<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lapi | Adatlap | 141438 | 2010. november 7. 17:01 | ||||||||||
matya007 | Adatlap | 141437 | 2010. november 7. 11:26 | ||||||||||
PETI | Adatlap | 141436 | 2010. november 7. 07:58 | ||||||||||
Szia Lapi! Szerintem fogsz még látni ilyeneket a Newman kollégától. Jó ízlése van... :-) Üdv | |||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 141435 | 2010. november 6. 07:24 | ||||||||||
fodi | Adatlap | 141434 | 2010. november 4. 07:55 | ||||||||||
www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11691197 A380 gondok Szingapurban. | |||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 141433 | 2010. november 3. 13:39 | ||||||||||
Szia Uhu! Elnézést a késedelmes válaszomért. Igen, a DSC_0480-as képeden látható makett festése sokkal hihetőbbnek tűnik számomra, mint a másiké, bár a nagy fehér hármast nem értem. | |||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141432 | 2010. november 3. 12:09 | ||||||||||
Köszönöm mindenkinek az infókat, és a képeket meg külön. A kedvenc típusom a kistuskó, ezért is állt olyan közel hozzám. A többi orosz meg csak úgy szimplán a csodálatom tárgya. A Rusair modellekkel kapcsolatosan a múltkor utánaérdeklődtem, és egy angol srácnál kötöttem ki, akitől 50 angol fontért lehet megvenni a gépeket, persze csak, ha van neki is. Pont ezen az ügyön dolgozom az An-12-es és az Il-18-as ügyben. Ami meg a 134-est illeti, én is az AZ modelljére pályázom, és írtam is már, hogy vagy 6-7 darabot én is szeretnék legyártani majd egyszer. Többek között pont az itt látható Balkán gépet is... Azt hiszem, ezek a bolgár gyerekek nem csak a "danoláshoz" értenek jól... Érdemes lesz ezentúl odafigyelni erre a Mosoni kiállításra. Egyébként azt néztem, hogy nov. 27-én Pozsonyban is lesz valami megmozdulás, de azt nem t'om, megéri-e elmenni oda utasgépeket bámulni?... Hmmm.. Na akkor mindenkinek mégegyszer köszi, és sok-sok elkövetett utasgépet... Üdv. D. | |||||||||||||
Newman | Adatlap | 141431 | 2010. november 3. 00:55 | ||||||||||
Az említett óvári makettek a Rusair termékei, amelyek profi öntésű mügyanta makettek. Ebayen lehet őket beszerezni, kb.11-12 ezer forint közötti áron. A Rusair Tu-134-esét másolta le az AZ Models, így egy kicsit azért olcsóbban (15 euró) hozzá lehet jutni egy 144-es 134-eshez. Üdv.: Péter | |||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 141430 | 2010. november 2. 13:48 | ||||||||||
Szia dzsoni Emlékezetem szerint a légiforgalmi térképre állított utasszállító-maketteket bolgárok hozták (nem véletlen, hogy a Tuskó/-134-es LZ-lajstromú Balkan-gép), ugyanaz a ráérő bulesz srác gyártotta őket, aki azt a csodás 1/48-as DC-3/Li-2 átépítést elkövette. Az OK-lajstromú 154-es cseh vagy szlovák makettező terméke, az An-12 gazdájára már nem emlékszem. Üdv R. | |||||||||||||
mcs | Adatlap | 141429 | 2010. november 2. 13:43 | ||||||||||
Tjoe! Köszi az infót az a kit lesz úgy néz ki mit ajánlottál. A géped remek ;) Még egy két kérdés: Van a mostani dobozokban müa tartó, mint a régi NDK-s kittekben? Vagy külön kell fabrikálni hozzá? mert így rögtön megoldódik a futómű probléma... ;) Üdv: mcs | |||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 141428 | 2010. november 2. 13:03 | ||||||||||
dzsoniendoszkóp! Szia! Itt van pár kép az említett gépekről! Azt én sem, tudom ki követte el őket,de nagyon szépek voltak! Szabi77 | |||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141427 | 2010. november 2. 12:15 | ||||||||||
Veri nájsz, veri nájsz... Nagyon szép! Igazi elismerés érte... Öröm a százötvennégyes a háznál... :-)) És egy kicsit más... Valahol sok oldallal korábban olvasgatva láttam, hogy valaki feltett képeket egy kiállításról. Talán M.óvárról. Ott a képek között láttam egy Balkan Tu-134-est, meg egy An-12-est is, diorámában. Arról esetleg lenne valakinek bővebb infója, hogy azt ki követte el, vagy hol találnék a makettekről még képeket? Teljesen odáig meg vissza vagyok az orosz masinákért. Köszönöm előre is... D. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141426 | 2010. november 1. 16:16 | ||||||||||
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat! Haladok lassacskán, a hitvesem még nem is tudja, hogy a tojásszeletelőjéből csináltam gyönyörű sztatikus kisütőket a szárnyak és a vezérsíkok végére. Közben már azt is eldöntöttem, hogy milyen festéssel készítem el az Il-18-ast. A HA-MOH lesz a minta, tehát a szép régi Malév színeket fogja viselni, mégpedig azt a verziót, amiben szegény MOHelén leesett '75-ben: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Ilyushin-Il-18V/0376172/L/&sid=dea9694312f7af9febe502d2c0b2b2eb Vajon árul valaki olyanféle faállványt, ami a képen látható? Fóka | |||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 141424 | 2010. november 1. 12:19 | ||||||||||
Szerintem is nagyon gyönyörű! Ritkán látni ennyire élethű utasszállító makettet. | |||||||||||||
Lapi | Adatlap | 141423 | 2010. november 1. 12:03 | ||||||||||
Szia Newman ! ez kiütötte nálam a biztosítékot ! én 10 pontot adok rá ! persze "csak" egy rajongó vagyok én is, de ha számít a véleményem, az bizony maximális elismerés ! | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 141422 | 2010. november 1. 11:22 | ||||||||||
Fóka! A Neoplaszt L-10-et vagy más autójavító gittet javaslom. Ezek 2 komponenses anyagok, kissé erős szaggal. Ragadnak majdnem mindenhez, és ha jó volt a keverés akkor betonkeményre kötnek teljes keresztmetszetben. 60-80-as papírral jól csiszolhatók. | |||||||||||||
Newman | Adatlap | 141421 | 2010. november 1. 11:16 | ||||||||||
Newman | Adatlap | 141420 | 2010. november 1. 10:41 | ||||||||||
Fóka! Bár nem Il-18-as, hátha segít az építésben: www.flankers-site.co.uk/modl_il-38.html Üdv.: Péter | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141419 | 2010. november 1. 08:30 | ||||||||||
Sziasztok! Hát azt kell mondjam, a hír igaz: nem egyszerű megküzdeni ezzel az A-Model makettel. Az orr-rész összeállítása után a törzshoz odapróbálva szomorúan tapasztaltam, hogy 1,5 mm-rel kisebb az átmérője a kelleténél, ezért szét kellett feszíteni és kipeckelni, hogy normálisan száradjon. Így persze most jókora rés tátong az orránál középen. Sajnos az átlátszó részt is odapróbáltam, persze az se stimmel, azt valószínűleg forró vízbe mártva fogom tudni méretre igazítani. Az illesztések pedig... A kép magáért beszél, holnap beraktározok tömítőpasztából. Azért még mindig élvezem... Fóka | |||||||||||||
Uhu | Adatlap | 141418 | 2010. október 31. 18:25 | ||||||||||
Szia Balázs! Köszönöm az információt az Aero C-3A-ról, amit a magyar légierő használt. Ezek alapján én is elhihetem, amit a szolnoki repülő múzeum makett kiállításán készítettem. A 3-as szám a gépen akkor a fantázia szüleménye? (Szerintem igen, de ezt cáfolja az, aki többet tud erről a géptípusról). Mellékletként még csatolok még egy ismert (bár minden valószínűség szerint tévesen lefestett) makett repülő fényképet a gépről. (2. kép) | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 141417 | 2010. október 31. 11:52 | ||||||||||
Fóka | Adatlap | 141416 | 2010. október 31. 11:40 | ||||||||||
Na, egy nap alatt sikerült végeznem az ablakok kifaragásával. Sajnos két marófejem is ráment, ez a laminált üvegszövet jól elkoptatta őket. Gondolom, van valami haditechnikai felhasználási módja is ennek az anyagnak, azért ilyen kemény. Szóval macerás volt, de hát ez egy Il-18-as, és ez +++ a profán hasonlatokat nem kedvelőket kérem, ne olvassák tovább +++ olyan, mint a Cindy Crawforddal hálni: lehet, hogy nem tökéletes az élmény, de hát mégiscsak a kedvenc típusán ügyködik az emberfia... | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 141415 | 2010. október 30. 21:01 | ||||||||||
Nem volt még szerencsém hozzá, így erről nem tudok nyilatkozni. Uverapidot használhatsz másol is. Azért nézz körül, pl a barkács ill gazdaságos áruházak vegyi anyag osztályain. Olyan kétkomponenses ragacsokat keress amiknek a felhasználási ideje rövid. Van olyan ami 2-5 perc alatt köt. A leggyorsabb uve ha jól tudom 30 perc felhasználás/ 12 óra teljes kötés. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141414 | 2010. október 30. 19:38 | ||||||||||
Kösz lucky, legalább már a nevét is tudom. Emlékszem, egyszer egy A-Model An-22-ről láttam egy cikket a neten, az is ilyenből készült. Nem rossz megoldás, ezt az anyagot szerintem könnyebb megmunkálni. A műanyagragasztó viszont nem fogja, asszem pillanatragasztót fogok bevetni, az ablakok pedig Uverapiddal ragadnak majd a helyükre. | |||||||||||||
lucky | Adatlap | 141412 | 2010. október 30. 19:13 | ||||||||||
Fóka! Ez laminált üvegszövetnek néz ki. Az Amodelnél előfordul ha jól emlékszem az Il-76-nál is... | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141409 | 2010. október 30. 11:30 | ||||||||||
Szia Péter, Igen, ő az egyetlen és állandó kibicem és kritikusom itthon - a gyerekeket sajnos nemigen kötötte le soha az én hobbym... Azóta pár újabb ablakkal végeztem, és az orr-rész tömör gömbjét is lefűrészeltem már. Érdekes, hogy a törzs és a szárny nem műanyagból van, hanem valami kevlár-szerű, műanyagszövettel megerősített műgyantából. A lefűrészelt darab képén ez jól látszik. Ez a megmunkáláskor nagyon jól jött, az anyag kitűnően faragható, nem olvad meg a marófej alatt. Fóka | |||||||||||||
Newman | Adatlap | 141408 | 2010. október 30. 10:13 | ||||||||||
Látom a cicát is érdekli az Iljusin! Nagyon kíváncsi leszek a végeredményre! Sok sikert hozzá és természetesen várjuk a képeket! Üdv.: Péter | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141407 | 2010. október 30. 08:51 | ||||||||||
Közben nekiestem az Il-18-asnak, és máris fülig szerelmes vagyok belé. Nemcsak azért, mert a kedvenc típusomat építhetem megint, hanem mert nagyon tetszik a makett alkatrészbontása: a valódi elemek köszönnek benne vissza. Rengeteg apró részletet kidolgoztak, ez a legtöbb darabból álló utasgép, amit valaha is építettem. Pontos és mérethű is: se a Plasticart, se a Welsh készleteken nem sikerült eltalálni pl. az ablaksorok megfelelő méretét és helyét. Az első lépés az ablakok kimarása lesz, jól elleszek vele, az elsővel negyed órát bíbelődtem - nem akarom eltolni. A "short run" kivitel miatt az átlátszó ablaküveggel is kell majd pepecselni, (polírozás, ilyesmi), de ettől eltekintve eddig minden "passzentosnak" tűnik... Asziszem, ezt hívják örömmakettezésnek, amit most művelek :-) Fóka | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141406 | 2010. október 30. 07:52 | ||||||||||
Szia Dzsoniendoszkop! Kösz a pontos méretadatokat! Jó alacsonyak ezek a járgányok - emlékszem, a régiek alatt simán lehetett emelt fővel közlekedni, a Tu-154-es alatt pedig ágaskodni kellett, hogy elérd a hasát... Létrával kellett rohangálni ahhoz, hogy körbe ledugózhassa az emberfia. Anekdota: idős szerelő tevékenykedett az 54-es svanca alatt a létrán, a fülkéből meg valaki beindította a villogókat. A kolléga pedig a rávillanó fényre reflexszerűen a kezében lévő kalapáccsal visszakézből lecsapta a lámpát búrástól, mindenestől. Kellemes kerozinszagot, Fóka | |||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141405 | 2010. október 30. 07:20 | ||||||||||
Jó reggelt! Ahogyan megígértem, otthon összetúrtam pár régebbi képet, hátha segítségül lehet ama bizonyos állásszög legyártásának kérdésében. Talán hasznára válhat vkinek... Kedves Fóka Úr! Jaaaj, dehogy akarnék én bárkit is megcáfolni. Inkább csak plussz információt szerettem volna még hozzátenni, hiszen senki sem állított valótlant... A makettező pedig igyekszik precíz jószágként lenni... :-) Örömmel olvasgattam vissza a fórumon a minap, és jó azt érzékelni, hogy itt nem az okoskodás és egymásra licitálás a legfőbb jellemvonás. Éljen a nagygépes topikfalva.. :-) Egyébként reggel gyorsan megmértem a lócsárlit, hogy ne csak a levegőben lógjanak a szavaim. Nos, a marmagasság az első ajtó hátsó vonalában 119cm, a szárnybekötés előtt, ahol a törzs még nem "szélesedik", ott 128cm, a szárny után, ahol már visszanyeri a szülés előtti állapotát 138cm, és mielőtt nekiindulna keskenyedni a hátsó kargóajtó előtt, ott 140 cm. Aki nálam sokkal jobban ért ezekhez a számítógépizékhez, az hamar kibökheti, hogy mennyi is az annyi. Hogy ez a gyári értékektől mennyiben tér el, arról dunsztom sincs, ez csak amolyan, tényleg, mennyi is az annyi jellegű mérés volt.. A képek meg legfeljebb jók lesznek a makett legyártásához... Üdv. Mindenkinek... D. | |||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 141404 | 2010. október 29. 22:44 | ||||||||||
KORREKCIÓ! Épp most sikerült beszélnem egy szemtanúval, aki még látta a Pelikánt 1954 körül Dunakeszin. Állítása szerint a gép alapszíne "kékezüst" volt, a motorburkolatokat is beleértve. A rajzot ennek alapján módosítottam. Az említett kékezüst szín eredetiben az alábbi fotón látható: www.wojny.net/v/muzea_lotnictwa/madryt_muzeum_lotnictwa/P1090146.JPG.html | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141403 | 2010. október 29. 20:06 | ||||||||||
Nos, akkor ebből az ágaskodó farok témából már nehezen jövök ki jól :-) Mentségemül szolgáljon, hogy nálam sajnos a repülőgépközeli életmód az NG-k előtt, 2001-ben véget ért, és ezek szerint a 400-ast vetítettem ki a 800-asra... Na, mindegy, jó makettező holtig tanul :-) | |||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141402 | 2010. október 29. 19:06 | ||||||||||
Véletlen, most amikor olvasom a kérdést, éppen 3 méterre ülök a HA-LOC-tól, és jelentem alásan, a seggénél igenis feljebb van a törzs alja, mint az orránál.(megmértem egy seprűvel. Tehát szögben áll. De az is igaz, hogy ez annyira minimális, hogy a maketten szinte észrevehetetlen lenne! A 600-as. Az igen. Annak már ágaskodik a fara rendesen... :-)) Holnap tolok ide képeket is, ha lesz időm... És a Revellhez még annyit, hogy szerintem a hmű beömlője is túl lapos alul. Leginkább a klasszikra (737-300/400/500) hajaz. Érdemes figyelni rá... Az NG hmű beömlője már sokkal inkább kör alakú (a kötözködőknek jelentem: csak majdnem kör) Üdv... D. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141401 | 2010. október 29. 18:06 | ||||||||||
Ez a Ryanair madár valóban egészen másképp áll, mint a Malév 600-as az én linkemen - elvileg a terhelésen és a rugóstagok feltöltöttségén is múlhat a törzs állásszöge. De azért a gondolák alja még itt is párhuzamosnak tűnik a törzzsel :-) | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141400 | 2010. október 29. 17:58 | ||||||||||
Én a 300-400-500 szériát ismerem pontosan, azok vízszintesek voltak, de amikor az NG-k jöttek, akkor már nem dolgoztam a szakmában. Ha hosszabbítottak a főfutón, az valóban nem olyan mértékű, mint ahogyan a maketten kinéz. Lehet, hogy itt is az a gyakori eset történt meg, hogy a makettgyártó a futóműszárakat teljesen kirugózott állapotban ábrázolja, ahogyan a levegőben lógva nézne ki. Ezért fordulhatott elő pl. az, hogy a Plasticart Tu-154-esének főfutója olyan hosszú lett, hogy ha nem kurtítjuj meg 2-2,5 mm-rel az ember, akkor a repülőgép eredeti jellegzetes emelkedő orrú állása helyett negatív állásszög jelenik meg a maketten. A Revell készletnél azonban szerintem még a hajtóműgondolák állásszögét is elrontották, és ez a nagyobb baj, mert nehezebb korrigálni, mint a futóműszárakat. | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141399 | 2010. október 29. 17:09 | ||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141398 | 2010. október 29. 17:06 | ||||||||||
Én úgy tudom, de lehet hogy tévedek, hogy az NG-k főfutóját meghosszabbították. Így egy minimális mértékben, de lógatja az orrát. Persze nem annyira mint a Revell makett. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141397 | 2010. október 29. 13:02 | ||||||||||
Az előzőhöz: Tjoe mellékelt oldalnézeti rajzán is az látszik, hogy a hajtóműgondolák lapított alja bizony a törzs hossztengelyével párhuzamos, nem olyan emelkedős, mint a Revell makettnél. Nem tudom, hogy sikerült ezt így elrontaniuk, mert a makett többi része a Revellnél megszokottnál is szebb és részletesebb kidolgozású. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141396 | 2010. október 29. 12:53 | ||||||||||
Kedves B-737-es építők! Hadd hívjam fel a figyelmeteket a Revell kit egy -szerintem- szörnyű hibájára, a repülőgép nyugalmi helyzeti állásszögére. Annak idején a Malévnél a 737-300-as típustanfolyam vizsgáján az volt az egyik tesztkérdés, hogy hány fokos szöget zár be a talajjal az álló 737-300-as törzsének hossztengelye, és a helyes válasz az volt, hogy 0 - azaz a B-737-esnek csak a 100-as és 200-as verziója állt azon a jellegzetes negatív állásszögön, 300-tól felfelé már nem, mert megnyújtották az orrfutót a CFM-56-os hajtóművek JT8D-hez viszonyítva jóval nagyobb átmérője miatt. A gondolákon még így is kellett alul egyet lapítani, de nem úgy, ahogy a Revell kit ábrázolja. Ott ugyanis még mindig "lejtős" a 800-as, az orrftó rövidebb a kelleténél, és emiatt a hajtóműgondolák is valami fura szögben felfele állnak. Pedig a gondolák hossztengelye a valóságban szintén a talajjal párhuzamos, ez a lenti két képen is elég jól látszik. Én a Revell készletet a főfutószárak 0,5 mm-es kurtításával, az orrfutószárak kb. 1 mm-es toldásával és a hajtómúgondola-konzolok teljes átszabásával próbáltam orvosolni - nem sok sikerrel... Aztán megváltam az egész 1979. utáni készlettől, és a dolog számomra megoldódott. Mindazonáltal szerintem érdemes ezzel valamit kezdeni. Derűs napot, Fóka www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-6Q8/1749669/L/&sid=31ae208373448a9f569e97dabb47cdfe www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-4Y0/0782314/L/&sid=ab8c8444eb1f7aea94f7834e4f20d529 | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141395 | 2010. október 29. 12:01 | ||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141394 | 2010. október 29. 11:58 | ||||||||||
Az Air Berlin/Sobelair válaszd:www.jatekmakettcentrum.hu/bolt.revell.reszletes.4202_R!Revell-Boeing-737-800-Air-Berlin-4202-.html A Sobelair-es matricákat használd. (ajtók, hajtóműfeliratok stb.) | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141393 | 2010. október 29. 11:48 | ||||||||||
Lapi | Adatlap | 141392 | 2010. október 29. 11:11 | ||||||||||
Sziasztok ! nagyon örülök, hogy kezd megint fellendülni az Utasgépek topic. egy időben nagyon lapos volt a hangulat. érdekes infóként : beszereztem egy CRJ-200 at 1/100 méretben ! | |||||||||||||
mcs | Adatlap | 141391 | 2010. október 29. 09:20 | ||||||||||
Tjoe és Newman! Köszönöm az infókat. Ok kezd kivilágosodni a dolog, ajánljatok akkor egy makettet, ami a legkevesebb átalakítást igényel, HAD-dal felveszem a kapcsit matrinya ügyben, mert úgy is kellene rá vmi plusz... meglepi Ha 800-as az nem is lenne gond mert nagyobb és több a felület is rajta. Szóval akkor melyik Revell kittet szerezzem be? Köszi mcs | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141390 | 2010. október 28. 22:38 | ||||||||||
Mire megkerestem a képet Newman beelőzött! :) | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141389 | 2010. október 28. 22:33 | ||||||||||
Ennyit kell kivágni a 800-ból. Boa: www.boaagency.cz/pages/sortiment.html A HAD-al felveszed a kapcsolatot, szerintem van még neki a nornál verzióból is. De ha jót akarsz, úgy is csak a Malév feliratokat, és a svanc matricáit használod fel. A többi mehet a Revell matricalapról. A wingletes felvetést nem igazán értem. A Malévnak csak NG-i vannak, de egyiken sincs winglet. | |||||||||||||
Newman | Adatlap | 141388 | 2010. október 28. 22:15 | ||||||||||
mcs | Adatlap | 141387 | 2010. október 28. 21:20 | ||||||||||
Hello Tjoe! Köszi az infót. Mennyit kell vagdosni? És mit és hol stb.. A BOA az ki mi? Még nem hallottam róla. A HAD-nál csak egy matricát látok a charteres-t ill olimpiás-t de a gépekről hiányzik a szárny végi winglet... az már az NG-en van csak? Szóval van pár kérdésem.. Üdv: mcs | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 141386 | 2010. október 28. 20:47 | ||||||||||
Sehol. Revell 737-800-asból lehet csinálni némi vagdosással. Malév matricát a HAD és a BOA csinál B737-hez. | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 141385 | 2010. október 28. 10:07 | ||||||||||
A minap jól felraktam az adatlapomra a gyűjteményemet, ott is jól látható a különbség a Plasticart és az Alanger 1:100-as Il-18 készletek között. Az 2 Aeroflot festésű az Alangeré, a Malév és Interflug példányok pedig NDK termékek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Sziasztok !
Felteszek eladásra néhány féltve örzött dobozos NDK kincsemet.
NEM MINDENÁRON akarok megválni a makettektől, csak új ötleteim vannak a gyújteményemmel.
Mindegyik dobozos, eredeti, hiánytalan.
részletekért privátban keressetek !
üdv : Lapi