<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Fóka | Adatlap | 140926 | 2009. december 22. 12:57 | ![]() | |
Ami a Welsh Tu-114-est illeti, sikerült hozzá pompás üvegorrot és pilótafülke-üvegezést húznom átlátszó sztirol lapból; hát valami egészen gyönyörű lett :-) A műgyanta Tu-124-esre is így csináltam üvegorrot, és sokkal szebb lett, mint a fröccsöntött megoldások. Előzmény: (140925) Fóka 2009. december 22. 12:51 | |||||
Fóka | Adatlap | 140925 | 2009. december 22. 12:51 | ![]() | |
Szia Newman! Bizony, ritkák a Welsh makettek, én mégis nagy kedvelőjük vagyok. Csodálatos, klasszikus és ritka típusokat adtak ki, olyanokat, amik semmilyen más cég kínálatában sem szerepelnek. Az én Welsh makettjeim a fenti képeken láthatók, a Hannantstól szereztem be őket. Kedvencem a Breguet "Deux ponts" Provance, a negyvenes évek valódi kétszintes utasterű típusa! Gyönyörűen el lehet készíteni ezeket a vákuum-maketteket is. Családom előtt gyakran hetykélkedem azzal, hogy mutassák meg, szerintük melyik makettem nem fröccsöntött - természetesen nem szokott sikerülni :-) Fóka | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140924 | 2009. december 21. 22:33 | ![]() | |
Persze, hogy nem baj Ronin. Pont az ellenkező irányban és kb ugyanolyan távolságra Pesttől. (Csak én még Ferihegyen sem jártam még sosem... :S ) Bár a nyári szünetre tervezem, hogy kijutok oda. :) Az emlékparkkal szándékozom kezdeni. :D | |||||
Ronin | Adatlap | 140923 | 2009. december 21. 21:43 | ![]() | |
Hát igen... Üdvözlet Szombathelyről. Akkor remélem nem baj, ha nem ugrok be vele hazafelé?:) | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140922 | 2009. december 21. 21:28 | ![]() | |
Kedves Ronin! Nagyon szépen köszönöm. 1:200-as modell érdekelne engem. Nyíregyházán lakom. Ricsi | |||||
Ronin | Adatlap | 140921 | 2009. december 21. 20:46 | ![]() | |
Kedves Ricsi! Sajna Nem igérhetek semmit, mivel még nem tudom mennyi költőpénz jön össze. A Wizzair boltot én is láttam már, amennyiben hazafelé még úgy állok, esetleg ott megpróbálhatom beszerezni. Különben melyik méret kellene? Merre laksz? Ronin | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140920 | 2009. december 21. 18:16 | ![]() | |
Kedves Viper. Sajnos nem pesti vagyok, így nehéz lenne onnan beszereznem, esetleg ilyen módon,"kéz alatt". Az üzletnek nem tudok semmilyen elérhetőségét, vagy internetes boltját. Azért köszi a válaszodat. Ricsi | |||||
viper | Adatlap | 140919 | 2009. december 21. 17:21 | ![]() | |
Kész Wizzair makettet Ferihegyen be tudsz szerezni hivatalos Wizzair boltból, azt hiszem két féle méretarányban. Gondolom ugyanolyat árulnak a fedélzeten is. Üdv viper | |||||
zed911 | Adatlap | 140918 | 2009. december 21. 15:28 | ![]() | |
Köszi, az ablakból is rá tudok zoommolni :) Sajna nekem éles nyomtatható minőség kell, de már találtam használhatót. Diorámához lusta voltam :D | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140917 | 2009. december 21. 11:20 | ![]() | |
Ilyen nincs, fránya gép. Szóval 10-12 Euro-ba kerül. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140916 | 2009. december 21. 11:19 | ![]() | |
Kedves Ronin! Nem tudnál hozni a gépről fedélzeti modellt? Kb 10-12€-ba kerül. Várom a válaszod. Ricsi | |||||
Richyke90 | Adatlap | 140915 | 2009. december 21. 11:18 | ![]() | |
Kedves Ronin! Nem tudnál hozni a gépről fedélzeti modellt? Kb 10-12€-ba kerül. Várom a válaszod. Ricsi | |||||
Ronin | Adatlap | 140914 | 2009. december 20. 23:22 | ![]() | |
Wizzair lesz a társaság amivel utazok. Elkezdtem tervezgetni a reptérre kijutást, és véletlenül találtam valamit, ami lehet hogy kifutópálya problémádra lehet egy megoldás. Műholdképpel elég jól rá lehet zoomolni a reptér bármely részére. Ez alapján már meg lehet szerkezteni a gép alá valót. terkepnezo.hu/utvonaltervezo/utvonaltervezo-budapest-budapesti-utvonaltervezes-utvonalak-uticelok.html Ronin | |||||
zed911 | Adatlap | 140913 | 2009. december 20. 22:18 | ![]() | |
Milyen géppel mész? | |||||
Ronin | Adatlap | 140912 | 2009. december 20. 19:37 | ![]() | |
Na most már szinte biztos! Január elején repülök Londonba! Végre nem csak a földről csodálhatom ezeket a nagyvasakat! Ronin | |||||
zed911 | Adatlap | 140911 | 2009. december 20. 16:13 | ![]() | |
zed911 | Adatlap | 140910 | 2009. december 19. 20:58 | ![]() | |
Köszönö már találtam. Egyébként ilyesmire gondoltam: www.obudahe.hu/x/Makett/b.JPG www.obudahe.hu/x/Makett/a.JPG | |||||
Regal | Adatlap | 140909 | 2009. december 18. 13:44 | ![]() | |
Szia Zed! Ha adott reptér alaprajza kellene, pl LHBP, az az AIP (Aeronautical Information Publication) Airport Directory-ban benne van, egy szerkesztett rajz, azt el tudom küldeni, nyomtatnivaló képet aszfalt pályáról viszont nem. Üdv, Regal tgea78@gmail.com | |||||
L.P | Adatlap | 140908 | 2009. december 17. 17:22 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 140907 | 2009. december 17. 16:26 | ![]() | |
L.P | Adatlap | 140906 | 2009. december 17. 16:17 | ![]() | |
Ugyan szerintem nem kell az utasgépeket koszolni, de azért a mai időjárás alkalmas volt arra, hogy jó fotókat lehessen készíteni a gépek hasáról. Na ott lehet koszolni:-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 140905 | 2009. december 17. 08:56 | ![]() | |
Zed, Nem tudom, mekkora pályára lenne szükséged, de itt van egy ilyen pályarészlet. sites.google.com/site/tinyland/Magyar/products_hu/prints_hu De ha elég ügyesen bánsz a Photoshop-pal, akkor te is próbálkozhatsz vele. :) Ha a teljes futópálya rajz kellene, akkor talán a google térképekből tudsz ollózni... | |||||
zed911 | Adatlap | 140904 | 2009. december 16. 20:21 | ![]() | |
Srácok honnan tudnék szerezni kifutópálya alaprajzot vagy alapzatot ami nyomtatható. Amire a makettet rá lehet helyezni. | |||||
Tjoe | Adatlap | 140903 | 2009. december 11. 15:25 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 140902 | 2009. december 10. 13:33 | ![]() | |
Airchive! Ha bejelenztkezel, látod az adatlapján az elérhetőségét! Muzzy | |||||
airchive | Adatlap | 140901 | 2009. december 10. 00:11 | ![]() | |
Bocs, csak egy megjegyzés, mielőtt valaki félreértené a megjelent Tu-134-es listát. A HA-LBS nem Malév gép volt, hanem az R.Sz. Állami Vállalat (Air Service) bérelte. Nagyjából az Aeroflot standard festés volt rajta, csak az ablakok fölé festették fel az Air Service feliratot, és a svancra az R.Sz. emblémáját. Ha egyszer eljutok odáig, szívesen beszkennelem a diát róla. Más: Fokát kérem, dobjon fel egy e-mailt a címemre: airchive@freemail.hu | |||||
Fóka | Adatlap | 140900 | 2009. december 5. 19:20 | ![]() | |
Itt van egy jó kis táblázat, bár ezen az -LBI és -LBK A-3-nak van írva, de az bizonyos, hogy ezek üvegorrúak voltak. sry.atw.hu/tu134.htm | |||||
L.P | Adatlap | 140899 | 2009. december 5. 19:18 | ![]() | |
Régi alap típus volt üvegorrkúppal. Eredetileg ő volt a HA-924es kormánygép. | |||||
Fóka | Adatlap | 140898 | 2009. december 5. 19:15 | ![]() | |
Ja igen, amit "nem üvgorrúnak" írtam, az a Tu-134A-3 típus. | |||||
Fóka | Adatlap | 140897 | 2009. december 5. 19:13 | ![]() | |
Szia! A HA-LBG alaptípus volt, sima Tu-134-es. A Malév Tu-134-esei: -LBA, -LBC, -LBE, -LBF, -LBG, -LBH "Üvegorrú" Tu-134A-k: -LBI, -LBK Nem üvegorrú Tu-134A-k: -LBN, -LBO, -LBP, -LBR | |||||
Gabcsi | Adatlap | 140896 | 2009. december 5. 18:56 | ![]() | |
Help me Lapi és Fóka! Sziasztok MESTEREK! Egy Maléves vonatkozású kérdésem lenne hozzátok: A HA-LBG lajstromjelű Tu-134-es Kisvassal kapcsolatban lenne szükségem infóra Tőletek. A szóban forgó gép pontosan melyik típus volt? A hagyományos alaptípus (tehát 134), vagy módosított 134 A vagy esetleg A-3(zárt orrú)? Ezt szándékozom megépíteni egy klasszikus NDK-s makettből (köszönet lacee-nak a készletért), ezzel a géppel repültem anno 23 évvel ezelőtt, egy Malév -járattal Drezdába. A lajstromra kifejezetten emlékszem, csak a típussal vannak vegyes emlékeim. Előre is köszi a segítséget! Gabcsi | |||||
L.P | Adatlap | 140895 | 2009. december 5. 17:39 | ![]() | |
A dobozon az szerepel, hogy a Boeingel közösen készítették. Ott is a lógó. Sok érkezett, én ma legalább vagy 15öt láttam. | |||||
Newman | Adatlap | 140894 | 2009. december 5. 10:43 | ![]() | |
Szia Fóka! Köszönöm a képet! A Welsh makettek annyira ritkák itthon, hogy nem is gondoltam volna, hogy az. Én is dolgozom egy B-2-esen, de egyelőre még csak a törzs van egyben. Én a Zvezda M-ből indultam ki, amihez az OKB 144 B-2-esének törzshátsórészét építem. Természetesen régi Maléves festés lesz belőle... A Welsh Modelstől nekem a Tu-114-es van meg, az is jónak tűnik. Üdv.: Péter | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140893 | 2009. december 4. 21:11 | ![]() | |
Hali! Kíváncsi lennék, mennyire pontos. Az se lenne baj, ha az eredeti repülne... T.G. | |||||
viper | Adatlap | 140892 | 2009. december 4. 17:51 | ![]() | |
L.P | Adatlap | 140891 | 2009. december 4. 16:01 | ![]() | |
Köszi A forró vizes trükköt én is tudom, de majd ha lesz türelmem:-) Annyira csálé minden irányba, hogy borzadáj. addig is dolgozok a ruszki vasakon. Apropó ruszkik, rendeltem egy TU-154B2,TU-134, Il18ast 1:144ben. Rakott már valaki össze RusAir maketteket? | |||||
Fóka | Adatlap | 140890 | 2009. december 4. 13:29 | ![]() | |
"A helyes formát utólag is ki lehet javítani" ...de minek, ha helyes. A mondat így akart szólni: A helyes formát utólag is ki lehet alakítani | |||||
Fóka | Adatlap | 140889 | 2009. december 4. 13:28 | ![]() | |
Hű, ez tényleg eléggé amorf... Ránézésre a bal szárny tűnik helyesebbnek (a képen jobb oldalt), de szerintem ez egyedi eset lehet, az én példányom pl. rendben volt. A helyes formát utólag is ki lehet javítani, én az ilyesmit úgy szoktam csinálni (amíg maketteztem, hehe...), hogy egy fazék majdnem forrásban lévő vízbe merítem pár másodpercre a makett alakítandó részét, és akkor éppencsak annyira lágyul meg, hogy kézzel a helyes formára lehet alakítani, de nem olvad szét, és a felületi minták (szegecsek, panelvonalak, stb.) sem látják kárát. Én egy kis törülközőn keresztül tekergetném, akkor meg sem égeti a kezet. Ha kialakult a kívánt forma, hideg folyóvíz alá tartva pillanatok alatt megkeményedik, és úgy marad. Mintának szerintem fel lehet használni egy másik, összerakott makettpéldányt -ami persze nem volt megvetemedve-, az a legbiztosabb, a képek torzíthatnak. | |||||
Fóka | Adatlap | 140888 | 2009. december 4. 13:18 | ![]() | |
mig23papa 1988-2001 között dolgoztam a Malévnél, a törzsgárdatagságom pedig 1983-tól ketyegett az egyetem miatt. Immár 8 éve tehát, hogy pályaelhagyó lettem :-/ | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 140887 | 2009. december 4. 13:12 | ![]() | |
Persze, ez az új csapkodószárnyú típus! :-)) | |||||
mig23papa | Adatlap | 140886 | 2009. december 4. 12:38 | ![]() | |
L.P | Adatlap | 140885 | 2009. december 4. 12:23 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 140884 | 2009. december 4. 09:45 | ![]() | |
Szia Newman! Az a Tu-154 B-2 nem az OKB, hanem a Welsh -szerintem kitűnő minőségű- vákuummakettje. Nagyobb képet itt bent a munkahelyemen csak egyet találtam, ezen a Zvezda 54-es még eredeti, M-es verziójában látszik, azóta visszaalakítottam alapváltozatra, a csoportképeken már úgy szerepel. Az igazsághot tartozik, hogy amikor a Welsh makett megérkezett (a Hannants-től rendeltem), a matricaív használhatatlan volt, mert hozzá volt ragadva az összeszerelési útmutatóhoz. Panaszos levelemre azonban a cég postafordultával küldött másikat :-) Az "M" visszaalakításának lépései: - 2-es hajtómű kiömlőnyílásának átfaragása; - 1-es és hármas hajtómű átformázása és hátrébb helyezése; - a szárnytövek törésének eltüntetése; - a kék festés eltüntetése a függőleges vezérsíkról; - lajstromjel átírása; - a típusjelzés átírása. Fóka | |||||
Newman | Adatlap | 140883 | 2009. december 3. 20:37 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 140882 | 2009. december 3. 20:22 | ![]() | |
Hali! Vagy 3 hete láttam egyet összeállítva festés előtti állapotban. Penge volt, sztem nincs azzal gond. Üdv | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 140881 | 2009. december 3. 20:10 | ![]() | |
Üdv! Én most készítek egy A380-ast! A szárnyai nincsenek elvetemedve,hanem élőben is így néz ki! Keress rá Google-ben. Keress rá az airliners.neten Én is azt hittem,hogy elvan csavarodva,de a képek tisztázták a dolgokat | |||||
L.P | Adatlap | 140880 | 2009. december 3. 15:16 | ![]() | |
Srácok Valaki rakott össze már Revell A380ast? Olyan brutálisan elvan vetemedve a szárnyai, hogy csuda. Igazából mind a kettő de teljesen máshogy. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 140879 | 2009. december 2. 13:53 | ![]() | |
Fóka! Igazad van, mindenkit próbálnak konzumidióta ösztönlénnyé "fejleszteni" manapság. A makettezésben ez jól tettenérhető a - zömmel kínai - cég által ránk ontott iszonyatos mennyiségű új makettel. A kiegészítőgyátók pedig a fincsi habot teszik fel a tortára... Irígykedem a 130 összerakott makett láttán, nekem ennyi van összerakatlanul, és 6-7 éve nem készült el igazán semmi új. Azt mondják, ha minden ember olyan színvonalon élhetne -és fogyaszthatna - mint pl a németek, 2 hét alatt lelaknánk a Földet! Már-már kezdek büszke lenni a környezettudatosságomra, hogy 32 évesen még "ellen tudok állni" az autóvásárlásnak! :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 140878 | 2009. december 2. 11:28 | ![]() | |
Szia Regal! Kösz! A Mrija kívül esik az érdeklődési körömön, mert '79 előtt még nem létezett :-) Első repülése 1988. December 21-én volt. Fél éve még volt egy Ruszlán a polcomon, de hasonló okokból könnyű szívvel megváltam tőle, és a helyén egy klasszikus szépségű Lufthansa 747-100-as áll. Az idők során engesztelhetetlenül haladás- és fejlődésellenessé váltam (elsősorban a fogyasztói világ esztelen és szükségtelen fejlesztés-kényszere, és a klasszikus mérnöki tervezési elvek ezzel járó devalvációja miatt), ezért már csak a "békebeli" repülőgépek társaságában érzem jól magam. Fóka | |||||
Regal | Adatlap | 140877 | 2009. december 2. 10:56 | ![]() | |
Szia Fóka! Kötekedjek: egy Mrija még azért csak elférne? a gyüjteményben.:-) Szép gyűjtemény. Üdv, Regal |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |