<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Muzzy | Adatlap | 140552 | 2009. augusztus 6. 18:23 | ||
Fóka | Adatlap | 140551 | 2009. augusztus 6. 09:54 | ||
Szia Lapi, és a többiek! A korábbi címemet szociális fóbia miatt kinyírtam, de azóta csináltam egy másikat. Viszont képtelen vagyok itt az adatlapomban módosítani. Ahányszor beírom, mindig a régi jön vissza :-/ Még dolgozom a problémán... Lapi, mindjárt írok a címedre. Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 140550 | 2009. augusztus 6. 00:10 | ||
Szia Fóka ! keress meg kérlek priváton ! az e-mailed nem jó cim... | |||||
Zozó | Adatlap | 140547 | 2009. július 24. 14:27 | ||
Szia! Más szárny, más vezérsíkok, más hajtómű. Egyszerűbb, ha a 800-ból indulsz ki. Csak ki kell vágni a törzsből elől-hátul. Zoli | |||||
Muzzy | Adatlap | 140546 | 2009. július 24. 14:23 | ||
Sys! És a szárny átépítését is figyelembe vetted? Ha jól tudom az NG-k más szárnyakat kaptak. Muzzy | |||||
sys | Adatlap | 140545 | 2009. július 24. 12:31 | ||
Sziasztok! A Boeing 737-300 változata "átfaragható" -700 - as változattá? (Ha jól tudom, ezen két változat sárkányának méretei egyeznek meg, de javítsatok ki ha tévedek.) Ha igen: mik a külső eltérések? A segítségeteket előre is köszönöm. Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140544 | 2009. július 22. 09:27 | ||
Igen, amikor néhány éve Pulában álltam a piros lámpánál, a fejünk felett, tök alacsonyan jött be leszállni egy 154-es. Na mondom magamban, jó helyre jöttünk. :-)) | |||||
L.P | Adatlap | 140543 | 2009. július 22. 08:50 | ||
Most szombaton volt, az OrenAir-é. Atlant IL86,Transaero 747-400 reggel,este, és egyéb. | |||||
Newman | Adatlap | 140542 | 2009. július 22. 01:33 | ||
Csak egy jár, az Atlant-Soyuz egyik gépe. Én úgy hallottam, hogy nincs minden héten Tupoljev... | |||||
PETI | Adatlap | 140541 | 2009. július 21. 20:07 | ||
Na ja, meg egy-két Il-86-ost is, gondolom! :) | |||||
L.P | Adatlap | 140540 | 2009. július 21. 12:25 | ||
600 km.-re Pulában, szombatonként,még meglehet csodálni a B2est repülés, és nem utolsó sorban hajtómű indítás közben! | |||||
Newman | Adatlap | 140539 | 2009. július 21. 12:13 | ||
Szia Schultz! Nekem megvan mindkét Eastern Express 154-es. A két makett lényegében ugyanaz, de a függőleges vezérsík tetején található örvényorsó eltérő. Az EE14405-ös kat. számú esetén ez karcsú, így ebből valamilyen korai 154-est lehet építeni. A matricalapon az Aeroflot egyik gépének jelzései vannak, némi hibával. A lajstromszám hibás, de könnyen átalakítható. A másikban (EE14407) a B-2-esnek megfelelő alkatrészt adják. Ebben a dobozban a Pulkovo RA-85552-es lajstromú gépéhez adnak matricát. A makett maga szerintem nem rossz. Sorja van rajta, de nem veszélyes. Alakhűségre jó, a panelvonalak vésttek. A maketthez sajnos nem adnak futókat, ez a készlet legnagyobb hibája. Adnak hozzá viszont egy Tupoljev emblémás állványt. Üdv.: Péter | |||||
Schultz | Adatlap | 140538 | 2009. július 21. 11:19 | ||
Egyébként tud bárki tapasztalatokról beszámolni Eastern Express gépről? Minőség, panelezés, sorja stb? | |||||
PETI | Adatlap | 140537 | 2009. július 21. 09:15 | ||
Az lehet, hogy másik matricával jön majd. | |||||
Schultz | Adatlap | 140536 | 2009. július 21. 05:44 | ||
Lehet hogy erre gondolok, nem tudom, hannantson láttam hogy Future Releases :) | |||||
DrJoci | Adatlap | 140535 | 2009. július 20. 20:38 | ||
Boeing 737-300 -as makettet keresnék 1/144 ha lehetséges (gondolom mivel van hozzá matrica ezért van ilyen gép is) köszi :) drjoci1@freemail.hu | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140534 | 2009. július 20. 19:35 | ||
Átlátszó műanyagok. | |||||
PETI | Adatlap | 140533 | 2009. július 20. 12:30 | ||
Schultz | Adatlap | 140532 | 2009. július 20. 10:12 | ||
Sziasztok! Ugyan még csak tervezési szinten van, és nem is 144es, hanem 200as léptékű, de az Eastern Express ki fogja dobni a B2-es 154est. Gyanítom a Zvezda sikerén felbuzdulva, kiváncsian várom tudja-e hozni a minőséget :) | |||||
Carbonos | Adatlap | 140531 | 2009. július 20. 07:33 | ||
Nemsokára egyben a törzs kompletten, az alkatrészek majdnem készen vannak. Cébés várnám a képeket a hasáról a folytatáshoz. Köszönöm előre is. Gábor | |||||
MrChef | Adatlap | 140530 | 2009. július 20. 01:18 | ||
Véletlenül kukkantottam e topikba, és örömmel látom, végre van új Tu-154-es makett (a régi, horror minőségű és árú NDK-s után), mert ha még építenék utasgépet, akkor ez lenne (ez volt az első repgép, amin utaztam). A makett ablaküvegei átlátszó műanyagok, vagy matricák? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140529 | 2009. július 20. 00:57 | ||
Igazad van ! Én is olyanra fogom! -Köszönöm. | |||||
marczy | Adatlap | 140528 | 2009. július 19. 21:30 | ||
Szia! Én a futót Antrazit matt-ra szoktam festeni! Az eredeti fotókon is ilyennek tűnik! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140527 | 2009. július 19. 14:25 | ||
Sziasztok! Két dologban kérném a tanácsotok! -A futók gumijait milyen színűre szoktátok festeni? Sima matt fekete? Tudom ,hogy az eredetiek ilyen színűek ,de egy kis szürkét/fehéret nem szoktatok hozzá keverni? ..és ,ha egy kis fénnyel megbolondítanám? Lehet ,hogy dobna a látványon ,nem ? A másik kérdésem, Az ablaksor matrica lesz. De ,ha arra ráfújom a lakkot akkor nem töredeznek be az ablakok? Előre is köszönöm! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140526 | 2009. július 19. 14:21 | ||
Kösz! A pilótakabin plexijét maszkoltad vagy matrica? | |||||
makettes | Adatlap | 140525 | 2009. július 19. 12:25 | ||
Lapi! Ezeknek mi lesz a sorsuk? üdv. | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140524 | 2009. július 18. 13:30 | ||
Lapi! Nem kaptam választ a makettel kapcsolatban, próbáltalak hívni is, de semmi eredmény! Jelezd légyszíves a szándékodat! | |||||
Lapi | Adatlap | 140523 | 2009. július 18. 12:16 | ||
Airliner | Adatlap | 140522 | 2009. július 18. 10:53 | ||
Itt vannak a Tu-154-es képek: | |||||
marczy | Adatlap | 140521 | 2009. július 17. 22:32 | ||
szevasztok! Épp egy de havilland tiger moth-t építek! Hamarosan rakok föl képet! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140520 | 2009. július 17. 21:05 | ||
Én is most építem. Vagyis már egy ideje.. :-) Nincs kedved képet ,képeket feltenni róla? | |||||
Airliner | Adatlap | 140519 | 2009. július 17. 19:07 | ||
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||
Airliner | Adatlap | 140518 | 2009. július 17. 19:06 | ||
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||
