<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
HDG370 | Adatlap | 140355 | 2009. május 20. 16:51 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 140354 | 2009. május 20. 16:26 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 140353 | 2009. május 20. 13:49 | ![]() | |
...és 18 évi maléves munkaviszonyom alatt se tudtam leszokni arról, hogy minden felszálló repülőgépet megbámuljak. Kár, hogy azóta összeomlott a világ. | |||||
Fóka | Adatlap | 140352 | 2009. május 20. 13:46 | ![]() | |
Mi több: Zs. Endre ex-kollégám csak kicsit idősebb nálam, de ő még DC-7-est meg Constellationt is fényképezett Ferihegyen... | |||||
Fóka | Adatlap | 140351 | 2009. május 20. 13:44 | ![]() | |
Egészen könnyen lehet :-) Engem gyerekkoromban a szüleim nem a vidámparkba, állatkertbe, vagy hasonló -teljességgel érdektelen- helyekre vittek, hanem a repülőtérre, és egész napokat képes voltam bámészkodni - gyakori látvány voltam ott. Tisztán emlékszem még az Il-14-esekre, Viscountokra, Cometekre, Caravelle-ekre, Tridentekre, sőt a tengerentúlról érkező nyári charter DC-8-asokra meg Boeing 707-esekre is - de a kedvencem az Il-18 volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140350 | 2009. május 20. 13:10 | ![]() | |
Ugyanezt a gépet (vagy az egyik tesóját) én is bámultam onnan. Lehet, hogy egymás mellett álltunk? :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140349 | 2009. május 20. 11:46 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 140348 | 2009. május 20. 10:55 | ![]() | |
Úristen... Most csak kapkodom a levegőt a képeid láttán... Ilyen lehet a mennyország :-))) A szombat jó lenne nekem is, otthon leszünk egész nap, hívj majd. | |||||
Fóka | Adatlap | 140347 | 2009. május 20. 10:53 | ![]() | |
Pörög az elmém: hibrid modellt tudnék elképzelni, mint egyes Welsh termékek. A törzsfeleket a mesterdarabról melegített plasztiklap húzásával lehetne legyártani, így üreges lehetne - tömör műgyantából bizonyára túl nehéz lenne (úgy értem, maga a cucc, nem a gyártás). A szárnyak és vezérsíkok mehetnének műgyantából, akár merev öntőformával is, nincs rajtuk konkáv elem. A futóművek pedig szinte kiabálnak az ólom után :-) | |||||
Lapi | Adatlap | 140346 | 2009. május 20. 10:48 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 140345 | 2009. május 20. 10:40 | ![]() | |
Nem emlékszem, de mintha éppen a Makettinfón jött elő ez a kérdés (esetleg a Hyperscale-n), sajnos a korral az emlékező képesség csökken. Muzzy (Egy Tgercatot sikerült nekem is tönkretennem, Palma ragasztóval rögzítettem az légpuska töltényeket, és nekem is baromira beszívódott, talán mostanra (3 év) kipárolgott belőle a ragacs és nem dolgozik topvább.) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140344 | 2009. május 20. 09:59 | ![]() | |
Az ötlet jó, engem is érdekelne egy ilyen sokszorosított Il-18-as. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 140343 | 2009. május 20. 09:48 | ![]() | |
Kedves sorstársak! Eszembe jutott valami. Mennyire lenne megvalósítható ötlet az Il-18-asomról jelenlegi állapotában (törzs összerakva, szárnyak a hajtóműgondolákkal, ahogy a 1715 utolsó 2 képén látható) mintát venni, mesterdarabot készíteni, és azt műgyantából sokszorosítani? Én magam is szívesen megépítenék még párat (kék orrú Malév, Tarom, korai Lot stb.), de gondolom, más is örülne neki. Én még sosem csináltam ilyesmit, de tudom, hogy sokan (pl. Kislőcsös barátunk) profik a műgyanta- és matricagyártásban. Ha valaki kisegítene a technológiával, nekilátnék íziben. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140342 | 2009. május 20. 07:50 | ![]() | |
Muzzy, ez nekem is új. Az ólom nehezékeket én is pillanatragaccsal rögzítem a makettben és eddig semmi káros mellékhatás. :) A Neoflex-el beragasztott nehezék viszont valóban feloldotta a MiG-21-esem orrkúpját és (mivel száradáskor zsugorodik) jól össze is szottyantotta... :( | |||||
Fóka | Adatlap | 140341 | 2009. május 20. 06:56 | ![]() | |
Hát nem megmondtam, hogy ez lesz?... ;-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140340 | 2009. május 20. 06:55 | ![]() | |
Szia Lapi! Semmi akadálya, mostanában hézköznap este 7 után vagyok csak itthon, ha neked megfelel, gyere bármikor. Illetve ma, vagy pénteken, mert csütörtökön később érek haza. Szombatra már az Il-18-as festését tervezem... Számom megvan? Nekem elveszett a telefonkönyvem, mert új készüléket szereztem, és nem lehetett áttölteni (régi, igazi telefonra váltottam, nemcsak makettben szeretem a retrót - ld. a képet). | |||||
Fóka | Adatlap | 140339 | 2009. május 20. 06:48 | ![]() | |
Szia Zoli! Ó, ez az ólom-ügy kissé megrázott... Évek óta azt használom nehezékként. De hát mivel lép reakcióba? A pillanatragasztóban van valami? Mert gondolom, nem a műanyaggal. Il-86, Ruszlán természetesen ott pihen a polcomon :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140338 | 2009. május 20. 05:30 | ![]() | |
Úúúútállak! :-))) | |||||
Lapi | Adatlap | 140337 | 2009. május 19. 22:18 | ![]() | |
Szia Fóka ! mindenképpen szeretnék még átmenni Hozzád , mielőtt készen lesz az Il- 18.. jelezz kérlek , mikor alkalmas ... köszi : Gábor | |||||
Muzzy | Adatlap | 140336 | 2009. május 19. 22:08 | ![]() | |
Fóka! nyugtával dicsérd a napot! mindíg lesz egy meg nem épített makett! :) Egyébként az ólom beragasztásával vigyázz, mert nemrég felmerült, hogy a pillanatragasztóval beragasztott ólomdarabok egy idő után kémiai reakcióba lépnek, és ez nem tesz jót a makett külalakjának! (Il 86-osT, ruszláncsikot már megépítetted? Muzzy | |||||
Newman | Adatlap | 140335 | 2009. május 19. 21:48 | ![]() | |
Szia Fóka! Szép példány! Kíváncsian várom a végeredményt! Üdv: Péter | |||||
Fóka | Adatlap | 140334 | 2009. május 19. 21:39 | ![]() | |
Azt már el sem merem árulni, mihez kell a festék, mert a Faller CV-440-es miatt is mázlistának lettem nevezve ;-) Na jó, megmutatom... eBay szerzemény ez is. Minden bizonnyal ez lesz a hattyúdalom. Persze elpusztulni még nem akarok, csak megpihenni. 3 éves koromban az első "komoly" makettem egy Plasticart Il-18-as volt (33 Ft-ért mérték a Tanács körúti Hobby boltban), úgy illik hát, hogy nagyívű makettező pályafutásomat vele is fejezzem be. Ezzel bezárult a kör, és teljes az életmű :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140333 | 2009. május 19. 21:21 | ![]() | |
Hát a Humbrol polcon még ott volt a 11-es hűlt helye is... Sok évvel ezelőtt volt már szerencsém a 191-eshez is, és úgy emlékszem, a 11-esnél kicsit simább, fényesebb felületet ad. Nekem annak idején a régi Lufthansa festés polírozott alumínium-felületeihez ajánlották. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140332 | 2009. május 19. 20:20 | ![]() | |
191-es? Lehet, hogy a 11-est már nem gyártják és helyette van ez. Ugyanúgy, mint a 151-est (vagy 51-est? nemléxem..). Ahelyett is új doboz van. | |||||
Fóka | Adatlap | 140331 | 2009. május 19. 19:51 | ![]() | |
Félsiker: a Sas militáriában kaptam Humbrolt, igaz, csak 191-est. Nem kedvelnek az égiek: kivétel nélkül minden színből volt, csak a 11-es rekesze árválkodott üresen. Mindegy, csinálok próbafújást, hátha jó lesz. A dobozka teteje mindenesetre biztatóan néz ki. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140330 | 2009. május 18. 18:26 | ![]() | |
lacee | Adatlap | 140329 | 2009. május 18. 15:54 | ![]() | |
Ungi | Adatlap | 140328 | 2009. május 18. 15:02 | ![]() | |
1:144 revell airbus a380 hol tudnék matricát venni (qantas vagy Ethiad) | |||||
Fóka | Adatlap | 140327 | 2009. május 18. 11:49 | ![]() | |
Köszönöm, ha minden kötél szakad, szeretnék majd élni a lehetőséggel, de előtte még keresgélek egy kicsit itt Bp.-en is, hátha találok. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140326 | 2009. május 18. 11:25 | ![]() | |
Köszi! Mindenképpen élnék vele! Nasca-decals -ot is tudsz, szoktál? budai.adam@gmail.com Köszönöm. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140325 | 2009. május 18. 10:46 | ![]() | |
Ilyennel még nem találkoztam... Humbrol 11-es ügyében, ha gondolod, felkeresem a jól bevált itteni Humbrol lelőhelyet. :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140324 | 2009. május 18. 10:34 | ![]() | |
Kedves kollégák! Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy Revell ezüst vagy alumínium szín (90, 91, 99) fújásakor a festékréteg igen gyorsan vékony, nyúlós hártyát képez, és a maszkolószalag leszedésekor csúnyán beszakadozik? Főleg, ha fényes felület van alatta (pl. fehér). Saját hígítójával, a technológiai fegyelem betartásával csinálom, régen semmi ilyen baj nem volt, most meg - szörnyű :-( Más: nem tudtok véletlenül olyan lelőhelyet, ahol Humbrol 11-es kapható? Abban sohasem csalódtam. Fóka | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140323 | 2009. május 17. 21:00 | ![]() | |
Varjúbácsi! elmondanád ezt nekem magánban? Regisztráltam a Hannantsnél, de kérdés se volt bármiféle extra igényre. Az is érdekelne, hogy feltétlen kell-e 30 fontért rendelni, ha matricát akarok venni? Engem csak egy érdekelt, át is lépte a 6 fontos minimumot, de küldött egy üzenetet, hogy bizony nekik csak 30 font felett éri meg csomagolni bla-bla-bla. (Mintha nem tudnánk, hogy cseh, lengyel stb vendégmunkások csinálnák :-) ) Az is érdekelne, hogy hol érdemes pl AIRES, Eduard feljavítókat rendelni? Hol lehet a legolcsóbb szállítással együtt? Most akciós a Lucky Model, ingyen szállít, de érdekesnek tűnik a szomszédban gyártott cuccot kínán keresztül rendelni... Üdv, Tóth Gábor | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140322 | 2009. május 17. 20:48 | ![]() | |
Gerasimenko! Szoktam rendelni mindkét helyről, a Hannants-től gyakrabban, lassabb, de legalább nem mehet a vámra. Beszállhatsz, ha rendelek. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140321 | 2009. május 17. 11:41 | ![]() | |
Köszönöm szépen! ..és Te rendelni is szoktál innen? Ha esetleg én szeretnék valamit akkor rajtad keresztül lehet? Ádám | |||||
Szabi77 | Adatlap | 140320 | 2009. május 16. 15:39 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 140319 | 2009. május 16. 15:03 | ![]() | |
Na még egyszer: www.hannants.co.uk/search/index.php | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140318 | 2009. május 16. 15:02 | ![]() | |
Gerasimenko! Itt válogathatsz: www.airline-hobby.com/shop/index.cfm meg itt is: http://www.hannants.co.uk/search/index.php?CATEGORY=&DIVISION=&MANUFACTURER=&CODE=&TYPE=Decals+%28civil+aircraft%29&SCALE=&KEYWORD=&NUMPERPAGE=50&order%5B%5D=arrived+desc&order%5B%5D=code+asc | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140317 | 2009. május 16. 13:20 | ![]() | |
..és van itt valaki aki szokott tőlük rendelni? (Nasca-decals) Milyen matricagyártó cégek vannak még akik foglalkoznak utasgépekkel? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 140316 | 2009. május 15. 18:00 | ![]() | |
Sziasztok! Itt egy fura cikk: index.hu/bulvar/2009/05/14/30_meteren_mult_ket_repulo_utkozese/ Lehetséges egyáltalán 7500 méteren a Tu-154-es futóit kiereszteni ? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140315 | 2009. május 15. 09:50 | ![]() | |
-Köszönöm a segítséget! | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140314 | 2009. május 15. 06:43 | ![]() | |
Szia Gerasimenko! A Nazca Decals kiadta ennek e Kingfisher gépnek a matricáját: www.nazca-decals.com/html/other_countries.htm KislőcsöS | |||||
sanyi | Adatlap | 140313 | 2009. május 14. 17:35 | ![]() | |
Hali! Nézz meg egy igazi gépt olyan távolságról mintha makett lenne. Semmit nem látsz a vonalakból. Valaki kitalálta és mások észnélkül utánozzák. Csak gondolkozzunk el. A műszakiak mit kapnának ha minden gép úgy nézne ki ahogy a makettek... Inkább olyanokra figyelj oda mint a biztosító-zászlócskák. Ezek valósabb dolgok mint a "pókhálók". Bár ez nem 144 léptékre igaz, hanem nagyobbra. A spanyolokról pedig annyit hogy ügyes építők, viszont nem láttak igazi repülőt és nem használják a józan paraszti észt... Csak egy példa: éles fegyverzetű de hajtóműcserés vadász... Azért ez elég bátor dolog lenne. Üdv Sanyi | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140312 | 2009. május 14. 09:40 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 140311 | 2009. május 14. 09:37 | ![]() | |
Szia Mindenki! Mennyire szoktatok/szokás panelezni utasszállítóknál? -Szerintem semennyire. Amennyire láttam a képeket. Meg úgy látom az igazi gépeknél is kevéssé feltűnőek a panelosztások. -Viszont láttam a youtube-on egy spanyol gyereket aki befolyatta a lemezosztásokat. ..és egész tűrhetően nézett ki! -Mit tanácsoltok? | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140310 | 2009. május 11. 20:33 | ![]() | |
Ja,és ha már Zvezda és Éroflott, akkor így néz ki a 767-es,szerintem szép : www.airlinercafe.com/photo_5171.details.large www.airlinercafe.com/photo_5170.details.large www.airlinercafe.com/photo_5169.details.large www.airlinercafe.com/photo_5168.details.large www.airlinercafe.com/photo_5167.details.large www.airlinercafe.com/photo_5172.details.large | |||||
KislõcsöS | Adatlap | 140309 | 2009. május 11. 20:22 | ![]() | |
Szia Newman! Szép lesz. Nálam is készülődik.Fútóműve még nincs,vagy állványos lesz? Szia:Kislőcsös | |||||
Newman | Adatlap | 140308 | 2009. május 11. 20:15 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 140307 | 2009. május 10. 12:10 | ![]() | |
Üdv! Van eladó egy Airbus 319 Revell 1:144 készlet. A nagyobb alkatrészek szárazpróbához levágva. 2500Ft. Dénes Sándor, 20-378-3681 d.nash@freemail.hu | |||||
harold | Adatlap | 140306 | 2009. május 8. 15:56 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Fokkert, Crj-t, vagy esetleg DASH-t nem csináltál véletlen? Ha igen nem raknál fel pár képet érdekelne.
A ferihegyi látogatásokkal én sem vagyok másképp na meg a gépek fel és leszállásának figyelésénél sem :)
Ha nem veszed személyeskedésnek a Malévnál dolgozol még? Milyen pozícióba? Csak mert engem is nagyon érdekel a kerozinillat...
Üdv