<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Fóka | Adatlap | 140252 | 2009. április 17. 11:01 | ![]() | |||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140251 | 2009. április 15. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||
Azóta ismét megkísértettem a sorsot: kicsit tunningoltam még a darut, most már igazán szép kecses lett. Az oxigénhiányt ezúttal is megúsztam komolyabb következmény nélkül. | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140250 | 2009. április 15. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||
Hát kell nekem mindig a nehezebb megoldást választanom... Majdnem megfulladtam. Eljutottam a retro Metropolitan makettemmel odáig, hogy a függőleges vezérsík Lufthansa logóját, a darumadarat felfessem. Tudom, hogy matricát gyártani hatékonyabb megoldás lett volna, én mégis a tűecsettel felfestés módszerével éltem - így izgalmasabb :-) Csak hát amikor ilyesmit pingál az emberfia, még levegőt sem szabad venni közben, mert máris rezdül a kéz... És ha komplikáltabb a forma, vagy a tervezettnél tovább tart egy ecsetvonás, akkor kész a hipoxia - és rosszabb esetben jöhet az újraélesztés :-) Szerencsére most nem jutottam idáig, csak párszor kicsit elkékültem :-) Viszont a darumadárral elégedett vagyok. | |||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140249 | 2009. április 11. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Továbbra is eladnám ezeket a matricáimat: 1:144 Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft (Full stencil, ablaksorok stb.) ultra.glo.be/daco/KSky25.html Avigraphics FP 4402 Delta Airlines B-767-200/300 1:144 1500Ft (Régi szabványú delta festés jelzései+ ablaksorok, stencilt nem tart.) Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 140248 | 2009. április 11. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Airlinerfan, Két 767-esem készül, mindkettő Malév (10X HAD :-)). Ha fel tudod használni a Lauda/Asiana matricákat szívesen neked adom további megbeszélés nélkül is. A részletekhez elég egy postacím, küldöm levélben. szalma.laszlo@rubicom.hu Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140247 | 2009. április 11. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||
A tescoban lehet kapni tesco "márkájú" lefolyótisztítót, ez folyadék, de ugyanaz a hatóanyaga (nátrium-hidroxid), mint a szi-ti-nek. Vigyázat! Erős méreg! Lúg! Gumikesztyű használata nyomatékosan ajánlott! | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140246 | 2009. április 11. 15:28 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Köszi a választ! Az acetonmentes körömlakklemosót kipróbáltam, de nem nagyon tudott mit kezdeni az egy éves festéssel. Lefolyótisztítóból ilyen szi-ti fajtájút még nem láttam, emellett milyen márkájút érdemes használni? | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140245 | 2009. április 11. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! A Lauda/Asiana matricaív érdekelne! A részleteket beszéljük meg mailben! | |||||||||||||||||||||
eM26 | Adatlap | 140244 | 2009. április 11. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Bontatlan revell airbus a321-et keresek, ha van valakinek keressen meg! erdei_mormota(kukac)indamail.hu Köszi! | |||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 140243 | 2009. április 11. 09:53 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Airlinerfan, Az alábbi két matricaív nálam "elfekvő". Ha bármelyik megfelel, a tiéd. Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 140242 | 2009. április 10. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||
Airlinerfan! Acetonmentes körömlakklemosó csodákra képes! Azért vigyázni kell vele, mert időnként mintha a felületet picit felmarná. Én az emese körömlakklemosót használom. Továbbá szoktam használni denaturált szeszt is. Egész gépet szi-ti lefolyótisztítóba szokták áztatni. A szeszen kívül a többi károsítja a kabinüvegezést. Muzzy | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140241 | 2009. április 10. 20:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Most építek újjá egy Revell B767-300-at és az lenne a kérdésem, hogy a régi festést + glettelést mivel lehetne lemosni? Valamint akinek van elfekvőben matricája ehhez a típushoz, kérem jelezze! | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140240 | 2009. április 10. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||
Van egy régi Tu-20! / nem a legjobb állapotú, de majdnem komplett/ Talán még a hab is megvan a tortára! Ha érdekel megnézem milyen állapotban van, lehet beszélni róla! Szia! | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140239 | 2009. április 10. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||
Ok, semmi gond, kösz. :) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140238 | 2009. április 10. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Tibcsi, Sajnos nem maradt. Úgy alakult, hogy teljes egészében a saját anyagából meg tudtam oldani a Tu-114-es felújítását, úgyhogy a Tu-20-as készlet egyben maradt - azt viszont éppen tegnap adtam oda egy egykori évfolyamtársamnak. Hát sajnálom... | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140237 | 2009. április 10. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||
Helló skacok ma megjelent a zvezda 767-300-asa :D www.airlinercafe.com/forums.php | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140236 | 2009. április 10. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||
Fóka, A Tu-20-asból nem maradt meg véletlenül egy jobb szárnyvéged? Van nálam is egy ilyen roncs, sajna nem az enyém, azért van itt, hogy rendbehozzam. Hab lenne a tortán egy komplett orrfutó, vagy ha az összes maradékot meg tudnánk boltolni valahogy. :) Tibcsi | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140235 | 2009. április 10. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||
Kösz :-) Csak bosszantott egy kissé az a maszat - párszor már jártam így, hogy ami szemmel nem látszott (por, folt, stb.), azt a vaku jól kihozta. Fóka (egykori pályatárs az "A", majd "B" épületből) | |||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 140234 | 2009. április 10. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Fóka! Ne magyarázkodj,felesleges. A makett szép lett és kész van. Kár hogy már nem lehet kapni eme szépséges repülőgépet. Irigyellek érte -:) momi (az "A" épületből.) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140233 | 2009. április 9. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||
--- magyarázkodás --- ...csak a fényképen vettem észre, hogy maszatos a törzs alsó, alumíniumszínű része - szerencsére csak a lemosás utáni egyenetlen száradás miatt lett ilyen, könnyedén el tudtam távolítani. | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140232 | 2009. április 9. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Hát megint nem tudok ellenállni a lelkendezhetnéknek. Elkészültem a Tu-114-es tunninggal. Bámulatos, hogy pár kisebb módosítás mennyivel élethűbbé tud varázsolni egy gyárilag kissé elméretezett, és 15-16 évvel ezelőtt kissé felületesen összeállított makettot. Az elvégzett műveletek: - a szárnyak megkurtítása, új törővégek kialakítása; - a hajtómű-gondolák megrövidítése; - a hajtóműgondolák mögötti fekete festés elkészítése a szárnyak alatt; - a légcsavarok vonalában lévő törzs-megerősítés felfestése; - a jegesedésgátló gumiborítás felfestése a függőleges vezérsík belépőélére; - a légcsavarkúpok átfestése; - a futóműszárak sötétebb acélszínűre festése; - és a legkomplikáltabb akció: a légcsavarok forgóképessé tétele (eredetileg jól be voltak ragasztva - nem tudom, miért követtem el ilyesmit annak idején...). | |||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140231 | 2009. április 7. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||
Az sem lehetett utolsó látvány:) Bár én inkább a thai szépségben gyönyörködnék... Ők felkelő nap nélkül is csodásak szoktak lenni:) Holnap költözök Bangkokba... Üdv Mindenkinek! Sanyi | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140230 | 2009. április 7. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||
:-) Most, hogy mondod... Először menetrendszerű járatnak tűnt, de ezek a behemót utaskísérők tényleg inkább börtönőrökre hasonlítottak. Ráadásul ott voltak azok a nyugtalanító géppisztolyok a hátukon... ;-) | |||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 140229 | 2009. április 7. 14:27 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Fóka! Csak nem Con Air járaton voltál? -:) momi | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140226 | 2009. április 7. 07:46 | ![]() | |||||||||||||||||
Ejnye... Hát nem tudom, miért jó ez a légitársaságoknak. Egy esztétikus stewardess bearanyozza az ember hangulatát. A legpompásabb élményem a Thai International 777-esének fedélzetén ért, amikor a bámulatos szépségű fiatal thai hölgy benyitott a pilótafülkébe és időzött is egy kicsit az ajtóban, a felkelő nap sugarai pedig szemből átvilágították sejtelmesen áttetsző népviseletét - nekem meg a legelső sorban ülve gúvadtak a szemeim... A negatív rekordot pedig a Delta tartja számomra: a Salt Lake City divízió 727-esén a légiutaskísérők egytől egyik tagbaszakadt, jéghokis alkatú férfiak voltak -talán mormonok-, csak úgy döngött alattuk a padló, amikor végigtrappoltak az utastéren. | |||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 140225 | 2009. április 6. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Fóka, manapság már mosoly sincs a SAS-nál, a légikisasszonyokat meg légimammerekre cserélték... :D | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140223 | 2009. április 6. 21:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Amikor megláttam, hogy éppen errefelé jársz, biztos voltam benne, hogy nem hagyod ki a magas labdát... Nos, én nem csak repülőgépen szoktam táplálkozni. Kati pedig egyetért azzal, hogy táplálkozzak, különben éhen halnék. | |||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 140222 | 2009. április 6. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||
Losi! Nem látszik meg! :):):) Vagy a mosoly is hízlal? Kati mit szólt hozzá? :) Muzzy | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140221 | 2009. április 6. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||
...és akkor még rendesen adtak enni :-9 Nem úgy, mint manapság - 2004-2005-ben egy éven át hetente kétszer élvezhettem a SAS Exonomy Flex osztály valóban gazdaságos fedélzeti ellátmányát: pár kacér mosoly a légikisasszonytól, kaja meg semmi... | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140220 | 2009. április 6. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Ezek a téli esték a régi skandináv repülőtereken olyan hangulatosak... Egyszer kölcsön kaptam egy SAS prospektust szkennelésre, annak a képeit különösen szeretem. A kedvencem a harmadik képen látható utasirányító tábla, amit az utaslépcső mellé raktak ki. Olyan, mint a pályaudvarokon :-) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140219 | 2009. április 6. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140218 | 2009. április 6. 17:03 | ![]() | |||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140217 | 2009. április 5. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Fóka ! ez igen ! Ritka szép darab ! gratulálok ! | |||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140216 | 2009. április 5. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140215 | 2009. április 5. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||
De még mekkora :-) Reggel vettem át, azóta virágos kedvem van, ma még mosogatni is örömmel fogok :-) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140214 | 2009. április 5. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||
Mázlista! :-))) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140213 | 2009. április 5. 12:23 | ![]() | |||||||||||||||||
Újabb szerzeményem van, ami leküzdhetetlen kényszert okoz, hogy elújságoljam :-) A Vaterán bukkantam rá, 1959-es kiadás, azaz éppen fél évszázados :-) Az eBay-en szokásos ár töredékéért jutottam hozzá, még mindig dörzsölgetem a szemem, hogy igaz-e :-) Sőt, :-))) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140212 | 2009. április 3. 17:14 | ![]() | |||||||||||||||||
Ez a sorszámneves dolog a MiG-eknél is megvolt: a MiG-21bis pl. a 75-ös gyártmány volt, de a 69-es, a 74-es és több gyártmányjelzés is volt. :) (bocs, ha már tudtad.. :)) | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140211 | 2009. április 3. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||
Találtam egy érdekes cikket is a neten, egy külföldi makettező sorstársunk gyönyörűen feltunningolt egy Plasticart Tu-114-est. Ő még a matricákat is újranyomtatta, mert a Plasticart még a festést is eltolta: ami a matricán piros, a valóságban kék volt, és fordítva. Ami viszont nem tetszik: nem értem, miért halványszürkére pingálta az utastér ablakait. Az egyébként gyönyörű makett így azokat az arizonai sivatagba kirakott, üzemképtelen repülőgépeket juttatja eszembe, amiknek alufóliával borították az ablakait, gondolom, hogy a fénytől védjék a belsejüket. Itt a link: www.modelingmadness.com/reviews/civil/thom114.htm | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140210 | 2009. április 3. 15:41 | ![]() | |||||||||||||||||
Újabb izgalmas projektbe fogtam. Naná, hogy 1:100-as NDK makett :-) Némi vigasz a moszkvai szétbarmolt Tu-114-es híre után: ma megérkezett az eBay-en vásárolt Playfix (Plasticart utód) Tu-20-as makettem. Ennek az alkatrészeivel végre nekiveselkedhetek rendbehozni a Tu-114-esemet, amit úgy raktam össze annakidején, ahogy a dobozban találtam, de a makett tervezői iszonyatosan elméretezték a szárnyait és a hajtóműgondolákat, ezért már régen érett a tervem, hogy élethűbbé varázsoljam. Ha sikerül, igyekszem a Tu-20-ast (más néven: Tu-95-öst) is kigazdálkodni valahogyan a maradékból. Érdekesség: a Tu-95-ös típus eredeti megnevezése lett volna Tu-20, ennek az emlékét őrzi a makett neve, de a gyári "95-ös típus" gyártmányjelzés a fejlesztés során annyira ráragadt, hogy végül ez lett a típusjele is. Ezek a gyári belső sorszámok a szovjet gyárakban igen elterjedtek voltak, pl. a nálunk Lada Samarának nevezett autót "Nyolcas modell" néven ismerték a Szovjetunióban. A "Hetes", ha jól emlékszem, a kockalámpás Lada volt. | |||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140209 | 2009. április 2. 20:27 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Továbbra is eladnám ezeket a matricáimat: 1:144 Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft (Full stencil, ablaksorok stb.) ultra.glo.be/daco/KSky25.html Avigraphics FP 4402 Delta Airlines B-767-300 1:144 1500Ft (Jelzések+ ablaksorok, stencilt nem tart.) Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140208 | 2009. március 31. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||
Ez egyszerűen borzalom :-( Nagyon értünk itt a régióban a muzeális darabok megsemmisítéséhez. Amikor a Malév 4 Tupoljevjét (-LBI, -LBK, -LBP, -LCH) darabolták szét 1997-ben, egészen belebetegedtem. De hát maga a moszkvai VDNH sorsa is szimbolikus: 2003-ban már egy jókora bazárrá lényegült át a főépület a még meglévő Szovjetuniós-Lenines installáció mögött ami azért különösen pikáns, mert a rövidítés az egykor büszkén hangzó Népgazdaság Eredményeinek Kiállítását jelenti... Kijevben viszont jobb a helyzet: nyilvánossá lett a Zsuljanyi repülőtér hatalmas szabadtéri múzeuma, és a Kijevi Repülőmérnöki Egyetem főépülete előtt is megjelent egy An-26-os. | |||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 140206 | 2009. március 31. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! A Tu-114es sajnos nem az egyetlen, amit Moszkvában az utóbbi időben szétbarmoltak. Tavaly (talán a nyár vége felé) a VDNH parkban kiállított Tu-154est vágták szét. Itt a 154-es ötödik példányát lehetett szemügyre venni közelebbről egy Jak-42-es társaságában. A Jakkal nem tudom mi lehet, de a 154esnek biztosan vége... Szerencsére itt még időben jártunk... Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140205 | 2009. március 31. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140204 | 2009. március 30. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||
Borzasztó ! ilyen nagy hibát elkövetni ! nincs is rá szó... | |||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 140203 | 2009. március 30. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Ati! Hát ez BOTRÁNY! Már ott is új szelek fújnak? Pedíg olyan szép állapotban volt Majdnem a HA-MOG is így sárt,de szerencsére túl nagy volt a közfelháborodás... :=_( | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140202 | 2009. március 30. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||
...és csak most látom, hogy mindez már 2,5 éve történt :-( 2003-2004-ben, amikor Moszkvában dolgoztam, többször is kimentem megmerítkezni a Tu-114-es aurájában - hát ennek immár örökre vége :-( A bánatér' kellett szétszedni... Még így, 25-30 évvel a nyugdíjazása után is olyan szép és méltóságteljes volt, az utastér-ajtók két emeletnyi magasságban... | |||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140201 | 2009. március 30. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Csak erős idegzetűeknek :-((( Borzalmas cikk linkje látható alul 3 képpel, aki jól akar aludni, az ne nézze meg. Arról szól, hogy a Moszkva-Domogyedovói repülőtér vezetése egyszercsak úgy gondolta, hogy nem mutat jól a termimáljuk előtt évtizedek óta kiállított, egykor világhírű és többszörös rekorder Tu-114-es pár megmaradt példányának egyike, és nekiestek szétdarabolni, hogy ócskavasként eladják :-((( Ekkora vandalizmust :-((( www.flightglobal.com/articles/2006/08/03/208269/pictures-one-of-last-remaining-examples-of-worlds-fastest-turboprop-tupolev-tu-114-broken-up-at.html | |||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140200 | 2009. március 28. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok .. (Péter , ment a privát mail) (Zozy , neked is küldöm mindjárt az uj számomat..) és köszönöm én is a sok értékes infot ! mindig tanulok valami ujat ! | |||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140199 | 2009. március 28. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali megint, most KislőcsöS-nek: Hát, ingadoztam, mint egy középparaszt a tagosításkor, és némi zavar uralkodott el rajtam, mert főtartóról én eddig egy szót sem hallottam. Ráadásul elpötyögtem a számot. Megnéztem a diáimat, amiken szeren- csére dátum is van. Tehát valahogy így lehettek itt a gépek: 90.3.20. N110BV 90.4.10. N107BV 90.9.28. N107BV 90.10.20.N110BV (hangárban buherálják) Tehát az N108BV sajttóhubba miatt törlendő! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Hát elkészült ez a gyönyörű 50 éves Faller makett :-) Azaz csak majdnem. Be kellene üvegezni az utasteret. A réges-régi Humbrol Clearfix-em azonban beszáradt, és szomorúan tapasztaltam, hogy már nem lehet kapni. Tudtok valami alternatív terméket? Vagy a Clearfix-hiány csak ideiglenes vajon?
Az üvegezés esetemben annyit jelent, hogy egy fogpiszkáló végére vett borsszemnyi Clearfix-cseppel óvatosan körözgetek az ablaknyílásban, egészen addig, amíg a csepp kifeszül a kereten és vékony réteget képezve szárad meg. Az eredmény minden műanyagos megoldást felülmúl. Viszont emiatt olyan trutymó kell hozzá, ami teljesen átlátszó lesz, amikor megszárad (mint a Clearfix).