<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
apuka86 | Adatlap | 141989 | 2011. május 5. 12:28 | ||
Szia! Jó lesz nekem más is :) Jól néz ki ez, csak pici és drága. | |||||
Regal | Adatlap | 141988 | 2011. május 5. 10:55 | ||
Ha már pont ez érdekel, akkor az ebay-en találsz pont ilyet, 37 USD-ért postával együtt, bár ez 1:400-as méretarány http://cgi.ebay.com/GE-Aircraft-Engine-Flight-Test-B747-100-1-400-/330466614807?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf1585e17 | |||||
Fóka | Adatlap | 141987 | 2011. május 5. 09:17 | ||
Szia! A 152/II V4 verzióra gondoltam, a hajtóművek mögötti főfutó-gondolásra. 1:100-ban csinálnám, az egykori KVZ makett iránti nosztalgiából. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 141986 | 2011. május 4. 19:58 | ||
Szia Fóka, A Baade-152 projekttel kapcsolatban lenne pár technikai jellegű kérdésem: - Milyen méretarányban tervezed megépíteni a gépet? - Melyik prototípuson gondolkodsz? (152/I V1 vagy 152/II V4?) Üdv, Chrisi | |||||
apuka86 | Adatlap | 141985 | 2011. május 4. 19:18 | ||
Szia! Igen Veresegyház miatt lenne emlék. A típus mindegy, bár a Dreamliner és ez a repülő ezzel a festéssel :) (lásd link) blog.seattlepi.com/aerospace/2009/03/27/ge-tests-engine-for-the-747-8-on-a-747-original/ nagyon tetszik. Hajtóművekről nem tudtam, hogy van makett, ezek milyen árban vannak és hol lehet beszerezni őket? | |||||
Newman | Adatlap | 141984 | 2011. május 4. 15:46 | ||
Az Amodel makettek minőségileg valóban nem a legjobbak, de ezt ellensúlyozza a témaválasztás. Mivel én civil gépekből főleg az orosz vasakat kedvelem, nálam így abszolút nyerő a makett! Az átlagnál többet kell vele dolgozni, de a végeredmény szerintem kárpótol, ahogy ezt a mellékelt képek is mutatják. Szerintem szép lett! Egyébként nem sokára lesz Il-12/14, An-225... Üdv.: Péter | |||||
Regal | Adatlap | 141982 | 2011. május 4. 13:06 | ||
Nekem a Toko-tól van meg az 1/72-es ugyanezzel a festéssel 90%-os készültségben...úgy 12 éve, mert ott a panelvonalakat újrakarcoltam, csepp alakú ablakokat mélyhúzással újra legyártottam és végül kifulladt a projekt a sok bajlódás miatt (vízszintes vezérsík és orrkúp pedig hiányzott a készletből ezért legyártottam. Már csak koszolni kellene kicsit, illetve havas diorámát rakni alá...de még kell a lelki erő hozzá... | |||||
Regal | Adatlap | 141981 | 2011. május 4. 13:02 | ||
Milyen tipust akarsz, vagy a hajtómű a lényeg? Ilyet is be lehet szerezni...Veresegyháza miatt lenne emlék? Üdv, Regal | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141980 | 2011. május 4. 13:01 | ||
Sziasztok! Ide is felteszem, csak, hogy színesítse a fórumot... A gép most készült, és soha többé Amodel! :-)) Nagy elánnal kezdtem neki az orosz/lengyel Amodel Ancsájának, de erre a kitre sajnos nagyon igaz, hogy az alkatrészek számával kompenzálták a borzalmas minőséget. Ahogyan haladtam előre az összeépítés rögös útján, egyre világosabbá vált előttem, hogy miért is hívják ezt a gyártási technológiát "short run" technológiának. Mert konkrétan egy rakás sz@r! Pedg én nem túl gyakran mondok ilyet, hiszen megküzdöttem már az OKB Tupijával is... De ez tényleg pocsék kit. Az alkatrészek egyáltalán nem illeszkednek, és elnagyolt a felületi kidolgozásuk is, viszont cserébe rézből maratott ajtókilincset is mellékelnek a modellhez, ami nem éri el az 1mm-t sem. Gratulálok nekik. Úgyhogy nem ez lett életem fő műve, de becsületből végig szenvedtem az összeépítést. Közben mindig megfogadva, hogy soha többé Amodel-t! Ami a gép festését illeti, nem volt nehéz dolgom, mert én eleve ezt a POLAR festést szerettem volna megépíteni, így nem volt más dolgom, mint ezzel a matricával felszerelt dobozt beszerezni. Bár a matrica megint csak nem tartozott álmaim netovábbjai közé. A konkrét gépről pedig rengeteg fénykép található a neten, így azok legalább segítségemre voltak a festésnél, mivel a festési útmutató természetesen teljesen mást feltételezett! A b@rmok... Viszont becsületére váljék a gépnek, vagy talán az oroszoknak, hogy amíg üzemeltették, addig sosem volt olyan piszkos, lepukkant állapotban, így kénytelen voltam én is tisztán hagyni.Csak a svancon kezdett a festés kifakulni az idővel. Gondolom a mínuszok elég jól konzerválták a masinát, és a festést is... Így aztán a végeredmény, kellő motiváció és energia hiányában egy dekoratív, de semmiképpen sem versenyképes gép lett. Csak türelmeseknek, és fanatikusoknak! A gép: Gyártó: Amodel Méretarány: 1/144 Készítette: Airdaniel C/S: Aeroflot/Polar division - Irkutsk | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141979 | 2011. május 4. 12:57 | ||
Szia! Esetleg az interneten való rendelést is megpróbálhatnád! Ha nem idegenkedsz tőle, akkor ott számtalan helyről (külföldről természetesen) beszerezheted, és néha még olcsóbban is egy picivel, mert a hazai forgalmazó hasznát nem kell kifizetned! Általában 3-4 hét alatt megérkezik az áru, és érdemes ajánlott csomagként megrendelni, mert akkor tutira meg is érkezik... A "nyugati" (értsd, holland, német, angol) cégeknél nem kell félned attól, hogy átvernek.. Ott ez nem divat! Ha viszont nem szeretnél onlájn vásárolni, akkor a legközelebbi hely Bécs, ahol biztosan vehetsz személyesen is ilyen makettet... Üdv. D. | |||||
apuka86 | Adatlap | 141978 | 2011. május 4. 12:32 | ||
Sziasztok! ÉRDEKLŐDÉS KÉPPEN szeretném megkérdezni, hogy valaki vállal-e makett készítést. Egy GE-s hajtóműves (GE90, GE nx, CF-6, CFM-56) utas gépet szeretnék magamnak emlékbe. Nem túl drágát, esetleg B 787-est, ha lehet kapni. Jó nekem a legkisebb méretarány, talán 1:144 (nem vagyok otthon az utas gép makettek méretarányaiban.) | |||||
Regal | Adatlap | 141977 | 2011. május 4. 09:44 | ||
Szia, köszi a tippet, a Replicában megkérdeztem, nincs nekik és már meg is szakadt a beszerzési forrás... Keresem tovább:-) Üdvözlettel, Regal | |||||
Newman | Adatlap | 141976 | 2011. május 4. 09:24 | ||
A Replikában (Móricz Zsigmond körtér) próbáltátok már? Pár hónapja láttam kettőt is. Két éve a ferihegyi skanzenben is lehetett Minicraft maketteket kapni, én vettem egy DC-8-ast. Esetleg elképzelhető ott is... Sok sikert! Üdv.: Péter | |||||
Tjoe | Adatlap | 141975 | 2011. május 3. 19:48 | ||
Szerintem esélytelen Magyarországon eladó b777-est fellelni. Nekem legalábbis közel 2 éve nem sikerül. | |||||
Regal | Adatlap | 141974 | 2011. május 3. 13:03 | ||
Sziasztok, szerintetek mikor és hol lesz olyan makettverseny, ahol esetleg találok Minicraft 1/144-es Boeing777-est? Előre is köszönöm a segítséget, Üdvözlettel, Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141973 | 2011. május 3. 12:54 | ||
Kösz, de LH 747-esem van, az Airbus-ok meg nem érdekelnek. Csak a többieknek akartam megspórolni a kutakodást. :) | |||||
BT7373 | Adatlap | 141972 | 2011. május 3. 12:49 | ||
Szia Tibcsi, e-mailben kérhetek egy tel.számot? Egyezkedhetünk :) Üdv! | |||||
sanjurjo | Adatlap | 141971 | 2011. május 3. 10:12 | ||
Delfin boeing RMG4232Boeing737BA virgin express Sziasztok! Eladó egy Revell Boeing 737 200-as British Airways színekben Egy Hasegawa Boeing 737 400-as Virgin express színekben és egy Boeing 737 500-as az All Nipon Airways kedves delfines festésével a makettek mindegyike 1/200-as méretarányú, bontottak de hiánytalanok, a Revell-ről néhány alkatrész leválasztva. Egyben 3000 ft külön 1000ft db. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141970 | 2011. május 3. 07:45 | ||
Na gyerekek. Ami minket érdekelhet: Revell A-319 (BA, Germanwings), B-747 (LH) és A320 (LH). A többi csak csörömpös. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141969 | 2011. május 3. 07:09 | ||
BT7373 | Adatlap | 141968 | 2011. május 3. 06:58 | ||
Tennék ki egy listát is, ha valakit érdekelnek dobozos ( nem meg kezdett makettek, akad pár db :) keressetek rá, most nem részletezném, de mindenkinek válaszolok: Italeri 405, 419, 6413 Revell 03115, 04215, 04219, 04267, 04355 Zvezda 3561, 3598, Academy "Tank Supplies Set II, ICM 72811 Tamiya 186 Dragon 3008 Info: bt7373@freemail.hu | |||||
Tjoe | Adatlap | 141966 | 2011. május 2. 20:42 | ||
Kiadja a Revell is a Dreamliner-t.data6.primeportal.net/models/thomas_voigt5/revell/images/revell_10_of_28.jpg | |||||
Momi | Adatlap | 141964 | 2011. május 2. 15:40 | ||
Szia REGAL! Méretarány? 1:1-ben tudok segíteni! Csak legyen 230-280 millió USD dollár hiteled! Misi | |||||
Regal | Adatlap | 141963 | 2011. május 2. 13:56 | ||
Sziasztok, Boeing 777-est keresek megvételre (lehet megkezdett vagy kész is) E-mail : tgea78@gmail.com Üdvözlettel, Regal | |||||
Fóka | Adatlap | 141962 | 2011. május 2. 12:58 | ||
Szia Misi! Nekem valójában folyamatosan hiányzik a kerozinszag, jó lenne, ha lehetne valahogy intravénásan adagolni. Bizony a történelem alaposan felülírta azt a gyerekkoromban született tervemet, hogy a Malévtól fogok nyugdíjba menni... Fóka | |||||
Momi | Adatlap | 141961 | 2011. május 2. 12:50 | ||
Szia Fóka! Nem feledted el a szakmát ennyi év után sem! Dicséretes. Remélem azért néha-néha hiányzik a kerozin füstje! Ja a gépet köszönöm,Kati telefonált holnap megkapom,mert kihozzák hozzám. Még egyszer köszönöm. momi | |||||
Regal | Adatlap | 141960 | 2011. május 2. 12:49 | ||
Szia! Köszönöm a tippet, korai és késői változat is...nem semmi:-)Szerintem a késői lesz a befutó:-) Üdvözlettel, Regal | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141959 | 2011. május 2. 10:53 | ||
Erről az oldalról megrendelheted az Etihad-ot, korai, és késői kivitelben is: www.drawdecal.com/store/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141956 | 2011. május 1. 04:31 | ||
Ja-ja... (heves fejbólogatás) :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141955 | 2011. május 1. 04:30 | ||
Igen tisztelt Fóka kolléga, meg kell hogy cáfoljalak: ez sem nem fekete, sem nem narancssárga doboz, hanem a Húsvéti Nyúl által használt fedélzeti tojásfestő (és főző) készülék, amit figyelmetlensége folytán a helyszínen felejtett... "Amint ez közismert..." :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 141954 | 2011. április 30. 18:37 | ||
Szia! Persze, csak nyugodtan! Hát tényleg sok utasszállítót csináltam már, de ez nem érdem, hanem állapot :-) Őszintén szólva szívesebben tartanék megint az elején, és lennék 25 évvel fiatalabb... Fóka | |||||
ddk466 | Adatlap | 141953 | 2011. április 30. 18:29 | ||
Szia Fóka Köszönöm hogy válaszoltál ahogy elnéztem az adatlapodat nagyon vágod az utasszállítók építését elmentettem a email címedet ha neki kezdek a Airbus-nak akkor fogok írni ha valahol megakadok remélem nem probléma ! Üdv.: Kálmi | |||||
att2 | Adatlap | 141952 | 2011. április 30. 18:28 | ||
Köszönöm mindenkinek aki segített! :) Értékes információval gazdagodtam! | |||||
Fóka | Adatlap | 141951 | 2011. április 30. 18:05 | ||
Bizony, és ha jól emlékszem, ebben még vékonyka acéldrót-tekercs volt az adathordozó. Annak idején szereztem egy leselejtezett tekercset, kiválóan alkalmas volt makettek szálantennáihoz. További emlékeim: a Tu-154-es (és asszem a 34-esé is) fedélzeti adatrögzítőjének a típusmegnevezése MSzRP-64 volt, mert 64 csatornán tudott rögzíteni. | |||||
Cébés | Adatlap | 141950 | 2011. április 30. 18:03 | ||
:) Jól van! Mindenki egyszerre reagált | |||||
Cébés | Adatlap | 141949 | 2011. április 30. 18:01 | ||
Ez úgy néz ki mint a Tu-134 vagy 154 fekete doboza ami egy sárga gömb | |||||
Fóka | Adatlap | 141948 | 2011. április 30. 18:01 | ||
De persze az igazi helye nem a konyhában van, hanem az egyik műszaki rekeszben. Ez egy kiszerelt példánynak tűnik. | |||||
Fóka | Adatlap | 141947 | 2011. április 30. 18:00 | ||
Igen, ez egy fekete doboz, hivatalos nevén Fedélzeti Baleseti Adatrögzítő. Rá is van írva: Bortovoj Avarijnij Szamopiszec - népszerű rövídítéssel: BASz... | |||||
Fóka | Adatlap | 141946 | 2011. április 30. 17:58 | ||
Szia! Hamarjában ezek jutottak eszembe: - a Revell készletben található szárnyak többek beszámolója szerint is hajlamosak a deformálódásra, ezért a törzsöz illesztés előtt fontos jó alaposan ellenőrizni, hogy szimmetrikusak-e, és szükség esetén korrigálni (pl. forró vízbe mártás + óvatos hajlítás); - ha a saját lábain áll a makett, a bonyolult főfutók kerekeit akkurátusan szintbe kell hozni, ha csak úgy beilleszted, ahogy adódik az alkatrészek méretéből, a szárny alatti futók kerekei hajlamosak pár tizedmilliméterrel magasabbra kerülni, mint a törzsben lévők; - szintén ha a saját lábain áll, nem kevés orrsúly kell bele. Én horgászboltban kapható ólmot szoktam belerakni a makettjeimbe, pillanatragasztóval rögzítem, majd Uverapiddal jó alaposan befedem; - a törzs belső felületét feltétlenül be kell festeni egyenletesen sötétszürkével. Ha a műanyag fehér színe maradna meg, az az ablakokon át később látszana, és a kész makett látványát teljesen tönkretenné; - a nagy, egyszínű felület miatt a festés különösen kényes ügy, kellő figyelemmel kell csinálni. Érdemes magasfényű festékkel fújni, mert a mai igazi festékek már egészen csillogóak és nehezen kopnak, az A380-asok meg amúgy is még új repülőgépek, ezért egy mattabb, selyemfényű festés nem lenne élethű (szerintem semmilyen utasszállítón sem élethű, de tudom, hogy lézetik ilyen irányzat...); - a hajtóművek beömlőnyílását érdemes egészen csillogó krómszínűre fújni, a valóságban is olyan. Sok sikert az építéshez! (A képemen egy érdekes példány látható: a Revell már akkor kiadta a makettet, amikor a repülőgép még csak rajzasztalon létezett, és egy olyan matricát adott hozzá, ami az akkoriban szokásos Airbus gyári festést előlegezte meg. Azóta tudjuk, hogy nem ilyen lett a valódi, a makett így a tévnyomatú bélyegekhez hasonló kuriózummá vált. Én 2004-ben vásároltam, de azóta megváltam tőle, mert nem volt eléggé régi a típus, nem illett bele a gyűjteményembe.) Fóka | |||||
Regal | Adatlap | 141945 | 2011. április 30. 17:56 | ||
A szinéből itélve fekete doboz... | |||||
att2 | Adatlap | 141944 | 2011. április 30. 17:49 | ||
Pontosítok, az elöző kép egy T-134esen készült! | |||||
att2 | Adatlap | 141943 | 2011. április 30. 17:46 | ||
ddk466 | Adatlap | 141942 | 2011. április 30. 17:16 | ||
Sziasztok Megbízásból meg kell építenem egy Revell Airbus A 380 -ast 1/144-ben, de én még nem csináltam ilyen nagy repülőt, hogy aki már épített ilyet az tudna-e segíteni ennek a típusnál mire kell oda figyelní meg ilyenek ! Üdv.: Kálmi | |||||
Fóka | Adatlap | 141941 | 2011. április 30. 13:34 | ||
Szia Chrisi, Alig várom a cikket. Van egy régóta dédelgetett tervem, megcsinálni a Baade 152-est 0-ról, és a te lemezes technológiád tűnik erre a legalkalmasabbnak. Csak még sohasem csináltam ilyet, ezért jönnek majd jól a mesterfogások. A képeken az eheti megújítás (azaz inkább öregítés) eredménye látható: A BAC 1-11 500-asomhoz találtam első festésű Dan Air matricát. Fóka | |||||
Regal | Adatlap | 141940 | 2011. április 30. 10:02 | ||
Szia, köszönöm szépen a tippet, utánanézek még ezen kívül is pár helyen, hátha lesz kapás. Üdvözlettel, Regal | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 141939 | 2011. április 27. 22:46 | ||
A Draw decal csinál ilyen matricát 1/144-ben. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141938 | 2011. április 27. 21:47 | ||
Ha 1:144 méretben gondolkozol, akkor a Minicraft modellje jó lehet neked aranyáron,1:200-ban pedig a Hasegawa gyártotta... És valamiért rémlik, hogy láttam már ilyen matricát is, de erre azért mérget nem vennék. Nézd meg itt... www.aviationmegastore.com Ha tényleg láttam,és nem csak álmodtam, akkor itt láttam... | |||||
Chrisi | Adatlap | 141937 | 2011. április 26. 18:26 | ||
Szia Fóka, A héten nekiállok a matrica megtervezésének, ha majd az is rákerül a gépre, mindenképp akarok írni egy cikket arról, hogyan és miből állt össze a makett. Az építés menetéről sajnos nem nagyon készítettem képeket, így fotók csak a kész gépről lesznek. A Tristar szép lett, mindig szívesen nézegetem a gyűjteményedről készült képeket, legyen az új makett vagy a gyűjtemény egy régi darabja. Üdv, Chrisi | |||||
Regal | Adatlap | 141936 | 2011. április 26. 09:47 | ||
Sziasztok! Szerintetek honnan lehet Etihad Boeing 777-est beszerezni? Gondolom a matrica beszerzése a szűk keresztmetszet... Üdv, Regal | |||||
Fóka | Adatlap | 141935 | 2011. április 26. 09:14 | ||
Nagyon szép, szívesen nekiveselkednék magam is kedvenc repülőgépeimnek ilyen méretarányban. Cikket fogsz írni az építésről? Addig is, én is kitaláltam valami nagyszerűt magamnak: nekiállok tovább régiesíteni a gyűjteményemet. Bár már kizárólag csak 1979. előtt repült példányok alkotják a gyűjteményemet, néhány darab mégsem az eredeti első festésben pompázik, hanem valamelyik későbbiben. A Hannants kínálatában örömmel fedeztem pár régebbi festést idéző matricát. Az első alany a Tristar lett, aminek az 1976-tól rendszeresített TWA festését nyílt alkalmam lecserélni az első, szerintem sokkal szebb kétföldgömbösre. Remek munka volt: a közel tízéves makett a hosszú hétvége alatt teljesen megújult (megrégiült?...), és -bár maketteztem- utána nem jelentkezett a szokásos "hová tegyem, a polc már betelt" dilemma. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |