<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kalóz | Adatlap | 141128 | 2010. április 20. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141127 | 2010. április 20. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megkerestem, itt van: www.makettinfo.hu/forum/forszoveg.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141126 | 2010. április 20. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak azért kérdeztem, mert elég híres gép volt, újabban viszont divat más festéssel elkészíteni a gépeket, mint amit a gyártó megad.Nekem is azzal van meg, még a hetvenes években, Leningrádban építettem, úgyhogy olyan is :((( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141125 | 2010. április 20. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
De azzal fogom. Csak nincs meg az eredeti matrica (különben is hibás) és újat kellett csinálnom helyette. Kész van már, a hibákat is korrigáltam rajta, már csak ki kellene nyomtatni. Ha visszalapozol itt pár oldalt, akkor meg is tudod nézni a "próbanyomatot". :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141124 | 2010. április 20. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Tibcsi! A 114-est nem Hruscsov bácsi matricáival készíted el? Az eredeti NDK-s készlet azt tartalmazta! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141123 | 2010. április 20. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a választ, akkor fényes lesz ott is. :) A 114-es egyelőre a klímát szokja, még át kell vennie a műhelyszagot. :-))) Eddig csak a szállítás okozta apró sérüléseit javítgattam ki. Még a matricáját ki sem nyomtattam, de az úgyis majd a végén kell. Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141122 | 2010. április 20. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A HA-LEC egyébként több szempontból is egyedi volt. A 2496-ban lévő linken is látszik, hogy a festés kék színe sötétebb, mint a későbbi "új festésű" MA repülőgépeken, a törzsre festett lajstromjel pedig az ablakok vonalába került, nem pedig az ajtó felső keretével egyvonalba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141121 | 2010. április 20. 16:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Ez a mattítás csak az első években volt szokás a 737-eseken, aztán már egyenletes csillogást kapott az egész orr-rész, a 300-asokon pedig már egyáltalán nem éltek vele. És persze a későbbieken sem. (Nem is volt szép a kétféle fehér, a mattabb sárgult.) A Tu-114-es alakul? Üdv, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141120 | 2010. április 20. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt a képet találtam, de ezen nem látok fényességkülönbséget az orr rész és a gép többi része között. Jól látom? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141119 | 2010. április 20. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs: szokott :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141118 | 2010. április 20. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka, Egy gyors kérdés: a Maléves B-738-asok orr része, a pilótafülke előtt (ott, ahol a fekete anti-glare panel szokot lenni), az nálunk matt fehér? Vagy ott is fényes fehér? Konkrétan a HA-LOM-ról lenne szó. Eddig ez nem volt kérdés, én szemrebbenés nélkül fényes fehérre festettem volna, de most elbizonytalanodtam. :) Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141117 | 2010. április 20. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hááát 1:200-ban szerintem is már nagyon kicsi :-) Viszont az eBay-en szinte mindig elérhető az Airfix készlete: shop.ebay.co.uk/ Erősen szórt az árfekvés: a korai példányokért az újak árának tízszeresét is el szokták kérni... Az Il-18-ast a Welsh kiadta 1:144-es vákuum modellben, nem is rossz, csak kissé drágán mérik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141116 | 2010. április 20. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm Fóka! Már csak valahogy be kell szereznem egy ilyen makettet! :) Bár gondolkozok rajta, hogy a Revell is kiadta 1:200-ba, talán az jó is lenne. Sőt az nem is olyan drága, csak nagyon apró lenne nekem a sok 1:144 között. Legalábbis én ezt gondolom) Láttam róla képeket... és hát nem a legkidolgozottabb. kb. 1.300 Ft-ért már hozzá lehetne jutni (+posta) de félek, hogy nem ő lenne az igazi. Én is Malévosként szándékozom majd megcsinálni. Remélem hamarosan vagy a közeljövőben valamelyik makettgyártó cég kiadja a Dash8-at is vagy ismét a zvezda előáll régi szovjet utasgépekkel (Jak-40, Il-18). Nagyrészt nekem már csak ők hiányoznak. Na meg jó adag festék. :) Üdv Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141115 | 2010. április 20. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Van itt két érdekesség a Malév 737-200-asainak festéséről, mindkettő a pilótafülke ablakai előtt lévő matt, tükröződésgátló felülettel kapcsolatos. Az első példányon, ami 1988-ban megérkezett (HA-LEC) ez a réteg még az orrkúpra is ráterjedt, ezért az nem a szokásos kerek formát mutatta: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-2T5-Adv/0480272/L/&sid=73d084ba5be3af9db34296e61227de5c A HA-LEI pedig úgy érkezett, hogy ugyanez a rész nem fehér, hanem fekete volt: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-2T4-Adv/0059839/L/&sid=d6f4cbb38a969ec82dd472dc3c178eca Ez a nem szokványos megoldás mindkét repülőgépen csak rövid ideig volt látható, hamar átfestették őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141114 | 2010. április 20. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Bár az Airfix utasgépek színvonala szerintem meglehetősen hullámzó (nemrég a DC-10-est nagyon lehordtam itt), a 737-200-as nekem kifejezetten tetszett. Mivel először a hetvenes évek elején jelent meg, és azóta csak utángyártották, a részletezettsége és az alkatrészbontás rendszere a kornak megfelelő, de az alak- és formahűsége nagyon korrekt. A részletezettsége szerény, a futóművek lehetnének jobban kidolgozottak. A szárnyak felső felületén viszont ott vannak a vortex generátorok, ami igazán dícséretes, mert nagyon jellemző a típusra. A szárnyak festésmintánának érdemes alaposan utánanézni, mert a 200-asokon a panelosztás egészen egyedi, és a festés ezeket követi. Az Airfix utasszállítókra jellemző, hogy az ajtókat (utas- és csomagtér) külön adják. Ha csukott állapotban akarjuk megcsinálni, akkor érdemes az egészet tömíteni és újravésni. Az ablaksorokhoz régen adtak átlátszó műanyagot, később egy kis tubus Clearfix-et, ami sokkal szebb. A pilótafülke-ablak behelyezése kicsit macerás, ls nekem sokat kellett körülötte tömítgetni meg polírozgatni, hogy közelről is szép legyen. Az oldalsó ablakcsík matricája használhatatlan: ablakok nincsenek rajta. Az öntőkereten van egy kis alkatrész, amivel az ablakokat a matrica száradása után ki lehet luggatni - ezt nem is tudom, hogy gondolhatták komolyan. A futóműaknák nincsenek kialakíva (akkoriban nem volt szokás), azokat érdemes megcsinálni. Amire még érdemes odafigyelni: a hajtóművek sugárfordítóinak működtető mechanizmusán van egy kis áramvonalazó burkolat, az a késői példányokon már kissé sorjás, célszerű inkább lecsiszolni és újragyártani. Mindent összevetve: a szokásos sorjázáson és tömítésen kívül nem kell túl sok tunning ahhoz, hogy szép és élethű makett készüljön belőle. A képeken egy Pan Am és egy Lufthansa példány látható, de természetesen többen megcsinálták Malév festéssel (-LEA, -LEB, -LEC, -LEK). Üdv, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141113 | 2010. április 19. 23:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni egy makett nagyvas miatt. (Konkrétan Airfix B737-200) Most először foglalkoznék az Airfix gyártmánnyal és nem tudom, hogy mire számítsak. Kinek mi a véleménye róla? Negatív és pozitív tulajdonságok esetleg? Van olyan jó, mint a Revell és a Zvezda? Mire vigyázzak esetlegesen vele? Várom a válaszotokat! Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141112 | 2010. április 19. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó 1/144 F-Decal Tu-154M Aeroflot Don 2500Ft. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141111 | 2010. április 18. 23:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Airlinerek :-) Hosszú kihagyás után végra újra makettezem :-) Úgyhogy bele is fogtam eddigi legnagyobb munkámba. Úgy tervezem jövöre Móvárra el is készül. Rengeteg részlet lesz rajta,sok kis "finomsággal" 1:144-ben Nem ez a repcsi lesz rajta,hanem egy másik 767-es,amit átfaragok 200-assá és vagy malév vagy Lot festéssel lesz.Persze kinyitva minden ajtó. Lesz rajta még Cateringes kocsi,kerozinos tartálykocsi,de azon is gondolkodom hogy téli lesz és egy jégtelenitő is kéne akkor... ..de erröl majd mindig beszámolok. Jó munkát mindenkinek Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
MarCo | Adatlap | 141110 | 2010. április 18. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudja valaki,hogy anno a Malév gépeinek mind a 2 oldalán szerepelt az "alitalia partner" matrica, vagy csak a balon? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141109 | 2010. április 16. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141108 | 2010. április 16. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141107 | 2010. április 12. 01:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozy ! megint telnek a "félévek" ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141106 | 2010. április 11. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ó... Micsoda gyönyörűségek. Én meg éppen most tettem le a versenyek látogatásáról, merthogy "úgyse szoktak lenni utasszállítók" :-/ Veled mi van? Ezer éve... Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141105 | 2010. április 11. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141104 | 2010. április 11. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 141103 | 2010. április 10. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a baj, hogy ajándéknak vettem és szerdára kéne hogy meglegyen. Az elég régi alatt egyébként azt értettem, hogy 1974-ben gyártották és ezért valaki azt mondta nekem, hogy a régi Lufthansa gépeknek volt egy kicsi sárgás árnyalata és nem a matrica sárgult meg. Igaz lehet ez? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 141102 | 2010. április 10. 16:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki nem tud olyan B-747-est, amin nincsennek utasablakok? A Revellén vannak azt tudom, de arra vagyok kíváncsi hogy van-e olyan makett amit nem kellene végig tömítenem. Egyébként 747-400 érdekelne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141101 | 2010. április 10. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tedd ki a matricát a napsütésre! Pár nap múlva kifehéredik. Persze hogy meddig marad úgy, azt még nem tudni :(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 141100 | 2010. április 10. 15:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Most vettem egy elég régi Boeing 747-est és úgy jártam, hogy a matricák be vannak sárgulva. Honnan tudnék hozzá gyorsan matricát szerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141099 | 2010. április 9. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
"Ha jól emlékszem, ez csak a "sima" 134-eseket érintette." - ez úgy értendő, hogy az "A" verziók már eleve szürke hassal érkeztek a gyárból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141098 | 2010. április 9. 09:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A kék ablakcsíkos Tu-134 festésnek is két változata volt a Malévnél: a korai verzión a törzs alsó része, a szárnyak és a vízszintes vezérsíkok még natúr fémszínűek voltak, később (a hetvenes évek legelején) világosszürkére mázolták őket az aktuális nagyjavítások utáni újrafestés során. Ha jól emlékszem, ez csak a "sima" 134-eseket érintette. Ez más szocialista légitársaságokra is jellemző volt, a makettezőknek pedig érdekes téma ugyanazon festésminta korai és késői verziójának elkészítése. Én pl. a teljes Interflug sorozatot (An-24, Il-18, Tu-134, Il-62) előállítottam ezüst és szürke hassal is. Látványos a különbség: az előbbiek a 60-as évek, az utóbbiak a 70-es és 80-as évek hangulatát idézik összetéveszthetetlenül :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 141097 | 2010. április 9. 04:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Vikipédián megnéztem 68-ban kapta a Malév az első Tu-134-est, úgyhogy repülhetett a régi festéssel.Ami a múzeumba van kiállítva az 1 A3-as. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141096 | 2010. április 9. 04:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141095 | 2010. április 9. 04:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
De repültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141094 | 2010. április 8. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kelair74 ! igen, szigorúan 1/100 minden saját termék .. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141093 | 2010. április 8. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha jól tudom, az üvegorrú 134-esek ezzel a festéssel már nem repültek. Vagy mégis? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 141092 | 2010. április 8. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Richike90! Én egy Wizzair gépen vettem egyszer egy modellt,azt ha jól emlékszem 7 euroért adták. Lehet hasonló árban van az Easyjet is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 141091 | 2010. április 8. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Köszi a dícsérő szavakat.Néztem a kiegészítő járműveidet hát nem semmi.Ezt mind te gyártottad vagy lehet valahol venni is? Méreterány 1/100? Sajna NDK alkatrészem nincs maradék,a gépeket az ebay-en vadászgattam,kivéve a Tupoljeveket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 141090 | 2010. április 8. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello simonkaroly9! Igen a Tu 134-es orrát meghagytam átlátszónak,bár azóta lecseréltem egy másikra (éppen volt egy tartalékban)és így már azonos színű lett a csíkkal.A képen még a régi orr van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141089 | 2010. április 8. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tudjátok hogy az EasyJet fedélzetén mennyibe kerül egy 1:200-as modell gép? Nagyon fontos lenne, mert az egyik rokonom fog repülni jövőhéten Párizsba és úgy váltanánk akkor Euro-t. Válaszotokat előre is köszönöm! kelair74 Nagyon szépek lettek a gépek! Üdv Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141088 | 2010. április 8. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók az alábbi makettek és egyebek: 1/144 Zvezda Il-86 2700Ft 1/144 Minicraft Super Constellation 1200Ft (elkezdett) 1/144 Minicraft C-118 2000Ft 1/144 Aerowings Decal Il-86 Ural Airlines 1800Ft 1/144 Aerowings Decal Il-86 Aeroflot/Siberia 1500Ft Óvári átvétel lehetséges a szombati napon. Üdv: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141087 | 2010. április 8. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kelair 74 Nagyon szépek a makettek, nekem különösen az tetszik, hogy a régi NDK-t használod ! Az az ötlet meg, hogy faragtál hozzá lépcsőket is ! ha van maradék NDK alkatrészed, bármi donor, mindíg vevő vagyok rá ! én is elkezdtem kis kiegészítő járműveket csinálni ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 141086 | 2010. április 8. 04:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló kelair74! A TU-134-esnél meghagytad az átlátszó orrot? A képen nem látszik . Én is most szeretném felújítani az NDK-s modelljeimet azért kérdezem. Üdv: simonkaroly9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 141085 | 2010. április 7. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A közelmúltban készült el néhány makettem és gondoltam felrakok pár képet róluk.Bár nem olyan profik mint amiket ezen a fórumon szoktam látni de talán tűrhetőek.Van köztük új és amit restauráltam.(a 747-es még nincs teljesen kész) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141082 | 2010. április 6. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
NDK makettek kedvelői! Most bukkantam rá: a Vaterán valaki felrakott egy csomót, még dobozos példányok: www.vatera.hu/listings/index.php A mellékelt képen az éppen érvényes lista látható. Gondolom, ez hamar fogyni fog, mert villámáron elvihetők. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141081 | 2010. április 3. 10:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ronin ! köszönöm a válaszodat, teljesen megértelek ! egy hasonló állapotú nálam is pihen a polcon, anyuka rakta össze 77' ben.. azt én sem fogom restaurálni. üdv : picinypg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 141080 | 2010. április 1. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141079 | 2010. április 1. 05:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 141078 | 2010. április 1. 01:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Ez a gép meg van nekem is 1 barátomtól kaptam hasonló állapotban. A kérdésem:mi a méret aránya? A Malév matrica miatt kérdezem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 141076 | 2010. március 31. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Csábító az ajánlatod, de szentimentális okokból nem szívesen válnék meg tőle. Az a helyzet hogy ha egy originálpéldányt ajánlanának cserébe, akkor is ezt az öreg gépet szeretném új életre kelteni. Képzeld, ez a modell kb. épp annyi idős mindt én,(32) és egy csomó régi képemen is szerepel a háttérben. Annak idelyén megvolt szinte az összes NDK-s gép, de gyerek fejjel nem igazán tudtuk értékelni, és szétbarmoltuk őket. Ezért is szeretném ezt az utolsó ,,mohikánt" rehabilitálni. Lehet egy kérdésem a típus ismerőihez? Az általam felrakott képeken a függőleges vezérsík törésénél van egy szétnyíló szakasz. Ez az igazi gépen is szerepel, vagy csak valami gyártási, vagy építési hiba? Üdv: Tamás |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kalóz