<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
lacee | Adatlap | 142112 | 2011. június 20. 22:58 | ||
rolye2 | Adatlap | 142111 | 2011. június 20. 22:10 | ||
Köszönöm!Üdv | |||||
Fóka | Adatlap | 142110 | 2011. június 20. 21:38 | ||
rolye2 | Adatlap | 142109 | 2011. június 20. 18:43 | ||
joe1967 | Adatlap | 142108 | 2011. június 20. 17:27 | ||
Makettinfo :-) | |||||
rolye2 | Adatlap | 142107 | 2011. június 20. 17:18 | ||
Sziasztok!Tudna valaki ajánlani jó kis makettező oldalt,ahol utasszállítókat építenek?Előre is köszönöm!Üdv:rolye | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 142106 | 2011. június 20. 13:42 | ||
Sziasztok! Bocsánat ne rám haragudjatok! Lufthansa A380-as Ferihegyi látogatása TÖRÖLVE! Szerző: AIRportal.hu Dátum: 2011.06.17. 06:26 Műszaki okok miatt törölték a Lufthansa Airbus A380-as 2011.06.20-a, hétfőre, a Budapest Liszt Ferenc Repülőtérre tervezett látogatását - közölte a repülőtér üzemeltetője és a német légitársaság. A Budapest Airport hivatalos közleménye: "A Lufthansa kénytelen volt elhalasztani az Airbus A 380 első útját, mert késik a gép technikai átvétele. Ennek értelmében a hétfői bemutató a budapesti repülőtéren elmarad. A Lufthansa elnézést kér a változás miatt, valamint mindenki türelmét és megértését kéri. Az esemény új időpontjáról - amint az ismert lesz - küldünk tájékoztatást." | |||||
Norberto | Adatlap | 142105 | 2011. június 19. 15:53 | ||
Bocsi, közben találtam frisset 1:144 méretben:) | |||||
Norberto | Adatlap | 142104 | 2011. június 19. 15:40 | ||
Sziasztok, én is új vagyok itt:) Pár gépet összetettem már de javarészük az enyészeté lett sajnos a költözködések alatt... Egy Airbus A380-800 Emirates menekült csak meg, remélem hamarosan fel tudok tölteni róla képet. rolye2: ajánlani tudom, bár sajnos vetemedésre hajlamosak a szárnyak és a törzs is a dobozban amiven sokat kell foglalkozni míg rendbehozod. Kérdezném tőletek, látott-e már valaki Airbus A300-600ST (Beluga) makettet bármilyen méretben? 4-5 éve találtam egyet ha jól emlékszem pont a Revell-nél a régi gyári festéssel de már nem volt rendelhető (német oldalon sem). | |||||
rolye2 | Adatlap | 142103 | 2011. június 19. 13:54 | ||
Sziasztok!Első utasszállító makettem szeretném megvásárolni.Kérdésem ti melyik gyártó makettjét ajánlanátok?Néztem a Revell Airbus A380 Lufthansa gépét 1:144-es méretben.Mi a véleményetek róla?Valaki rakta már össze?Autót,és motort építettem eddig,de most ki szeretném próbálni a repülőket is.Üdv:rolye | |||||
lucky | Adatlap | 142102 | 2011. június 17. 21:24 | ||
Biztos nem vették észre...:) | |||||
viper | Adatlap | 142101 | 2011. június 17. 21:03 | ||
Pfff... szegény gépek a földön vannak kitéve a legnagyobb veszélynek! Pedig azt gondoltam volna, hogy Airbus-ék tanultak az Etihad 340-es lenullázásából(az is elég csúnya volt..). | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142100 | 2011. június 17. 20:05 | ||
igen, összetörték a hangárban valamivel... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 142099 | 2011. június 17. 19:55 | ||
Állítólag valami gyári probléma miatt kb. két hét a csúszás :( ., Egyébként nem pontosan bemutató a cél, hanem ún. repülőtér-berepülés. A Lufi A-380-nak egyik kijelölt európai vész-leszállóhelye lesz a Liszt-Ferihegyi reptér, így ki kell próbálni a helyszínen a földi manőverezést, elfér-e a gurulóutakon, állóhelyeken, elfér-e a tervezett fordulási pontoknál, elbírja-e az állóhely és a gurulóutak betonja az Óriásbálna súlyát, stb. Üdv R. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142098 | 2011. június 17. 10:15 | ||
A Lufthansa elhalasztotta a 20-ra tervezett A-380 bemutatót, mivel a gép műszaki átvétele késik. Amint megtudjuk az új időpontot, megírom! | |||||
akossh | Adatlap | 142096 | 2011. június 16. 22:07 | ||
Eladóóó! Revell 1:144 AIRBUS A380 Emirates vagy Luftwaffe érdeklődni : akossh@hotmail.com | |||||
lucky | Adatlap | 142095 | 2011. június 16. 19:07 | ||
A lényeg: kiderült mi volt a hiba | |||||
kelair74 | Adatlap | 142094 | 2011. június 16. 18:30 | ||
Semmi gond a Hannants honlappal,mégis a kártyám volt a ludas.Már sikerült is megvennem a kiszemelt matricákat. A technika ördöge... | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142093 | 2011. június 16. 12:32 | ||
Szia! Erősen dolgozunk rajta. Takarítás, átalakítás megy ezerrel. A teraszra belépés azonban feltételezhetően biztonsági ellenőrzésen keresztül lesz elérhető, ezért célszerű lesz jóval korábban odaérni. Amint lesz infóm, szólok, mire számíthattok. Üdv, T.G. | |||||
lucky | Adatlap | 142092 | 2011. június 16. 09:17 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 142091 | 2011. június 16. 08:35 | ||
Tóth Gábortól kérdezném, hogy a jun.4-i postjában beigért teraszmegnyitás - az A380 miatt - valóban létrejön-e? | |||||
kelair74 | Adatlap | 142090 | 2011. június 14. 21:55 | ||
Igen a kártyával minden rendben,más egyéb honlapon is vásároltam előtte sőt utána is,semmi gond nem volt,csak a Hannants-nál jelentkezett ez a probléma. | |||||
lucky | Adatlap | 142089 | 2011. június 14. 19:53 | ||
Kártyaszám cvc érvényesség, illa számlán lévő összeg rendben? | |||||
kelair74 | Adatlap | 142088 | 2011. június 14. 19:34 | ||
Sziasztok! Tud valaki segíteni?Aki esetleg már vásárolt a Hannants honlapról.Pár matricát szeretnék venni,de sajna állandóan elutasítja a kártyás fizetésemet.A bank valahogy elutasítja.(Barclays)A PayPal-t pillanatnyilag nem tudom használni,ezért próbálkoztam a másik fizetési lehetőséggel többször is,de hiába... | |||||
Krisi | Adatlap | 142087 | 2011. június 14. 19:18 | ||
Jön bizony! :-))) http://www.airportal.hu/spotter-forum/viewtopic.php?t=4658&f=7 | |||||
SENNÁS | Adatlap | 142086 | 2011. június 14. 17:14 | ||
Fóka | Adatlap | 142085 | 2011. június 12. 16:48 | ||
+ + + Fontos + + + Egy megjegyzés az alábbi linkhez: ha valaki regisztrálni akarna a PayPal-ra, azt a legbiztonságosabb a https://www.paypal.com/ honlapon megtenni, az ilyen ismertető oldalakon látható linkeket kerülni kell, az ördög nem alszik. | |||||
Fóka | Adatlap | 142084 | 2011. június 12. 16:39 | ||
Szia! A postakültség Angliából makettekre 3-3,5 GBP, kisebb dolgokra, mint pl. matricákra 1,5-2 GBP szokott lenni. Egy ideje már a Hannants-nél is lehet a PayPal szolgáltatáson keresztül fizetni. Ez a legegyszerűbb, mert a termék megvásárlásakor már le is vonódik a számláról a pénz, a cucc pedig postafordultával érkezik, ha raktáron volt. Az utóbbi években én az eBay-en és a Hannants-nél is a PayPal-en keresztül vásároltam mindent, és nem bántam meg. A PayPal számít ugyan kezelési költséget, de azt az eladó fizeti. Én éppen a Baade ügylet után szüntettem meg a regisztrációmat, a használata ugyanis túl könnyű, és meggondolatlanná tesz. Egyetlen gombnyomásra gyakorlatilag bármit, bármilyen összegben be lehet vásárolni, és az ezzel okozott költség -a boltban vásárlással ellentétben- leginkább csak akkor tudatosul, amikor az ember hitvese számonkéri. Aki azonban tud mértéket tartani, annak nagyszerű szolgáltatás, hiszen minden más nemzetközi vásárlásnál a csatolt költségek (pl. átutalási díj) a vevőt terhelik. Makettezőknek pedig az eBay és a Hannants nélkülözhetetlen terep, nem volt még olyan termék, amit ne találtam volna meg rövid idő alatt, főleg az eBay-en. A PayPal használatáról itt lehet olvasni: sqiphungary.glap.hu/Magyar/PayPal_szamlanyitas | |||||
Chrisi | Adatlap | 142083 | 2011. június 11. 19:33 | ||
zia, Köszönöm a segítséget. Itt aztán valóban lehet válogatni. Lenne ehhez kapcsolódóan egy technikai jellegű kérdésem. Ha rendelni akarok, akkor a postaköltség körülbelül mennyibe kerül, illetve a fizetés hogyan valósítható meg? Még nem nagyon rendeltem így interneten keresztül. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142082 | 2011. június 11. 17:07 | ||
Az egyik elképzelés szerint nem lesz más hely az A-380 számára, mint a torony melletti állóhely. Ez a terasz egyik végéről látható valamilyen formában, de szerintem csak az érkezés-indulás lesz érdekes. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142081 | 2011. június 11. 16:40 | ||
Szia! Ha rendelnél a Hannants-ról, akkor szerintem én is beszállnék egy matricaív miatt. (igaz ez katonai gép) | |||||
Fóka | Adatlap | 142080 | 2011. június 11. 16:39 | ||
Szia megint! Nos, a Baade már valóban készen van, ellenben van még egy titkos, régóta dédelgetett tervem. Kedvenc típusomat, az Il-18-ast elő szeretném még egy példányban állítani, de valami sosem látott nagy méretarányban. 1:35-re gondoltam, abban éppen 1 méter hosszú makett lenne. Átlátszó ablakokkal mindenképpen, esetleg belső térrel. De ahogy mostanában állok idővel, ez egyelőre tényleg csak álom marad... Derűs napot, Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142079 | 2011. június 11. 16:30 | ||
Szia Chrisi! Matricában a legjobb választéka a Hannants boltnak van. A keresőjükben csak annyit kell kiválasztani, hogy: Item type - Aircraft decal (civil) Scale - 1:144 Keyword - ide jön a típus, esetünkben 707 vagy 727 ...és máris ott a bőséges választék (remélem, a link működni fog): www.hannants.co.uk/search/index.php www.hannants.co.uk/search/index.php | |||||
Chrisi | Adatlap | 142078 | 2011. június 11. 12:24 | ||
Üdv Mindenkinek, Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1:144-es Boeing 707-hez illetve 727-200-hoz keresek matricákat, olyat amihez ablaksor is van mellékelve. Ha bárkinek van elfekvőben, vagy tud valami tanácsot adni, hol lehet beszerezni, azzal sokat segítene. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv, Chrisi | |||||
Chrisi | Adatlap | 142077 | 2011. június 11. 12:16 | ||
Szia Fóka, Szép lett a Baade-152, bár én kicsit sajnálom, hogy ráakadtál az interneten. Szívesen közreműködtem volna egy saját építésű példány létrehozásában. További jó makettezést! Üdv, Chrisi | |||||
Tjoe | Adatlap | 142076 | 2011. június 7. 10:03 | ||
Én ezt használtam segítségnek: www.boeing.com/commercial/airports/acaps/767.pdf Amit én változtattam: a törzshossz, futóműszár hosszabbítás, szárnytoldás, főfutó aknaajtó gondola és tőrzsvégen van két kis cső a 400-ason ami nem tom mi, de van :) A 400-as kerekei valamivel nagyobbak, de a Boeing-nál talált méretek alapján 1/144-ben elhanyagolható a különbség szerintem a 300-hoz képest, ezért azokat felhasználtam. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142075 | 2011. június 7. 08:34 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 142074 | 2011. június 7. 08:32 | ||
Nagyobb a törzs hossza, mint a 300-as típusé. www.airliners.net/aircraft-data/stats.main " target="_blank" rel="nofollow">hu.wikipedia.org/wiki/Boeing_767 http://www.boeing.com/commercial/767family/pf/pf_400prod.html" target="_blank" rel="nofollow"> " target="_blank" rel="nofollow">hu.wikipedia.org/wiki/Boeing_767 http://www.boeing.com/commercial/767family/pf/pf_400prod.html | |||||
Newman | Adatlap | 142073 | 2011. június 6. 19:59 | ||
Tjoe! Mesélhetnél erről a 767-400-ról! Nagyon szép lett! Miket kell változtatni a 300-ashoz képest? Nem vagyok képben ezzel a típussal... | |||||
Vackor | Adatlap | 142072 | 2011. június 6. 19:34 | ||
Tjoe | Adatlap | 142071 | 2011. június 6. 17:29 | ||
Szép lesz ez az IL! Én meg elkészültem a Delta B764-el. | |||||
Lala | Adatlap | 142070 | 2011. június 5. 11:35 | ||
Newman | Adatlap | 142069 | 2011. június 5. 10:46 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 142068 | 2011. június 4. 10:29 | ||
Megnyitjuk a teraszt, legalább erre a rendezvényre, de a tervek szerint akkortól folyamatosan működni fog. A terasz a T2A galéria szintjéről fog nyílni, ahogy régen is. | |||||
kislõcsõs | Adatlap | 142067 | 2011. június 4. 09:59 | ||
Szia Tanár úr :-) Hát,van terasz,csak már évek óta zárva van. :-( És sajnos ahol a tervek szerint állni fog azt kívülről nem nagyon lehet majd látni,maximum,amikor leszáll. Ígyekszem ott lenni és majd küldöm a képeket. Szia | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142066 | 2011. június 4. 08:22 | ||
Nagyon régen voltam kinn, létezik még a terasz, ahová ki lehetett menni fotózni? | |||||
kislõcsõs | Adatlap | 142065 | 2011. június 4. 01:31 | ||
A legújabb hírek szerint 20.án 17:50-kor jön és 19:50-kor megy.A legvalószínűbb hogy lezárják az egész 200-as állóhelyeket és a W1 gurulót és ott fog állni. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142064 | 2011. június 3. 07:41 | ||
Juni 20-nél tartunk, állítólag mert az Airbus késve szállítja a gépet. Ezek szerint vatta új darab lesz. | |||||
Cébés | Adatlap | 142063 | 2011. június 2. 16:37 | ||
Igen! A hír igaz! Ferihegyre jön az Airbus A380 Jun 14.-én | |||||
Richard (KP Models) | Adatlap | 142062 | 2011. május 31. 15:40 | ||
Fóka,ez szép lett, gratulálok! a különböző árnyalatú fémszíneket nem bonyolult elérni, csak egy kicsit pepecs munka. két módszert is kipróbáltam. az egyik: beszerzel sokféle fémszínt. pl. az Alcladnak csak fémszínei vannak, viszont nagyon gazdag a reprtoár. egy fémszínen belül is többféle árnyalattal rendelkeznek, pl. van nekik sima alu, polírozott alu, matt alu, duralumínium, airframe alu stb... a panelek maszkolása után különböző fémszín árnyalatokkal fújod meg. fontos, hogy olyan fémfesték legyen, amit nem szed le a maszkolód. az Alcladot a Tamiya maszkoló nem szedi fel. a másik pedig, hogy különböző színekkel alapozod le az egyes paneleket, szintén maszkolva. erre pedig ráfújsz egy egységes fémszínt. ezt a módszer csak az Alclad alapozóival és festékivel próbáltam ki és működik.lehetséges, hogy más festékfajta vastagabb és ezért a különböző alapozó színek nem módosítják a végső réteg árnyalatát. ki kell tesztelni. és esetleg egy harmadik módszer is létezhet. pl. nagyon kevés színt keversz fényes lakkba és egyes paneleket maszkolás után átfújod vele. itt is többféle árnyalatot lehet kikeverni.vagy akár kikeverni se kell, pl. a Gunzénak van ún. Smoke színe, ami nem más mint kevés szürke sok lakkban. ezt a módszert viszont még nem próbáltam ki, csak ötlet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Még két oldal:
Egy orosz:
airliner-models.ru
és egy amerikai:
s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php
A második az (Aircraft Resource Center)oldalon az utasgépes fórum.
Az itteni fórumozók közül elég sokan az airlinercafe-n is fent vannak, azonos nick-kel. Ha tudsz angolul, itt rengeteg infot gyűjthetsz.
Üdv,
lacee