<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Ronin | Adatlap | 140580 | 2009. augusztus 13. 17:27 | ||
Fóka | Adatlap | 140579 | 2009. augusztus 13. 17:25 | ||
Jóemberek, nyugtassatok meg, hogy csak valamit félreértek, két tegnapi hozzászólásom technikai okok miatt tűnhetett el, és ezen a fórumon nincs moderáció. Ha mégis, akkor ez volt itt az utolsó bejegyzésem. Fóka | |||||
Ronin | Adatlap | 140578 | 2009. augusztus 13. 17:05 | ||
Köszönöm Zozó, és Toth Gabor! Na igen,azt azért én is sejtettem hogy az utcáról belépve nem fognak ráuszítani az utasokkal teli gépekre...:) Tegnap voltam kint Ferihegyen, barátnőmet tettem fel egy Louton-i gépre. Mivel mostanság szó volt külföldi munkáról, pl: reptéri meló, elgondolkodtam, mi lenne ha? Végülis nem sok embernek lehet ilyen kilátása a munkahelyén...:) Üdv:Ronin | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140577 | 2009. augusztus 13. 11:13 | ||
Szia! Nem tudom pontosan, de kell hozzá repülőtéri előélet, elsősorban a forgalmi előtéren zajló tevékenységek, forgalomszervezés, repülőgép kiszolgálás (handling) területéről. Kell az angol nyelvtudás is, hiszen a földi kommunikációban is fontos a szerepük (torony-gép-marshaller) Egyszóval, ha van is hely, nem utcáról keresik rá a jelentkezőket, hanem a "ranglétra" megfelelő helyeiről. Üdv, T.G. | |||||
Zozó | Adatlap | 140576 | 2009. augusztus 13. 10:53 | ||
Ronin! Marshaller-nek hívják őket, de tudtommal mostanában nincs felvétel. Ha gondolod, utánakérdezek. Üdv Zoli | |||||
Ronin | Adatlap | 140575 | 2009. augusztus 12. 21:54 | ||
Lapi | Adatlap | 140574 | 2009. augusztus 11. 20:28 | ||
Szia makettes ! Tu-154 es nincsen az áru között ! csak az olyan gépeket adom el , ami nem repült a Malév színekben ! minden , aminek kicsi köze volt a magyar polgári repüléshez pl a bérelt 707-es , az marad a polcon ! a telefonszámot meg küldöm :) | |||||
makettes | Adatlap | 140573 | 2009. augusztus 11. 18:36 | ||
Szia Lapi! Tu-154 is van eladó? üdv. makettes Küld már el légy szí az új számodat!Malév gépekkel kapcsolatban akarok kérdezni. | |||||
Lapi | Adatlap | 140567 | 2009. augusztus 11. 16:08 | ||
Kislőcsös! Neked kell valami a kollekciómból ? rákényszerültem , hogy megbontsam.. telefonszámot cseréltem egy kis időre , elküldöm azt is ,de a mailen vagyok ! jelentkezz , ha érdekel valami ! | |||||
Lapi | Adatlap | 140566 | 2009. augusztus 11. 16:05 | ||
Szia Tibcsi ! értem én az ÚÚÚtálom kifejezést ! :)) én sem ugy gondoltam ! Tu-114 ből még 2 db van otthon . Fóka ma is jön ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140565 | 2009. augusztus 11. 14:38 | ||
Szia Lapi, Szerintem Fóka is tudja, hogy nem komolyan "úúútálom". :)) Köszönöm a felajánlást, de egyelőre nem aktuális, mert az anyagi erőforrásaimat a közelgő egerszegi makettverseny börzéjére tartalékolom, de ha aktuális lesz, megkereslek. Ha esetleg van még egy Tu-114-esed, akkor azzal kezdhetnénk majd a boltot. :)) Üdv: Tibcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 140564 | 2009. augusztus 11. 13:16 | ||
Szia Tibcsi ! Ne ÚÚÚtáljad a Fókát ! :))) ha kell valami hasonló , keress meg priváton ! találsz még hasonlókat ! ez is nalam pihent .. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140563 | 2009. augusztus 11. 11:17 | ||
Lapi | Adatlap | 140562 | 2009. augusztus 11. 09:45 | ||
Szia Fóka ! Igazán szép és ritka NDK makattet szereztél ! a DC-7 est is biztosan ki tudod hozni szépre ! Folytatjuk on-line. kompresszor projekten rajta vagyok ! | |||||
Fóka | Adatlap | 140561 | 2009. augusztus 10. 23:02 | ||
Sziasztok! Felmondok a katonai flottámnak, újabb hirdetés a Cserebere rovatban... A profiltisztításom lényege: csakis az 1979 előtt gyártott és repült utasszállítók maradnak meg, a további beszerzések tárgya pedig az 1:100-as méretarány - naná, hogy az NDK makettek :-) Új szerzeményemmel képtelen vagyok nem eldicsekedni - ld. a képeket. Lapi, holnap mégis elmegyek azért a DC-7-esért, vétek lenne otthagyni... Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140560 | 2009. augusztus 10. 21:38 | ||
Mert ilyen géppel repültem Los Angelesbe, oszt gondoltam faragok egyet.(rá :-)) ) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140559 | 2009. augusztus 10. 21:37 | ||
salou | Adatlap | 140558 | 2009. augusztus 10. 10:44 | ||
Andris Andris, miért kell mindig mindent szétfűrészelni!)): | |||||
Zozó | Adatlap | 140557 | 2009. augusztus 9. 22:44 | ||
András! a Braz-nak van egy toldó készlete hozzá. Nekem megvolt, de már eladtam. Utánakérdezzek a méreteknek? Szerintem nincs más különbség. Üdv Zoli | |||||
Fodi | Adatlap | 140556 | 2009. augusztus 9. 13:05 | ||
Fóka | Adatlap | 140555 | 2009. augusztus 9. 12:41 | ||
Sziasztok! Beraktam egy hirdetést a csere-bere rovatba. A tartalma miatt itt is ontopic. Profiltisztítás... Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140554 | 2009. augusztus 8. 23:32 | ||
Tudna valaki segíteni abban, hogy ha a Minicraft Boeing 777/200-ból 300-ast szeretnék építeni, hova és mekkora toldást kell beépíteni, és kell e még mással variálni? | |||||
Muzzy | Adatlap | 140552 | 2009. augusztus 6. 18:23 | ||
Attila! Írj Mekettéknek, mert csak Ők tudják módosítani az email címedet!. (én is így jártam) Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 140551 | 2009. augusztus 6. 09:54 | ||
Szia Lapi, és a többiek! A korábbi címemet szociális fóbia miatt kinyírtam, de azóta csináltam egy másikat. Viszont képtelen vagyok itt az adatlapomban módosítani. Ahányszor beírom, mindig a régi jön vissza :-/ Még dolgozom a problémán... Lapi, mindjárt írok a címedre. Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 140550 | 2009. augusztus 6. 00:10 | ||
Szia Fóka ! keress meg kérlek priváton ! az e-mailed nem jó cim... | |||||
Zozó | Adatlap | 140547 | 2009. július 24. 14:27 | ||
Szia! Más szárny, más vezérsíkok, más hajtómű. Egyszerűbb, ha a 800-ból indulsz ki. Csak ki kell vágni a törzsből elől-hátul. Zoli | |||||
Muzzy | Adatlap | 140546 | 2009. július 24. 14:23 | ||
Sys! És a szárny átépítését is figyelembe vetted? Ha jól tudom az NG-k más szárnyakat kaptak. Muzzy | |||||
sys | Adatlap | 140545 | 2009. július 24. 12:31 | ||
Sziasztok! A Boeing 737-300 változata "átfaragható" -700 - as változattá? (Ha jól tudom, ezen két változat sárkányának méretei egyeznek meg, de javítsatok ki ha tévedek.) Ha igen: mik a külső eltérések? A segítségeteket előre is köszönöm. Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140544 | 2009. július 22. 09:27 | ||
Igen, amikor néhány éve Pulában álltam a piros lámpánál, a fejünk felett, tök alacsonyan jött be leszállni egy 154-es. Na mondom magamban, jó helyre jöttünk. :-)) | |||||
L.P | Adatlap | 140543 | 2009. július 22. 08:50 | ||
Most szombaton volt, az OrenAir-é. Atlant IL86,Transaero 747-400 reggel,este, és egyéb. | |||||
Newman | Adatlap | 140542 | 2009. július 22. 01:33 | ||
Csak egy jár, az Atlant-Soyuz egyik gépe. Én úgy hallottam, hogy nincs minden héten Tupoljev... | |||||
PETI | Adatlap | 140541 | 2009. július 21. 20:07 | ||
Na ja, meg egy-két Il-86-ost is, gondolom! :) | |||||
L.P | Adatlap | 140540 | 2009. július 21. 12:25 | ||
600 km.-re Pulában, szombatonként,még meglehet csodálni a B2est repülés, és nem utolsó sorban hajtómű indítás közben! | |||||
Newman | Adatlap | 140539 | 2009. július 21. 12:13 | ||
Szia Schultz! Nekem megvan mindkét Eastern Express 154-es. A két makett lényegében ugyanaz, de a függőleges vezérsík tetején található örvényorsó eltérő. Az EE14405-ös kat. számú esetén ez karcsú, így ebből valamilyen korai 154-est lehet építeni. A matricalapon az Aeroflot egyik gépének jelzései vannak, némi hibával. A lajstromszám hibás, de könnyen átalakítható. A másikban (EE14407) a B-2-esnek megfelelő alkatrészt adják. Ebben a dobozban a Pulkovo RA-85552-es lajstromú gépéhez adnak matricát. A makett maga szerintem nem rossz. Sorja van rajta, de nem veszélyes. Alakhűségre jó, a panelvonalak vésttek. A maketthez sajnos nem adnak futókat, ez a készlet legnagyobb hibája. Adnak hozzá viszont egy Tupoljev emblémás állványt. Üdv.: Péter | |||||
Schultz | Adatlap | 140538 | 2009. július 21. 11:19 | ||
Egyébként tud bárki tapasztalatokról beszámolni Eastern Express gépről? Minőség, panelezés, sorja stb? | |||||
PETI | Adatlap | 140537 | 2009. július 21. 09:15 | ||
Az lehet, hogy másik matricával jön majd. | |||||
Schultz | Adatlap | 140536 | 2009. július 21. 05:44 | ||
Lehet hogy erre gondolok, nem tudom, hannantson láttam hogy Future Releases :) | |||||
DrJoci | Adatlap | 140535 | 2009. július 20. 20:38 | ||
Boeing 737-300 -as makettet keresnék 1/144 ha lehetséges (gondolom mivel van hozzá matrica ezért van ilyen gép is) köszi :) drjoci1@freemail.hu | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140534 | 2009. július 20. 19:35 | ||
Átlátszó műanyagok. | |||||
PETI | Adatlap | 140533 | 2009. július 20. 12:30 | ||
Schultz | Adatlap | 140532 | 2009. július 20. 10:12 | ||
Sziasztok! Ugyan még csak tervezési szinten van, és nem is 144es, hanem 200as léptékű, de az Eastern Express ki fogja dobni a B2-es 154est. Gyanítom a Zvezda sikerén felbuzdulva, kiváncsian várom tudja-e hozni a minőséget :) | |||||
Carbonos | Adatlap | 140531 | 2009. július 20. 07:33 | ||
Nemsokára egyben a törzs kompletten, az alkatrészek majdnem készen vannak. Cébés várnám a képeket a hasáról a folytatáshoz. Köszönöm előre is. Gábor | |||||
MrChef | Adatlap | 140530 | 2009. július 20. 01:18 | ||
Véletlenül kukkantottam e topikba, és örömmel látom, végre van új Tu-154-es makett (a régi, horror minőségű és árú NDK-s után), mert ha még építenék utasgépet, akkor ez lenne (ez volt az első repgép, amin utaztam). A makett ablaküvegei átlátszó műanyagok, vagy matricák? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140529 | 2009. július 20. 00:57 | ||
Igazad van ! Én is olyanra fogom! -Köszönöm. | |||||
marczy | Adatlap | 140528 | 2009. július 19. 21:30 | ||
Szia! Én a futót Antrazit matt-ra szoktam festeni! Az eredeti fotókon is ilyennek tűnik! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140527 | 2009. július 19. 14:25 | ||
Sziasztok! Két dologban kérném a tanácsotok! -A futók gumijait milyen színűre szoktátok festeni? Sima matt fekete? Tudom ,hogy az eredetiek ilyen színűek ,de egy kis szürkét/fehéret nem szoktatok hozzá keverni? ..és ,ha egy kis fénnyel megbolondítanám? Lehet ,hogy dobna a látványon ,nem ? A másik kérdésem, Az ablaksor matrica lesz. De ,ha arra ráfújom a lakkot akkor nem töredeznek be az ablakok? Előre is köszönöm! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 140526 | 2009. július 19. 14:21 | ||
Kösz! A pilótakabin plexijét maszkoltad vagy matrica? | |||||
makettes | Adatlap | 140525 | 2009. július 19. 12:25 | ||
Lapi! Ezeknek mi lesz a sorsuk? üdv. | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140524 | 2009. július 18. 13:30 | ||
Lapi! Nem kaptam választ a makettel kapcsolatban, próbáltalak hívni is, de semmi eredmény! Jelezd légyszíves a szándékodat! | |||||
Lapi | Adatlap | 140523 | 2009. július 18. 12:16 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Amúgy csináltam jópár képet is. Lehet hogy vannak itt olyanok akiknek már megszokott látvány, de részemről majdnem padlót fogtam, mikor begurult elénk életem első, igazi, élőben látott 747 Jumboja. Pláne mikor elvigyorodott...:) Ezt eddig csak könyvben láttam.
Üdv: Ronin