<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Richyke90 | Adatlap | 141190 | 2010. június 7. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó képek! :) Előzmény: (141189) L.P 2010. június 6. 11:10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
L.P | Adatlap | 141189 | 2010. június 6. 11:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141188 | 2010. június 5. 14:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor! Köszönöm :-) Persze nem lenne teljes a gyűjtemény a közreműködésed nélkül... Remélem, azóta már rendeződtek a te dolgaid is. Ami szegény LCF-t illeti, volt egy jellegzetessége: a lejjebb már említett örvényorsőjának tövében egy gyűrű alakú részen natúr alumínium színű maradt a festése (a képen is látszik), fogalmam sincs, miért. Ez már messziről felismerhetővé tette annak, aki tudta ezt. Egykori kedves kollégám és főnököm a Technológián, J. I. azzal szokta ugratni az embereket, hogy ő már a hangjuk után felismeri az egyes repülőgéoeket, lám, az ott pl. az LCF, ami éppen leszáll - és, amikor begurult az állóhelyre, már látható volt, hogy tényleg... Amikor aztán Prágában összetört az LCF, már csak az orr-részét meg még pár kisebb darabjátláttuk viszont a ROK-ban - de asszem, már onnan is kidobták. Fóka Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141187 | 2010. június 4. 21:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka ! Nagyon örülök, hogy jelen vagy a fórumon ! mivel egyedülálló a repülőgépgyűjteményed, és a saját igényied szerint már teljes, normális dolog teherautót, vagy hajót, vagy bármi más makettet készíteni! biztos vagyok benne, akármihez fogsz hozzá, sikered lesz benne ! üdv : Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141186 | 2010. június 4. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia V43-1123 ! Írom az E-mailomat ide ,mert ez publikus adat : picinypg@freemail.hu A sógórom igazi vasutas, lehet, hogy ismered ! nem írom ide a nevét,mert a családja többi tagja igen fontos szerepet játszott a Magyar Repüléstörténetben ! ja és apró kiegészítés ! volt másik Tu-154 el is baleset... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 141185 | 2010. június 4. 15:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon köszönöm a segítségedet! Igazából azt a 154-est szerettem volna megépíteni, mellyel (életemben először) repültem: Tu-154 B-2, 1987. április 5. vasárnap, Budapest-Helsinki. Sajnos nem sikerült kiderítenem, hogy ez melyik gép volt, gyanítom, ha volt is ilyen adatbázis, már rég a múlté... Így esett a választásom a sorozat egyetlen katasztrófát szenvedett példányára. Hogy aztán milyen szinten sikerül megépíteni a makettet, majd elválik. Ha legalább megközelíti az itt látott gépek színvonalát, teszek majd fel képeket róla. Egy szolgálati közlemény: Kedves Lapi! Köszönöm felajánlásod! Keresnélek privátban, de nem tudom megnézni a címedet, a felhasználónévvel és a jelszóval nem enged bejelentkezni a rendszer. Kérlek, küldj egy levelet, a címem: klinger kukac t-email pont hu. Előre is köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141184 | 2010. június 4. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még valami, ami szerintem fontos: ha átlátszóak maradnak az ablakok, a makett belső felét feltétlenül ki kell festeni sötétszürkére, mert ha natúr marad, akkor szörnyen műanyag-jellege lesz a kész makettnek, bármennyire is szépen lesz lefestve kívül. Sötét belső mellett viszont olyan, mint az igazi: nem látszik a belseje, de oldalról át lehet látni az egész törzsön az ablakokon keresztül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141183 | 2010. június 4. 12:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Képzeld, valószínűleg megőrültem. Teherautót csinálok. Mivel az utasszállító repülőgépek gyűjteményét teljesnek érzem, de hiányzott már a pepecselés, ennek veselkedtem neki :-) Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141182 | 2010. június 4. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia V43-1123! +++ bocs, mostanában ritkábban vagyok internet-közelben +++ Attól tartok, a színkódok nincsenek már meg nekem. Annak idején, amikor a Malévnél dolgoztam, használtam őket (bár a "régi" színeknek csak a szovjet szabvány szerinti jelölése volt meg), de 2001-ben anyagi okokból elhagyni kényszerültem a Céget, életem nagy szerelmét, ahonnan nyugdíjba akartam menni. Ez azóta sem múló trauma nekem, érzelmileg még mindig nem lábaltam ki belőle, és az egykor összeszedett relikviáimtól is megváltam. Mindazonáltal a legtöbb makettem színét én inkább szemre kevertem ki, a scale effect miatt az eredeti színeket úgyis világosítani kellene, és -tapasztalatom szerint- az emberek színlátása is eléggé szubjektív - én pl. a szokásosnál is árnyalatnyival világosabbra pingált makettek között érzem magam jól. Aztán meg a Malév régi festésű repülőgépei a valóságban sem voltak egységesek. Egy-egy időszakon belül is voltak különbségek, pl. a Tu-154-esek függőleges vezérsíkjának kékje az égszínkéktől az ablakcsíkéval szinte egyező mélykékig változott (amint Richyke90 is írta), de kisebb árnyalatkülönbségek másutt is voltak. Okát nem tudom, talán a kisebb technológiai fegyelem vagy a szerényebb minőségű festékek miatt lehetett. Szóval szerintem a szemre kikevert színekkel sem lehet túlzottan mellélőni. A HA-LCI-t én biztosan világosabb függőleges vezérsíkkal csinálnám, lévén korai változat. Lapi barátunk "régi" Malév gépei pl. nagyon autentikus színben tündökölnek, a sajátjaim talán kicsit világosabbak, mint írtam. A makett szempontjából a belső kialakítás irreleváns, de talán ide tartozik, hogy a HA-LCI első üzemeltetője az EgyptAir volt, és az utastér merevkárpitja nem a szokásos "Zalataja Oszeny" mintázatú volt, hanem szép arany hóruszos-hieroglifás egyiptomi motívumok díszítették - de sajnos csak pár hónapot repült így a Malévnél az utazóközönség gyönyörűségére, aztán jött a katasztrófa. Ami magát a makettet illeti, 5 dolgot emelnék ki, ami szerintem az élethűség szempontjából fontos: - az ablakok. Én mindig átlátszóra csinálom az ablakokat, ha a makett úgy van kialakítva. Az NDK Tu-154-es átlátszó utastér-ablakai kissé vastagok és középütt majd' mindegyiken beszívódás van, ezért azokat én inkább Clearfix-szel helyettesítettem, szerintem szebb lett. - a főfutó-szárak. A makett a főfutó-szárakat teljesen kirugózott helyzetben ábrázolja. Ha földön álló makett készül, akkor a futószárakat kb. 3 mm-rel meg kell kurtítani, hogy a makett elnyerje a valódi 54-esek jellegzetes, kicsit emelt orrú alapállását. - az örvényorsó. A makett a prototípust ábrázolja, amin az örvényorsó (a vízszintes vezérsíkok közötti elnyújtott szivar alakú elem) eleje egészen keskeny. A széria-példányokon már vastagabb volt, és nincs átmenet a vezérsíkok belépőélének szintjénél - célszerű fotó alapján kialakítani, én tömítőpasztával csináltam. - a fedélzeti segédturbina (VSzU) gondolája. A prototípusról -így a makettről is- hiányzik. Szintén fotó alapján érdemes kialakítani a függőleges vezérsík kilépőélének törzs felőli végén. Töredelmesen bevallom, az én példányomon még nincs rajta, fent van a halasztott (és soha el nem készülő) munkák jegyzékén. - a kis urh antenna a pilótakabin felett. A maketté más fajta, a Malév példányokon inkább egy vastagabb késantennához hasonlít, szintén fotó alapján érdemes pótolni. Ami még eszembe jutott: a feliratozást megkönnyíti a HAD matricája, én még két maszkolószalag közé ecsettel pingáltam, látszik is. Sok sikert, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141181 | 2010. június 4. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Nekem van otthon LCI lajstromban 154-es, szívesen segítek Neked ! Fóka nagyon kedves barátom, talán megközelítem az Ő munkájának a színvonalát . keres meg priváton... üdv : Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141180 | 2010. június 3. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Mindenki! Azt szeretném megtudni, hogy a MALÉV gépek fedélzetén lehet-e még 1:200 modell(ek)et és egyéb nippeket (relikviákat) vásárolni? Ha igen, akkor milyeneket és mennyiért? Előre is köszi a válaszotokat! Üdv Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 141179 | 2010. június 1. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a képeket! Azért szeretném Fókával felvenni a kapcsolatot, mert Ő a saját gépét a céges festésminta ill. színkódok (10% világosítással) alapján festette meg. Ezeket szeretném elkérni Tőle. Ha hajlandó ezeket megosztani velem, várom jelentkezését, akár privátban is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141178 | 2010. június 1. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves V43-1123! Nagyon sok kép nem igazán van a gépről. Elszórtan néhány. Ezeken a képeken látszik, hogy milyen volt a festése. Fóka egykori hozzászólásából idézem: "A régi Malév festésnek az egyik jellegzetessége az volt, hogy a függőleges vezérsík kékje sokkal világosabb volt, mint az ablakcsík, majdhogynem égszínkék" Sok sikert kívánok a gép építéséhez! Ricsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 141177 | 2010. június 1. 13:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv minden makettezőnek! Elsősorban vasútmodellezéssel foglalkozom, de a múlt héten egy volt évfolyamtársam adott egy régi NDK-s 1:100-as Tu-154-es makettet. Előjöttek a gyermekkori emlékek, elhatároztam, hogy megpróbálom a lehető legjobbat kihozni belőle. Úgy döntöttem, hogy a tragikus sorsú HA-LCI-t építem meg. Ehhez kérem a segítségeteket: jellegrajzok, színkódok, tippek, trükkök, stb. Elsősorban "Fóka" úr segítségében bízom, úgy látom, ő meglehetősen nagy tapasztalatokkal rendelkezik a témában. Mivel nem akarom a fórumot terhelni, az adatok jöhetnek privátban is: klinger kukac t-email pont hu. Előre is köszönöm! További sikeres makettezést! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 141176 | 2010. május 30. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép tegnap estéről - azt hiszem megtaláltam az új törzshelyemet. :) Megvártam a kora esti Malév gépet is, de az első kijáratnál lefordult a pályáról, az indulást meg már nem tudtam megvárni. Így arról csak egy nagyon távoli és eléggé elmosódott képem van - majd legközelebb. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141175 | 2010. május 30. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Mr. White Puttyval még nem dolgoztam, de a Milliputnál ez tökéletesen műxik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_József | Adatlap | 141174 | 2010. május 29. 23:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_József | Adatlap | 141173 | 2010. május 29. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi! Ez a vonalzó 100 évig sem jutott volna az eszembe. Abból meg 62 már eltelt! Mr White Putty már van, neki megyek még egy gépnek, csak mert nem szeretek veszíteni! Szia! Kösz Rizmajer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 141172 | 2010. május 29. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Talán érdekel valakit: http://gyujtemeny.vatera.hu/modellek/repulo/repulo_makett1_170954526.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141171 | 2010. május 26. 09:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rizmajer ! Régen hallottam felőled ! Hogy vagy, Írj kérlek a priváton ! Elkezdtem készíteni a terminált újra ! sajnos nem sok képem van a belső homlokzatról ! ebben keresek megoldást, segítséget ! most viszont pontos méretek alapján tudok dolgozni ! üdv : Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141170 | 2010. május 24. 23:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én Milliputot használok ablaktömítésre. Mielőtt teljesen kikötne, egy megnedvesített műanyag vonalzó darabot végiggördítek a törzsön alulról felfelé, a nedves vonalzóra nem ragad a Milliput, és a tömítés követi a törzs vonalát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rizmajer_József | Adatlap | 141169 | 2010. május 24. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Irigyellek, hogy Neked ez ilyen egyszerű. Én ezért hagytam abba az utasszállítókat, mert nekem nem volt egyszerű, azaz nem sikerült.Nem tudtam olyan domborúra tömíteni mint amilyen a gép törzse. Ha meg már reszelni kell, nem marad sík a gép oldala. Szia Rizmajer. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141168 | 2010. május 24. 10:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Örülök, hogy segíthettem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 141167 | 2010. május 24. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv qiez, Pontosan ilyen képekre volt szükségem! Ezer köszönet! lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141166 | 2010. május 23. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee, elfelejtettem a gépet vinni magammal, ezért csak a telefonnal tudtam képeket csinálni. Remélem megteszi.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141165 | 2010. május 21. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most jut eszembe, sajnos csak hétfőn tudom prezentálni, ha akkor is jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141164 | 2010. május 21. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
olyat csinálok, amilyet akarsz, egész nap ezeket kergetem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 141163 | 2010. május 21. 17:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Előre is köszi qiez! A fotó is nagy segítség lenne! Igazából az ablak pontos formája miatt kell, a méreteket megoldom egyéb módon. Ha tudsz csinálni néhány képet, amiken oldalról látszanak az ablakok minél közelebbről, az pont elég nekem! (Persze minden egyéb részletfotó érdekel :-)) Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141162 | 2010. május 21. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! egyszerűen leragasztod a hátsó oldalt, és kivülről betömited Neoflex vagy Humbrol tömitőpasztával.. legalább 2x csináld, hogy szép legyen ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141161 | 2010. május 20. 23:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Makettnél mit használtok az ablakok kitömítésére? Utasgépből szeretnék tehergépet csinálni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141160 | 2010. május 20. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
és nem Neled, hanem Neked:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141159 | 2010. május 20. 21:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Méretezett rajzal viszont nem szolgálhatok:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
qiez | Adatlap | 141158 | 2010. május 20. 21:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi! A reptéren dolgozom, szombaton megyek újra, ha el nem felejtem, lefényképezem Neled. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacee | Adatlap | 141157 | 2010. május 20. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Valaki, aki nálam többször kerül q400-as közvetlen közelébe, tudna segíteni utaskabin ablak közeli fotójával, esetleg méretezett rajzokkal? Előre is köszönöm. Üdv, lacee | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 141156 | 2010. május 20. 15:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák: Aerowings Ural Airliners Il-86 (RA-86078) 2000Ft, Aerowings S7/Aeroflot Il-86 (RA-86091, CCCP-86054) 1500Ft, F-decal Aeroflot Don Tu-154M (RA-85726) 2000Ft. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141155 | 2010. május 18. 12:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vagyis kettőt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 141154 | 2010. május 18. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Airlinerfan | Adatlap | 141153 | 2010. május 16. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy B747-300-as építésébe fogtam 1/144 méretarányban. Ehhez szükségem lenne a Revell 747-200-as kitből a futóművekre, szárnyakra és a hajtóművekre. Mindenféle (használható) állapotú érdekel! Cserébe tudom adni a 747-400-as hasonló alkatrészeit! Aki tud, légyszi segítsen! Email: atti9207@vivamail.hu Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 141152 | 2010. május 12. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja igen:) a magyar cikk még nem készült el, de majd ide is szándékozom feltölteni! Köszi a linket:) viper | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141151 | 2010. május 11. 23:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 141150 | 2010. május 7. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Valahol nekem meg van, megnézem majd beszkenneljük és e-mailben elküldöm neked, de lehet hogy csak a jövő héten jön össze a dolog. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkaskoma | Adatlap | 141149 | 2010. május 5. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A magyar repülés számára a 2010-es év nagy jelentoséggel bír. Idén ünnepeljük a magyar motoros repülés 100. és a ferihegyi repülotér 60. születésnapját. Ezen alkalomból a Magyar Virtuális Légiforgalmi Irányítóközpont (VACCHUN, www.vacchun.hu) 2010. május 8-ra szervez egy nemzetközi rendezvényt a virtuális pilóták számára. A légiforgalmi irányítás a Ferihegyi Emlékparkban lesz kialakítva. A rendezvény ideje alatt a VACCHUN csapata szeretettel vár minden érdeklodot. A látogatók betekintést nyerhetnek a légiforgalmi irányítás titkaiba, valamint információt kaphatnak szervezetünkrol is. http://www.vacchun.hu/overload2010/ http://www.vacchun.hu/overload2010/aboutevent.htm http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/budapest_overload_2010/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 141148 | 2010. május 5. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha nincs meg, akkor en elmennek az airliners.net-re es fotok alapjan raknam fel a matricakat. Szerintem jarhato ut, eleg sok kep van Hapag 737-esrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 141147 | 2010. május 5. 12:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nincs meg valakinek véletlenül elektronikusan a Revell Happag B 737-es gépének matricázási útmutatója, vagy esetleg tud valaki segíteni, hogy honnan tölthető le? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdvözlettel, Regal tgea78@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 141146 | 2010. május 2. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja igen, ezek nyers JPG képek, a RAW-okat majd átkonvertálom valamikor nyugdíjaskoromban. :) Lehet, látni, hogy páron elment a fehéregyensúly, meg meg kellene vágni őket, de majd, egyszer... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 141145 | 2010. május 2. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma spotterkedtem kicsit a Flyvergrillen nevű helyen (kb. "A repülős büfé"). A hely a koppenhágai repülőtér 22R pályájának küszöbével van egy vonalban. Nagyon népszerű a helyi erők körében, lehet enni-inni, van játszótér a gyerekeknek, parkoló, kerépkpártároló, domb a fotósoknak és a bámészkodóknak... Örültem a szikrázó napsütésnek, ritka az ilyen errefelé, de fotós szemmel jobb lett volna kicsit később, estefelé visszajönni, vagy egy kissé felhősebb időre várni, mert nagyon remegett a levegő és ezen semmivel sem tudtam segíteni. De ma ez az időrés volt szabad, legközelebb majd jobban fogok tervezni. Unalmasnak nem nevezném az ott töltött két órát, volt egy kis öntözés a tüzoltóktól, valamint négy óra előtt egyszerre három SAS A-340 forgolódott előttünk, két induló és egy érkező gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 141144 | 2010. április 30. 18:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy félresikerült próbálkozás eredményét osztom meg veletek. Eredetileg matricát akartam nyomtatni egy Dakotára, de valami miatt nem lett jó, elkenődött... így hát úgy döntöttem, hogy inkább fújósablon lesz belőle... Kinyomtattam egy öntapadós lapra és szikével kivágtam a jelzéseket. A kivágott cuccokat felragasztottam erre a próbamakettre, hogy lássam, milyen lesz ha sikerül megfestenem. Ilyen lett... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
viper | Adatlap | 141143 | 2010. április 28. 17:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lapi! Mint egy karácsonyfa:) Majd szólj! De azért túlzásba ne vidd a munkát. Az megárt az egészségnek:) viper | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 141142 | 2010. április 28. 07:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Richyke90! Az általad említett makett egyszeri és megismételhetetlen. A MALÉV gyártatta le 300db-t összesen! Mivel a koncepció megváltozott és a marketing nem tudta felhasználni a pénz meg kellett,ezért a MALÉV dolgozók megvehették a makettek nagy részét. Nincs több belőle. Elfogyott. Akinek sikerült szereznie az meg nem válik meg tőle egykönnyen. További jó makettezést. momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141141 | 2010. április 27. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |