<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Carbonos | Adatlap | 139747 | 2008. október 5. 17:18 | ||
delcom | Adatlap | 139746 | 2008. október 5. 16:02 | ||
Milyen hajtomuvel szeretnetek felszerelni a gepet? a. RR b. PW c. GE | |||||
delcom | Adatlap | 139745 | 2008. október 5. 15:49 | ||
Maga a repulogep hossza: orrkuptol a fuggoleges vezersik legtavolabbi pontjaig 231 lab 10 inch. Tehat (231 x 12) + 10 = 2782 inch, 70662.8 mm. 1/72-es 744 makett egy 981.4277 mm hosszu dobozba ferne bele (elektrosztatikus kisutok nelkul). udv, delcom, EHAM | |||||
Carbonos | Adatlap | 139744 | 2008. október 5. 15:43 | ||
Értem valamennyire. Szerintem maradjunk a behelyettesítésben a Móriczka rajzba:) Holnap holnapután küldöm. Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139743 | 2008. október 5. 15:26 | ||
Ezek a szamok a torzs hosszanti nevezetes pontjai inch-ben kifejezve. A nulla pont egy lebego pont 90 inch-el az orrkup (ha egyaltalan igy hivjak ezt magyarul) elott. A 744 torzs 5 fo reszbol all. A 41-es resz az orr, a 48-as a farok. Ertelemszeruen a tobbi harom az koztes. Csak egy gyors pelda: a 744 torzs teljes hossza: 2792-90=2702 inch, X25.4=68630.8 mm. Tehat 1/72 meretaranyban a makett torzs hossza 953.2055 mm volna. Remelem ezzel valamennyit segitettem. Tisztelettel, delcom | |||||
Carbonos | Adatlap | 139742 | 2008. október 5. 14:08 | ||
Ezek konkrétan mik is delcom? :))) Akkor csinálok egy-két rajzot majd és feltöltöm őket. Alapméretekből és fotókból tudsz építkezni harold? | |||||
delcom | Adatlap | 139741 | 2008. október 5. 12:52 | ||
Amiben en szivesen segitenek: ket pont kozti tavolsag. ha valaki tesz fel ide Moricka-abrakat merethaloval, en minden tovabbi nelkul bemeretezem barmely 744 vagy 744F alkatreszrol legyen is szo. Mivel ezek eredeti Boeing muszaki rajzok, nem tehetem oket kozszemlere. Kis segitseg a torzs felepiteserol: SEC 41: STA 90 - STA 520 SEC 42: STA 520 - STA 1000 SEC 44: STA 1000 - STA 1480 SEC 46: STA 1480 - STA 2360 SEC 48: STA 2360 - STA 2792 a torzs bordai 20 inch tavolsagra vannak egymastol (a legtobb esetben). Remelem ez nem hangzott kinaiul. udv, delcom | |||||
harold | Adatlap | 139740 | 2008. október 5. 11:31 | ||
Nyíregyházi vagyok, szerintem postán elmegy dobozban sérülés nélkül a cucc! Szia! | |||||
Carbonos | Adatlap | 139739 | 2008. október 5. 11:10 | ||
Delcom Áttudnál küldeni akkor egy pár szárny meg törzsprofilt? Ez még belefér? Elkezdenénk a dolgot úgy szép lassan. Ha nagyon pofátlan vagyok szólj:) Úgy gondolom, hogy akkor legyen 1:72 747-400. Ez szerintem egy elfogadható méret, nagyobbal senki sem tudna mit kezdeni. Ez 98 centi hosszt jelentene. Harold merre vagy helyileg? Hogyan jut el hozzám majd sérülés nélkül? Én pesti vagyok, XV.kerület. Jövő héten lerendezem a faesztergályost a hajtóművekhez. Csak kérnék valakit, hogy küldjön el méreteket a hajtóműhöz. Elég teljes hossz és legnagyobb átmérő majd vektorgrafikusan elintézem a többi méretet. Gábor | |||||
harold | Adatlap | 139738 | 2008. október 4. 22:19 | ||
Szia! Habot naponta vágok, csak idő kérdése hogy mikor tudom kipróbálni az adott forma vágását. Nekem bármilyen méretarány jó, habból mindegy mekkorát kell vágni. Ha kapok szárnyprofilokat, akkor tudok vágni is, a törzs meg mint írtam bonyolultabb de majd arra is kitalálunk valamit! Jöhetnek a szárnyprofilok és akkor vághatom a mesterdarabot ahogy időm engedi esetleg jövő héten. A vezérsíkok profilja is jöhet. Meg persze melyik típus lesz? Hali! Levi | |||||
Carbonos | Adatlap | 139737 | 2008. október 4. 17:24 | ||
Akkor jó a 72 méret srácok? Harold van infód a habvágáshoz? Van kellenek delcomtól rajzok? Ha van valami előrehaladás akkor szólj kérlek én meg majd fotók alapján gömbölyítek gittelek. Aztábn valaki csak elvállalja a vonalakat csegecselést. Én ezt a menetet látnám jónak. Hajtóműveket majd intézem én. Ha van egyéb javaslat szívesen vesszük. Gábor | |||||
merciboy | Adatlap | 139736 | 2008. október 4. 09:01 | ||
Carbonos | Adatlap | 139735 | 2008. október 4. 08:55 | ||
Okés rendben van, vannak rajzaid róla? Vagy várjuk meg esetleg delcom visszajelzését? Szerintem maradjunk 1:72 ben nem? Az 1:48 szerintem túlzás lenne. Az 1:72 is közel 1 méter hossz...Mit mondotok? | |||||
harold | Adatlap | 139734 | 2008. október 3. 20:41 | ||
Styrofoamból vágok ami a kék hab, a törzset két félből tudom vágni de mint írtad dróttal, ezért nem tudom mennyire lehetne az orrát és a végét vágni de lehet hogy megoldható úgy ahogy írtad, viszont mindenképpen gömbölyíteni kell a formát. Átgondolom a dolgot és ahogy időm engedi megpróbálok vágni valami hasonlót meglátom milyen lesz. Levi | |||||
Carbonos | Adatlap | 139733 | 2008. október 3. 19:53 | ||
Bár feltételezem ha "forródróttal" vágod akkor extrudált... Mindenképp a kék hab kellene és előtte kéne egy gitt próbát csinálni szerintem, hogy nehogy potyameló legyen. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139732 | 2008. október 3. 19:43 | ||
Hoppá erre nagyon vevő lennék:)) Nagy segítség lenne. Gondolom cserébe igényt tartassz egyre majd! Szárnyon vezérsíkon kívül tudsz esetleg törzs orrt illetve farokrészt is vágni? Max annyira amit már csak "gömbölyíteni" kell? Tehát az alul felül oldanézetét? Jó lenne ha polisztirol habból lenne vágva mert azt nem oldja a 2 komponenses gitt. Ha esetleg meglesznek a rajzok, akkor jelölöm rajta mettől meddig kéne a törzs. Ebből a zöld Austrothermből vágod? Vagy extrudált "kékhab"? Gábor | |||||
harold | Adatlap | 139731 | 2008. október 3. 19:12 | ||
Ha esetleg szükség van rá, az épülő géphez polisztirol habból tudok vágni formát /Pl.:szárny, vezérsík, stb./ | |||||
Z63 | Adatlap | 139730 | 2008. október 2. 19:45 | ||
Szia Viper! Bent a melóhelyen megnézem a festék kódját, mert mi csináljuk a Wizz Air névkitűzőit a stewardeseknek. Elég valószínű, hogy keverned kell, mert ezek Pantone, vagy RAL skála színkódokban vannak megadva.Egyébként vannak lila és rózsaszínek a Tamiya enamel színekben is.Ezeket be is tudom neked szerezni.Vélhetőleg a legjobb enamel festékek! Ha pedig lesz időm és nem azonnalra kell,hozok színmintát, vagy akár ki is keverem neked! Üdv,Z63 | |||||
Carbonos | Adatlap | 139729 | 2008. október 2. 17:51 | ||
Ja egyébként valaki vállal majd panelezést/szegecselést a törzsön? Cserébe anyagárába kap egyet ha már ott tartunk. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139728 | 2008. október 2. 17:50 | ||
Szia delcom Persze én sem így értettem. Egyértelmű amit írsz! Amikre gondolta: többnézeti méretezett rajzok 5 irányból, Hajtómű rajz, esetleg bordarajz a törzsről, de inkább a szárnyról. Ez megoldható? A többi úgyis egy vásárolt makettről meg fotókról lesz másolva. Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139727 | 2008. október 2. 16:16 | ||
lol... egyebkent en arra gondoltam, hogy valaki keszit Moricka-abrakat meretvonalakkal, en pedig kitoltom rajta a szamokat. Csak a torzsrol van vagy 375GB muszaki rajzom. Azert az ne kuldjem mar el. Kulonben is szerzoi jogokba utkozne. udv, delcom | |||||
Stefan | Adatlap | 139726 | 2008. október 2. 16:07 | ||
delcom | Adatlap | 139725 | 2008. október 2. 16:00 | ||
Termeszetesen, kerlek szukitsd le a kort egy cseppet. Tul sok muszaki rajzom van a 744-rol. Gondolom nem vagy kivancsi minden csavarra es alatetre. udv, delocm | |||||
Carbonos | Adatlap | 139724 | 2008. október 2. 06:00 | ||
delcom Élnék a felajánlással, miszerint megosztanál velem infos anyagokat a 747-ről. Kérlek küld át amid van, mert komolyan gondolom a dolgot. Lehet még az 1:48 is beleférne, ill el a szekrény tetején:) Köszönöm | |||||
Carbonos | Adatlap | 139723 | 2008. október 2. 05:54 | ||
Semmi gond Lapi Aha látom bár nem túl reprezentatív a kép. A Tu viszont nagyon állat! Elkezdem beszerezni az alapanyagokat és az infót a gépről lassan, hogy novemberre készen álljon minden. Gábor | |||||
Lapi | Adatlap | 139722 | 2008. október 1. 20:46 | ||
elnézést ..Carbonos .. lemaradt a nagybetű | |||||
Lapi | Adatlap | 139721 | 2008. október 1. 20:45 | ||
Carbonos | Adatlap | 139720 | 2008. október 1. 19:39 | ||
Szép egy jármű ez a 787-is. Úgy nézem 1:72-ben lenne "kapacitásom" ráugrani a 747-re. Gondolok arra is, hogy utána hova teszem! Így is asszonykának még meg se mondtam:) Jól kivág vele együtt...Szerintem november folyamán elkezdem. Gábor | |||||
Cébés | Adatlap | 139719 | 2008. október 1. 18:50 | ||
Martin | Adatlap | 139718 | 2008. október 1. 15:30 | ||
Malév gépekhez (Tu154-B737) a www.had.hu oldalon találsz matricát itt meg is tudod rendelni. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 139717 | 2008. október 1. 10:30 | ||
Ha jól tudom, akkor inkább a 787 alkatrészeinek szállítására készült. :) | |||||
Carbonos | Adatlap | 139716 | 2008. október 1. 09:15 | ||
Mit szólna a kedves makettező közönség egy 747-eshez? Nem az LCF-re gondoltam amit felvetettem. Sima utasgép. Abból az LFC-et is megtudom majd csinálni. Mondjuk 1:72 vagy esetleg 1:48 méretben. Infós anyagokat merre találok róla? Gábor | |||||
Stefan | Adatlap | 139715 | 2008. szeptember 30. 09:03 | ||
Carbonos | Adatlap | 139714 | 2008. szeptember 30. 08:27 | ||
ÓÓÓ bocs csak a kolléga bejelentkezőjét jegyzi meg folyton a gép... | |||||
kryss | Adatlap | 139713 | 2008. szeptember 30. 08:26 | ||
Aham. Érdekes sztori. Megér annyit ez a kinézet, hogy belekezdjek és sokszorosításra alkalmas prototípust készítsek? Vagy annyira azért nem nagy szám? | |||||
Monox | Adatlap | 139712 | 2008. szeptember 30. 08:05 | ||
3 ősöreg 747-100 gépből építették át őket. A gépek úgy tudom Kínában szolgáltak onnan vették vissza őket. A gépeket a B-777 alakatrészeinek szállításásra építették. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139711 | 2008. szeptember 30. 07:30 | ||
Carbonos | Adatlap | 139710 | 2008. szeptember 29. 20:30 | ||
Na örülök, hogy pár óra alatt ennyi érdeklődő van. Az a véleményem, hogy ez akkora kuriózum lenne ekkora méretben, hogy igazából mindegy milyen típus, frenetikus hatást keltene egy szép festéssel. Akár még egy nem létező átlag utasgép forma is. De majd kitalálunk valamit, hogy azért felismerhető legyen. Cébés is elkezdte az utánajárást, eszem ágában sincs más "találmányába" beleszólni, biztos megállapodunk valamiben:) Még összefogni is jó lenne, hogy minél többet láthassunk viszont elkészítve, akár cserebere formában is. Ha bárki öletét sérti amit felvetettem szóljon nyugodtan. Infós anyagok jól jönnek minden mennyiségben. Gábor | |||||
delcom | Adatlap | 139709 | 2008. szeptember 29. 18:47 | ||
wow...1/32 474-x00 terebelyes madarka volna. Ha B744 info kell, csak szolj nyugodtan. udv, delcom | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139708 | 2008. szeptember 29. 18:38 | ||
Egy vevőnek mibe fájna egy Tristar? (idő hiányában a mesterdarabban nem tudnék részt venni.) Érdekelne még B-707, 727, 747-x00, 777, Tu-154B2, Dc-10 Megeléxem 1:48-al is :-) Üdv, T.G. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139707 | 2008. szeptember 29. 17:22 | ||
Olvastam, már válaszoltam is, csak előbb néztem azt meg mint ezt:) Ezek szerint lenne összefogás ezügyben. Nagyon jó! Gábor | |||||
Cébés | Adatlap | 139706 | 2008. szeptember 29. 14:27 | ||
Rendben! 1/32 L-1011 Tristar kezdésnek? :))) küldtem mailt! üdv:G | |||||
Carbonos | Adatlap | 139705 | 2008. szeptember 29. 13:58 | ||
Sziasztok Lenne egy költői kérdésem: Olvastam Cébés kérdését a nagyobb méretű utasgépről. Én tervezem, hogy a téli estéken összedobok egyet full üvegszálból. Olyan méter körülit vagy nagyobbat kicsivel. Ha csak magamnak gyártok, akkor is elkell készítenem egy olyan szerszámot amiből már több darab elkészíthető. Kérdésem arról szól, hogy van e rá igény, mert akkor érdemes lenne megvitatnunk, hogy melyik típus legyen. Szavazhatunk is, mennyiségtől függően. Vagy akár össze is dolgozhatunk. A mesterdarabon mondjuk bevállalhatná valaki a panelezést, szegecselést. Esetleg esztergályos a hajtóműgondola elkészítését fából. Szerintem egy gyönyörű egyedi bazi nagy gépet tudnánk összehozni. Aki ezt bevállalja annak ingyé van:) Persze nem önreklámcsak gondoltam lenne rá igény és sokak megalomániáját megmozgathatja. Mint ahogy az enyémet is. Mit gondoltok? Szerintem 1-2 hónapon belül eltudnám kezdeni. Gábor | |||||
Ata92 | Adatlap | 139704 | 2008. szeptember 15. 17:33 | ||
Sziasztok! Eladó pár 1:144-es utasgép: Zvezda Tu-154M Revell Airbus A320 Thomas Cook & Swiss Revell Boeing E-3A Sentry A.W.A.C.S. + van még egy Minicraft Boeing 757 U.S. Air Force matrica makett nélkül A makettek ára 4000 Ft/db, a matrica 1000 Ft. | |||||
Carbonos | Adatlap | 139703 | 2008. szeptember 13. 07:54 | ||
Meglesz köszönöm:) Ha nincs senkinek akkor tud valaki nyomtani 2 darabot? Gábor | |||||
Zozó | Adatlap | 139702 | 2008. szeptember 13. 07:44 | ||
Nekem volt már, hogy másfél óra alatt sikerült. (Mondjuk ez egy Cartograf matrica volt). Csak arra vigyázz, hogy ha egyszer már rátapadt, akkor elég macerás újra megmozdítani. A kilágyult matricával pedig óvatosan bánj, mert könnyen szakad, nyúlik. Érdemes először kipróbálni a matricát (egy olyan részét, amit úgysem használnál fel) egy leselejtezet maketten, mert minden matrica (gyártótól függően) máshogy reagál a lágyítóra. Van amelyikhez nem is kell (szétmarja), van amelyiket pedig bőven kell "locsolni" és még akkor is vonakodik. Jó szórakozást! | |||||
Carbonos | Adatlap | 139701 | 2008. szeptember 13. 07:08 | ||
Nahát erre nem is gondoltam. Ezt fogom tenni ez rendkívül jó ötlet. Nagyon szépen köszönm. Mostmár csak pótolni kéne a két LOC lajstromot. Honnan lehetne szerezni ilyet? Még egy kérdés? Mennyi időm van pozicionálni a matricát lágyítóval? Gábor | |||||
Zozó | Adatlap | 139700 | 2008. szeptember 12. 23:31 | ||
Szia Ne tedd vízbe a matricát! Bőven elég, ha egy ecsettel bevizezed a lap hátulját és vársz pár másodpercet. Kicsit megmozgatod, ha nem mozdul akkor vizezd be mégegyszer. A módszer előnye, hogy a matrica nem lesz vizes (lásd: nem pöndörödik) és nem ázik le a ragasztóréteg az aljáról (jobban tapad). Én még egy csöpp lágyítót szoktam tenni a makettre, oda ahova a matrica kerül, így könnyebb pozicionálni és ráfeszül az egyenetlen felületekre is (néha kis segítséggel). | |||||
Carbonos | Adatlap | 139699 | 2008. szeptember 12. 21:01 | ||
Sziasztok Lenne valakinek fölös LOC lajstromjele az első futóműakna-ajtóra? Nagyon megköszönném mert szenvedtem egy sort és tönkretettem sajnos. Mit csináltok az ellen, hogy a vízből való kiemelés után ne pöndörödjön össze? Bocs biztos kezdő kérdés de lényegében az is vagyok. Gábor | |||||
Ata92 | Adatlap | 139698 | 2008. szeptember 12. 17:24 | ||
Sziasztok! Eladó pár 1:144-es utasgép: Zvezda Tu-154M Revell Airbus A320 Thomas Cook & Swiss Revell Boeing E-3A Sentry A.W.A.C.S. + van még egy Minicraft Boeing 757 U.S. Air Force matrica makett nélkül A makettek ára 4500 Ft/db, a matrica 1500 Ft. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Konkrétan ő rá gondoltam.