<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Tibcsi | Adatlap | 140565 | 2009. augusztus 11. 14:38 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 140564 | 2009. augusztus 11. 13:16 | ![]() | |
Szia Tibcsi ! Ne ÚÚÚtáljad a Fókát ! :))) ha kell valami hasonló , keress meg priváton ! találsz még hasonlókat ! ez is nalam pihent .. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140563 | 2009. augusztus 11. 11:17 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 140562 | 2009. augusztus 11. 09:45 | ![]() | |
Szia Fóka ! Igazán szép és ritka NDK makattet szereztél ! a DC-7 est is biztosan ki tudod hozni szépre ! Folytatjuk on-line. kompresszor projekten rajta vagyok ! | |||||
Fóka | Adatlap | 140561 | 2009. augusztus 10. 23:02 | ![]() | |
Sziasztok! Felmondok a katonai flottámnak, újabb hirdetés a Cserebere rovatban... A profiltisztításom lényege: csakis az 1979 előtt gyártott és repült utasszállítók maradnak meg, a további beszerzések tárgya pedig az 1:100-as méretarány - naná, hogy az NDK makettek :-) Új szerzeményemmel képtelen vagyok nem eldicsekedni - ld. a képeket. Lapi, holnap mégis elmegyek azért a DC-7-esért, vétek lenne otthagyni... Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140560 | 2009. augusztus 10. 21:38 | ![]() | |
Mert ilyen géppel repültem Los Angelesbe, oszt gondoltam faragok egyet.(rá :-)) ) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140559 | 2009. augusztus 10. 21:37 | ![]() | |
salou | Adatlap | 140558 | 2009. augusztus 10. 10:44 | ![]() | |
Andris Andris, miért kell mindig mindent szétfűrészelni!)): | |||||
Zozó | Adatlap | 140557 | 2009. augusztus 9. 22:44 | ![]() | |
András! a Braz-nak van egy toldó készlete hozzá. Nekem megvolt, de már eladtam. Utánakérdezzek a méreteknek? Szerintem nincs más különbség. Üdv Zoli | |||||
Fodi | Adatlap | 140556 | 2009. augusztus 9. 13:05 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 140555 | 2009. augusztus 9. 12:41 | ![]() | |
Sziasztok! Beraktam egy hirdetést a csere-bere rovatba. A tartalma miatt itt is ontopic. Profiltisztítás... Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140554 | 2009. augusztus 8. 23:32 | ![]() | |
Tudna valaki segíteni abban, hogy ha a Minicraft Boeing 777/200-ból 300-ast szeretnék építeni, hova és mekkora toldást kell beépíteni, és kell e még mással variálni? | |||||
Muzzy | Adatlap | 140552 | 2009. augusztus 6. 18:23 | ![]() | |
Attila! Írj Mekettéknek, mert csak Ők tudják módosítani az email címedet!. (én is így jártam) Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 140551 | 2009. augusztus 6. 09:54 | ![]() | |
Szia Lapi, és a többiek! A korábbi címemet szociális fóbia miatt kinyírtam, de azóta csináltam egy másikat. Viszont képtelen vagyok itt az adatlapomban módosítani. Ahányszor beírom, mindig a régi jön vissza :-/ Még dolgozom a problémán... Lapi, mindjárt írok a címedre. Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 140550 | 2009. augusztus 6. 00:10 | ![]() | |
Szia Fóka ! keress meg kérlek priváton ! az e-mailed nem jó cim... | |||||
Zozó | Adatlap | 140547 | 2009. július 24. 14:27 | ![]() | |
Szia! Más szárny, más vezérsíkok, más hajtómű. Egyszerűbb, ha a 800-ból indulsz ki. Csak ki kell vágni a törzsből elől-hátul. Zoli | |||||
Muzzy | Adatlap | 140546 | 2009. július 24. 14:23 | ![]() | |
Sys! És a szárny átépítését is figyelembe vetted? Ha jól tudom az NG-k más szárnyakat kaptak. Muzzy | |||||
sys | Adatlap | 140545 | 2009. július 24. 12:31 | ![]() | |
Sziasztok! A Boeing 737-300 változata "átfaragható" -700 - as változattá? (Ha jól tudom, ezen két változat sárkányának méretei egyeznek meg, de javítsatok ki ha tévedek.) Ha igen: mik a külső eltérések? A segítségeteket előre is köszönöm. Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140544 | 2009. július 22. 09:27 | ![]() | |
Igen, amikor néhány éve Pulában álltam a piros lámpánál, a fejünk felett, tök alacsonyan jött be leszállni egy 154-es. Na mondom magamban, jó helyre jöttünk. :-)) | |||||
L.P | Adatlap | 140543 | 2009. július 22. 08:50 | ![]() | |
Most szombaton volt, az OrenAir-é. Atlant IL86,Transaero 747-400 reggel,este, és egyéb. | |||||
Newman | Adatlap | 140542 | 2009. július 22. 01:33 | ![]() | |
Csak egy jár, az Atlant-Soyuz egyik gépe. Én úgy hallottam, hogy nincs minden héten Tupoljev... | |||||
PETI | Adatlap | 140541 | 2009. július 21. 20:07 | ![]() | |
Na ja, meg egy-két Il-86-ost is, gondolom! :) | |||||
L.P | Adatlap | 140540 | 2009. július 21. 12:25 | ![]() | |
600 km.-re Pulában, szombatonként,még meglehet csodálni a B2est repülés, és nem utolsó sorban hajtómű indítás közben! | |||||
Newman | Adatlap | 140539 | 2009. július 21. 12:13 | ![]() | |
Szia Schultz! Nekem megvan mindkét Eastern Express 154-es. A két makett lényegében ugyanaz, de a függőleges vezérsík tetején található örvényorsó eltérő. Az EE14405-ös kat. számú esetén ez karcsú, így ebből valamilyen korai 154-est lehet építeni. A matricalapon az Aeroflot egyik gépének jelzései vannak, némi hibával. A lajstromszám hibás, de könnyen átalakítható. A másikban (EE14407) a B-2-esnek megfelelő alkatrészt adják. Ebben a dobozban a Pulkovo RA-85552-es lajstromú gépéhez adnak matricát. A makett maga szerintem nem rossz. Sorja van rajta, de nem veszélyes. Alakhűségre jó, a panelvonalak vésttek. A maketthez sajnos nem adnak futókat, ez a készlet legnagyobb hibája. Adnak hozzá viszont egy Tupoljev emblémás állványt. Üdv.: Péter | |||||
Schultz | Adatlap | 140538 | 2009. július 21. 11:19 | ![]() | |
Egyébként tud bárki tapasztalatokról beszámolni Eastern Express gépről? Minőség, panelezés, sorja stb? | |||||
PETI | Adatlap | 140537 | 2009. július 21. 09:15 | ![]() | |
Az lehet, hogy másik matricával jön majd. | |||||
Schultz | Adatlap | 140536 | 2009. július 21. 05:44 | ![]() | |
Lehet hogy erre gondolok, nem tudom, hannantson láttam hogy Future Releases :) | |||||
DrJoci | Adatlap | 140535 | 2009. július 20. 20:38 | ![]() | |
Boeing 737-300 -as makettet keresnék 1/144 ha lehetséges (gondolom mivel van hozzá matrica ezért van ilyen gép is) köszi :) drjoci1@freemail.hu | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140534 | 2009. július 20. 19:35 | ![]() | |
Átlátszó műanyagok. | |||||
PETI | Adatlap | 140533 | 2009. július 20. 12:30 | ![]() | |
Schultz | Adatlap | 140532 | 2009. július 20. 10:12 | ![]() | |
Sziasztok! Ugyan még csak tervezési szinten van, és nem is 144es, hanem 200as léptékű, de az Eastern Express ki fogja dobni a B2-es 154est. Gyanítom a Zvezda sikerén felbuzdulva, kiváncsian várom tudja-e hozni a minőséget :) | |||||
Carbonos | Adatlap | 140531 | 2009. július 20. 07:33 | ![]() | |
Nemsokára egyben a törzs kompletten, az alkatrészek majdnem készen vannak. Cébés várnám a képeket a hasáról a folytatáshoz. Köszönöm előre is. Gábor | |||||
MrChef | Adatlap | 140530 | 2009. július 20. 01:18 | ![]() | |
Véletlenül kukkantottam e topikba, és örömmel látom, végre van új Tu-154-es makett (a régi, horror minőségű és árú NDK-s után), mert ha még építenék utasgépet, akkor ez lenne (ez volt az első repgép, amin utaztam). A makett ablaküvegei átlátszó műanyagok, vagy matricák? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140529 | 2009. július 20. 00:57 | ![]() | |
Igazad van ! Én is olyanra fogom! -Köszönöm. | |||||
marczy | Adatlap | 140528 | 2009. július 19. 21:30 | ![]() | |
Szia! Én a futót Antrazit matt-ra szoktam festeni! Az eredeti fotókon is ilyennek tűnik! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140527 | 2009. július 19. 14:25 | ![]() | |
Sziasztok! Két dologban kérném a tanácsotok! -A futók gumijait milyen színűre szoktátok festeni? Sima matt fekete? Tudom ,hogy az eredetiek ilyen színűek ,de egy kis szürkét/fehéret nem szoktatok hozzá keverni? ..és ,ha egy kis fénnyel megbolondítanám? Lehet ,hogy dobna a látványon ,nem ? A másik kérdésem, Az ablaksor matrica lesz. De ,ha arra ráfújom a lakkot akkor nem töredeznek be az ablakok? Előre is köszönöm! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140526 | 2009. július 19. 14:21 | ![]() | |
Kösz! A pilótakabin plexijét maszkoltad vagy matrica? | |||||
makettes | Adatlap | 140525 | 2009. július 19. 12:25 | ![]() | |
Lapi! Ezeknek mi lesz a sorsuk? üdv. | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140524 | 2009. július 18. 13:30 | ![]() | |
Lapi! Nem kaptam választ a makettel kapcsolatban, próbáltalak hívni is, de semmi eredmény! Jelezd légyszíves a szándékodat! | |||||
Lapi | Adatlap | 140523 | 2009. július 18. 12:16 | ![]() | |
Airliner | Adatlap | 140522 | 2009. július 18. 10:53 | ![]() | |
Itt vannak a Tu-154-es képek: | |||||
marczy | Adatlap | 140521 | 2009. július 17. 22:32 | ![]() | |
szevasztok! Épp egy de havilland tiger moth-t építek! Hamarosan rakok föl képet! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140520 | 2009. július 17. 21:05 | ![]() | |
Én is most építem. Vagyis már egy ideje.. :-) Nincs kedved képet ,képeket feltenni róla? | |||||
Airliner | Adatlap | 140519 | 2009. július 17. 19:07 | ![]() | |
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||
Airliner | Adatlap | 140518 | 2009. július 17. 19:06 | ![]() | |
Helló! Én B747-400 matricát keresek. Tudsz valakit akinek van? | |||||
Airliner | Adatlap | 140517 | 2009. július 17. 19:05 | ![]() | |
Most építettem egy Zvezda Tu-154-est. Gyönyörű a makett, még eredményt is értem el vele. Mindenkinek ajánlom, nem túl,nehéz megépíteni. | |||||
L.P | Adatlap | 140516 | 2009. július 17. 18:38 | ![]() | |
Nekem is az az infom,hogy 70es évek séma lesz | |||||
Boeing | Adatlap | 140514 | 2009. július 17. 10:54 | ![]() | |
Így népszerűsíti magát a vállalat?... | |||||
Fuentes | Adatlap | 140513 | 2009. július 17. 10:31 | ![]() | |
Sok ilyen van a világban.. (hogy el van döntve) Naiv vagyok ,de akkor mi értelme megpályáztatni? | |||||
Cébés | Adatlap | 140512 | 2009. július 16. 14:24 | ![]() | |
Természetesen tudunk róla. Én már terveztem repülőgép festést.Egyszer pedig majdnem összehoztunk egy légierős festegetést a MIG-29-es gépekre.Valami vicces figurákat kellett volna kreálnom a függőleges vezérsíkokra. A mostani MALÉV témakörben azért nem indulok,mert ma már sajnos minden előre el van döntve. Cébés |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Szerintem Fóka is tudja, hogy nem komolyan "úúútálom". :))
Köszönöm a felajánlást, de egyelőre nem aktuális, mert az anyagi erőforrásaimat a közelgő egerszegi makettverseny börzéjére tartalékolom, de ha aktuális lesz, megkereslek. Ha esetleg van még egy Tu-114-esed, akkor azzal kezdhetnénk majd a boltot. :))
Üdv: Tibcsi