<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Tibcsi | Adatlap | 139697 | 2008. szeptember 12. 12:41 | ||||||||
Kferro | Adatlap | 139696 | 2008. szeptember 12. 12:36 | ||||||||
Köszönöm a tippeket! Egyelőre még nem tudom, hogy milyen nagvasat kellene összeépíteni. Igazából nincs kedvenc géptípus ebben a kategóriában. Valamit tudnátok ajánlani? | |||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139695 | 2008. szeptember 12. 11:32 | ||||||||
üdv Gabcsi! Köszönöm a dícséretet örülök, hogy örömet tudok szerezni vele másoknak is. Az 1:100 as is fent van már a honlapomon, ugyan olyan csak át kellet kicsit rendeznem. Egyelőre csak a régi festés lesz, de később jön az új is:) nemsoká lesz 767 200/300 a Zvezdától 1:144 ben. Matrica van hozzá most sok mivel a Revellhez már gyártottam és megmaradt egy pár belőle. Az év végére ígérték a beszállítók. Akár nálam is tudtok rendelni- lesz makett matrica együttt akciónk is. üdv: HADvezér | |||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139694 | 2008. szeptember 12. 11:28 | ||||||||
Szia Viper! Wizz Air szín: Magenta + egy pár százalék fehér, a lilát nem tudom. makett festékben még nem láttam. | |||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139693 | 2008. szeptember 12. 11:20 | ||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139692 | 2008. szeptember 12. 10:57 | ||||||||
Kferro! Azért nem annyira tiszta és gyári új minden gép. Nyilván nincs rajta annyi szutyok, mint egy hk.-n, de azért panelvonalazni, a hajtómű kiömlőt megégetni, szerelőnyílások környékék megdolgozni lehet. Tegyél mellé reptéri kiegészítőt, lépcsőt, kofferkulit, azonnal életszerű lesz. | |||||||||||
Kferro | Adatlap | 139691 | 2008. szeptember 12. 08:47 | ||||||||
Sziasztok! Eddig csak katonai gépekkel foglalkoztam, de gondolkoztam már azon, hogy össze kellene rakni valamilyen utasgépet. Egyedül ami eddig visszatartott az az, hogy nem tudom, miként lehetne egy kis életet vinni beléjük. Mivel a civil gépek rendszerint igen tiszták, ezért nagymértékű koszolásról a maketten szó sem lehet. Enélkül viszont tartok tőle, hogy egy elkészült gép nem lenne más, mint egy műanyagdarab. Tudtok valami ötletet, tanácsot adni? | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139690 | 2008. szeptember 12. 08:38 | ||||||||
Nagyon köszönöm az infót, megpróbálom a csövet előszőr is. Nem a pénzt sajnálom, csak jobban értékelem a saját kezem munkáját és szeretek foglalkozni vele. Mégegyszer köszi Gábor | |||||||||||
Zozó | Adatlap | 139689 | 2008. szeptember 11. 21:17 | ||||||||
Szia Lehet kapni különböző átmérőjű műanyag csöveket, abból meg lehet csinálni egy toldást a beömlő és a kompresszor lapátsora közé. Na és kapható gyantából is a 737-es erőforrása az AHS-nél(nyitott ill. csukott sugárfordítóval: Contrails Models/InFormation CM44-737-NGRV CFM56 Engines /Reverser Open/ $12.00 | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139688 | 2008. szeptember 11. 19:46 | ||||||||
Sziasztok Jelenleg egy 737-800-on dolgozom és szeretném a segítségeteket kérni abban, miként lehetne a hajtóművet kicsit feljavítani? Az a problémám, hogy a hajtóműgondola csak kívülről nem kör keresztmetszetű (lapos az alja) de belülről viszont körnek kéne lennie, ezzel szemben követi az állandó anyagvastagság miatt a külső formát és emiatt hézag van a gondola belső fala és a turbina között. Megvettem a fotomaratást hozzá és szeretném ha normálisan is nézne ki... Agyalok már egy ideje de semmi használható ötlet nem jut eszembe. Segítségeteket előre is köszönöm. Gábor | |||||||||||
viper | Adatlap | 139687 | 2008. szeptember 11. 16:52 | ||||||||
Hali! Tudna valaki segíteni abban, hogy a Wizzair gépek színeit milyen színekből lehet kikeverni? Főleg az elején és a hajtóművön lévő pirosas színre gondolok, de ha tudja valaki a másik lila színt azt se bánnám. És ha lehet revell kóddal:) Előre is köszi | |||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139686 | 2008. szeptember 8. 14:32 | ||||||||
Szia Feri! Nagyon király lett a matricalap, GRATULÁLOK hozzá! Pont olyan, amilyen a srácoknak kell. Ha ilyen lesz a nagyobb, 1:100-as léptékű is, akkor szerintem tuti aranyba fogják foglalni a nevedet! Üdv: Gabcsi | |||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139685 | 2008. szeptember 8. 13:38 | ||||||||
Sziasztok! jó hír: a hét végére elkészülnek a tu-154 es matricák, a makett beszállítója a jövő hét végére ígérte a makettet. aki akar nálam is rendelhet lekötöttem egy pár db-ot bővebb info: www.had.hu | |||||||||||
tobika | Adatlap | 139684 | 2008. szeptember 6. 16:58 | ||||||||
Szisztok! Eladó néhány utas gép ime: --Boeing 767 (Hasegawa 1/200)(Delta Air Lines) 2500ft -DC-10-30-40 (Hasegawa 1/200)(Northwest Airlines) 2500ft -MD-11 (Hasegawa 1/200) (American Airlines) 3000ft -Boeing 777-200 (Hasegawa 1/200) (lauda Air) 3000ft | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139683 | 2008. augusztus 27. 12:31 | ||||||||
Akkor Te a világos kékre gondolsz? Nézd meg az 5012-őt bár lehet, hogy hülyeséget mondok. Az üvegszálas mosdónkat azzal fújtam és úgy rémlik mintha...csak most nem vagyok otthon. | |||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139682 | 2008. augusztus 27. 10:01 | ||||||||
igen ez az új, a régi csíkját keresném mert ahány fotó annyi féle árnyalat... | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139681 | 2008. augusztus 26. 19:54 | ||||||||
Szia lehet, hogy ez már az új de én RAL 5022-ről tudok. Gábor | |||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139680 | 2008. augusztus 26. 18:49 | ||||||||
sziasztok már csak a régi MALÉV festéshez hiányzik a RAL szín kód . Az újhoz már megtaláltam | |||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139679 | 2008. augusztus 26. 18:08 | ||||||||
sziasztok tud valaki pontos RAL színkódot a MALÉV gépek festéséhez? sürgős lenne :) | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 139678 | 2008. augusztus 26. 17:23 | ||||||||
Sziasztok! Az Avro RJ-85/RJ-X -nek van teherszállító változata? Ha van tudnátok küldeni képet? Azt tudom hogy a Bae-146-nak van, de azt nem tudom beszerezni csak ezt. Köszi előre is! Sanyi | |||||||||||
Cébés | Adatlap | 139677 | 2008. augusztus 26. 14:29 | ||||||||
tobika | Adatlap | 139676 | 2008. augusztus 25. 11:30 | ||||||||
Sziasztok! Szeptember elején érkezik a Kék Kobrába Tu-154 a zvedától. Lehet elő rendelni is. A részletekért hívjátok Drake-t. | |||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139675 | 2008. augusztus 22. 21:56 | ||||||||
Sziasztok! Láttatok már A340-est malév logóval? :D www.airliners.net/photo/Finnair/Airbus%20A340-313E/1380125/L/&width=1024&height=694&sok=WHERE__%28reg_%3D_%27OH-LQE%27%29_&sort=_order_by_photo_id_DESC_&photo_nr=3&prev_id=1380633&next_id=NEXTID | |||||||||||
rittal | Adatlap | 139674 | 2008. augusztus 19. 19:59 | ||||||||
