/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Muzzy 139878 2008. december 2. 09:21
Válasz erre
Fóka!
Ilyen esetekben ajánlom a folyékony matricát, amit a microscale gyárt!
Muzzy
Fóka 139877 2008. december 2. 09:09
Válasz erre
Amikor még nem tudtam, mi vár rám...
Amikor még nem tudtam, mi vár rám...
Készülnek a csíkok
Készülnek a csíkok
Az eredmény - 1
Az eredmény - 1
Az eredmény - 2
Az eredmény - 2
Végül a polcra került
Végül a polcra került

Sziasztok!

Elkészült a Guppy, amiről pár hozzászólással lejjebb lelkendeztem. Jól ment az építés, de bizony a matricázás a végén rettenetes küzdelemmé fajult. Végül szép lett, de úgy gondoltam, megosztom veletek a történteket, régi készleteknél előfordulhat mással is ilyesmi.

Sz'al a probléma első jelei akkor jelentkeztek, amikor az első matricát, a bal első szines csíkozást vízbe raktram: a fólia rövidke ázás után mákszemnyi darabkákra mállott szét. Sebaj, gondoltam, a csíkokat ráfestem, a maradék szöveges részeket pedig lakkal megerősítem, amint szoktam ilyen esetekben. Rá is fújtam 3 réteg Revell 01-es lakkot a matricalapra. A négyszínű csíkokkal 4 nap alatt végeztem, aztán jöttek a szövegek. És hát szörnyű élmény volt, amikor megtapasztaltam, hogy az első matrica még egyórás áztatás után sem akart elválni a hordozó papírtól. Az idők során (kb. 25 év) a matt felületű matricák lakkja ugyanis annyira áteresztővé vált (gondolom, a parányi repedésektől, amik miatt először szétmállott), hogy a lakk átszivároghatott a papírra, az meg nem volt elég jól impregnálva, és szépen beleragadt az egész. Így hát kénytelen voltam a körbevágott matricát a sarkánál pengével óvatosan leválasztani az alapról, a hártyavékony, kissé nyúlós réteget csipesszel lehúzni, majd ujjbeggyel finoman addig simogatni a hátoldalát, amíg a maradék nedves papírt eképp ledörzsölvén átlátszóvá vált a hártya. Így aztán már fel tudtam rakni a makettre. Ezzel a macerás módszerrel sikerült pár óra alatt az összes szöveges matricát (12 db) megmenteni, bár itt-ott parányi hiányok is keletkeztek a felületeken - ezeket végül tűecsettel korrigáltam. A lakkozás után aztán az eredmény minden várakozásomat felülmúlta - a művelet közben nemigen tudtam elképzelni, hogy ez a hártyasimogatásos módszer sikerülhet...

Fóka
salou 139876 2008. november 28. 14:15
Válasz erre
A gép 27-én, ha jól emlékszem hajnali 1 órakor érkezett, az éjszaka leple alatt.
A vízsugár megállt volna felette:))
lacee 139875 2008. november 28. 08:55
Válasz erre
Hello Mindenki,

Olvasom, hogy megérkezett az első Malév Q400 Ferihegyre!
Első fotók landolás után, fogadás, vízsugár, stb...?
Ha valakinek, aki szabadon mozog a "placcon" van ilyen fotója remélem közkinccsé teszi!
Előre is köszi!

Üdv,
lacee
harold 139873 2008. november 25. 20:51
Válasz erre
Sziasztok!
Ilyen link még jöhet!
lacee 139872 2008. november 25. 20:30
Válasz erre
Sziasztok!

Biztosan van köztünk olyan, aki már ismeri az alábbi két linket.
Én csak most találtam rájuk, akinek hozzám hasonlóan új, annak jó szórakozást!

radar.zhaw.ch/radar.html www.flygradar.nu/karta.php

On-line lehet kukkolni Zürich-Kloten illetve Stokcholm és "környékének" légiforgalmát!
Szerintem óriási!
ferenc320 139871 2008. november 18. 17:20
Válasz erre
Szia Lapi! Mi az e-mail cimed? Irj a mef320@freemail.hu-ra! Udv: Feri
Lapi 139870 2008. november 17. 19:59
Válasz erre
Szia Ferenc320 !

érdekel az NDK makett !
nem müködik nekem a vatera dolog. kérlek irj árakat privátbal.

köszönettel : Gábor
ferenc320 139869 2008. november 16. 19:03
Válasz erre
Hali mindenkinek!
Van egy-ket elado makettem (1:100-as NDKs Tu144, Tu-134, Tu-20, Il-28, stb.), feltettem oket a vatera-ra, hatha erdekel valakit ...
sainz 139868 2008. november 15. 14:12
Válasz erre
Lapi 139867 2008. november 14. 23:17
Válasz erre
Szia Cébés !

ezt szerezd meg nekem kérlek.http://www.vatera.hu/ford_sierra_nem_matchbox_burago_104040375.html

nem értek a vaterához ... :)
köszi ..
szombanon du lejár !
Lapi 139866 2008. november 13. 22:34
Válasz erre
Szia Cébés!

jól vagyok !
lecseréltem a kocsit is.
jo, hogy volt otthon egy másik ilyen...
csak egy kis "papirmunka"
az NDK makettek kellenek persze ! :)

hónapok óta nem volt a kezemben repülőgép ...
szokás szerint nyakamba esett minden ...
majd leirom !

Ti jól vagytok ?
Cébés 139865 2008. november 13. 17:16
Válasz erre
Szeva Lapi!
Mi történt veled?
Nem tűnik kicsinek a crash.

Lehet van pár eladó NDK

IL-62
Tu-114
An-12
Trident

Össze vannak rakva de nincsenek festve,csak matrica ahogy az 25 éve volt szokás:)
És lehet hogy hajlandó vagyok megválni az 1/100-as Airbus A330-as gépemtől röpke 20-25e Ft-ért :)
HADvezér 139864 2008. november 8. 11:16
Válasz erre
Természetesen MALÉV jelzésekkel, ez lamaradat ez előbb :) üdv:HADvezér
HADvezér 139863 2008. november 8. 11:13
Válasz erre
Szia sztok!

Elkészült az 1:100 as Tu-154 illetve Tu-134 matricánk!

Tu-134 makett, 1:100 ban is kapható nálunk :)

Akit érdekel ide küldjön mailt: info@had.hu, megnézni a www.had.hu-n lehet, üdv: HADvezér
Lapi 139862 2008. november 7. 22:51
Válasz erre
kocsim
kocsim

Szia Fóka !

egyszerűen szóhóz sem jutok ...
csodaszép gyűjtemény !
nekem is akad egy-két vasmadár, de az én "karrieremnek" vége.
idén augusztusban kifogtam az uton egy b... k... sz... -et
a kocsimból ez lett (kép)
azóta hiszek az istenben mert kiszálltam a kocsiból...
csak a kezem már nem a régi...
pepe 139861 2008. november 7. 21:56
Válasz erre
Köszi, én is ezekre az átalakításokra gondoltam. a szárny már átalakításra került és a hajtóművek most vannak tömítés alatt.
Gyerek koromban a temető mögötti úton mentem ki a felszálló végéhez (ha tudod hol van) és ott vártam a gépeket. A álltalában a tűzoltó állomás elött tették le a gépe, persze miután megépült a "kettes".
Fóka 139860 2008. november 7. 20:57
Válasz erre
Tu-154 B-2
Tu-154 B-2

Nnnna, gyorsan csináltam 1 jobb képet a B-2-ről :-) Ezen jól látszanak a hajtóművek.
Kislõcsös 139859 2008. november 7. 20:55
Válasz erre
BIG_0005055978
BIG_0005055978
77835_big
77835_big
október 16. átrepülik a leendő LQA-t a festésre
október 16. átrepülik a leendő LQA-t a festésre

Szia Ati :D
Már többször kerestelek,de mindig vissza jöttek az ímélek.Én is tul vagyok a költözéesn,de azt majd privátban.

