<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
harold | Adatlap | 141150 | 2010. május 7. 21:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkaskoma | Adatlap | 141149 | 2010. május 5. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A magyar repülés számára a 2010-es év nagy jelentoséggel bír. Idén ünnepeljük a magyar motoros repülés 100. és a ferihegyi repülotér 60. születésnapját. Ezen alkalomból a Magyar Virtuális Légiforgalmi Irányítóközpont (VACCHUN, www.vacchun.hu) 2010. május 8-ra szervez egy nemzetközi rendezvényt a virtuális pilóták számára. A légiforgalmi irányítás a Ferihegyi Emlékparkban lesz kialakítva. A rendezvény ideje alatt a VACCHUN csapata szeretettel vár minden érdeklodot. A látogatók betekintést nyerhetnek a légiforgalmi irányítás titkaiba, valamint információt kaphatnak szervezetünkrol is. http://www.vacchun.hu/overload2010/ http://www.vacchun.hu/overload2010/aboutevent.htm http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/budapest_overload_2010/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 141148 | 2010. május 5. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha nincs meg, akkor en elmennek az airliners.net-re es fotok alapjan raknam fel a matricakat. Szerintem jarhato ut, eleg sok kep van Hapag 737-esrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 141147 | 2010. május 5. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nincs meg valakinek véletlenül elektronikusan a Revell Happag B 737-es gépének matricázási útmutatója, vagy esetleg tud valaki segíteni, hogy honnan tölthető le? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdvözlettel, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 141146 | 2010. május 2. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja igen, ezek nyers JPG képek, a RAW-okat majd átkonvertálom valamikor nyugdíjaskoromban. :) Lehet, látni, hogy páron elment a fehéregyensúly, meg meg kellene vágni őket, de majd, egyszer... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 141145 | 2010. május 2. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma spotterkedtem kicsit a Flyvergrillen nevű helyen (kb. "A repülős büfé"). A hely a koppenhágai repülőtér 22R pályájának küszöbével van egy vonalban. Nagyon népszerű a helyi erők körében, lehet enni-inni, van játszótér a gyerekeknek, parkoló, kerépkpártároló, domb a fotósoknak és a bámészkodóknak... Örültem a szikrázó napsütésnek, ritka az ilyen errefelé, de fotós szemmel jobb lett volna kicsit később, estefelé visszajönni, vagy egy kissé felhősebb időre várni, mert nagyon remegett a levegő és ezen semmivel sem tudtam segíteni. De ma ez az időrés volt szabad, legközelebb majd jobban fogok tervezni. Unalmasnak nem nevezném az ott töltött két órát, volt egy kis öntözés a tüzoltóktól, valamint négy óra előtt egyszerre három SAS A-340 forgolódott előttünk, két induló és egy érkező gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141144 | 2010. április 30. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy félresikerült próbálkozás eredményét osztom meg veletek. Eredetileg matricát akartam nyomtatni egy Dakotára, de valami miatt nem lett jó, elkenődött... így hát úgy döntöttem, hogy inkább fújósablon lesz belőle... Kinyomtattam egy öntapadós lapra és szikével kivágtam a jelzéseket. A kivágott cuccokat felragasztottam erre a próbamakettre, hogy lássam, milyen lesz ha sikerül megfestenem. Ilyen lett... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 141143 | 2010. április 28. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Mint egy karácsonyfa:) Majd szólj! De azért túlzásba ne vidd a munkát. Az megárt az egészségnek:) viper | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 141142 | 2010. április 28. 07:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Richyke90! Az általad említett makett egyszeri és megismételhetetlen. A MALÉV gyártatta le 300db-t összesen! Mivel a koncepció megváltozott és a marketing nem tudta felhasználni a pénz meg kellett,ezért a MALÉV dolgozók megvehették a makettek nagy részét. Nincs több belőle. Elfogyott. Akinek sikerült szereznie az meg nem válik meg tőle egykönnyen. További jó makettezést. momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141141 | 2010. április 27. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 141140 | 2010. április 24. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindegy, majd az airport kifizeti... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 141139 | 2010. április 24. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Richyke90 én úgy tudom ebben a sorrendben osztották ki a díjakat.{én forditott sorrendben jobban szerettem volna}de jó lesz ez ha marad pénz az átfestésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141138 | 2010. április 24. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amúgy a Malév Dash 8-as festési pályázatának mi lett a végeredménye? Úgy volt meghirdetve, hogy novemberre már új festése lesz a HA-LQD-nek. Ki tud erről valamit? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141137 | 2010. április 24. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindenkit érhet baleset! Tévedni emberi dolog mondta a sündisznó, miközben lemászott a súrolókeféről :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141136 | 2010. április 24. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Upsz... ezt elcsesztem :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141135 | 2010. április 24. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sztem maximum turboprop! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141134 | 2010. április 24. 18:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hehe, ez jet? :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141133 | 2010. április 24. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141132 | 2010. április 23. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141131 | 2010. április 23. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sohasem volt festésű gépként azért megépíthetőek, vagy a "nagy magyar Álom" keretében :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141130 | 2010. április 23. 12:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141129 | 2010. április 20. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt én is festeni fogom, a matricalapra csak hagyománytiszteletből került fel. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141128 | 2010. április 20. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kabin előtti fekete tükrözés gátlót talán jobb lenne festeni, vagy az eredetit felhasználni, mert az lágyabb, mint a házi gyártmány. Csak tanács, mert esetleg nehéz lesz odasimítani a görbe felületre. Amúgy sok sikert a géphez, szép nagy madár! Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141127 | 2010. április 20. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megkerestem, itt van: www.makettinfo.hu/forum/forszoveg.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141126 | 2010. április 20. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak azért kérdeztem, mert elég híres gép volt, újabban viszont divat más festéssel elkészíteni a gépeket, mint amit a gyártó megad.Nekem is azzal van meg, még a hetvenes években, Leningrádban építettem, úgyhogy olyan is :((( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141125 | 2010. április 20. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De azzal fogom. Csak nincs meg az eredeti matrica (különben is hibás) és újat kellett csinálnom helyette. Kész van már, a hibákat is korrigáltam rajta, már csak ki kellene nyomtatni. Ha visszalapozol itt pár oldalt, akkor meg is tudod nézni a "próbanyomatot". :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141124 | 2010. április 20. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Tibcsi! A 114-est nem Hruscsov bácsi matricáival készíted el? Az eredeti NDK-s készlet azt tartalmazta! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141123 | 2010. április 20. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a választ, akkor fényes lesz ott is. :) A 114-es egyelőre a klímát szokja, még át kell vennie a műhelyszagot. :-))) Eddig csak a szállítás okozta apró sérüléseit javítgattam ki. Még a matricáját ki sem nyomtattam, de az úgyis majd a végén kell. Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141122 | 2010. április 20. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A HA-LEC egyébként több szempontból is egyedi volt. A 2496-ban lévő linken is látszik, hogy a festés kék színe sötétebb, mint a későbbi "új festésű" MA repülőgépeken, a törzsre festett lajstromjel pedig az ablakok vonalába került, nem pedig az ajtó felső keretével egyvonalba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141121 | 2010. április 20. 16:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Ez a mattítás csak az első években volt szokás a 737-eseken, aztán már egyenletes csillogást kapott az egész orr-rész, a 300-asokon pedig már egyáltalán nem éltek vele. És persze a későbbieken sem. (Nem is volt szép a kétféle fehér, a mattabb sárgult.) A Tu-114-es alakul? Üdv, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141120 | 2010. április 20. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt a képet találtam, de ezen nem látok fényességkülönbséget az orr rész és a gép többi része között. Jól látom? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141119 | 2010. április 20. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs: szokott :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141118 | 2010. április 20. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka, Egy gyors kérdés: a Maléves B-738-asok orr része, a pilótafülke előtt (ott, ahol a fekete anti-glare panel szokot lenni), az nálunk matt fehér? Vagy ott is fényes fehér? Konkrétan a HA-LOM-ról lenne szó. Eddig ez nem volt kérdés, én szemrebbenés nélkül fényes fehérre festettem volna, de most elbizonytalanodtam. :) Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141117 | 2010. április 20. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hááát 1:200-ban szerintem is már nagyon kicsi :-) Viszont az eBay-en szinte mindig elérhető az Airfix készlete: shop.ebay.co.uk/ Erősen szórt az árfekvés: a korai példányokért az újak árának tízszeresét is el szokták kérni... Az Il-18-ast a Welsh kiadta 1:144-es vákuum modellben, nem is rossz, csak kissé drágán mérik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141116 | 2010. április 20. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm Fóka! Már csak valahogy be kell szereznem egy ilyen makettet! :) Bár gondolkozok rajta, hogy a Revell is kiadta 1:200-ba, talán az jó is lenne. Sőt az nem is olyan drága, csak nagyon apró lenne nekem a sok 1:144 között. Legalábbis én ezt gondolom) Láttam róla képeket... és hát nem a legkidolgozottabb. kb. 1.300 Ft-ért már hozzá lehetne jutni (+posta) de félek, hogy nem ő lenne az igazi. Én is Malévosként szándékozom majd megcsinálni. Remélem hamarosan vagy a közeljövőben valamelyik makettgyártó cég kiadja a Dash8-at is vagy ismét a zvezda előáll régi szovjet utasgépekkel (Jak-40, Il-18). Nagyrészt nekem már csak ők hiányoznak. Na meg jó adag festék. :) Üdv Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141115 | 2010. április 20. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van itt két érdekesség a Malév 737-200-asainak festéséről, mindkettő a pilótafülke ablakai előtt lévő matt, tükröződésgátló felülettel kapcsolatos. Az első példányon, ami 1988-ban megérkezett (HA-LEC) ez a réteg még az orrkúpra is ráterjedt, ezért az nem a szokásos kerek formát mutatta: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-2T5-Adv/0480272/L/&sid=73d084ba5be3af9db34296e61227de5c A HA-LEI pedig úgy érkezett, hogy ugyanez a rész nem fehér, hanem fekete volt: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-2T4-Adv/0059839/L/&sid=d6f4cbb38a969ec82dd472dc3c178eca Ez a nem szokványos megoldás mindkét repülőgépen csak rövid ideig volt látható, hamar átfestették őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141114 | 2010. április 20. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Bár az Airfix utasgépek színvonala szerintem meglehetősen hullámzó (nemrég a DC-10-est nagyon lehordtam itt), a 737-200-as nekem kifejezetten tetszett. Mivel először a hetvenes évek elején jelent meg, és azóta csak utángyártották, a részletezettsége és az alkatrészbontás rendszere a kornak megfelelő, de az alak- és formahűsége nagyon korrekt. A részletezettsége szerény, a futóművek lehetnének jobban kidolgozottak. A szárnyak felső felületén viszont ott vannak a vortex generátorok, ami igazán dícséretes, mert nagyon jellemző a típusra. A szárnyak festésmintánának érdemes alaposan utánanézni, mert a 200-asokon a panelosztás egészen egyedi, és a festés ezeket követi. Az Airfix utasszállítókra jellemző, hogy az ajtókat (utas- és csomagtér) külön adják. Ha csukott állapotban akarjuk megcsinálni, akkor érdemes az egészet tömíteni és újravésni. Az ablaksorokhoz régen adtak átlátszó műanyagot, később egy kis tubus Clearfix-et, ami sokkal szebb. A pilótafülke-ablak behelyezése kicsit macerás, ls nekem sokat kellett körülötte tömítgetni meg polírozgatni, hogy közelről is szép legyen. Az oldalsó ablakcsík matricája használhatatlan: ablakok nincsenek rajta. Az öntőkereten van egy kis alkatrész, amivel az ablakokat a matrica száradása után ki lehet luggatni - ezt nem is tudom, hogy gondolhatták komolyan. A futóműaknák nincsenek kialakíva (akkoriban nem volt szokás), azokat érdemes megcsinálni. Amire még érdemes odafigyelni: a hajtóművek sugárfordítóinak működtető mechanizmusán van egy kis áramvonalazó burkolat, az a késői példányokon már kissé sorjás, célszerű inkább lecsiszolni és újragyártani. Mindent összevetve: a szokásos sorjázáson és tömítésen kívül nem kell túl sok tunning ahhoz, hogy szép és élethű makett készüljön belőle. A képeken egy Pan Am és egy Lufthansa példány látható, de természetesen többen megcsinálták Malév festéssel (-LEA, -LEB, -LEC, -LEK). Üdv, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141113 | 2010. április 19. 23:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni egy makett nagyvas miatt. (Konkrétan Airfix B737-200) Most először foglalkoznék az Airfix gyártmánnyal és nem tudom, hogy mire számítsak. Kinek mi a véleménye róla? Negatív és pozitív tulajdonságok esetleg? Van olyan jó, mint a Revell és a Zvezda? Mire vigyázzak esetlegesen vele? Várom a válaszotokat! Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141112 | 2010. április 19. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó 1/144 F-Decal Tu-154M Aeroflot Don 2500Ft. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141111 | 2010. április 18. 23:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Airlinerek :-) Hosszú kihagyás után végra újra makettezem :-) Úgyhogy bele is fogtam eddigi legnagyobb munkámba. Úgy tervezem jövöre Móvárra el is készül. Rengeteg részlet lesz rajta,sok kis "finomsággal" 1:144-ben Nem ez a repcsi lesz rajta,hanem egy másik 767-es,amit átfaragok 200-assá és vagy malév vagy Lot festéssel lesz.Persze kinyitva minden ajtó. Lesz rajta még Cateringes kocsi,kerozinos tartálykocsi,de azon is gondolkodom hogy téli lesz és egy jégtelenitő is kéne akkor... ..de erröl majd mindig beszámolok. Jó munkát mindenkinek Kislőcsös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MarCo | Adatlap | 141110 | 2010. április 18. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudja valaki,hogy anno a Malév gépeinek mind a 2 oldalán szerepelt az "alitalia partner" matrica, vagy csak a balon? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141109 | 2010. április 16. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141108 | 2010. április 16. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141107 | 2010. április 12. 01:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozy ! megint telnek a "félévek" ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141106 | 2010. április 11. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ó... Micsoda gyönyörűségek. Én meg éppen most tettem le a versenyek látogatásáról, merthogy "úgyse szoktak lenni utasszállítók" :-/ Veled mi van? Ezer éve... Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141105 | 2010. április 11. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 141104 | 2010. április 11. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 141103 | 2010. április 10. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a baj, hogy ajándéknak vettem és szerdára kéne hogy meglegyen. Az elég régi alatt egyébként azt értettem, hogy 1974-ben gyártották és ezért valaki azt mondta nekem, hogy a régi Lufthansa gépeknek volt egy kicsi sárgás árnyalata és nem a matrica sárgult meg. Igaz lehet ez? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 141102 | 2010. április 10. 16:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki nem tud olyan B-747-est, amin nincsennek utasablakok? A Revellén vannak azt tudom, de arra vagyok kíváncsi hogy van-e olyan makett amit nem kellene végig tömítenem. Egyébként 747-400 érdekelne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 141101 | 2010. április 10. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tedd ki a matricát a napsütésre! Pár nap múlva kifehéredik. Persze hogy meddig marad úgy, azt még nem tudni :(( |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Valahol nekem meg van, megnézem majd beszkenneljük és e-mailben elküldöm neked, de lehet hogy csak a jövő héten jön össze a dolog.
Üdv.