<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Gerasimenko | Adatlap | 140006 | 2009. február 6. 21:15 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 140005 | 2009. február 6. 21:13 | ||
Köszönöm. Bent lesznek a plexik! :-) Arra is gondoltam ,hogy kivágom a matricán az ablakok 'teli' részét. -Mert ugye túl sötét.. De nem vetemedem inkább ilyesmire. Ahhoz túl apró és nem is lenne egységes. Fújni nem fogom a csíkot, ha már ennyi pénzt adtam a matricáért.. De abban egyet értek ,hogy szebb lenne! ..és még ,ha pisztolyom is lenne... :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140004 | 2009. február 6. 13:47 | ||
Én az utasgépek ablakait szeretem meghagyni átlátszónak (ha nem adnak hozzá átlátszó műanyagot, akkor clearfix-szel kitöltve). Szerintem ez élethűbb, mint a feketével, vagy neadjisten szürkével kitöltött ablak, hiszen a valóságban is át lehet látni a repülőgépeken oldalról. Ha olyan a matrica, hogy az ablakok nem átlátszóak, akkor rendszerint inkább festem (fújom) a csíkot - ez egyébként szerintem szebb is. A matrica ablakcsíkjairól legfeljebb az ajtó- és vészkijárat-kereteket használom fel. Persze rengeteg makettező kolléga csinál gyönyörű maketteket betömített ablakokkal és átlátszatlan matricával, ez inkább csak szokás kérdése. Ha a matricát átlátszó plexi nélkül rakod rá az ablakkivágásokra, akkor érdemes utána átlátszó lakkal is megerősíteni - jártam már úgy, hogy az öregedő matrica töredezni kezdett az ablakoknál, kis repedéseket, lukakat létrehozva. Ilyen célra az ecsettel felhordott Revell 01-es lakk kiváló, szépen elvékonyodik a réteg száradás után, azaz nem maradnak ecsetnyomok, és nekem nem is sárgult meg később. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140003 | 2009. február 6. 11:11 | ||
Most már csak az a dilemmám ,hogy beragasszam az ablakokat vagy ne? Az utastér ablakaira gondolok. Régi Malévest (Tu-154 B-2)építek.. és ,ha ráhúzom a matricát, nem sok fog látszani belőle. ..és nem tudom épített-e mostanában valaki ilyet ,de nekem a HAD matricáinak az ablakai valahogy túl sötétek. Mert ugye nagyon sok gyártó nem is ad plexit az ablaksorhoz és így is nagyon látványos gépeket lehet építeni. ..és ,ha nem raknám be a plexit talán több fényt engedne át a matrica is.. -Lehet ,hogy kicsit bonyolultan fogalmaztam.. :-) | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140002 | 2009. február 6. 11:04 | ||
Köszönöm! Tökéletes képek! Az első lapátsorra gondoltam.. | |||||
Fóka | Adatlap | 140001 | 2009. február 6. 10:54 | ||
Kiegészítés - csak a precizitás miatt :-) - ami elölről látszik a képeken, az az első kompresszorfokozat álló- és járólapátsora, maga a turbina az égőtér után következik, ami hátulról nemigen látszik, mert utána jön még a sugárfordító mechanizmusa, és rendszerint az egész nagyon kormos. | |||||
Fóka | Adatlap | 140000 | 2009. február 6. 10:49 | ||
PETI | Adatlap | 139999 | 2009. február 6. 10:20 | ||
Hát pl. egy Haver szeletet... | |||||
Newman | Adatlap | 139998 | 2009. február 6. 00:07 | ||
Milyen csokit adnál? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139997 | 2009. február 5. 23:58 | ||
Szia Mindenki! Nincs Valakinek esetleg olyan képe ahol látszanak a Tu-154 B-2 hajtóműi.. A turbinalapátok színe érdekelne! Kösz | |||||
PETI | Adatlap | 139996 | 2009. február 5. 19:38 | ||
Hali! Valakinek nincs eladó OKB-144 JAK-40 és GAVIA L-410 makettje? Adnék érte egy tábla csokit. Üdv kape21@gmail.com | |||||
Newman | Adatlap | 139995 | 2009. február 4. 22:07 | ||
KislõcsöS | Adatlap | 139994 | 2009. február 4. 19:40 | ||
Szia Newman! Nincs képed a matricáról,au ural melyik festése? Köszi:Kislőcsős | |||||
Newman | Adatlap | 139993 | 2009. február 4. 18:28 | ||
Sziasztok! Eladó matricák: Aerowings decal Ural Airlines Il-86 2000Ft Aeroflot/S7 Il-86 1500Ft peter.newman@freemail.hu Üdv. Péter | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139992 | 2009. február 4. 12:18 | ||
Tanár úr! Hát én ültem a gépnél és vártam hogy 7:37-et mutasson az ora a hozzászolásnál :D Amúgy mek soha nem is voltam normális,de ezt tudod.Majd szombaton meglátod mi lesz a következő munkám (csak annyit árulhatok el hogy citibank logojet). Tényleg már akartam kérdezni nem eladó véletlenül azOdecals CSA matricád? Szia | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139991 | 2009. február 4. 07:37 | ||
rizmajer | Adatlap | 139990 | 2009. február 3. 22:21 | ||
Szia Zoli! Nem szorulsz rá, de gratula! Szem kidülled, áll leesik, kis irigység (de csak a normális), és csak a bámulás.És mi lesz a következő? Kösz, hogy felteszed a fotókat. Na, üdv Rizmajer. | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139989 | 2009. február 3. 21:26 | ||
efroland | Adatlap | 139988 | 2009. február 3. 19:47 | ||
http://www.airliners.net/ Sziasztok, abszolút kezdő vagyok a modellezésben, kezdetnek egy Rewell mentőhelikoptert raktam össze, az nagyon szarul sikerül, olyan nagyon nem is mertem a festést megcsinálni. Második próbálkozásom szintén Rewell Concorde, 1/144 méretben, ehhez már egy kicsit máshogy álltam, talán egy picit szebb is lett, de a festést itt is csak minimálisan próbálgattam. A fenti honlapon a repülőket lajstrom szám szerint is lehet keresni! Amit tudok ajánlani, hátha kell valakinek: Az Eurocopter EC 135-nek a teljes maticázása, illetve a Concorde-nak maradt matricája. | |||||
ungi | Adatlap | 139987 | 2009. február 2. 19:51 | ||
Engem Revell 144 Airbus a340 austria matrica érdekelne | |||||
Muzzy | Adatlap | 139986 | 2009. január 31. 22:57 | ||
Szia Decente! Ha bejelentkezel láthatod az adatlapomon az email címem, az rendesen él, csak az a munkahelyi, és többnyire munkaidőben szoktam nézegetni. Elvileg Mekették már kijavították, most néztem, a jó van ott. Akkor egy sima csereüzlettel meg tudjuk oldani? Bár én Pesti vagyok, és ha lehet kerülöm a postán való küldést. Üdv Muzzy | |||||
decente | Adatlap | 139985 | 2009. január 31. 20:01 | ||
Nagyon megköszönném! Kell helyette a gyári lap? Írtam mailt is, mert ez a cím már nem él. Zsolt | |||||
Muzzy | Adatlap | 139984 | 2009. január 30. 10:18 | ||
Decente! Nekem megvan az Emirates matricalapja, nekem nem kell, mert én meg éppen gyárit készítek, ha érdekel odaadom leírással együtt. Muzzy | |||||
delcom | Adatlap | 139983 | 2009. január 29. 13:41 | ||
A380 decals 1/144: Virgin Atlantic, SAL, Lufthansa. www.lhshop.nl udv, delcom | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139982 | 2009. január 29. 10:18 | ||
Decente! A Twosix a Quantas, a BrasilDecal a Singapore matricákat adta ki. Rendelni pl.:www.hannants.co.uk | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139981 | 2009. január 29. 08:13 | ||
Az első üzembe állító a Singapore Airlines volt. | |||||
decente | Adatlap | 139980 | 2009. január 29. 07:35 | ||
Uraim! Azt szeretném kérdezni, hogy az A380-ashoz 144-ben adott már ki valaki a gyári festésen kívül más variációt? Az emiratesen és a qantason kívül kinek van még ilyen madara? Hol lehetne ilyen matricakészleteket keresni/rendelni a neten? Akár más típusokhoz is. Előre is köszi. Zsolt | |||||
delcom | Adatlap | 139979 | 2009. január 29. 02:38 | ||
Carbonos, lett valami az 1/72 A380 tipus legyartasabol? udv, delcom | |||||
sanyi | Adatlap | 139978 | 2009. január 28. 20:22 | ||
Áhán! Értem! Nem vagyok egy törzstag, szóval bocs!:) Üdv Sanyi | |||||
L-1011 Whisperliner | Adatlap | 139977 | 2009. január 28. 19:20 | ||
"Hosszú percekig, órákig vadászni." Csak egy kattintás az Adatlapra. Két másodperc és meg is van, ha elég ügyes vagy. Üdv. Attila | |||||
sanyi | Adatlap | 139976 | 2009. január 28. 18:45 | ||
Egy valamit nem értek! Ha már oda tudtad írni: "Ajánlatokat e-mailban kérek", nem tudtad volna odabiggyeszteni az elérhetőségedet is? Ne értsd félre, de sokkal könnyebbé tennéd a bizniszt, hogy nem kellene vadászni hosszú percekig, órákig. Remélem nem vetted nagyon Magadra, nem Te vagy az egyedüli ilyen emberke:) Üdv Sanyi | |||||
L-1011 Whisperliner | Adatlap | 139975 | 2009. január 28. 17:44 | ||
Sziasztok! Az alábbi 1/144-es utasgépek váltak eladóvá: Revell Airbus A320 Thomas Cook + Swiss Revell Boeing E-3A A.W.A.C.S. NATO + US AIR FORCE Zvezda Tu-154M Aeroflot Ajánlatokat e-mailben kérnék rájuk. | |||||
momi | Adatlap | 139974 | 2009. január 23. 08:26 | ||
Szia! Napi Öt járat van Amszeterdamba, közös üzemeltetés KLM-mel,de a MALÉV repüli mindet. Költségcsökkentés és vagyunk olyan jók mint a KLM. momi | |||||
Fóka | Adatlap | 139972 | 2009. január 19. 21:37 | ||
Annak a BOAC Britanniának a linken gyönyörű a festése... Sok sikert a reprodukálásához! Viszont a főfutók kicsit hosszúak, a valódi repülőgépnek nem volt a földön állva ilyen negatív állásszöge. Általános tapasztalatom, hogy a makettgyártók hajlamosak a főfutókat a kirugózott állapotra méretezni, ami csak a levegőben stimmel. Nem kevés makettemen kellett rövidebbre venni a főfutó-szárakat, hogy a leállított makett állásszöge élethű legyen. Az alább sok szó esett a Revell Boeing 737-800-asáról. Szerintem annak az egyébként impozáns készletnek is ez a legnagyobb hibája. A 200-as verzió még valóban negatív állásszöggel állt a földön, de a 300-astól kezdve már vízszintesen (a nagyobb átmérőjű CFM-56-os hajtóművek miatt). A Revell 800-as makettet korrekció nélkül elkészítve azonban előredőlő makettet kapunk, és ráadásul még a hajtóműveknek is adtak némi pozitív állásszöget. Én jó sokat küszködtem a sajátjaimmal, amíg mindezt rendberaktam. | |||||
Fóka | Adatlap | 139971 | 2009. január 19. 21:21 | ||
Na, akkor van egy újabb élethűtlen makettem :-/ Az acélszínű gyűrűt persze megcsináltam, ez a hajtómúvek égőterének külső burkolata, de a festési utasítás szerinti szürke ezek szerint tévedés. Hát így jártam, sajnos utólagos korrekcióra nincs lelkierőm... | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139970 | 2009. január 19. 21:04 | ||
Én nem láttam szürkére festett britanniát csak fémszínüt.Külön jellegzetessége a hajtómüveken a sötétebb fémszínű gyűrű.Én így szeretném elkészíteni www.707fan.de/Modellbau_Neu/Modelle_1_144_Props/BritanniaBOAC/britannia_boac.html
Nagyon teccik ez a technika amit Rüdiger Hain-tól lestem el.www.707fan.de több fémszínt használ és külön festi a peneleket,ezáltal sokkal élethűbb lesz. Ezt a CL-44est fogom átalakítani,ezen ki próbálom majd ezt a festést www.707fan.de/Modellbau_Neu/Modelle_1_144_Props/CL-44_Turas/cl-44.html | |||||
Fóka | Adatlap | 139969 | 2009. január 19. 20:35 | ||
Szia Zoli! A harmadik képeden a Cubana-csíkos Britannia hasa nyers alumínium. Tudsz olyanról, hogy később szürkére átfestették (mint pl. az Interflug Il-18-asait a hetvenes évek közepén), vagy az Eastern Express volt slendrián, és tévedésből írtak/rajzoltak szürkét - aminek alapján aztán én is szürkére fújtam?... A. | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139967 | 2009. január 19. 19:50 | ||
nem enged a szerver képet felrakni,ezzel kicsit várok... | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 139966 | 2009. január 19. 19:50 | ||
Sziasztok srácok! Látom végre felpörögtek az események :) Fóka:Egyet értek veled én is rengeteg mindent szemre és főlleg fotók alapján festek.Ha lehet megnézek egy esös és egy napsütéses képet és valahogy közé lövök,de persze fontos az eredeti szinkód,mint például a kék,zöld,sárga és piros színeknél.A szürke és a fémszin pedig inkább a már leirt saccolásos technikával készűl.Erre alegjobb példa az ÉROFLOT szürke.Szerintem nem hogy két gép,de még két panelen sincs ugyan az a szürke festék és ha mégis akkor az idöjárás miatt millió helyes megoldás lehetséges.csak arra kell figyelni ne legyen túl sötét vagy világos. A Cubana britannia nagyon csinos :D Van egy kis össze függés a két készlet között,de csak prózai :) A CSA-nak 2db Britanniája volt (OK-MBA,OK-MBB),mind a kettö gépet a Cubanatól bérelték.Az OK-MBA át volt festve korabeli CSA szinekre,de az OK-MBB maradt kubai csak a feliratokat cserélték le. Jani(remélem nem haraxol meg hogy tegezlek): Persze hogy nem titok.A műgyantát BiresinG26-nak hívják és ha jól emléxem 2700,-körül van az ára,de nem emlékszem hogy csak az egyik komponensnek vagy mind a kettönek. a Noviánállehet kapni zuglóban a Nagy Lajos királyút 106-ban. Nagyon könnyű dolgozni vele mert fele-fele arányban kell keverni.Csak viszonylag gyorsan ,mert másfélperc alatt köt és félóra mülva álltalában ki is lehet venni a formából. Van egy másik gyanta amiból átlátszó alkatrészeket lehet önteni,ezt víztiszta öntögyantának hívják és 1000,-/kg. Ezzel még csak most kisérletezek,de eddig nagyon jol alakul. a gumit bedíg a T-Silox-nál veszem kelenföldön az Andor u.60-ban. Oxam S2 a neve és 2800,-/kg Kérdezz nyugodtan szívesen válaszolok.Én is nehezen vágtam bele,mert valamiért túl van ez is misztifikálva.Nekem a Barack Dr.mesélt el mindent és azóta kisérletezem,egyre több sikerrel. A kedvedért teszek fel neked képet a kiskutyámról is. Sziasztok:KislőcsöS | |||||
Fóka | Adatlap | 139962 | 2009. január 19. 10:44 | ||
Akkor bizony romlott a színvonal :-( Én annak idején mindent meg tudtam ott vásárolni, eszközöket, kiegészítőket, festékeket stb. Ráadásul nemcsak repülőgépeket árultak, hanem minden mást is, pl. 1:43-as kis autókat, szinte az összes szovjet márka összes verziójáról. Ha azokat gyűjteném, valószínűleg egy vagyont otthagytam volna - pl. sokáig szemeztem egy régi-régi Pobjedával, aztán otthagytam. Ezért nem is nagyon kerestem más boltokat. Egyetlen kis makettboltot látogattam még, az Orehovo metrómegálló mellett (arrafelé laktam), de arról biztosan tudom, hogy bezárt... Ugyanis még ott voltam, amikor lehúzták a rolót. Fóka/Attila | |||||
Newman | Adatlap | 139961 | 2009. január 19. 10:06 | ||
Szia Fóka! Én 2007-ben jártam ott, de nem volt ekkora a választék. Eastern Express például egyáltalán nem volt, pedig az Il-96osukra nagyon fájt a fogam... Akkor a makettek gerincét a következő gyártók adták: Zvezda, ICM, Roden, Berkut, Revell, Italeri és néhány Heller. Kiegészítőkkel egyáltalán nem találkoztunk. Jártál kint kifejezetten makettboltban? Üdv.: Péter | |||||
Muzzy | Adatlap | 139960 | 2009. január 19. 09:49 | ||
Fóka! Esetleg kapcsold be az összes hozzászólás mutatása gombot! :) Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 139959 | 2009. január 19. 09:37 | ||
Szia Newman! 2003-2004-ben dolgoztam Moszkvában, a képek 2003. végén készültek. Ezen a másik képen a makettosztály a kép tetején, az emeleti szint teljes hosszában látszik. /szörnyű aggodalommal/ Csak nem megszűnt azóta?... Fóka | |||||
Newman | Adatlap | 139958 | 2009. január 19. 09:28 | ||
Szia Fóka! A moszkvai képet mikor készítetted? Üdv: Péter | |||||
János | Adatlap | 139956 | 2009. január 19. 00:53 | ||
Szia Kislőcsös! A 737-700-as témáról már csak annyit, hogy a Te törzsbontási módszereddel sokkal könnyebb és pontosabb a Minicraft ablaksor (és így tuti viszonyítási pontok)nélküli törzseinek az átalakítása. Köszi! Kettőt kérdezhetek Tőled? Ha igen, akkor: 1.) Milyen műgyanta van a szilikongumi-negatívokban? Beszerezhető és megfizethető-e itthon? (Ha "ipari titok", akkor bocs, már vissza is szívtam...) 2.) A kutyának miért csak a törzshátsórésze meg az egyik futószára látszik az öntvény- kiemeléses fotókon? Ha van pár megapixelnyi szabad hely a gépeden, mutass róla -légy- szíves- egy egészalakosat is. Üdv János | |||||
sanyi | Adatlap | 139955 | 2009. január 18. 23:18 | ||
Na ebbe a boltba nem szabad bemennem - legalábbis amíg nincs ötösöm a lottón... Sanyi | |||||
Fóka | Adatlap | 139954 | 2009. január 18. 23:02 | ||
Szia Muzzy! (...nekem meg a Muzzy fura, van egy kis keveredés ezekkel a nevekkel :-)) Igen, a Frog/Novo is kiadta, mostanában pedig az Eastern Express nevű cég adja ki a Britanniát különböző festésekkel. Én a Kubai verziót vettem meg Moszkvában, a műanyag ugyanaz, mint amit Kijevben annak idején valószínűleg mindannyian (a 7-es és 9-es kollégiumban...) megcsináltunk, a matrica viszont tökéletes, pontos, részletes. BTW, tudtad, hogy a Moszkvai Gyetszkij Mir második emeletének fele egy hatalmas, minden igényt kielégítő makettosztály lett? Az összes orosz és ukrán gyártó teljes makettválasztéka az ismert nyugatiak mellett (Revell, Heller és a japánok), valamint rengetek kiegészítő, meg minden. A világon alig akad hozzá fogható. A kép az egésznek kb. 1/6-át mutatja. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 139953 | 2009. január 18. 22:44 | ||
Szia! Gyönyörűen alakul... A műgyanta technológiád mindig lenyűgözött, a képsorozat nagyon tetszik. Fóka/Attila | |||||
Muzzy | Adatlap | 139952 | 2009. január 18. 18:42 | ||
KislőcsöS! Nem ezt adta ki annó a Frog/Novo 1/96-os méreterányban? Muzzy (én meg a Fókából jöttem rá, kit takar, elég sokszor hallottam amikor így hívták! :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 139951 | 2009. január 18. 14:31 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Így lesz 'M' -ből B-2