Airliner | Adatlap | 140517 | 2009. július 17. 19:05 | ||
Most építettem egy Zvezda Tu-154-est. Gyönyörű a makett, még eredményt is értem el vele. Mindenkinek ajánlom, nem túl,nehéz megépíteni. | |||||
L.P | Adatlap | 140516 | 2009. július 17. 18:38 | ||
Nekem is az az infom,hogy 70es évek séma lesz | |||||
Boeing | Adatlap | 140514 | 2009. július 17. 10:54 | ||
Így népszerűsíti magát a vállalat?... | |||||
Fuentes | Adatlap | 140513 | 2009. július 17. 10:31 | ||
Sok ilyen van a világban.. (hogy el van döntve) Naiv vagyok ,de akkor mi értelme megpályáztatni? | |||||
Cébés | Adatlap | 140512 | 2009. július 16. 14:24 | ||
Természetesen tudunk róla. Én már terveztem repülőgép festést.Egyszer pedig majdnem összehoztunk egy légierős festegetést a MIG-29-es gépekre.Valami vicces figurákat kellett volna kreálnom a függőleges vezérsíkokra. A mostani MALÉV témakörben azért nem indulok,mert ma már sajnos minden előre el van döntve. Cébés | |||||
NHZsolt | Adatlap | 140510 | 2009. július 16. 12:33 | ||
Talán nem hallottatok még róla, de valakit érdekelhet... www.malev.hu/Root/MalevDocuments/palyazat/palyazat-magyar.doc | |||||
Fuentes | Adatlap | 140509 | 2009. július 15. 22:15 | ||
A Burkolatra.. Vas metál, ezüst metál.. Ilyen színeket ír hozzá | |||||
Cébés | Adatlap | 140508 | 2009. július 15. 12:16 | ||
Típusa válogatja. Általában nem olyan fényesek és többnyire nem is igazán fémszínűek (nem ezüst) De láttam már olyat is,ami olyan volt mint a tükör. Igazából a hajtómű burkolatára gondolsz vagy a fúvócsőre? Cébés | |||||
Fuentes | Adatlap | 140507 | 2009. július 15. 00:37 | ||
Sziasztok! Most készülök lakkozni a hajtóműgondolát. DE lenne egy olyan kérdésem ,hogy a fúvókák körüli vas/alumínium borítást is lakkozzam vagy ezek a 'takarólemezek' a valóságban nem fényesek annyira..? -Köszönöm a segítséget ,előre is ! | |||||
Regal | Adatlap | 140506 | 2009. július 14. 12:23 | ||
Szia! Köszi, megpróbálom beszerezni. Üdv, Regal | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140505 | 2009. július 10. 13:09 | ||
Szia! Német ebay-on nézted? Itt van egy, egész jó áron:cgi.ebay.de/Revell-1-144-Fokker-100-Demonstrator_W0QQitemZ370226587185QQcmdZViewItemQQptZStandmodelle_Baus%C3%A4tze | |||||
Regal | Adatlap | 140504 | 2009. július 10. 10:54 | ||
Sziasztok! Égen-földön nem lehet kapni Fokker 100-as gépet, nem tudja valaki, hogy honnan lehetne beszerezni? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel, Regal | |||||
Cébés | Adatlap | 140503 | 2009. július 9. 22:48 | ||
Nézek neked képet,rajzot. | |||||
Newman | Adatlap | 140502 | 2009. július 9. 07:27 | ||
Sziasztok! Eladó matricák: Aerowings decal Il-86 Aeroflot/ S7 1500Ft Il-86 Ural Airlines 2000Ft peter.newman@freemail.hu Üdv.: Péter | |||||
Carbonos | Adatlap | 140501 | 2009. július 8. 19:52 | ||
Igen ilyesmi képekre gondoltam, köszönm, csak ahol egyértelműen kivehető a formája a dudornak. Most a héten áll a project mert 13 órákat melózom, hétvégén beindulok. G | |||||
L.P | Adatlap | 140500 | 2009. július 8. 11:42 | ||
L.P | Adatlap | 140499 | 2009. július 8. 11:36 | ||
milyen képek kellenek a hasáról? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Írj Mekettéknek, mert csak Ők tudják módosítani az email címedet!. (én is így jártam)
Muzzy