<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Muzzy | Adatlap | 139878 | 2008. december 2. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139877 | 2008. december 2. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkészült a Guppy, amiről pár hozzászólással lejjebb lelkendeztem. Jól ment az építés, de bizony a matricázás a végén rettenetes küzdelemmé fajult. Végül szép lett, de úgy gondoltam, megosztom veletek a történteket, régi készleteknél előfordulhat mással is ilyesmi. Sz'al a probléma első jelei akkor jelentkeztek, amikor az első matricát, a bal első szines csíkozást vízbe raktram: a fólia rövidke ázás után mákszemnyi darabkákra mállott szét. Sebaj, gondoltam, a csíkokat ráfestem, a maradék szöveges részeket pedig lakkal megerősítem, amint szoktam ilyen esetekben. Rá is fújtam 3 réteg Revell 01-es lakkot a matricalapra. A négyszínű csíkokkal 4 nap alatt végeztem, aztán jöttek a szövegek. És hát szörnyű élmény volt, amikor megtapasztaltam, hogy az első matrica még egyórás áztatás után sem akart elválni a hordozó papírtól. Az idők során (kb. 25 év) a matt felületű matricák lakkja ugyanis annyira áteresztővé vált (gondolom, a parányi repedésektől, amik miatt először szétmállott), hogy a lakk átszivároghatott a papírra, az meg nem volt elég jól impregnálva, és szépen beleragadt az egész. Így hát kénytelen voltam a körbevágott matricát a sarkánál pengével óvatosan leválasztani az alapról, a hártyavékony, kissé nyúlós réteget csipesszel lehúzni, majd ujjbeggyel finoman addig simogatni a hátoldalát, amíg a maradék nedves papírt eképp ledörzsölvén átlátszóvá vált a hártya. Így aztán már fel tudtam rakni a makettre. Ezzel a macerás módszerrel sikerült pár óra alatt az összes szöveges matricát (12 db) megmenteni, bár itt-ott parányi hiányok is keletkeztek a felületeken - ezeket végül tűecsettel korrigáltam. A lakkozás után aztán az eredmény minden várakozásomat felülmúlta - a művelet közben nemigen tudtam elképzelni, hogy ez a hártyasimogatásos módszer sikerülhet... Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 139876 | 2008. november 28. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gép 27-én, ha jól emlékszem hajnali 1 órakor érkezett, az éjszaka leple alatt. A vízsugár megállt volna felette:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139875 | 2008. november 28. 08:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Mindenki, Olvasom, hogy megérkezett az első Malév Q400 Ferihegyre! Első fotók landolás után, fogadás, vízsugár, stb...? Ha valakinek, aki szabadon mozog a "placcon" van ilyen fotója remélem közkinccsé teszi! Előre is köszi! Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 139873 | 2008. november 25. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139872 | 2008. november 25. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Biztosan van köztünk olyan, aki már ismeri az alábbi két linket. Én csak most találtam rájuk, akinek hozzám hasonlóan új, annak jó szórakozást! radar.zhaw.ch/radar.html www.flygradar.nu/karta.php On-line lehet kukkolni Zürich-Kloten illetve Stokcholm és "környékének" légiforgalmát! Szerintem óriási! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferenc320 | Adatlap | 139871 | 2008. november 18. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Mi az e-mail cimed? Irj a mef320@freemail.hu-ra! Udv: Feri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139870 | 2008. november 17. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ferenc320 ! érdekel az NDK makett ! nem müködik nekem a vatera dolog. kérlek irj árakat privátbal. köszönettel : Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferenc320 | Adatlap | 139869 | 2008. november 16. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali mindenkinek! Van egy-ket elado makettem (1:100-as NDKs Tu144, Tu-134, Tu-20, Il-28, stb.), feltettem oket a vatera-ra, hatha erdekel valakit ... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 139868 | 2008. november 15. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139867 | 2008. november 14. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139866 | 2008. november 13. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Cébés! jól vagyok ! lecseréltem a kocsit is. jo, hogy volt otthon egy másik ilyen... csak egy kis "papirmunka" az NDK makettek kellenek persze ! :) hónapok óta nem volt a kezemben repülőgép ... szokás szerint nyakamba esett minden ... majd leirom ! Ti jól vagytok ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139865 | 2008. november 13. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Lapi! Mi történt veled? Nem tűnik kicsinek a crash. Lehet van pár eladó NDK IL-62 Tu-114 An-12 Trident Össze vannak rakva de nincsenek festve,csak matrica ahogy az 25 éve volt szokás:) És lehet hogy hajlandó vagyok megválni az 1/100-as Airbus A330-as gépemtől röpke 20-25e Ft-ért :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139864 | 2008. november 8. 11:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen MALÉV jelzésekkel, ez lamaradat ez előbb :) üdv:HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139863 | 2008. november 8. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia sztok! Elkészült az 1:100 as Tu-154 illetve Tu-134 matricánk! Tu-134 makett, 1:100 ban is kapható nálunk :) Akit érdekel ide küldjön mailt: info@had.hu, megnézni a www.had.hu-n lehet, üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139862 | 2008. november 7. 22:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka ! egyszerűen szóhóz sem jutok ... csodaszép gyűjtemény ! nekem is akad egy-két vasmadár, de az én "karrieremnek" vége. idén augusztusban kifogtam az uton egy b... k... sz... -et a kocsimból ez lett (kép) azóta hiszek az istenben mert kiszálltam a kocsiból... csak a kezem már nem a régi... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139861 | 2008. november 7. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, én is ezekre az átalakításokra gondoltam. a szárny már átalakításra került és a hajtóművek most vannak tömítés alatt. Gyerek koromban a temető mögötti úton mentem ki a felszálló végéhez (ha tudod hol van) és ott vártam a gépeket. A álltalában a tűzoltó állomás elött tették le a gépe, persze miután megépült a "kettes". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139860 | 2008. november 7. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139859 | 2008. november 7. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati :D Már többször kerestelek,de mindig vissza jöttek az ímélek.Én is tul vagyok a költözéesn,de azt majd privátban. A Q400-asokról annyi infom van hogy bizonytalan mikor jön a Lima-Qebec-Alfa. Azt csiripelik a ferihegyi madarak hogy még nincs kifizetve se a festés ,se semmi.(ere inkább nem mondok semmit) De legalább már találtam 2 képet a kávédarálóról :D Közben én meg belefogtam a q400-as grafikájának rajzolásába Sziasztok | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139858 | 2008. november 7. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139857 | 2008. november 7. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is sokáig (1992-2007) laktam Vecsésen :-) 5 perc volt bebicajozni Ferihegyre, a műszaki bázison (UHMB "A") dolgoztam. A hajtóműveket én mindenképpen átalakítanám, teljesen mások a kiömlőnyílások és a sugárfordítók. Mivel egyéb jellegzetes formai különbség nincs (csak a szárnytők), a két altípus első pillantásra leginkább a hajtóművek formája alapján különböztethető meg. A Tu-154 B-2-nek NK8-2U típusú hajtóműveik voltak, az M-nek pedig D30-KU (ugyanaz, ami a széria Il-62-eseken). Az 1-es és 3-as pozícióban (a két oldalsó) a legjellemzőbb különbség, hogy a sugárfordító lemezei a B-2-n a gondolán belül vannnak egy rostély mögött, és amikor átállnak, az kívülről nem is látszik (csak hallatszik :-)), az M-en viszont a gondola végén szabadon láthatók, és a mozgató mechanizmus áramvonalazó burkolata is láthatóan kiáll. Ezeket a kis kitüremkedéseket tehát el kell távolítani (Ha a Zvezda makettet csinálod, a sugárfordító a 12. sz. alkatrész az öntőformán). A 2-es (középső) hajtóműnél viszont maga a kiömlőnyílás különbözik, a B-2-n oldalról nézve jellegzetes görbe vonalat képez, az M-en viszont sima kör alakú. Mivel az M csöve hosszabb is, a maketton egyszerűen csak bele kell reszelni a B-2 kiömlőnyílásának vonalát. Aztán ott van még a segédturbina (VSzU), ami a B-2 verzión az M-től eltérően a függőleges vezérsík kilépőélének tövében, az oldalkormány alatt kialakított kis kidomborodó gondolában van, kiömlőnyílása a 2-es hajtóműé felett van. Ez sajnos az én 1:100-as példányomon nem látszik (az NDK makett a prototípust mintázta, amin még nem volt, én meg lusta voltam...). De bizony ezt is érdemes kialakítani a maketten. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139856 | 2008. november 7. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi fóka! Tehát keverjek ki valamit, ok!Az il tényleg csodás. Én inkább harcjárműveket csinálok(keceli zsuzsi, kilőtt panzer, nashorn), de amikor megláttam a boltban a Tu-t, azonnal viszzajöttek gyerek korom emlékei, amikor még minden nap kijártam a nagy vasakat bámulni Ferihegyre (amikor még vecsési voltam). Még egy kérdés: Van értelme szerinted bajlódni a hajtómű átalakitással, mert nekem M változat van meg? A szárnyat már "kiegyenesítettem". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139855 | 2008. november 7. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pepe! Az Il-18-as az egykori NDK Veb Plasticart 1:100-as makettje. Néha még manapság is elérhető az eBay-en, de elég drágán (1-2. kép). Érdekesség: pár évtizede egy igen kis szériában még Malév matricával is árulták, de -ha jól tudom- boltokba sohase került, csak a Malév reprezentációs készletét gyarapította (3. kép). Én a saját példányomon a Malév színeket festéssel csináltam - ami azt illeti, jobb lett, mint a matrica... (4. kép) Szürke: nekem a Testors festékek jöttek be, a szürkét fényes fehérből és feketéből kevertem ki. A keverést szemre szoktam csinálni, a pisztoly tartályába töltött fehérbe addig kevergetek bele feketébe mártott ecsettel, amíg a kívántnál egy kicsit világosabb szürke árnyalat ki nem alakul. Azért kell egy kicsit világosabb, mert a száradáskor a szürke parányit sötétülni szokott. Ami a végső árnyalatot illeti, van egy általános tapasztalatom minden színre: ha az eredeti repülőgépen használt festék árnyalatával egyező színre festünk egy makettet, az optikailag sokkal sötétebbnek fog tűnni a kisméretű maketten. Én ezért minden színből világosabb árnyalatot keverek az utasgépeimnek, akkor tűnik élethűnek. Láttam egyszer egy KLM 747-est 1:144-ben az eredeti gyári festékekkel lefújva - hát zavaróan sötét volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139854 | 2008. november 7. 17:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
szia fóka! Szépek Az il egyszerűen meseszép. milyen gyártmány? Segíts nekem, milyen szín a szürke a tu 154 alján! Ép ilyet építek most. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139853 | 2008. november 7. 12:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is ugyanezekkel a festésekkel tervezem megépíteni a sajátjaimat. Mégiscsak ezek a legszebbek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139852 | 2008. november 7. 11:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Malév festéseket én -jobb technológia híján- festéssel állítottam elő. A betűket szabad kézzel, ecsettel pingáltam két maszkolószalag-csík között, ami a régi Il-18-as betűtípusnál elég macerás volt... Mindenesetre a vártnál jobban sikerült. A képeken látható állapothoz képest a két Tupoljevnek az ajtók körüli világoskék kerete is fent van már, és az 54-esen az utastér ablakait is megcsináltam Clearfix-szel. Én a Tu-154-essel küzdöttem meg alaposan: régi, padláson talált, romos darab volt. Emlékszem, 8-10 éve egy későőszi estén munka után utaztam el érte, meg egy DC-8-asért Bp-ről Szajolra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139851 | 2008. november 7. 11:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az NDK-s gépekből mára egy roncs IL-18, egy kevésbé roncs Tu-154 és egy originál Tu-134 maradt. A Tupoljevekre már elkészítettem a Maléves feliratokat, az Iljusinhoz meg elsősorban lelkierő kell, mert az bizony eléggé romos... :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139850 | 2008. november 7. 11:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm :-) Annyit tennék még hozzá, hogy a képen látható makettek többsége gyári készletek alakítás nélküli kidolgozása. Igyekszem igényesen elkészíteni őket, de olyasfajta mesteri akciókat, mint pl. a lejjebb látható Challenger > CRJ-200 átalakítás, vagy egyéb precíz tunningokat nemigen szoktam csinálni, ezért nagy tisztelettel bámulom az ilyen munkákat. Ami az NDK maketteket illeti: nekem is gyerekkori nosztalgia tárgyai, karácsonyra, születésnapra mindig azt kértem... Emlékszem az első Il-18-asomra, 33 Ft volt az ára a Hobby boltban, ami nekem akkoriban a megvalósult mennyországot jelentette :-) Az elmúlt években újonnan összeállított vagy felújított NDK makettek készítése közben különös örömöt okozott, hogy amiket régen csak úgy összeragasztgattam tömítés, festés, stb. nélkül, vagy max. a készlethez adott ezüstöt mázoltam rá szőrehagyó ecsettel, évtizedekkel később a mai, sokkal igényesebb technológiákkal tudtam újra megcsinálni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139849 | 2008. november 7. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak ámulok és irigykedek. :) És sóhajtozva visszagondolok a gyerekkoromra, amikor nekem is megvolt az összes NDK-s utasgépem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139848 | 2008. november 7. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak gratulálni tudok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139847 | 2008. november 7. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139846 | 2008. november 7. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Makettezők! Elnézést az előző privát üzenetért, azóta regisztráltam, és nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot, rendkívül élvezetes volt olvasgatni a korábbi hozzászólásokat. Én 41 éve, 3 évesen kaptam meg az első makettemet (lengyel "zacskós" Mig-15), és azóta makettezem. Szakmának a repülőmérnökséget választottam, és 18 év Malév munkaviszony is van a múltamban. Annak idején az egykori NDK maketteken nőttem fel, és nagyon örülök, hogy -elsősorban az eBay-en keresztül- felnőtt fejjel újra összegyűjthettem a teljes sorozatot. Kedvenceim a hatvanas évek típusai, és igyekeztem pár különlegességet is összeszedni, pl. ritkább típusok kis példányszámban gyártott vákuumos vagy műgyanta makettjeit. A Revell és Airfix retro készleteit is lelkesen vásárolgattam az aukciókon. Mellékelem a jelenlegi polgári gyűjteményem képeit. Kislőcsös kollégát van szerencsém személyesen is ismerni, azóta is sokszor nézegetem a képeket, amiket a makettjeiről készítettem. Kellemes időtöltést, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139845 | 2008. november 7. 08:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! Nem eltűntem, nem is alakultam át, de a költözéskor minden borult, és csak most állt helyre a világ... Ráadásul a cím- és telefonszám-adatbázisom is elveszett, ezért kereslek itt. Ha ráérsz, írj, vagy hívj légyszí! Történt pár nagyszerű dolog, pl. tegnap megérkezett a Revell Super Guppy, amit eBay-en rendeltem, igaz, horribilis pénzért... Üdv, L.Attila | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139844 | 2008. november 6. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sorry, Challenger-t akartam írni :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139843 | 2008. november 6. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Kicsit "leült" a fórum, nekem viszont végre volt egy kis időm faragni a CRJ 200-ast. Mivel én nem szeretem tömíteni az ablakokat, ezért két Revell Challanger Cl601-esből készül. Így csak két db kézzel vágott "ablakelemre" volt szükség a bal törzsfélhez. Bónuszként egy kis scratch cockpit. Ha valaki tervez hasonlót, szívesen írok róla bővebben. Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139842 | 2008. november 6. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
HI! SEGÍTSETEK LÉGYSZI! Egy régi festésű magyar tu 154 b-t építek. Milyen festékkód felel meg a gép alján lévő szürkenek és az oldalán a sötétkéknek? Előzőleg olvastam egyik makettező társunk a sötétkékre Humbrol 15-t írt de az valami fos zöldnek látszott a boltban. segítségeteket előre is köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139841 | 2008. október 26. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, A nazca-decals-nak az elmúlt 2-3 hónapban kb. 30 db e-mailt írtam Q400-as ügyben. Semmi válasz. Igaz, hogy a honlapjukon sem látszik túl sok frissítés, bár mintha most felkerült volna sgy-két új matricaív. Most ráadásul a korábban még elvileg rendelhető két kisebb Dash-8-asra vonatkozóan is csak a "termelés későbbi újraindítását" ígérik. A Welshmodels hírei között viszont már szerepel a Zvezda Tu-154M-hez komplett B-2-es átalakító szett, valamint olyan újdonságok mint pl. 1/72-es A320-as mindkét hajtóműváltozattal, illetve szintén 1/72-es B737-800, (a többi 737-es mellé!) www.welshmodels.co.uk/news.html Üdv, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139840 | 2008. október 26. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ha nem túl sok, akkor ki lehet exportálni is jpg-be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 139839 | 2008. október 26. 08:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha esetleg átnevezed őket .jpg-re (mi meg vissza)? Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139838 | 2008. október 26. 00:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.nazca-decals.com/html/q400-previews.htm Egy kis Q400-as 1:144-ben... ...kár hogy 2006ra igérik a megjelenést és most 2008-van :D Sajnos pdf.file-t nem lehet ide feltenni,pedig megosztanám veletek a Malév Q400-asok festési dokumentácioit... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139837 | 2008. október 25. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139836 | 2008. október 25. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkaskoma | Adatlap | 139835 | 2008. október 24. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Magyar 54-es B-2-es sorozatú, és sok különbség van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 139834 | 2008. október 23. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139833 | 2008. október 23. 17:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is meglepődtem. Egy ugyanilyen 747-est pár éve háromezer-valahányszázért vettem ugyanott, igaz az Virgin Atlantic festésű volt, de maga a makett műanyag része ugyanaz. Most gyakorlatilag dupla áron van... :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139832 | 2008. október 23. 15:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát a "gazdaságosék" elég drágán adják őket... Bár mindkettő elég mutatós darab. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139831 | 2008. október 22. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Zozo megtaláltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139830 | 2008. október 22. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keresd vissza a 997-es hozzászólást. Benne van a válasz a kérdésedre. (Bár a MALÉV-nak TU-154 B2 tip. gépei voltak.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139829 | 2008. október 22. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, kifelejtettem, hogy Heller gyártmányok. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139828 | 2008. október 22. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Segítsetek légyszi! Van egy Tu-154 m makettem, megszeretném csinálni régi malév festésűre. Tudniszeretném mi a különbség az A és az M típus között. Valakinél azt olvastam csak a hajtóműnél van különbség, de mi? Ha valakinek van erről képe azt is szivesen venném. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Ilyen esetekben ajánlom a folyékony matricát, amit a microscale gyárt!
Muzzy