<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 140609 | 2009. augusztus 26. 07:58 | ||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 140608 | 2009. augusztus 25. 22:30 | ||||||||||||||||||||||
Helló! Ez az ablaklyuggató pálcika tökjó ötlet! Még talán veszek is mintát az ablakról, és kiöntöm műgyantából. Köszi a tippeket, remélem, hamarosan már a végeredménnyel jelentkezem. Üdv, Tamás | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140607 | 2009. augusztus 25. 22:05 | ||||||||||||||||||||||
Még valami: ha az a bizonyos kis célszerszám egészen parányit szélesedik, úgy, hogy amikor beletolod az ablaknyílásba, akkor egyszercsak megszorul, akkor lesz egészen tökéletes az eredmény: a pálcika az ablakkeret szélénél élesen elmetszi a matricát,pontosan követve luk szélének vonalát. Fóka | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140606 | 2009. augusztus 25. 21:55 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Nos, attól tartok, a szürke ablak az szürke marad, semmi fény sem fog átjönni rajta, hacsak nem teszel belülre valami fényforrást. Szóval szerintem mindenképpen ki kellene vagdosni az ablakok helyét. Ez nem is olyan nehéz :-) Csupán egy kis hosszúkás, pálcikaszerű műanyagdarabot (mondjuk az öntőkeretről) kell olyan keresztmetszetűre faragni, ami pontosan beleillik az ablaknyílásba. Amikor a matrica megszárad, ezzel a kis céleszközzel tökéletesen ki lehet luggatni az ablakokat. A régi Airfix makettekhez gyárilag is mellékeltek ilyen ablaklukasztó alkatrészt. Tehát a te esetedben én a következőket csinálnám: 1) Először is, ha a cucc fehér műanyagból van, akkor a törzs belső felét teljes egészében befestem sötétszürkére. A fehér belső ugyanis kívülről látszana, és rendkívül rontaná az élethűséget. 2) Elkészítem a makettet teljesen, és minden színt ráfestek, amit kell (valószínűleg a teteje fehér, az alja szürke vagy ezüst, a belépőélek alumíniumszínűek, meg "coroguard", ilyesmi). 3) Jöhet a matricázás: az ablakcsíkot is felrakom, ügyelve arra, hogy a nyomtatott szürke ablakok pontosan a törzsön kivágott lukakra essenek. 4) A formára faragott műanyagpálcikával kiluggatom a matricát az ablakoknál. Ha a pálcika vége nem hegyes, hanem sík, akkor jó eséllyel teljesen egyenltes lesz a matricán ejtett nyílások széle, körben az ablakoknál. Ha mégis kis cafrangok maradnak, azt egy-egy csepp matricalágyító folyadékkal, majd a céleszköz ismételt beszúrásával lehet tökéletesen eltüntetni. 5) És csak most jöhet a Clearfix. Az eredmény: a bonyolult matrica teljes szépségében látható, az ablakok valódi nyílások, a clearfix minden szürke matricánál tökéletesebben adja vissza a valóságot, a kabinbelső sötét, oldalról nézve pedig mégiscsak át lehet látni az ablakokon át a törzsön - kell-e több?... A sok filózás eredménye a minél tökéletesebb makett, így van ez rendjén. Inkább a töprengés tartson sokáig, mint az eltolt makett feletti kesergés :-) | |||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 140605 | 2009. augusztus 25. 20:49 | ||||||||||||||||||||||
Szevasz, tévedtem (nem voltam itthon, nem jól emlékeztem), mégsincs átlátszó műanyag ablakcsík a maketthez. A matrica elég bonyolult, és most elsőre nem biztos, hogy összejönne egy ugyanolyan színárnyalat kikevert festékből. Olvasva a megoldási javaslataidat, a következőre jutottam: 1. az ablakok törzsön lévő részét belülről lefestem sötétszürkével, hogy ne üssön át a fehér, legyen háttere a belső térnek 2. összeállítom a két törzsfelet, majd felteszem a matricát 3. kivágom az ablakok helyét, hogy lyukak képződjenek, majd clearfix-et cseppentek beléjük. kérdés, hogy az ablakokra eső matrica pontos kivágása a felragasztás után megoldható-e? Másik, hogy a matricán középszürke színnel imitálták az ablakokat. Nade ha mögöttük üres tér van (a maketten a kivágott ablaksor), vajon milyen színben megy át rajtuk a fény? Középszürkéből némileg áttetsző szürke lehet? Bocs, hogy ennyit filózom ezen, de nem akarok műanyag játék-kinézetű makettet. Üdv, Tamás | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140604 | 2009. augusztus 25. 18:59 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ha van kivágott ablak a maketten, én mindig meg szoktam tartani. Ha az ablakcsík-matrica takarná őket, akkor inkább festem (fújom) a csíkot. Az esetek többségében ez még szebb is lesz, mint a matrica. Ha bonyolultabb a csík (pl. több, különböző színű sávból áll össze), akkor kicsit macerásabb a festés, de szerintem megéri. Esetleg az ablakok vonalán kívül eső részhez a matricát is fel lehet használni - hamarjában a régi Aeroflot két csíkból álló díszítésének alsó fele jut eszembe példaként. Ha van átlátszó műanyag is az ablakokhoz, akkor három lehetőség van. 1) Az ablakcsíkot még a törzsfelek összeragasztása előtt festjük fel, és ha megszárad, akkor rakjuk be az ablakokat. Kicsit nehezebb lesz utána a törzzsel dolgozni, mert vigyázni kell a már elkészült festésre, továbbá -ha az ablakcsík az orr-résznél összeér- a felület eldolgozása után újra kell fújni azon a részen. Viszont a többi szín (fehér, ezüst, szürke stb.) a törzs összeállítása után jól maszkolható, az eredmény pedig szebb lesz, mint a 2) megoldás. 2) Az ablakcsíkot akkor festjük, amikor már össze van állítva a törzs, benne az ablakokkal. A maszkolást ilyen esetben a legcélszerűbb a régebben már kitárgyalt gyurmaragasztóval csinálni, mert a fólia -főleg kis ablakok esetében- reménytelen, a maszkolófolyadék pedig belefolyik és beleszárad az ablakok melletti résekbe, onnan eltávolítani pedig nagyon keserves. Az eredmény nem mindig tökéletes, tűecsettel, híg festékkel lehet korrigálni. 3) A műanyag ablakokat nem rakjuk bele a törzsbe. A teljes összeállítás után festjük a csíkot, az eredmény így a legszebb. Aztán az ablakokat fogpiszkáló végére tett clearfix-cseppel töltjük ki - az összkép minden várakozást felülmúl. +1) A legtöbb kolléga valószínűleg azt mondaná, hogy inkább be kell tömíteni az ablakokat, és mehet rá a matrica :-) Én mindenesetre a fenti 3 módszerhez szoktam hozzá. Fóka | |||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 140603 | 2009. augusztus 25. 15:33 | ||||||||||||||||||||||
Helló, annyi a problémám (lévén, hogy sosem készítettem még utasgépet), hogy a matrica takarja az ablakokat, amelyeknek viszont kivágott helyük és átlátszó műanyag paneljük van gyárilag. Melyiket használjam fel? Mert a matricán messziről lerí, hogy papír (amúgy is akarok koszolást a gépre, hogy ne utazási irodás fílingje legyen), egyenként meg nyilván nem fogom kivágni mind a 100 darab, 1,5 négyzet-mm-es ablakocskát... | |||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 140602 | 2009. augusztus 16. 19:14 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy Revell 1/144-es Concorde. Zacsiban (doboz nélkül),plusz Braz gyanta Engines és Windscreen. Egyben 5000 pénz. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 140601 | 2009. augusztus 15. 14:10 | ||||||||||||||||||||||
Schultz | Adatlap | 140600 | 2009. augusztus 15. 13:00 | ||||||||||||||||||||||
Skacok! HA-TSA-ról (C-47) keresek bármilyen fotót, rajzot stb. Ha valaki tud ilyenről neten, az legyen kedves szóljon. Köszi Schultz | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 140599 | 2009. augusztus 15. 11:10 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy Revell A-319 1:144 British Ariways/Germanwings makett. Bontott, nagyobb alkatrészek szárazpróbához levágva. 2500Ft. Magánban keressetek! d.nash@freemail.hu Sanyi | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 140598 | 2009. augusztus 15. 09:14 | ||||||||||||||||||||||
dehogynem. most kell, amikor a gyereknek még nincsenek barátai. Európa közepén vagyunk, repülővel minden elérhető, a nagyszülők is láthatják a gyereket havonta egyszer vagy kétszer. ráadásul ha kint élsz, a röpködést még meg is engedheted magadnak. vagy egy kényelmes, családi utazóautót. a gyereknek is jó, kapásból két nyelven fog megtanulni. ha nagyon ragaszkodsz hozzá, a magyar vizsgákat is megcsinálhatja, mint az unokatestvéreim, bár ennek inkább csak érzelmi oldala van. szóval hajrá. :) | |||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140597 | 2009. augusztus 15. 08:02 | ||||||||||||||||||||||
Nem akartam senki kedvét elvenni, de a legtöbb értelme annak van, ha valaki kinéz magának valami spéci reptéri szakmát, és megtanulja itt az alapokat. Rámenős, kiválóan megtanul 2 nyelvet. Utána kimegy nyugatra, és ugyanabban a szakmában megpróbál elhelyezkedni. Ha sikerül, összehasonlíthatatlanul jobb körülményekbe kerülhet. Megél tisztességesen egy fizetésből akkor is, ha nem manager. Én megbántam hogy nem hajtottam rá erre. Mondjuk nem volt kedvem németet tanulni az angol után. Meg nem is nagyon szeretem őket. Most már, babával a kezünkben nem vághatunk bele az ismeretlenbe... | |||||||||||||||||||||||||
delcom | Adatlap | 140596 | 2009. augusztus 14. 20:57 | ||||||||||||||||||||||
Es persze udv Cebes kolleganak is. Bocs, hogy nem jelentkeztem sokaig, de nem akartam beleszolni olyan dolgokba/tipusokhoz, amikhez nem ertek. Becsuletesen figyelemmel kovetem a forumot, de valahogyan csak akkor van kedvem hozzaszolni is, ha 747-rol van szo. Meg mindig LHBP? Emlegettel valami mas orszagot is. udv, delcom | |||||||||||||||||||||||||
delcom | Adatlap | 140595 | 2009. augusztus 14. 20:36 | ||||||||||||||||||||||
Ronin, szamomra mindennapos latvany egy 744, attol fuggetlenul minden nap meglepodom ujra es ujra pusztan a meretei miatt. A mai napig emlekszem mikor meg kisrepulokon dolgoztam...egy 73X-rol a legtobb alkatresz eltavolithato puszta kezzel, esetleg nehany munkatars segitsegevel. A 744 eseteben ez nem igaz...a daru a legjobb baratunk. Sok sikert kivanok neked. Szerintem jobban jarsz, ha meg kicsit visszaulsz az iskolapadba, es valami erdekesebb, felelossegteljesebb (ha ez a jo szo?) munkat talalsz valami repteren. A csomagosok is a "gepen dolgoznak", de biztos nem egy leanyalom. Persze valkinek ezt is meg kell csinalni, csak ehhez nem kell raketatudosnak lenni. Fel a fejjel, es megegyszer sok sikert. Hozzaszolasommal senkit nem allt szandekomban megbantani. tisztelettel, delcom, EHAM | |||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140594 | 2009. augusztus 14. 19:32 | ||||||||||||||||||||||
Ne aggódj Momi, aki el tud ijeszteni az csak én magam lehetek.:) Akkora fordulatok vannak mostanság az életemben, hogy nem csodálkoznék ha pár év mulva egy 747-est látnék a visszapillantó tükörben. Amúgy sem ragaszkodnák kizárólag Ferihegyhez. Ha már homár... mondjuk Heathrow, esetleg Luton? Még ne ébresszetek feeel... :) | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140593 | 2009. augusztus 14. 16:06 | ||||||||||||||||||||||
Igen, ebben a méretben van egy Concorde-om és két 747-esem tőlük. :) | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140592 | 2009. augusztus 14. 16:01 | ||||||||||||||||||||||
van egy Hasegawa Mig 29 is, de azt a saját oldalára dobom fel... | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140591 | 2009. augusztus 14. 16:01 | ||||||||||||||||||||||
lehetetlen egy méret ! a Hellernek volt régen 1:125 | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140589 | 2009. augusztus 14. 15:55 | ||||||||||||||||||||||
Ezen mindig eltűnődöm, hogy miért éppen 1:122? :)) | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140588 | 2009. augusztus 14. 15:53 | ||||||||||||||||||||||
Momi | Adatlap | 140587 | 2009. augusztus 14. 12:19 | ||||||||||||||||||||||
Szia Cébés! Ejnye! A fiatalságot nem elijeszteni kell, hanem megnyerni! Ha nyugdíjba megyünk 20-30 év múlva ki fog dolgozni a reptéren? -:)-:))) momi | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140586 | 2009. augusztus 14. 09:56 | ||||||||||||||||||||||
Fodi, kösz, utánanéztem. Minden rendben, csak frontátvonulás volt. | |||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140585 | 2009. augusztus 13. 20:49 | ||||||||||||||||||||||
Ronin! nyugi, a látványhoz nem lehet hozzászokni. | |||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140584 | 2009. augusztus 13. 18:28 | ||||||||||||||||||||||
Igen tegnap készültek a képek! Szerintem akkor rólad is van kép, mivel mindenre lőttem ami a terasz előtt mozgott...:):):) Mindenesetre a legtöbb kép az EasyJet Boeing körül készült, amin szívem hölgye utazott. Remélem viszontlátod magad valamelyik képen! Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 140583 | 2009. augusztus 13. 18:26 | ||||||||||||||||||||||
Fóka, van moderálás. Én azért megkérdezném, hogy miért törölték, mielőtt elvonulsz, biztos volt rá okuk. | |||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140582 | 2009. augusztus 13. 18:03 | ||||||||||||||||||||||
"Úgy vettem észre hogy ezen a fórumon többen is Ferihegyen dolgoznak. Azt szeretném megtudni, mi kell ahoz hogy valaki egy reptéri felvezető, FOLLOW MEE autó pilótája lehessen?" A kérdésedre egyszerű a válasz... csók! Ennyi kell hozzá... De szerintem ferihegyben ne gondolkozz. Itt tuti nem leszel előteres | |||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 140581 | 2009. augusztus 13. 18:00 | ||||||||||||||||||||||
Ezt tegnap csináltad ugye? 5-ös képen ott sétál a kollégám :D Valahol én is ott voltam az Easy-n. Amúgy gratula a Jumbóhoz.Bár nekünk az MD érdekesebb... | |||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140580 | 2009. augusztus 13. 17:27 | ||||||||||||||||||||||
Amúgy csináltam jópár képet is. Lehet hogy vannak itt olyanok akiknek már megszokott látvány, de részemről majdnem padlót fogtam, mikor begurult elénk életem első, igazi, élőben látott 747 Jumboja. Pláne mikor elvigyorodott...:) Ezt eddig csak könyvben láttam. Üdv: Ronin | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140579 | 2009. augusztus 13. 17:25 | ||||||||||||||||||||||
Jóemberek, nyugtassatok meg, hogy csak valamit félreértek, két tegnapi hozzászólásom technikai okok miatt tűnhetett el, és ezen a fórumon nincs moderáció. Ha mégis, akkor ez volt itt az utolsó bejegyzésem. Fóka | |||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140578 | 2009. augusztus 13. 17:05 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm Zozó, és Toth Gabor! Na igen,azt azért én is sejtettem hogy az utcáról belépve nem fognak ráuszítani az utasokkal teli gépekre...:) Tegnap voltam kint Ferihegyen, barátnőmet tettem fel egy Louton-i gépre. Mivel mostanság szó volt külföldi munkáról, pl: reptéri meló, elgondolkodtam, mi lenne ha? Végülis nem sok embernek lehet ilyen kilátása a munkahelyén...:) Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140577 | 2009. augusztus 13. 11:13 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Nem tudom pontosan, de kell hozzá repülőtéri előélet, elsősorban a forgalmi előtéren zajló tevékenységek, forgalomszervezés, repülőgép kiszolgálás (handling) területéről. Kell az angol nyelvtudás is, hiszen a földi kommunikációban is fontos a szerepük (torony-gép-marshaller) Egyszóval, ha van is hely, nem utcáról keresik rá a jelentkezőket, hanem a "ranglétra" megfelelő helyeiről. Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 140576 | 2009. augusztus 13. 10:53 | ||||||||||||||||||||||
Ronin! Marshaller-nek hívják őket, de tudtommal mostanában nincs felvétel. Ha gondolod, utánakérdezek. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140575 | 2009. augusztus 12. 21:54 | ||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140574 | 2009. augusztus 11. 20:28 | ||||||||||||||||||||||
Szia makettes ! Tu-154 es nincsen az áru között ! csak az olyan gépeket adom el , ami nem repült a Malév színekben ! minden , aminek kicsi köze volt a magyar polgári repüléshez pl a bérelt 707-es , az marad a polcon ! a telefonszámot meg küldöm :) | |||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 140573 | 2009. augusztus 11. 18:36 | ||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Tu-154 is van eladó? üdv. makettes Küld már el légy szí az új számodat!Malév gépekkel kapcsolatban akarok kérdezni. | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140567 | 2009. augusztus 11. 16:08 | ||||||||||||||||||||||
Kislőcsös! Neked kell valami a kollekciómból ? rákényszerültem , hogy megbontsam.. telefonszámot cseréltem egy kis időre , elküldöm azt is ,de a mailen vagyok ! jelentkezz , ha érdekel valami ! | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140566 | 2009. augusztus 11. 16:05 | ||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi ! értem én az ÚÚÚtálom kifejezést ! :)) én sem ugy gondoltam ! Tu-114 ből még 2 db van otthon . Fóka ma is jön ! | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140565 | 2009. augusztus 11. 14:38 | ||||||||||||||||||||||
Szia Lapi, Szerintem Fóka is tudja, hogy nem komolyan "úúútálom". :)) Köszönöm a felajánlást, de egyelőre nem aktuális, mert az anyagi erőforrásaimat a közelgő egerszegi makettverseny börzéjére tartalékolom, de ha aktuális lesz, megkereslek. Ha esetleg van még egy Tu-114-esed, akkor azzal kezdhetnénk majd a boltot. :)) Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140564 | 2009. augusztus 11. 13:16 | ||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi ! Ne ÚÚÚtáljad a Fókát ! :))) ha kell valami hasonló , keress meg priváton ! találsz még hasonlókat ! ez is nalam pihent .. | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140563 | 2009. augusztus 11. 11:17 | ||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140562 | 2009. augusztus 11. 09:45 | ||||||||||||||||||||||
Szia Fóka ! Igazán szép és ritka NDK makattet szereztél ! a DC-7 est is biztosan ki tudod hozni szépre ! Folytatjuk on-line. kompresszor projekten rajta vagyok ! | |||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140561 | 2009. augusztus 10. 23:02 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Felmondok a katonai flottámnak, újabb hirdetés a Cserebere rovatban... A profiltisztításom lényege: csakis az 1979 előtt gyártott és repült utasszállítók maradnak meg, a további beszerzések tárgya pedig az 1:100-as méretarány - naná, hogy az NDK makettek :-) Új szerzeményemmel képtelen vagyok nem eldicsekedni - ld. a képeket. Lapi, holnap mégis elmegyek azért a DC-7-esért, vétek lenne otthagyni... Fóka | |||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140560 | 2009. augusztus 10. 21:38 | ||||||||||||||||||||||
Mert ilyen géppel repültem Los Angelesbe, oszt gondoltam faragok egyet.(rá :-)) ) | |||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140559 | 2009. augusztus 10. 21:37 | ||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 140558 | 2009. augusztus 10. 10:44 | ||||||||||||||||||||||
Andris Andris, miért kell mindig mindent szétfűrészelni!)): | |||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 140557 | 2009. augusztus 9. 22:44 | ||||||||||||||||||||||
András! a Braz-nak van egy toldó készlete hozzá. Nekem megvolt, de már eladtam. Utánakérdezzek a méreteknek? Szerintem nincs más különbség. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 140556 | 2009. augusztus 9. 13:05 | ||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140555 | 2009. augusztus 9. 12:41 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Beraktam egy hirdetést a csere-bere rovatba. A tartalma miatt itt is ontopic. Profiltisztítás... Fóka | |||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140554 | 2009. augusztus 8. 23:32 | ||||||||||||||||||||||
Tudna valaki segíteni abban, hogy ha a Minicraft Boeing 777/200-ból 300-ast szeretnék építeni, hova és mekkora toldást kell beépíteni, és kell e még mással variálni? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Szia!
Sok sikert! Annyit még hozzátennék, hogy az ablakok lyuggatásával mindenképpen meg kell várni azt, hogy a matrica tökéletesen megszáradjon (2-3 nap). Egyszer még nedvesen próbáltam, és csúnyán beszakadozott.
Véletlenül éppen tegnap jött meg egy régi Airfix 747-es készletem az eBay-ről, úgyhogy meg is tudom mutatni, milyen az Airfix gyárilag mellékelt céleszköze.
Fóka