A Q400-asokról annyi infom van hogy bizonytalan mikor jön a Lima-Qebec-Alfa.
Azt csiripelik a ferihegyi madarak hogy még nincs kifizetve se a festés ,se semmi.(ere inkább nem mondok semmit)
De legalább már találtam 2 képet a kávédarálóról :D
Közben én meg belefogtam a q400-as grafikájának rajzolásába

Sziasztok
Fóka 139858 2008. november 7. 20:45
Válasz erre
Tu-154 B-2
Tu-154 B-2

...a mellékelt képen talán látszik a különbség: ez a Welsh Tu-154 B-2-je (vákuumformázott, 1:144), elég jól látszik a képen a középső hajtómű kialakítása. A két szélsőn a sugárfordító rostélya túlzottan hangsúlyos, le kellett volna csiszolnom :-/ A valóságban egyáltalán nem áll ki.
Fóka 139857 2008. november 7. 20:36
Válasz erre
Én is sokáig (1992-2007) laktam Vecsésen :-) 5 perc volt bebicajozni Ferihegyre, a műszaki bázison (UHMB "A") dolgoztam.

A hajtóműveket én mindenképpen átalakítanám, teljesen mások a kiömlőnyílások és a sugárfordítók. Mivel egyéb jellegzetes formai különbség nincs (csak a szárnytők), a két altípus első pillantásra leginkább a hajtóművek formája alapján különböztethető meg. A Tu-154 B-2-nek NK8-2U típusú hajtóműveik voltak, az M-nek pedig D30-KU (ugyanaz, ami a széria Il-62-eseken). Az 1-es és 3-as pozícióban (a két oldalsó) a legjellemzőbb különbség, hogy a sugárfordító lemezei a B-2-n a gondolán belül vannnak egy rostély mögött, és amikor átállnak, az kívülről nem is látszik (csak hallatszik :-)), az M-en viszont a gondola végén szabadon láthatók, és a mozgató mechanizmus áramvonalazó burkolata is láthatóan kiáll. Ezeket a kis kitüremkedéseket tehát el kell távolítani (Ha a Zvezda makettet csinálod, a sugárfordító a 12. sz. alkatrész az öntőformán). A 2-es (középső) hajtóműnél viszont maga a kiömlőnyílás különbözik, a B-2-n oldalról nézve jellegzetes görbe vonalat képez, az M-en viszont sima kör alakú. Mivel az M csöve hosszabb is, a maketton egyszerűen csak bele kell reszelni a B-2 kiömlőnyílásának vonalát. Aztán ott van még a segédturbina (VSzU), ami a B-2 verzión az M-től eltérően a függőleges vezérsík kilépőélének tövében, az oldalkormány alatt kialakított kis kidomborodó gondolában van, kiömlőnyílása a 2-es hajtóműé felett van. Ez sajnos az én 1:100-as példányomon nem látszik (az NDK makett a prototípust mintázta, amin még nem volt, én meg lusta voltam...). De bizony ezt is érdemes kialakítani a maketten.
pepe 139856 2008. november 7. 20:02
Válasz erre
Köszi fóka!
Tehát keverjek ki valamit, ok!Az il tényleg csodás.
Én inkább harcjárműveket csinálok(keceli zsuzsi, kilőtt panzer, nashorn), de amikor megláttam a boltban a Tu-t, azonnal viszzajöttek gyerek korom emlékei, amikor még minden nap kijártam a nagy vasakat bámulni Ferihegyre (amikor még vecsési voltam).
Még egy kérdés: Van értelme szerinted bajlódni a hajtómű átalakitással, mert nekem M változat van meg? A szárnyat már "kiegyenesítettem".
Fóka 139855 2008. november 7. 19:16
Válasz erre
Il-18 1
Il-18 1
Il-18 2
Il-18 2
Il-18 3
Il-18 3
Il-18 4
Il-18 4

Szia Pepe!

Az Il-18-as az egykori NDK Veb Plasticart 1:100-as makettje. Néha még manapság is elérhető az eBay-en, de elég drágán (1-2. kép).

