<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Lapi | Adatlap | 140046 | 2009. február 16. 17:14 | ![]() | |
makettes | Adatlap | 140045 | 2009. február 16. 15:23 | ![]() | |
Szia Lapi! Hívtalak de már nem jó a számod! üdv. makettes | |||||
makettes | Adatlap | 140044 | 2009. február 16. 15:23 | ![]() | |
Szia Lapi! Hívtalak de már nem jó a számod! üdv. makettes | |||||
Lapi | Adatlap | 140043 | 2009. február 15. 11:11 | ![]() | |
Szia Delcom ! a gépmadár egy "kékdobozos" donor. én igy kaptam félkészen ,Lufthansa matricával. nem rossz alap, lehet folytatni ! irj egy mailt, minden részletet megirok ! hol, mikor ,mennyi üdv : Gábor | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140042 | 2009. február 15. 08:46 | ![]() | |
delcom | Adatlap | 140041 | 2009. február 14. 23:43 | ![]() | |
Lapi, remelem errol a B744-rol bovebben beszamolsz majd. Felcsigaztal. sok sikert, delcom | |||||
Lapi | Adatlap | 140040 | 2009. február 14. 19:17 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 140039 | 2009. február 14. 19:01 | ![]() | |
KisLöcsös! A SkyEuropon az ablaksort kimaszkoltad vagy matrica lesz? | |||||
tobika | Adatlap | 140038 | 2009. február 14. 19:01 | ![]() | |
Szia Lapi! Írtam magánban. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140037 | 2009. február 14. 18:59 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 140036 | 2009. február 14. 18:39 | ![]() | |
Dreaz | Adatlap | 140035 | 2009. február 14. 17:54 | ![]() | |
helló KislőcsöS látom nem kezdő vagy azt szeretném megkérdezni mivel fúlyod prével vagy pisztolyal ha sprével akkor hogy kell vele fujni mert még nem fujtam ilyenel és kellenének tanácsok kerres meg ha van időd vaj_adam@hotmail.com köszi | |||||
Lapi | Adatlap | 140034 | 2009. február 14. 17:47 | ![]() | |
Tiéd a gép ! jó volna ,ráadásul most lesz is időm ,mert felmondtak a melóhelyen. | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140033 | 2009. február 14. 17:44 | ![]() | |
Szia Lapi! A 310-es megvéve! Rég beszéltünk kéne találkozni :D Szia | |||||
Lapi | Adatlap | 140032 | 2009. február 14. 17:44 | ![]() | |
Szia Zozy ! életjelet küldök Neked ! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140031 | 2009. február 14. 17:43 | ![]() | |
András! Itt találod a RusAir maketteket: www.skunk-labworks.com/kits/rusair/index_main.html itt pedig egy csomo érdekes matricát:www.skunk-labworks.com/decals/index.html a Tu-154-B hez Malév matrica is van.De 75 do-lá-ré nem túl olcsó. | |||||
Lapi | Adatlap | 140030 | 2009. február 14. 17:42 | ![]() | |
KislõcsöS | Adatlap | 140029 | 2009. február 14. 15:49 | ![]() | |
KislõcsöS | Adatlap | 140028 | 2009. február 14. 12:36 | ![]() | |
bocsi,2x forgattam el a képet :D | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140027 | 2009. február 14. 12:36 | ![]() | |
András! A legközelebbi szín a revell 54,de sokak szerint ebbe még keverni kell sötét kéket. Én RAL 5022-es(Pantone 280) kéket használok mint az eredetin. Autófestékesnél szoktam kevertetni spraybe töltve 2000,- | |||||
Rolkabolka | Adatlap | 140026 | 2009. február 14. 12:09 | ![]() | |
Sziasztok! Volna egy airbus a380-om ami össze van rakva de nem a legjobb állapotban van.Két hajtóműve van már csak meg első futóműve is hiányos stb.Képletes összegért oda adom valakinek ha érdekel valakit írjon a rolikacsakocsi@hotmail.com email címre. Üdv Roli | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140025 | 2009. február 14. 10:47 | ![]() | |
Zoli! A olimpiás Malévhez a kéket kevered, vagy van szín készen is? Dark Sea Blue? | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140024 | 2009. február 14. 10:29 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 140023 | 2009. február 12. 09:42 | ![]() | |
Nekem az UHU nem jött be, túlságosan ragadós és nehéz leszedni a makettről. De lehet, hogy csak nekem jutott az átlagosnál roszabb darab. Viszont tudom javasolni a tecso hasonló termékét, azzal még nem volt gondom. :) Persze csak ha kifogyott a Blutack. :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140022 | 2009. február 12. 07:46 | ![]() | |
Papírboltokban, irodai felszerelések boltjaiban. Gyurmaragasztó néven ismerik, és rendszerint képeslap méretű kiszerelésben van. Kék vagy fehér színű benne a cucc. A neten hamarjában négy márkát is találtam, én az elsőt használom. | |||||
Fuentes | Adatlap | 140021 | 2009. február 11. 22:04 | ![]() | |
Esetleg még annyi, hogy hol lehet beszerezni? | |||||
Fuentes | Adatlap | 140020 | 2009. február 11. 22:04 | ![]() | |
Köszi, Fóka! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140019 | 2009. február 11. 20:48 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 140018 | 2009. február 11. 19:19 | ![]() | |
Szia Fuentes! Tapasztalatom szerint a maszkoló folyadék az utasgépek ablaksorának maszkolására nem túl jó, mert hajlamos befolyni az ablakkeretek réseibe, és onnan igen nehéz kipiszkálni a festés meg az átlátszó műanyag sérülése nélkül. Én ilyen célra a "gyurmaragasztó" néven elhíresült terméket szoktam használni. Gyurma állagú, éppencsak ragad, és nem nehéz akkorka gömböcskéket gyúrni belőlük, amekkorák éppen fedik az ablakot. Persze egyesével, ahány ablak, annyi gömböcske. Festés után a csimbókok kis csipesszel leszedhetők. Az eredmény nagyon impozáns, főleg fújás esetén. Mindazonáltal érdemes az átlátszó műanyag öntőkeretén a művelet előtt kipróbálni, hogy nem károsítja-e az anyagot a ragasztó, nekem egyetlenegyszer fordult elő egy nagyobb felületű ablakon enyhe mattulás, ami azonban polírozás után nyomtalanul eltűnt. | |||||
PETI | Adatlap | 140017 | 2009. február 11. 18:06 | ![]() | |
Szia decente! Nézd meg az avia-info.fw.hu-n, ott úgy emlékszem rajz is van fent. És persze lajstrom szerint a magyar gépek. Hála Horváth Balázs munkájának! :) Üdvwww.avia-info.fw.hu | |||||
decente | Adatlap | 140016 | 2009. február 11. 17:59 | ![]() | |
A Maszovletes 3 üléses Po-2-knek mi volt a lajstroma? Esetleg valaki tudna a 3ülésesről rajzot, vagy infot, hogy hol találok? Köszönettel Zsolt | |||||
Fuentes | Adatlap | 140015 | 2009. február 11. 16:08 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kérdés; ha már beragasztottam az ablaksort, összeragasztottam a törzsfeleket akkor ,hogy festem le a makettet? -Úgy ,hogy az ablakok 'tisztán' maradjanak? -Maszkoló folyadék..? Vagy van valami trükk erre? | |||||
merciboy | Adatlap | 140014 | 2009. február 10. 21:19 | ![]() | |
lacess | Adatlap | 140013 | 2009. február 10. 12:23 | ![]() | |
KislõcsöS | Adatlap | 140012 | 2009. február 9. 22:56 | ![]() | |
Gerasimenko! Olvass vissza egy kicsit ott kitárgyaltuk részletesen a Tu-154M és B2 különbségeit,de ezen az oldalon számtalan variácioját épitik orosz makettezö barátaint.www.airliner-models.ru/forum/10-518-1 www.airliner-models.ru/forum/10-473-1 Newman Nagyon szép az IL-86osod.nekem is van még kettö dobozban,alig várom hogy adűáig jussak: PETI Jogos a pirospont amikor az ajtot tarto merevitést kivágtam ott maradt a bal oldalon 1mm es csik amit nem is figyeltam,de kivülröl egy szikével levágtam majd holnap lefotozom. Sziasztok,jó munkát mindenkinek | |||||
Lala | Adatlap | 140011 | 2009. február 9. 20:33 | ![]() | |
Nem lett rossz GY.Ö.R.GY!szép!grat. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 140010 | 2009. február 9. 20:10 | ![]() | |
Gyönyörű lett az IL-86! Látom a háttérben ott van az An-124 is, nekem is megvan, most készülget. A cikkek között megtalálod :) | |||||
Newman | Adatlap | 140009 | 2009. február 9. 20:02 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 140008 | 2009. február 8. 23:49 | ![]() | |
A Tu-154 b-2 -es szárnya mennyiiben tér el az 'M'-től? -Azt hittem ,hogy csak a hajtóművek különböztek.. Na, Puff. | |||||
PETI | Adatlap | 140007 | 2009. február 8. 20:33 | ![]() | |
Szia KislőcsöS! RBK-n volt alkalmam meglesni a 737-esed. Ne haragudj, de nem kellett volna egy kicsit elvékonyítani belülről azt a törzsfelet, amelyiket aztán kivágtad? Vagy összeragasztás előtt? Mert így szerintem nagyon vastag. Üdv PETI | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140006 | 2009. február 6. 21:15 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 140005 | 2009. február 6. 21:13 | ![]() | |
Köszönöm. Bent lesznek a plexik! :-) Arra is gondoltam ,hogy kivágom a matricán az ablakok 'teli' részét. -Mert ugye túl sötét.. De nem vetemedem inkább ilyesmire. Ahhoz túl apró és nem is lenne egységes. Fújni nem fogom a csíkot, ha már ennyi pénzt adtam a matricáért.. De abban egyet értek ,hogy szebb lenne! ..és még ,ha pisztolyom is lenne... :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140004 | 2009. február 6. 13:47 | ![]() | |
Én az utasgépek ablakait szeretem meghagyni átlátszónak (ha nem adnak hozzá átlátszó műanyagot, akkor clearfix-szel kitöltve). Szerintem ez élethűbb, mint a feketével, vagy neadjisten szürkével kitöltött ablak, hiszen a valóságban is át lehet látni a repülőgépeken oldalról. Ha olyan a matrica, hogy az ablakok nem átlátszóak, akkor rendszerint inkább festem (fújom) a csíkot - ez egyébként szerintem szebb is. A matrica ablakcsíkjairól legfeljebb az ajtó- és vészkijárat-kereteket használom fel. Persze rengeteg makettező kolléga csinál gyönyörű maketteket betömített ablakokkal és átlátszatlan matricával, ez inkább csak szokás kérdése. Ha a matricát átlátszó plexi nélkül rakod rá az ablakkivágásokra, akkor érdemes utána átlátszó lakkal is megerősíteni - jártam már úgy, hogy az öregedő matrica töredezni kezdett az ablakoknál, kis repedéseket, lukakat létrehozva. Ilyen célra az ecsettel felhordott Revell 01-es lakk kiváló, szépen elvékonyodik a réteg száradás után, azaz nem maradnak ecsetnyomok, és nekem nem is sárgult meg később. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140003 | 2009. február 6. 11:11 | ![]() | |
Most már csak az a dilemmám ,hogy beragasszam az ablakokat vagy ne? Az utastér ablakaira gondolok. Régi Malévest (Tu-154 B-2)építek.. és ,ha ráhúzom a matricát, nem sok fog látszani belőle. ..és nem tudom épített-e mostanában valaki ilyet ,de nekem a HAD matricáinak az ablakai valahogy túl sötétek. Mert ugye nagyon sok gyártó nem is ad plexit az ablaksorhoz és így is nagyon látványos gépeket lehet építeni. ..és ,ha nem raknám be a plexit talán több fényt engedne át a matrica is.. -Lehet ,hogy kicsit bonyolultan fogalmaztam.. :-) | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140002 | 2009. február 6. 11:04 | ![]() | |
Köszönöm! Tökéletes képek! Az első lapátsorra gondoltam.. | |||||
Fóka | Adatlap | 140001 | 2009. február 6. 10:54 | ![]() | |
Kiegészítés - csak a precizitás miatt :-) - ami elölről látszik a képeken, az az első kompresszorfokozat álló- és járólapátsora, maga a turbina az égőtér után következik, ami hátulról nemigen látszik, mert utána jön még a sugárfordító mechanizmusa, és rendszerint az egész nagyon kormos. | |||||
Fóka | Adatlap | 140000 | 2009. február 6. 10:49 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 139999 | 2009. február 6. 10:20 | ![]() | |
Hát pl. egy Haver szeletet... | |||||
Newman | Adatlap | 139998 | 2009. február 6. 00:07 | ![]() | |
Milyen csokit adnál? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 139997 | 2009. február 5. 23:58 | ![]() | |
Szia Mindenki! Nincs Valakinek esetleg olyan képe ahol látszanak a Tu-154 B-2 hajtóműi.. A turbinalapátok színe érdekelne! Kösz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
valóban , megváltozott.
0620-2115595 ezen megtalálsz !
hivhatsz bármikor.
köszi !