljesitmény ! ennyi csodálatos makett ujdonság ! le vagyok maradva teljesen... nekem meg ilyenkor kell autobalesteben eltörni a kezem... az 1/100 méretet én is támogatom ! Kislőcsös ! szereztem egy Tu-154 donort 1/48 ban... igaz,csak egy törzs... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139633 | 2008. július 29. 08:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi ZoZZY a rajzokat, már használom is :), előtte a ZSille Petivel is átnézzük és neked is elküldöm a nyomás előtti állapotot | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139632 | 2008. július 29. 08:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JA és már készül a Tu-134 és az Il - 62 is igaz ezek csak 1:100 ban, egyelőre nincs hozá makett 144 ben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139631 | 2008. július 29. 08:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
természetesen 1:100 ban is lesz én is az a korosztály vagyok és retro mániás :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139630 | 2008. július 29. 08:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A had.hu oldal éppen frissül és még nincs fent a tu-154 es makett+matrica, de már csak napok kérdése az egész. a makett megrendelhető már most is E -mailben: info@had.hu ára: 4700.- + matrica, melynek ára: 3000.-, együtt 7500.- 9 féle gépet tudsz mnegépíteni, 3 MALÉV, régi és új festés is + Atlant Hungary Airlines + a Pannon Airline + a Samara Airline nemsoká fent lesz a neten a had.hu-n | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 139629 | 2008. július 28. 17:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Támogatom,kellene 1/100-ban is a MALÉV matrica,nekünk "öregeknek" is. üdv.makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139628 | 2008. július 28. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia HADvezér! Engedj meg egy kiegészítő hozzászólást a készülő Malévos Nagyvas matricához! Megoldható lehetne esetleg, hogy 1:100-as méretarányban is készüljön a matricalap? Kimondottan a régi NDK-s makettekhez. Persze nem olyan nagy szériában mint a 1:144-es, de szerintem sokan örülnének neki a korunkbeli (már a 30-40 éves korosztály) régi gyűjtők. És még egy kérdés: mindkét festési minta rajta lesz, vagy csak a mostani dizájn? Köszi! Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 139627 | 2008. július 26. 17:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A had.hu az oldalad,ugye?Nem találtam rajta rendelhető makettet,meg ugye az ár,postaköltség is kellene. üdv:zs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 139626 | 2008. július 26. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hali.engem érdekelne.este lelevelezzük!8kor gépnél leszek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139625 | 2008. július 26. 15:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Feri! Ha csinálsz hozzá matricát akkor dolgoz ezek alapján.Mindennek megvan az eredeti mérete csak la kell kicsinyítened 144-esre. A hajtóművet meg mire megcsinálnám addigra valamelyik cég (Braz,F-RSIN,In-Formation) biztos hogy kiadja.Így jártam már a Carvairel,a 737ng fékszárnyakkal,a Cfm-56-os hajtó művekkel stb.Úgy hogy egyenlőre nem tervezek hajtó művet fabrikálni,inkább kivárok. Mielőtt elkezded gyártani a matricát,megnézhetem majd? Szia:ZOZY | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139624 | 2008. július 26. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozzy! Mi lenne ha megcsinálnád hozzá a hajtómű átalakítást gyantából? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139623 | 2008. július 26. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
természetesen nálunk a makett is megrendelhető, akár már most is . postázni is tudjuk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139622 | 2008. július 26. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Készül a Malév Tu-154 es HAD matrica szett! Őszre már a klubban is lesz, üdv:HADvezér Köszi Zoli az átépítés instrukciókért, mi a helyzet IL-18 ügyben? lesz gyártás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139621 | 2008. július 26. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helyesen: zoltan.pribelszki@chapman-freeborn.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139620 | 2008. július 26. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van egy eladó Zvezda '54-esem (kollégám visszamondta) 3200 pénzért. Akit esetleg érdekel keressen meg mailben. (zoltan.pribekszki@chapman-freeborn.hu) Üdv Zozó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139619 | 2008. július 26. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139618 | 2008. július 26. 11:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zsolesz! Igen,szép ablaksorok vannak benne,a 7.képre ha rákattintasz akkor láthatod is hogy milyen berakva. Malév matricát pedíg senki nem gyárt hozzá. Mag kell rajzolni és kinyomtatni Bare Metál féle matrica lapra. helló | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 139617 | 2008. július 26. 10:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a képeket,és a tanácsokat! Két kérdés: -a Zvezda ad átlátszó ablaksort? -Malév logót,feliratokat honnét lehet beszerezni,amik bersze illenek a 154-esre? Zs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139616 | 2008. július 25. 23:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet a Nagyvas FANoknak! Irnék pár szót a Zvezda tu-154-es átfabrikálásáról,mert ugy látom nagyon sokan szeretnének belőle Malév gépet csinálni. -A hajtóművek a legszembetűnőbbek.Nem csak arra gondolok hogy a sugárfordító nagyobb az M változaton de méreteikben is különböznek.Az M hajtóműpilonja rövidebb mint a Malév által használt B2-eseké.Ezzel nem is érdemes pepecselni hogy átalakítsuk,vagy teljesen újat csinálunk ,vagy várunk egy kicsit és valaki úgyis meg csinálja nem sokára gyantából. -A másik látványos külőnbsék a szárnyak belépőélénél,a törzs és a szárny csatlakozásánál vannak.A szárnyaknál egyenesre kell vágni a belépőéleket, a törzsön pedíg el kell kerekíteni az ék alakot kerekre.Valamint le kell csiszolni a hátsó csomagtér ajtón található dudort. -A harmadik nagy különbség a kettes hajtómű kiömlője.Ezt meg kell kissé toldani,majd oválisra kell vágni(erről holnap csinálok még képeket).Továbbá ki kell alakitani a segédhajtómű kiőmlőjét, és el kell csiszolni a függőleges vezérsík jobb oldalán azt a 35 mmes kiálló csíkot. Röviden ennyi a különbség,de lehet hogy kihagytam valamit. Jó munkát mindenkinek,kalandra fel :D Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 139615 | 2008. július 25. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre megjelent a TU 154-es :) Pont ma akadtam rá és szerintem elég elérhető áron is van! Remélem minél hamarabb beszerzek magamnak egyet... :) Nem tudja esetleg valaki, hogy MALÉV matricát ki tudna rá csinálni? Előre is köszönöm! Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 139614 | 2008. július 24. 07:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Tu-154 ből is legalább akkora ellátmány leszmint az Il-86-ból? Nem kisszéria lesz,ami hamar elfogy?Remélem,mert nem pesti vagyok,vagy ittis lesz,vagy rendelnék. Másik kérdés:ehhez Malév matricát honnan lehet szerezni? Zs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139613 | 2008. július 23. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATR-42 az Italeritől? Hmm, kezdek érdeklődő lenni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139612 | 2008. július 23. 22:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én ma vettem 2db-ot. valami gyönyörű! és nagyon olcsó! Szerintem 3160,- ezért a minöségért nem pénz.Akármennyire keresem nem találok benne hibát.Egyedül talán a matrica lap.Annak is csak az a baja hogy már most sárgul :( El is kezdtem a föbb elemeket össze illaszteni csak űgy szárazon,és nagyon szépen illeszkedik. Utoljára a Skyline Boeing 737-ese teccet ennyire.Megérte kivárni ezt a 3 évet. A következö repcsijük a Boeing 767-300 lesz.Én is azt gondoltam hogy a Revell 767-esét csomagolják ujra,de nem.Új szerszámos készlet lesz,reméljük ez is ilyen szép lesz.talán lesz benne szép CF-6-os hajtómű.Kivárjuk azt is.(meg az Italeri ATR-42-esét.) Szombatra megirom és rajzokkal meg képekkel illusztrálom,hogy mit hogyan kell átalakitani hogy M-változatbol B2 legyen,gondolom sokan szeretnének belőle Malév gépet csinálni. Kislőcsős | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 139611 | 2008. július 23. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha igaz, akkor már el is fogyott! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139610 | 2008. július 23. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekeltek! A Zvezda TU-154M megérkezett a nagykerbe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139609 | 2008. július 23. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Okés, megbeszéljük priváton! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139608 | 2008. július 23. 16:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Okés, megbeszéljük priváton! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139607 | 2008. július 22. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabcsi ! szép a repüéőgép ! magamról csak annyit, hogy autobalesetem volt és egy kicsit megviselte a kezeim mosgzását.. renbe fog jönni csak kicsit nyűgös a dolog. sajnos minden függöben van. kispesten a műhelyben tudlak fogadi, hétfőn vagy kedden.ha jó Neked. üdv : Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139606 | 2008. július 22. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezzel nem sokat vártál. :) Hajrá. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139605 | 2008. július 22. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Csatlakoznék én is hamár nagy átalakításokról van szó. A tárgy egy régi NDK-s IL-18, ilyen állapotban került hozzám. A képekből kiderül, hogy mi a szándékom vele és milyen madár fog belőle készülni. Teljesen szét kellett szednem, és pótolni ezt-azt. Nagyon régi makettről van szó, és az eredeti összerakás is hagyott némi kívánnivalót maga után. Ablaksor nem volt ezen a maketten, ezért plexiből kellett oldalablakokat esztergálni, és a pilótafülke ablakai is 1-es plexi lemezből fognak készülni. A törzs és a szárnyak voltak eddig a legnehezebb rész, aki ismeri ezt a régi német szürke festéket, az tudja, hogy milyen nehéz eltávolítani. Eddig a törzs festése készült el, most a terelőlapok újrakarcolása van soron, utána a festés. A munkáról folyamatosan fogok beszámolni. Lapi! Mi a helyzet Nagyvas ablaksor ügyben? Üdv mindenkinek! Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139604 | 2008. július 22. 00:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És ujra egy kis Dash8-as Már biztos nagyon unjátok :D A donor repcsit kb 10-éve csereberéltem Lapi barátommal. Ez a Hobbycraft DHC Dash8-100as makettje 1:72-esben.Már akkor is roncs állapotban volt,de szétszedtem és ujra építettem.Ma már szörnyulködve nézem hogyan maketteztem 10 éve,pedig akkor nagyon tetszett az akkori alkotásom :D Egy jó pár évig dobozban pihent mert nagyon kilógott a sorbol és ma már nem büszkélkednék vele.Ezért is volt remek apropó hogy magyar lajstromba kerül.Kézenfekvő volt tehát hogy ezt muszály megépíteni,így hát kitudja hányadszok a makett ismét szétszedésre lett ítélve. Az első lépés a tervezés volt.Csináltam egy 1:72-es méretü skiccet papiron hogy mekkora is lesz az akkora valójában.Nem csak a törzset kell meghosszabítani elől 8,hátúl 7cm-el,hanem a hajtómügondolát is két helyen 12-12mm-el.A fesztávot is meg kell hosszabitani,valamint a függőleges vezérsíkot vízszintesre kellett vágni. Folyt.köv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139603 | 2008. július 21. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis frissités. Lassan-lassan végre elkészül a Skyeurope Boeing 737-300-asom. A matricázást elvileg úgyterveztem hogy a HAD-os 737-500-as matricát használom fel,de sajnos csak a weblap címet tudtam haszálni rola mert a többi feliratvagy kisebb,vagy nagyobb volt mint kellene.Ezért aztán minden felirat saját munka.Már csak egy kis apróság hiányzik,mégpedíg az oldalkormány,amit sehol se találok.Úgyhogy vagy faragok egy újat,vagy veszek még egy dobozzal és lemásolom abbol. Röviden ennyi.És most gőzerövel a Q400-ason dolgozom 1:72-ben... Jó munkát mindenkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139592 | 2008. július 20. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép kis gépek ezek. Csak jó legyen az a futómű. :) Újra repülnének a SAS-nál? Múltkor még össze voltak tolva egy helyen, a koppenhágai reptér egyik sarkában. Nem nyújtottak túl szívderítő látványt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139591 | 2008. július 20. 22:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valószínű hogy az SAS-től jön az első 5db.A futóműveket gyártó cég elvileg már kicserélte a konstrukciós hibás alkatrészeketés az SAS-nél is újra repül pár darab. Egy barátomtól tudom aki benne volt a gépek kiválasztásában,hogy eredetileg 2,vagy 4 db ATR-72-est terveztek bérelni.De gondolom hogy a Bombardier javára az alkatrész beszerzés és az üzemeltetési tapasztalat(a CRJ-k révén)miatt döntöttek. Közben megkaptam egy másik barátomtól a Q400-asok festési terveit,méretezve,szinkódokkal,ami alapján a repcsiket festik majd le.Ezek alapján kijavitottam a képeket. Sokan ugy gondolják hogy ez volt végre az a lépés a Malévtől amit évekkel ezelött meg kellet volna lépni,még pedig hogy ne a veszteséges New York és egyébb tengerentúli járatokat eröltessék,hanem a regionális piac felé nyissanak.Ennek az elsö lépése a két 767-200as leállítása volt. Az én véleményem csak annyi hogy végre elkezdödött valami a sok éves vegetálás után. :) Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139590 | 2008. július 20. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, a SAS-tól vesznek át négy gépet (ha jó a belső infó). A maradék CRJ-k és a Fokkerek meg mennek a levesbe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139589 | 2008. július 20. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A magyar gépek vajon a SAS által leállított jópár gépből kerülnek ki? Gondolom jó áron voltak. :D Itt Dániában nagyon sokáig beszéltek a futóbecsuklásos gondokról, aztán második eset után a SAS egy huszáros vágással azonnal leállította a gépeket és legombolt egy csomó kártérítést a gyártótól. Most régi Fokkerek meg MD82-esek vannak helyettük ideiglenesen, aztán majd jönnek a gyári új gépek jövő nyáron. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139588 | 2008. július 20. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nagyon felpiszkáltak ezek a Q400-asok ezért készítettem pár képet hogyan is nézhetnek majd ki Malév színekben. sőt,még arra is vetemedtem hogy elövettem a kb 10 éve porosodó roncs makettek közül a HobbyCraft féle 1:72-es Dash8-100ast és neki áltam szétfürészelni hogy átépítsem Dash8 Q400-assá.Akkor még nem sejtettem azt amit ma már tudok.Miután megterveztem mit hogyan kellene átfabrikálni akkor jöttem rá hogy ez nem is olyan egyszerű.A repcsi hossza 72-esben 45,6cm ! olyan hosszú lesz mint a vonat fütty. Este majd felteszem a képeket róla. Sziasztok:Kislőcsős | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139587 | 2008. július 17. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ismét új gépek jönnek a malév flottába.Még idén 4db Dash 8 Q400 érkezik ferihegyre :) www.malev.hu/BP/HUN/I_NEWS/2008-0716-1439-54YOUO.asp És persze hogy 1:144-esben is létezik,természetesen gyantából,nem olcsóért és nem túl hozzáférhetően. www.nazca-decals.com/html/q400-previews.htm Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139586 | 2008. július 16. 15:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ata92 | Adatlap | 139585 | 2008. július 15. 19:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139584 | 2008. július 13. 22:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Megvannak az első képek a Zvezda Tu-154-eséről. Így első blikkre elég jónak tűnik,bár úgy nézem a hajtóműlapátokat valahogy most sem találták el.Mondjuk az IL-86oséná szebbek.Azok inkább egy mosógép forgódobjára hasonlitanak.Összeségében nekem nagyon tecccik.Kíváncsian várom a matrica lapját. Áhoj evribári! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139583 | 2008. július 10. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szevasztok! Szerintem sorjára ne is számits.Fölleg hogy vadi új készlet lesz. Én 3 darabot tervezek belöle venni(kb 3500-4000 Ft lesz). Az egyik a Pannon Airlines,a másik a BALKAN a harmadik természetesen az új Aeroflot lesz. Newman! Én ugy tervezem hogy Prisma color Felni ezüstel fújom majd le az alapszint (mint a Germanwings A319-est)és az lesz majd lakkozva.a kéken még gondolkodom és lehet hogy a narancssárga csíkot is festem majd. Egy pár fórumon nézegetem és úgy látom hogy szeptember körül lesz kapható. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 139582 | 2008. július 9. 23:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ajjaj, összeilleszthetetlen darabok, kilométer sorja, centivastag üveg?:-) na, de komolyra fordítva a szót: nemtom, milyen az említett Il-86-os, de ha szép, akkor veszek majd én is Tu-t. az első repülő volt, amin életemben utaztam, kis nosztalgia, szívesen megépíteném. azóta nem haladtam a Boeing 737-800-zal, de már beépítettem a 20 g-os súlyt az elejébe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 139581 | 2008. július 9. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A hamarosan megjelenő Tu-154Mmel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Milyen festéket használnátok egy új festésű Aeroflot géphez? Sokat jártam kint Ferihegyen és szinte minden fényviszonyban láttam, de nem igazán tudtam kitalálni, hogy milyen színnel fessem majd a makettet...Várom a tippeket... Űdv.: Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139579 | 2008. július 8. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy újabb (mostmár) szigorúan utasgépes csatlakozik a csapathoz, nagyon király a fórum. Gyönyörű gépeket csináltok! Remélem nemsokára én is fel tudok dobni egyet-kettőt. Üdv Mindenkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139578 | 2008. június 22. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.airline-hobby.com/shop/index.cfm ez lemaradt :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139577 | 2008. június 22. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139576 | 2008. június 17. 16:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresem az Airbus A-380-as gyári berepülős matrica lapját, helyette adnám a fly emirates matrica lapot revell 1/144-hez. Nem csak csere érdekel Muzzy |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Esetleg AN-24 matrica 1/100-ban?
Szerintem sokaknak ott rejtőzik a szekrényében és magyar matricára vár.
Hat csillag vagy ék és kétféle számozás,ennyi lenne..
üdv. makettes