Érdekesség: pár évtizede egy igen kis szériában még Malév matricával is árulták, de -ha jól tudom- boltokba sohase került, csak a Malév reprezentációs készletét gyarapította (3. kép). Én a saját példányomon a Malév színeket festéssel csináltam - ami azt illeti, jobb lett, mint a matrica... (4. kép)

Szürke: nekem a Testors festékek jöttek be, a szürkét fényes fehérből és feketéből kevertem ki. A keverést szemre szoktam csinálni, a pisztoly tartályába töltött fehérbe addig kevergetek bele feketébe mártott ecsettel, amíg a kívántnál egy kicsit világosabb szürke árnyalat ki nem alakul. Azért kell egy kicsit világosabb, mert a száradáskor a szürke parányit sötétülni szokott.

Ami a végső árnyalatot illeti, van egy általános tapasztalatom minden színre: ha az eredeti repülőgépen használt festék árnyalatával egyező színre festünk egy makettet, az optikailag sokkal sötétebbnek fog tűnni a kisméretű maketten. Én ezért minden színből világosabb árnyalatot keverek az utasgépeimnek, akkor tűnik élethűnek. Láttam egyszer egy KLM 747-est 1:144-ben az eredeti gyári festékekkel lefújva - hát zavaróan sötét volt.
pepe 139854 2008. november 7. 17:01
Válasz erre
szia fóka!
Szépek Az il egyszerűen meseszép. milyen gyártmány?
Segíts nekem, milyen szín a szürke a tu 154 alján!
Ép ilyet építek most.
Tibcsi 139853 2008. november 7. 12:44
Válasz erre
Én is ugyanezekkel a festésekkel tervezem megépíteni a sajátjaimat. Mégiscsak ezek a legszebbek. :)
Fóka 139852 2008. november 7. 11:48
Válasz erre
IL8
IL8
TU3
TU3
TU5
TU5

A Malév festéseket én -jobb technológia híján- festéssel állítottam elő. A betűket szabad kézzel, ecsettel pingáltam két maszkolószalag-csík között, ami a régi Il-18-as betűtípusnál elég macerás volt... Mindenesetre a vártnál jobban sikerült. A képeken látható állapothoz képest a két Tupoljevnek az ajtók körüli világoskék kerete is fent van már, és az 54-esen az utastér ablakait is megcsináltam Clearfix-szel. Én a Tu-154-essel küzdöttem meg alaposan: régi, padláson talált, romos darab volt. Emlékszem, 8-10 éve egy későőszi estén munka után utaztam el érte, meg egy DC-8-asért Bp-ről Szajolra.
Tibcsi 139851 2008. november 7. 11:33
Válasz erre
Az NDK-s gépekből mára egy roncs IL-18, egy kevésbé roncs Tu-154 és egy originál Tu-134 maradt. A Tupoljevekre már elkészítettem a Maléves feliratokat, az Iljusinhoz meg elsősorban lelkierő kell, mert az bizony eléggé romos... :(
Fóka 139850 2008. november 7. 11:30
Válasz erre
Köszönöm :-) Annyit tennék még hozzá, hogy a képen látható makettek többsége gyári készletek alakítás nélküli kidolgozása. Igyekszem igényesen elkészíteni őket, de olyasfajta mesteri akciókat, mint pl. a lejjebb látható Challenger > CRJ-200 átalakítás, vagy egyéb precíz tunningokat nemigen szoktam csinálni, ezért nagy tisztelettel bámulom az ilyen munkákat.

Ami az NDK maketteket illeti: nekem is gyerekkori nosztalgia tárgyai, karácsonyra, születésnapra mindig azt kértem... Emlékszem az első Il-18-asomra, 33 Ft volt az ára a Hobby boltban, ami nekem akkoriban a megvalósult mennyországot jelentette :-) Az elmúlt években újonnan összeállított vagy felújított NDK makettek készítése közben különös örömöt okozott, hogy amiket régen csak úgy összeragasztgattam tömítés, festés, stb. nélkül, vagy max. a készlethez adott ezüstöt mázoltam rá szőrehagyó ecsettel, évtizedekkel később a mai, sokkal igényesebb technológiákkal tudtam újra megcsinálni.
Tibcsi 139849 2008. november 7. 10:52
Válasz erre
Csak ámulok és irigykedek. :) És sóhajtozva visszagondolok a gyerekkoromra, amikor nekem is megvolt az összes NDK-s utasgépem.
Cébés 139848 2008. november 7. 10:38
Válasz erre
Fóka 139847 2008. november 7. 10:28
Válasz erre
Guppy
Guppy

...és íme az említett legújabb kincs, a Guppy készlet.
Fóka 139846 2008. november 7. 10:25
Válasz erre
Makettgyűjtemény 1
Makettgyűjtemény 1
Makettgyűjtemény 2
Makettgyűjtemény 2

Kedves Makettezők!

Elnézést az előző privát üzenetért, azóta regisztráltam, és nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot, rendkívül élvezetes volt olvasgatni a korábbi hozzászólásokat. Én 41 éve, 3 évesen kaptam meg az első makettemet (lengyel "zacskós" Mig-15), és azóta makettezem. Szakmának a repülőmérnökséget választottam, és 18 év Malév munkaviszony is van a múltamban. Annak idején az egykori NDK maketteken nőttem fel, és nagyon örülök, hogy -elsősorban az eBay-en keresztül- felnőtt fejjel újra összegyűjthettem a teljes sorozatot. Kedvenceim a hatvanas évek típusai, és igyekeztem pár különlegességet is összeszedni, pl. ritkább típusok kis példányszámban gyártott vákuumos vagy műgyanta makettjeit. A Revell és Airfix retro készleteit is lelkesen vásárolgattam az aukciókon. Mellékelem a jelenlegi polgári gyűjteményem képeit.

Kislőcsös kollégát van szerencsém személyesen is ismerni, azóta is sokszor nézegetem a képeket, amiket a makettjeiről készítettem.

Kellemes időtöltést,
Fóka
Fóka 139845 2008. november 7. 08:19
Válasz erre
Szia Zoli!

Nem eltűntem, nem is alakultam át, de a költözéskor minden borult, és csak most állt helyre a világ... Ráadásul a cím- és telefonszám-adatbázisom is elveszett, ezért kereslek itt. Ha ráérsz, írj, vagy hívj légyszí! Történt pár nagyszerű dolog, pl. tegnap megérkezett a Revell Super Guppy, amit eBay-en rendeltem, igaz, horribilis pénzért...

Üdv, L.Attila
lacee 139844 2008. november 6. 19:56
Válasz erre
Sorry,

Challenger-t akartam írni :-)
lacee 139843 2008. november 6. 19:51
Válasz erre
Cl601 jöbb törzsfél donor 1
Cl601 jöbb törzsfél donor 1
Cl601 jobb törzsfél donor 2
Cl601 jobb törzsfél donor 2
Cl601 donor 2
Cl601 donor 2
CRJ 200 jobb törzsfél
CRJ 200 jobb törzsfél
CRJ 200 jobb törzsfél teljes ablaksorral
CRJ 200 jobb törzsfél teljes ablaksorral
Cl601 donor 1-2 bal törzsfél
Cl601 donor 1-2 bal törzsfél
CRJ 200 bal törzsfél próba
CRJ 200 bal törzsfél próba
CRJ 200 bal oldal ablakpótlások
CRJ 200 bal oldal ablakpótlások
CRJ 200 bal oldal ablakpótlásokkal
CRJ 200 bal oldal ablakpótlásokkal
CRJ 200 törzsfelek putty előtt
CRJ 200 törzsfelek putty előtt
CRJ 200 szárnyak 5mm pótlással
CRJ 200 szárnyak 5mm pótlással
CRJ 200 törzs és szárnyak putty előtt
CRJ 200 törzs és szárnyak putty előtt
CRJ 200 törzs csiszolva
CRJ 200 törzs csiszolva
CRJ 200 pilótaülések
CRJ 200 pilótaülések
CRJ 200 cockpit + ülések
CRJ 200 cockpit + ülések
CRJ 200 cockpit
CRJ 200 cockpit

Sziasztok,

Kicsit "leült" a fórum, nekem viszont végre volt egy kis időm faragni a CRJ 200-ast.
Mivel én nem szeretem tömíteni az ablakokat, ezért két Revell Challanger Cl601-esből készül. Így csak két db kézzel vágott "ablakelemre" volt szükség a bal törzsfélhez.
Bónuszként egy kis scratch cockpit.
Ha valaki tervez hasonlót, szívesen írok róla bővebben.
Üdv mindenkinek!
pepe 139842 2008. november 6. 19:25
Válasz erre
HI!
SEGÍTSETEK LÉGYSZI!
Egy régi festésű magyar tu 154 b-t építek. Milyen festékkód felel meg a gép alján lévő szürkenek és az oldalán a sötétkéknek? Előzőleg olvastam egyik makettező társunk a sötétkékre Humbrol 15-t írt de az valami fos zöldnek látszott a boltban.
segítségeteket előre is köszi.
lacee 139841 2008. október 26. 09:54
Válasz erre
Sziasztok,

A nazca-decals-nak az elmúlt 2-3 hónapban kb. 30 db e-mailt írtam Q400-as ügyben.
Semmi válasz. Igaz, hogy a honlapjukon sem látszik túl sok frissítés, bár mintha most felkerült volna sgy-két új matricaív. Most ráadásul a korábban még elvileg rendelhető két kisebb Dash-8-asra vonatkozóan is csak a "termelés későbbi újraindítását" ígérik.
A Welshmodels hírei között viszont már szerepel a Zvezda Tu-154M-hez komplett B-2-es átalakító szett, valamint olyan újdonságok mint pl. 1/72-es A320-as mindkét hajtóműváltozattal, illetve szintén 1/72-es B737-800, (a többi 737-es mellé!)
www.welshmodels.co.uk/news.html

Üdv,
Tibcsi 139840 2008. október 26. 08:31
Válasz erre
De ha nem túl sok, akkor ki lehet exportálni is jpg-be.
Atesz 139839 2008. október 26. 08:27
Válasz erre
Szia!

Ha esetleg átnevezed őket .jpg-re (mi meg vissza)?

Atesz
Kislõcsös 139838 2008. október 26. 00:05
Válasz erre
www.nazca-decals.com/html/q400-previews.htm
Egy kis Q400-as 1:144-ben...

...kár hogy 2006ra igérik a megjelenést és most 2008-van :D
Sajnos pdf.file-t nem lehet ide feltenni,pedig megosztanám veletek a Malév Q400-asok festési dokumentácioit...
Cébés 139837 2008. október 25. 20:28
Válasz erre
Tibcsi 139836 2008. október 25. 13:35
Válasz erre
P1040174
P1040174
P1040182
P1040182

Sziasztok,

Most befejezettnek nyílvánítottam a szobámban repkedő Concorde-ot. Heller, 1/125.
Farkaskoma 139835 2008. október 24. 20:11
Válasz erre
A Magyar 54-es B-2-es sorozatú, és sok különbség van.
PETI 139834 2008. október 23. 20:56
Válasz erre
RA_85811
RA_85811

Még két nap és vége. Számomra hihetetlen, hogy elérkezett az idő! Nagyon fog hiányozni Ferihegyről ez az elegáns madár!
Tibcsi 139833 2008. október 23. 17:41
Válasz erre
Én is meglepődtem. Egy ugyanilyen 747-est pár éve háromezer-valahányszázért vettem ugyanott, igaz az Virgin Atlantic festésű volt, de maga a makett műanyag része ugyanaz. Most gyakorlatilag dupla áron van... :(
Cébés 139832 2008. október 23. 15:26
Válasz erre
Hát a "gazdaságosék" elég drágán adják őket...
Bár mindkettő elég mutatós darab.
pepe 139831 2008. október 22. 21:03
Válasz erre
Köszi Zozo megtaláltam.
Zozó 139830 2008. október 22. 19:11
Válasz erre
Keresd vissza a 997-es hozzászólást. Benne van a válasz a kérdésedre. (Bár a MALÉV-nak TU-154 B2 tip. gépei voltak.)
Tibcsi 139829 2008. október 22. 18:54
Válasz erre
Bocs, kifelejtettem, hogy Heller gyártmányok. :)
pepe 139828 2008. október 22. 18:53
Válasz erre
Hali!
Segítsetek légyszi!
Van egy Tu-154 m makettem, megszeretném csinálni régi malév festésűre. Tudniszeretném mi a különbség az A és az M típus között. Valakinél azt olvastam csak a hajtóműnél van különbség, de mi?
Ha valakinek van erről képe azt is szivesen venném.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.