/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Airlinerfan 140764 2009. október 27. 13:17
Válasz erre
Az e-mail címem lemaradt: atta.v43@indamail.hu
Airlinerfan 140763 2009. október 27. 13:13
Válasz erre
Sziasztok!

1:144 méretarányban, Boeing 767-hez nincs valakinek felesleges pilótaablak-matricája? Az is nagyon megfelelne, ha valaki tudna egyet nyomtatni matricalapra! Aki tudna segíteni, légyszi jelezze, fontos lenne!
viper 140762 2009. október 27. 00:11
Válasz erre
Ronin 140761 2009. október 23. 22:05
Válasz erre
Sziasztok! nincs valakinek haszálható tervrajza a Boeing 747 200-ról? Igazából az érdekelne hogy mennyivel kell megkúrtítanom a 400-as gép púpját, hogy VC-25 legyen belőlle.
Üdv:Ronin
Kakukk 140760 2009. október 21. 21:55
Válasz erre
Gyorsan így mentettem el,azt csak ugy odaírtam h ne írjak felül semmit :)
Tibcsi 140759 2009. október 21. 21:50
Válasz erre
Jó lesz! :) Ha jól látom, ez egy "B-2" verzió, nem pedig "M", mint ahogy a kép nevében van.
Kakukk 140758 2009. október 21. 21:18
Válasz erre
Természetesen még nincs kész:)
Kakukk 140757 2009. október 21. 21:17
Válasz erre
Tu154m
Tu154m

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Ehhez kellett:
Tibcsi 140756 2009. október 21. 20:35
Válasz erre
Tibcsi 140755 2009. október 21. 20:24
Válasz erre
Kakukk 140754 2009. október 21. 19:56
Válasz erre
Azokra igen,kéne róla kép :S közelebbi vagy legalábbis olyan amin lehet látni mi van ott.
Tibcsi 140753 2009. október 21. 19:50
Válasz erre
Kakukk 140752 2009. október 21. 19:46
Válasz erre
tu154hat
tu154hat

Sziasztok!
Kéne kép ill. info a Tu154esnek ezen hajtóműrészéről.
Lapi 140751 2009. október 21. 09:16
Válasz erre
Szia Ronin !

érdekel a még a 747 ?
nem jeleztél vissza.

irj mailt, hogy egyezkedjünk !
már ha kell.
Ronin 140750 2009. október 20. 21:46
Válasz erre
Szia Fóka!

Megérkezett a matricalap! Köszönöm!

Üdv:Ronin
Gyula 140749 2009. október 19. 17:18
Válasz erre
Szia Viper!

Szombat délután mintha 1 db még lett volna a polcon náluk.
Telefonon kérdezz rá az üzletben!

üdv: Gyula
zoli1989 140748 2009. október 19. 16:51
Válasz erre
Békéscsabán már láttam a börzén a zvezda 767-est
viper 140747 2009. október 19. 15:55
Válasz erre
Sziasztok!

A Zvezda 767-esről nem tudtok valamit? Úgy volt hogy még a nyáron megjelenik a jatek-makett áruházban, de a honlapon még mindig nincs fent. Csak úgy meg nem akarok kimenni oda, mert nincs olyan közel.

üdv
Lapi 140746 2009. október 14. 10:37
Válasz erre
Szia Ronin !

ment a válasz priváton !
Ronin 140745 2009. október 13. 20:13
Válasz erre
Fóka, és Lapi!

Köszi a felajánlásokat!
Fóka! Az Air F.. matricák mindenképpen kellenének! Tudod mit kerestem már ezt az ívet? Le is mondtam róla, ezért szántam rá magam a nyomtatásra.

Lapi! ami a donor 747-et illeti, az is érdekel beszéljük meg a részleteket. De mit értesz donor alatt?
Kérlek írjatok a dombitamaskukacfreemail.hu ra.

Üdv:Ronin
Lapi 140744 2009. október 13. 18:06
Válasz erre
Szia Ronin !

Elfelejtettem mondani, ha kell,
van egy rewell 747-400 as donorom otthon...

bagóért a Tiéd lehet, mert én csak az1/100 at tartom meg !

a Fókának nagyon igaza van az Air Force One matricával kapcsolatban,
én próbáltam már, nem volt rossz.
üdv
Fóka 140743 2009. október 13. 16:55
Válasz erre
...a Revell és az Airfix 747-200-as 1:144-es, ezt elfelejtettem írni.
Fóka 140742 2009. október 13. 16:54
Válasz erre
Szia Ronin!

Én történetesen éppen két 747 200-ast is csinálok párhuzamosan, a Revellét meg az Airfix-ét. Ha választani kell, a Revell verzió a jobb. Mérethelyesebb, kicsit részletesebb, bár a hajtóművekkel elég sokat kell küszködni. Az eBay-en általában mindkettő fellelhető.

Van viszont egy Air Force One érintetlen matricalapom Boeing 707-re 1:100-as méretarányban, nem érdekel? Szerintem a nagyobb feliratok éppen passzolnak az 1:144-es Jumbóra, merthogy a két típus között kb. 2:3 a főbb méretek arány. Szívesen od'adom, én biztosan nem fogom felhasználni.

Fóka
Ronin 140741 2009. október 13. 16:13
Válasz erre
c25_04a
c25_04a
14099
14099

Köszi Lapi!
Igazából két elképzelésem van, amit szeretnék megvalósítani. Az egyik a régi szép álmom az Air Force One. Ez lenne a 200-as törzs. Nekem viszont momentán egy 400-asom van, és még nem döntöttem el hogy megkúrtítsam a púpját, vagy inkább alternatív megoldásként az United jelzéseibe öltöztetem. Szerintem a matricát mindkettőhöz kiszerkesztem, legfeljebb jó lesz az később.
Ja és hogy miért 1:144? Igy kaphat az A verzió két kisérő F15-öt is...:)
Üdv:Ronin
Lapi 140740 2009. október 13. 07:51
Válasz erre
jumbok
jumbok

a kép lemaradt
Lapi 140739 2009. október 13. 07:49
Válasz erre
Szia Ronin !

jól mondod a törzs nem változik !

a púp hossza változik, a rajta lévő ablakok számával együtt.
a sárny végére winglet kerül, illetve más a hajtómű a 400-on.
azt, hogy 144-ben ki gyártja szépen ? nem tudom...

én egy Doyusha 1/100 Jumbót kaszaboltam széjjel..

kb 1 hónapot dolgoztam rajta..
Ronin 140738 2009. október 12. 22:30
Válasz erre
Izé.. rörzs=törzs... :):):)
Ronin 140737 2009. október 12. 22:29
Válasz erre
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Ki gyártja a legszebb Boeing 747-200 at 1:144 méretben? A másik: a 200, és a 400-as rörzs csak a púp hosszában más, vagy a törzshosz is válozik? Matrica nyomtatáson töröm a fejem.
Köszi!
Ronin
Tibcsi 140736 2009. október 10. 17:16
Válasz erre
Szia Lapi,

Oké, semmi gond, nekem is bedöglött otthon a gépem, csak a melóhelyről tudtam volna netezni.

A többit levélben. :)

T.
Lapi 140735 2009. október 9. 19:10
Válasz erre
Szia Tibcsi !

ne haragudj a sok késésért !
nem vagyok egy link alak, csak "problémáim" vannak.
Fóka tudja ..
szabad a vásár újra (sajnos), most van újra net, meg telefon.

még mindig nincs meló, csak alkalmi túlélés.
el kell adnom néhány gépet !

priváton egyezkedjünk !
köszi a türelmedet !
Fóka 140733 2009. október 6. 14:13
Válasz erre
Superjet
Superjet

Na, ez nem sikerült, nem mentek át a cirill karaktereim. Sz'al a kriksz-kraksz helyett a fenti szöveg olvasandó.
Tibcsi 140731 2009. október 6. 14:11
Válasz erre
284.81.1_CON 72014mig-25pu
284.81.1_CON 72014mig-25pu

Illusztráció...
Fóka 140730 2009. október 6. 14:10
Válasz erre
...persze mások sem igazán jeleskednek nyelvi hagyományaik megőrzésében: képtelen vagyok megérteni, hogy a hazai repülőgépiparukra egykor méltán büszke oroszok miért ezt a cseppet sem oroszos nevet adták a repülőgépüknek, hogy Суперджэт - azaz Szuperdzset X-((
Tibcsi 140729 2009. október 6. 14:07
Válasz erre
Nekem a legjobban a Condor(?) cég Mig makettdobozai tetszenek: "MICOYAN MiG-31"
Fóka 140728 2009. október 6. 14:04
Válasz erre
Kedves kollégák, nem kötekedésképpen, de a jelenleg még érvényes helyesírási szabályok szerint a lent említett tervezőiroda neve így néz ki: Szuhoj. Manapság nyilván sokkal trendibb az angol írásmód, de azért titkon remélem, hogy egy darabig még Iljusin sem lesz Ilyushin, és Jakovlev sem Yakovlev...
Tibcsi 140727 2009. október 6. 08:14
Válasz erre
Tibcsi 140726 2009. október 6. 08:14
Válasz erre
Még nagyon új a gép, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Zvezda rámozdul. És akkor majd a Revell is. :))

Tudzommal jelenleg még nincs makettváltozata. Leszámítva persze a gyár által készített demo maketteket. :))
Richyke90 140725 2009. október 6. 01:18
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy valamelyik makett gyártó cég a közel jövőben ki fogja-e adni a Sukhoi Superjet 100-at?
sanyi 140724 2009. október 3. 15:51
Válasz erre
Szia Barátom!
Köszönöm a segítséget! Nem rossz dolgok vannak a twosix-nél...
Jó hétvégét!
Sanyi
lacee 140723 2009. október 3. 14:30
Válasz erre
Azt hittem rosszul másoltam be,de ezek szerint csak a fő oldalt lehet belinkelni.
A screen printed decals 1/144 scale címszó alatt találod őket, tu 154-re rákeresve.
lacee 140722 2009. október 3. 14:25
Válasz erre
lacee 140721 2009. október 3. 14:15
Válasz erre
És még néhány:
(Az S7 például gyönyörű...)

www.twosixdecals.co.uk/epages/62035508.sf/en_GB/
lacee 140720 2009. október 3. 14:09
Válasz erre
Szia,

Több cég is kiadott már elég sokféle matricát TU-154M-hez.
Kazahot például az F-DCAL:

www.f-dcal.fr/pages/laser/14707.html

Üdv,

lacee
sanyi 140719 2009. október 3. 13:15
Válasz erre
Sziasztok!
TU-154M-hez keresek 144-es matricát. Azt tudom hogy van HAD, de másról nem hallottatok esetleg? Főleg kazah, vagy valami kis légitársaság érdekelne.
Üdv
Sanyi
Fóka 140718 2009. október 1. 20:58
Válasz erre
Ha a lakkot egyenletesen és megfolyástól mentesen fújták, elvileg egyenletes vastagsgúnak (illetve inkább vékonyságúnak) kell lennie a résekben is, ezért a napsütéstől ott is rendesen kivilágosodik. Aztán meg 1-2 hét alatt azért nem kezdi ki a nap annyira a makettet. Az én utasgépeim legalábbis nem sínylették meg. Ha viszont kint felejtenénk a cuccot a napon hónapokra - hát akkor valószínűleg sikerrel reprodukálnánk a valódi időjárási hatások okozta elhasználódást, és előállítanánk a múzeumok évek-évtizedek alatt elkopott festésű repülőgépeinek makettjét :-) De még a matricák kifakulása is csak hosszú-hosszú napozás után következne be.

Egyébként nem is feltétlenül a tűző napra kell kirakni a makettet, szórt fény is elegendő. A felejthető emlékű Humbrol korszakomban figyeltem meg, hogy a polcon álló makettjeim azon fele, ami a szoba felé néz, kevésbé sárgul, mint a szekrény belseje felé néző. Azaz még az is számított, hogy a szoba felől mennyi fényt kapott a festés. Eléggé megrázó felismerés volt.

Hasonló megfigyelést tettem az ajtókkal. Mármint a valódiakkal a lakásban. Egyidőben fehérre mázolt ajtóink közül a leggyorsabban és legrútabbul az az ajtófelület sárgult el, ami a budi belsejében volt, merthogy ott sohasem érte természetes fény. És hát a Trinát zománc és az olcsóbb makettfestékek között ilyesmiben nem sok különbséget tapasztaltam.
MoMi 140717 2009. október 1. 12:44
Válasz erre
Sziasztok!

Hát az UV csodákat tud tenni!
Mi 1:1-ben ezért fedünk UV álló festékkel-LAKKAL a VÉGÉN.
momi
MrChef 140716 2009. október 1. 12:32
Válasz erre
A résekben így is megmarad a nem kívánt szín. Elég meredek ötletnek tűnik nekem ez a napon való aszalás. Mi történik a ragasztással, meg még pár érzékeny dologgal?
Fóka 140715 2009. október 1. 12:09
Válasz erre
Szia Ronin!

Gratulálok :-) Az én tapasztalatom ráadásul az, hogy egy napoztatással kivilágosított makett nem sárgul vissza, vagy legalábbis sokkal lassabban. Én régen Humbrol lakkot fújtam pár utasszállító repülőgépemre, és az eredetileg fehér felületek az évek során elkeserítően sárgák lettek. A napozás azonban látványosat javított rajtuk, és azóta sem jelentkezett számottevő sárgulás.

Fóka
Ronin 140714 2009. október 1. 10:53
Válasz erre
Kontrolcsoport 004
Kontrolcsoport 004
kép 004
kép 004

Sziasztok!
Ha még emlékeztek rá, két héttel ezelőtt kisérletbe kezdtem, hogy megnézzem, a nap fénye képes-e kifakítani a megsárgult lakkot. Íme a képek, előte, és két héttel később. Azt hiszem a külömbség magáért beszél. A Tomcat esetében már nem látszik akkora külömbség, mivel ő akkor már három napja napozott, és alapból sem volt annyira vészes. Amúgy ő a Testors tasakos akrilját viseli. Az Aston Martin Humbrol lakkot kapott vagy 15 éve. A háttérben látható Echto1-en kipróbálom hogy mi történik a megsárgult fehér festékkel.
Üdv: Ronin
Fóka 140712 2009. szeptember 27. 19:42
Válasz erre
- - - Helyesbítés - - -

Minden makett elkészülte után óhatatlanul bekövetkezik az a pillanat, amikor az emberfia rájön, hogy valamit elfelejtett. Én az imént készre jelentettem a Doyusha 707-esemet, aztán pár perce rájöttem, hogy elmulasztottam megfesteni a szélvédők feletti négy kis ablakot. Ezt azóta természetesen pótoltam.

Fóka
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.