<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Toth_Gabor | Adatlap | 140209 | 2009. április 2. 20:27 | ||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140208 | 2009. március 31. 22:25 | ||||||||||||||||||
Ez egyszerűen borzalom :-( Nagyon értünk itt a régióban a muzeális darabok megsemmisítéséhez. Amikor a Malév 4 Tupoljevjét (-LBI, -LBK, -LBP, -LCH) darabolták szét 1997-ben, egészen belebetegedtem. De hát maga a moszkvai VDNH sorsa is szimbolikus: 2003-ban már egy jókora bazárrá lényegült át a főépület a még meglévő Szovjetuniós-Lenines installáció mögött ami azért különösen pikáns, mert a rövidítés az egykor büszkén hangzó Népgazdaság Eredményeinek Kiállítását jelenti... Kijevben viszont jobb a helyzet: nyilvánossá lett a Zsuljanyi repülőtér hatalmas szabadtéri múzeuma, és a Kijevi Repülőmérnöki Egyetem főépülete előtt is megjelent egy An-26-os. | |||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 140206 | 2009. március 31. 18:38 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! A Tu-114es sajnos nem az egyetlen, amit Moszkvában az utóbbi időben szétbarmoltak. Tavaly (talán a nyár vége felé) a VDNH parkban kiállított Tu-154est vágták szét. Itt a 154-es ötödik példányát lehetett szemügyre venni közelebbről egy Jak-42-es társaságában. A Jakkal nem tudom mi lehet, de a 154esnek biztosan vége... Szerencsére itt még időben jártunk... Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140205 | 2009. március 31. 18:11 | ||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140204 | 2009. március 30. 23:20 | ||||||||||||||||||
Borzasztó ! ilyen nagy hibát elkövetni ! nincs is rá szó... | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140203 | 2009. március 30. 21:43 | ||||||||||||||||||
Szia Ati! Hát ez BOTRÁNY! Már ott is új szelek fújnak? Pedíg olyan szép állapotban volt Majdnem a HA-MOG is így sárt,de szerencsére túl nagy volt a közfelháborodás... :=_( | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140202 | 2009. március 30. 21:21 | ||||||||||||||||||
...és csak most látom, hogy mindez már 2,5 éve történt :-( 2003-2004-ben, amikor Moszkvában dolgoztam, többször is kimentem megmerítkezni a Tu-114-es aurájában - hát ennek immár örökre vége :-( A bánatér' kellett szétszedni... Még így, 25-30 évvel a nyugdíjazása után is olyan szép és méltóságteljes volt, az utastér-ajtók két emeletnyi magasságban... | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140201 | 2009. március 30. 21:13 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Csak erős idegzetűeknek :-((( Borzalmas cikk linkje látható alul 3 képpel, aki jól akar aludni, az ne nézze meg. Arról szól, hogy a Moszkva-Domogyedovói repülőtér vezetése egyszercsak úgy gondolta, hogy nem mutat jól a termimáljuk előtt évtizedek óta kiállított, egykor világhírű és többszörös rekorder Tu-114-es pár megmaradt példányának egyike, és nekiestek szétdarabolni, hogy ócskavasként eladják :-((( Ekkora vandalizmust :-((( www.flightglobal.com/articles/2006/08/03/208269/pictures-one-of-last-remaining-examples-of-worlds-fastest-turboprop-tupolev-tu-114-broken-up-at.html | |||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140200 | 2009. március 28. 21:25 | ||||||||||||||||||
Sziasztok .. (Péter , ment a privát mail) (Zozy , neked is küldöm mindjárt az uj számomat..) és köszönöm én is a sok értékes infot ! mindig tanulok valami ujat ! | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140199 | 2009. március 28. 21:16 | ||||||||||||||||||
Hali megint, most KislőcsöS-nek: Hát, ingadoztam, mint egy középparaszt a tagosításkor, és némi zavar uralkodott el rajtam, mert főtartóról én eddig egy szót sem hallottam. Ráadásul elpötyögtem a számot. Megnéztem a diáimat, amiken szeren- csére dátum is van. Tehát valahogy így lehettek itt a gépek: 90.3.20. N110BV 90.4.10. N107BV 90.9.28. N107BV 90.10.20.N110BV (hangárban buherálják) Tehát az N108BV sajttóhubba miatt törlendő! | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140198 | 2009. március 28. 20:59 | ||||||||||||||||||
Bocsánat, de belelendültem a történelembe, ahogy végiböngésztem egy-két más hozzászólást is. Kinyílt a csap... 1. Az Interflug nem két, hanem három A310-es spjázolt be összeomlása előtt (DDR-ABA, ABB és ABC) Egyetértek viszont azzal, hogy nagyon ocsmányra sikeredett a festésük. Annak idején láttam pár grafikai tervet, hát azok sem voltak éppen nagy durranásnak nevezhetőek. Vastag, meg vékony piros csík az ablak alatt, meg felett, piros berlini mackó a svancon, vagy ha éppen nem ez az egész vezérsík szép keletnémet zászlóra pingálva. Amikor az Interflugot a két német állam egybesülése után felszámolták, a Treuhand nevű németvagyonügynökség mind a három A310-est a hadseregnek adta el és a gépek így kerültek a Köln/Wahn-i székhelyű Luftwaffe Flugbereitschafthoz (Repülőkészenlét, vagy valami hasonló), ahol csodaszép B-707-eseket cseréltek le velük. Mind a három A310-es itt repül ma is, ebből egy különleges festéssel VIP gép. Járt Ferihegyen is vagy három éve), a többi elég unalmas szürke. A Flugbereitschaftnak ma hét, vagy nyolc A310-ese van, ebből kettő MEDAWAC/kórházgép a többi általános jellegű szállító/légiutántöltő gép teherajtóval, megerősített padlóval. Csak mellékesen említem, hogy vagy öt éve berlinben az ILA-n fecsegtem egy ezredessel az egyik kórház- gépen, aki elmondta, hogy a Flugbereitschaftnak még két teljes MEDEWAC felszerelése van, és ezeket 18 óra alatt bármelyik gépre fel tudják szerelni. 2. Schönefeld: A kiegészítések igazak, de egy-két emlék. Amikor 1976- ban megnyílt a repülőtér, a teraszra 0,50 (keletnémet) pfennigért le- hetett kimenni. Egy zsaru (párdon: a Volkspolizei = Népi rendőrség tag- ja) mindig kint állt, de sok vizet nem zavart, és tény, hogy senkinek sem néztek a zsebébe, és nem tapogatták végig. Lehetett fényképezni - ha sütött a nap, mindig ragyogóan tiszta idő volt, aminek diáim kifejezetten örültek. Éppen ezért dühít, ha a kezembe került a nagynevű japán spotter könyve, aki minden második korabeli Interflug képhez hozzábiggyeszti, miszerint ezt éppen élete kockáztatásával, titokban készítette a teraszról, mert a kemény keletnémet kémelháírítás, meg a Stasi. 3. HA-LIA, mármint Il-62M: Én történetesen nem tartom sem elhamarkodott- nak, sem átgondolatlannak az Il-62-es bérlését. Sőt! A történet úgy kezdő- dött, hogy a CSA-nál 1990-91-ben dúlt "a fessünk mindent másra" akció, és az OK-JBJ-t Pestre küldték átpingálásra. A gép már itt volt a nagy ak- cióra, amikor kettyent valakinek a Malévnél az agya, hogy a gépet a nyári szezonra wet-leasben (személyzet+karbantartás)béreljék japán charter utakhoz. Ennek oka meg az volt, hogy a Malév már megrendelte az 1992 májusában leszállítandó két B-767-200-ast, amelyekkel menetrend szerinti járatokat akartak nyitni Japánba is, lehetőleg Tokióba. Ettől viszont a japánok kaptak sikítófrászt, a tokiói repülőterek tőlzsúfolt- sága, meg slot-hiány miatt. Akkor állítólag 18 nagy légitársaság vára- kozott arra, hogy menetrend szerint mehessenek Tokióba, ráadásul minde- gyik már hosszabb ideje repült charter, vagy rendszeres chartert vala- melyik japán városba. Hasonló cselekedetet vártak a Malévtől is, és ez volt az oka a gép bérlésének. Más kérdés, hogy csak pár IT utat sikerült összehozniuk az akkori utazási irodáknak. Egyébként: Szerintem ez volt a legszebb fesétű Malév-gép, mármint az 1988-as festésmintával szerint. Ennél ugyanis végre találkozott Zsótér grafikus 45 fokos elképzelése (a vízszinteshez képest 45 fokban áll a három madártoll a farkon, meg az M-betű a törzsön) az Il-62-es tervezői koncepciójával. Ez üdítő ellentétben áll más repülőgéptípusokkal, ahol nem a szigorú grafikai terveknek megfelelően hozták össze a gépet. Hát ennyi mára. Ha még eszembe jut valami, nem ússzátok meg! | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140197 | 2009. március 28. 20:52 | ||||||||||||||||||
Köszönjük a sok értékes infót :D Akor ha jól értem az N107BV lett lecserélve a fötartó miatt az N108BV-re? | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140196 | 2009. március 28. 20:16 | ||||||||||||||||||
Akiket esetleg érdekel, néhány szösszenet a történelmi hűséghez: 1. Az ex Continental/Varig készletből a Buffalo-tól két B-707-es is volt Pesten, az N108BV és az N110BV. Van olyan képem, ahol a két gép egymás mellett áll. Egyébként valószínűleg gépcseréről volt csak szó, az egyik valamiért elment, és a másikkal pótolták. 2. A TNT-Malév vegyesvállalat volt, amelyben a Malév kisebbségi tulajdo- nos volt. A többségi egy ausztrál tulajdonú kiscsomag/gyorsposta/ integrátor jellegű intézmény volt, és már Budapesten is működött TNT néven. Ha jól emlékszem ez valamiféle Thomas National Transportnak volt a rövidítése. A TNT ekkorra már rendesen kiépítette európai csomag- küldő hálózatát és ehhez rendelt vagy húsz darab BAe-146QT (a QT egyébként a Quite Trader = csendes szállító rövidítése)típusú teherszállító repülőgépet. Ezekkel az éjszakai fuvarokat is le tudta gabalyítani, anélkül, hogy az őrületbe kergette volna a repülőterek környékén lakókat. Csak az ifjabbakkal közlöm, hogy ekkor álltunk a gengszterváltás előtt, és a TNT, meg a Malév sikeresen egymásra talált a közös vállalat létrehozásához. Az elképzelés az volt, hogy a TNT-Malév közösen üzemelteti a repülőgé- pet éjszakánként a TNT összeszedett holmijaival, a Malévtól bérbe vett pilótákkal és egyéb kiszolgálási szolgáltatásokkal, elfuvarozza Kölnbe, ahol a TNT európai átrakó központja volt és innen hajnalra haza- hozza a budapesti rendeltetésű cuccot. Ez a fele rendesen működött is a dolgonak, a gép általában Kölnbe repült esténként, de volt jó pár útja Lutonba is. Az ügy másik fele nem lett kerek. A közös vállalati szerző- dés értelmében ugyanis a terv részét képezte, hogy a nappal Ferihegyen ácsorgó repülőgépet viszont a Malév Cargo fogja bérelni a TNT-Malévtől saját árufuvarozásra. Ekkortájt már elfogyott a Malév utolsó Il-18-asa is, és elméletileg a BAe-146-os nagyszerűen megfelelt volna igényeinek. Elég kevés ilyen járat jött csak össze. Úgy hallottam annak idején, hogy előfordult egy nappali naposcsirke-fuvar során, hogy a púdernél is finomabb naposcsirke-por (lehet, hogy van ennek valami hivatalos neve is) mindent eltömített a repülőgépen amit csak lehetett. Hiába, a 146-os inkább hasonlított a schaffhauseni órákhoz, mint az Il-18-as. És megint csak egyébként: A BAe-146QT HA-TAB 1988. november 18-án este érkezett,néhány órával azelőtt, hogy (néhány órás késsel) megjött az első B-737-200-as, a HA-LEC is. Az egész 146-os TNT-flottában ez volt az egyetlen gép, amely erőteljesen (a farokfestéssel) utalt az üzemeltető légitársaságra. Az összes többinél a standard TNT-fes- tést alkalmazták és csak a gépek orrára nyaltak fel egy kisméretű légitársasági logót. Ez lett a HA-TAB sorsa is vagy két és fél évre rá, amikor modernizálták a TNT festését, és erre a gépre is csak egy kis- méretű - az 1988-as mintájú Malév emblémát kenték fel. És újabb egyébként: Nem akarok másnak a ..., így csak név nélkül jegyzem meg, hogy egyik makettező barátunk elég sokat hajtotta a típust capita- noként.Tudom, mert egyszer vele sikerült elhiénáznom magam Kölnbe. Lehet, hogy érez most némi késztetést egy-két emléke leírásához? | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140195 | 2009. március 28. 19:33 | ||||||||||||||||||
Szia Lapi! Sajna nincs meg semmi adatod, de ide írhatsz: airchive@freemail.hu Csak most olvastam jelentkezésed, mert hetek óta nem voltam fent a lapon, de ha hiszed, ha nem, van telepatika. Tegnap Ferihegyről jövet elslattyogtam az "üzemed" előtt, úgy 17.10 tájban, hátha ott vagy... Üdv. Zsille | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140194 | 2009. március 28. 18:51 | ||||||||||||||||||
Szia Lapi! Sajna nincs meg semmi adatod, de ide írhatsz: airchive@freemail.hu Csak most olvastam jelentkezésed, mert hetek óta nem voltam fent a lapon, de ha hiszed, ha nem, van telepatika. Tegnap Ferihegyről jövet elslattyogtam az "üzemed" előtt, úgy 17.10 tájban, hátha ott vagy... Üdv. Zsille | |||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 140193 | 2009. március 28. 18:04 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Lehet valakit itt érdekel,van két eladó origi makettem, meg egy újraépítésre váró 1/100-as Being-727-esem! A 727-es nincs festve ahogy néztem a ragasztás könnyen eelengedi a két szárny már csak bele van tűzve!Futóművei nincsenek meg! Ha valakit érdekel valami dobjon egy mailt! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140192 | 2009. március 28. 17:38 | ||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Szerintem is az a festés lett volna a legszebb.Valójában meg így nézett ki: | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140191 | 2009. március 28. 13:06 | ||||||||||||||||||
A régi festés szerintem jobban áll az öreglánynak. :) De ez sem rossz. :) | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140190 | 2009. március 28. 12:57 | ||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140189 | 2009. március 28. 09:56 | ||||||||||||||||||
Az Airportal-on van is egy spotter túra leírás, amiben főleg a 707-esért utaztak Teheránba na meg azért, hogy repülhessenek vele. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe! www.airportal.hu | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140188 | 2009. március 28. 07:19 | ||||||||||||||||||
Szép ez a 707-es. | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140187 | 2009. március 28. 00:49 | ||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140186 | 2009. március 26. 20:56 | ||||||||||||||||||
Tudom, nem is ezért linkeltem be, hanem a humorosságáért. | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140185 | 2009. március 26. 20:54 | ||||||||||||||||||
Az objektivitás érdekében tegyük hozzá, hogy azért a maradék fizetésüket is megkapták, csak három hét csúszással (+ késedelmi kamat), és ez a Malév dolgozókkal is így történt. Azóta pedig ismétlődött a történet: március elején is 50K jutott mindenkinek egységesen, aztán a napokban a többi. | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140184 | 2009. március 26. 20:15 | ||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140183 | 2009. március 25. 19:32 | ||||||||||||||||||
Köszi! | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140182 | 2009. március 25. 15:57 | ||||||||||||||||||
...ez pedig Schönefeld ma, a fotón ugyanaz a terasz. Természetesen immár csak belülről, az étteremből látszik, kimenni a teraszra már nem lehet :-( A képen azért még felismerhető az az épület, ami az előző három felvételen is látszik. Ez a kép tavaly májusban készült. A régi Schönefeld terminál jelenleg fapados cégeknek ad otthont, én pl. az EasyJet-tel indultam onnan haza az ILA-ról. Kifelé a HA-LIX-szel mentem :-))) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140181 | 2009. március 25. 15:41 | ||||||||||||||||||
Kerestem a saját készítésű képeim között kettőt, amik hasonló beállításból készültek Schönefelden, az egyik 1981-ből, a másik 1990-ből való. Utóbbin látható az Interflug flotta büszkesége, a két vadiúj A310-es egyike - talán ha egy évig repültek az új (szerintem ronda) Interflug színekben, aztán beolvadtak a Lufthansa flottába. Akkoriban jót mulattunk az Interflug mérnökeinek ergonómiai újításán: a 310-esek pilótafülkéje mögé egy-egy szobabiciklit szándékoztak telepíteni, hogy a hosszú interkontinentális utakon nehogy elmacskásodjon a személyzet lába - vagy neadj'isten trombózist kapjanak. Bár a veszély reális, kicsit túlzásnak tűnt az ötlet, nemtom, végül megcsinálták-e... | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140180 | 2009. március 25. 15:32 | ||||||||||||||||||
Ez Berlin Schönefeld repülőtere a békebeli időkből :-) A Malév Tu-134-es mellett egy Balkan madár látható, a másik kettő viszont Interflug. A teraszon a hetvenes-nyolcvanas években, amikor még szabadon ki lehetett menni bámészkodni, nem volt terroristaveszély-hiszti, nagy táblákon mutatták be a szocialista légitársaságok festésmintáit, hogy fel lehessen ismerni őket. Egy ilyen tábla csücske is látszik a kép alján. | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140179 | 2009. március 25. 15:25 | ||||||||||||||||||
A Malév gép után álló 3 azonos légitársaságú gépet néztem és ha jól láttom a lajstromszámuk LZ-vel kezdődik, ami bolgár gépre utal. Sajnos a légitársaság nevét nem bírom elolvasni, de így ha megnézed a Wikipédián a társaság bázisát, akkor talán megkapod a jó választ. Én vagy Sofia-ra vagy Bourgas-ra vagy Varna-ra tippelek. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140178 | 2009. március 25. 11:51 | ||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140177 | 2009. március 25. 09:46 | ||||||||||||||||||
Szia! Egyébként a cikket Zsille Péter írta, és nála vannak az egykori dokumentumok. Ha tudod keresd meg, biztos tud segíteni. Üdv. | |||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140176 | 2009. március 25. 00:26 | ||||||||||||||||||
Zozy ! ne legyél elkeseredve, van nálam egy régi cd. , amin rengeteg munkásságod fotoja meg van örökitve... ha megyek Hozzátok , elviszem azt is ! | |||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140175 | 2009. március 25. 00:24 | ||||||||||||||||||
Köszi harold ! majd csak lesz valahogy... | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140174 | 2009. március 24. 20:05 | ||||||||||||||||||
Szia Lapi! Sajna nem tudok szkennelni.:( Üdv! | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140173 | 2009. március 24. 19:35 | ||||||||||||||||||
Gondoltam, hogy már nem létezik. De mi célt szolgált? Gondolom cargo, de miket szállított? Vegyesen össze vissza? | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140172 | 2009. március 24. 18:50 | ||||||||||||||||||
Szia L.P.! Igazad van :) Elgépeltem a szoveget,de már ki is javítottam. Az IL-18-ast és az IL-14-est is megrajzoltam egyszer újfestésben,a 18as nagyon jol nézett ki,a 14-es már kissé bután.Sajnos ezek az adotok elvesztek (3év munkájával együtt). Egyik kedvenc oldalam www.aviation-design.net/ itt minden furcsaság megtalálható ami festésekkel és fantázia dús repcsikkel kapcsolatos.Érdemes megnézni a maléves repcsiket. Boeing! Ez a TNT-Malév express már nem létezik.HA jol csal a szimatom 1989-ben alakult és talán 1994-ig működött. | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140171 | 2009. március 24. 15:21 | ||||||||||||||||||
Milyen cég ez a TNT? Emlékszem, Egerben is volt egy ilyen cég. Vagy ezek teljesen különböznek? | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140170 | 2009. március 24. 07:42 | ||||||||||||||||||
Érdekes! Azért a felirat hibás:-) Overnigth-OvernigHT Hogy festett volna egy új festésű IL-18? | |||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140169 | 2009. március 23. 23:19 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez a két matricakészletem lenne, amire nincs szükségem: Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft ? Delta Airlines B-767-300 1:144 1500Ft Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140168 | 2009. március 23. 23:09 | ||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140167 | 2009. március 23. 21:32 | ||||||||||||||||||
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140166 | 2009. március 23. 21:32 | ||||||||||||||||||
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140165 | 2009. március 23. 21:31 | ||||||||||||||||||
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140164 | 2009. március 23. 20:39 | ||||||||||||||||||
Szia! Megnézem én is és ha megvan akkor akkor valószínűleg (szkennel telepítő kérdése) el is tudom küldeni. De csak holnap ha sikerül. | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140163 | 2009. március 23. 19:15 | ||||||||||||||||||
Gondolom le lesz (vagy volt) zárva jó ideig az a kifutópálya. Meg egy Pc-12-es is lezuhant Amerikában. Meghaladták az engedélyezett személyszállítási limitet. Amúgy szinte csak gyerekek voltak rajta. | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140162 | 2009. március 23. 19:06 | ||||||||||||||||||
Szasz Lapi! Hétvégén megkeresem neked és beszkennelem.Még a régi IL-18as nyilas festéssel volt megfestve és nagyon jól nézett ki.volt egy 1:50 körüli makett HA-MO. lajstrommal asszem. Láttátok a hiradóban szegény FedEx MD-11-est. Szőrnyű látvány volt.A pilótáknak semmi esélyük sem volt a túlélésre :( | |||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 140161 | 2009. március 23. 15:54 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Nemrég találtam a lomjaim között egy régi 1/100-as Boeing-727-est,össze volt rakva,festve nem volt de fel van matricázva,futóművek nélkül,tartón volt! Úgynéztem minden alkatrésze megvan könnyen újjá lehetne varázsolni! Mivel én nem építkezek ilyen méretarányban,esetleg elcserélném 1/144-es repcsire,természetesen értékegyeztetéssel! Tu-154,Il-86 előnyben! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||||||||||||||||||
Gyula | Adatlap | 140160 | 2009. március 23. 12:18 | ||||||||||||||||||
Sziasztok. A reklámkiadványok mellett az Airbus az asztali modelt (A-310) is megcsinálta Malév festéssel. | |||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140159 | 2009. március 23. 11:11 | ||||||||||||||||||
Szia harold ! sajnos nem láttam az Aeróban, csak mesélték nekem. ezért keresem .. sok Aeromagazinom megvan ,igaz néha elfelejtem megvenni ! melyik szám volt ? esetleg beszkennelni ? köszi : Gábor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Továbbra is eladnám ezeket a matricáimat:
1:144
Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft (Full stencil, ablaksorok stb.)
ultra.glo.be/daco/KSky25.html
Avigraphics FP 4402 Delta Airlines B-767-300 1:144 1500Ft (Jelzések+ ablaksorok, stencilt nem tart.)
Üdv,
Tóth Gábor