<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Newman | Adatlap | 139940 | 2009. január 16. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139939 | 2009. január 16. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pontosítás: ami az egybefüggő matricafelületet illeti, valószínűleg az újabb Twosix termékekre már nem illik, rémlik, hogy valami küföldi makettező oldalon azt olvastam, hogy már áttértek a pontos körvonalú matricaelemek gyártására. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139938 | 2009. január 16. 08:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Newman! Én használtam. Egy régi BEA festésű Airfix Trident elsárgult gyári matricalapja helyett szereztem be, és többé-kevésbé meg voltam vele elégedve. A nyomtatás csodaszép, élesek a vonalak, a hajszálvékony utas- és csomagtérajtó-keretek pedig egyenesen lenyűgözőek. A minták is pontosak, még az apró, pár tizedmilliméteres betűk is olvashatók. A matricalap kezelhetőségét azonban nehezíti, hogy az egész ív egy nagy, egybefüggő matricafelületet alkot, ezért minden egyes elemet pontosan körül kell vágni, ami pl. az ajtók melletti alig kb. 0,5 mm magas BEA feliratok esetében kissé macerás, nem beszélve az ilyen picike papírdarab áztatásáról és felhelyezéséről... A matrica anyaga rendben van, egészen vékony, de nem nyúlik. Talán egy parányit merev is, ami azt jelenti, hogy matricaalapozó nélkül nem simul rá eléggé a felületi egyenetlenségekre (pl. szegecsek, panelvonalak). Én először a szárnyak lajstromjeleit raktam fel, ott figyelhető meg parányi "ezüstösödés" a panelvonalak mellett. A fehér felületeknél azonban ez a jelenség szinte észrevehetetlen. Ha módomban állna újracsinálni, akkor az azért biztosan bevetnék valami matricaalapozót. Összességében mindenképpen ajánlható a termék. Megjegyzés: az ablakcsíkokat nem használtam fel (az ilyesmit fújni szoktam), így azt nemtom, mennyire jól simulna fel a matrica az olyan domború felületre, mint pl. az orrkúp környéke. www.lycoseshop.co.uk/epages/twosixdecals_co_uk.sf/en_GB/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 139937 | 2009. január 16. 00:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia János! Régebben én is így csináltam ahogy te leírod,csak a pille palack helyett sztirol csíkokkból.Persze mind a két módszer jó.Én azért tértem át erre mert ha előbb a törzs feleket rakod össze és utána illeszted össze a gyürüket akkor nagyon nehéz szépen be állítani ugy hogy a 360 fokbol semerre sem ferdüljön el akár csak egy fokot is.Inkább biztosra megyek :D A www.airlinercafe.com oldalon(ami kifejezetten nekünk utasgépeseknek szól) pont a napokban tett fel egy srác pár saját készítésű átalakitás rajzot.felteszem ide öket hátha valaki kedvet kap. A rajzokat PRIDEbird készítette. Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 139936 | 2009. január 15. 23:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Urak! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Használt-e már valaki Twosix Decal gyártmányú matricát? Milyen minőségűek, mennyire lehet velük dolgozni? Köszönöm! Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||
János | Adatlap | 139935 | 2009. január 11. 16:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia KislöcsőS! Én előbb a törzsfeleket ragasztom össze, az ablakok vonalában bejelölöm a vágások helyeit, egy szigetelőszalag-gyűrű mentén bekarcolom a vonalat aztán lombfűrésszel körbevágom. Utána üdítősflakon (vastag falú, visszaváltható) oldalából szabok le kb. 2-2,5 cm széles, íves csíkot és ebből ragasztok egy-egy kb 1 cm-re kiálló gyűrűt a törzs-középrész két végébe (az ablaksorokat csak ezután ragasztom le belülről, a farok és orr részben meghagyva az 1 centis sima feluletet a törzs belsejében a gyűrűnek) és csak ősszetolom a a középrészt a levágott és lerövidített orr-, aztán meg a hátsó résszel. A gyűrű felülete bőséges ragasztási felületet ad, lassan száradó ragasztóval bekenve a beállításokra is marad bőven idő. Ha az elején a fűrészelésnél nem hibázott az ember, akkor a törzs nem lesz ferde (ha mégis, akkor egy kockás lap fölött jól beállítható és tömítve helyrehozható) a három törzsdarab egymástól való elcsavarodása pedig a törzsfelek ragasztási vonalának összeillesztésével elkerülhető. A Te módszered teljesen korrekt, mindenkinek ajánlható, az pedig, hogy feltetted ide a Drawdecal rajzsorozatot az az önzetlen segítőkészségedet bizonyítja, biztos kedvet és bátorságot adtál sok embernek ahoz, hogy bármelyik 737 NG változat elkészítésébe belevágjon. A kritikus átalakítási lépéseket kitűnően és érthetően bemutatő fotósoro- zathoz külön gratulálok, a világ bármelyik menő makettújságjában is megállná a he- lyét! Üdv: János U.i.: A wingletek tényleg alakhibásak, de ha nincs kéznél Skyline pótalkatrész, kis karcsúsítással nem feltűnőek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139934 | 2009. január 11. 15:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a hozzászólásokat, február elejére várható a matrica :) üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 139933 | 2009. január 11. 12:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Csak annyit tennék hozzá János hozzászólásához hogy a revell féle winglettek kis átalakításra szorulnak.A legjobb ha van egy skyline 737 készletből megmaradt winglett,én ezeket raktam fel.A 700-as törzs átalakításról pedíg csak annyit hogy előbb az egyik oldalt ratjuk össze teljesen egy sík lapon (legjobb az üveglap),majd ha megszáradt a ragasztó előbb aszárnyrész illeszük össze és csat utána farkát és az orrát.Igy elkerülhető hogy ferde legyen a törzs.Én ki szoktam belül önteni műgyantával a törzset,hogy ne csak a ragasztás tartsa össze,de előtte leragasztom az illesztéseket és mindent ahol kifolyhat a gyanta,aluszalaggal.Ezután alig kell tömíteni kívülröl. Jó munkát mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139932 | 2009. január 11. 09:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko! Nem, makettek terén nem polgári vonalon utazom. Mindenképpen ajánlom a Ferihegyi skanzent megnézésre, ha jól emlékszem még a régi festéssel van kint egy 154-es (de lehet, hogy az 134-es?) Sok sikert hozzá! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||
János | Adatlap | 139931 | 2009. január 11. 00:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bocs! Az lemaradt, hogy a HA-LKM 05 és az OM-NGM fotón jól ellenőrizhető az ablak- kiosztás mindkét oldalon (nem egyforma!), ez segít az ablaksor-matrica helyes fel- rakásában és a pilótafülke ablakai feletti két kis ablakot ne feletse el senki el- tömíteni és lefesteni, mert ezen a 2007-es gyártású gépen már elhagyták ezeket. Üdv: János | |||||||||||||||||||||||||||||||||
János | Adatlap | 139930 | 2009. január 11. 00:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hadvezér! Tapasztalatból megerősíthetlek: a Boeing 737-700-ast a Revell újabb 737-800 készle- teiből lehet megépíteni (a régi Hapag Lloyd és KLM kitek nem jók, mert nem adják a wingleteket, az Air Berlin vagy a Ryanair doboz kell hozzá). Az átalakítás könnyű, a nemrég (dec. 28.-án) a Drawdecal-ról mentett Banyai-Rippl féle rajzok tökéletesek, mert nem az eredeti gép, hanem a revell makett alapján készültek, ezért felesleges centiket és millimétereket számolgatni, az ablaksor pontosan megadja a törzsrövidí- tésnél a vágási vonalak helyét. Gyönyörű 600-as és 900-as is készíthető így! A kérdésedre válaszolva: Már nincs magyar lajstromú 737-700 a SkyEurope flottában, az egyetlen ilyen valóban a HA-LKM volt (Boeing 737-76N/W, gy.sz.: 34758/2266) 2007. május 21.-től 2007.október 31.-ig, ekkor szlovák lajstromba került és lett OM-NGM. Megpróbálok feltenni pár képet róla. Üdv: János | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139929 | 2009. január 9. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Régi Malévest. Van már pár fotóm a festésről csak nem részletfotók! De itt nem is nagyon vannak részletek.. :-) Építettél már ilyet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139928 | 2009. január 9. 13:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gerasimenkó! Milyen festéssel szeretnéd elkészíteni? Esetleg tudom ajánlani a reptéri skanzent, ott körbe is tudod fotózni. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 139927 | 2009. január 9. 13:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy Revell 144-es Airbus-319. A nagyobb alkatrészek le vannak vágva, de hiánytalan és nincs ragasztva, festve. 2500Ft. Dénes Sándor, /20/378-3681, d.nash@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139926 | 2009. január 9. 11:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Az első kép nagy segítség volt! Gyanús volt.. Éreztem ,hogy belül nem lehet ugyanaz a borítás mint a szárnyak és a szívócsatorna belépőélénél.. A fűthető lemez.. Kösz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139925 | 2009. január 8. 10:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 139924 | 2009. január 8. 10:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko! Két linket csatolok airlinergallery.nl/tu154d.htm airlinergallery.nl/tu154c.htm A belépőél az fényes, inkább krómozott benyomást keltő, a valóságban hőálló lemezből készült, a jegesedés ellen. a szívócső inkább natur sötétebb alunak tünik, nem fényesnek. Már nem emlékszem, hogy csak símán lakkozott volt, vagy kapott-e korrózió védő szürke festéket. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139923 | 2009. január 8. 00:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, de ilyet láttam én is! A belső csatornára gondoltam... Azért kösz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139922 | 2009. január 7. 10:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
még egy kérdés: az ajtók fehérek, vagy szürkék? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139921 | 2009. január 7. 10:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziaasztok! Szerintem is a 800 asból érdemes megépíteni a 700 ast. A vészkijárati ajtót az ablaksorral fogom kiadni. Tehát, ha letömítjükk az ablakokat, akkor a matricán az oldalonkénti egy vészkijárat már jó lesz. Küldök egy képet a készülő matricáról, nézzetek rá, hogy rendben van-e. Magyar lajstrommal csak a HA-LKM szerepel? üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 139920 | 2009. január 6. 22:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139919 | 2009. január 6. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az létezik ,hogy a Tu-154-es szívócsatornája alumínium színű? A fölső...? Hm? Az összeállítási rajz ezt írja ,de nem találtam olyan képet ahol ez megfelelően látszana.. Előre is kösz! Ha valaki talán tudja.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 139918 | 2009. január 1. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szép makettekben gazdag Boldog Új Évet mindenkinek! Most akadtam rá az idei Revell újdonságokra. Az utasgépes csapatnak érdekes hír: Boeing 787 Dreamliner 1/144-ben (megjelenés:2009 november)! Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 139917 | 2008. december 29. 20:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Rá se ránts, nekem ez a szakmám. Egyébként a Revell 800-asának törzséből a szárny előtt és mögött egy-egy darabot kivágva jó lenne, csak az az egy gond van, hogy míg a 700-ason a szárny felett oldalanként csak egy, addig 800-ason oldalanként 2 vészkijárati ajtó van. Egyébként KisköröS linkje jól mutatja, hogy hol és mennyit kell kivágni, sajnos azt nem mutatja, hogy hogy változnak a vészkijáratok elrendezései. Ha minden igaz, akkor sikerül belinkelnem néhány oldalt, ami segíthet: www.boeing.com/commercial/airports/acaps/737sec2.pdf www.the-blueprints.com/index.php www.the-blueprints.com/index.php www.the-blueprints.com/index.php TG | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139916 | 2008. december 29. 10:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ejnye, hát megint beigazolódott, hogy én nem vagyok ennyire precíz :-/ Nekem elég volt, hogy a törzsméretek egyeznek, meg egy kis toldozás-foltozás... Újabb, bár nem túl költségtakarékos ötlet: Skyline vagy Minicraft 300-as készlet törzse + a Revell 800-asának szárnyai/vezérsíkjai kiadnának egy korrekt 700-ast... A maradékból (Revell törzs, Skyline/Minicraft szárnyak/vezérsíkok) pedig egy 400-ast lehetne kihozni :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 139915 | 2008. december 28. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SziasztoK ! Egy kis segítség 737 NG ügyben. pdf formátumban www.drawdecal.com/download.htminnen letölthető a törzs átalakításához szükséges segédlet,amit a4-es méretben kinyomtatva 1:144-es méretet kapunk.Ezen minden be van jelölve mit és honnan kell kivágni.Ugyan itt találtok 767,és fokker 70-es átalakitást is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139914 | 2008. december 28. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bejlag, kis hazánkban talán a Revell termékeit a legkönnyebb beszerezni a boltokban. Nézz körül! Az ára kb. 2-3000 pénz között van valahol. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bejlag | Adatlap | 139913 | 2008. december 28. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló salou! A Connie tényleg nagyon szép lett, szerintem a legszebb srófos utasgép, amit eddig ismertem. Üdv! Bejlag | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bejlag | Adatlap | 139912 | 2008. december 28. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Háj Zozó! Kösz az infót, esetleg kb. árat nem tudnál írni? Nálunk hol lehet kapni? Fölöslegesen nem akarok postaklts-get fizetni. Üdv! Bejlag | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 139911 | 2008. december 28. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat, hogy elkeserítelek! igaz ugyan, hogy a 300-as és a 700-as törzse hasonló, de a Classic sorozat (300/400/500) és a az NG sorozat (600/700/800/900) között pont az egyik legjellemzőbb különbség, hogy az NG-k teljesen új szárnyat kaptak. Karcsúbb, nagyobb fesztávolság, csak egyszeresen réselt fékszárnyak, szárnyanként eggyel több spoiler, nincs a 3/6-os fairing (a hajtómű pilon hátranyúló része), teljesen mások a fékszárny mozgató mechanizmus áramvonalózó gondolái, a csűrő szélesebb. A vízszintes vezérsíkok is áttervezésre kerültek, a szárnyhoz hasonló módon. 737-300 törzshossz: 33,4 m (109'7") fesztáv: 26,9 m (94'9") vízszintes vezérsík fesztáv: 12,7 m (41'8") 737-700 törzshossz: 33,6 m (110'4") fesztáv winglet nélkül: 34,3 m (112'7") fesztáv winglettel: 35,8 m "117'5") vízszintes vezérsík fesztáv: 14,3 m (47'1") TG | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139910 | 2008. december 28. 16:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom ez a Heller 1/72-ese. Gratula, nagyon szép lett! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 139909 | 2008. december 28. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez a 72-es púpos, de csak dobozból! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 139908 | 2008. december 28. 11:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem tudom mennyire akarsz belemélyedni a típusba, de ha csak egy szép makett a cél erről a gyönyörű gépről, akkor mindenképpen a Revell 1/144-es dobozát ajánlom. Szépen kidolgozott részletek, vésett panel vonalak, jó illeszkedés, gyönyörű matrica. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bejlag | Adatlap | 139907 | 2008. december 28. 10:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló Mindenkinek! Tudna valaki tanácsot adni, hogy Lockhead "Connie"-t melyik gyártótól érdemes megszerezni? Méretarány lényegtelen. Érdemes beruházni egy 72-esbe, vagy vannak szépek 144-ben is? Ebayon több félét is láttam, de nem igazán ismerem őket. Köszi a segítséget, mindenkinek jó bulit az év végére! Bejlag | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139906 | 2008. december 26. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Fóka! Köszönöm az információkat. Örülök, hogy a 300 asból megépíthető. Írjatok véleményt, hogy szívesen belekezdenétek-e ilyen jellegű átépítésbe, mert nem csak magamnak szeretném legyártani új SKYEUROPE matricát :) üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 139905 | 2008. december 24. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lehet hogy érdekel valakit: a vaterán van egy 144-es Junkers G-38 1500-ért! Kellemes ünnepeket mindenkinek! Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139904 | 2008. december 24. 11:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Még egy pontosítás: az 500/600 és 300/700 párok törzshossza valójában nem is tér el egymástól, hanem teljesen megegyeznek, a repülőgép-párok teljes hossza közti parányi különbségek a magasabb, ezért hátrébb nyúló függőleges vezérsík miatt adódik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139903 | 2008. december 24. 10:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ó, elrontottam, nem ment át az egész. Íme mégegyszer: Kedves HADvezér! A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól (kisebb, mint 20 cm), a azárny-fesztáv és a vezérsíkok viszont valamivel hosszabbak az újaknál. Azokat tehát toldani kell a 300-as maketten is. Íme egy összehasonlítás (igaz, lábban) a 737-esek verzióiról: 737-500 Overall length- 101 ft 9 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-600 Overall length- 102 ft 6 in. Height- 41 ft 3 in. Span- 112 ft 7 in. 737-300 Overall length- 109 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-700 Overall length- 110 ft 4 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in. 737-400 Overall length- 119 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in. 737-800 Overall length- 129 ft 6 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in. The -500 and -600 share the same fuselage, as do the -300 and -700. The slight differences in overall lengths are due to the wider sweptback span of the horizontal stabilizers on the X-series. The fuselage of the -800, however, is slightly longer than the -400's fuslelage. forrás: www.kls2.com/cgi-bin/arcfetch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139902 | 2008. december 24. 10:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kedves HADvezér! A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól ( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 139901 | 2008. december 24. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gerasimenko! Megegyezett. A teljes alsó-felső szárnyfelületet (a fűthető belépőélek kivételével, amik natúr alumínium-színűek maradtak) egyszerre festették a törzs alsó felületével, és persze ugyanolyan színűre. Maketteknél az eredeti repülőgépeken használt szürke árnyalatnál kicsivel világosabbat érdemes használni (scale effect), az optikai hatás akkor lesz meggyőző. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139900 | 2008. december 24. 10:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyártja valaki 1:144-ben a 737-700-as makettet? Vagy átalakítható valamelyik kapható 737 -es ből? Szeretnék új festésű Sky Europe matricát kiadni :) Ezúton Kívánok minden kedves Makettező Társamnak, Békés, Boldog karácsonyt és sikeres, makettekben, HAD matricákban gazdag Újesztendőt :)! Üdv: HADvezér Addig is www.had.hu :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139899 | 2008. december 23. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Valaki tud arról infót ,hogy a Tu-154 -esek szárny-szürkéje általában megegyezett a törzs alsó szürkéjével? Régi Maléves színekről beszélek, természetesen.. :-) Boldog Karácsonyt mindenkinek és szép maketteket a fa alá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139898 | 2008. december 20. 15:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia HADvezér! Köszönöm, hogy jelezted. Érdemes volt ma felkelnem. Természetesen megvárom a matricakészletet. Üdv: Gyula | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139897 | 2008. december 20. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
sőt ha már így belejöttem :) lesz újra Wizz Air matrica és Január végére a JU-52 polgári, valamint a Li-2 HA-LIX Sunflower , majd Február végéig a LI-2 Maszovlet és a MALÉV is Várható lesz! Addig is www.had.hu :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139896 | 2008. december 20. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
szia Gyula! Ha tudsz várni kb 2 hónapot (max), akkor lesz 500 -ashoz teljes HAD matrica készlet, SKY is, meg MALÉV is , sőt ha minden jól megy, akkor a SKYline maketteket is be tudom hozni, és akkor lesz 300 -as és 400 -as 737 -es ,matrica készlet is. üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 139895 | 2008. december 20. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rittal! 1:100 as utángyártott Tu-134 eseket tudok szerezni, természetesen magyar HAD marticával ára: 4600.- + matrica 2970.- üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 139894 | 2008. december 19. 23:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Delcom! Légy szíves küldd el e-mail címed nekem. Pár dologban szeretném felvenni a privát kapcsolatot. Üdv. Airchive airchive@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkaskoma | Adatlap | 139893 | 2008. december 18. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
revell 50 áll talán a legközelebb hozzá kékben, ha kevered 52-vel, képek alapján állítgatva a színeket. a svanchoz viszont 50 simán a legközelebbi. Az oldalcsík, és svanc nem minden gépen volt egyforma kék, volt köztük átfestésből adódó különbség. A legjobb ha beszerzed, vagy kölcsönkéred az Aerohistória Tu-154-es kiadványát. Az minden lehetséges kérdésedre választ ad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 139892 | 2008. december 18. 09:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rizmajer! Köszönöm a véleményedet, nem rontottad el a kedvem. A lajstromjelig még el sem jutottam, csak a három színen + a feliratokon elmélkedtem. Tényleg megérdemelne egy szép matricát. Azt már meg sem merem kérdezni, hogy: Nincs-e valakinek elfekvőben egy Sky Europ-os matricája? Gyula | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 139891 | 2008. december 17. 22:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tu-154 B kezdek építeni. Régi Malévest! Nem tudja valaki ,hogy a felső fehér , az alsó szürke és a vezérsík kékjének mi a kódja? Illetve ,hogy Tamiya spray festékekben ezek beszerezhetők-e? Négyet és könnyebbet , ugye.. :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Köszönöm az információt, sokat segítettél! A Trident klassz lett!
Üdv.:
Péter