<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Airlinerfan | Adatlap | 140764 | 2009. október 27. 13:17 | ||
Az e-mail címem lemaradt: atta.v43@indamail.hu | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140763 | 2009. október 27. 13:13 | ||
Sziasztok! 1:144 méretarányban, Boeing 767-hez nincs valakinek felesleges pilótaablak-matricája? Az is nagyon megfelelne, ha valaki tudna egyet nyomtatni matricalapra! Aki tudna segíteni, légyszi jelezze, fontos lenne! | |||||
viper | Adatlap | 140762 | 2009. október 27. 00:11 | ||
Ronin | Adatlap | 140761 | 2009. október 23. 22:05 | ||
Sziasztok! nincs valakinek haszálható tervrajza a Boeing 747 200-ról? Igazából az érdekelne hogy mennyivel kell megkúrtítanom a 400-as gép púpját, hogy VC-25 legyen belőlle. Üdv:Ronin | |||||
Kakukk | Adatlap | 140760 | 2009. október 21. 21:55 | ||
Gyorsan így mentettem el,azt csak ugy odaírtam h ne írjak felül semmit :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140759 | 2009. október 21. 21:50 | ||
Jó lesz! :) Ha jól látom, ez egy "B-2" verzió, nem pedig "M", mint ahogy a kép nevében van. | |||||
Kakukk | Adatlap | 140758 | 2009. október 21. 21:18 | ||
Természetesen még nincs kész:) | |||||
Kakukk | Adatlap | 140757 | 2009. október 21. 21:17 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140756 | 2009. október 21. 20:35 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140755 | 2009. október 21. 20:24 | ||
Szerintem ott égett fémrács van. www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1590214/L/ www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1566817/L/ www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Tupolev-Tu-154B-2/1565098/L/ www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1513321/L/ www.airliners.net/photo/KMV---Kavkazskie/Tupolev-Tu-154B-2/1509106/L/ Talán ennyi elég lesz. :) | |||||
Kakukk | Adatlap | 140754 | 2009. október 21. 19:56 | ||
Azokra igen,kéne róla kép :S közelebbi vagy legalábbis olyan amin lehet látni mi van ott. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140753 | 2009. október 21. 19:50 | ||
A sugárfordítókra gondolsz? | |||||
Kakukk | Adatlap | 140752 | 2009. október 21. 19:46 | ||
Lapi | Adatlap | 140751 | 2009. október 21. 09:16 | ||
Szia Ronin ! érdekel a még a 747 ? nem jeleztél vissza. irj mailt, hogy egyezkedjünk ! már ha kell. | |||||
Ronin | Adatlap | 140750 | 2009. október 20. 21:46 | ||
Szia Fóka! Megérkezett a matricalap! Köszönöm! Üdv:Ronin | |||||
Gyula | Adatlap | 140749 | 2009. október 19. 17:18 | ||
Szia Viper! Szombat délután mintha 1 db még lett volna a polcon náluk. Telefonon kérdezz rá az üzletben! üdv: Gyula | |||||
zoli1989 | Adatlap | 140748 | 2009. október 19. 16:51 | ||
Békéscsabán már láttam a börzén a zvezda 767-est | |||||
viper | Adatlap | 140747 | 2009. október 19. 15:55 | ||
Sziasztok! A Zvezda 767-esről nem tudtok valamit? Úgy volt hogy még a nyáron megjelenik a jatek-makett áruházban, de a honlapon még mindig nincs fent. Csak úgy meg nem akarok kimenni oda, mert nincs olyan közel. üdv | |||||
Lapi | Adatlap | 140746 | 2009. október 14. 10:37 | ||
Szia Ronin ! ment a válasz priváton ! | |||||
Ronin | Adatlap | 140745 | 2009. október 13. 20:13 | ||
Fóka, és Lapi! Köszi a felajánlásokat! Fóka! Az Air F.. matricák mindenképpen kellenének! Tudod mit kerestem már ezt az ívet? Le is mondtam róla, ezért szántam rá magam a nyomtatásra. Lapi! ami a donor 747-et illeti, az is érdekel beszéljük meg a részleteket. De mit értesz donor alatt? Kérlek írjatok a dombitamaskukacfreemail.hu ra. Üdv:Ronin | |||||
Lapi | Adatlap | 140744 | 2009. október 13. 18:06 | ||
Szia Ronin ! Elfelejtettem mondani, ha kell, van egy rewell 747-400 as donorom otthon... bagóért a Tiéd lehet, mert én csak az1/100 at tartom meg ! a Fókának nagyon igaza van az Air Force One matricával kapcsolatban, én próbáltam már, nem volt rossz. üdv | |||||
Fóka | Adatlap | 140743 | 2009. október 13. 16:55 | ||
...a Revell és az Airfix 747-200-as 1:144-es, ezt elfelejtettem írni. | |||||
Fóka | Adatlap | 140742 | 2009. október 13. 16:54 | ||
Szia Ronin! Én történetesen éppen két 747 200-ast is csinálok párhuzamosan, a Revellét meg az Airfix-ét. Ha választani kell, a Revell verzió a jobb. Mérethelyesebb, kicsit részletesebb, bár a hajtóművekkel elég sokat kell küszködni. Az eBay-en általában mindkettő fellelhető. Van viszont egy Air Force One érintetlen matricalapom Boeing 707-re 1:100-as méretarányban, nem érdekel? Szerintem a nagyobb feliratok éppen passzolnak az 1:144-es Jumbóra, merthogy a két típus között kb. 2:3 a főbb méretek arány. Szívesen od'adom, én biztosan nem fogom felhasználni. Fóka | |||||
Ronin | Adatlap | 140741 | 2009. október 13. 16:13 | ||
Köszi Lapi! Igazából két elképzelésem van, amit szeretnék megvalósítani. Az egyik a régi szép álmom az Air Force One. Ez lenne a 200-as törzs. Nekem viszont momentán egy 400-asom van, és még nem döntöttem el hogy megkúrtítsam a púpját, vagy inkább alternatív megoldásként az United jelzéseibe öltöztetem. Szerintem a matricát mindkettőhöz kiszerkesztem, legfeljebb jó lesz az később. Ja és hogy miért 1:144? Igy kaphat az A verzió két kisérő F15-öt is...:) Üdv:Ronin | |||||
Lapi | Adatlap | 140740 | 2009. október 13. 07:51 | ||
Lapi | Adatlap | 140739 | 2009. október 13. 07:49 | ||
Szia Ronin ! jól mondod a törzs nem változik ! a púp hossza változik, a rajta lévő ablakok számával együtt. a sárny végére winglet kerül, illetve más a hajtómű a 400-on. azt, hogy 144-ben ki gyártja szépen ? nem tudom... én egy Doyusha 1/100 Jumbót kaszaboltam széjjel.. kb 1 hónapot dolgoztam rajta.. | |||||
Ronin | Adatlap | 140738 | 2009. október 12. 22:30 | ||
Izé.. rörzs=törzs... :):):) | |||||
Ronin | Adatlap | 140737 | 2009. október 12. 22:29 | ||
Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Ki gyártja a legszebb Boeing 747-200 at 1:144 méretben? A másik: a 200, és a 400-as rörzs csak a púp hosszában más, vagy a törzshosz is válozik? Matrica nyomtatáson töröm a fejem. Köszi! Ronin | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140736 | 2009. október 10. 17:16 | ||
Szia Lapi, Oké, semmi gond, nekem is bedöglött otthon a gépem, csak a melóhelyről tudtam volna netezni. A többit levélben. :) T. | |||||
Lapi | Adatlap | 140735 | 2009. október 9. 19:10 | ||
Szia Tibcsi ! ne haragudj a sok késésért ! nem vagyok egy link alak, csak "problémáim" vannak. Fóka tudja .. szabad a vásár újra (sajnos), most van újra net, meg telefon. még mindig nincs meló, csak alkalmi túlélés. el kell adnom néhány gépet ! priváton egyezkedjünk ! köszi a türelmedet ! | |||||
Fóka | Adatlap | 140733 | 2009. október 6. 14:13 | ||
Na, ez nem sikerült, nem mentek át a cirill karaktereim. Sz'al a kriksz-kraksz helyett a fenti szöveg olvasandó. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140731 | 2009. október 6. 14:11 | ||
Fóka | Adatlap | 140730 | 2009. október 6. 14:10 | ||
...persze mások sem igazán jeleskednek nyelvi hagyományaik megőrzésében: képtelen vagyok megérteni, hogy a hazai repülőgépiparukra egykor méltán büszke oroszok miért ezt a cseppet sem oroszos nevet adták a repülőgépüknek, hogy Суперджэт - azaz Szuperdzset X-(( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140729 | 2009. október 6. 14:07 | ||
Nekem a legjobban a Condor(?) cég Mig makettdobozai tetszenek: "MICOYAN MiG-31" | |||||
Fóka | Adatlap | 140728 | 2009. október 6. 14:04 | ||
Kedves kollégák, nem kötekedésképpen, de a jelenleg még érvényes helyesírási szabályok szerint a lent említett tervezőiroda neve így néz ki: Szuhoj. Manapság nyilván sokkal trendibb az angol írásmód, de azért titkon remélem, hogy egy darabig még Iljusin sem lesz Ilyushin, és Jakovlev sem Yakovlev... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140727 | 2009. október 6. 08:14 | ||
izé... tudtommal bocs.. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140726 | 2009. október 6. 08:14 | ||
Még nagyon új a gép, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Zvezda rámozdul. És akkor majd a Revell is. :)) Tudzommal jelenleg még nincs makettváltozata. Leszámítva persze a gyár által készített demo maketteket. :)) | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140725 | 2009. október 6. 01:18 | ||
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy valamelyik makett gyártó cég a közel jövőben ki fogja-e adni a Sukhoi Superjet 100-at? | |||||
sanyi | Adatlap | 140724 | 2009. október 3. 15:51 | ||
Szia Barátom! Köszönöm a segítséget! Nem rossz dolgok vannak a twosix-nél... Jó hétvégét! Sanyi | |||||
lacee | Adatlap | 140723 | 2009. október 3. 14:30 | ||
Azt hittem rosszul másoltam be,de ezek szerint csak a fő oldalt lehet belinkelni. A screen printed decals 1/144 scale címszó alatt találod őket, tu 154-re rákeresve. | |||||
lacee | Adatlap | 140722 | 2009. október 3. 14:25 | ||
lacee | Adatlap | 140721 | 2009. október 3. 14:15 | ||
lacee | Adatlap | 140720 | 2009. október 3. 14:09 | ||
Szia, Több cég is kiadott már elég sokféle matricát TU-154M-hez. Kazahot például az F-DCAL: www.f-dcal.fr/pages/laser/14707.html Üdv, lacee | |||||
sanyi | Adatlap | 140719 | 2009. október 3. 13:15 | ||
Sziasztok! TU-154M-hez keresek 144-es matricát. Azt tudom hogy van HAD, de másról nem hallottatok esetleg? Főleg kazah, vagy valami kis légitársaság érdekelne. Üdv Sanyi | |||||
Fóka | Adatlap | 140718 | 2009. október 1. 20:58 | ||
Ha a lakkot egyenletesen és megfolyástól mentesen fújták, elvileg egyenletes vastagsgúnak (illetve inkább vékonyságúnak) kell lennie a résekben is, ezért a napsütéstől ott is rendesen kivilágosodik. Aztán meg 1-2 hét alatt azért nem kezdi ki a nap annyira a makettet. Az én utasgépeim legalábbis nem sínylették meg. Ha viszont kint felejtenénk a cuccot a napon hónapokra - hát akkor valószínűleg sikerrel reprodukálnánk a valódi időjárási hatások okozta elhasználódást, és előállítanánk a múzeumok évek-évtizedek alatt elkopott festésű repülőgépeinek makettjét :-) De még a matricák kifakulása is csak hosszú-hosszú napozás után következne be. Egyébként nem is feltétlenül a tűző napra kell kirakni a makettet, szórt fény is elegendő. A felejthető emlékű Humbrol korszakomban figyeltem meg, hogy a polcon álló makettjeim azon fele, ami a szoba felé néz, kevésbé sárgul, mint a szekrény belseje felé néző. Azaz még az is számított, hogy a szoba felől mennyi fényt kapott a festés. Eléggé megrázó felismerés volt. Hasonló megfigyelést tettem az ajtókkal. Mármint a valódiakkal a lakásban. Egyidőben fehérre mázolt ajtóink közül a leggyorsabban és legrútabbul az az ajtófelület sárgult el, ami a budi belsejében volt, merthogy ott sohasem érte természetes fény. És hát a Trinát zománc és az olcsóbb makettfestékek között ilyesmiben nem sok különbséget tapasztaltam. | |||||
MoMi | Adatlap | 140717 | 2009. október 1. 12:44 | ||
Sziasztok! Hát az UV csodákat tud tenni! Mi 1:1-ben ezért fedünk UV álló festékkel-LAKKAL a VÉGÉN. momi | |||||
MrChef | Adatlap | 140716 | 2009. október 1. 12:32 | ||
A résekben így is megmarad a nem kívánt szín. Elég meredek ötletnek tűnik nekem ez a napon való aszalás. Mi történik a ragasztással, meg még pár érzékeny dologgal? | |||||
Fóka | Adatlap | 140715 | 2009. október 1. 12:09 | ||
Szia Ronin! Gratulálok :-) Az én tapasztalatom ráadásul az, hogy egy napoztatással kivilágosított makett nem sárgul vissza, vagy legalábbis sokkal lassabban. Én régen Humbrol lakkot fújtam pár utasszállító repülőgépemre, és az eredetileg fehér felületek az évek során elkeserítően sárgák lettek. A napozás azonban látványosat javított rajtuk, és azóta sem jelentkezett számottevő sárgulás. Fóka | |||||
Ronin | Adatlap | 140714 | 2009. október 1. 10:53 | ||
Sziasztok! Ha még emlékeztek rá, két héttel ezelőtt kisérletbe kezdtem, hogy megnézzem, a nap fénye képes-e kifakítani a megsárgult lakkot. Íme a képek, előte, és két héttel később. Azt hiszem a külömbség magáért beszél. A Tomcat esetében már nem látszik akkora külömbség, mivel ő akkor már három napja napozott, és alapból sem volt annyira vészes. Amúgy ő a Testors tasakos akrilját viseli. Az Aston Martin Humbrol lakkot kapott vagy 15 éve. A háttérben látható Echto1-en kipróbálom hogy mi történik a megsárgult fehér festékkel. Üdv: Ronin | |||||
Fóka | Adatlap | 140712 | 2009. szeptember 27. 19:42 | ||
- - - Helyesbítés - - - Minden makett elkészülte után óhatatlanul bekövetkezik az a pillanat, amikor az emberfia rájön, hogy valamit elfelejtett. Én az imént készre jelentettem a Doyusha 707-esemet, aztán pár perce rájöttem, hogy elmulasztottam megfesteni a szélvédők feletti négy kis ablakot. Ezt azóta természetesen pótoltam. Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |