<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
HADvezér | Adatlap | 139900 | 2008. december 24. 10:01 | ||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139899 | 2008. december 23. 22:44 | ||||||||||||
Valaki tud arról infót ,hogy a Tu-154 -esek szárny-szürkéje általában megegyezett a törzs alsó szürkéjével? Régi Maléves színekről beszélek, természetesen.. :-) Boldog Karácsonyt mindenkinek és szép maketteket a fa alá! | |||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139898 | 2008. december 20. 15:40 | ||||||||||||
Szia HADvezér! Köszönöm, hogy jelezted. Érdemes volt ma felkelnem. Természetesen megvárom a matricakészletet. Üdv: Gyula | |||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139897 | 2008. december 20. 12:03 | ||||||||||||
sőt ha már így belejöttem :) lesz újra Wizz Air matrica és Január végére a JU-52 polgári, valamint a Li-2 HA-LIX Sunflower , majd Február végéig a LI-2 Maszovlet és a MALÉV is Várható lesz! Addig is www.had.hu :) | |||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139896 | 2008. december 20. 11:59 | ||||||||||||
szia Gyula! Ha tudsz várni kb 2 hónapot (max), akkor lesz 500 -ashoz teljes HAD matrica készlet, SKY is, meg MALÉV is , sőt ha minden jól megy, akkor a SKYline maketteket is be tudom hozni, és akkor lesz 300 -as és 400 -as 737 -es ,matrica készlet is. üdv: HADvezér | |||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139895 | 2008. december 20. 11:56 | ||||||||||||
Szia Rittal! 1:100 as utángyártott Tu-134 eseket tudok szerezni, természetesen magyar HAD marticával ára: 4600.- + matrica 2970.- üdv: HADvezér | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 139894 | 2008. december 19. 23:28 | ||||||||||||
Delcom! Légy szíves küldd el e-mail címed nekem. Pár dologban szeretném felvenni a privát kapcsolatot. Üdv. Airchive airchive@freemail.hu | |||||||||||||||
Farkaskoma | Adatlap | 139893 | 2008. december 18. 16:48 | ||||||||||||
revell 50 áll talán a legközelebb hozzá kékben, ha kevered 52-vel, képek alapján állítgatva a színeket. a svanchoz viszont 50 simán a legközelebbi. Az oldalcsík, és svanc nem minden gépen volt egyforma kék, volt köztük átfestésből adódó különbség. A legjobb ha beszerzed, vagy kölcsönkéred az Aerohistória Tu-154-es kiadványát. Az minden lehetséges kérdésedre választ ad. | |||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139892 | 2008. december 18. 09:45 | ||||||||||||
Szia Rizmajer! Köszönöm a véleményedet, nem rontottad el a kedvem. A lajstromjelig még el sem jutottam, csak a három színen + a feliratokon elmélkedtem. Tényleg megérdemelne egy szép matricát. Azt már meg sem merem kérdezni, hogy: Nincs-e valakinek elfekvőben egy Sky Europ-os matricája? Gyula | |||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139891 | 2008. december 17. 22:19 | ||||||||||||
Sziasztok! Tu-154 B kezdek építeni. Régi Malévest! Nem tudja valaki ,hogy a felső fehér , az alsó szürke és a vezérsík kékjének mi a kódja? Illetve ,hogy Tamiya spray festékekben ezek beszerezhetők-e? Négyet és könnyebbet , ugye.. :-) | |||||||||||||||
rizmajer | Adatlap | 139890 | 2008. december 16. 19:21 | ||||||||||||
Szia Gyula! Ha elfogadod,ne kezdj bele. A 737-800-as 39,46 méter, az 500-as 31,01 méter. A függőleges vezérsík a maketten +10 mm-rel,szélesebb és magasabb a 800-on. Csúnyán nagy lesz a három szín, ha matricából csinálnád. Milyen jelű lenne a repülőd? A Malévnek tudtom szerint HA-LEP, és LER voltak. Az általad említett matricán a HA-LOC, LOM, LOH jel található. A kezedben tartott gép akkor egy gyönyörű SKYLINE gyártmány lehet,ami megérdemel egy szép matricát. Próbálj egy SKY EUROP-ot szerezni hozzá. HAD 144006 számon futott.Remélem nem rontottam el a kedved, de nekem ez a véleményem. Szia Rizmajer. | |||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139889 | 2008. december 16. 11:04 | ||||||||||||
Kedves Muzzy! Minél többet szeretnék felhasználni a matricákból, már amit lehet. Az én kezemben csak az 500-as gép van (igen , rövid törzsű)a matricát pedig csak a neten láttam, élőben nem volt még hozzá szerencsém. Köszönettel Gyula | |||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139888 | 2008. december 16. 09:21 | ||||||||||||
Gyula! Nem volt kezemben egyik sem, de ha jól tudom az 500-as rövid törzsű, a 800-as meg hosszú. Hogy a svancban van-e különbség nem tudom. Attól függ mit akarsz felhasználni? Ha csak a Malév feliratot, akkor szerintem biztos jó hozzá. Muzzy | |||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139887 | 2008. december 15. 16:32 | ||||||||||||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem tudja valaki, hogy a Malév B-737-800-as matricáját(HAD) mennyire lehet a 737-500-hoz felhasználni. A válaszokat előre is köszönöm. Gyula | |||||||||||||||
rittal | Adatlap | 139886 | 2008. december 10. 22:00 | ||||||||||||
Köszi, rákattantam! :) | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 139885 | 2008. december 10. 17:40 | ||||||||||||
rittal! Szia! 1/100-as NDK-s Tridentet láttam a vaterán nézd meg! Szabi77 | |||||||||||||||
rittal | Adatlap | 139884 | 2008. december 9. 01:10 | ||||||||||||
Sziasztok! 1/144 Airfix DC-10 -est és Hawker-Siddeley Trident -et keresek 1/144-es Airfixben vagy 1/100-as NDK-s ban, aki tud segíteni írjon! Köszi: rittal | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139883 | 2008. december 2. 22:11 | ||||||||||||
Szia! Megjött, a képek is, kösz. Nem rossz a cucc, még gondolkodom - kellene hozzá pénzügyminiszteri (hitvesi) jóváhagyás is... | |||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139882 | 2008. december 2. 22:02 | ||||||||||||
Szia Fóka! Megkaptad az üzenetem? Nem láttam az elküldöttek között,így most nem tudom elment e. Cébés | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139881 | 2008. december 2. 21:58 | ||||||||||||
Mint a szemem világára :-) Érdekes, a hasonló kategóriájú Beluga nem vonz annyira - talán majd 20 év múlva, amikor az is ritkaság lesz már... Kerekítettem egy cikket is a Guppy-témáról, gondolom, hamarosan megjelenik. | |||||||||||||||
salou | Adatlap | 139880 | 2008. december 2. 21:28 | ||||||||||||
Vigyázz rá mert szerintem te vagy az egyetlen a világon akinek ez a makett megvan ill. össze is rakta. | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139879 | 2008. december 2. 09:27 | ||||||||||||
Nnna, hát erről nem tudtam... Gondolom, ez valami nem ragadós lakkféle lehet, bizony jól jött volna. Sebaj, így meg izgalmasabb volt :-) | |||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139878 | 2008. december 2. 09:21 | ||||||||||||
Fóka! Ilyen esetekben ajánlom a folyékony matricát, amit a microscale gyárt! Muzzy | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139877 | 2008. december 2. 09:09 | ||||||||||||
Sziasztok! Elkészült a Guppy, amiről pár hozzászólással lejjebb lelkendeztem. Jól ment az építés, de bizony a matricázás a végén rettenetes küzdelemmé fajult. Végül szép lett, de úgy gondoltam, megosztom veletek a történteket, régi készleteknél előfordulhat mással is ilyesmi. Sz'al a probléma első jelei akkor jelentkeztek, amikor az első matricát, a bal első szines csíkozást vízbe raktram: a fólia rövidke ázás után mákszemnyi darabkákra mállott szét. Sebaj, gondoltam, a csíkokat ráfestem, a maradék szöveges részeket pedig lakkal megerősítem, amint szoktam ilyen esetekben. Rá is fújtam 3 réteg Revell 01-es lakkot a matricalapra. A négyszínű csíkokkal 4 nap alatt végeztem, aztán jöttek a szövegek. És hát szörnyű élmény volt, amikor megtapasztaltam, hogy az első matrica még egyórás áztatás után sem akart elválni a hordozó papírtól. Az idők során (kb. 25 év) a matt felületű matricák lakkja ugyanis annyira áteresztővé vált (gondolom, a parányi repedésektől, amik miatt először szétmállott), hogy a lakk átszivároghatott a papírra, az meg nem volt elég jól impregnálva, és szépen beleragadt az egész. Így hát kénytelen voltam a körbevágott matricát a sarkánál pengével óvatosan leválasztani az alapról, a hártyavékony, kissé nyúlós réteget csipesszel lehúzni, majd ujjbeggyel finoman addig simogatni a hátoldalát, amíg a maradék nedves papírt eképp ledörzsölvén átlátszóvá vált a hártya. Így aztán már fel tudtam rakni a makettre. Ezzel a macerás módszerrel sikerült pár óra alatt az összes szöveges matricát (12 db) megmenteni, bár itt-ott parányi hiányok is keletkeztek a felületeken - ezeket végül tűecsettel korrigáltam. A lakkozás után aztán az eredmény minden várakozásomat felülmúlta - a művelet közben nemigen tudtam elképzelni, hogy ez a hártyasimogatásos módszer sikerülhet... Fóka | |||||||||||||||
salou | Adatlap | 139876 | 2008. november 28. 14:15 | ||||||||||||
A gép 27-én, ha jól emlékszem hajnali 1 órakor érkezett, az éjszaka leple alatt. A vízsugár megállt volna felette:)) | |||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139875 | 2008. november 28. 08:55 | ||||||||||||
Hello Mindenki, Olvasom, hogy megérkezett az első Malév Q400 Ferihegyre! Első fotók landolás után, fogadás, vízsugár, stb...? Ha valakinek, aki szabadon mozog a "placcon" van ilyen fotója remélem közkinccsé teszi! Előre is köszi! Üdv, lacee | |||||||||||||||
harold | Adatlap | 139873 | 2008. november 25. 20:51 | ||||||||||||
lacee | Adatlap | 139872 | 2008. november 25. 20:30 | ||||||||||||
Sziasztok! Biztosan van köztünk olyan, aki már ismeri az alábbi két linket. Én csak most találtam rájuk, akinek hozzám hasonlóan új, annak jó szórakozást! radar.zhaw.ch/radar.html www.flygradar.nu/karta.php On-line lehet kukkolni Zürich-Kloten illetve Stokcholm és "környékének" légiforgalmát! Szerintem óriási! | |||||||||||||||
ferenc320 | Adatlap | 139871 | 2008. november 18. 17:20 | ||||||||||||
Szia Lapi! Mi az e-mail cimed? Irj a mef320@freemail.hu-ra! Udv: Feri | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139870 | 2008. november 17. 19:59 | ||||||||||||
Szia Ferenc320 ! érdekel az NDK makett ! nem müködik nekem a vatera dolog. kérlek irj árakat privátbal. köszönettel : Gábor | |||||||||||||||
ferenc320 | Adatlap | 139869 | 2008. november 16. 19:03 | ||||||||||||
Hali mindenkinek! Van egy-ket elado makettem (1:100-as NDKs Tu144, Tu-134, Tu-20, Il-28, stb.), feltettem oket a vatera-ra, hatha erdekel valakit ... | |||||||||||||||
sainz | Adatlap | 139868 | 2008. november 15. 14:12 | ||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139867 | 2008. november 14. 23:17 | ||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139866 | 2008. november 13. 22:34 | ||||||||||||
Szia Cébés! jól vagyok ! lecseréltem a kocsit is. jo, hogy volt otthon egy másik ilyen... csak egy kis "papirmunka" az NDK makettek kellenek persze ! :) hónapok óta nem volt a kezemben repülőgép ... szokás szerint nyakamba esett minden ... majd leirom ! Ti jól vagytok ? | |||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139865 | 2008. november 13. 17:16 | ||||||||||||
Szeva Lapi! Mi történt veled? Nem tűnik kicsinek a crash. Lehet van pár eladó NDK IL-62 Tu-114 An-12 Trident Össze vannak rakva de nincsenek festve,csak matrica ahogy az 25 éve volt szokás:) És lehet hogy hajlandó vagyok megválni az 1/100-as Airbus A330-as gépemtől röpke 20-25e Ft-ért :) | |||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139864 | 2008. november 8. 11:16 | ||||||||||||
Természetesen MALÉV jelzésekkel, ez lamaradat ez előbb :) üdv:HADvezér | |||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139863 | 2008. november 8. 11:13 | ||||||||||||
Szia sztok! Elkészült az 1:100 as Tu-154 illetve Tu-134 matricánk! Tu-134 makett, 1:100 ban is kapható nálunk :) Akit érdekel ide küldjön mailt: info@had.hu, megnézni a www.had.hu-n lehet, üdv: HADvezér | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139862 | 2008. november 7. 22:51 | ||||||||||||
Szia Fóka ! egyszerűen szóhóz sem jutok ... csodaszép gyűjtemény ! nekem is akad egy-két vasmadár, de az én "karrieremnek" vége. idén augusztusban kifogtam az uton egy b... k... sz... -et a kocsimból ez lett (kép) azóta hiszek az istenben mert kiszálltam a kocsiból... csak a kezem már nem a régi... | |||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139861 | 2008. november 7. 21:56 | ||||||||||||
Köszi, én is ezekre az átalakításokra gondoltam. a szárny már átalakításra került és a hajtóművek most vannak tömítés alatt. Gyerek koromban a temető mögötti úton mentem ki a felszálló végéhez (ha tudod hol van) és ott vártam a gépeket. A álltalában a tűzoltó állomás elött tették le a gépe, persze miután megépült a "kettes". | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139860 | 2008. november 7. 20:57 | ||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139859 | 2008. november 7. 20:55 | ||||||||||||
Szia Ati :D Már többször kerestelek,de mindig vissza jöttek az ímélek.Én is tul vagyok a költözéesn,de azt majd privátban. A Q400-asokról annyi infom van hogy bizonytalan mikor jön a Lima-Qebec-Alfa. Azt csiripelik a ferihegyi madarak hogy még nincs kifizetve se a festés ,se semmi.(ere inkább nem mondok semmit) De legalább már találtam 2 képet a kávédarálóról :D Közben én meg belefogtam a q400-as grafikájának rajzolásába Sziasztok | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139858 | 2008. november 7. 20:45 | ||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139857 | 2008. november 7. 20:36 | ||||||||||||
Én is sokáig (1992-2007) laktam Vecsésen :-) 5 perc volt bebicajozni Ferihegyre, a műszaki bázison (UHMB "A") dolgoztam. A hajtóműveket én mindenképpen átalakítanám, teljesen mások a kiömlőnyílások és a sugárfordítók. Mivel egyéb jellegzetes formai különbség nincs (csak a szárnytők), a két altípus első pillantásra leginkább a hajtóművek formája alapján különböztethető meg. A Tu-154 B-2-nek NK8-2U típusú hajtóműveik voltak, az M-nek pedig D30-KU (ugyanaz, ami a széria Il-62-eseken). Az 1-es és 3-as pozícióban (a két oldalsó) a legjellemzőbb különbség, hogy a sugárfordító lemezei a B-2-n a gondolán belül vannnak egy rostély mögött, és amikor átállnak, az kívülről nem is látszik (csak hallatszik :-)), az M-en viszont a gondola végén szabadon láthatók, és a mozgató mechanizmus áramvonalazó burkolata is láthatóan kiáll. Ezeket a kis kitüremkedéseket tehát el kell távolítani (Ha a Zvezda makettet csinálod, a sugárfordító a 12. sz. alkatrész az öntőformán). A 2-es (középső) hajtóműnél viszont maga a kiömlőnyílás különbözik, a B-2-n oldalról nézve jellegzetes görbe vonalat képez, az M-en viszont sima kör alakú. Mivel az M csöve hosszabb is, a maketton egyszerűen csak bele kell reszelni a B-2 kiömlőnyílásának vonalát. Aztán ott van még a segédturbina (VSzU), ami a B-2 verzión az M-től eltérően a függőleges vezérsík kilépőélének tövében, az oldalkormány alatt kialakított kis kidomborodó gondolában van, kiömlőnyílása a 2-es hajtóműé felett van. Ez sajnos az én 1:100-as példányomon nem látszik (az NDK makett a prototípust mintázta, amin még nem volt, én meg lusta voltam...). De bizony ezt is érdemes kialakítani a maketten. | |||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139856 | 2008. november 7. 20:02 | ||||||||||||
Köszi fóka! Tehát keverjek ki valamit, ok!Az il tényleg csodás. Én inkább harcjárműveket csinálok(keceli zsuzsi, kilőtt panzer, nashorn), de amikor megláttam a boltban a Tu-t, azonnal viszzajöttek gyerek korom emlékei, amikor még minden nap kijártam a nagy vasakat bámulni Ferihegyre (amikor még vecsési voltam). Még egy kérdés: Van értelme szerinted bajlódni a hajtómű átalakitással, mert nekem M változat van meg? A szárnyat már "kiegyenesítettem". | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139855 | 2008. november 7. 19:16 | ||||||||||||
Szia Pepe! Az Il-18-as az egykori NDK Veb Plasticart 1:100-as makettje. Néha még manapság is elérhető az eBay-en, de elég drágán (1-2. kép). Érdekesség: pár évtizede egy igen kis szériában még Malév matricával is árulták, de -ha jól tudom- boltokba sohase került, csak a Malév reprezentációs készletét gyarapította (3. kép). Én a saját példányomon a Malév színeket festéssel csináltam - ami azt illeti, jobb lett, mint a matrica... (4. kép) Szürke: nekem a Testors festékek jöttek be, a szürkét fényes fehérből és feketéből kevertem ki. A keverést szemre szoktam csinálni, a pisztoly tartályába töltött fehérbe addig kevergetek bele feketébe mártott ecsettel, amíg a kívántnál egy kicsit világosabb szürke árnyalat ki nem alakul. Azért kell egy kicsit világosabb, mert a száradáskor a szürke parányit sötétülni szokott. Ami a végső árnyalatot illeti, van egy általános tapasztalatom minden színre: ha az eredeti repülőgépen használt festék árnyalatával egyező színre festünk egy makettet, az optikailag sokkal sötétebbnek fog tűnni a kisméretű maketten. Én ezért minden színből világosabb árnyalatot keverek az utasgépeimnek, akkor tűnik élethűnek. Láttam egyszer egy KLM 747-est 1:144-ben az eredeti gyári festékekkel lefújva - hát zavaróan sötét volt. | |||||||||||||||
pepe | Adatlap | 139854 | 2008. november 7. 17:01 | ||||||||||||
szia fóka! Szépek Az il egyszerűen meseszép. milyen gyártmány? Segíts nekem, milyen szín a szürke a tu 154 alján! Ép ilyet építek most. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139853 | 2008. november 7. 12:44 | ||||||||||||
Én is ugyanezekkel a festésekkel tervezem megépíteni a sajátjaimat. Mégiscsak ezek a legszebbek. :) | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139852 | 2008. november 7. 11:48 | ||||||||||||
A Malév festéseket én -jobb technológia híján- festéssel állítottam elő. A betűket szabad kézzel, ecsettel pingáltam két maszkolószalag-csík között, ami a régi Il-18-as betűtípusnál elég macerás volt... Mindenesetre a vártnál jobban sikerült. A képeken látható állapothoz képest a két Tupoljevnek az ajtók körüli világoskék kerete is fent van már, és az 54-esen az utastér ablakait is megcsináltam Clearfix-szel. Én a Tu-154-essel küzdöttem meg alaposan: régi, padláson talált, romos darab volt. Emlékszem, 8-10 éve egy későőszi estén munka után utaztam el érte, meg egy DC-8-asért Bp-ről Szajolra. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139851 | 2008. november 7. 11:33 | ||||||||||||
Az NDK-s gépekből mára egy roncs IL-18, egy kevésbé roncs Tu-154 és egy originál Tu-134 maradt. A Tupoljevekre már elkészítettem a Maléves feliratokat, az Iljusinhoz meg elsősorban lelkierő kell, mert az bizony eléggé romos... :( | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139850 | 2008. november 7. 11:30 | ||||||||||||
Köszönöm :-) Annyit tennék még hozzá, hogy a képen látható makettek többsége gyári készletek alakítás nélküli kidolgozása. Igyekszem igényesen elkészíteni őket, de olyasfajta mesteri akciókat, mint pl. a lejjebb látható Challenger > CRJ-200 átalakítás, vagy egyéb precíz tunningokat nemigen szoktam csinálni, ezért nagy tisztelettel bámulom az ilyen munkákat. Ami az NDK maketteket illeti: nekem is gyerekkori nosztalgia tárgyai, karácsonyra, születésnapra mindig azt kértem... Emlékszem az első Il-18-asomra, 33 Ft volt az ára a Hobby boltban, ami nekem akkoriban a megvalósult mennyországot jelentette :-) Az elmúlt években újonnan összeállított vagy felújított NDK makettek készítése közben különös örömöt okozott, hogy amiket régen csak úgy összeragasztgattam tömítés, festés, stb. nélkül, vagy max. a készlethez adott ezüstöt mázoltam rá szőrehagyó ecsettel, évtizedekkel később a mai, sokkal igényesebb technológiákkal tudtam újra megcsinálni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Gyártja valaki 1:144-ben a 737-700-as makettet? Vagy átalakítható valamelyik kapható 737 -es ből? Szeretnék új festésű Sky Europe matricát kiadni :)
Ezúton Kívánok minden kedves Makettező Társamnak, Békés, Boldog karácsonyt és sikeres, makettekben, HAD matricákban gazdag Újesztendőt :)!
Üdv: HADvezér
Addig is www.had.hu :)