<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Carbonos | Adatlap | 140498 | 2009. július 7. 18:55 | ||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 140497 | 2009. július 7. 14:26 | ||||||||||||||||||
Ha "lábára" is lesz állítva, akkor ne felejtsd ki az orrsúlyt, amíg nem késő! ;) :) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140496 | 2009. július 7. 14:22 | ||||||||||||||||||
Igen, ugyanezt az Airbust fotóztam le én is. Végre kezdenek kibogozódni a szálak, jó munkát végzett kedves Watson. :) | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140495 | 2009. július 7. 11:01 | ||||||||||||||||||
Sziasztok Nagyon köszönm a tetszés kinyílvánítást, igazán inspiráló. Méretét tekintve 110 cm hossz lesz, a törzs átmérője 105 mm. Legnagyobb problémámat az okozza, hogy eldöntsem, mennyire legyen kidolgozott. Panelezni mindenképp muszály lenne, de jó lenne ha valaki elvállalná helyettem, mert nekem sosem ment és félek, hogy nagy kárt okozok. Nem tudom legyen-e futómű, meg szívem szerint a beleséj is kidolgoznám, és rendesen ablakoznám. De elsőkörben a fődarabra koncentrálok, aztán ráérek majd agyalni rajta. Terveim szerint 3 hét múlva szeretném egyben látni a törzset és akkor már csak a szárnytöveknek a "púpjá" a kéne elkészíteni. Ez az amiben tudnál segíteni Cébés, hogy nem találtak a hasáról megfelelő képet. Ha tudsz valami klassz forrást kérlek oszd meg velem. Gábor | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140494 | 2009. július 7. 10:31 | ||||||||||||||||||
Szia Carbonos! Végre valaki nem csak dumál,hanem tesz is valamit a project érdekében. Nagyon komoly lesz,ha valamit tudok segíteni,írj! Cébés | |||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 140493 | 2009. július 7. 09:52 | ||||||||||||||||||
Brutális! Főleg a mérete:) Kb Mekkora lesz a végén? Nálam szerintem el sem férne a lakásban, max csak akkor ha kidobnék egy-két bútort:) Csak így tovább! | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140492 | 2009. július 6. 22:52 | ||||||||||||||||||
Na asszem megfejtettem: az az easyJet 100. repülöje. www.airliners.net/photo/EasyJet-Airline/Airbus-A319-111/1401217/&sid=ccd610642d5998d7e047c565a0dc7842 | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140491 | 2009. július 6. 22:45 | ||||||||||||||||||
itt az aktuális flottája az easyJetnek: www.airfleets.net/flottecie/EasyJet.htm | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140490 | 2009. július 6. 22:44 | ||||||||||||||||||
Én úgy olvastam hogy nem a 100. A319-ese hanem Airbusból a 100. | |||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 140489 | 2009. július 6. 08:42 | ||||||||||||||||||
Helló! Travel Service 738-as matricája nincsen valakinek esetleg? Üdv, | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140488 | 2009. július 6. 08:35 | ||||||||||||||||||
Az érdekes az, hogy ezek szerint két 100adik Airbusa van az Easynak.:-) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140487 | 2009. július 5. 20:51 | ||||||||||||||||||
Zoli, Most, hogy jobban nézem a képet, nem lehet, hogy amit én lőttem, az egy 320-as? És abból a századik? | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140486 | 2009. július 5. 19:07 | ||||||||||||||||||
folytattam ly-nal... Atya isten! | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140485 | 2009. július 5. 19:05 | ||||||||||||||||||
Szervusztok Pár hete jelentkeztem a Boeing orr résszel 1:36 méretben. Ott még tömör volt, mostmár üvegszálból kikenve sablon alapján. Rákerült egy csavaros szélvédőkeret is plussz a tetőablakok. A projectet a popsival fojtattam, tömörfa telibe gittelve majd szórógittelve. Itt még teljesen tömör, hamarosan készül róla a sablon. Az oldalára még felkerül az APU-nak a lemezkerete szintén körbeszegecselve. Aztán jön a törzs-kapszula, ami egyesíti a két végletet. Reményeim szerint augusztus elejére eljutok odáig. Nem biztos, hogy érdekel titeket, de gondoltam felteszem ide, hátha valakinek tetszik. Gábor | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140484 | 2009. július 5. 15:42 | ||||||||||||||||||
Kösz Zoli, akkor jól sejtettem. Lefotóztam egy másik gépet is a finalon, főleg Momi kolléga kedvéért, hogy lássa, nem haragszom a Dash-ra. :)) Mindenesetre nekem a Rút Kiskacsa zajosabbnak tűnt, mint a sugárhajtásúak. | |||||||||||||||||||||
HA6ICH | Adatlap | 140483 | 2009. július 5. 15:11 | ||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140482 | 2009. július 5. 14:42 | ||||||||||||||||||
Hali! Ha esetleg valakit érdekel, a vaterán van egy A-320 Wizz Air matricával együtt. Nekem semmi közöm hozzá, nem azért írtam. Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140481 | 2009. július 5. 13:28 | ||||||||||||||||||
Szia Regal! A Welsh Models gyártja 1:72-esben a klasszikokat és az NG-ket egyaránt,de nem ólcsó. kb 80 font ! + posta www.welshmodels.co.uk/MJApage.html | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140480 | 2009. július 5. 13:09 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintetek honnan lehet beszerezni a legnagyobb B 737-es makettet, ajándékba csinálnám meg Malev festéssel. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140479 | 2009. július 5. 12:31 | ||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Az EasyJetnek van egy 100-as festésű 319-ese,ami a vállalat 100. airbusára utal a flottában,de ez nem az a gég,annak G-EZBR a lajstroma. images.google.hu/imgres Az a G-EZID lajstromun nem tudom mi lehet a 100-as. A DC-9 (MD-83)-as pedíg leginkább abban különbözik a B 717 (MD-93)-astól hogy a 717-esnek nagyobb a hajtóműve ás a függőleges vezérsíkja. images.google.hu/imgres | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140478 | 2009. július 5. 08:24 | ||||||||||||||||||
Sziasztok, Hazajöttem a nyaralásból, hoztam pár fotót is. Trogirban voltunk, ahol a közelben üzemelt egy reptér. Persze nem hagyhattam ki, oda is el kellett menni és a teraszról lőttem pár képet. A képek minőségét az is ronthatta, hogy a terasz üvegezett volt, tehát minden kép az üvegfalon keresztül készült. Csináltam részletfotókat is, azokat majd akkor veszem elő, ha megkérdezem, hogy mik azok az "izék" ottan. :)) Tibcsi | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140477 | 2009. július 4. 22:21 | ||||||||||||||||||
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140476 | 2009. július 4. 22:21 | ||||||||||||||||||
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog. | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140475 | 2009. július 4. 11:48 | ||||||||||||||||||
Szia! Egy török makettező kolléga egész ügyesen megoldotta ezt a dolgot! Nézd meg az alábbi linket: www.airlinermodellers.com/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 140474 | 2009. július 4. 11:42 | ||||||||||||||||||
Arra gondoltam ,hogy ez egy speciális kérdés és az utasszállítók hajtóműgondoláin edzett agyak gyakrabban olvasgatják ezt a topikot! -Köszönöm a válaszokat, segítséget jelentettek! | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 140473 | 2009. július 3. 21:46 | ||||||||||||||||||
Persze jobb lett volna ha ezt inkább a -Segítség- topicban kérdezed meg, mert ezt azért sokkal kevesebben olvassák! | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 140472 | 2009. július 3. 21:35 | ||||||||||||||||||
Szia! Kérdésed mondhatnám telitalálat! A problémát nálad is a felület gömbölyded kúpossága okozza. Amúgy még számos más helyen is fogsz találkozni ezzel a problémával, pl; orrkúpoknál stb, stb. Megoldás lehet a versenyek börzéin kapható kb, 1mmm széles maszkolószalag, avagy a Revell maszkolófóliája. Ezt vágd vékony csíkokra és így használd. De még ez is megcsúszhat a felületen ahogy ráfeszíted. Mielőtt felteszed jobb ha külön megnyújtod és utána ragasztod fel. De talán a legjobb megoldás ha veszel jó minőségű teflonszalagot. Ezt is tetszés szerinti szélességűre vághatod, és ráadásul nem is ragasztós. Szóval én sem értem, hogy példul a nagy hírű Japán mókamesterek mondjuk a Tamiya-nál miért nem tudnak előrukkolni egy ilyesfajta jól tapadó, és könnyen nyújtható maszkolószalaggal. De ha bárki ismer ilyet, szóljon! Egyébként sok esetben én is vékonyra vágott szigetelőszalagot használok ilyen helyekre. Ha Ákos olvassa amit leírtam, biztos segít hogy ő hogyan csinálja? De ha bárkinek bármi más ötlete van ezzel kapcsolatban azt én is nagyon megköszönném! | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 140471 | 2009. július 3. 20:50 | ||||||||||||||||||
Az éleket maszkolószalaggal, a többit meg töltsd ki folyékony maszkolóval. Vagy pedig használj több vékony csíkban maszkolószalagot úgy, hogy átfedjék egymást. | |||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 140470 | 2009. július 3. 20:21 | ||||||||||||||||||
Szia Mindenki! Van valami tipp vagy ötlet arra ,hogyan maszkoljam a hajtómű beömlőjénél lévő gyűrűt? A maszkolószalag nem fekszik fel tökéletesen a 'hengerre', míg a szigetelőszalag lecsúszik és ragacsossá teszi a felületet. Előre is köszi! | |||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140469 | 2009. július 3. 18:20 | ||||||||||||||||||
Hali! Mielőtt valaki rosszra gondolna, nekem semmi közöm hozzá. A vaterán van egy Revell A-321 1700-ért. Jó 7végét mindenkinek! sanyi | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140468 | 2009. július 3. 17:55 | ||||||||||||||||||
Szia Momi! Majd lesz időm,lenézek felétek. Tavaly nyáron dolgoztam a lufiban másodállásban egy A320-as nagyjavításán. 4-es hangárban van a bázisunk + ki van adva bérbe,így hol egy bizjet,hol egy L410 áll bent. XVI.-ker ben merre? Cébés | |||||||||||||||||||||
HDG370 | Adatlap | 140467 | 2009. július 1. 16:30 | ||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 140466 | 2009. július 1. 10:42 | ||||||||||||||||||
Szai CéBés! Dolgozgatunk szépen AIRBUS-on és BOEINGeken is. Kicsit most csendesebb,de az LHB-vel nem tudom mit akarnak. A KRAS AIR B767 elviszi a tulaj. Orosz már el is ment. 4. hangárban most mi van bent? momi | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140465 | 2009. július 1. 10:21 | ||||||||||||||||||
Szia Lapi! Engem érdekelne a makett, régóta szeretnék már egy Classic Jumbót építeni! Dobj egy e-mailt, ha megvan még a makett és megbeszéljük a részleteket! Üdv. | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 140464 | 2009. július 1. 08:50 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Megvételre keresek 1:144-es JAK-40 és 1:72-es L-410 maketteket. Ha valakinek van eladó, kérem írjon! kape21@gmail.com Üdv | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140463 | 2009. június 30. 12:31 | ||||||||||||||||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 140462 | 2009. június 29. 17:03 | ||||||||||||||||||
Szia! 4090 Ft az ára, még a régi áfával, holnap! Júl. egytől új áfa. | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140461 | 2009. június 29. 16:45 | ||||||||||||||||||
Üdv Momi! Igen! XVI.-ker. Mi újság a "nagyhangárokban"? üdv a 4-es "kishangárból" | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140460 | 2009. június 29. 16:42 | ||||||||||||||||||
Szia Józsi! Mennyiért vesztegetik a 767-est? | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140459 | 2009. június 29. 14:03 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Fokker 70-est keresek megvételre, vagy valamilyen infót, hogy melyik cég gyártja a legjobb minőségben. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdvözlettel, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 140458 | 2009. június 29. 12:05 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! És kaphatzó hozzá MALÉV HAD matrica is, (1/144 méretarányú Boeing 767-300)üdv:HADvezér | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140457 | 2009. június 29. 11:34 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Fokker 100-ast keresek megvételre, vagy valamileyn infót, hogy melyik cég gyártja a legjobb minőségben. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdvözlettel, Regal | |||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 140456 | 2009. június 29. 08:17 | ||||||||||||||||||
T. Urak! - Nyugodt vagyok. -CéBés kollégát nem akartam felbosszantani( XVI.ker szintén?) - LHC visszajön,mert budapesti átadás lesz és sajnos kell még rajta reszelni egy kicsinykét. Mármint LHC-n nem rajtam! momi | |||||||||||||||||||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 140455 | 2009. június 27. 15:22 | ||||||||||||||||||
Figyelem! Figyelem! A Gyáli úton kapható Zvezda 7005 cikkszámú, 1/144 méretarányú Boeing 767-300-as repülője. Üdv Rizmajer. | |||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 140454 | 2009. június 25. 19:36 | ||||||||||||||||||
Üdv. Nyugalom uraim:) Cébés köszönöm a segítséget. :) Momi mint ACE-s kolléga légyszíves erősítsd meg. Előbbutóbb csak eljutunk céges keretek között is FH-re. Köszönettel: Szemi | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140453 | 2009. június 25. 19:18 | ||||||||||||||||||
Az LHC elrepült Ferihegyről pár napja, de lehetséges, hogy vissza jön AirSeychelle festésben még. Ha valaki bővebbet tud, jelezze. Köszönöm. | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140452 | 2009. június 23. 18:00 | ||||||||||||||||||
Szinte éreztem hogy lesz egy "elégedetlenkedő"...Nem is lennénk magyarok ha nem így lenne... Mert a malév 737-nek nem ugyanaz a hajtóműve mint a Skyeurope 737-nek igaz? Samee! Megnyugtatlak hogy a MALÉV 737-nek a beömlője dettó ugyanígy néz ki! Ugyanezekkel a színekkel (árnyalatokkal) mint a Skyeurope hajtómű fotón.És amit leírtam. Cébés | |||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 140451 | 2009. június 23. 10:42 | ||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 140450 | 2009. június 23. 08:06 | ||||||||||||||||||
Szia Cébés! Azt hiszem képeid egyike sem MALÉV gépről készült az előző leveledben,ugye? momi | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140449 | 2009. június 22. 23:30 | ||||||||||||||||||
Szia! A hajtóműgondolák az első lapátsorig teljesen fémszínűek.A belseje egy kissé sötétebb árnyalatúnak hat a rengeteg apró furat miatt. A lapátsoron nincsen zöld bevonat.A hajtóműgondolában a kompresszorlapátokat körülvevő gyűrű a zöld színű ill sárgás.Ezek előtt,vagyis a lapátsor előtt közvetlenül van egy aranyszínű gyűrű. de a legjobb az lesz,ha teszek fel pár képemet. Láthatod a futómű és az akna színe (árnyalata) közti különbséget is. A futóműszáron nincs,az akna teljes felületén viszont ott van a sárgás-barnás bevonat. Cébés |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Köszönöm
Gábor