<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 142039 | 2011. május 21. 09:42 | ||
Vackor | Adatlap | 142038 | 2011. május 21. 09:35 | ||
Szia Fóka ! A Vaterán kínálnak egy L-60 Brigadyr-t. Bár Te inkább a nagy gépeket kedveled, de ez a kicsi is rendelkezik némi nosztalgiaértékkel... | |||||
Fóka | Adatlap | 142037 | 2011. május 21. 09:06 | ||
Szia Lapi! Én még mindig ábrándozva gondolok a te 1:100-as Tristarordra ;-) Viszont megjött a Baade 152-2. Igaz, 1:144-es, de akkor is. Hááát mit mondjak, láttam már precízebb kidolgozást is, még műgyantában is. Már a dobozbelsőn is látszik, hogy kisszériás házi gyártású termék: valaha egy Mig-21-es doboztető volt, csak kifordították, ld. a 2. képet. A darabok első ránézésre méret- és formahűek, de erősen deformálódtak, a szárnyakon pl. jó sokat kell alakíani, mert egészen el vannak csavarodva. Nem lesz könnyű munka, de a típus ritkasága miatt megér minden erőfeszítést. Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 142036 | 2011. május 20. 17:06 | ||
Szia Lapi! Már írtam neki mailt... :) Ha tristar,akkor az enyém! :))) | |||||
Lapi | Adatlap | 142035 | 2011. május 20. 13:24 | ||
SZia tanár úr ! megnézném a DC-8 at valamikor, illetve az NDK sorozatban nem volt TriStar.. nem lehet, hogy az Trident ? mert akkor az (nem kell) :) csak a Dc-8 | |||||
sanjurjo | Adatlap | 142034 | 2011. május 20. 12:36 | ||
Sziasztok! Ealdó régi NDK 1/100-as makettek! Egy Dc 8-as, kissé sérült, öreg (antik:) összerakva. Csak az egyik orrfutóakna ajta hiányzik, futója, minden mása megvan. Ára: 2000 ft. Egy Tristar összerakott, kissé megviselt, ennek sajnos a futói hiányoznak, de minden más alkatrésze megvan. Ára: 1000 ft. Nem originál tehát egyik sem csak elszántaknak ajánlom felújítsára, vagy alkatrésznek, a legjobb az lenne, ha együtt menne el a kettő. Képet most nem tudok felrakni róluk, de ha kell pótolom, és a méretük miatt a legjobb Budpaesten a szmélyes átvétel lenne. Csere is érdekel, a legjobb alap: Az Airfix Boeing 737 200-asa lenne 1/144-ben lehtőleg még nem összerakva. Itt érdeklödhettek: isiasz@freemail.hu Sziasztok! | |||||
Tjoe | Adatlap | 142033 | 2011. május 20. 12:06 | ||
Köszi a segítséget! Kipróbálom majd. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142032 | 2011. május 19. 20:45 | ||
Gyantáztass! :D | |||||
kislõcsõs | Adatlap | 142031 | 2011. május 19. 20:35 | ||
Holnap 15:00-kor, végre újra felpörög a gyönyörűen újjáfestett IL-14-esünk hajtóműve a Ferihegyi Skanzenban. Szerintem a hátamon is fel fog állni a szőr az 1900 LE hangjától... | |||||
kislõcsõs | Adatlap | 142030 | 2011. május 19. 00:14 | ||
Szia TJoe! A Maestro a legrosszabb valóban.Ha igazán jó festéket akarsz ami évek múlva is vakítóan fehér,akkor a CASATI spréket használd.Egyre több festékboltban kapni és 800 és 1000 forint között van. Van selyem és fényes fehér is nekik.Én nagyon szeretek vele dolgozni mert nagyon megbízható. a Bianco Lucido a fényes és a Smalto Lucido a selyem fényű. Ami még ennél is jobb festék az egy szintén olasz festék,a neve SARATOGA HAPPY COLOR. Ezzel is élmény dolgozni,egy rétegben is képes tökéletesen fedni,persze a kellő alapra. És olyan színekben is gyártják amiben más nem.Szintén ebben az árkategóriában. A festék leszedéséhez pedig használj SZI-TI lefolyó tisztítót,két-három-szor és nem nagyon kell csiszolgatni. Jó munkát Kislőcsös | |||||
Tjoe | Adatlap | 142029 | 2011. május 17. 21:49 | ||
ELfogyott a fehér Duplicolor Art festékem, és az OBI-ban sem volt. Vettem helyette Maestro-t. Hát messze kerülje el mindenki. Egy hét alatt nem volt képes kikeményedni. Most vakarhatom a makettról mert még lecsiszolni sem lehet. Nyúlik mint a takony, hogy rohadna meg. :( | |||||
BT7373 | Adatlap | 142028 | 2011. május 16. 10:30 | ||
Revell 04219 makett "B747-400 Lufthansa" 1/144 Bontatlan, 5.000.- ft-os irányáron eladó. Érdeklődni: bt7373@freemail.hu | |||||
BT7373 | Adatlap | 142027 | 2011. május 13. 17:54 | ||
szia, érdekelne egyébként? | |||||
Takker83 | Adatlap | 142026 | 2011. május 13. 10:00 | ||
Szia bár ez egy katonai változat hátha találsz benne hasznosat. modelingmadness.com/reviews/korean/cleaver/tmcconnie.htm Üdv Takker | |||||
Vackor | Adatlap | 142025 | 2011. május 13. 09:46 | ||
viper | Adatlap | 142024 | 2011. május 11. 21:37 | ||
Vackor | Adatlap | 142023 | 2011. május 9. 21:42 | ||
Ez is egy Heller Constellation, az építése nem volt nehéz. Helyet sajnos csak a plafonon találtam neki | |||||
Charger | Adatlap | 142022 | 2011. május 9. 21:23 | ||
Charger | Adatlap | 142021 | 2011. május 9. 18:17 | ||
Sziasztok! Létezik olyan makett/Utasszállító/ ahol a gázturbinás hajtómű is ki van dolgozva?Esetleg külön lehet hozzá kapni?Az a tervem,hogy mondjuk egy Il-18-as /vagy amihez épp van :)/ hajtómű borítólemezeit felnyitom.Tehát van olyan makett aminél ez megoldható vagy csak is home made megoldás lehetséges! | |||||
MrChef | Adatlap | 142020 | 2011. május 9. 14:43 | ||
Fel van adva a lecke...:-) aztadom.blog.hu/2011/05/07/modellrepuloter_15_kep | |||||
BT7373 | Adatlap | 142019 | 2011. május 9. 11:24 | ||
Szia, nem tudom... Anno totál véletlenül bukkantam rá és néhán telefon után tudtam elcsípni ezt az egyet. Mondanom sem kell, a vételára közelített a 4 számjegyhez és a csomag díja sem volt semmi :D De életben is helyes :) | |||||
denkmeyer | Adatlap | 142018 | 2011. május 9. 10:14 | ||
Nagyon szép ez a Herpa makett. A Phoenix 1/500-as Malév Tu-154-eséhez van valami köze? Esetleg ugyan az az öntőforma? denk | |||||
BT7373 | Adatlap | 142017 | 2011. május 8. 15:59 | ||
fent van a tesz-vesz-en is ha leütik - viszik :) csak jelzem! sokan nézik meg! | |||||
BT7373 | Adatlap | 142016 | 2011. május 8. 14:25 | ||
BT7373 | Adatlap | 142015 | 2011. május 8. 10:56 | ||
Pár repcsit kitettem a tesz-vesz-re. BTBT73 néven vagyok fent - szerintem jó árak :) | |||||
BT7373 | Adatlap | 142014 | 2011. május 7. 19:34 | ||
www.had.hu/hadgallery.html Ha jól sejtem, Lőcsei Zoltán az elkövető :))) Talán kislőcsös néven volt itt anno.. engem is ő irányított a had.hu-ra :) De a gépet azt hiszem ő csinálta! | |||||
BT7373 | Adatlap | 142013 | 2011. május 7. 19:27 | ||
Hellló! | |||||
NHZsolt | Adatlap | 142012 | 2011. május 7. 18:39 | ||
Egy ismerősöm mutatta, gondoltam, itt pár embert érdekelhet... 2perc.blog.hu/2011/05/06/durva_makett_repuloter És működés közben... www.youtube.com/watch | |||||
tobika | Adatlap | 142011 | 2011. május 7. 17:26 | ||
Sziasztok! Eladó egy IL-86 1/144 Zvezda 3000ft szuzgyorgy@gmail.com | |||||
BT7373 | Adatlap | 142010 | 2011. május 7. 15:46 | ||
Lapi | Adatlap | 142009 | 2011. május 7. 13:56 | ||
Sziasztok ! Fóka barátom szavai nagyon megtisztelőek ! igen most is akad még itthon nehány dobozos bontatlan NDK repülőgépmakett. csak a magyar vonatkozású repülőket tartom meg ! a többiből lehet választani. ha van ilyenre igény készítek egy új listát képekkel ! eleinte ész nélkül beszereztem mindent, de tanulva a nálam tapasztaltabb kollégák mintája alapján, én is szűkítem a gyűjteményemet, ami kimerül a Magyar Repüléstörténettel.1950-2000 ig ! jelen pillanatban egy kicsi része a gyűjteményemnek ki van állítva a Pestlőrinci Helyrajz múzeumban ! (Pedagógiai Intézet) | |||||
Szabi77 | Adatlap | 142008 | 2011. május 7. 12:07 | ||
Sziasztok! Megvételre keresek 1/144-es Tu-134-est! Akinek lenne eladó kérem jelezze! petroviczszabolcs77@gmail.com Lenne még egy kérdésem aki csinált már WizzAir-os gépet milyen festékgyártó színeivel festette a színeket? (a lila,rózsaszínre gondolok) Szabi77 | |||||
Fóka | Adatlap | 142007 | 2011. május 7. 07:56 | ||
