<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
harold | Adatlap | 140158 | 2009. március 23. 08:38 | ||
Valamelyik nem túl régi AERO-ban egy egész hosszú cikk jelent meg róla. Ismered? Előzmény: (140156) Lapi 2009. március 22. 23:04 | |||||
Lapi | Adatlap | 140157 | 2009. március 22. 23:08 | ||
Kedves Zsille Péter ! ujra beszámitható vagyok a sok rossz ellenére, kérlek jelentkezz nálam valamilyen formában ! Privát e-mail vagy itt a fórumon ! telefont sajnos váltanom kellett , irom az újat a priváton . köszönöm előre is : Gábor | |||||
Lapi | Adatlap | 140156 | 2009. március 22. 23:04 | ||
Nagyon érdekeseket olvasok itt mindig ! Arról ki tud mondani valamit , hogy a jet korszak hajnalán valamikor a Malév tervezett venni vagy bérelni 4 db Trident tipusú vasat is. valahol jelent is meg róla skicc, meg lajstrom.. ennek igazán tudnék örülni ! véletlenül lenne hozzá vagy 4 Tridentem... az ilyen témák mindig felpörgetnek ! KislőcsöS légyszives irjál priváton egy telefonszámot, hogy végre megbeszéljük az időpontot ! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140155 | 2009. március 22. 22:32 | ||
Az a BAe-146.-os prospektus megvan nekem is ,majd holnap be szkennelem és közzé teszem. Én tudok még Saab 2000-esek ről,annak is láttam a prosiját.Ez még ha jól emlékszem a fokkerek beszerzésével egyidőben volt.Volt szerencsém ismerni OSZETZKY ISTVÁN (Oszi)akkori vállalati főpilótát.Ő tárgyalt a Saab-al és nála láttam a prezentációt. Egy másik ismerősömtől tudom,(aki valamilyen főmérnök)hogy a Dash8-asok előttpár héttel még 2db ATR-72-es bérléséről volt szó,de akkor még nem volt biztos hogy magyar lajstromba kerülnek és nem is volt tervben hogy malév szinekre festenék.Annyit tudott csak mondani hogy valószínüleg francia lajstrommal és személyzettel repült volna.Erre két héttel később már a Q400-asok festési terve készen is volt. Ja és bersze az Airbus is itt járt mikor a 737NG-k beszerzéséről döntöttek. Abban pedíg 100%ig egyetértek hogy ha a Dérit hagyták volna kibontakozni,akkor az ilyen Abramovics féléknek esélye sem lett volna így szétraboli a Malévet,de ez már egy másik fórumra tartozik :( | |||||
Fóka | Adatlap | 140154 | 2009. március 22. 21:42 | ||
Megemlíteném még, hogy a Malév kilencvenes évek elején tapasztalható, kívülálló számára talán kissé hektikusnak tűnő gépbérlési és vásárlási politikája, amikoris váratlanul sosemvolt új típusok jelentek meg a flottában (Il-62, Jak-40, Il-62, B-707), talán improvizatívnak és át nem gondoltnak tűnhet, de mindez a (szerintem) első, és utolsó valóban alkalmas és rátermett vezérigazgató, D.T. úr bravúros próbálkozásai voltak az éppen teljes erővel újrarendeződő légiforgalmi piac zavaros vizein. Bizonyos vagyok benne, hogyha hagyják kibontakozni, akkor merész húzásainak többsége bejött volna, és most nem ott tartana a Cég, ahol (és talán én sem hagytam volna ott rengeteg valóban elkötelezett kollégámmal együtt...). De sajnos a Malév mindig is nagyon izgatta a politika tehetségtelen percemberkéit, D.T.-t is el kellett távolítani - és megindult a mélyrepülés. Ennek a vezérigazgatónak volt még egy -nekem igen tetsző- gondolata: a Tu-154-esek áthajtóművezése JT8D-re, a 737-200-asok hajtóművére. Egészen komoly tárgyalások folytak a TU OKB-val (a Tupoljev tervezőirodával), és megvalósíthatónak látszott az ötlet. Igaz, hogy a JT8D tolóereje csak 7 tonna az NK8-2U 10 tonnájához képest, de ezt a borzalmasan nagy tolóerőt csak ritkán használták ki, a felszállások 99%-át névleges teljesítményen (kb. 70%-os tolóerő, azaz 7 tonna) végezték. Ha megvalósult volna a projekt, akkor a Tupoljevek leggyengébb láncszemének a hajtóműnek a problémája megoldódott volna (volt, amikor 25-30 tartalék, vagy üzemképtelen NK8-2U pihent Ferihegyen, a raktárakban), egységessé vált volna a Tu-154-es és a 737-200-as flotta hajtóműparkja, gazdaságossá az 54-esek üzemeltetése - és talán nem is adtak volna túl rajtuk ócskavas-áron, az újabb példányok életének delén, óriási (10,000 óra körüli) üzemidő-tartalékokkal. Persze D.T. távozásával ez a terv is elbukott. | |||||
Fóka | Adatlap | 140153 | 2009. március 22. 21:25 | ||
Érdekelne engem is az a video, mert bizony nemigen tudom elképzelni, hogy ilyesmi valóban létezett. A festési terveket akkoriban a Malév Technológiai Osztályán készítették, ahol én is dolgoztam, és 707-es mintákat sohasem láttam. Egy valódi festéshez pedig ilyen centiméterre pontos tervre van szükség, és a gyárak nemigen szoktak improvizálni. Reklámkiadványokon már annál inkább. Én két soha meg nem valósult Malév festést is láttam fényképeken - persze montírozva. Az egyik a BAe-146-os volt. Talán nem közismert, hogy a Malév a nyolcvanas évek elején, még a szocializmusban egészen közel állt ahhoz, hogy nyugati típust vásárolhasson, és ez a BAe-146-os volt. Komolyan érdeklődtünk a piacon, erre készítette el a cég a kiadványait szép, régi Malév festésű BAe-146-osokkal - ablakcsíkkal együtt. Az üzletet aztán a kormány nem engedélyezte, viszont azért a TNT-s HA-TAB-on megjelent - ha nem is a teljes festés, de a svanc Malév színeket kapott. A másik az A310-es volt. Amikor a Malév (és a volt szocialista országok légitársaságai) elkezdték tervezni a nagy hatótávolságú, szélestörzsű flottájukat, az Airbus és a Boeing is presztízskérdést csinált az üzlet megnyeréséből. Az Airbus impozáns kiadványokat készített, Malév festésű A310-esek fényképeivel. Mivel akkor már repültek a 737-eseink, az A310-esek képeire már az új festésmintát montírozták. | |||||
Fóka | Adatlap | 140152 | 2009. március 22. 20:44 | ||
Találtam én is egy képet, bár nem valami nagy szám, alig látszik a 707-es - de én magam készítettem valamikor '89-90 körül. Az UHMB állóhelyén állt jó sokáig, valahol az 1. hangár magasságában. Sokszor meglátogattam - akkoriban az "A" épületben dolgoztam, és az ablakból pont odaláttam. Pár kollégám még egy sebtiben szervezett 707-es típustanfolyamra is beiskolázták (ha jól emlékszem, németek jöttek oktatni), nekem nem volt ilyen szerencsém... A kép érdekessége, hogy látszik rajta egy Swissair A310-es, akkoriban a KLM és a Swissair is A310-est járatott Bp-re a nyári időszakban, volt elég utas. | |||||
L.P | Adatlap | 140151 | 2009. március 22. 17:28 | ||
Sajnos nincs. az indexen olvastam, hogy volt 707esünk, mert akkor írták ezt a főtartórepedést, és, hogy 3hetet szerelték a hangárban. | |||||
Lapi | Adatlap | 140150 | 2009. március 22. 11:27 | ||
Szia L.P ! kieg.ként - csak 2 db fotom volt a gépről , ami ferihegyen készült.. a gyűjteménybe jól jönne még.. ha van esetleg ilyen képed, szivesen venném. vagy még valami érdekes "Malévos kincsed" akad ? szivesen megfestem az egyedi mintákat.. köszi előre is ! | |||||
L.P | Adatlap | 140149 | 2009. március 22. 09:31 | ||
Szupi! | |||||
Lapi | Adatlap | 140148 | 2009. március 21. 23:34 | ||
L.P | Adatlap | 140147 | 2009. március 21. 10:16 | ||
Ráadásul a 110nek elrepedt a kereszttartója, így üresen elrepülhetett innen. | |||||
L.P | Adatlap | 140146 | 2009. március 21. 09:56 | ||
91ben Varigosan, 92ben meg már fehérben repült, de mi már 90ben vissza is adtuk, tehát nem valószínű, hogy átfestették volna Malévre. | |||||
L.P | Adatlap | 140145 | 2009. március 21. 09:49 | ||
Igen tényleg a 107 is volt. PP-VJS Varig PP-VJS Transbrazil N107BV Buffalo AW N107BV Malev Cargo lsd N107BV Fast Air Cargo N107BV Buffalo AW ret 4K-AZ3 Azerbaijan AL N8190U ALG Inc, Kansas City | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140144 | 2009. március 21. 09:03 | ||
Szia L.P.! Igen tudok róla.Kettö is volt a másiknak N107BV volt a lejstromjele,de ugy tudom hogy csak az N110BV járt ferihegyen.Egy pár hete épp beszéltem valakivel aki azt állítja,hogy az egyik gépet(szerintem a z N107BV-t)egy Maléves pilóta ismerőse levideózta amerikában egy hangárban hogy át volt festve régi maléves festéssel mint a Tupoljevek.És hogy állítolag aki bérbe adta a Malévnak még árut is szerzett rá hogy ne jöjjön üresen ferihegyre,de nem lett semmi belöle és a gépet nem is vette át a Malév sosem.Nekem ez kicsit legenda szerűen hangzik ée ez idáig nem is hittem egyáltalán,de nem zárom ki mert találtam 1990-1991-es képeket ahol még a varig csíkos a festése,meg találtam 1992-es képet ahol fehér a törzs és kék a vezérsík,tehát a kettő közt elméletileg belefér idöben.Azt igérte megszerzi azt a videót,de majd meglátjuk. Minden esetre a másik 707-es az N110BV biztos hogy nem volt átfestve mert 1991-es évelei és évvégi képeken ugyan az az ex-varig-os festéssel látható.De az biztos hogy ez a gép járt ferihegyen,erröl a fenti kép is tanuskodik. Az IL-62-es hasonloan sikertelen próbálkozás volt csak az legalább át lett festve.Ezen próbálták ki kisérleti jelleggel hogy néz ki ha a teljes törzsön szerepel a Malév felirat... Szi:Kislőcsös! | |||||
HUJBI | Adatlap | 140143 | 2009. március 21. 08:06 | ||
már meg is adták. talán még az easyn vagy a luckyn is van belőle. persze nem akarlak mindenáron rábeszélni. az egyik gép a Sidney olimpiához kötődik, az a matrica is benne van. | |||||
L.P | Adatlap | 140142 | 2009. március 21. 08:00 | ||
Hello Kislőcsös Látom szereted megcsinálni a Magyar vonatkozású utasgépeket. Ezt ismered? N110BV no erre a lajstromra keress rá, a 90es évek elején volt itt a Malévnál. www.brazmodels.com/Iljushin/IL-62/IL-62M%20Malev%20Morgan.JPG Ez meg egy 1:144es Malév IL62es. | |||||
lacee | Adatlap | 140141 | 2009. március 20. 19:00 | ||
makettes | Adatlap | 140140 | 2009. március 20. 18:43 | ||
Szia! OKÉ! Előre is köszi! ÜDV.makettes | |||||
lacee | Adatlap | 140139 | 2009. március 20. 14:27 | ||
Szia makettes, Én be tudom scannelni neked. Ma este küldöm. A freemail-es cím az adatlapodon él? Ha esetleg másik címre kéred, írd meg. Pdf-ben mehet? Üdv, lacee | |||||
decente | Adatlap | 140138 | 2009. március 20. 10:19 | ||
nincs lehetőségem scannelni, de jó a gépem, megpróbálom lefényképezni | |||||
makettes | Adatlap | 140137 | 2009. március 20. 10:13 | ||
Sziasztok! Én is szereztem egy Boeing 737-800-s gépet,Malév festésű lesz majd. De a srácnak már nem volt meg az összerakási útmutató,ha esetleg valaki elküldené nagyon megköszönném. üdv. makettes | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140136 | 2009. március 20. 08:06 | ||
decente | Adatlap | 140135 | 2009. március 19. 21:59 | ||
ez tényleg nagyon jó van forrásod, ahonnan be lehetne szerezni? | |||||
HUJBI | Adatlap | 140134 | 2009. március 19. 21:06 | ||
decente | Adatlap | 140133 | 2009. március 19. 20:46 | ||
Ahhoz van matrica? Tudnál egy képet dobni róla? Zsolt | |||||
HUJBI | Adatlap | 140132 | 2009. március 19. 17:54 | ||
csinálj izraelit. :) | |||||
decente | Adatlap | 140131 | 2009. március 19. 16:20 | ||
Üdv Urak! nemrég szereztem egy Boeing 737-800-ast occóér 1444-es revell 04238-as dobozszámmal nem vagyok különösebben utasgépes (bár van airbus380-asom is) egy CFM hajtóműves, winglet nélküli van benne Hapag-Lloyd festéssel egy barátom azt mondja, hogy az pont az, amiből magyart lehet csinálni igazítsatok el légyszi! | |||||
Lapi | Adatlap | 140130 | 2009. március 16. 12:18 | ||
Szia Kislőcsös ! van munkám azóta, délelőtt vagy szombatokon vagyok szabad ! uj telefonszámom van , megírom Neked, de az emailen jöhet a válasz | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140129 | 2009. március 14. 20:25 | ||
Szasz Lapi4 És mifelénk mikor jársz? Fóka barátom ma járt nálam. Csocsesz Malév forever :D | |||||
Fóka | Adatlap | 140128 | 2009. március 14. 20:15 | ||
Kedves Lapi! Semmi akadálya, az adatlapomon ott az e-mail címem, szervezzük meg. | |||||
Lapi | Adatlap | 140127 | 2009. március 14. 19:24 | ||
Szia Fóka ! igazán szép a repülő ! kellemes a nosztalgia érzés ! én ugyan "csak" Malévot készitek, azért egy-egy régi szoci is becsusszan. Egyszer szivesen megnézném a gépeket közvetlen közelről ! | |||||
Fóka | Adatlap | 140126 | 2009. március 14. 19:14 | ||
Hát elkészült ez a sosemvolt piros madár... Nagyon tetszik, mert gyerekkori nosztalgiát ébreszt bennem. 1973-ban csináltam meg ezt az impozáns makettet először, persze most sokkal szebben sikerült. Egy szokatlan megoldásra is szükség volt építés közben: állványra szántam a repülőgépet, és a horgászólmot a futókon álló makettekhez képest ezúttal nem az orrba, hanem a farokrészbe kellett pakolnom, mert a tartókonzol bekötését a súlypontnál sokkal hátrábbra tették, és faroksúly nélkül meglehetősen instabilnak bizonyult az állványon álló makett. Ez volt jó időre az utolsó új makettem, most nekiveselkedem a meglévőket tunningolni. Az első projekt az elméretezett ablakcsíkú Lufthansa 727-esem és 737-esem javítgatása lesz, hála KislőcsöS barátunk matricáinak :-) | |||||
Fuentes | Adatlap | 140125 | 2009. március 14. 18:07 | ||
Köszi szépen! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140124 | 2009. március 14. 00:01 | ||
Szia Fuentes! Ez nem az a CityLine.Amire te gondolsz Az a Lufthansa CityLine,ez pedig a CityLine Hungary,egy magyar-ukrán-német légi teherszállító cég.Asszem 6 db An-26-ossal és ezzel az egy 737-200 assal.Ez a 737-es Olaszországban dolgozik Bologna-Róma-Szicília utvonalon repülve szállít légiárut,tehát nem várhato Ferihegyen.Csak magyar ezért építem meg,mint mindent amin HA- lajstrom van felfestve. Szia Kislőcsös | |||||
Fuentes | Adatlap | 140123 | 2009. március 13. 23:05 | ||
Lehet ,hogy hülye a kérdés ,de milyen légitársaság ez a Cityline? Annyit tudok ,hogy a Lufthansa regionális leányvállalata.. De ez mit takar pontosan? Előre is kösz! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140122 | 2009. március 13. 21:42 | ||
Nálam így áll most a projekt. Az ablaksor ,a menekülési utvonal és a lajstrom már saját nyomtatás. Ma elkészültem a teljes matrica lap szerkesztésével.Sajnos a konvertáláskor a színek kicsit átalakulnak de a lényeg így is látszik. | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140121 | 2009. március 13. 21:03 | ||
Ja,és a fű is túl zöldre sikerült ahoz képest hogy borús idö volt :D | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140120 | 2009. március 13. 21:01 | ||
Szia Ati! Tegnap már épp irni akartam az IF tu-154es miatt,de akkor tudod hogy nem volt ilyen :D Szép lesz. Mikor érsz rá eljönni hozzánk? Szia: Zoli | |||||
Fóka | Adatlap | 140119 | 2009. március 13. 20:32 | ||
Hát valóban úgy tűnik, az első kép a másodikból készült. Szerintem a legárulkodóbb a háttér: nemcsak az épületek és tereptárgyak, hanem a még a nem statikus dolgok, pl. a KLM svanc és a markológép is pontosan egyező helyen és helyzetben vannak mindkét képen. A markológép ráadásul valószínűleg éppen működött, mert a markoló karja (vagy ahogy hívják...) láthatóan kitérített üzemi helyzetben van. Ezek alapján kizárt, hogy különböző időpontban készült a két kép. | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140118 | 2009. március 13. 20:10 | ||
Szewasztok Srácok! Asszem megdönthetetlen bizonyítékot találtam ma arra,hogy a CityLine-os 737-es nem is úgy néz ki mint ahogyan a CityLine honlapján fent van.Először az volt gyanús hogy nem találtam sehol képet róla amin a vezérsíkon a CityLine logo szerepel,de gondoltam csak én nem találok ilyet.A másik gyanús dolog pedíg hogy a fotósoppos képen nincsenek a vezérsíkon és az orrfutóakna ajtón a lajstromjel utolsó két betűje az EW. A gép előző lajstromjele F-GIXA volt,tehát az XA volt felfestve ezekre a helyekre. Namármost.Ha átlajstromozzák a gépet és átfestik a lajstromokat,felkerül a CityLine logo a törzs jobb oldalára,de a vezérsíkon megmarad a Voliamo Logoja,akkor amikor a CityLine logót később felrakták,miért festenék le a EW lajstromot.Ez nem túl logikus. Tehát szerintem ez elsö kép csap retusált,mert elég nehéz lenne egyan azzal a háttérel elkapni ugyanabból a szögből kétszer.ráadásul szerintem kicsit ferdére is sikerült a vezérsíkra felrakni a logót a törzshöz képest. Szerintetek? | |||||
Fóka | Adatlap | 140117 | 2009. március 13. 07:54 | ||
A kilencvenes évek közepén fedeztem fel és használtam a Tamiya spray-ket nagy, leginkább fényes fehér, vagy alumínium felületek festésére. Jól be is váltak, szerettem őket, de aztán jó ideig nem lehetett kapni, ezért leszoktam róluk. Pár éve viszont felfedeztem egy német gyártmányú dekorációs festékspray-t, Hit Color a neve és "nem makettezős" festékboltokban árulják, az is bejött. Csak nagyon kell vigyázni az optimális fújási távolságra (túl messziről fújva érdes lesz a felület, mert igen hamar szárad, túl közelről pedig megfolyik) ezért könnyű elrontani - viszont első fújásra is tartós, gyönyörű felületet ad. Mindezek ellenére a hagyományos fújást kedvelem még mindig a legjobban. Lám, végül a Tu-154-es is megszáradt, tegnap délután már fújhattam a szürkét, éjjel pedig a kisebb részletek következhettek ecsettel: a szárnyak törővégei, a szívótorkok pereme, a pilótafülke-ablakkeretek, kerékagyak, stb. Holnap matricázás :-) | |||||
Fuentes | Adatlap | 140116 | 2009. március 12. 23:08 | ||
Tamiya sprayfestékkel sosem próbálkoztál? | |||||
Fóka | Adatlap | 140115 | 2009. március 12. 11:49 | ||
Igen, Interflug. Malév és Aeroflot festéssel már megcsináltam, most nagy örömömre 35 év után megszereztem a Veb Plasticart eredeti készletét (képeket ld. pár hozzászólással lejjebb), ami egy megelőlegezett, végül soha meg nem valósult Interflug festésű matricát tartalmazott. Az Interflug késő nyolcvanas években beszerzett két Tu-154M-je egészen másképp nézett ki, mint ahogy a Plasticart tervezői elképzelték 15 évvel korábban. Ez a makett éppen olyan makettgyár-történeti kuriózum lesz, mint a Revell legelső, hagyományos gyári (kék-piros-narancs-sárga csíkos) festésű A380-asa, ami később szintén csak a Revell tervezők fantáziaszüleményének bizonyult. A függőleges vezérsíkot a 2. hajtómű szívócsatorna-burkolatával együtt pirosnak szánták, amihez nagy, amorf matricát is adtak, ezt festéssel helyettesítem, a többi matrica fel fog kerülni a makettre. | |||||
Fuentes | Adatlap | 140114 | 2009. március 12. 11:35 | ||
Alakul.. Mi lesz ez, Interflug? | |||||
Fóka | Adatlap | 140113 | 2009. március 11. 16:26 | ||
Tetőfokán az izgalom! Már 3 színt ráfújtam szépséges Tu-154-esemre, de most várakozásra kényszerülök, mert harmadik napja nem szárad meg a fehér (Testors - insignia white), és nem tudom folytatni a szürkével :-/ Talán az utolsó réteget túlhígítottam, nem tudom. A Testors fehérrel jártam már így párszor. Pedig külsőre csodaszép. | |||||
Cébés | Adatlap | 140112 | 2009. március 9. 18:31 | ||
Topx | Adatlap | 140111 | 2009. március 9. 16:07 | ||
Van néhány összerakatlan 1/144es gépem, tudtok valakit aki "bérmunkában" elkészítené? Tibi Tel, 30/258-8736 sarkozi@citromail.hu | |||||
Fuentes | Adatlap | 140110 | 2009. március 7. 14:42 | ||
Sziasztok! Az Eduard állítólag csinál 'matricasablonokat'utasszállító repülőgépekhez ,de én sehol nem találom ennek nyomát.. Tu-154 -eshez kellene. A pilótakabin üvegezéséhez.. Ha valaki esetleg tudna érdemi információt.. | |||||
Fóka | Adatlap | 140109 | 2009. március 5. 13:37 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |