<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 140814 | 2009. november 15. 08:54 | ||
A kínai kabinbelső-kép jól adja vissza azt a látványt, amivel egykor a Malév Il-14-esbe betoppanó utas is szembesült, személyes tapasztalatból mondom. A jelenleg szokásosnál sokkal kényelmesebbek voltak az ülések, és jellemző volt az üléstámla teljes felsőrészét elfedő fehér védőhuzat, a hálós csomagtartó és az ablakok előtti valódi, elhúzható függöny. A képen nem látszik, de emlékszem a karfákból kihajtható kis hamutartókra, felnyitható tetejükön cirkalmas Malév felirattal. Előzmény: (140812) Tibcsi 2009. november 15. 07:31 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140813 | 2009. november 15. 07:33 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140812 | 2009. november 15. 07:31 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140811 | 2009. november 15. 06:35 | ||
Én egyértelműen az aranyra szavazok. Én legalábbis ilyenre festeném... :) | |||||
Topi | Adatlap | 140810 | 2009. november 15. 06:24 | ||
Szia! A Zsaludek féle füzet megvan, ha az érdekel! Üdv: Topi | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140809 | 2009. november 14. 23:29 | ||
Sziasztok! Keresnék képeket, rajzokat a Maléves IL-14-esről, elsősorban a belseje érdekelne. | |||||
Ronin | Adatlap | 140808 | 2009. november 14. 20:49 | ||
Fóka | Adatlap | 140807 | 2009. november 12. 14:02 | ||
Én egyébként nem CorelDraw-t használtam a matricakészítéshez, hanem PaintShop Pro-t, és egyszerű bmp filéket gyártottam. Igaz, 600 dpi felbontásban, aminek köszönhetően semmi pixelesedés sem látható a termékeken. | |||||
Fóka | Adatlap | 140806 | 2009. november 12. 14:00 | ||
Attól tartok, már nem aktuális... Lapinak nincs több Tu-114-ese, ezt a most elkészültet meg nincs szívem újramázolni. Most a matrica is 30+ éves rajta, ami már old-timer védettséget élvez. | |||||
Fóka | Adatlap | 140805 | 2009. november 12. 13:58 | ||
...ja, és most látom csak, nem pingálta feketére a hajtómű-gondolákat és a szárny alsó felületét a kiömlőnyílásoktól egészen a kilépőélekig - pedig ez nagyon jellegzetes részlet a típuson, javaslom nem elfelejteni ;-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140804 | 2009. november 12. 13:57 | ||
Igen, láttam már. Az ablakokat leszámítva tényleg szép munka. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140803 | 2009. november 12. 13:56 | ||
CorelDraw-val rajzoltam, ha tudod használni, akkor elküldöm a fájlt. | |||||
Fóka | Adatlap | 140802 | 2009. november 12. 13:55 | ||
Tibcsi, ezt láttad már?: modelingmadness.com/reviews/civil/thom114.htm Külföldi sorstársunk gyönyörű Tu-114-est csinált az NDK készletből, ő is kurtított szárnyat/hajtóművet, és ő is saját gyártású matricát használt, bár az ablakok megoldása nekem nem tetszik: a világosszürke az ezüstön szerintem egyáltalán nem élethű... Ettől eltekintve azonban tiszteletreméltó munka. | |||||
Fóka | Adatlap | 140801 | 2009. november 12. 13:49 | ||
Szia Gabcsi! Hogyne, címem ott van az adataim közt. | |||||
Fóka | Adatlap | 140800 | 2009. november 12. 13:48 | ||
Szia Tibcsi! Hát csak ámulok... Gyönyörű lett. Kezdem bánni, hogy én meg ráhúztam a gyári matricát, pedig már megvolt egy példányban :-/ | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140799 | 2009. november 12. 11:51 | ||
Szia Fóka, Nekiveselkedtem a Tu-114 matricájának. Eddig itt tartok vele. Ez még nem a matrica, csak egy próbanyomat normál fénymásolópapírra. Nem így akartam kinyomtatni, de mellékerült az "eredeti" matrica is. De így legalább látszik a különbség. :) (Tudom, nem mindenhol pontos, de nekem meg fog felelni így is. :)) | |||||
Gabcsi | Adatlap | 140798 | 2009. november 12. 10:58 | ||
Szia lacee! Érdekelne a Kisvas! Kizárólag kp-ért, vagy szóba jöhet csere is? Üdv: Gabcsi | |||||
Gabcsi | Adatlap | 140797 | 2009. november 12. 10:48 | ||
Szia Fóka! Szépen sikerült a MOGéza! Gratulálok! Én is dolgozom egy ilyenen, csak én majd a legutolsó, AIR CARGO feliratos verziót szándékozom megépíteni. Kérhetek némi segítséget Tőled az építéssel kapcsolatban? Természetesen priváton. Üdv: Gabcsi | |||||
lacee | Adatlap | 140796 | 2009. november 11. 21:11 | ||
Sziasztok, Eladó az alábbi makett: Tu-134 1/100 NDK, doboz nélkül, hiánytalanul. 3500 Ft. Üdv, lacee | |||||
L.P | Adatlap | 140795 | 2009. november 11. 08:55 | ||
http://www.dragonmodelsusa.com/dmlusa/prodd.asp?pid=ZVE7008 zvezda boeing 787 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140794 | 2009. november 9. 16:20 | ||
Aki még nem látta: egy gyönyörű Tu-134A, 1/144-ben. www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/4950-tupolev-tu-134a-3-.html | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140793 | 2009. november 9. 09:35 | ||
Ok, ráér, nem sűrgős. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 140792 | 2009. november 9. 09:22 | ||
Szia Tibcsi, most olvastam a leveledet. Majd csak este tudok válaszolni rá, le kell mérnem a cuccot, és most nem vagyok otthon. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 140791 | 2009. november 8. 20:43 | ||
De furcsa lett a kép... A valóságban természetesen a jobb szárny is merőleges a törzsre - úgy látszik, torzít a fényképezőgépem :-/ | |||||
Fóka | Adatlap | 140790 | 2009. november 8. 20:31 | ||
Hát helyreállt a világ rendje :-) Kijavítottam az elrontott lajstromjelet. És most a billentyűzetem sem egyénieskedik. | |||||
harold | Adatlap | 140789 | 2009. november 8. 18:25 | ||
Most meg a "k" betű :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140788 | 2009. november 8. 18:01 | ||
Nos, nekem azért ez az új festés is a szívemhez nőtt. 4 db Il-18-as (-MOA, -MOE, -MOI, -MOG) még atív volt, amikor dolgozni kezdtem a Malévnél, és én is ott voltam, amikor 1988-ban, a MOGéza hajtóműtűz után a 2-es hangárban aggódva szemlélgette a műszaki csapat - akkor még nem tudtuk, hogy ezt az ereje teljében lévő repülőgépet nem engedik többé repülni, bár mindenki szerint javítható volt. A Malév festések nekem idáig tartanak, az 1988-ban bevezetett tiszta fehér törzs - sötétkék orr/svanc + pár absztrakt maszat kombinációval semmiféle érzelmi közösséget sem tudok vállalni. És ismét megtörtént a legkellemetlenebb, ami makettezővel megtörténhet: a képek felrakása után vettem észre, hogy a szárnyon lévó lajstromjelet eltoltam. Bizony, a "HA-" és a "MOG" külön szárnyon volt... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140787 | 2009. november 8. 17:49 | ||
Szia Fóka, Nagyon belejöttél a házi matricakészítésbe, szép is lett az "új" festésű 18-as. Bár szerintem a régi festés szebb volt. :)) Kösz a tanácsokat, egyelőre még nincs meg a "páciens". :( Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 140786 | 2009. november 8. 17:48 | ||
Nnna, mos'meg a "t" betű rendetlenkedik a klaviatúrán :-/ nagyszerűségé := nagyszerűségét kerül := került | |||||
Fóka | Adatlap | 140785 | 2009. november 8. 17:46 | ||
Sziasztok! Hadd hirdessem ismét a házi matricagyártás nagyszerűségé: kész az újabb járgány. Mégpedig az, ami nagyon hiányzott már, a Malév "új", 1974-ben bevezetett festésű Il-18-asa a régi mellé. Lapi, a Tu-114-es is elkészült, a gyári matrica kerül erre is. Tibcsi, eszembe jutott, hogy a Tu-114-esnek nemcsak a szárnyát, hanem a hajtómű-gondoláit is meg kell kurtítani: a középső, két részből álló szekciót megfelezve jön ki a helyes méret. Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140784 | 2009. november 7. 18:46 | ||
Közben utánanéztem: a seregben 026-os oldalszámmal szerepelt a későbbi HA-TSA.. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140783 | 2009. november 7. 15:39 | ||
Szia, Akármelyik jó hozzá, mert a HA-TSA valójában egy C-47-es volt, de már AS motorokat szereltek rá. Előtte katonai volt, akkor még az eredeti amerikai motorok voltak rajta. Az oldalszámát ne kérdezd, azt nem tudom fejből. Talán 506...? Tibcsi | |||||
Hoacin | Adatlap | 140782 | 2009. november 7. 12:35 | ||
Augusztus természetesen:) | |||||
Hoacin | Adatlap | 140781 | 2009. november 7. 12:34 | ||
Sziasztok! Ismét lenne egy kérdésem:) Méghozzá 1/72ben szeretnék egy Li-2est építeni,méghozzá egy MALÉVeset,az 1961 Azgusztus 6. katasztrófa emlékére,amikor is egy Li-2es (HA-TSA) lezuhant Zuglóban a mai Róna utcában,azt tudom,hogy az eredeti gép egy C-47es volt,amit lefoglaltunk,de tudomásom szerint a C-47 az katonai repülő és a li-2es amerikai megfelelője a DC-3-as. Csak azt nemtudom,hogy melyik makettből lehetne átalakítani,ill. miket kell megváltoztani a sárkány szerkezeten,ha kell...(a festés,az egyértelmű:)) Előre is köszi a válaszokat! | |||||
Fóka | Adatlap | 140780 | 2009. november 2. 09:32 | ||
Tibcsi, Igen, van fehér háttere a matricán és a valóságban is. Itt van egy kép az eredetiről, ezen jól látszanak a valódi színek: www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-114/0103958/L/&sid=adbf5195f464bb5ef69c6b1da96e1d8a | |||||
Lapi | Adatlap | 140779 | 2009. november 2. 08:18 | ||
Szia Tibcsi ! igen , a doboz és a matrica hiányzik a teljes készlethez.. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140778 | 2009. november 2. 07:55 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140777 | 2009. november 2. 05:45 | ||
A Zvezda-féle az 154M, nem 154B-2. A hajtóműkiömlők és a szárny különbözik egy kicsit. Malév gép nem építhető belőle átalakítás nélkül. De így nézne ki Malév színekben: makettinfo.hu/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140776 | 2009. november 2. 05:41 | ||
Szia Lapi, Ha jól értem, az alkatrészek hiánytalanok, csak matrica és doboz nincs, ugye? Fóka, Kösz, megjött a cucc. :) | |||||
Charger | Adatlap | 140775 | 2009. november 1. 21:25 | ||
Hali! Kéne egy kis help! Egy Tu-154 B-2-t szeretnék építeni,milyen makettet tudtok javasolni?Zvezda féle jó? Előre is köszi! | |||||
Fóka | Adatlap | 140774 | 2009. november 1. 21:11 | ||
holnap, körül = holnap, 18:00 körül | |||||
Fóka | Adatlap | 140773 | 2009. november 1. 21:10 | ||
Kedves Toth_Gabor, köszönöm a tippet, remek eszköz! Tibcsi, elküldtem a matricát a Toldacuccot-on keresztül. Lapi, nekem rendben a holnap, körül érnék oda, majd hívlak! | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140772 | 2009. november 1. 20:32 | ||
Lapi | Adatlap | 140771 | 2009. november 1. 20:24 | ||
Szia Fóka ! holnap nekem alkalmas az időpont este ! csak telefonálj előtte kérlek, 17 óra körül. | |||||
Fóka | Adatlap | 140770 | 2009. november 1. 19:15 | ||
Amit az elrontott színekről írtam, az a csíkokra és a Tupoljev emblémára vonatkozik, a feliratok és a szárnyas-sarlós-kalapácsos Aeroflot logo színe rendben van. | |||||
Fóka | Adatlap | 140769 | 2009. november 1. 19:07 | ||
Tibcsi, Helyzet van. Beszkenneltem a Tu-114-es matricát, de még tömörítve is 12 MB lett a file - az eredeti .bmp mérete 21 MB. Ez valószínűleg nem megy át e-mailben. Van valami ötleted, miképp juttathatnám el hozzád? Az itt látható kép erősen kicsinyített és tömörített, csak mintaképp raktam ide. | |||||
Fóka | Adatlap | 140768 | 2009. november 1. 12:50 | ||
Szia Tibcsi! Nekem még teljes a Tu-114-es matricalapom. Napokon belül beszkennelem, aztán elküldöm neked, hogy megszerkeszthesd. Én hagyománytiszteletből eredeti formájában rakom majd rá a makettre, de tudni kell róla, hogy ez az a matrica, amit az NDK makettek gyártói minden másnál jobban elrontottak. Ami ugyanis a matricán kék, az volt a valóságban a piros, és viszont. Sz'al nem lenne kis kihívás átszínezni. Lehet, hogy én is megpróbálom?... | |||||
Lapi | Adatlap | 140767 | 2009. november 1. 12:37 | ||
Sziasztok Fóka-Tibcsi ! A Tu-114 es összeállt ! illetve összeszedtem. 95% ra tippelem légcsavarok nem rosszak, törzs ,szárnyak,stb csak matrica nincsen .. Fóka ügyességének köszönhető, lehet készíteni. most már rendelkezésre állok, kispesten van a gép. részletek priváton akár azonnal is ! Fóka ! választhatsz nyugodtan egy L-410 est, szinte bármikor jöhetsz. már hétfőn is a kerületben dolgozom, csak telefon kérdése 6 után.. Kedves Uraim ! köszönöm a türelmet,nagyon lassan vagyok képes visszaállni a nullára. van munka már, de még pluszban be kellett ruháznom hozzá egy teherautóra. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140766 | 2009. november 1. 12:03 | ||
Kösz Fóka, de egyelőre nincs hozzá makettem. Lapi barátunk szerint még matrica sem nagyon lenne hozzá... Legfeljebb majd gyártunk. :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140765 | 2009. november 1. 11:26 | ||
Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy a profiltisztító projektem keretei közt sikerült kiküszöbölni azt a fiatalkori botlásomat, aminek következményeképp 2 fantáziátlan új festésű 400-as Jumbo éktelenkedett a polcomon, s most két gyönyörű, 70-es évekbeli festésű 100-as verzió került a helyükre. Lapi! Hálás vevő lennék még 1 L-410-esre is, bármilyen állapotban. Odaadnám érte a régi Il-18-as dobozomat teli matricával. A Tu-114-es is egészen szépen halad - Tibcsinek is hasonló jókat kívánok :-) Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |