<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Ronin | Adatlap | 140914 | 2009. december 20. 23:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 140913 | 2009. december 20. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen géppel mész? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140912 | 2009. december 20. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na most már szinte biztos! Január elején repülök Londonba! Végre nem csak a földről csodálhatom ezeket a nagyvasakat! Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 140911 | 2009. december 20. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 140910 | 2009. december 19. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönö már találtam. Egyébként ilyesmire gondoltam: www.obudahe.hu/x/Makett/b.JPG www.obudahe.hu/x/Makett/a.JPG | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140909 | 2009. december 18. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zed! Ha adott reptér alaprajza kellene, pl LHBP, az az AIP (Aeronautical Information Publication) Airport Directory-ban benne van, egy szerkesztett rajz, azt el tudom küldeni, nyomtatnivaló képet aszfalt pályáról viszont nem. Üdv, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140908 | 2009. december 17. 17:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140907 | 2009. december 17. 16:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140906 | 2009. december 17. 16:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ugyan szerintem nem kell az utasgépeket koszolni, de azért a mai időjárás alkalmas volt arra, hogy jó fotókat lehessen készíteni a gépek hasáról. Na ott lehet koszolni:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140905 | 2009. december 17. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zed, Nem tudom, mekkora pályára lenne szükséged, de itt van egy ilyen pályarészlet. sites.google.com/site/tinyland/Magyar/products_hu/prints_hu De ha elég ügyesen bánsz a Photoshop-pal, akkor te is próbálkozhatsz vele. :) Ha a teljes futópálya rajz kellene, akkor talán a google térképekből tudsz ollózni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zed911 | Adatlap | 140904 | 2009. december 16. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Srácok honnan tudnék szerezni kifutópálya alaprajzot vagy alapzatot ami nyomtatható. Amire a makettet rá lehet helyezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 140903 | 2009. december 11. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 140902 | 2009. december 10. 13:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Airchive! Ha bejelenztkezel, látod az adatlapján az elérhetőségét! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
airchive | Adatlap | 140901 | 2009. december 10. 00:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, csak egy megjegyzés, mielőtt valaki félreértené a megjelent Tu-134-es listát. A HA-LBS nem Malév gép volt, hanem az R.Sz. Állami Vállalat (Air Service) bérelte. Nagyjából az Aeroflot standard festés volt rajta, csak az ablakok fölé festették fel az Air Service feliratot, és a svancra az R.Sz. emblémáját. Ha egyszer eljutok odáig, szívesen beszkennelem a diát róla. Más: Fokát kérem, dobjon fel egy e-mailt a címemre: airchive@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140900 | 2009. december 5. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt van egy jó kis táblázat, bár ezen az -LBI és -LBK A-3-nak van írva, de az bizonyos, hogy ezek üvegorrúak voltak. sry.atw.hu/tu134.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140899 | 2009. december 5. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Régi alap típus volt üvegorrkúppal. Eredetileg ő volt a HA-924es kormánygép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140898 | 2009. december 5. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja igen, amit "nem üvgorrúnak" írtam, az a Tu-134A-3 típus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140897 | 2009. december 5. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A HA-LBG alaptípus volt, sima Tu-134-es. A Malév Tu-134-esei: -LBA, -LBC, -LBE, -LBF, -LBG, -LBH "Üvegorrú" Tu-134A-k: -LBI, -LBK Nem üvegorrú Tu-134A-k: -LBN, -LBO, -LBP, -LBR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 140896 | 2009. december 5. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Help me Lapi és Fóka! Sziasztok MESTEREK! Egy Maléves vonatkozású kérdésem lenne hozzátok: A HA-LBG lajstromjelű Tu-134-es Kisvassal kapcsolatban lenne szükségem infóra Tőletek. A szóban forgó gép pontosan melyik típus volt? A hagyományos alaptípus (tehát 134), vagy módosított 134 A vagy esetleg A-3(zárt orrú)? Ezt szándékozom megépíteni egy klasszikus NDK-s makettből (köszönet lacee-nak a készletért), ezzel a géppel repültem anno 23 évvel ezelőtt, egy Malév -járattal Drezdába. A lajstromra kifejezetten emlékszem, csak a típussal vannak vegyes emlékeim. Előre is köszi a segítséget! Gabcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140895 | 2009. december 5. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A dobozon az szerepel, hogy a Boeingel közösen készítették. Ott is a lógó. Sok érkezett, én ma legalább vagy 15öt láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 140894 | 2009. december 5. 10:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Köszönöm a képet! A Welsh makettek annyira ritkák itthon, hogy nem is gondoltam volna, hogy az. Én is dolgozom egy B-2-esen, de egyelőre még csak a törzs van egyben. Én a Zvezda M-ből indultam ki, amihez az OKB 144 B-2-esének törzshátsórészét építem. Természetesen régi Maléves festés lesz belőle... A Welsh Modelstől nekem a Tu-114-es van meg, az is jónak tűnik. Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140893 | 2009. december 4. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Kíváncsi lennék, mennyire pontos. Az se lenne baj, ha az eredeti repülne... T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 140892 | 2009. december 4. 17:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140891 | 2009. december 4. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi A forró vizes trükköt én is tudom, de majd ha lesz türelmem:-) Annyira csálé minden irányba, hogy borzadáj. addig is dolgozok a ruszki vasakon. Apropó ruszkik, rendeltem egy TU-154B2,TU-134, Il18ast 1:144ben. Rakott már valaki össze RusAir maketteket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140890 | 2009. december 4. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
"A helyes formát utólag is ki lehet javítani" ...de minek, ha helyes. A mondat így akart szólni: A helyes formát utólag is ki lehet alakítani | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140889 | 2009. december 4. 13:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű, ez tényleg eléggé amorf... Ránézésre a bal szárny tűnik helyesebbnek (a képen jobb oldalt), de szerintem ez egyedi eset lehet, az én példányom pl. rendben volt. A helyes formát utólag is ki lehet javítani, én az ilyesmit úgy szoktam csinálni (amíg maketteztem, hehe...), hogy egy fazék majdnem forrásban lévő vízbe merítem pár másodpercre a makett alakítandó részét, és akkor éppencsak annyira lágyul meg, hogy kézzel a helyes formára lehet alakítani, de nem olvad szét, és a felületi minták (szegecsek, panelvonalak, stb.) sem látják kárát. Én egy kis törülközőn keresztül tekergetném, akkor meg sem égeti a kezet. Ha kialakult a kívánt forma, hideg folyóvíz alá tartva pillanatok alatt megkeményedik, és úgy marad. Mintának szerintem fel lehet használni egy másik, összerakott makettpéldányt -ami persze nem volt megvetemedve-, az a legbiztosabb, a képek torzíthatnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140888 | 2009. december 4. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa 1988-2001 között dolgoztam a Malévnél, a törzsgárdatagságom pedig 1983-tól ketyegett az egyetem miatt. Immár 8 éve tehát, hogy pályaelhagyó lettem :-/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140887 | 2009. december 4. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, ez az új csapkodószárnyú típus! :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 140886 | 2009. december 4. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140885 | 2009. december 4. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140884 | 2009. december 4. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Newman! Az a Tu-154 B-2 nem az OKB, hanem a Welsh -szerintem kitűnő minőségű- vákuummakettje. Nagyobb képet itt bent a munkahelyemen csak egyet találtam, ezen a Zvezda 54-es még eredeti, M-es verziójában látszik, azóta visszaalakítottam alapváltozatra, a csoportképeken már úgy szerepel. Az igazsághot tartozik, hogy amikor a Welsh makett megérkezett (a Hannants-től rendeltem), a matricaív használhatatlan volt, mert hozzá volt ragadva az összeszerelési útmutatóhoz. Panaszos levelemre azonban a cég postafordultával küldött másikat :-) Az "M" visszaalakításának lépései: - 2-es hajtómű kiömlőnyílásának átfaragása; - 1-es és hármas hajtómű átformázása és hátrébb helyezése; - a szárnytövek törésének eltüntetése; - a kék festés eltüntetése a függőleges vezérsíkról; - lajstromjel átírása; - a típusjelzés átírása. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 140883 | 2009. december 3. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 140882 | 2009. december 3. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Vagy 3 hete láttam egyet összeállítva festés előtti állapotban. Penge volt, sztem nincs azzal gond. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 140881 | 2009. december 3. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Én most készítek egy A380-ast! A szárnyai nincsenek elvetemedve,hanem élőben is így néz ki! Keress rá Google-ben. Keress rá az airliners.neten Én is azt hittem,hogy elvan csavarodva,de a képek tisztázták a dolgokat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 140880 | 2009. december 3. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Srácok Valaki rakott össze már Revell A380ast? Olyan brutálisan elvan vetemedve a szárnyai, hogy csuda. Igazából mind a kettő de teljesen máshogy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140879 | 2009. december 2. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka! Igazad van, mindenkit próbálnak konzumidióta ösztönlénnyé "fejleszteni" manapság. A makettezésben ez jól tettenérhető a - zömmel kínai - cég által ránk ontott iszonyatos mennyiségű új makettel. A kiegészítőgyátók pedig a fincsi habot teszik fel a tortára... Irígykedem a 130 összerakott makett láttán, nekem ennyi van összerakatlanul, és 6-7 éve nem készült el igazán semmi új. Azt mondják, ha minden ember olyan színvonalon élhetne -és fogyaszthatna - mint pl a németek, 2 hét alatt lelaknánk a Földet! Már-már kezdek büszke lenni a környezettudatosságomra, hogy 32 évesen még "ellen tudok állni" az autóvásárlásnak! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140878 | 2009. december 2. 11:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Regal! Kösz! A Mrija kívül esik az érdeklődési körömön, mert '79 előtt még nem létezett :-) Első repülése 1988. December 21-én volt. Fél éve még volt egy Ruszlán a polcomon, de hasonló okokból könnyű szívvel megváltam tőle, és a helyén egy klasszikus szépségű Lufthansa 747-100-as áll. Az idők során engesztelhetetlenül haladás- és fejlődésellenessé váltam (elsősorban a fogyasztói világ esztelen és szükségtelen fejlesztés-kényszere, és a klasszikus mérnöki tervezési elvek ezzel járó devalvációja miatt), ezért már csak a "békebeli" repülőgépek társaságában érzem jól magam. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 140877 | 2009. december 2. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Kötekedjek: egy Mrija még azért csak elférne? a gyüjteményben.:-) Szép gyűjtemény. Üdv, Regal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140876 | 2009. december 2. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az elismerő szavakat! Ami a folytatást illeti, hát majd meglátjuk, de én többbé-kevésbé biztos vagyok magamban. A makettjeim rettenetes mennyisége is mutatja, hogy én tényleg inkább a befejezett dolgokat szeretem, a készítés folyamatát nem annyira. Minimális feljavítás helyett én is piszmoghattam volna hónapokat egy-egy példányon, mint az igazi makettezők, de én inkább a kész makettet akartam látni mielőbb. /fájdalmas sóhajjal/ ...aztán meg a gyerkőceimnek így is, úgy is csak problémát generálok velük: "mit csináljunk ezzel a sok műanyag vacakkal, ki kéne dobni az egészet, mert csak a port fogják, de szegény apának annyira fontosak voltak..." | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140875 | 2009. december 2. 09:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon faxa! Egyébként Schumi is a csúcson szállt ki, és idén VISSZA AKART JÖNNI :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140874 | 2009. december 2. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Fóka! Irígylésre méltó teljsesítmény, Ahogy a jóravaló matematikus mondaná: gradulálok! Nem tudom mi a véleményed, de egy dolgot mégis meg kell csinálnod. Ha az elégedettséget tápláló nézegetést említetted, mondok egy undok tevékenységet: takarítás... Ha nem akarsz ezzel jelentős időt tölteni - kötelezően előidézve számtalan sérülést az idő előrehaladtával - szerintem szerelj üvegajtót a polcokra. (magyarul alakítsd vitrinné...) Nehogy má' a javítás során visszacsábulj építőnek! :-) Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 140873 | 2009. december 2. 07:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Lenyűgöző! Elismerésem! Momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140872 | 2009. december 1. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves érdeklődők! Íme hát a teljes és végleges Fóka-életmű. A jobb oldali polc tiszta 1:100-as, a középső: 2-2 sor 1:100-as és 1:144-es, a bal oldali pedig jórész 1:144 és 1:72, meg még pár vegyes, pl. 1:125. Az összes repülőgép 1979. előtt is repült polgári, túlnyomórészt közforgalmi típus, kizárólag 1979. előtti festéssel. A gyártók: Veb Plasticart, Doyusha, Revell, Airfix, Welsh, Heller, Minicraft, Maquette, Eastern Express, Zvezda, Alanger, Italeri, F-RSIN, Braz Models, Faller, Williams Brothers, Lincoln, Miku. Immár három napja tiszta vagyok, és egyáltalán nem hiányzik a makettberhelés, sőt :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140871 | 2009. december 1. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nos, elküldtem a matricaívem azon részét, amire a HA-MOG szövegeket csináltam, de meg kell mondjam, a Malév felirat betűi korántsem olyan precízen mintázzák az eredetit, mint a HAD termékek. A file 600 dpi felbontású .bmp formátumú. Ami a maketten kék, azt festettem (azaz fújtam). Fóka (a mellékelt kép természetesen kicsinyített, és .jpg formátumú) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140870 | 2009. december 1. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Nagyon örülnék, ha elküldenéd a mintát! Valahogy sokkal szívesebben építenék Maléves gépet, mindt Interflogosat.:) Egy ideje már keresem atyai örökségemből rámmaradt Tu 134et is, na ahoz viszont a HAD matricát szánom. Csak tudnám hova mentettem el. Ő az egyetlen túlélője a gyerekkori repülőimádatunknak. A címem: dombitamaskukacfreemail.hu üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 140869 | 2009. december 1. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ronin! A HA-MOG eléggé megmaradt szériapéldánynak. Az ablakokat átalakítottam, azt nem bírtam megállni (a 11-es csoport első ablakát eltüntettem, és megcsináltam a hátsó kettő mellé a harmadikat, ill. jobb oldalon a ("konyhaablakot"). Elkészítettem tovább az antennákat a pilótafülke fölé. A többi maradt gyári - egy jól sikerült festés eltakarja a részletek hiányát... Az egyes elemek -pl. a hajtómű-gondolák és szárnyak- illesztési hiányosságait, azaz a jókora réseket egyéni módszerrel tüntettem el. A merev és a konkáv formák miatt nehezen csiszolható tömítőpaszta helyett Uverapid 20-at használtam. Ezt a kétkomponensű műgyantából kevert trutyit fogpiszkálóval óvatosan felhordtam úgy, hogy hurka formáját mutassa az illesztésnél, majd pedig a még lágy anyagot a kisujjam begyével elsimítom - így a rést tökéletesen kitölti, a felesleg a végén lejön, tökéletesen simára szárad - a kezünk pedig még sokáig letörölhetetlenül ragadni fog, de ez a legkevesebb. Ami a matricát illeti, szívesen elküldöm .bmp formátumban, amit aztán átlátszó fóliára lehet nyomtatni. Technológiai okok miatt tartalék nem maradt, én ugyanis Revell 01-es lakkal fújtam át a kész matricákat, ami csak pár órával a száradás utánig használható, aztán kemény, merev és felpenderedős lesz. Visszatérve a berhelésre: talán szentségtörésnek hangzik, de egyes NDK maketteknél nem a tökéletes élethűségre törekedtem (többhónapos tunningokhoz amúgy sem lett volna türelmem), hanem arra, hogy minél pontosabban reprodukáljam a KVZ maketteket eredeti formájukban, a mai technológiával elkészítve. Gyűjteményem tehát nemcsak repüléstörténeti kiállítás, hanem makett-technológiai is egyben. Mindezt azért, mert gyerekkorom legboldogabb momentumai voltak ezeknek a repülőgépeknek az elkészítése, és egy-egy ilyen tunningmentes makett ezt idézi fel bennem. Példaképpen: a legutóbbi Lapi-féle Tu-104-esemhez legyártottam az eredeti, fantázia-szülte Aeroflot matrica pontos másolatát, és azzal csináltam meg (a valódi festéssel már elkészítettem egy példányban). Rendkívüli élmény gyerekkori makettemet úgy viszontlátni, hogy nem összebarmolva és festés nélkül, de erősen sárga alapú matricával készült el, hanem úgy, ahogy a makett tervezői elképzelték. Szia Harold! OK, a képek már elkészültek a hétvégén, azon melegében, amint leraktam a szórópisztolyt :-) Este felrakom őket, most nincsenek velem itt a munkahelyemen. Lapi! Jobbulást! Restellem magam, bár én azért nem jelentkeztem végül, mert rájöttem, hogy az L-410-est a makett kialakítása miatt (túl nagy főfutó-gondola) lehetetlen tuning nélkül Interflug festéssel megcsinálni, ezért inkább lemondtam róla... Kedves többiek! Kösz a szép szavakat! Már két napja bámulom a készletet, és még nem untam meg :-) És ez remélhetőleg így lesz a további 50 évben is :-) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 140868 | 2009. december 1. 05:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi, gyógyulj meg mielőbb! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 140867 | 2009. december 1. 00:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló ! Fóka -Tibcsi -Ronin Sajnos valami rosszat tehettem az életemben mert a sors nagyon ver engem. tüdőgyulladásom van meg minden szer egyben. nem szívesen megyek sehova és nem szívesen jön hozzám senki. "valamiért" félnek találkozni velem.. csak nem pusztulok bele valami rohadt vírusba... H1N1-- milyen hülye karakterösszetétel.. mennyivel jobban néz ki a "Tu-154" nem ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 140866 | 2009. november 30. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Fóka, azt hiszem kimerítő választ kaptam..:) A Maléves HA-MOG gépedet mennyire faragtad át? Ezt a gépet szívesen tekintem példának. A matrica saját gyártmány? Áll szándékodban sokszorosítani? Esetleg a mintát közkincsé tenni? ui: Jó bámulást, de még ne osztogasd el a szerszámaidat, mert a végén jön egy újabb festésminta, és macerás lesz újra felszerelkezni.:):):) üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 140865 | 2009. november 30. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Mi is szeretnénk "bámulni" a gépeidet, szóval elő a fényképezőt légyszi és csinálj nekünk egy galériát! Jó pihenést! Üdv.:Levi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Wizzair lesz a társaság amivel utazok.
Elkezdtem tervezgetni a reptérre kijutást, és véletlenül találtam valamit, ami lehet hogy kifutópálya problémádra lehet egy megoldás. Műholdképpel elég jól rá lehet zoomolni a reptér bármely részére. Ez alapján már meg lehet szerkezteni a gép alá valót.
terkepnezo.hu/utvonaltervezo/utvonaltervezo-budapest-budapesti-utvonaltervezes-utvonalak-uticelok.html
Ronin