<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 140262 | 2009. április 20. 09:04 | ||
Fóka | Adatlap | 140261 | 2009. április 20. 09:02 | ||
Szia! Az NDK KVZ/Plasticart féle 1:100-as készletet vagy utángyártott változatát (Nu-Bee, Master Model) gyakran árulják a német eBay-en. Most is fent van egy, 6 nap múlva jár le az aukció: modellbau.shop.ebay.de/items/ Szerintem szép kis makett, csak az orr-részét eltolták, sokat kell vele bajlódni, amíg szép lesz. | |||||
tulkosarpad | Adatlap | 140260 | 2009. április 18. 10:19 | ||
Sziasztok! Nincs valakinek eladó L410ese? Vagy esetleg tipp hogy hol lehetne beszerezni? Kösz | |||||
Fóka | Adatlap | 140259 | 2009. április 17. 15:42 | ||
Köszönöm a gyors intézkedést :-) Léccí írd meg e-mailben, mennyivel tartozom, és hogy hova utaljak! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140258 | 2009. április 17. 12:27 | ||
Jelentem, megvettem a löttyöt. :) Egyet magamnak is vettem, ha már ott vagyok. Ahogy tudom, postázom. | |||||
Fóka | Adatlap | 140257 | 2009. április 17. 11:31 | ||
Köszönöm! :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140256 | 2009. április 17. 11:28 | ||
Majd becsomagolom rendesen. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 140255 | 2009. április 17. 11:24 | ||
Ó, hát nagyon megköszönném :-) Postán el lehet ilyesmit küldeni? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140254 | 2009. április 17. 11:15 | ||
Szép lett! :) Alternatív megoldást nem tudok, de az itteni makettbótban lehet kapni mindenféle Humbrol löttyöt. Vegyek egy flaskával, ha van? :) | |||||
Fóka | Adatlap | 140253 | 2009. április 17. 11:11 | ||
És így válnak valóra a gyerekkori álmok röpke 35-40 év késéssel :-) Én az NDK 1:100-as maketteken szocializálódtam, máig nagyon szeretem őket, de emlékszem, annak idején nagyon hiányoltam az egyébként dícséretesen sokféle típust felvonultató sorozatból egy alsószárnyú kéthajtóműves légcsavaros repülőgépet (bizony, már akkor is kissé terhelt voltam, és ilyen problémáim voltak...). Az Il-14-esről nem is tudtam, bár az amúgyis H0-s méretarány (1:87), nem illett volna a sorba. És most... Itt van 1:100-ban az áhított típus :-))) Azt hiszem, MOST lett teljes a gyűjteményem, nemigen tudnék mást kitalálni, ami hiányozna. Mivel a régi makettek a kedvenceim, a jövőben megjelenők nem hoznak izgalomba. Azt hiszem, mostmár tényleg csak az állagmegóvásra és a meglévő makettek kisebb tunningjaival fogok hátralévő életemben foglalkozni. | |||||
Fóka | Adatlap | 140252 | 2009. április 17. 11:01 | ||
Hát elkészült ez a gyönyörű 50 éves Faller makett :-) Azaz csak majdnem. Be kellene üvegezni az utasteret. A réges-régi Humbrol Clearfix-em azonban beszáradt, és szomorúan tapasztaltam, hogy már nem lehet kapni. Tudtok valami alternatív terméket? Vagy a Clearfix-hiány csak ideiglenes vajon? Az üvegezés esetemben annyit jelent, hogy egy fogpiszkáló végére vett borsszemnyi Clearfix-cseppel óvatosan körözgetek az ablaknyílásban, egészen addig, amíg a csepp kifeszül a kereten és vékony réteget képezve szárad meg. Az eredmény minden műanyagos megoldást felülmúl. Viszont emiatt olyan trutymó kell hozzá, ami teljesen átlátszó lesz, amikor megszárad (mint a Clearfix). | |||||
Fóka | Adatlap | 140251 | 2009. április 15. 13:43 | ||
Azóta ismét megkísértettem a sorsot: kicsit tunningoltam még a darut, most már igazán szép kecses lett. Az oxigénhiányt ezúttal is megúsztam komolyabb következmény nélkül. | |||||
Fóka | Adatlap | 140250 | 2009. április 15. 13:12 | ||
Hát kell nekem mindig a nehezebb megoldást választanom... Majdnem megfulladtam. Eljutottam a retro Metropolitan makettemmel odáig, hogy a függőleges vezérsík Lufthansa logóját, a darumadarat felfessem. Tudom, hogy matricát gyártani hatékonyabb megoldás lett volna, én mégis a tűecsettel felfestés módszerével éltem - így izgalmasabb :-) Csak hát amikor ilyesmit pingál az emberfia, még levegőt sem szabad venni közben, mert máris rezdül a kéz... És ha komplikáltabb a forma, vagy a tervezettnél tovább tart egy ecsetvonás, akkor kész a hipoxia - és rosszabb esetben jöhet az újraélesztés :-) Szerencsére most nem jutottam idáig, csak párszor kicsit elkékültem :-) Viszont a darumadárral elégedett vagyok. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140249 | 2009. április 11. 19:23 | ||
Sziasztok! Továbbra is eladnám ezeket a matricáimat: 1:144 Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft (Full stencil, ablaksorok stb.) ultra.glo.be/daco/KSky25.html Avigraphics FP 4402 Delta Airlines B-767-200/300 1:144 1500Ft (Régi szabványú delta festés jelzései+ ablaksorok, stencilt nem tart.) Üdv, Tóth Gábor | |||||
lacee | Adatlap | 140248 | 2009. április 11. 18:48 | ||
Szia Airlinerfan, Két 767-esem készül, mindkettő Malév (10X HAD :-)). Ha fel tudod használni a Lauda/Asiana matricákat szívesen neked adom további megbeszélés nélkül is. A részletekhez elég egy postacím, küldöm levélben. szalma.laszlo@rubicom.hu Üdv, lacee | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140247 | 2009. április 11. 17:15 | ||
A tescoban lehet kapni tesco "márkájú" lefolyótisztítót, ez folyadék, de ugyanaz a hatóanyaga (nátrium-hidroxid), mint a szi-ti-nek. Vigyázat! Erős méreg! Lúg! Gumikesztyű használata nyomatékosan ajánlott! | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140246 | 2009. április 11. 15:28 | ||
Szia! Köszi a választ! Az acetonmentes körömlakklemosót kipróbáltam, de nem nagyon tudott mit kezdeni az egy éves festéssel. Lefolyótisztítóból ilyen szi-ti fajtájút még nem láttam, emellett milyen márkájút érdemes használni? | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140245 | 2009. április 11. 15:21 | ||
Szia! A Lauda/Asiana matricaív érdekelne! A részleteket beszéljük meg mailben! | |||||
eM26 | Adatlap | 140244 | 2009. április 11. 10:18 | ||
Sziasztok! Bontatlan revell airbus a321-et keresek, ha van valakinek keressen meg! erdei_mormota(kukac)indamail.hu Köszi! | |||||
lacee | Adatlap | 140243 | 2009. április 11. 09:53 | ||
Szia Airlinerfan, Az alábbi két matricaív nálam "elfekvő". Ha bármelyik megfelel, a tiéd. Üdv, lacee | |||||
Muzzy | Adatlap | 140242 | 2009. április 10. 21:11 | ||
Airlinerfan! Acetonmentes körömlakklemosó csodákra képes! Azért vigyázni kell vele, mert időnként mintha a felületet picit felmarná. Én az emese körömlakklemosót használom. Továbbá szoktam használni denaturált szeszt is. Egész gépet szi-ti lefolyótisztítóba szokták áztatni. A szeszen kívül a többi károsítja a kabinüvegezést. Muzzy | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140241 | 2009. április 10. 20:10 | ||
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Most építek újjá egy Revell B767-300-at és az lenne a kérdésem, hogy a régi festést + glettelést mivel lehetne lemosni? Valamint akinek van elfekvőben matricája ehhez a típushoz, kérem jelezze! | |||||
harold | Adatlap | 140240 | 2009. április 10. 19:51 | ||
Van egy régi Tu-20! / nem a legjobb állapotú, de majdnem komplett/ Talán még a hab is megvan a tortára! Ha érdekel megnézem milyen állapotban van, lehet beszélni róla! Szia! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140239 | 2009. április 10. 16:12 | ||
Ok, semmi gond, kösz. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 140238 | 2009. április 10. 16:09 | ||
Szia Tibcsi, Sajnos nem maradt. Úgy alakult, hogy teljes egészében a saját anyagából meg tudtam oldani a Tu-114-es felújítását, úgyhogy a Tu-20-as készlet egyben maradt - azt viszont éppen tegnap adtam oda egy egykori évfolyamtársamnak. Hát sajnálom... | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140237 | 2009. április 10. 15:22 | ||
Helló skacok ma megjelent a zvezda 767-300-asa :D www.airlinercafe.com/forums.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140236 | 2009. április 10. 14:58 | ||
Fóka, A Tu-20-asból nem maradt meg véletlenül egy jobb szárnyvéged? Van nálam is egy ilyen roncs, sajna nem az enyém, azért van itt, hogy rendbehozzam. Hab lenne a tortán egy komplett orrfutó, vagy ha az összes maradékot meg tudnánk boltolni valahogy. :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 140235 | 2009. április 10. 14:35 | ||
Kösz :-) Csak bosszantott egy kissé az a maszat - párszor már jártam így, hogy ami szemmel nem látszott (por, folt, stb.), azt a vaku jól kihozta. Fóka (egykori pályatárs az "A", majd "B" épületből) | |||||
MoMi | Adatlap | 140234 | 2009. április 10. 12:38 | ||
Szia Fóka! Ne magyarázkodj,felesleges. A makett szép lett és kész van. Kár hogy már nem lehet kapni eme szépséges repülőgépet. Irigyellek érte -:) momi (az "A" épületből.) | |||||
Fóka | Adatlap | 140233 | 2009. április 9. 21:37 | ||
--- magyarázkodás --- ...csak a fényképen vettem észre, hogy maszatos a törzs alsó, alumíniumszínű része - szerencsére csak a lemosás utáni egyenetlen száradás miatt lett ilyen, könnyedén el tudtam távolítani. | |||||
Fóka | Adatlap | 140232 | 2009. április 9. 21:16 | ||
Hát megint nem tudok ellenállni a lelkendezhetnéknek. Elkészültem a Tu-114-es tunninggal. Bámulatos, hogy pár kisebb módosítás mennyivel élethűbbé tud varázsolni egy gyárilag kissé elméretezett, és 15-16 évvel ezelőtt kissé felületesen összeállított makettot. Az elvégzett műveletek: - a szárnyak megkurtítása, új törővégek kialakítása; - a hajtómű-gondolák megrövidítése; - a hajtóműgondolák mögötti fekete festés elkészítése a szárnyak alatt; - a légcsavarok vonalában lévő törzs-megerősítés felfestése; - a jegesedésgátló gumiborítás felfestése a függőleges vezérsík belépőélére; - a légcsavarkúpok átfestése; - a futóműszárak sötétebb acélszínűre festése; - és a legkomplikáltabb akció: a légcsavarok forgóképessé tétele (eredetileg jól be voltak ragasztva - nem tudom, miért követtem el ilyesmit annak idején...). | |||||
sanyi | Adatlap | 140231 | 2009. április 7. 17:28 | ||
Az sem lehetett utolsó látvány:) Bár én inkább a thai szépségben gyönyörködnék... Ők felkelő nap nélkül is csodásak szoktak lenni:) Holnap költözök Bangkokba... Üdv Mindenkinek! Sanyi | |||||
Fóka | Adatlap | 140230 | 2009. április 7. 16:12 | ||
:-) Most, hogy mondod... Először menetrendszerű járatnak tűnt, de ezek a behemót utaskísérők tényleg inkább börtönőrökre hasonlítottak. Ráadásul ott voltak azok a nyugtalanító géppisztolyok a hátukon... ;-) | |||||
MoMi | Adatlap | 140229 | 2009. április 7. 14:27 | ||
Szia Fóka! Csak nem Con Air járaton voltál? -:) momi | |||||
Fóka | Adatlap | 140226 | 2009. április 7. 07:46 | ||
Ejnye... Hát nem tudom, miért jó ez a légitársaságoknak. Egy esztétikus stewardess bearanyozza az ember hangulatát. A legpompásabb élményem a Thai International 777-esének fedélzetén ért, amikor a bámulatos szépségű fiatal thai hölgy benyitott a pilótafülkébe és időzött is egy kicsit az ajtóban, a felkelő nap sugarai pedig szemből átvilágították sejtelmesen áttetsző népviseletét - nekem meg a legelső sorban ülve gúvadtak a szemeim... A negatív rekordot pedig a Delta tartja számomra: a Salt Lake City divízió 727-esén a légiutaskísérők egytől egyik tagbaszakadt, jéghokis alkatú férfiak voltak -talán mormonok-, csak úgy döngött alattuk a padló, amikor végigtrappoltak az utastéren. | |||||
Fodi | Adatlap | 140225 | 2009. április 6. 22:16 | ||
Fóka, manapság már mosoly sincs a SAS-nál, a légikisasszonyokat meg légimammerekre cserélték... :D | |||||
Fóka | Adatlap | 140223 | 2009. április 6. 21:32 | ||
Amikor megláttam, hogy éppen errefelé jársz, biztos voltam benne, hogy nem hagyod ki a magas labdát... Nos, én nem csak repülőgépen szoktam táplálkozni. Kati pedig egyetért azzal, hogy táplálkozzak, különben éhen halnék. | |||||
Muzzy | Adatlap | 140222 | 2009. április 6. 21:19 | ||
Losi! Nem látszik meg! :):):) Vagy a mosoly is hízlal? Kati mit szólt hozzá? :) Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 140221 | 2009. április 6. 21:02 | ||
...és akkor még rendesen adtak enni :-9 Nem úgy, mint manapság - 2004-2005-ben egy éven át hetente kétszer élvezhettem a SAS Exonomy Flex osztály valóban gazdaságos fedélzeti ellátmányát: pár kacér mosoly a légikisasszonytól, kaja meg semmi... | |||||
Fóka | Adatlap | 140220 | 2009. április 6. 20:57 | ||
Ezek a téli esték a régi skandináv repülőtereken olyan hangulatosak... Egyszer kölcsön kaptam egy SAS prospektust szkennelésre, annak a képeit különösen szeretem. A kedvencem a harmadik képen látható utasirányító tábla, amit az utaslépcső mellé raktak ki. Olyan, mint a pályaudvarokon :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140219 | 2009. április 6. 20:48 | ||
Cébés | Adatlap | 140218 | 2009. április 6. 17:03 | ||
Lapi | Adatlap | 140217 | 2009. április 5. 23:24 | ||
Szia Fóka ! ez igen ! Ritka szép darab ! gratulálok ! | |||||
sanyi | Adatlap | 140216 | 2009. április 5. 13:51 | ||
Fóka | Adatlap | 140215 | 2009. április 5. 12:38 | ||
De még mekkora :-) Reggel vettem át, azóta virágos kedvem van, ma még mosogatni is örömmel fogok :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140214 | 2009. április 5. 12:31 | ||
Mázlista! :-))) | |||||
Fóka | Adatlap | 140213 | 2009. április 5. 12:23 | ||
Újabb szerzeményem van, ami leküzdhetetlen kényszert okoz, hogy elújságoljam :-) A Vaterán bukkantam rá, 1959-es kiadás, azaz éppen fél évszázados :-) Az eBay-en szokásos ár töredékéért jutottam hozzá, még mindig dörzsölgetem a szemem, hogy igaz-e :-) Sőt, :-))) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140212 | 2009. április 3. 17:14 | ||
Ez a sorszámneves dolog a MiG-eknél is megvolt: a MiG-21bis pl. a 75-ös gyártmány volt, de a 69-es, a 74-es és több gyártmányjelzés is volt. :) (bocs, ha már tudtad.. :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140211 | 2009. április 3. 15:51 | ||
Találtam egy érdekes cikket is a neten, egy külföldi makettező sorstársunk gyönyörűen feltunningolt egy Plasticart Tu-114-est. Ő még a matricákat is újranyomtatta, mert a Plasticart még a festést is eltolta: ami a matricán piros, a valóságban kék volt, és fordítva. Ami viszont nem tetszik: nem értem, miért halványszürkére pingálta az utastér ablakait. Az egyébként gyönyörű makett így azokat az arizonai sivatagba kirakott, üzemképtelen repülőgépeket juttatja eszembe, amiknek alufóliával borították az ablakait, gondolom, hogy a fénytől védjék a belsejüket. Itt a link: www.modelingmadness.com/reviews/civil/thom114.htm | |||||
Fóka | Adatlap | 140210 | 2009. április 3. 15:41 | ||
Újabb izgalmas projektbe fogtam. Naná, hogy 1:100-as NDK makett :-) Némi vigasz a moszkvai szétbarmolt Tu-114-es híre után: ma megérkezett az eBay-en vásárolt Playfix (Plasticart utód) Tu-20-as makettem. Ennek az alkatrészeivel végre nekiveselkedhetek rendbehozni a Tu-114-esemet, amit úgy raktam össze annakidején, ahogy a dobozban találtam, de a makett tervezői iszonyatosan elméretezték a szárnyait és a hajtóműgondolákat, ezért már régen érett a tervem, hogy élethűbbé varázsoljam. Ha sikerül, igyekszem a Tu-20-ast (más néven: Tu-95-öst) is kigazdálkodni valahogyan a maradékból. Érdekesség: a Tu-95-ös típus eredeti megnevezése lett volna Tu-20, ennek az emlékét őrzi a makett neve, de a gyári "95-ös típus" gyártmányjelzés a fejlesztés során annyira ráragadt, hogy végül ez lett a típusjele is. Ezek a gyári belső sorszámok a szovjet gyárakban igen elterjedtek voltak, pl. a nálunk Lada Samarának nevezett autót "Nyolcas modell" néven ismerték a Szovjetunióban. A "Hetes", ha jól emlékszem, a kockalámpás Lada volt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll