<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 140786 | 2009. november 8. 17:48 | ||
Fóka | Adatlap | 140785 | 2009. november 8. 17:46 | ||
Sziasztok! Hadd hirdessem ismét a házi matricagyártás nagyszerűségé: kész az újabb járgány. Mégpedig az, ami nagyon hiányzott már, a Malév "új", 1974-ben bevezetett festésű Il-18-asa a régi mellé. Lapi, a Tu-114-es is elkészült, a gyári matrica kerül erre is. Tibcsi, eszembe jutott, hogy a Tu-114-esnek nemcsak a szárnyát, hanem a hajtómű-gondoláit is meg kell kurtítani: a középső, két részből álló szekciót megfelezve jön ki a helyes méret. Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140784 | 2009. november 7. 18:46 | ||
Közben utánanéztem: a seregben 026-os oldalszámmal szerepelt a későbbi HA-TSA.. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140783 | 2009. november 7. 15:39 | ||
Szia, Akármelyik jó hozzá, mert a HA-TSA valójában egy C-47-es volt, de már AS motorokat szereltek rá. Előtte katonai volt, akkor még az eredeti amerikai motorok voltak rajta. Az oldalszámát ne kérdezd, azt nem tudom fejből. Talán 506...? Tibcsi | |||||
Hoacin | Adatlap | 140782 | 2009. november 7. 12:35 | ||
Augusztus természetesen:) | |||||
Hoacin | Adatlap | 140781 | 2009. november 7. 12:34 | ||
Sziasztok! Ismét lenne egy kérdésem:) Méghozzá 1/72ben szeretnék egy Li-2est építeni,méghozzá egy MALÉVeset,az 1961 Azgusztus 6. katasztrófa emlékére,amikor is egy Li-2es (HA-TSA) lezuhant Zuglóban a mai Róna utcában,azt tudom,hogy az eredeti gép egy C-47es volt,amit lefoglaltunk,de tudomásom szerint a C-47 az katonai repülő és a li-2es amerikai megfelelője a DC-3-as. Csak azt nemtudom,hogy melyik makettből lehetne átalakítani,ill. miket kell megváltoztani a sárkány szerkezeten,ha kell...(a festés,az egyértelmű:)) Előre is köszi a válaszokat! | |||||
Fóka | Adatlap | 140780 | 2009. november 2. 09:32 | ||
Tibcsi, Igen, van fehér háttere a matricán és a valóságban is. Itt van egy kép az eredetiről, ezen jól látszanak a valódi színek: www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-114/0103958/L/&sid=adbf5195f464bb5ef69c6b1da96e1d8a | |||||
Lapi | Adatlap | 140779 | 2009. november 2. 08:18 | ||
Szia Tibcsi ! igen , a doboz és a matrica hiányzik a teljes készlethez.. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140778 | 2009. november 2. 07:55 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140777 | 2009. november 2. 05:45 | ||
A Zvezda-féle az 154M, nem 154B-2. A hajtóműkiömlők és a szárny különbözik egy kicsit. Malév gép nem építhető belőle átalakítás nélkül. De így nézne ki Malév színekben: makettinfo.hu/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140776 | 2009. november 2. 05:41 | ||
Szia Lapi, Ha jól értem, az alkatrészek hiánytalanok, csak matrica és doboz nincs, ugye? Fóka, Kösz, megjött a cucc. :) | |||||
Charger | Adatlap | 140775 | 2009. november 1. 21:25 | ||
Hali! Kéne egy kis help! Egy Tu-154 B-2-t szeretnék építeni,milyen makettet tudtok javasolni?Zvezda féle jó? Előre is köszi! | |||||
Fóka | Adatlap | 140774 | 2009. november 1. 21:11 | ||
holnap, körül = holnap, 18:00 körül | |||||
Fóka | Adatlap | 140773 | 2009. november 1. 21:10 | ||
Kedves Toth_Gabor, köszönöm a tippet, remek eszköz! Tibcsi, elküldtem a matricát a Toldacuccot-on keresztül. Lapi, nekem rendben a holnap, körül érnék oda, majd hívlak! | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140772 | 2009. november 1. 20:32 | ||
Lapi | Adatlap | 140771 | 2009. november 1. 20:24 | ||
Szia Fóka ! holnap nekem alkalmas az időpont este ! csak telefonálj előtte kérlek, 17 óra körül. | |||||
Fóka | Adatlap | 140770 | 2009. november 1. 19:15 | ||
Amit az elrontott színekről írtam, az a csíkokra és a Tupoljev emblémára vonatkozik, a feliratok és a szárnyas-sarlós-kalapácsos Aeroflot logo színe rendben van. | |||||
Fóka | Adatlap | 140769 | 2009. november 1. 19:07 | ||
Tibcsi, Helyzet van. Beszkenneltem a Tu-114-es matricát, de még tömörítve is 12 MB lett a file - az eredeti .bmp mérete 21 MB. Ez valószínűleg nem megy át e-mailben. Van valami ötleted, miképp juttathatnám el hozzád? Az itt látható kép erősen kicsinyített és tömörített, csak mintaképp raktam ide. | |||||
Fóka | Adatlap | 140768 | 2009. november 1. 12:50 | ||
Szia Tibcsi! Nekem még teljes a Tu-114-es matricalapom. Napokon belül beszkennelem, aztán elküldöm neked, hogy megszerkeszthesd. Én hagyománytiszteletből eredeti formájában rakom majd rá a makettre, de tudni kell róla, hogy ez az a matrica, amit az NDK makettek gyártói minden másnál jobban elrontottak. Ami ugyanis a matricán kék, az volt a valóságban a piros, és viszont. Sz'al nem lenne kis kihívás átszínezni. Lehet, hogy én is megpróbálom?... | |||||
Lapi | Adatlap | 140767 | 2009. november 1. 12:37 | ||
Sziasztok Fóka-Tibcsi ! A Tu-114 es összeállt ! illetve összeszedtem. 95% ra tippelem légcsavarok nem rosszak, törzs ,szárnyak,stb csak matrica nincsen .. Fóka ügyességének köszönhető, lehet készíteni. most már rendelkezésre állok, kispesten van a gép. részletek priváton akár azonnal is ! Fóka ! választhatsz nyugodtan egy L-410 est, szinte bármikor jöhetsz. már hétfőn is a kerületben dolgozom, csak telefon kérdése 6 után.. Kedves Uraim ! köszönöm a türelmet,nagyon lassan vagyok képes visszaállni a nullára. van munka már, de még pluszban be kellett ruháznom hozzá egy teherautóra. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140766 | 2009. november 1. 12:03 | ||
Kösz Fóka, de egyelőre nincs hozzá makettem. Lapi barátunk szerint még matrica sem nagyon lenne hozzá... Legfeljebb majd gyártunk. :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 140765 | 2009. november 1. 11:26 | ||
Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy a profiltisztító projektem keretei közt sikerült kiküszöbölni azt a fiatalkori botlásomat, aminek következményeképp 2 fantáziátlan új festésű 400-as Jumbo éktelenkedett a polcomon, s most két gyönyörű, 70-es évekbeli festésű 100-as verzió került a helyükre. Lapi! Hálás vevő lennék még 1 L-410-esre is, bármilyen állapotban. Odaadnám érte a régi Il-18-as dobozomat teli matricával. A Tu-114-es is egészen szépen halad - Tibcsinek is hasonló jókat kívánok :-) Fóka | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140764 | 2009. október 27. 13:17 | ||
Az e-mail címem lemaradt: atta.v43@indamail.hu | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 140763 | 2009. október 27. 13:13 | ||
Sziasztok! 1:144 méretarányban, Boeing 767-hez nincs valakinek felesleges pilótaablak-matricája? Az is nagyon megfelelne, ha valaki tudna egyet nyomtatni matricalapra! Aki tudna segíteni, légyszi jelezze, fontos lenne! | |||||
viper | Adatlap | 140762 | 2009. október 27. 00:11 | ||
Ronin | Adatlap | 140761 | 2009. október 23. 22:05 | ||
Sziasztok! nincs valakinek haszálható tervrajza a Boeing 747 200-ról? Igazából az érdekelne hogy mennyivel kell megkúrtítanom a 400-as gép púpját, hogy VC-25 legyen belőlle. Üdv:Ronin | |||||
Kakukk | Adatlap | 140760 | 2009. október 21. 21:55 | ||
Gyorsan így mentettem el,azt csak ugy odaírtam h ne írjak felül semmit :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140759 | 2009. október 21. 21:50 | ||
Jó lesz! :) Ha jól látom, ez egy "B-2" verzió, nem pedig "M", mint ahogy a kép nevében van. | |||||
Kakukk | Adatlap | 140758 | 2009. október 21. 21:18 | ||
Természetesen még nincs kész:) | |||||
Kakukk | Adatlap | 140757 | 2009. október 21. 21:17 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140756 | 2009. október 21. 20:35 | ||
Tibcsi | Adatlap | 140755 | 2009. október 21. 20:24 | ||
Szerintem ott égett fémrács van. www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1590214/L/ www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1566817/L/ www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Tupolev-Tu-154B-2/1565098/L/ www.airliners.net/photo/Russia---Air/Tupolev-Tu-154B-2/1513321/L/ www.airliners.net/photo/KMV---Kavkazskie/Tupolev-Tu-154B-2/1509106/L/ Talán ennyi elég lesz. :) | |||||
Kakukk | Adatlap | 140754 | 2009. október 21. 19:56 | ||
Azokra igen,kéne róla kép :S közelebbi vagy legalábbis olyan amin lehet látni mi van ott. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140753 | 2009. október 21. 19:50 | ||
A sugárfordítókra gondolsz? | |||||
Kakukk | Adatlap | 140752 | 2009. október 21. 19:46 | ||
Lapi | Adatlap | 140751 | 2009. október 21. 09:16 | ||
Szia Ronin ! érdekel a még a 747 ? nem jeleztél vissza. irj mailt, hogy egyezkedjünk ! már ha kell. | |||||
Ronin | Adatlap | 140750 | 2009. október 20. 21:46 | ||
Szia Fóka! Megérkezett a matricalap! Köszönöm! Üdv:Ronin | |||||
Gyula | Adatlap | 140749 | 2009. október 19. 17:18 | ||
Szia Viper! Szombat délután mintha 1 db még lett volna a polcon náluk. Telefonon kérdezz rá az üzletben! üdv: Gyula | |||||
zoli1989 | Adatlap | 140748 | 2009. október 19. 16:51 | ||
Békéscsabán már láttam a börzén a zvezda 767-est | |||||
viper | Adatlap | 140747 | 2009. október 19. 15:55 | ||
Sziasztok! A Zvezda 767-esről nem tudtok valamit? Úgy volt hogy még a nyáron megjelenik a jatek-makett áruházban, de a honlapon még mindig nincs fent. Csak úgy meg nem akarok kimenni oda, mert nincs olyan közel. üdv | |||||
Lapi | Adatlap | 140746 | 2009. október 14. 10:37 | ||
Szia Ronin ! ment a válasz priváton ! | |||||
Ronin | Adatlap | 140745 | 2009. október 13. 20:13 | ||
Fóka, és Lapi! Köszi a felajánlásokat! Fóka! Az Air F.. matricák mindenképpen kellenének! Tudod mit kerestem már ezt az ívet? Le is mondtam róla, ezért szántam rá magam a nyomtatásra. Lapi! ami a donor 747-et illeti, az is érdekel beszéljük meg a részleteket. De mit értesz donor alatt? Kérlek írjatok a dombitamaskukacfreemail.hu ra. Üdv:Ronin | |||||
Lapi | Adatlap | 140744 | 2009. október 13. 18:06 | ||
Szia Ronin ! Elfelejtettem mondani, ha kell, van egy rewell 747-400 as donorom otthon... bagóért a Tiéd lehet, mert én csak az1/100 at tartom meg ! a Fókának nagyon igaza van az Air Force One matricával kapcsolatban, én próbáltam már, nem volt rossz. üdv | |||||
Fóka | Adatlap | 140743 | 2009. október 13. 16:55 | ||
...a Revell és az Airfix 747-200-as 1:144-es, ezt elfelejtettem írni. | |||||
Fóka | Adatlap | 140742 | 2009. október 13. 16:54 | ||
Szia Ronin! Én történetesen éppen két 747 200-ast is csinálok párhuzamosan, a Revellét meg az Airfix-ét. Ha választani kell, a Revell verzió a jobb. Mérethelyesebb, kicsit részletesebb, bár a hajtóművekkel elég sokat kell küszködni. Az eBay-en általában mindkettő fellelhető. Van viszont egy Air Force One érintetlen matricalapom Boeing 707-re 1:100-as méretarányban, nem érdekel? Szerintem a nagyobb feliratok éppen passzolnak az 1:144-es Jumbóra, merthogy a két típus között kb. 2:3 a főbb méretek arány. Szívesen od'adom, én biztosan nem fogom felhasználni. Fóka | |||||
Ronin | Adatlap | 140741 | 2009. október 13. 16:13 | ||
Köszi Lapi! Igazából két elképzelésem van, amit szeretnék megvalósítani. Az egyik a régi szép álmom az Air Force One. Ez lenne a 200-as törzs. Nekem viszont momentán egy 400-asom van, és még nem döntöttem el hogy megkúrtítsam a púpját, vagy inkább alternatív megoldásként az United jelzéseibe öltöztetem. Szerintem a matricát mindkettőhöz kiszerkesztem, legfeljebb jó lesz az később. Ja és hogy miért 1:144? Igy kaphat az A verzió két kisérő F15-öt is...:) Üdv:Ronin | |||||
Lapi | Adatlap | 140740 | 2009. október 13. 07:51 | ||
Lapi | Adatlap | 140739 | 2009. október 13. 07:49 | ||
Szia Ronin ! jól mondod a törzs nem változik ! a púp hossza változik, a rajta lévő ablakok számával együtt. a sárny végére winglet kerül, illetve más a hajtómű a 400-on. azt, hogy 144-ben ki gyártja szépen ? nem tudom... én egy Doyusha 1/100 Jumbót kaszaboltam széjjel.. kb 1 hónapot dolgoztam rajta.. | |||||
Ronin | Adatlap | 140738 | 2009. október 12. 22:30 | ||
Izé.. rörzs=törzs... :):):) | |||||
Ronin | Adatlap | 140737 | 2009. október 12. 22:29 | ||
Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Ki gyártja a legszebb Boeing 747-200 at 1:144 méretben? A másik: a 200, és a 400-as rörzs csak a púp hosszában más, vagy a törzshosz is válozik? Matrica nyomtatáson töröm a fejem. Köszi! Ronin |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
nagyszerűségé := nagyszerűségét
kerül := került