/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Ronin 140580 2009. augusztus 13. 17:27
Válasz erre
Ferihegy 201
Ferihegy 201
Ferihegy 208
Ferihegy 208
Ferihegy 236
Ferihegy 236
Ferihegy 238
Ferihegy 238
Ferihegy 279
Ferihegy 279

Amúgy csináltam jópár képet is. Lehet hogy vannak itt olyanok akiknek már megszokott látvány, de részemről majdnem padlót fogtam, mikor begurult elénk életem első, igazi, élőben látott 747 Jumboja. Pláne mikor elvigyorodott...:) Ezt eddig csak könyvben láttam.
Üdv: Ronin
Fóka 140579 2009. augusztus 13. 17:25
Válasz erre
Jóemberek, nyugtassatok meg, hogy csak valamit félreértek, két tegnapi hozzászólásom technikai okok miatt tűnhetett el, és ezen a fórumon nincs moderáció. Ha mégis, akkor ez volt itt az utolsó bejegyzésem.

Fóka
Ronin 140578 2009. augusztus 13. 17:05
Válasz erre
Köszönöm Zozó, és Toth Gabor!
Na igen,azt azért én is sejtettem hogy az utcáról belépve nem fognak ráuszítani az utasokkal teli gépekre...:)
Tegnap voltam kint Ferihegyen, barátnőmet tettem fel egy Louton-i gépre. Mivel mostanság szó volt külföldi munkáról, pl: reptéri meló, elgondolkodtam, mi lenne ha? Végülis nem sok embernek lehet ilyen kilátása a munkahelyén...:)
Üdv:Ronin
Toth_Gabor 140577 2009. augusztus 13. 11:13
Válasz erre
Szia!

Nem tudom pontosan, de kell hozzá repülőtéri előélet, elsősorban a forgalmi előtéren zajló tevékenységek, forgalomszervezés, repülőgép kiszolgálás (handling) területéről. Kell az angol nyelvtudás is, hiszen a földi kommunikációban is fontos a szerepük (torony-gép-marshaller) Egyszóval, ha van is hely, nem utcáról keresik rá a jelentkezőket, hanem a "ranglétra" megfelelő helyeiről.
Üdv,
T.G.
Zozó 140576 2009. augusztus 13. 10:53
Válasz erre
Ronin!

Marshaller-nek hívják őket, de tudtommal mostanában nincs felvétel. Ha gondolod, utánakérdezek.

Üdv
Zoli
Ronin 140575 2009. augusztus 12. 21:54
Válasz erre
FOLLOW_ME_car_-_Ferihegy_Airport
FOLLOW_ME_car_-_Ferihegy_Airport

Sziasztok!
Úgy vettem észre hogy ezen a fórumon többen is Ferihegyen dolgoznak. Azt szeretném megtudni, mi kell ahoz hogy valaki egy reptéri felvezető, FOLLOW MEE autó pilótája lehessen?
Köszi!
üdv:Ronin
Lapi 140574 2009. augusztus 11. 20:28
Válasz erre
Szia makettes !

Tu-154 es nincsen az áru között !

csak az olyan gépeket adom el , ami nem repült a Malév színekben !

minden , aminek kicsi köze volt a magyar polgári repüléshez pl a bérelt 707-es , az marad a polcon !
a telefonszámot meg küldöm :)
makettes 140573 2009. augusztus 11. 18:36
Válasz erre
Szia Lapi!
Tu-154 is van eladó?
üdv. makettes
Küld már el légy szí az új számodat!Malév gépekkel kapcsolatban akarok kérdezni.
Lapi 140567 2009. augusztus 11. 16:08
Válasz erre
Kislőcsös!

Neked kell valami a kollekciómból ?

rákényszerültem , hogy megbontsam..
telefonszámot cseréltem egy kis időre , elküldöm azt is ,de a mailen vagyok !

jelentkezz , ha érdekel valami !
Lapi 140566 2009. augusztus 11. 16:05
Válasz erre
Szia Tibcsi !

értem én az ÚÚÚtálom kifejezést !
:))

én sem ugy gondoltam !

Tu-114 ből még 2 db van otthon .

Fóka ma is jön !
Tibcsi 140565 2009. augusztus 11. 14:38
Válasz erre
Szia Lapi,

Szerintem Fóka is tudja, hogy nem komolyan "úúútálom". :))

Köszönöm a felajánlást, de egyelőre nem aktuális, mert az anyagi erőforrásaimat a közelgő egerszegi makettverseny börzéjére tartalékolom, de ha aktuális lesz, megkereslek. Ha esetleg van még egy Tu-114-esed, akkor azzal kezdhetnénk majd a boltot. :))

Üdv: Tibcsi
Lapi 140564 2009. augusztus 11. 13:16
Válasz erre
Szia Tibcsi !

Ne ÚÚÚtáljad a Fókát ! :)))
ha kell valami hasonló , keress meg priváton !

találsz még hasonlókat !

ez is nalam pihent ..
Tibcsi 140563 2009. augusztus 11. 11:17
Válasz erre
Fóka,

Mos még jobban úúútállak! :-)))

Tibcsi
Lapi 140562 2009. augusztus 11. 09:45
Válasz erre
Szia Fóka !

Igazán szép és ritka NDK makattet szereztél !

a DC-7 est is biztosan ki tudod hozni szépre !
Folytatjuk on-line.

kompresszor projekten rajta vagyok !
Fóka 140561 2009. augusztus 10. 23:02
Válasz erre
2009_122
2009_122
2009_123
2009_123
2009_124
2009_124
2009_125
2009_125
2009_126
2009_126

Sziasztok!

Felmondok a katonai flottámnak, újabb hirdetés a Cserebere rovatban...

A profiltisztításom lényege: csakis az 1979 előtt gyártott és repült utasszállítók maradnak meg, a további beszerzések tárgya pedig az 1:100-as méretarány - naná, hogy az NDK makettek :-)

Új szerzeményemmel képtelen vagyok nem eldicsekedni - ld. a képeket.

Lapi, holnap mégis elmegyek azért a DC-7-esért, vétek lenne otthagyni...

Fóka
Varjúbácsi 140560 2009. augusztus 10. 21:38
Válasz erre
Mert ilyen géppel repültem Los Angelesbe, oszt gondoltam faragok egyet.(rá :-)) )
Varjúbácsi 140559 2009. augusztus 10. 21:37
Válasz erre
salou 140558 2009. augusztus 10. 10:44
Válasz erre
Andris Andris, miért kell mindig mindent szétfűrészelni!)):
Zozó 140557 2009. augusztus 9. 22:44
Válasz erre
András!

a Braz-nak van egy toldó készlete hozzá. Nekem megvolt, de már eladtam. Utánakérdezzek a méreteknek? Szerintem nincs más különbség.

Üdv
Zoli
Fodi 140556 2009. augusztus 9. 13:05
Válasz erre
MD-87, OY-KHU
MD-87, OY-KHU
A.319, VP-BDO
A.319, VP-BDO

Próbálgattam az új gépemet délelőtt - nem egy Airliners.net minőség, de kezdetnek nem rossz. Lesz ez még jobb is. :D
Fóka 140555 2009. augusztus 9. 12:41
Válasz erre
Sziasztok!

Beraktam egy hirdetést a csere-bere rovatba.
A tartalma miatt itt is ontopic.
Profiltisztítás...

Fóka
Varjúbácsi 140554 2009. augusztus 8. 23:32
Válasz erre
Tudna valaki segíteni abban, hogy ha a Minicraft Boeing 777/200-ból 300-ast szeretnék építeni, hova és mekkora toldást kell beépíteni, és kell e még mással variálni?
Muzzy 140552 2009. augusztus 6. 18:23
Válasz erre
Attila!
Írj Mekettéknek, mert csak Ők tudják módosítani az email címedet!. (én is így jártam)
Muzzy
Fóka 140551 2009. augusztus 6. 09:54
Válasz erre
Szia Lapi, és a többiek!

A korábbi címemet szociális fóbia miatt kinyírtam, de azóta csináltam egy másikat. Viszont képtelen vagyok itt az adatlapomban módosítani. Ahányszor beírom, mindig a régi jön vissza :-/ Még dolgozom a problémán...

Lapi, mindjárt írok a címedre.

Fóka
Lapi 140550 2009. augusztus 6. 00:10
Válasz erre
Szia Fóka !

keress meg kérlek priváton !
az e-mailed nem jó cim...
Zozó 140547 2009. július 24. 14:27
Válasz erre
Szia!

Más szárny, más vezérsíkok, más hajtómű. Egyszerűbb, ha a 800-ból indulsz ki. Csak ki kell vágni a törzsből elől-hátul.
Zoli
Muzzy 140546 2009. július 24. 14:23
Válasz erre
Sys!
És a szárny átépítését is figyelembe vetted? Ha jól tudom az NG-k más szárnyakat kaptak.
Muzzy
sys 140545 2009. július 24. 12:31
Válasz erre
Sziasztok!
A Boeing 737-300 változata "átfaragható" -700 - as változattá? (Ha jól tudom, ezen két változat sárkányának méretei egyeznek meg, de javítsatok ki ha tévedek.) Ha igen: mik a külső eltérések?
A segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv
Tibcsi 140544 2009. július 22. 09:27
Válasz erre
Igen, amikor néhány éve Pulában álltam a piros lámpánál, a fejünk felett, tök alacsonyan jött be leszállni egy 154-es. Na mondom magamban, jó helyre jöttünk. :-))
L.P 140543 2009. július 22. 08:50
Válasz erre
Most szombaton volt, az OrenAir-é.
Atlant IL86,Transaero 747-400 reggel,este, és egyéb.
Newman 140542 2009. július 22. 01:33
Válasz erre
Csak egy jár, az Atlant-Soyuz egyik gépe. Én úgy hallottam, hogy nincs minden héten Tupoljev...
PETI 140541 2009. július 21. 20:07
Válasz erre
Na ja, meg egy-két Il-86-ost is, gondolom! :)
L.P 140540 2009. július 21. 12:25
Válasz erre
600 km.-re Pulában, szombatonként,még meglehet csodálni a B2est repülés, és nem utolsó sorban hajtómű indítás közben!
Newman 140539 2009. július 21. 12:13
Válasz erre
EE14405
EE14405
EE14407
EE14407

Szia Schultz!
Nekem megvan mindkét Eastern Express 154-es. A két makett lényegében ugyanaz, de a függőleges vezérsík tetején található örvényorsó eltérő.
Az EE14405-ös kat. számú esetén ez karcsú, így ebből valamilyen korai 154-est lehet építeni. A matricalapon az Aeroflot egyik gépének jelzései vannak, némi hibával. A lajstromszám hibás, de könnyen átalakítható.
A másikban (EE14407) a B-2-esnek megfelelő alkatrészt adják. Ebben a dobozban a Pulkovo RA-85552-es lajstromú gépéhez adnak matricát.
A makett maga szerintem nem rossz. Sorja van rajta, de nem veszélyes. Alakhűségre jó, a panelvonalak vésttek. A maketthez sajnos nem adnak futókat, ez a készlet legnagyobb hibája. Adnak hozzá viszont egy Tupoljev emblémás állványt.
Üdv.:
Péter
Schultz 140538 2009. július 21. 11:19
Válasz erre
Egyébként tud bárki tapasztalatokról beszámolni Eastern Express gépről? Minőség, panelezés, sorja stb?
PETI 140537 2009. július 21. 09:15
Válasz erre
Az lehet, hogy másik matricával jön majd.
Schultz 140536 2009. július 21. 05:44
Válasz erre
Lehet hogy erre gondolok, nem tudom, hannantson láttam hogy Future Releases :)
DrJoci 140535 2009. július 20. 20:38
Válasz erre
Boeing 737-300 -as makettet keresnék 1/144 ha lehetséges (gondolom mivel van hozzá matrica ezért van ilyen gép is)

köszi :)
drjoci1@freemail.hu
Gerasimenko 140534 2009. július 20. 19:35
Válasz erre
PETI 140533 2009. július 20. 12:30
Válasz erre
images.google.hu/imgres

Erre gondolsz? Ez már létezik... :)Remélem jó a link!
Schultz 140532 2009. július 20. 10:12
Válasz erre
Sziasztok! Ugyan még csak tervezési szinten van, és nem is 144es, hanem 200as léptékű, de az Eastern Express ki fogja dobni a B2-es 154est. Gyanítom a Zvezda sikerén felbuzdulva, kiváncsian várom tudja-e hozni a minőséget :)
Carbonos 140531 2009. július 20. 07:33
Válasz erre
Nemsokára egyben a törzs kompletten, az alkatrészek majdnem készen vannak.
Cébés várnám a képeket a hasáról a folytatáshoz.
Köszönöm előre is.

Gábor
MrChef 140530 2009. július 20. 01:18
Válasz erre
Véletlenül kukkantottam e topikba, és örömmel látom, végre van új Tu-154-es makett (a régi, horror minőségű és árú NDK-s után), mert ha még építenék utasgépet, akkor ez lenne (ez volt az első repgép, amin utaztam). A makett ablaküvegei átlátszó műanyagok, vagy matricák?
Gerasimenko 140529 2009. július 20. 00:57
Válasz erre
Igazad van ! Én is olyanra fogom! -Köszönöm.
marczy 140528 2009. július 19. 21:30
Válasz erre
Szia!
Én a futót Antrazit matt-ra szoktam festeni!
Az eredeti fotókon is ilyennek tűnik!
Gerasimenko 140527 2009. július 19. 14:25
Válasz erre
Sziasztok!
Két dologban kérném a tanácsotok!

-A futók gumijait milyen színűre szoktátok festeni? Sima matt fekete?
Tudom ,hogy az eredetiek ilyen színűek ,de egy kis szürkét/fehéret nem szoktatok hozzá keverni? ..és ,ha egy kis fénnyel megbolondítanám? Lehet ,hogy dobna a látványon ,nem ?

A másik kérdésem, Az ablaksor matrica lesz. De ,ha arra ráfújom a lakkot akkor nem töredeznek be az ablakok?

Előre is köszönöm!
Gerasimenko 140526 2009. július 19. 14:21
Válasz erre
Kösz! A pilótakabin plexijét maszkoltad vagy matrica?
makettes 140525 2009. július 19. 12:25
Válasz erre
Lapi!
Ezeknek mi lesz a sorsuk?
üdv.
Airlinerfan 140524 2009. július 18. 13:30
Válasz erre
Lapi!

Nem kaptam választ a makettel kapcsolatban, próbáltalak hívni is, de semmi eredmény! Jelezd légyszíves a szándékodat!
Lapi 140523 2009. július 18. 12:16
Válasz erre
Repülőgéptemető
Repülőgéptemető

Sziasztok !

Jobb mint a Pinal Airpark a sivatagban !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.