<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
tibivoice | Adatlap | 141254 | 2010. augusztus 18. 20:45 | ||
tibivoice | Adatlap | 141253 | 2010. augusztus 18. 18:44 | ||
Sziasztok! Bocs az előbb offban küldtem... Makettezésre szánt idő hiányában úgy döntöttem megválok néhány korábban begyűjtött utasgéptől. Revell: 1/144 A330-300 LTU 4500.- 767-300 Gulf 4000.- 330-300 Aer Lingus 4.000 .- (csak Lingus matricával) 321 Lufthansa 3500.- 747-400 British 4500.- Fokker 100 Demonstrator: 3000.- Avro RJ85 Lufthansa/Crossair 3000.- 1/72 Breguet Atlantic 4000.- Heller 1/72 C-130 Hercules Coast Guard 5000.- Zvezda: 787-8 3500.- Tel: 06-302-748-663 Üdv: Tibi | |||||
matya007 | Adatlap | 141251 | 2010. augusztus 17. 22:26 | ||
Szia! Természetesen, a púpon rövidítettem. Azért választottam ezt a megoldást, mert egyszerűbbnek találtam ezt, mint egy 747-200-ra egy 400-as szárnyat ráhegedülni.Sajna nem csináltam képet az átalakításról. A másik meg a hajtómű. Azt hiszem csak 2 db GE-es hajtóműves gépe van a Cargolux-nak,az egyik ez az LX-GCV, a többi már rolls roys hajtóművet kapott. Ezen az oldalon van egy 200-as és 400-as összeházasításából készült CLX. : modellbauer.foren-city.de/topic,4683,-boeing-747-428f-scd-cargolux-baubericht.html Itt pedig egy púp átalakításról találsz anyagot: www.arcforums.com/forums/air/index.php Jó munkát, üdv matya007 | |||||
Mikey | Adatlap | 141250 | 2010. augusztus 17. 09:11 | ||
Szép. Púpon rövidítettél? Most vette át a CLX nemrég az első hosszúpúpos 74F-jét, ami történetesen BCF, és LX-ZCV regire hallgat, a többi mind gyári, rövidpúpos freighter. Ha hasonló intuícióim vannak, vajon célszerűbb egy 747-200 törzset alapul venni? | |||||
matya007 | Adatlap | 141249 | 2010. augusztus 15. 13:34 | ||
Sziasztok! Elkészült a következő makettem, ez egy Boeing 747-400 Freighter Cargolux színekben. Az alapot egy Revell 747-400-as adta, amin átalakításokat kellett végezni. Legfőképpen a púpon, ami kisebb mint az utasszállító gépen. A matrica szintén házi készítésű. Sziasztok | |||||
Lapi | Adatlap | 141248 | 2010. augusztus 14. 22:55 | ||
Szia Gabcsi ! elsőként Neked megy a válasz : Ami Malévos vonatkozású az mindegyik egy helyre megy! ha nármit is hagynak, azt újra feldobom a nyilvánosra ! Richyke90 Neked folytatva, küldök privátban mindent, kicsi időt kérek még.. az utolsókat rúgja a munkaviszonyom, mindent ki akarok préselni még belőle. borzasztó, de egyszerűen nem vagyok képes talpra álni. munkát keresek ! bármi jöhet.. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141247 | 2010. augusztus 14. 20:46 | ||
Hali Lapi! Milyen nagyvasaid vannak? Képeket és egy árlistát tudnál küldeni a richyke90@gmail.com címre? Köszi előre! Ricsi | |||||
Gabcsi | Adatlap | 141246 | 2010. augusztus 14. 14:30 | ||
Szia Kolléga! Romoktól is megválsz? Korábban érdeklődtem, Nagyvas belső ablaksor érdekelne, és egy Kisvas törzs. Ha van még... Köszi! Gabcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 141245 | 2010. augusztus 13. 12:35 | ||
Helló ! már részletezni sincs kedvem az okát, de ismételten meg kell válnom néhány repülőgépmakettemtől ! 1/100 polgári gépekről beszélek.. Aki ismer, tudja milyen készletem van. Aki nem ismer, szívesen küldök részleteket ! köszönetel : Gábor | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141244 | 2010. augusztus 10. 18:01 | ||
Fene ezekbe a karakterekbe. Tehát a Zvezda ára 13.99 Angol font. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141243 | 2010. augusztus 10. 17:59 | ||
Halihó Mindenki! Tegnap véletlenül akadtam rá az interneten! "The Italeri Sukhoi Superjet 100 in 1/144 scale from the plastic aircraft model range accurately recreates the real life Russian regional-range civil jet airliner. This plastic aircraft kit requires paint and glue to complete." Gyártó: Italeri Modell: 1804 Sukhoi Superjet 100 Méretarány: 1/144 Ár: 14.30 Euro Illetve: Zvezda 1:144 - Sukhoi Superjet 100 Ár: £13.99 | |||||
Alby | Adatlap | 141242 | 2010. augusztus 10. 00:37 | ||
Üdv B-747-SCA-t építek (majd, ha rájövök, hogy illesszem össze a két felét, mivel nagyon passzentos:) Valaki tud esetleg olyan éjszakai képet/linket a típusról, melyen jól látható a gép világítása? Különösen a kis villogók helyzete és színe érdekelne. B-747-100SR és B-747-100 (ebből alakították át) képek is jöhetnek. Kösz | |||||
Farkaksoma | Adatlap | 141241 | 2010. augusztus 9. 16:34 | ||
Hosszú folyamat vezetett idáig... részletek alább: http://forum.index.hu/Article/showArticle www.youtube.com/watch Őszre a tervek szerint az egyik hajtóművet be lehet majd indítani... átforogni már átforog... www.youtube.com/watch | |||||
ADY32 | Adatlap | 141239 | 2010. augusztus 8. 09:26 | ||
Szia Fóka ! Elveszett a számod ! Légyszi küld el SMS-ben ! Köszi ! Üdv.Ady ! | |||||
Lapi | Adatlap | 141238 | 2010. augusztus 7. 22:20 | ||
Kislocsos | Adatlap | 141237 | 2010. augusztus 6. 11:07 | ||
matya007 | Adatlap | 141236 | 2010. július 29. 15:58 | ||
MrChef | Adatlap | 141235 | 2010. július 29. 14:32 | ||
Szia! Gyönyörű a maketted! Tudnál még részletfotókat feltölteni? (olyan fényképezőgép-beállítással és minőségben, mint a 3. képen). Az ablaksor matrica? Milyen fehér festék ment a repülőre? | |||||
matya007 | Adatlap | 141234 | 2010. július 29. 13:37 | ||
Sziasztok! Eddig csak néma olvasója voltam a fórumnak, de rengeteg ötletet és tippet kaptam tőletek. Most végeztem egy A380-al és gondoltam megosztom veletek a képeket. A matricák saját gyártásúak, mert nálunk sajna nem találtam olyat amit ezzel a festéssel árultak volna.A fény hiány miatt sajnos nem a legjobbak a képek. Üdv: matya007 makettinfo.hu/upload/201007/1017231_03245_Emirates.jpg | |||||
MrChef | Adatlap | 141233 | 2010. július 23. 20:13 | ||
Szeva! Köszi, kipróbálom azt is. Ha nem megy, veszek ilyen szeszt. Üdv, Tamás | |||||
vlevi | Adatlap | 141232 | 2010. július 23. 16:13 | ||
Emese körömlakklemosó? Az eddig mindent vitt, még a Gunze Surfacert is :D | |||||
Topi | Adatlap | 141231 | 2010. július 23. 16:00 | ||
Hali! A sima alkohol is oldja, csak lassabban. Most próbáltam ki, a denaturált szesz is jó! Ilyet minden festékboltban kapsz! Topi | |||||
MrChef | Adatlap | 141230 | 2010. július 23. 15:37 | ||
Nagyszerű, de hol kapni ilyet? :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 141229 | 2010. július 23. 13:41 | ||
Sziasztok! Akkor mit öntsek bele végülis? Egyetlen üveggel van otthon (amit még Tibcsitől kaptam), nem szeretném tönkretenni. Még működik, de azért jót tenne már neki egy kis hígítás. Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141228 | 2010. július 22. 06:19 | ||
A gyógyszertári alkohol (etilalkohol) nem ugyanaz, mit a propilalkohol. | |||||
Topi | Adatlap | 141227 | 2010. július 21. 23:19 | ||
az enyém több, mint tíz éves... kipróbáltam mindenféle hígítót, a propilakohol vált be! A mai napig működik! topi | |||||
MrChef | Adatlap | 141226 | 2010. július 21. 22:15 | ||
Szia, biztos ez? Én kipróbáltam pár cseppel, de csak zavaros színű maszlag lett belőle, gyógyszertári alkohollal hígítva. Nekem a korábbi Clearfix van meg. Létezik, hogy a legújabban kapható már alkoholos? | |||||
Topi | Adatlap | 141225 | 2010. július 15. 17:21 | ||
Hali! A Humbrol Clearfix alkohollal hígítható! Üdv: Topi | |||||
Newman | Adatlap | 141224 | 2010. július 15. 15:02 | ||
Sziasztok! Keresek megvételre B737-es ablaksormatricát 144-ben, lehetőleg Revell matricalapról. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
MrChef | Adatlap | 141223 | 2010. július 7. 18:03 | ||
Azt a ... ez kemény! Hatalmas gyűjtemény. Egyszer megtekinteném, egyeztetés után! (én pedig alapvetően harcjárművezem, de olykor jön 1-2 polgári autó is) | |||||
Fóka | Adatlap | 141222 | 2010. július 7. 09:15 | ||
Szia! A Fóka-életmű ezen fórum 2253. hozzászólásánál látható fényképeken (jelenleg a 7. oldalon van), és természetesen élőben is megtekinthető. Bp-en, Pestlőrincen, a KöKi-től nem messze lakom, csak egyeztessünk előtte. A gyűjtemény a fotókon látható állapothoz képest ma is változatlan, két nagy teherautót építettem még azóta - egészen más, mint utasgépeket csinálni. | |||||
MrChef | Adatlap | 141221 | 2010. július 7. 08:09 | ||
Bátorítást adtál nekem.:-) Meg lehet valahol tekinteni az eddigi műveidet, hogy ihletet nyerjek? | |||||
Fóka | Adatlap | 141220 | 2010. július 6. 23:49 | ||
Ha kicsivel nagyobb golyókat formázol, mint az ablak, és éppenhogy csak odateszed a lyukra, hogy rajta maradjon (azaz nem nyomod bele), akkor nem lesz esélye beleesni :-) Én ezzel a módszerrel kb. kétezer ablakot csináltam (belegondolni is szörnyű...), és egy se ragadt bele. A formájuk miatt a festék egészen biztosan eljut közvetlenül az ablakkeretekhez is, még akkor is, ha a gömböcskék 1-2 tizedmilliméterrel nagyobbak az ablaknál. Ha mégis makacskodna valamelyik az eltávolításnál, akkor gombostűvel lehet hatékonyan próbálkozni a kipiszkálásával. A folyékony maszkolóval én nem próbálkoznék, félő, hogy összeragadna a clearfix-szel (jártam már így), de ha nem, akkor is nehéz lenne eltávolítani a méretük miatt, és mert a maszkoló folyadék száradás után annyira vékony réteggé alakul, hogy az ablak megsértése nélkül nehezen lehetne felpenderíteni a szélét. Rá'dásul ilyen kis méretarányban tapasztalataim szerint szinte lehetetlen egyforma alakú és méretű maszkolásokat csinálni. Esetleg... Nemtom, mennyire működne, de a folyékony maszkoló helyett esetleg a gyurmaragasztó is működhet a kész ablakokon. Az NDK 1:100-as Il-62-es és Trident makettek festése olyan, hogy az ablakok körül fehér a törzs, mert az ablakcsík az ablakok vonala alatt van. Ezeket úgy csináltam meg, hogy a gyárilag mellékelt átlátszó ablakokkal együtt készítettem el a törzset, és jött a gyurmaragasztó, egyenként az ablakok átlátszó műanyagára. Nagyon pontosan ügyeltem a gömböcskék méretére és alakjára - és láss csodát: gyönyörű lett az eredmény fújás után. Éppencsak pár ablakra került egy kevés festék, de azokat azon melegében fogpiszkáló végére tekert, szintetikus hígítós mákszemnyi vattadarabkával nyom nélkül el tudtam tüntetni. Talán a clearfixes ablakokon is működne a dolog, de ezt még nem próbáltam. Sok sikert, Fóka | |||||
MrChef | Adatlap | 141219 | 2010. július 6. 20:03 | ||
Semmiképp nem maszkolószalaggal maszkolnám az ablakokat, mert az egy csík, és valahol majd visszaütne. Arra is gondoltam, hogy megcsinálom az ablakokat, majd egyenként folyékony maszkolóval lefedem őket. Ezzel az lehet a baj, hogy könnyen ledörzsölődhetnek, leeshetnek bármitől. De így sokkal jobbnak tűnik, ahogy te mondod a kis gyurmaragasztó golyókkal. Aztán maximum ha nem sikerül 1-1-et kihúznom, befelé nyomom őket, és örök darabként a repülő belsejében maradnak.:-) | |||||
Fóka | Adatlap | 141218 | 2010. július 6. 19:49 | ||
Hopp, ha jól látom, már összeragasztottad a törzsfeleket. Sebaj, a gyurmaragasztós maszkolás így is műkodhet, hiszen a makett alapszíne fehér. A matrica meg úgyis takarni fogja az egészet, a lényeg, hogy ne legyen maszkolási határvonal ami a szalag esetében szinte elkerülhetetlen. | |||||
Fóka | Adatlap | 141217 | 2010. július 6. 19:45 | ||
Szia! Én is találkoztam már sűrűbb clearfix-szel, és sajnos semmiféle hígítási kísérlet sem sikerült, mert bemattult - ki kellett hát dobni. Emlékeim szerint a régi, szögletes üvegű is rendben volt újkorában, csak gyorsabban sűrűsödött be, mint az új fajta. Ami most van nekem, azt már egy éve használom, és bár sűrűbb, mint újkorában, azért még használható. A belyuggatásos módszer bionyára működőképes, hiszen pl. az Airfix az utasgépeihez már gyárilag mellékel ilyen kis matricalyuggató alkatrészt, az ablakcsík-matricáik pedig teljesen tömörek, azaz nincs is rajtuk jelezve az ablakok helye, csakis lyuggatással lehet őket kialakítani. Ami a fújást és maszkolást illeti, én a következőket szoktam csinálni: 1) A törzsfelek összeillesztése előtt az ablaksor vonalában ráfújok 1-2 réteget a későbbi végleges színből. Mivel csak a fél törzset fújom, a belső szürkét nem éri a permet. 2) Összeállítás után, amikor már a végleges festés következik, parányi gyurmaragasztó-golyócskákkal tapasztom be lazán az ablakokat, hogy kiálljanak a későbbi könnyű eltávolítás érdekében - macerás és időigényes, de megéri, mert pompás lesz az eredmény. 3) Ráfújom a végleges színt. 4) A golyócskák óvatos eltávolítása után (én parányi csipesszel csinálom) az eredmény tökéletes: az ablakok pereme is fehér (vagy olyan, amire fújtuk), hiszen az 1) lépésben már befestettük. Az ablakok körül a maszkolás határvonala sem látszik, hiszen a golyók körül szórtan kerül oda a festék, nem éles vonalban, mint pl. a maszkolószalagnál. Azért érdemes a fentiekkel bajlódni, mert ha csak simán kimaszkolnánk egyetlen maszkolószalag-csíkkal az összes ablakot, mondván, hogy úgyis matrica fogja fedni, akkor a szalag lehúzása után a határvonal óhatatlanul látszani fog, és a matrica sem tudja eltakarni, mert bár pár századmilliméter a szintkülönbség, észrevehető marad. Fóka | |||||
MrChef | Adatlap | 141216 | 2010. július 6. 18:59 | ||
Köszi! Természetesen ez volt az első, amivel próbálkoztam, de nekem még a régebbi, szögletes üvegű van meg. Lehet, hogy az újabb hígabb, de egyszerűen fogalmam sincs, mivel lehet hígítani, mert így túl sűrű, szálat húz! Vagy milyen, ha matricát teszek a makettre, majd az ablakból készült műgyanta sablonnal belyuggatom az ablakokat, és ekkor jöhet a Clearfix? A lyukas ablakok esetén a makett fújásával pedig azért vagyok gondban, mert a törzset belül középszürkével fújtam le, hogy később kívülről jól mutasson az ablakok által, de ha nem maszkolom le, bemegy a fehér festékpermet... | |||||
sanyi | Adatlap | 141215 | 2010. július 6. 15:06 | ||
Szia! Köszi szépen az infót! Nagyon látványos ez a festés... | |||||
Airlinerfan | Adatlap | 141214 | 2010. július 6. 11:06 | ||
Szia! Pointerdog7 készített ilyen matricát! Itt találsz róla képet: www.airlinercafe.com/photo_7228.details | |||||
Fóka | Adatlap | 141213 | 2010. július 6. 10:33 | ||
Az Airfix egyébként amikor "Classic Airliners" sorozatnév alatt újra kiadta a régi-régi utasgépeit (Caravelle, Comet 4, Bac 1-11, Trident stb.), akkor az eredeti készletekkel ellentétben már nem adott belső ablakcsíkot átlátszó műanyagból a készletekhez, hanem egy parányi tubus Clearfixet tettek a dobozba az ablakok kialakítására. Szóval még gyári referencia is van hozzá :-) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141212 | 2010. július 6. 10:25 | ||
Fóka | Adatlap | 141211 | 2010. július 6. 10:24 | ||
Szia! A Humbrol Clearfix-et nem próbáltad? Nekem üvegezésre tökéletesen bevált, még nagyobb méretarányban is. 3-4 mm átmérőjű ablakokat is biztonsággal be lehet fedni vele, az én utasgépeim mindegyikéhez ezt használtam, amikhez nem volt gyári ablak. Szépen kifeszül, teljesen átlátszó marad, és elég szilárd is. Úgy szoktam csinálni, hogy fogpiszkáló végére veszek egy kis cseppet a folyadékból és az ablaknyílásba körkörös mozdulatokkal bejuttatom, és amikor az egészet kitölti, határozott mozdulattal kihúzom a fogpiszkálót merőlegesen az ablakra, ügyelve arra, hogy ne húzzon szálat, mert azt elég nehéz szépen eltávolítani, ha rátapad a törzsre. Ha csak simán a matricával feded be az ablakokat, az a lukaknál idővel (pár év alatt) törékennyé válik, és elkezd töredezni. Azt utólag helyrehozni már elég macerás. Viszont ha beclearfixezed az ablakokat, és úgy kerül rájuk a matrica, az már kellőképpen tartós lesz. Fóka | |||||
sanyi | Adatlap | 141210 | 2010. július 5. 19:53 | ||
Sziasztok! Nem tudja véletlenül - de szándékosan sem baj:) - hogy az Iron Maiden 757-esét kiadták-e 144-ben? Találtam kész makettekről képet, de nem írta a srác hogy honnan van a matrica... "Valahogy úgy sejtem" hogy az Academy nem ezzel a jelzéssel adja – sajnos. Köszi! Üdv Sanyi | |||||
MrChef | Adatlap | 141209 | 2010. július 5. 19:22 | ||
Szia! El-Al matricákkal lesz. Szerkezetkész állapotban van. Nem akarom elkapkodni, mert egyetlen 737-es makettemnek szánom. Jó sok tömíteni és csiszolni való van rajta főleg úgy, hogy mindenki tudja, hol vannak az illesztések. Az ablaksort igazán adhatta volna a gyártó belső üvegfelületként. Esetleg átlátszó műgyantából ki lehet önteni (és egy csík szilikongumi formát készítettem is), de most nincs kedvem azért kajtatni vhová (ráadásul csak gyűszűnyi kéne). Üdv, Tamás | |||||
richyke90 | Adatlap | 141208 | 2010. július 5. 11:55 | ||
Szia! Semmit se tudsz tenni ellene, sajnos. Bár az ablak matricákkal el tudod takarni, ahogyan azt te is írtad. Amúgy milyen színekben csinálod a 737-est? Képet raksz fel, a mostani állapotáról? Üdv Ricsi | |||||
harold | Adatlap | 141207 | 2010. július 1. 20:57 | ||
harold | Adatlap | 141206 | 2010. július 1. 20:56 | ||
matton | Adatlap | 141205 | 2010. július 1. 20:43 | ||
Ha valaki nem ismerné. Ezen az oldalon a levegőben repülők helyzetét követhetjük nyomon radartérképen. Az adott gépre rákattintva minden infó lehívható.(típus,sebesség,légitársaság,magasság stb.)Kb 15 másodpercenként frissül. www.flightradar24.com | |||||
MrChef | Adatlap | 141204 | 2010. június 29. 14:34 | ||
Üdv! Végre folytatom a Boeing 737-est. Az ablakainak üvegezésével nem vagyok kibékülve. Próbáltam azt a kis sokba kerülő, "üvegezésre" használható japán csodaszert, ami valamiért behomályosodott, és nem is sikerült rájönnöm, mivel hígítható, a pillanatragasztó pedig, ami viszont szépen terült, szintén behomályosodott megszáradás után. Van ötletetek erre? Vagy hagyjam a fenébe, és elég lesz a matrica, ami elfedi az ablaksort? | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 141202 | 2010. június 18. 18:04 | ||
vki tud szerezni ferengi gyilkoló űrszekeret? matricákkal együtt köszi! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
LTU, Lingus, Dreamliner elkelt. Üdv: Tibi