<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Airliner | Adatlap | 140522 | 2009. július 18. 10:53 | ||||||||||||||||||
marczy | Adatlap | 140521 | 2009. július 17. 22:32 | ||||||||||||||||||
szevasztok! Épp egy de havilland tiger moth-t építek! Hamarosan rakok föl képet! | |||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 140520 | 2009. július 17. 21:05 | ||||||||||||||||||
Én is most építem. Vagyis már egy ideje.. :-) Nincs kedved képet ,képeket feltenni róla? | |||||||||||||||||||||
Airliner | Adatlap | 140519 | 2009. július 17. 19:07 | ||||||||||||||||||
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||||||||||||||||||
Airliner | Adatlap | 140518 | 2009. július 17. 19:06 | ||||||||||||||||||
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||||||||||||||||||
Airliner | Adatlap | 140517 | 2009. július 17. 19:05 | ||||||||||||||||||
Most építettem egy Zvezda Tu-154-est. Gyönyörű a makett, még eredményt is értem el vele. Mindenkinek ajánlom, nem túl,nehéz megépíteni. | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140516 | 2009. július 17. 18:38 | ||||||||||||||||||
Nekem is az az infom,hogy 70es évek séma lesz | |||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 140514 | 2009. július 17. 10:54 | ||||||||||||||||||
Így népszerűsíti magát a vállalat?... | |||||||||||||||||||||
Fuentes | Adatlap | 140513 | 2009. július 17. 10:31 | ||||||||||||||||||
Sok ilyen van a világban.. (hogy el van döntve) Naiv vagyok ,de akkor mi értelme megpályáztatni? | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140512 | 2009. július 16. 14:24 | ||||||||||||||||||
Természetesen tudunk róla. Én már terveztem repülőgép festést.Egyszer pedig majdnem összehoztunk egy légierős festegetést a MIG-29-es gépekre.Valami vicces figurákat kellett volna kreálnom a függőleges vezérsíkokra. A mostani MALÉV témakörben azért nem indulok,mert ma már sajnos minden előre el van döntve. Cébés | |||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 140510 | 2009. július 16. 12:33 | ||||||||||||||||||
Talán nem hallottatok még róla, de valakit érdekelhet... www.malev.hu/Root/MalevDocuments/palyazat/palyazat-magyar.doc | |||||||||||||||||||||
Fuentes | Adatlap | 140509 | 2009. július 15. 22:15 | ||||||||||||||||||
A Burkolatra.. Vas metál, ezüst metál.. Ilyen színeket ír hozzá | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140508 | 2009. július 15. 12:16 | ||||||||||||||||||
Típusa válogatja. Általában nem olyan fényesek és többnyire nem is igazán fémszínűek (nem ezüst) De láttam már olyat is,ami olyan volt mint a tükör. Igazából a hajtómű burkolatára gondolsz vagy a fúvócsőre? Cébés | |||||||||||||||||||||
Fuentes | Adatlap | 140507 | 2009. július 15. 00:37 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Most készülök lakkozni a hajtóműgondolát. DE lenne egy olyan kérdésem ,hogy a fúvókák körüli vas/alumínium borítást is lakkozzam vagy ezek a 'takarólemezek' a valóságban nem fényesek annyira..? -Köszönöm a segítséget ,előre is ! | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140506 | 2009. július 14. 12:23 | ||||||||||||||||||
Szia! Köszi, megpróbálom beszerezni. Üdv, Regal | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140505 | 2009. július 10. 13:09 | ||||||||||||||||||
Szia! Német ebay-on nézted? Itt van egy, egész jó áron:cgi.ebay.de/Revell-1-144-Fokker-100-Demonstrator_W0QQitemZ370226587185QQcmdZViewItemQQptZStandmodelle_Baus%C3%A4tze | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140504 | 2009. július 10. 10:54 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Égen-földön nem lehet kapni Fokker 100-as gépet, nem tudja valaki, hogy honnan lehetne beszerezni? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel, Regal | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140503 | 2009. július 9. 22:48 | ||||||||||||||||||
Nézek neked képet,rajzot. | |||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 140502 | 2009. július 9. 07:27 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák: Aerowings decal Il-86 Aeroflot/ S7 1500Ft Il-86 Ural Airlines 2000Ft peter.newman@freemail.hu Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140501 | 2009. július 8. 19:52 | ||||||||||||||||||
Igen ilyesmi képekre gondoltam, köszönm, csak ahol egyértelműen kivehető a formája a dudornak. Most a héten áll a project mert 13 órákat melózom, hétvégén beindulok. G | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140500 | 2009. július 8. 11:42 | ||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140499 | 2009. július 8. 11:36 | ||||||||||||||||||
milyen képek kellenek a hasáról? | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140498 | 2009. július 7. 18:55 | ||||||||||||||||||
Okés Stefan, köszönöm a figyelmeztetést. Egyébként Cébés még egy olyan adatra lenne szükségem, hogy mekkora az utasablak mérete? Köszönöm Gábor | |||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 140497 | 2009. július 7. 14:26 | ||||||||||||||||||
Ha "lábára" is lesz állítva, akkor ne felejtsd ki az orrsúlyt, amíg nem késő! ;) :) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140496 | 2009. július 7. 14:22 | ||||||||||||||||||
Igen, ugyanezt az Airbust fotóztam le én is. Végre kezdenek kibogozódni a szálak, jó munkát végzett kedves Watson. :) | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140495 | 2009. július 7. 11:01 | ||||||||||||||||||
Sziasztok Nagyon köszönm a tetszés kinyílvánítást, igazán inspiráló. Méretét tekintve 110 cm hossz lesz, a törzs átmérője 105 mm. Legnagyobb problémámat az okozza, hogy eldöntsem, mennyire legyen kidolgozott. Panelezni mindenképp muszály lenne, de jó lenne ha valaki elvállalná helyettem, mert nekem sosem ment és félek, hogy nagy kárt okozok. Nem tudom legyen-e futómű, meg szívem szerint a beleséj is kidolgoznám, és rendesen ablakoznám. De elsőkörben a fődarabra koncentrálok, aztán ráérek majd agyalni rajta. Terveim szerint 3 hét múlva szeretném egyben látni a törzset és akkor már csak a szárnytöveknek a "púpjá" a kéne elkészíteni. Ez az amiben tudnál segíteni Cébés, hogy nem találtak a hasáról megfelelő képet. Ha tudsz valami klassz forrást kérlek oszd meg velem. Gábor | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140494 | 2009. július 7. 10:31 | ||||||||||||||||||
Szia Carbonos! Végre valaki nem csak dumál,hanem tesz is valamit a project érdekében. Nagyon komoly lesz,ha valamit tudok segíteni,írj! Cébés | |||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 140493 | 2009. július 7. 09:52 | ||||||||||||||||||
Brutális! Főleg a mérete:) Kb Mekkora lesz a végén? Nálam szerintem el sem férne a lakásban, max csak akkor ha kidobnék egy-két bútort:) Csak így tovább! | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140492 | 2009. július 6. 22:52 | ||||||||||||||||||
Na asszem megfejtettem: az az easyJet 100. repülöje. www.airliners.net/photo/EasyJet-Airline/Airbus-A319-111/1401217/&sid=ccd610642d5998d7e047c565a0dc7842 | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140491 | 2009. július 6. 22:45 | ||||||||||||||||||
itt az aktuális flottája az easyJetnek: www.airfleets.net/flottecie/EasyJet.htm | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140490 | 2009. július 6. 22:44 | ||||||||||||||||||
Én úgy olvastam hogy nem a 100. A319-ese hanem Airbusból a 100. | |||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 140489 | 2009. július 6. 08:42 | ||||||||||||||||||
Helló! Travel Service 738-as matricája nincsen valakinek esetleg? Üdv, | |||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140488 | 2009. július 6. 08:35 | ||||||||||||||||||
Az érdekes az, hogy ezek szerint két 100adik Airbusa van az Easynak.:-) | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140487 | 2009. július 5. 20:51 | ||||||||||||||||||
Zoli, Most, hogy jobban nézem a képet, nem lehet, hogy amit én lőttem, az egy 320-as? És abból a századik? | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140486 | 2009. július 5. 19:07 | ||||||||||||||||||
folytattam ly-nal... Atya isten! | |||||||||||||||||||||
Carbonos | Adatlap | 140485 | 2009. július 5. 19:05 | ||||||||||||||||||
Szervusztok Pár hete jelentkeztem a Boeing orr résszel 1:36 méretben. Ott még tömör volt, mostmár üvegszálból kikenve sablon alapján. Rákerült egy csavaros szélvédőkeret is plussz a tetőablakok. A projectet a popsival fojtattam, tömörfa telibe gittelve majd szórógittelve. Itt még teljesen tömör, hamarosan készül róla a sablon. Az oldalára még felkerül az APU-nak a lemezkerete szintén körbeszegecselve. Aztán jön a törzs-kapszula, ami egyesíti a két végletet. Reményeim szerint augusztus elejére eljutok odáig. Nem biztos, hogy érdekel titeket, de gondoltam felteszem ide, hátha valakinek tetszik. Gábor | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140484 | 2009. július 5. 15:42 | ||||||||||||||||||
Kösz Zoli, akkor jól sejtettem. Lefotóztam egy másik gépet is a finalon, főleg Momi kolléga kedvéért, hogy lássa, nem haragszom a Dash-ra. :)) Mindenesetre nekem a Rút Kiskacsa zajosabbnak tűnt, mint a sugárhajtásúak. | |||||||||||||||||||||
HA6ICH | Adatlap | 140483 | 2009. július 5. 15:11 | ||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140482 | 2009. július 5. 14:42 | ||||||||||||||||||
Hali! Ha esetleg valakit érdekel, a vaterán van egy A-320 Wizz Air matricával együtt. Nekem semmi közöm hozzá, nem azért írtam. Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140481 | 2009. július 5. 13:28 | ||||||||||||||||||
Szia Regal! A Welsh Models gyártja 1:72-esben a klasszikokat és az NG-ket egyaránt,de nem ólcsó. kb 80 font ! + posta www.welshmodels.co.uk/MJApage.html | |||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140480 | 2009. július 5. 13:09 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintetek honnan lehet beszerezni a legnagyobb B 737-es makettet, ajándékba csinálnám meg Malev festéssel. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 140479 | 2009. július 5. 12:31 | ||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Az EasyJetnek van egy 100-as festésű 319-ese,ami a vállalat 100. airbusára utal a flottában,de ez nem az a gég,annak G-EZBR a lajstroma. images.google.hu/imgres Az a G-EZID lajstromun nem tudom mi lehet a 100-as. A DC-9 (MD-83)-as pedíg leginkább abban különbözik a B 717 (MD-93)-astól hogy a 717-esnek nagyobb a hajtóműve ás a függőleges vezérsíkja. images.google.hu/imgres | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140478 | 2009. július 5. 08:24 | ||||||||||||||||||
Sziasztok, Hazajöttem a nyaralásból, hoztam pár fotót is. Trogirban voltunk, ahol a közelben üzemelt egy reptér. Persze nem hagyhattam ki, oda is el kellett menni és a teraszról lőttem pár képet. A képek minőségét az is ronthatta, hogy a terasz üvegezett volt, tehát minden kép az üvegfalon keresztül készült. Csináltam részletfotókat is, azokat majd akkor veszem elő, ha megkérdezem, hogy mik azok az "izék" ottan. :)) Tibcsi | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140477 | 2009. július 4. 22:21 | ||||||||||||||||||
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog. | |||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140476 | 2009. július 4. 22:21 | ||||||||||||||||||
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog. | |||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 140475 | 2009. július 4. 11:48 | ||||||||||||||||||
Szia! Egy török makettező kolléga egész ügyesen megoldotta ezt a dolgot! Nézd meg az alábbi linket: www.airlinermodellers.com/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 140474 | 2009. július 4. 11:42 | ||||||||||||||||||
Arra gondoltam ,hogy ez egy speciális kérdés és az utasszállítók hajtóműgondoláin edzett agyak gyakrabban olvasgatják ezt a topikot! -Köszönöm a válaszokat, segítséget jelentettek! | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 140473 | 2009. július 3. 21:46 | ||||||||||||||||||
Persze jobb lett volna ha ezt inkább a -Segítség- topicban kérdezed meg, mert ezt azért sokkal kevesebben olvassák! | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 140472 | 2009. július 3. 21:35 | ||||||||||||||||||
Szia! Kérdésed mondhatnám telitalálat! A problémát nálad is a felület gömbölyded kúpossága okozza. Amúgy még számos más helyen is fogsz találkozni ezzel a problémával, pl; orrkúpoknál stb, stb. Megoldás lehet a versenyek börzéin kapható kb, 1mmm széles maszkolószalag, avagy a Revell maszkolófóliája. Ezt vágd vékony csíkokra és így használd. De még ez is megcsúszhat a felületen ahogy ráfeszíted. Mielőtt felteszed jobb ha külön megnyújtod és utána ragasztod fel. De talán a legjobb megoldás ha veszel jó minőségű teflonszalagot. Ezt is tetszés szerinti szélességűre vághatod, és ráadásul nem is ragasztós. Szóval én sem értem, hogy példul a nagy hírű Japán mókamesterek mondjuk a Tamiya-nál miért nem tudnak előrukkolni egy ilyesfajta jól tapadó, és könnyen nyújtható maszkolószalaggal. De ha bárki ismer ilyet, szóljon! Egyébként sok esetben én is vékonyra vágott szigetelőszalagot használok ilyen helyekre. Ha Ákos olvassa amit leírtam, biztos segít hogy ő hogyan csinálja? De ha bárkinek bármi más ötlete van ezzel kapcsolatban azt én is nagyon megköszönném! | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 140471 | 2009. július 3. 20:50 | ||||||||||||||||||
Az éleket maszkolószalaggal, a többit meg töltsd ki folyékony maszkolóval. Vagy pedig használj több vékony csíkban maszkolószalagot úgy, hogy átfedjék egymást. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Itt vannak a Tu-154-es képek: