<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lapi | Adatlap | 141589 | 2010. december 19. 10:17 | ||
Tjoe | Adatlap | 141588 | 2010. december 18. 20:01 | ||
mcs | Adatlap | 141587 | 2010. december 17. 16:55 | ||
kelair74 | Adatlap | 141586 | 2010. december 15. 22:00 | ||
Szia Kicsi126! Reméljük akkor hamarosan összeáll az a PanAm 727-es,a végeredményről majd várjuk a képeket. További jó munkát! | |||||
Fóka | Adatlap | 141585 | 2010. december 15. 19:54 | ||
Kedves Tibcsi! Ismét nem volt hiábavaló a keresgélés, ezúttal használhatónak tűnő An-24-es matricákat leltem :-) Ha írsz címet privátban (valahol elkeveredett tavaly óta), akkor szívesen útnak indítom. Fóka | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141584 | 2010. december 15. 16:06 | ||
Szia Lapi... Beszéltünk telefonon. Továbbra is köszönöm az invitálást. Egy kis pénzt kéne gyűjtenem mert ha kikeveredek hozzád akkor tuti végem lesz :) Már abban az értelemben hogy biztos ott van néhány régi álmom... Igazából csak annyi lett volna a Mercure-val kapcsolatos kérdés hogy a törzseket hol vágtad el és aztán milyen módon rögzítetted őket. Valamint milyen hajtóművek vannak a maketten? Ha nem emlékszel semmi baj. Ez csak kíváncsiság részemről... | |||||
Lapi | Adatlap | 141583 | 2010. december 15. 15:39 | ||
Szia Kicsi126 ! sajnos olyan régen készítettm, amikor még nem nagyon volt elérhető a digitális fotózás, max emlékképeim vannak, de azok is eléggé "távol" szívesen látlak a műhelyemben, ahol közelebbről is szemügyre veheted, miből lesz a cserebogár ! | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141582 | 2010. december 15. 15:34 | ||
Kedves Kelair74... A Boeing vezérsík rendben megérkezett. Nagyon köszönöm! Lapi! Ez a Mercure-ból készült gép tényleg gyönyörű. Mindig tanul az ember. Ha lesz egy kis időd leírnád részletesebben hogyan készült? Fóka! Köszönöm a választ. Nem is gondoltam hogy ez a Mercure ilyesmire is alkalmas. Beleültetted a bogarat a fülembe. Egyébiránt ez a Continental 154-es annyira tetszik hogy ha másképp nem akkor a zvezda 1/144 ből fogom megépíteni. Még azért várok hátha beesik egy régi 54-es. Most úgyis van mit csinálnom... Üdv nektek, kellemes délutánt. Kicsi | |||||
Lapi | Adatlap | 141581 | 2010. december 15. 15:11 | ||
Tibcsi ! lehet valami maradék még akad nekem is matricából, meg sem néztem ... a sok hiány nem okoz gondot, magán-ban írom a folytatást ! Fóka ! jól emlékszel, én csináltam , teszem is fel a képeket ! e "legnagyobb" páldaképem, tanítóm, már jóbarátom, akinek a fia most a sógorom, a Winkler Putyi-ról beszélek, minden alkalommal, ha beszélgetünk visszamondja egykori lelkes amatőr makettezőként elhíresült mondatomat ! "a Mercury-ból mindek kijön" beszereztem akkor vagy 35-40 darabot. és elkezdtem szétvágni, faragni a gépeket, és valóban "minden" kijött belőle ! pl itt egy a képen is ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141580 | 2010. december 15. 10:14 | ||
Fóka, Természetesen érdekel, ha megnéznéd, azt megköszönném. :) Lapi, Elég sokminden hiányzik abból a 18-asból: a vízszintesek, a futómű, légcsavarok (légcsavartollak). Matrica nem baj, ha nincs, úgyis Malévesre tervezem, de ha van, azt is megbeszélhetjük. A többit magánban folytassuk. :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 141579 | 2010. december 15. 09:29 | ||
Szia Tibcsi! "ezt az An-24-est megtartom így, hogy időnként újra átélhessem a dobozbontás örömét" Nos, ilyet már én is csináltam: tavaly egy eBay-ről szerzett Il-18-ast tettem el hasonló céllal. Kb. 2 hétig bírtam, aztán nekiestem összeállítani :-) Most nem vagyok benne biztos, de a matrica-tartalékaim közt mintha An-24-es darabok is lennének. Este megnézem, és referálok, hátha érdekel. Kicsi126! Ha jól emlékszem, Lapi barátunk 2 Mercure-ból csinált egy 1:100-as B-757-est, pompás darab lett! A Mercure egyébként méltatlanul lett olyan mellőzött, a Boeing a 737-es gyártásának hatalmas állami támogatásával nyomta le. De annak idején ambíciózus tervei voltak vele az Avions Marcel Dassault-nak, már a hosszított törzsű 2000-es verziójának a tervei is megszülettek. Nekem volt 1 reklámanyagom tőlük. Egy képsorozat volt benne a prototípussal, amint Marseille reptere felé közeledik, a levegőből, egy mögötte szálló repülőgépből fotózva. A futókieresztés pillanatától kezdve a földetérés pillanatáig (kis füstfelhő mögötte a felpörgő kerekektől) legalább 10 fotó, amint a repülőgép előtt egyre jobban kibontakozik a hajnali párából a futópálya... Órákig tudtam bámulni... Sajnos már nincs meg :-( Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 141578 | 2010. december 15. 09:11 | ||
Szia Tibcsi ! örülök, hogy Neked is rendben megérkezett ! gratulálok az új maketthez ! a "roncs" Il-18 ra tudnék felülajánlani biztosan ! (igaz van szerencsém 10 db boldog tulajdonosa lenni) üdv : Lapi Várom az ötletet privátban ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141577 | 2010. december 15. 05:14 | ||
Ja és persze ne feledkezzünk meg tovaris Hruscsov Tu-114-eséről sem. :))) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141576 | 2010. december 15. 05:13 | ||
Jóreggelt, Tegnap meghozta a postás ezt az An-24-est Lapi kollégától. Bevallom, én még nem láttam ilyen dobozban, nekem már az újabb dobozos volt meg... és amikor kinyitottam: a festék és a ragasztó még kis üvegcsében van... igaz, a matrica sárga (mint én az irigységtől Fóka Il-18-ára...:)), de valószínűleg ez a legrégebbi makettem... kint egy roncsosdobozban van egy 24-es és egy Il-18 is, valószínű azokat fogom helyrepofozni... ezt az An-24-est megtartom így, hogy időnként újra átélhessem a dobozbontás örömét. :)) Lassacskán gyűlnek az NDK-s makettjeim: Tu-134, Tu-2, An-24, Szu-7... egy 154-es, és a roncsok: Il-18, An-24 és egy fél-fél Caravelle és DC-8. :) Tibcsi | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141575 | 2010. december 14. 20:41 | ||
Egy kép jól mutat itt is a szépségről :) | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141574 | 2010. december 14. 20:29 | ||
Szia Fóka! Hát igen,nagyon bele lehet ebbe merülni. Tegnap a fél estét az airliners előtt töltöttem. Ahogy nézegettem a rengeteg régi boeingot nemhogy egyre kiokosodtam volna, inkább fordítva. Egyre tétovább lettem :) Persze ez a legfőbb adatbázisa a makettezőknek és ha általa visszaszaladunk az időben akkor elég furcsa dolgokat is lehet látni... Mindazonáltal remélem szép lesz a végeredmény a boeingot illetően. LI-2 ből nagyon ott vagyok a szeren. Egyrészt voltam sétarepülni (tavaly kaptam a szülinapomra) másrészt megvettem a könyvet is (Aero história - Liszunov LI-2) Szegény TSA-t nem szeretném. Leesett a lumumba utcára :) Az egy zsákmányolt DC-3 as volt olvastam. A LIX-et szeretném mert ő repül meg ültem is rajta. Nem az én hibám hogy senki sem gyártja és aki tudja dakotából építi mert abból sok a különböző méretarány és sok változat létezik. Ezzel is úgy vagyok mint a 154-el. Ha kész lesz a gerendára kerül repülni és a feeling-je meglesz :) Tegnap még huszadszorra tüzetesen átböngésztem az NDK-s cikkedet mert egyfajta bibliaként kezelem. Most kapnék ajiba egy mercure-t csak nem tudom akarom e. Nem igazán tetszik valamint nem fűz hozzá semmi. 154-es ből viszont építenék még tizet :) Elképesztő hogy hányféle festés létezik. Az airliners-en egy egész délutánon át nézegettem a sok különféle festést a tadzsiktól az ukránig a siberian át rengeteg féle van. Hihetetlen. Viszont elhatároztam hogy ha sikerülne szerezni még egy 1/100 ast akkor a CONTINENTAL AIRWAYS-t építeném meg belőle. Eszméletlen szép fehérben (is)... | |||||
Fóka | Adatlap | 141573 | 2010. december 14. 19:13 | ||
Szia! Ezen a képen szerintem valami egyedi konfigurációt láthatunk, a fekete pötty volt az általános az első szérián - talán éppen elfogyott a fekete festék... A hajtóművek vége azonban ezen is fekete, és még ki is vannak nyitva a sugárfordító terelőlemezei. Persze én is azért tartózkodtam a kategorikus kijelentéstől, mert egyedi példányok is gyakran akadtak, ezek a "collectors' item"-ek :-) Emlékszem, amikor a Lufthansa a gyönyörű polírozott alumíniumos, kék ablakcsíkos festéséről átállt a jelenlegi szörnyen fantáziátlan egyenfehér mintára, az átmeneti időszakban fel-felbukkantak régi festésű 737-esek fehér orral... Ha esetleg a HA-TSA lajstromjelű járgányt csinálnád meg a DC-3-asból, akkor nem lenne akkora szentségtörés, hiszen ez a C-47-es a Malév villámos festését viselte, de az ajtaja is a jó oldalon volt :-) Szegény TaSA méltatlan véget ért, amikor a pilótája emberkedett vele 1961. forró nyarán... Ha kész lesz, bármilyen lajstromjelet is visel, mutasd majd meg! Ami az Amodel Il-18-asát illeti, valóban a legpontosabb és legélethűbb kiadás az összes Il-18-asok közül, szerintem. Szinte beleborzongok, ha ránézek, mintha az igazit látnám messziről. Én 2x repültem benne, 2x meg a Tarom példányain. Van 1 német cimborám, időről időre meghívókat küld Il-18-as nosztalgiarepülésekre. A moldávok csinálnak ilyesmit, általában Kisinyov bázissal. 7-800 EUR-ért mérik a kalandot, ablak melletti helyért felárral. Hát kicsit elszállt az ára, én 1974-ben 565 Ft-ért repültem a Tarom Il-18-assal Varsóba... Hát az biztos, hogy a Kisinyovi túrát anyagi megfontolásokból kihagyom, bár állítólag mindig telt házzal repülnek. Na, én is elkalandoztam... Sajnos csak szóban :-) Fóka | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141572 | 2010. december 14. 18:21 | ||
Fóka! Köszönöm a részletes választ! A hajtóműveken én is láttam hátul a matt feketét. Viszont a változatosság kedvéért erről is van olyan kép ahol ezek ezüst színüek :) Pedig hosszú felirat van a géptörzsön. A mellékelt képen meg fehér az orrkúp:) No mindegy még ráérek ezen gondolkodni. Elvileg akár a Rövid PAN AM matricával is építhetem és ahhoz már jó lenne a világos szürke. Megmondom őszintén az a bajom az ezüsttel hogy az utóbbi időben csupa ezüst színű gépeket építettem. Italeri DC-3, swissair, zvezda 767-300 szintén ezüst, aeroflot matricával. Revell DC-3 (a nagy 1/48-as) még csak készülget, de ez is ezüst színű lesz.. Tudom hogy szentségtörés de LI-2 lesz belőle a "villámos" malév festéssel. Azért a legjellegzetesebb kűlső jegytől (kerek olajhűtő) már megfosztottam. Csináltam rá fogrémes kupakból olyan ovális szerűt amilyen a "likettesen" volt. De ez egy másik projekt. Nagy nehezen szereztem olyan filctollat amiben olajfesték van hogy a villámok szélét meg az ablakcsíkokat majd meg tudjam festeni. Most a Boeing van soron és szeretném szépen megépíteni. Ha nem untatlak vele benneteket akkor majd időről időre teszek fel képeket a készülő boeing-ról... Mielőtt elfelejtem. Fóka iszonyúan irigy vagyok az IL-18 ra. Gyönyörűséges! Igazi repülőgép. És hányszor voltam vele kelet berlinben :) Hát majd ha egyszer rám szakad a bank. Még 1/100 ban is elmenne ha lenne. Kisebb méretarányt már nem építek. Így is mindenhez szemüveg kell és megmondom őszintén még a nagy 767 is viccesen néz ki 1/144-ben az 1/100-as 54-es mellett. Na összevissza kalandoztam :) Bocsánat érte... Üdv nektek, kellemes estét. Pláne annak aki makettezéssel tölti. Én igen:) | |||||
Fóka | Adatlap | 141571 | 2010. december 14. 17:11 | ||
Még valami: a hajtóművek burkolata a sugárfordító vonalától hátrafelé matt feketére volt mázolva, mert később maguktól úgyis összekormozódtak. Ja, és ne felejtsd el a szemöldökablakokat jelölni, azok nagyon jellegzetesek. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141570 | 2010. december 14. 16:49 | ||
Szia Kicsi126! Örülök, hogy hamar odaért. Nos, a Pan Am 727-eseknek valóban volt sokféle festése, de a makett gyári matricái mégis egyszerűvé teszik a választást. Olyan festésminta ugyanis, ahol a 'Pan American' szöveg végig ki volt írva, egyféle volt, ez itt: www.airliners.net/photo/Pan-American-World/Boeing-727-21/1457850/L/&sid=87d20652d31423b4351df77a6d9f5c4f Azaz teljesen natúr alumíniumszínű has, a szárnyakon alul-felül a corrogard szürkéje, egyébként ezüst az egész, szürke pedig csak egy műszaki rekesznél az orr-rész közelében jobb oldalt (a képen jól látható), valamint a kompozitanyagból készült orrkúp fehér sáv alatti területén. Ha tehát a teljes 'Pan American'-os festésmintát akarod előállítani, akkor eszerint kell festened. A többi festés -legjobb tudásom szerint- a rövidebb 'Pan Am' felirattal pompázott. Emlékszem, a hetvenes években Ferihegyen hetente kétszer is megfordult ez a madár, Frankfurtból jött, és ráhordó járatként szerepelt a Pan Am Frankfurt-USA járatai mellett, és gyönyörű volt, amint 13-as pályairányban történő megközelítésekkor a házunk felett fordult rá a final approach-ra, egészen alacsonyan... Az eredeti Plasticart összeállítási útmutatója nemes egyszerűséggel azzal intézte el a festésmintát, hogy "fessük a makettet a doboztetőn látható kép szerint" :-) Szóval nem nagy segítség... A színek különbözőségében teljesen igazad van, és ebben még az időjárás is szerepet játszott: azok a festékek bizony még mattultak és világosodtak, ezért egy cég flottáján belül is rengeteg színárnyalatot lehetett megfigyelni. Fóka | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141569 | 2010. december 14. 14:07 | ||
Üdv nektek! Fóka! A matrica hiper sebességgel megérkezett. Köszönöm! A gondos "csomagolást" külön is... Nos, szépen lassan haladgatok a Boeing-al. A törzs tetején már eltüntettem az illesztést. Sajnos ezt itt ott a panelvonalazás bánta de így hogy gyakorlatilag szétválaszthatatlan a géptörzs nem tudtam másképp megoldani. A régi matricák nagy részét eltávolítottam. Nagyon egyszerű volt. Örültem neki hogy nem kellett megcsiszolni mert azt itt is az egyébként (fóka által is említett) szép panelvonalak bánták volna. A maszkolószalag egy pillanat alatt lekapta a régi elsárgult szélű matricákat. Tegnap eszembe jutott hogy ősz elején amikor a 154-est építettem mennyit olvastam arról hogy főleg a korai festésnél ahány gép annyiféle. A kékek különböző árnyalatai. Sötétedő orrész avagy sem. stb. Én ebből is azt választottam ami a leginkább tetszett. Az Airliners-en volt egy 85-ös Müncheni kép az LCE-ről. Ennek alapján festettem. Persze abba nem mennék bele hogy hajtómű meg segédturbinák, átalakítás, (b2) etc. Megmondom őszintén engem ez a része hidegen hagy. Mindenki látja hogy ez egy Tu-154-es korai Malév színekben. Számomra ennyi elegendő. Szóval, csak azért e rövid fenti eszmefuttatás mert rájöttem hogy Boeingéknál sem volt ez másképpen annak idején. Írd és mond alig találni két teljesen egyforma gépet pedig látszólag első ránézésre egyforma a korai festés. Van ahol a "hagyományos" világosszürke szárnyak és has a hajtóművek ezüst díszkereteivel és az ezüst belépő élekkel. Van ahol a szürke helyett fehér a hasi rész is. Van olyan is ahol ezüst színű. Van ahol "mosolyog" a gép (mint a plasticart-os dobozon is) és fekete az orrkúp és van olyan ahol az orrkúpnál elvágólag ér véget a szürke vagy ezüst. Nem untatlak tovább benneteket. Szóval rájöttem hogy a festésben elég nagy szabadságot ad a gép, lévén itt is igaz fóka mondata "ahány annyiféle" Mindazonáltal kíváncsi lennék hogy az eredeti NDK-s készletben milyen festést ajánlott a gyártó? Nekem az airliners-es képek alapján legjobban az ezüst és világos szürke kombináció tetszik de ez még képlékeny. Teszik Fókáé is ahol ha jól látom az ezüst és a fehér van kombinálva. Majd meglátom... A kép a tegnap esti állapotot mutatja. Mén nagyon az elején tartok. Csiszolgatok, tömítgetek, festegetek :) Kellemes napot mindenkinek... Kicsi | |||||
Tjoe | Adatlap | 141568 | 2010. december 13. 22:06 | ||
Igen, még szemöldökös volt a masina amikor a Charter-es matricával repült. Egy rövid ideig még fehér nózival is lehetett látni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141567 | 2010. december 13. 05:06 | ||
Köszi a választ Dzsoni! :) Én a HA-LOM-ot fogom megépíteni, a Charter Services-eset (ehhez van matricám). Ami képet eddig találtam róla, azon volt szemöldökablak és nem volt winglet. Ez ugye így korrekt? Szárnyszín ügyében szerencsésnek mondhatom magam, mert innen a makettinfóról sikerült beszereznem néhány polgári gép színt: többekközt British Airways sötétkéket, Air Berlin bordót, és a Boeing Gray-t is. :) Tibcsi | |||||
mcs | Adatlap | 141566 | 2010. december 12. 21:28 | ||
Dzsoni és mindenki! Köszönöm a segítségeteket! A szárny is lefújva... jöhet a lakk és a matrinya... Köszi mcs | |||||
Tjoe | Adatlap | 141565 | 2010. december 12. 18:39 | ||
Pedig rászáradt az orrszőrömre... Akkor most mit csináljak? :) Ez a KLM masina is egy rendkívül jól sikerült darab! | |||||
Tjoe | Adatlap | 141564 | 2010. december 12. 18:29 | ||
Itt is van majdnem 6 ezer kép a Malév gépeiről: www.jetphotos.net/ | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141563 | 2010. december 12. 18:08 | ||
És, hogy legyen egy kis új is a sok szövegelésemben... Ez a héten készült el... Régi nosztalgia, 98-ban repültem az igazival... Nem egy csúcsforma makett lett, de az nem a makett hibája. A Belgák nagyot alkottak a kittel... Azt már csak elszúrni lehet... :-) Fikázni nem ér... :-) D. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141562 | 2010. december 12. 18:01 | ||
Mcs: Egy pár kép, ahogyan ígértem. A színkódja pedig BAC 707 , de szerintem ezt leginkább a neten tudnád átváltani RAL, vagy bármi egyéb színskálára. Sajnos nekem nem volt időm keresgélni átváltó táblázatokat... Viszont tényleg teljesen egyszínű az egész szárny alul-felül, ahogyan sejtettem. Úgyhogy a kitakarás némiképpen egyszerűbb lesz.. :-) A szemöldökablak rejtélyes esete pedig azért van, mert 200x előtt (most nem t'om fejből a pontos dátumot) a gépek az ún. 4-es, 5-ös ablakokkal jöttek ki a gyárból, de egy ún. bulletin keretében ezeket utólag megszüntették az ápolások során. A HA-LOC-nak is ezért tűnt el a szemöldökablaka. kb. két napos meló a száradásokkal, szerelésekkel együtt. A gyárban az adott dátum után készült gépeknek meg eleve már nem csináltak ilyet. Illetve a helye megvan, csak eleve belemezelve adják át böjingék... Azóta már számos Classic (B-737/300/400/500) gépen is végrehajtották ezt a módosítást... A Malévnek a HA-LOR, vagy a HA-LOS (már nem t'om) volt az első olyan gépe, ami eleve ilyen ablakok nélkül érkezett... Ufff... D. | |||||
Newman | Adatlap | 141561 | 2010. december 12. 16:25 | ||
Egy kis AZ Models Tu-134, némi extrával: www.modelimex.com/ShowProduct.aspx | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141560 | 2010. december 12. 15:56 | ||
Kelair74 Köszönöm szépen! | |||||
fodi | Adatlap | 141559 | 2010. december 12. 12:44 | ||
jah, tegnap este jottem vissza kis barataimtol. Altalaban SAS a favorit tobb okbol is, most is azzal mentunk. Mint kideu.t, igazabol csak a sajat lustasagom miatt nem lattam eddig a nagy Airbust, altaaban ket kapuval van arrebb mint a SAS. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141558 | 2010. december 12. 11:32 | ||
Nézegetve a képeket, eszembe jutott egy kérdés: hogy van az, hogy a HA-LOC-nak hol van szemöldökablaka, hol nincs? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141557 | 2010. december 12. 11:20 | ||
Szia MCS! Ezen az oldalon találsz 113 képet a HA-LOC-ról: www.airliners.net/search/photo.search Ha a lap tetején a "New search"-re kattintassz, és a lap közepén megkeresed a "Keywords" ablakot, bármelyik azonosítójú gépet meg tudod nézni. A Malév gépeiről 3913 fotó van fenn. | |||||
mcs | Adatlap | 141556 | 2010. december 12. 11:13 | ||
Keri | Adatlap | 141555 | 2010. december 12. 11:03 | ||
Jó képek,Fodi! Megint Kínában vagy,mivel mentél? Keri | |||||
kelair74 | Adatlap | 141554 | 2010. december 12. 10:29 | ||
Szia Kicsi! Igen nekem rendben megjott a cimed,hamarosan postazom is azt a vezersikot. Udv: Laci | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141553 | 2010. december 12. 08:58 | ||
Szia mcs! Egy pici türelem, és délutánra készítek képeket a HA-LOC-ról, és felteszem. Remélem, az elég élethű 800-as. :-) Viszont egy kérdés mindenkihez... Bár sejtéseim vannak, hogy mi is az a corrogard, tudomásom és látomásaim szerint a B737NG-k (legalábbis a Malévé!)mind egyforma szárnyfestésűek. A gyári Boeing szürkék, és nuku egyéb festés! Tehát tök egyszínű mindenhol, kivéve a fémszínű belépőélnél. Na mingyáá' megkérdem a festőket a RAL színkódjáról is.. Egyébként vannak légitársaságok, akik fehérre festetik a szárnyat. Ilyen pl. az Air Europa is.. Szerintem qrva hülyén néz ki, de ezt nem az én dolgom megítélni... Üdv.. D. | |||||
mcs | Adatlap | 141552 | 2010. december 11. 21:35 | ||
Szia Tibcsi! Ja ja valószínűleg, mert HAD is adott ki matrinyát hozzá és az 800-as ha jól tévedek. Na mindegy, festék van, fújom szürkére a szárnyakat, "csak" maszkolni kell :D | |||||
Fodi | Adatlap | 141551 | 2010. december 11. 21:23 | ||
Tibcsi | Adatlap | 141550 | 2010. december 11. 20:36 | ||
mcs | Adatlap | 141549 | 2010. december 11. 17:51 | ||
Fóka és a többiek! Köszönöm a rossz híreket, de van jó is, mivel az első három fehér volt... ;-) Na szóval mivel nem mozgok a témában otthonosan így kellenek a fényképek, ill mivel ez egy special edition lesz... hááát nem is tudom Ill. egy jó hátsó fotó hogy hol is van a kék sáv a 800-ason. Köszönöm, üdv: mcs | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141548 | 2010. december 11. 14:41 | ||
Üdv nektek... Fóka... elküldtem a mailt a másik címre is. Remélem most megkapod. Furcsa mert a gmail-tól nem jött hibaüzenet. Kelair74 te megkaptad a levelem? Mindenkinek kellemes napot kívánok! Üdvözlettel, Kicsi | |||||
Fóka | Adatlap | 141547 | 2010. december 11. 09:19 | ||
Szia mcs! Csak az első három Malév 737-es (LEA, LEB, LEC, az első 200-asok) szárnyai pompáztak fehérben, az összes többi már a gyári standard szürke + corrogard színekben érkezett, ahogy a kollégák írták. Érdemes részletes fotóról dolgozni, mert a corrogard határai a panelszéleket követik, amik nem alkotnak törésmentes egyenest szárnytőtől szárnyvégig. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141546 | 2010. december 11. 09:13 | ||
Szia Kicsi126! Nem jött meg :-( Lehet, hogy porszem került a gmail gépezetébe? Bár más küldeményem meg rendben megérkezett. Elküldenéd még1x? Esetleg ide is, ez egy másik címem: losonczi.attila@mail.ru Derűs napot, Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141545 | 2010. december 11. 08:39 | ||
Rossz hírem van, csinálhatsz herekirit! :-) A szárnyszín szabványos, ú.n. Boeing grey. Felül ráadásul van az ún. corrogard szín, ami még sötétebb szürke. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141544 | 2010. december 11. 04:36 | ||
Szerintem szürke. Alul legalábbis. Szerintem fesd olyanra, amilyenre az építési leírás írja. Nem jellemző, hogy a szárnyat a gyáritól eltérő színűre festik. A törzsön, a függőlegesen és a hajtóműburkolaton szokták kiélni az ezirányú perverzióikat a légitársaságok. :) | |||||
mcs | Adatlap | 141543 | 2010. december 11. 00:00 | ||
Sziasztok! Még mielőtt ökön bökném magam, milyen a MALÉV 737-800 gépek szárnya színe? Ugye fehér? ;-) Mert ha nem akkor... akkor milyen színű ? grrr Ugye fehér? | |||||
Lapi | Adatlap | 141542 | 2010. december 10. 21:36 | ||
Fóka ! nem a rivalizálás hajt, csak egyszerűen én is szeretem a típust ! elértem a 10 páldányszámot ! ha így folytatom, lesz az 20 is ! 2K öntőformával pdóbálkozom, bent a cégnél van min gyakorolni ! ha van pozitív eredmény, közzéteszem ! | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141541 | 2010. december 10. 20:29 | ||
Fóka és Kelair74 Mindkettőtöknek írtam! Előre is köszönöm! Kellemes estét mindenkinek... | |||||
Fóka | Adatlap | 141540 | 2010. december 10. 20:22 | ||
Ma meghozott a posta egy nagyon fontos tartozékot az új Interflug Il-18-asomhoz. Eredeti biztonsági tájékoztató :-) cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
nagyon szép lesz a Malév repülőgéped !
kifejezetten örülök, hogy magyar festést készítesz !
persze a külföldi is tetszik,