Az 1:100-as Veb Plasticart maketteket itthon sajnos gyakorlatilag lehetetlen fellelni a boltokban. Marad a netes vásárlás. A Vaterán normális áron szoktak megjelenni bontatlan készletek és összeállított példányok egyaránt, de ritkán. Néha azonban igazi kincsek is felbukkannak, én pl. egy első kiadású Il-18-ast és egy Il-14-est is egy szigetvári eladótól vásároltam meg igen korrekt áron. A legbiztosabb itthonról elérhető forrás az eBay, mégpedig a német és az angol. Jó szívvel javaslom minden érdeklődőnek a regisztrálást. Könnyen megtanulható, és megbízható. Folyamatosan ott vannak az NDK makettek a kínálatban. A német oldalon a ritkaságok ára a licit végén rendszerint irreálisan magasba szökik, az angolon mérsékeltebb áron is elvihetők. A késői és gyakori típusok, így pl. a Master Modell utángyártott, egyébként a Plasticarttal tökéletesen egyező Tu-134-es és -154-es készletei 15-20 EUR körül szoktak elkelni, az olyanok, mint a Mercure, B-727 vagy Trident gyakran 2-3 EUR (!) kikiáltási árról idnulnak. A lényeg, hogy 1-2 év alatt -ha az anyagiak megvannak- a teljes NDK sorozatot össze lehet szedni. Én is gyakorlatilag az 1:100-as makettjeim nagyobbik részét az eBay-ről szereztem be, miután a fejembe vettem, hogy újraépítem gyerek- és ifjúkorom gyűjteményét. És természetesen ne feledkezzünk meg Lapi kollégáról, akinek a választéka az eBay-vel vetekszik :-) Nála is lehet érdeklődni, csak a magyar vonatkozású Iljusinok és Tupoljevek említését illő elkerülni :-) Egy logisztikai megjegyzés: makettet tartalmazó csomagom még sohasem tűnt el a postán (pedig az eBay-en 100 feletti tranzakcióm volt már az elmúlt 5 évben (sajnos könyvek már eltűntek, sőt egy másnak értéktelen, nekem kincs porcelán vécélehúzó is). A hazai vásárlásokat viszont személyesen szoktam lebonyolítani. Egy 1964-es kiadású Il-14-esért azt hiszem a legkevesebb, hogy elutazik az ember érte Szigetvárra. A hazai eladók személyes meglátogatása egyúttal hasznos és élvezetes szórakozás is, ugyanis rendszerint családi kirándulással kötjük össze, gyerkőceim pedig lassacskán az egész országot megismerik :-) | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142006 | 2011. május 6. 22:07 | ||
Köszönöm, bár azért ez tényleg csak a dobozból készült, semmi plussz.. Majd a következő... Már van egy LOT, és egy Balkan matricám is megrendelve hozzájuk.. :-) Ami pedig a WEB 1:100-asait illeti, igen, még akadnak itt, ezen a fórumon is időnként, és egész korrekt áron is. Bár darabokban várják a restaurálást, de nekem sem volt még szívem kidobni a gyerekkorom emlékeit.. Ennek a méretnek a mestere Fóka olvtárs. Ő a Te embered.. :-) | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142005 | 2011. május 6. 22:03 | ||
Köszönöm a tanácsot, már én is szemeztem az Extratech-kel, de még bizonytalan voltam. Azt hiszem, ha sikerül beszereznem egyet, akkor mindenképpen kipróbálom.. Az Ut Air gépre meg külön kíváncsi vagyok. Én a Rusair modellgyártó cég dobozában láttam UT Air matricát, de összerakva még nem. Hajrá! Ja, és kíváncsi leszek a Zvezdára is, mert elvileg Tu-134B van beharangozva, ami, mint tudjuk, leginkább a Syrianair nevéhez kötődik, és semmiképpen sem a korai verzió. Vajon az lesz-e?.. Csak nehogy az AZ Model fröccsöntését kapjuk újra, átcsomagolva kicsit... :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 142004 | 2011. május 6. 19:09 | ||
Ez bizony nagyon kemény... Engem arra a vészhelyzetre emlékeztet, amikor a nyolcvanas évek elején egy Malév Tu-134-es (ha jól emlékszem, az LBH) legyezőmozgás-csillapító rendszerét egy F3 karbantartás után fordítva kötötték vissza, és felszállás után az oldalkormány ahelyett, hogy a szélerők nyomán jelentkező hosszirányú lengést csillapította volna, inkább rásegített, így egyere jobban billegett a repülőgép. A személyzet nem merte kikapcsolni a berendezést, mert fel sem tételezték, hogy fordítva működik - de így is sikerült visszafordulniuk és leszállniuk. A kaland közben még a belváros feletti tiltott légtérbe is bekeveredtek, de aztán nem lett baj. | |||||
Cébés | Adatlap | 142003 | 2011. május 6. 17:45 | ||
Le a kalappal a pilóták előtt! Ez nagyon komoly vészhelyzet volt! index.hu/kulfold/2011/05/06/letettek_a_pilotak_a_reszeg_repulogepet/ | |||||
losk | Adatlap | 142002 | 2011. május 6. 17:17 | ||
Gratula fóka :) | |||||
BT7373 | Adatlap | 142001 | 2011. május 6. 16:57 | ||
Jakesz | Adatlap | 142000 | 2011. május 6. 14:15 | ||
Fóka | Adatlap | 141999 | 2011. május 6. 11:09 | ||
Fóka | Adatlap | 141998 | 2011. május 6. 09:26 | ||
Ezt a Baade 152-est hol árulják? Egyszer megtaláltam a gyártó honlapját, de csak németországon belül forgalmaz. | |||||
Fóka | Adatlap | 141997 | 2011. május 6. 09:25 | ||
Ó, igen... És még nincs is vége az aukciónak. Hát ilyenkor örülök nagyon, hogy a Vatera még nem annyira ismert külföldön, és még egy ilyen Il-14-est is elérhető áron lehetett megszerezni. | |||||
losk | Adatlap | 141996 | 2011. május 6. 08:45 | ||
Regal | Adatlap | 141995 | 2011. május 6. 08:32 | ||
Már sokszor neki akartam esni, hogy panelezzem az An-72-est, de volt, hogy lemostam, mert durvára sikerült, de hátha akkor sikerül, ha összerakom az új kompresszoromat és a retus pisztolyt... Üdv, Regal | |||||
Sholair | Adatlap | 141994 | 2011. május 6. 05:37 | ||
Ennek az endoszkópos dzsoninak a flugos 134-es gépe nagyon ott van.Fotók alapján ennyire jól kidolgozott masinkát ebben a méretarányban még nem láttam.Gratula koma a szerkezethez.Egyébként szerintem ez a 144-es méretarány alkalmatlan az utasszállító bandához.Minimum 1:100 a részletek miatt, ahogy az egykori honecker veb fabrik gépei voltak.Az meg buta duma hogy mer a hely, meg nagyok a gépek meg ilyesmi.Hüle nyugati elfogadottá vált makettszabvány.Kérdezem lehet még elfogadható áron fel lelni egykori veb fabrikos készleteket itthon ? | |||||
Newman | Adatlap | 141993 | 2011. május 5. 22:18 | ||
Azért az az AZ Model 134-es sem egyszerű... Lassacskán elkészül az első nálam is (valószínűleg UTair lesz), de azért meg kell vele szenvedni. Óváron megvettem hozzá az Extratech maratását és csak ajánlani tudom, nagyon jól használható a maketthez! Talán ősszel megjelenik a Zvezda 134-es, ami remélhetőleg hasonló minőségű lesz, mint a Tu-154M! Üdv.: Péter | |||||
losk | Adatlap | 141992 | 2011. május 5. 22:06 | ||
losk | Adatlap | 141991 | 2011. május 5. 21:58 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141990 | 2011. május 5. 21:10 | ||
Egyet kell értenem veled, én is főként az orosz vasak bolondja vagyok, és csakis ezért neveztem be erre, illetve azért is, mert a Vándor Karesztól nagyon jó áron sikerült hozzájutnom. (ez itt nem a reklám helye, de orosz vasakban tudom ajánlani!) Jól mutat az IL-76-os, meg a többi Aeroflot mellett a gép. Bár szégyellem bevallani, de a végére tényleg elfogyott minden türelmem a kittel szemben... De kárpótlásnak, már úton van felém a csodálatom egyik legnagyobb tárgya, és ha megérkezik végre, és persze időm is lesz majd, akkor nekifekszem úgy istenigazából egy Tu-134-esnek a LOT mostani színeiben... :-) Hogy az Interflug ne árválkodjon.. :-) Regal: Azt a Toko-t már én is nézegettem úgy 12 évvel ezelőtt, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer még érdekelni fog a típus... Pedig a makett nagyon szép volt, és kuriózum is volt nekem... Azért arra a diorámára nagyon kíváncsi lennék.. Nagyon szépek tudnak lenni... Üdv. D. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kösz az infót, bizony van nosztalgiaértéke, nem is kevés. Linket nem tudnál adni? Hiába kerestem L-60 és Brigadyr hívószavakkal.
Fóka