<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
BT7373 | Adatlap | 142001 | 2011. május 6. 16:57 | ![]() | |
Jakesz | Adatlap | 142000 | 2011. május 6. 14:15 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 141999 | 2011. május 6. 11:09 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 141998 | 2011. május 6. 09:26 | ![]() | |
Ezt a Baade 152-est hol árulják? Egyszer megtaláltam a gyártó honlapját, de csak németországon belül forgalmaz. | |||||
Fóka | Adatlap | 141997 | 2011. május 6. 09:25 | ![]() | |
Ó, igen... És még nincs is vége az aukciónak. Hát ilyenkor örülök nagyon, hogy a Vatera még nem annyira ismert külföldön, és még egy ilyen Il-14-est is elérhető áron lehetett megszerezni. | |||||
losk | Adatlap | 141996 | 2011. május 6. 08:45 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 141995 | 2011. május 6. 08:32 | ![]() | |
Már sokszor neki akartam esni, hogy panelezzem az An-72-est, de volt, hogy lemostam, mert durvára sikerült, de hátha akkor sikerül, ha összerakom az új kompresszoromat és a retus pisztolyt... Üdv, Regal | |||||
Sholair | Adatlap | 141994 | 2011. május 6. 05:37 | ![]() | |
Ennek az endoszkópos dzsoninak a flugos 134-es gépe nagyon ott van.Fotók alapján ennyire jól kidolgozott masinkát ebben a méretarányban még nem láttam.Gratula koma a szerkezethez.Egyébként szerintem ez a 144-es méretarány alkalmatlan az utasszállító bandához.Minimum 1:100 a részletek miatt, ahogy az egykori honecker veb fabrik gépei voltak.Az meg buta duma hogy mer a hely, meg nagyok a gépek meg ilyesmi.Hüle nyugati elfogadottá vált makettszabvány.Kérdezem lehet még elfogadható áron fel lelni egykori veb fabrikos készleteket itthon ? | |||||
Newman | Adatlap | 141993 | 2011. május 5. 22:18 | ![]() | |
Azért az az AZ Model 134-es sem egyszerű... Lassacskán elkészül az első nálam is (valószínűleg UTair lesz), de azért meg kell vele szenvedni. Óváron megvettem hozzá az Extratech maratását és csak ajánlani tudom, nagyon jól használható a maketthez! Talán ősszel megjelenik a Zvezda 134-es, ami remélhetőleg hasonló minőségű lesz, mint a Tu-154M! Üdv.: Péter | |||||
losk | Adatlap | 141992 | 2011. május 5. 22:06 | ![]() | |
losk | Adatlap | 141991 | 2011. május 5. 21:58 | ![]() | |
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141990 | 2011. május 5. 21:10 | ![]() | |
Egyet kell értenem veled, én is főként az orosz vasak bolondja vagyok, és csakis ezért neveztem be erre, illetve azért is, mert a Vándor Karesztól nagyon jó áron sikerült hozzájutnom. (ez itt nem a reklám helye, de orosz vasakban tudom ajánlani!) Jól mutat az IL-76-os, meg a többi Aeroflot mellett a gép. Bár szégyellem bevallani, de a végére tényleg elfogyott minden türelmem a kittel szemben... De kárpótlásnak, már úton van felém a csodálatom egyik legnagyobb tárgya, és ha megérkezik végre, és persze időm is lesz majd, akkor nekifekszem úgy istenigazából egy Tu-134-esnek a LOT mostani színeiben... :-) Hogy az Interflug ne árválkodjon.. :-) Regal: Azt a Toko-t már én is nézegettem úgy 12 évvel ezelőtt, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer még érdekelni fog a típus... Pedig a makett nagyon szép volt, és kuriózum is volt nekem... Azért arra a diorámára nagyon kíváncsi lennék.. Nagyon szépek tudnak lenni... Üdv. D. | |||||
apuka86 | Adatlap | 141989 | 2011. május 5. 12:28 | ![]() | |
Szia! Jó lesz nekem más is :) Jól néz ki ez, csak pici és drága. | |||||
Regal | Adatlap | 141988 | 2011. május 5. 10:55 | ![]() | |
Ha már pont ez érdekel, akkor az ebay-en találsz pont ilyet, 37 USD-ért postával együtt, bár ez 1:400-as méretarány http://cgi.ebay.com/GE-Aircraft-Engine-Flight-Test-B747-100-1-400-/330466614807?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf1585e17 | |||||
Fóka | Adatlap | 141987 | 2011. május 5. 09:17 | ![]() | |
Szia! A 152/II V4 verzióra gondoltam, a hajtóművek mögötti főfutó-gondolásra. 1:100-ban csinálnám, az egykori KVZ makett iránti nosztalgiából. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 141986 | 2011. május 4. 19:58 | ![]() | |
Szia Fóka, A Baade-152 projekttel kapcsolatban lenne pár technikai jellegű kérdésem: - Milyen méretarányban tervezed megépíteni a gépet? - Melyik prototípuson gondolkodsz? (152/I V1 vagy 152/II V4?) Üdv, Chrisi | |||||
apuka86 | Adatlap | 141985 | 2011. május 4. 19:18 | ![]() | |
Szia! Igen Veresegyház miatt lenne emlék. A típus mindegy, bár a Dreamliner és ez a repülő ezzel a festéssel :) (lásd link) blog.seattlepi.com/aerospace/2009/03/27/ge-tests-engine-for-the-747-8-on-a-747-original/ nagyon tetszik. Hajtóművekről nem tudtam, hogy van makett, ezek milyen árban vannak és hol lehet beszerezni őket? | |||||
Newman | Adatlap | 141984 | 2011. május 4. 15:46 | ![]() | |
Az Amodel makettek minőségileg valóban nem a legjobbak, de ezt ellensúlyozza a témaválasztás. Mivel én civil gépekből főleg az orosz vasakat kedvelem, nálam így abszolút nyerő a makett! Az átlagnál többet kell vele dolgozni, de a végeredmény szerintem kárpótol, ahogy ezt a mellékelt képek is mutatják. Szerintem szép lett! Egyébként nem sokára lesz Il-12/14, An-225... Üdv.: Péter | |||||
Regal | Adatlap | 141982 | 2011. május 4. 13:06 | ![]() | |
Nekem a Toko-tól van meg az 1/72-es ugyanezzel a festéssel 90%-os készültségben...úgy 12 éve, mert ott a panelvonalakat újrakarcoltam, csepp alakú ablakokat mélyhúzással újra legyártottam és végül kifulladt a projekt a sok bajlódás miatt (vízszintes vezérsík és orrkúp pedig hiányzott a készletből ezért legyártottam. Már csak koszolni kellene kicsit, illetve havas diorámát rakni alá...de még kell a lelki erő hozzá... | |||||
Regal | Adatlap | 141981 | 2011. május 4. 13:02 | ![]() | |
Milyen tipust akarsz, vagy a hajtómű a lényeg? Ilyet is be lehet szerezni...Veresegyháza miatt lenne emlék? Üdv, Regal | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141980 | 2011. május 4. 13:01 | ![]() | |
Sziasztok! Ide is felteszem, csak, hogy színesítse a fórumot... A gép most készült, és soha többé Amodel! :-)) Nagy elánnal kezdtem neki az orosz/lengyel Amodel Ancsájának, de erre a kitre sajnos nagyon igaz, hogy az alkatrészek számával kompenzálták a borzalmas minőséget. Ahogyan haladtam előre az összeépítés rögös útján, egyre világosabbá vált előttem, hogy miért is hívják ezt a gyártási technológiát "short run" technológiának. Mert konkrétan egy rakás sz@r! Pedg én nem túl gyakran mondok ilyet, hiszen megküzdöttem már az OKB Tupijával is... De ez tényleg pocsék kit. Az alkatrészek egyáltalán nem illeszkednek, és elnagyolt a felületi kidolgozásuk is, viszont cserébe rézből maratott ajtókilincset is mellékelnek a modellhez, ami nem éri el az 1mm-t sem. Gratulálok nekik. Úgyhogy nem ez lett életem fő műve, de becsületből végig szenvedtem az összeépítést. Közben mindig megfogadva, hogy soha többé Amodel-t! Ami a gép festését illeti, nem volt nehéz dolgom, mert én eleve ezt a POLAR festést szerettem volna megépíteni, így nem volt más dolgom, mint ezzel a matricával felszerelt dobozt beszerezni. Bár a matrica megint csak nem tartozott álmaim netovábbjai közé. A konkrét gépről pedig rengeteg fénykép található a neten, így azok legalább segítségemre voltak a festésnél, mivel a festési útmutató természetesen teljesen mást feltételezett! A b@rmok... Viszont becsületére váljék a gépnek, vagy talán az oroszoknak, hogy amíg üzemeltették, addig sosem volt olyan piszkos, lepukkant állapotban, így kénytelen voltam én is tisztán hagyni.Csak a svancon kezdett a festés kifakulni az idővel. Gondolom a mínuszok elég jól konzerválták a masinát, és a festést is... Így aztán a végeredmény, kellő motiváció és energia hiányában egy dekoratív, de semmiképpen sem versenyképes gép lett. Csak türelmeseknek, és fanatikusoknak! A gép: Gyártó: Amodel Méretarány: 1/144 Készítette: Airdaniel C/S: Aeroflot/Polar division - Irkutsk | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141979 | 2011. május 4. 12:57 | ![]() | |
Szia! Esetleg az interneten való rendelést is megpróbálhatnád! Ha nem idegenkedsz tőle, akkor ott számtalan helyről (külföldről természetesen) beszerezheted, és néha még olcsóbban is egy picivel, mert a hazai forgalmazó hasznát nem kell kifizetned! Általában 3-4 hét alatt megérkezik az áru, és érdemes ajánlott csomagként megrendelni, mert akkor tutira meg is érkezik... A "nyugati" (értsd, holland, német, angol) cégeknél nem kell félned attól, hogy átvernek.. Ott ez nem divat! Ha viszont nem szeretnél onlájn vásárolni, akkor a legközelebbi hely Bécs, ahol biztosan vehetsz személyesen is ilyen makettet... Üdv. D. | |||||
apuka86 | Adatlap | 141978 | 2011. május 4. 12:32 | ![]() | |
Sziasztok! ÉRDEKLŐDÉS KÉPPEN szeretném megkérdezni, hogy valaki vállal-e makett készítést. Egy GE-s hajtóműves (GE90, GE nx, CF-6, CFM-56) utas gépet szeretnék magamnak emlékbe. Nem túl drágát, esetleg B 787-est, ha lehet kapni. Jó nekem a legkisebb méretarány, talán 1:144 (nem vagyok otthon az utas gép makettek méretarányaiban.) | |||||
Regal | Adatlap | 141977 | 2011. május 4. 09:44 | ![]() | |
Szia, köszi a tippet, a Replicában megkérdeztem, nincs nekik és már meg is szakadt a beszerzési forrás... Keresem tovább:-) Üdvözlettel, Regal | |||||
Newman | Adatlap | 141976 | 2011. május 4. 09:24 | ![]() | |
A Replikában (Móricz Zsigmond körtér) próbáltátok már? Pár hónapja láttam kettőt is. Két éve a ferihegyi skanzenben is lehetett Minicraft maketteket kapni, én vettem egy DC-8-ast. Esetleg elképzelhető ott is... Sok sikert! Üdv.: Péter | |||||
Tjoe | Adatlap | 141975 | 2011. május 3. 19:48 | ![]() | |
Szerintem esélytelen Magyarországon eladó b777-est fellelni. Nekem legalábbis közel 2 éve nem sikerül. | |||||
Regal | Adatlap | 141974 | 2011. május 3. 13:03 | ![]() | |
Sziasztok, szerintetek mikor és hol lesz olyan makettverseny, ahol esetleg találok Minicraft 1/144-es Boeing777-est? Előre is köszönöm a segítséget, Üdvözlettel, Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141973 | 2011. május 3. 12:54 | ![]() | |
Kösz, de LH 747-esem van, az Airbus-ok meg nem érdekelnek. Csak a többieknek akartam megspórolni a kutakodást. :) | |||||
BT7373 | Adatlap | 141972 | 2011. május 3. 12:49 | ![]() | |
Szia Tibcsi, e-mailben kérhetek egy tel.számot? Egyezkedhetünk :) Üdv! | |||||
sanjurjo | Adatlap | 141971 | 2011. május 3. 10:12 | ![]() | |
Delfin boeing RMG4232Boeing737BA virgin express Sziasztok! Eladó egy Revell Boeing 737 200-as British Airways színekben Egy Hasegawa Boeing 737 400-as Virgin express színekben és egy Boeing 737 500-as az All Nipon Airways kedves delfines festésével a makettek mindegyike 1/200-as méretarányú, bontottak de hiánytalanok, a Revell-ről néhány alkatrész leválasztva. Egyben 3000 ft külön 1000ft db. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141970 | 2011. május 3. 07:45 | ![]() | |
Na gyerekek. Ami minket érdekelhet: Revell A-319 (BA, Germanwings), B-747 (LH) és A320 (LH). A többi csak csörömpös. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141969 | 2011. május 3. 07:09 | ![]() | |
BT7373 | Adatlap | 141968 | 2011. május 3. 06:58 | ![]() | |
Tennék ki egy listát is, ha valakit érdekelnek dobozos ( nem meg kezdett makettek, akad pár db :) keressetek rá, most nem részletezném, de mindenkinek válaszolok: Italeri 405, 419, 6413 Revell 03115, 04215, 04219, 04267, 04355 Zvezda 3561, 3598, Academy "Tank Supplies Set II, ICM 72811 Tamiya 186 Dragon 3008 Info: bt7373@freemail.hu | |||||
Tjoe | Adatlap | 141966 | 2011. május 2. 20:42 | ![]() | |
Kiadja a Revell is a Dreamliner-t.data6.primeportal.net/models/thomas_voigt5/revell/images/revell_10_of_28.jpg | |||||
Momi | Adatlap | 141964 | 2011. május 2. 15:40 | ![]() | |
Szia REGAL! Méretarány? 1:1-ben tudok segíteni! Csak legyen 230-280 millió USD dollár hiteled! Misi | |||||
Regal | Adatlap | 141963 | 2011. május 2. 13:56 | ![]() | |
Sziasztok, Boeing 777-est keresek megvételre (lehet megkezdett vagy kész is) E-mail : tgea78@gmail.com Üdvözlettel, Regal | |||||
Fóka | Adatlap | 141962 | 2011. május 2. 12:58 | ![]() | |
Szia Misi! Nekem valójában folyamatosan hiányzik a kerozinszag, jó lenne, ha lehetne valahogy intravénásan adagolni. Bizony a történelem alaposan felülírta azt a gyerekkoromban született tervemet, hogy a Malévtól fogok nyugdíjba menni... Fóka | |||||
Momi | Adatlap | 141961 | 2011. május 2. 12:50 | ![]() | |
Szia Fóka! Nem feledted el a szakmát ennyi év után sem! Dicséretes. Remélem azért néha-néha hiányzik a kerozin füstje! Ja a gépet köszönöm,Kati telefonált holnap megkapom,mert kihozzák hozzám. Még egyszer köszönöm. momi | |||||
Regal | Adatlap | 141960 | 2011. május 2. 12:49 | ![]() | |
Szia! Köszönöm a tippet, korai és késői változat is...nem semmi:-)Szerintem a késői lesz a befutó:-) Üdvözlettel, Regal | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141959 | 2011. május 2. 10:53 | ![]() | |
Erről az oldalról megrendelheted az Etihad-ot, korai, és késői kivitelben is: www.drawdecal.com/store/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141956 | 2011. május 1. 04:31 | ![]() | |
Ja-ja... (heves fejbólogatás) :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141955 | 2011. május 1. 04:30 | ![]() | |
Igen tisztelt Fóka kolléga, meg kell hogy cáfoljalak: ez sem nem fekete, sem nem narancssárga doboz, hanem a Húsvéti Nyúl által használt fedélzeti tojásfestő (és főző) készülék, amit figyelmetlensége folytán a helyszínen felejtett... "Amint ez közismert..." :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 141954 | 2011. április 30. 18:37 | ![]() | |
Szia! Persze, csak nyugodtan! Hát tényleg sok utasszállítót csináltam már, de ez nem érdem, hanem állapot :-) Őszintén szólva szívesebben tartanék megint az elején, és lennék 25 évvel fiatalabb... Fóka | |||||
ddk466 | Adatlap | 141953 | 2011. április 30. 18:29 | ![]() | |
Szia Fóka Köszönöm hogy válaszoltál ahogy elnéztem az adatlapodat nagyon vágod az utasszállítók építését elmentettem a email címedet ha neki kezdek a Airbus-nak akkor fogok írni ha valahol megakadok remélem nem probléma ! Üdv.: Kálmi | |||||
att2 | Adatlap | 141952 | 2011. április 30. 18:28 | ![]() | |
Köszönöm mindenkinek aki segített! :) Értékes információval gazdagodtam! | |||||
Fóka | Adatlap | 141951 | 2011. április 30. 18:05 | ![]() | |
Bizony, és ha jól emlékszem, ebben még vékonyka acéldrót-tekercs volt az adathordozó. Annak idején szereztem egy leselejtezett tekercset, kiválóan alkalmas volt makettek szálantennáihoz. További emlékeim: a Tu-154-es (és asszem a 34-esé is) fedélzeti adatrögzítőjének a típusmegnevezése MSzRP-64 volt, mert 64 csatornán tudott rögzíteni. | |||||
Cébés | Adatlap | 141950 | 2011. április 30. 18:03 | ![]() | |
:) Jól van! Mindenki egyszerre reagált | |||||
Cébés | Adatlap | 141949 | 2011. április 30. 18:01 | ![]() | |
Ez úgy néz ki mint a Tu-134 vagy 154 fekete doboza ami egy sárga gömb | |||||
Fóka | Adatlap | 141948 | 2011. április 30. 18:01 | ![]() | |
De persze az igazi helye nem a konyhában van, hanem az egyik műszaki rekeszben. Ez egy kiszerelt példánynak tűnik. | |||||
Fóka | Adatlap | 141947 | 2011. április 30. 18:00 | ![]() | |
Igen, ez egy fekete doboz, hivatalos nevén Fedélzeti Baleseti Adatrögzítő. Rá is van írva: Bortovoj Avarijnij Szamopiszec - népszerű rövídítéssel: BASz... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Van pár eladó 1/144-esem:
bt7373@freemail.hu