<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Muzzy | Adatlap | 139928 | 2009. január 9. 13:45 | ||
sanyi | Adatlap | 139927 | 2009. január 9. 13:02 | ||
Sziasztok! Eladó egy Revell 144-es Airbus-319. A nagyobb alkatrészek le vannak vágva, de hiánytalan és nincs ragasztva, festve. 2500Ft. Dénes Sándor, /20/378-3681, d.nash@freemail.hu | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139926 | 2009. január 9. 11:28 | ||
Köszönöm! Az első kép nagy segítség volt! Gyanús volt.. Éreztem ,hogy belül nem lehet ugyanaz a borítás mint a szárnyak és a szívócsatorna belépőélénél.. A fűthető lemez.. Kösz! | |||||
Muzzy | Adatlap | 139925 | 2009. január 8. 10:41 | ||
Muzzy | Adatlap | 139924 | 2009. január 8. 10:39 | ||
Gerasimenko! Két linket csatolok airlinergallery.nl/tu154d.htm airlinergallery.nl/tu154c.htm A belépőél az fényes, inkább krómozott benyomást keltő, a valóságban hőálló lemezből készült, a jegesedés ellen. a szívócső inkább natur sötétebb alunak tünik, nem fényesnek. Már nem emlékszem, hogy csak símán lakkozott volt, vagy kapott-e korrózió védő szürke festéket. Muzzy | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139923 | 2009. január 8. 00:47 | ||
Köszi, de ilyet láttam én is! A belső csatornára gondoltam... Azért kösz! | |||||
HADvezér | Adatlap | 139922 | 2009. január 7. 10:50 | ||
még egy kérdés: az ajtók fehérek, vagy szürkék? | |||||
HADvezér | Adatlap | 139921 | 2009. január 7. 10:39 | ||
Sziaasztok! Szerintem is a 800 asból érdemes megépíteni a 700 ast. A vészkijárati ajtót az ablaksorral fogom kiadni. Tehát, ha letömítjükk az ablakokat, akkor a matricán az oldalonkénti egy vészkijárat már jó lesz. Küldök egy képet a készülő matricáról, nézzetek rá, hogy rendben van-e. Magyar lajstrommal csak a HA-LKM szerepel? üdv: HADvezér | |||||
Newman | Adatlap | 139920 | 2009. január 6. 22:31 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 139919 | 2009. január 6. 21:18 | ||
Az létezik ,hogy a Tu-154-es szívócsatornája alumínium színű? A fölső...? Hm? Az összeállítási rajz ezt írja ,de nem találtam olyan képet ahol ez megfelelően látszana.. Előre is kösz! Ha valaki talán tudja.. | |||||
lacee | Adatlap | 139918 | 2009. január 1. 21:24 | ||
Szép makettekben gazdag Boldog Új Évet mindenkinek! Most akadtam rá az idei Revell újdonságokra. Az utasgépes csapatnak érdekes hír: Boeing 787 Dreamliner 1/144-ben (megjelenés:2009 november)! Üdv, lacee | |||||
ambasa | Adatlap | 139917 | 2008. december 29. 20:18 | ||
Rá se ránts, nekem ez a szakmám. Egyébként a Revell 800-asának törzséből a szárny előtt és mögött egy-egy darabot kivágva jó lenne, csak az az egy gond van, hogy míg a 700-ason a szárny felett oldalanként csak egy, addig 800-ason oldalanként 2 vészkijárati ajtó van. Egyébként KisköröS linkje jól mutatja, hogy hol és mennyit kell kivágni, sajnos azt nem mutatja, hogy hogy változnak a vészkijáratok elrendezései. Ha minden igaz, akkor sikerül belinkelnem néhány oldalt, ami segíthet: www.boeing.com/commercial/airports/acaps/737sec2.pdf www.the-blueprints.com/index.php www.the-blueprints.com/index.php www.the-blueprints.com/index.php TG | |||||
Fóka | Adatlap | 139916 | 2008. december 29. 10:31 | ||
Ejnye, hát megint beigazolódott, hogy én nem vagyok ennyire precíz :-/ Nekem elég volt, hogy a törzsméretek egyeznek, meg egy kis toldozás-foltozás... Újabb, bár nem túl költségtakarékos ötlet: Skyline vagy Minicraft 300-as készlet törzse + a Revell 800-asának szárnyai/vezérsíkjai kiadnának egy korrekt 700-ast... A maradékból (Revell törzs, Skyline/Minicraft szárnyak/vezérsíkok) pedig egy 400-ast lehetne kihozni :-) | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139915 | 2008. december 28. 21:54 | ||
SziasztoK ! Egy kis segítség 737 NG ügyben. pdf formátumban www.drawdecal.com/download.htminnen letölthető a törzs átalakításához szükséges segédlet,amit a4-es méretben kinyomtatva 1:144-es méretet kapunk.Ezen minden be van jelölve mit és honnan kell kivágni.Ugyan itt találtok 767,és fokker 70-es átalakitást is. | |||||
Zozó | Adatlap | 139914 | 2008. december 28. 20:43 | ||
Bejlag, kis hazánkban talán a Revell termékeit a legkönnyebb beszerezni a boltokban. Nézz körül! Az ára kb. 2-3000 pénz között van valahol. Üdv Zoli | |||||
Bejlag | Adatlap | 139913 | 2008. december 28. 20:32 | ||
Helló salou! A Connie tényleg nagyon szép lett, szerintem a legszebb srófos utasgép, amit eddig ismertem. Üdv! Bejlag | |||||
Bejlag | Adatlap | 139912 | 2008. december 28. 20:29 | ||
Háj Zozó! Kösz az infót, esetleg kb. árat nem tudnál írni? Nálunk hol lehet kapni? Fölöslegesen nem akarok postaklts-get fizetni. Üdv! Bejlag | |||||
ambasa | Adatlap | 139911 | 2008. december 28. 19:10 | ||
Bocsánat, hogy elkeserítelek! igaz ugyan, hogy a 300-as és a 700-as törzse hasonló, de a Classic sorozat (300/400/500) és a az NG sorozat (600/700/800/900) között pont az egyik legjellemzőbb különbség, hogy az NG-k teljesen új szárnyat kaptak. Karcsúbb, nagyobb fesztávolság, csak egyszeresen réselt fékszárnyak, szárnyanként eggyel több spoiler, nincs a 3/6-os fairing (a hajtómű pilon hátranyúló része), teljesen mások a fékszárny mozgató mechanizmus áramvonalózó gondolái, a csűrő szélesebb. A vízszintes vezérsíkok is áttervezésre kerültek, a szárnyhoz hasonló módon. 737-300 törzshossz: 33,4 m (109'7") fesztáv: 26,9 m (94'9") vízszintes vezérsík fesztáv: 12,7 m (41'8") 737-700 törzshossz: 33,6 m (110'4") fesztáv winglet nélkül: 34,3 m (112'7") fesztáv winglettel: 35,8 m "117'5") vízszintes vezérsík fesztáv: 14,3 m (47'1") TG | |||||
Zozó | Adatlap | 139910 | 2008. december 28. 16:57 | ||
Gondolom ez a Heller 1/72-ese. Gratula, nagyon szép lett! | |||||
salou | Adatlap | 139909 | 2008. december 28. 15:20 | ||
Ez a 72-es púpos, de csak dobozból! | |||||
Zozó | Adatlap | 139908 | 2008. december 28. 11:20 | ||
Szia! Nem tudom mennyire akarsz belemélyedni a típusba, de ha csak egy szép makett a cél erről a gyönyörű gépről, akkor mindenképpen a Revell 1/144-es dobozát ajánlom. Szépen kidolgozott részletek, vésett panel vonalak, jó illeszkedés, gyönyörű matrica. Üdv Zoli | |||||
Bejlag | Adatlap | 139907 | 2008. december 28. 10:42 | ||
Helló Mindenkinek! Tudna valaki tanácsot adni, hogy Lockhead "Connie"-t melyik gyártótól érdemes megszerezni? Méretarány lényegtelen. Érdemes beruházni egy 72-esbe, vagy vannak szépek 144-ben is? Ebayon több félét is láttam, de nem igazán ismerem őket. Köszi a segítséget, mindenkinek jó bulit az év végére! Bejlag | |||||
HADvezér | Adatlap | 139906 | 2008. december 26. 10:11 | ||
Kedves Fóka! Köszönöm az információkat. Örülök, hogy a 300 asból megépíthető. Írjatok véleményt, hogy szívesen belekezdenétek-e ilyen jellegű átépítésbe, mert nem csak magamnak szeretném legyártani új SKYEUROPE matricát :) üdv: HADvezér | |||||
sanyi | Adatlap | 139905 | 2008. december 24. 19:29 | ||
Sziasztok! Lehet hogy érdekel valakit: a vaterán van egy 144-es Junkers G-38 1500-ért! Kellemes ünnepeket mindenkinek! Üdv Sanyi | |||||
Fóka | Adatlap | 139904 | 2008. december 24. 11:01 | ||
Még egy pontosítás: az 500/600 és 300/700 párok törzshossza valójában nem is tér el egymástól, hanem teljesen megegyeznek, a repülőgép-párok teljes hossza közti parányi különbségek a magasabb, ezért hátrébb nyúló függőleges vezérsík miatt adódik. | |||||
Fóka | Adatlap | 139903 | 2008. december 24. 10:55 | ||
Ó, elrontottam, nem ment át az egész. Íme mégegyszer: Kedves HADvezér! A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól (kisebb, mint 20 cm), a azárny-fesztáv és a vezérsíkok viszont valamivel hosszabbak az újaknál. Azokat tehát toldani kell a 300-as maketten is. Íme egy összehasonlítás (igaz, lábban) a 737-esek verzióiról: 737-500 Overall length- 101 ft 9 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-600 Overall length- 102 ft 6 in. Height- 41 ft 3 in. Span- 112 ft 7 in. 737-300 Overall length- 109 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-700 Overall length- 110 ft 4 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in. 737-400 Overall length- 119 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-800 Overall length- 129 ft 6 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in. The -500 and -600 share the same fuselage, as do the -300 and -700. The slight differences in overall lengths are due to the wider sweptback span of the horizontal stabilizers on the X-series. The fuselage of the -800, however, is slightly longer than the -400's fuslelage. forrás: www.kls2.com/cgi-bin/arcfetch | |||||
Fóka | Adatlap | 139902 | 2008. december 24. 10:53 | ||
Kedves HADvezér! A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól ( | |||||
Fóka | Adatlap | 139901 | 2008. december 24. 10:36 | ||
Szia Gerasimenko! Megegyezett. A teljes alsó-felső szárnyfelületet (a fűthető belépőélek kivételével, amik natúr alumínium-színűek maradtak) egyszerre festették a törzs alsó felületével, és persze ugyanolyan színűre. Maketteknél az eredeti repülőgépeken használt szürke árnyalatnál kicsivel világosabbat érdemes használni (scale effect), az optikai hatás akkor lesz meggyőző. | |||||
HADvezér | Adatlap | 139900 | 2008. december 24. 10:01 | ||
Sziasztok! Gyártja valaki 1:144-ben a 737-700-as makettet? Vagy átalakítható valamelyik kapható 737 -es ből? Szeretnék új festésű Sky Europe matricát kiadni :) Ezúton Kívánok minden kedves Makettező Társamnak, Békés, Boldog karácsonyt és sikeres, makettekben, HAD matricákban gazdag Újesztendőt :)! Üdv: HADvezér Addig is www.had.hu :) | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139899 | 2008. december 23. 22:44 | ||
Valaki tud arról infót ,hogy a Tu-154 -esek szárny-szürkéje általában megegyezett a törzs alsó szürkéjével? Régi Maléves színekről beszélek, természetesen.. :-) Boldog Karácsonyt mindenkinek és szép maketteket a fa alá! | |||||
Gyula | Adatlap | 139898 | 2008. december 20. 15:40 | ||
Szia HADvezér! Köszönöm, hogy jelezted. Érdemes volt ma felkelnem. Természetesen megvárom a matricakészletet. Üdv: Gyula | |||||
HADvezér | Adatlap | 139897 | 2008. december 20. 12:03 | ||
sőt ha már így belejöttem :) lesz újra Wizz Air matrica és Január végére a JU-52 polgári, valamint a Li-2 HA-LIX Sunflower , majd Február végéig a LI-2 Maszovlet és a MALÉV is Várható lesz! Addig is www.had.hu :) | |||||
HADvezér | Adatlap | 139896 | 2008. december 20. 11:59 | ||
szia Gyula! Ha tudsz várni kb 2 hónapot (max), akkor lesz 500 -ashoz teljes HAD matrica készlet, SKY is, meg MALÉV is , sőt ha minden jól megy, akkor a SKYline maketteket is be tudom hozni, és akkor lesz 300 -as és 400 -as 737 -es ,matrica készlet is. üdv: HADvezér | |||||
HADvezér | Adatlap | 139895 | 2008. december 20. 11:56 | ||
Szia Rittal! 1:100 as utángyártott Tu-134 eseket tudok szerezni, természetesen magyar HAD marticával ára: 4600.- + matrica 2970.- üdv: HADvezér | |||||
airchive | Adatlap | 139894 | 2008. december 19. 23:28 | ||
Delcom! Légy szíves küldd el e-mail címed nekem. Pár dologban szeretném felvenni a privát kapcsolatot. Üdv. Airchive airchive@freemail.hu | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 139893 | 2008. december 18. 16:48 | ||
revell 50 áll talán a legközelebb hozzá kékben, ha kevered 52-vel, képek alapján állítgatva a színeket. a svanchoz viszont 50 simán a legközelebbi. Az oldalcsík, és svanc nem minden gépen volt egyforma kék, volt köztük átfestésből adódó különbség. A legjobb ha beszerzed, vagy kölcsönkéred az Aerohistória Tu-154-es kiadványát. Az minden lehetséges kérdésedre választ ad. | |||||
Gyula | Adatlap | 139892 | 2008. december 18. 09:45 | ||
Szia Rizmajer! Köszönöm a véleményedet, nem rontottad el a kedvem. A lajstromjelig még el sem jutottam, csak a három színen + a feliratokon elmélkedtem. Tényleg megérdemelne egy szép matricát. Azt már meg sem merem kérdezni, hogy: Nincs-e valakinek elfekvőben egy Sky Europ-os matricája? Gyula | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139891 | 2008. december 17. 22:19 | ||
Sziasztok! Tu-154 B kezdek építeni. Régi Malévest! Nem tudja valaki ,hogy a felső fehér , az alsó szürke és a vezérsík kékjének mi a kódja? Illetve ,hogy Tamiya spray festékekben ezek beszerezhetők-e? Négyet és könnyebbet , ugye.. :-) | |||||
rizmajer | Adatlap | 139890 | 2008. december 16. 19:21 | ||
Szia Gyula! Ha elfogadod,ne kezdj bele. A 737-800-as 39,46 méter, az 500-as 31,01 méter. A függőleges vezérsík a maketten +10 mm-rel,szélesebb és magasabb a 800-on. Csúnyán nagy lesz a három szín, ha matricából csinálnád. Milyen jelű lenne a repülőd? A Malévnek tudtom szerint HA-LEP, és LER voltak. Az általad említett matricán a HA-LOC, LOM, LOH jel található. A kezedben tartott gép akkor egy gyönyörű SKYLINE gyártmány lehet,ami megérdemel egy szép matricát. Próbálj egy SKY EUROP-ot szerezni hozzá. HAD 144006 számon futott.Remélem nem rontottam el a kedved, de nekem ez a véleményem. Szia Rizmajer. | |||||
Gyula | Adatlap | 139889 | 2008. december 16. 11:04 | ||
Kedves Muzzy! Minél többet szeretnék felhasználni a matricákból, már amit lehet. Az én kezemben csak az 500-as gép van (igen , rövid törzsű)a matricát pedig csak a neten láttam, élőben nem volt még hozzá szerencsém. Köszönettel Gyula | |||||
Muzzy | Adatlap | 139888 | 2008. december 16. 09:21 | ||
Gyula! Nem volt kezemben egyik sem, de ha jól tudom az 500-as rövid törzsű, a 800-as meg hosszú. Hogy a svancban van-e különbség nem tudom. Attól függ mit akarsz felhasználni? Ha csak a Malév feliratot, akkor szerintem biztos jó hozzá. Muzzy | |||||
Gyula | Adatlap | 139887 | 2008. december 15. 16:32 | ||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem tudja valaki, hogy a Malév B-737-800-as matricáját(HAD) mennyire lehet a 737-500-hoz felhasználni. A válaszokat előre is köszönöm. Gyula | |||||
rittal | Adatlap | 139886 | 2008. december 10. 22:00 | ||
Köszi, rákattantam! :) | |||||
Szabi77 | Adatlap | 139885 | 2008. december 10. 17:40 | ||
rittal! Szia! 1/100-as NDK-s Tridentet láttam a vaterán nézd meg! Szabi77 | |||||
rittal | Adatlap | 139884 | 2008. december 9. 01:10 | ||
Sziasztok! 1/144 Airfix DC-10 -est és Hawker-Siddeley Trident -et keresek 1/144-es Airfixben vagy 1/100-as NDK-s ban, aki tud segíteni írjon! Köszi: rittal | |||||
Fóka | Adatlap | 139883 | 2008. december 2. 22:11 | ||
Szia! Megjött, a képek is, kösz. Nem rossz a cucc, még gondolkodom - kellene hozzá pénzügyminiszteri (hitvesi) jóváhagyás is... | |||||
Cébés | Adatlap | 139882 | 2008. december 2. 22:02 | ||
Szia Fóka! Megkaptad az üzenetem? Nem láttam az elküldöttek között,így most nem tudom elment e. Cébés | |||||
Fóka | Adatlap | 139881 | 2008. december 2. 21:58 | ||
Mint a szemem világára :-) Érdekes, a hasonló kategóriájú Beluga nem vonz annyira - talán majd 20 év múlva, amikor az is ritkaság lesz már... Kerekítettem egy cikket is a Guppy-témáról, gondolom, hamarosan megjelenik. | |||||
salou | Adatlap | 139880 | 2008. december 2. 21:28 | ||
Vigyázz rá mert szerintem te vagy az egyetlen a világon akinek ez a makett megvan ill. össze is rakta. | |||||
Fóka | Adatlap | 139879 | 2008. december 2. 09:27 | ||
Nnna, hát erről nem tudtam... Gondolom, ez valami nem ragadós lakkféle lehet, bizony jól jött volna. Sebaj, így meg izgalmasabb volt :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Milyen festéssel szeretnéd elkészíteni?
Esetleg tudom ajánlani a reptéri skanzent, ott körbe is tudod fotózni.
Muzzy