Sziasztok! Gyulának van igaza, valóban arra az esetre gondoltam, amikor gyerekek voltak a fülkében, nagyon szomorú történet. A gépet is és festést is jól benéztem, ugylátszik félálomban néztem az NGC-t, mert valóban A310-es volt és a gép festése is teljesen más. (persze igy hiába kerestem a neten az A320-as Hong Kong-i járatot:)) Viszont továbbra is érdekelne hogy ismerei vki ezt a kit-et? Néhány webshop-ban "in-stock" készleten van, de a Zvezda lakonikusan csak annyit közölt, hogy a kit nem szerepel a 2008-as katalógusukban... üdv: rittal | |||||||||||
Gyula | Adatlap | 139673 | 2008. augusztus 18. 09:21 | ||||||||
Bocsi, pont egyszerre írtunk. | |||||||||||
Gyula | Adatlap | 139672 | 2008. augusztus 18. 09:19 | ||||||||
Ha apuci kedvenc csemetéje okozta esetről van szó (1994. 03. 23.), akkor az A-310-304 volt. 2006-ban is volt egy A-310-es (2006. 07. 09) Sibir Airlines,illetve egy A-320-as(2006. 03. 05.) Armavia. Ezekhez nem jó az Aeroflot matrica. Forrás: airdisaster.com | |||||||||||
Ata92 | Adatlap | 139671 | 2008. augusztus 18. 09:15 | ||||||||
Itt két balesetről volt szó : Az egyik az Aeroflot Moszkvából Hongkongba tartó 593-as járata volt, egy F-OGQS lajstromjelű Airbus A310 (1994. március 23). A pilóta beültette a kapitányi ülésbe 15 éves fiát, aki a botkormány erős megmarkolásával véletlenül kikapcsolta a robotpilótát és a gép lezuhant. A másik az Armavia Jerevánból Szocsiba tartó 967-es járata volt, az EK-32009 lajstromjelű Airbus A320 (2006. május 3.). Ez pedig a tengerbe zuhant, ahogy Cébés írta. | |||||||||||
viper | Adatlap | 139670 | 2008. augusztus 17. 21:54 | ||||||||
Szerintem meg arra, amikor a kapitány bácsi beültette a gyerekeit előre és a gyerkőc kikapcsolta véletlen a robotot. De az is egy A320 volt. | |||||||||||
Cébés | Adatlap | 139669 | 2008. augusztus 16. 22:25 | ||||||||
Szerintem ő nem arra gondolt,hanem ami a tengerbe zuhant a rendkívül rossz időjárási viszonyok miatt. (állítólag) és az valóban egy 320-as volt. | |||||||||||
Cébés | Adatlap | 139668 | 2008. augusztus 16. 22:24 | ||||||||
Szeva Lapi! A vecsési végen valóban egy 134-es maradványai vannak de épp hogy csak egy két kacat. | |||||||||||
Lapi | Adatlap | 139667 | 2008. augusztus 16. 20:44 | ||||||||
Sziasztok ! tudja valaki milyen roncs van ferihegyen ? valahol a vecsési végén ? csak egy műholdas képet küldött egy haverom... sok kérdőjellel. én csak a Kádár-134 es ről tudok... Valaki ? köszönettel... | |||||||||||
Gyula | Adatlap | 139665 | 2008. augusztus 16. 13:03 | ||||||||
Szia Rittal! Ha az 1994. márciusi katasztrófára gondolsz, szerintem ne eröltesd ezt a makettet. Az egy A 310-300-as volt, F-OGQS lajstromjellel.(más a festés és más a típus) Gyula | |||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139664 | 2008. augusztus 14. 15:07 | ||||||||
Utolsó símítások a Tu-154 es matricán gyártás előtt, ma már fent lesz a neten a felhozatal árakkal együtt üdv: HADvezér | |||||||||||
lacee | Adatlap | 139663 | 2008. augusztus 10. 23:54 | ||||||||
Kislőcsös, Köszönöm szépen a képeket, mind nagyon hasznos, már fel is boncoltam a CL604-est. Ha mindkét törzsfél elkészül felteszem a képeket. Üdv, Lacee | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139662 | 2008. augusztus 10. 18:09 | ||||||||
Sikerült összepolíroznom a két törzsfelet. Leírom mi volt a gáz had nevessetek egy jót. (kezdő makettező hibája) Nem volt egy részen jól összeragasztva a két törzsfél és emiatt csiszolás közben ha kicsit erősebben fogtam meg akkor már keletkezett egy kis szinteltérés aminek max az árnyéka látszott de nem igazán lehetett érezni. korrigáltam: öntöttem egy kis ragasztót az ablakon majd fejrefordítva szárítottam. most már jó:) Legközelebb biztos figyelek erre is. | |||||||||||
rittal | Adatlap | 139661 | 2008. augusztus 10. 10:26 | ||||||||
Sziasztok! Van vkinek bövebb infója a a Zvezda Airbus-320 (No.7003) -ról? (a kit minöségéröl és hogy itthon mikortól kapható, mert egy pár webshopban már rendelhetö! A matrica alapján meg tudjátok mondani, hogy ebböl a katasztrófát szenvedett Moszkva-Hong-kongi járat megépíthetö-e? | |||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139660 | 2008. augusztus 9. 20:42 | ||||||||
Cebes | Adatlap | 139659 | 2008. augusztus 9. 18:01 | ||||||||
Hali! Valoban nagyon szep a My Travel 330-as.En sem birok betelni vele.Este erkezik es reggel megy.Jar ide meg PIA 777-es is meg Korean Jumbo meg rengeteg Icelandair 757 de nalam a 330 viszi a palmat.Gyonyoru ahogy erkezik es besiklik a palya fole. Jelenleg a Continental Airlines gepeire vagyok beosztva,ezek utan biztosan megepitem ezt is.Orulok hogy dolgozhatok A330-as gepeken is.A terminalban van egy talpas My Travel 330-as modell,kb egy meter hosszu,tuti lenyulom:))) Cebes | |||||||||||
lacee | Adatlap | 139658 | 2008. augusztus 9. 11:59 | ||||||||
Sziasztok, Kicsivel kevesebb a szabadidőm, mint ezt néhány hete gondoltam, de azért lassan készülget az én flottám is. Várok néhány csomagot is, ha megkapom őket fölteszem a képeket. (pl.ACE B767-300). Cébés képeinek örültem, a Zozótól „beszerzett” A340-300, és a B.raz RR Trent hajtóművek felhasználásával épülő A330-300 szerintem jelenleg a MyTravel színeiben a legszebb. Már gyűjtöm az anyagot. Kislőcsös, Tudnál nekem, segíteni CRJ-200 méretezett rajzokkal? A saját CL604-es átalakításom kicsit másképp készül, mint a tiéd. Egy-két részlethez hiányzik a háttéranyag. Előre is köszönöm! | |||||||||||
Fodi | Adatlap | 139657 | 2008. augusztus 9. 10:01 | ||||||||
Próbálja valami finomabb anyagot, pl. Surfacert. Bár elég fura, a ha 1200-es papírral összecsiszoltad, akkor jónak kellene lennie. A festékkel szerintem nem érdemes "tömíteni". | |||||||||||
Carbonos | Adatlap | 139656 | 2008. augusztus 9. 08:32 | ||||||||
Szervusztok Azzal kezdeném, hogy bocs, hogy bepofátlankodok ide, csak még mindig nem sikerült eldönteni, a makettezés melyik műfaja okoz legjobban örömöt és ezért most utasgépekkel probálkozom. Hátha... Vásároltam egy Boeing 737-800-at Malev matricával és fotomaratással. Lenne egy olyan kérdésem, hogy gyönyörűen összecsiszoltam Tamiya Puttyval a törzsfeleket egészen 1200-ig. Érzésre nagyon klassz volt a felület, mígnem lealapoztam matt fehérrel, csakhogy gyönyörűen kirajzolódott aminek nem kellett volna. Festékkel próbáltam fogpiszkálóval tömíteni. A panelvonalakat hiába karcoltam újra az eltünt, viszont a két törzsfél újra látszik. Lehet, hogy az volt a gond, hogy enyhén vízesen csiszoltam és összeesett a festék? (Akryl) Mit javasoltok így alapozuás után hogyan tüntessem el a vonalakat? Köszönöm előre is Gábor | |||||||||||
Cébés | Adatlap | 139655 | 2008. augusztus 7. 09:47 | ||||||||
HADvezer | Adatlap | 139654 | 2008. augusztus 6. 18:48 | ||||||||
Szia Peti! Igen a kérdés jogos. Kitalálom, hogy mi lehetne a legjobb megoldás. Valszeg nehéz lesz megoldani a pótlást, mivel ahhoz legalább 2db gép kell... elgondolkodtató... ha van ötletetek várom, addig félre teszem a gyártást, üdv: HADvezér Még egy kis türelem: a pontos tu-154 es matricák már feltöltésre várnak :) Lesz külön ablak sor is, amit külön lehet majd megvenni, mert nem fért fel a gyártási ívre és szerintem van olyan is közöttünk, aki nem akarja a makettet kitömítgetni, ugyanakkor Varjúbácsi segített abban, hogy a külön ablaksor fontos lehet azoknak, akiknek a 1:144 es gyüjteménye matrica ablakos - úgy hogy lesz ez is egy opcióként | |||||||||||
PETI | Adatlap | 139653 | 2008. augusztus 6. 12:13 | ||||||||
HADvezér! Egy kérdés: a Tu-134-es matrica készítésekor gondoltál arra is, hogy a VEB makett nem a széria Tu-134-es törzsét tartalmazza, hanem a korai, rövidebb verziót. Így aztán aki beletold a törzsbe, máris rövid lesz neki az ablaksor matrica, viszont ha nem hosszabít a törzsön, akkor egy pontatlan makettje lesz... Biztos sokakat érdekelne a válasz. Üdv | |||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139652 | 2008. augusztus 6. 10:46 | ||||||||
Szia HADvezér! Csak így tovább! Végre van egy normális hazai gyártó, aki kellően akar és tud foglalkozni a magyar repülős élettel. Ezzel egy nagyon nagy űrt pótolsz, ne engedd eltűnni a süllyesztőben! Konkurrencia nem nagyon van tudtommal, így biztos helyed van a piacon (itthon legalábbis), ezt én így látom. Kisegítő munkaerőre nincs véletlenül szükséged a cégednél? Üdv: Gabcsi | |||||||||||
makettes | Adatlap | 139651 | 2008. augusztus 4. 20:03 | ||||||||
HADvezér! Nagyon jó a sorrend! Egy picit nem lehetne faragni az árakon? üdv. makettes Ezt mind megvenni ...nem lesz egyszerű! | |||||||||||
HADvezer | Adatlap | 139650 | 2008. augusztus 4. 19:27 | ||||||||
Köszi Gabcsi a biztatást, hiszen beindult a HAD újra, csak a példányszámot kellett csökkentenem, sajnos ez az árakon is meglátszik, de legalább lesz! Holnap estére már fent lesz a honlapunkon az a pár 1:144 es Tu-154 es szett, amiről írtam már. Külön bontva lesz a -régi; az új MALÉV ; a Pannon és a Samara is. Ez utóbbinak a magyar változata is megépíthető lesz, üres fehér körrel, Atlant-Hungary Airlines változatban. 1:100 ban először az IL-62 es jön ki, majd a Tu-134 és a TU-154B-2 együtt. Készül a JU-52 HAdi és polgári változata is, valamint LI-2, Po-2, An-2, MI-1, MI-2 ugyan így. Szeptemberre újra lesz Zvezda Tu-154 M a nagykerben , akinek kell most megrendelheti a www.had.hu -n üdv mindenkinek: HADvezér | |||||||||||
Newman | Adatlap | 139649 | 2008. augusztus 3. 21:21 | ||||||||
Sziasztok! Gondolom már más is észre vette, de az új Zvezda 154es matricája hibádzik egy kicsit.. A Gagarin Test Centeres gép lajstroma az RA-85665 helyett Ra-85655. Üdv. | |||||||||||
Fodi | Adatlap | 139648 | 2008. augusztus 3. 14:51 | ||||||||
Kihasználva a viszonylagos jóidőt, ebéd után kitekertem a repülőtérhez (nem kell mondani, végig kerékpárút, sőt, a reptéri kerítés mentén is, széles, sima, karbantartott kerépárút...). A 22L pálya kb. 400 méterre van a kerékpárúttól, most pont a tenger felé fújt a szél, így ezen szálltak le a gépek. Kb. 20 percig bámultam a gépeket, egy nagyvas volt, egy A340. Szegény utasok valószínűleg izgalmas pillanatokat élhettek ma Koppenhágában, némelyik leszállás elég rázósra sikerült. Na ja, erős volt az oldalszél és nagyon turbulensnek is tűnt a billegő gépek alapján. Kicsit távolabb pedig a leállíttt Q400-as gépek várják sorsuk jobbra fordulását, talán épp közülük kerülnek ki a leendő Malév-gépek. | |||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139647 | 2008. augusztus 1. 06:44 | ||||||||
Sziasztok! Már festik a Li-2est(HA-LIX)ferihegyen.Új ruháját Kecskeméten csodálhatja meg a nagyközönség.Kaptam pár képet a munkálatokról de ezt még nem tehetem fel,csak majd A repnap után. Retro forever! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
A klasszikusok közül pedig a DC-3, -6, -7, a Connie, a Caravelle.