<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Tibcsi | Adatlap | 142206 | 2011. augusztus 9. 19:40 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 142205 | 2011. augusztus 9. 19:35 | ![]() | |
Üdv Tibcsi! Köszönöm az instrukciókat, nagyon szépre sikeredett a madárka!:) Viszont én a 1:48-ast favorizálom, igaz lesz +munka vele már látom, viszont a matricák a HAD-tól az jó hír, egyre valószínűbb hogy belevágok. Hátul jobb oldalon fent a kis ablak egyébként a mosdóé volt. Még egyszer köszi! | |||||
Murmuc | Adatlap | 142204 | 2011. augusztus 9. 19:33 | ![]() | |
Üdv Tibcsi! Köszönöm az instrukciókat, nagyon szépre sikeredett a madárka!:) Viszont én a 1:48-ast favorizálom, igaz lesz +munka vele már látom, viszont a matricák a HAD-tól az jó hír, egyre valószínűbb hogy belevágok. Hátul jobb oldalon fent a kis ablak egyébként a mosdóé volt. Még egyszer köszi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142203 | 2011. augusztus 9. 18:06 | ![]() | |
Ja még annyi, hogy matricagondod nem lesz, mert a HAD gyárt Li-2 matricákat, többfélét is, 72-ben és 48-ban is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142202 | 2011. augusztus 9. 18:05 | ![]() | |
Szia, Én a Revell (Italeri) 72-eséből építettem, saját matricákkal. A következő átalakításokat végeztem el: - a pilótafülke mögött jobb oldalon kivágtam még egy ablakot - jobboldalt hátul vágtam egy világítóablakot a csomagtérhez - szintén jobboldalra készítettem egy "kamu" beszállóajtót :) - kicsit megfaragtam a motorburkolatokat, hogy jobban hasonlítson a Lidváéra (elöl kissé felbővítettem a nyílást). Makettben nincs nagy választék, 72-ben az Italeri (Revell) és az ESCI. Szerintem az ESCI valamivel szebb. 48-ban pedig a Monogram (Revell) és a Trumpeter. Ezeket még nem láttam közelről. :) | |||||
Murmuc | Adatlap | 142201 | 2011. augusztus 9. 17:39 | ![]() | |
Üdv Mindenkinek! Eljátszottam a gondolattal hogy kellene építenem egy Li-2-est anno Maléves színekben, de, létezik ilyen makett? 2006-ban "Akos" itt a topicban írt aki megépítette a mostani HA-LIX-et de nem tudom elérni mert nem regisztrált tag, illetve akkortájt "Kislőcs" is elkezdett egyet építeni, de az Ő elérhetősége is kérdéses. Mit ajánlotok miből építsem DC-3? És ha igen melyik a legjobb makett? A gondom a motorral van amit az amerikai D&W R-1830-as helyett AS-62 kellene építenem ami sok mindenben más. NACA burkolat, olaj hűtő... Illetve a jobb oldali ajtó létrehozása, ha csak nem a HAS-TSA-t építem meg, de a motor gond még ott is fenn áll, nem beszélve a matricázásról! 1:72 vagy 1:48-ban gondolkodom. Mi a véleményetek? | |||||
Rizmajer | Adatlap | 142200 | 2011. augusztus 8. 15:35 | ![]() | |
Szia Fóka! Jó hogy írtad ezt az emlékezést az Air France-ról, mert én meg arra emlékeztem, hogy 13ó 10-kor jött és 14ó 40-50kor ment, de akkor ez a Finn Air lehetett. Sokat álltam mellettük télen nyáron, "69 és "70 es években mint sorozott kis határőr. A személyzet bejött a tranzitba, de néha kaptam tőlük télen meleg teát. A B727-re nem emlékszem, csak a Caravell-re. Az AUA és a KLM és néha a Finn is DC-9-el, BEA Traident-el,és a 4 propelleressel, SABENA, AIR FRANCE és a Finn Caravellel, B727-el csak a LUFTHANSA, a TAROM meg 1-11 el jött néha. Ja, és akkor szűnt meg a MALÉV, IL-14-es TIRANA-i járata. 1971. febr. 15.én szereltünk le, és csak hatan voltunk kis határőrök, végig civilben, csak az utolsó időben öltöztettek be zöld-fehérbe. De a pisztolyba nem kaptunk lőszert, mert még nem volt kidolgozva a reptéri fegyverhasználat. Mondtuk is, hogy a terrorista legalább tudja, hogy kire kell lőni először. Szia Rizmajer. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142199 | 2011. augusztus 8. 11:08 | ![]() | |
Szívesen. :) | |||||
tégé | Adatlap | 142198 | 2011. augusztus 8. 09:16 | ![]() | |
Tibcsi! Köszönöm, igen arra gondoltam, sokat segítettél! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142197 | 2011. augusztus 8. 08:32 | ![]() | |
Szia, Ha az új festés kékjére gondolsz, akkor RAL 5022 (Night Blue). A Revell 54 ugyanez a szín. T. | |||||
tégé | Adatlap | 142196 | 2011. augusztus 7. 19:15 | ![]() | |
Sziasztok! A Malév kék színének kódjára lennék kíváncsi, ha van valamelyik makettfesték gyártó kínálatában vagy milyen színekből lehet kikeverni? tégé | |||||
Szabi77 | Adatlap | 142195 | 2011. augusztus 7. 11:10 | ![]() | |
Szabi77 | Adatlap | 142194 | 2011. augusztus 7. 11:09 | ![]() | |
Sziasztok! Matricát vagy maradék matricát keresek ehhez a maketthez! Akinek lenne kérem írjon! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||
PaLa | Adatlap | 142193 | 2011. augusztus 2. 13:27 | ![]() | |
Sziasztok! Gyujtemenyem egysegesitese miatt EGY TETELBEN eladosorba kerult 20db 1/100as utasszallito repulogep makett. Doyousha (7db) és VEB (NDK-s)(13db) gyartoktol. Mindegyik makett kibontott dobozokban, erintetlen allapotu. Listat mailben kuldok. Csak komoly erdeklodok megkereseset varom ezen a mailcimen: laszlo(pont)patonay(kukac)gmail(pont)com Udv, PaLa | |||||
Newman | Adatlap | 142192 | 2011. július 31. 16:29 | ![]() | |
Ej, de szép darab! Már a doboz is gyönyörű! | |||||
Fóka | Adatlap | 142191 | 2011. július 31. 16:08 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142190 | 2011. július 31. 16:03 | ![]() | |
Szia Tjoe! Ez igen, akkor még a púp rövidítésével is meg kellett küzdened, minden elismerésem. Kellemes emlék nekem a Syrianair 747SP-je, mert amikor a kilencvenes évek közepén gyakran repültem harmadik széken 733-mal útvonalat, a damaszkuszi járatunk valamikor éjszaka mindig éppen akkor érkezett oda, amikor egy 747SP indulófélben volt. Egyszer éppen a szomszéd állóhelyen állt, és oda is ballagtam körüljárni ezt az amorf Jumbót, és a teljes idítási procedúrát is közvetlen közelről gyönyörködtem végig. Akkor még szép kék csíkok pompáztak az oldalán, ma már ezt is elérte a korszellem: a szokásos fehér törzs + valami maszat a svancon. | |||||
Fóka | Adatlap | 142189 | 2011. július 31. 15:51 | ![]() | |
Szia! Elküldtem az új címemet, és egyúttal a Makettinfo adminisztátoroknak is írtam, hogy változtassák meg az adatlapomon is, mert nekem nem ment. Fóka | |||||
Newman | Adatlap | 142188 | 2011. július 30. 12:24 | ![]() | |
Fóka! Kérhetnék egy mélcímet tőled? Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
Tjoe | Adatlap | 142187 | 2011. július 29. 11:19 | ![]() | |
Igen, 400-as Revell-ből faragom. Amikor belevágtam nem gondoltam bele, hogy ennyit fogok vele küzdeni. | |||||
PETI | Adatlap | 142186 | 2011. július 28. 20:54 | ![]() | |
Szevasz Peti! És akkor az most mennyibe is kerül? Hmm.. lássuk csak, félkész UTair 134-es, hajtóművek nélkül... 1000-ért elküldöd postával együtt? :) | |||||
Newman | Adatlap | 142185 | 2011. július 28. 20:13 | ![]() | |
kelair74 | Adatlap | 142184 | 2011. július 28. 20:12 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki infót adni arról,hogy mi lesz a sorsa az egy megmaradt 767-es gépünknek?(HA-LHB) Annyit tudok,hogy 2009 január óta tárolják Ferihegyen.Előtte az Oman Air színeit viselte egy darabig aztán újra Malév lett.Ha épp arra járok (a gurulóúton a felszálláshoz)mindig megcsodálom.Kár,hogy már nincs a flottában,jó lenne újra szolgálatban látni.Bár lehet még nem döntöttek a sorsáról... | |||||
Fóka | Adatlap | 142183 | 2011. július 28. 11:42 | ![]() | |
Szia Tjoe! Nahát, egy 747SP. Saját átalakítás? Én egyszer próbálkoztam faragni egyet 747-200-ból, de nem lett meggyőző... A tied viszont pompás lesz :-) Fóka | |||||
Csaszi | Adatlap | 142182 | 2011. július 28. 10:57 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142181 | 2011. július 28. 09:35 | ![]() | |
Szia Lapi! Nekem most 11 van :-)) Persze gondolkodom is már rajta, hogy ez nagyon nem kerek szám... Az 1:100-as Tristaromat a tied ihleti: már tervezem hozzá a Delta matricát! Milyen jó, hogy annak idején annyi fényképet csináltam nálad, van jó sok részletfotó a Tristarról is. Jó költözködést! Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142180 | 2011. július 28. 09:32 | ![]() | |
Szia Chrisi! Köszsönöm :-) Látom, közben valaki már írt egy tippet matricavásárlásra a Cserebere rovatban, de azért én is mondok kettőt: Barack Dr. kolléga itt a makettinfón szintén árul matricalapokat, és a Hannants is árusít: www.hannants.co.uk/search/index.php Ami az Air France 727-est illeti, soha nem felejtem el, hogy gyerekkoromban hosszú éveken keresztül 13:10-kor indult az AF vasárnapi párizsi járata Ferihegyről (milyen fontos információk ragadnak meg az emberben...), nekem pedig szokásom volt kirohanni a folyosóra és áhítattal bámulni, ha repülőgépzúgást hallottam. Ez a párizsi járat pedig mindig ebédidőre esett, így nekem a gyerekkori vasárnapi családi ebédek emléke pavlovi reflexként ezekkel a gyönyörű klasszikus festésű Caravelle-ek meg 727-esek látványával kapcsolódott össze. | |||||
Lapi | Adatlap | 142179 | 2011. július 27. 23:26 | ![]() | |
Irígykedve nézem a repülőgépeidet Fóka ! Bármikor látom, nem vígasztal a tudat, hogy, nekem is van vagy 10 db Il-18 as ! (nemrég adtam Zs.P.-nek 1db -ot, remélem nemsokára láthatom készen ) Előreláthatóan semmi lehetőségem nincs idén repülőt építeni... Költözés van projekt alatt ! Meg az a nagy igazság, hogy közben elvitte az eszemet a "200 lóerő a hátsókerékre" és ezzel töltöm az életemet a repülés helyett ! Csodálatosan szépek a makettek ! | |||||
Chrisi | Adatlap | 142178 | 2011. július 27. 22:37 | ![]() | |
Szia, Szép lett nagyon ez a 727, a festése nagyon tetszik. Én is épp most építek egy Airfix 1:144-es Boeing 727-est és én is egy hasonló klasszikus festésen gondolkozom (régi Pan Am festés), csak előbb szeretném már végre befejezni az 1:72-es Tu-134-em. Ezzel kapcsolatosan szeretnék tanácsot kérni matricagyártás terén: matrica nyomtatáshoz matricalapot hol tudok beszerezni? Látom az Il-18-as flotta is gyarapodott egy újab gyöngyszemmel. Most már tényleg csak egy 1:35-ös példány hiányzik. További jó makettezést! Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 142177 | 2011. július 24. 19:23 | ![]() | |
Sziasztok! Nemrég lelkesült hangon számoltam be új szerzeményemről, a Doyusha 1:100-as Tristarról. Nos, a csomag rendben meg is érkezett, gyönyörű, impozáns méretű termék - én viszont külföldön voltam pár hétig (munka...). A hétvégeken tudtam csak makettezni. Hamarosan nekiveselkedem, a Tristarnak, rakok majd fel képeket a dobozbontásról. Azért nem voltam teljesen passzív: befejeztem két régebbi munkát, természetesen klasszikus típusok a nekem annyira kedves régi festésekkel. Az egyik a Heller meglehetősen közepes minőségű 1:125-ös Boeing 727-200-asa azzal az Air France festéssel, amivel Ferihegyen sokat láttam a Caravelle utáni korszakból: a középső hajtómű szívócsatornáját alumínium-színűre hagyták, és ez valamiért nekem nagyon tetszett (nem azért, de az AF mai teljesen fehér, fantáziátlan festése szerintem fasorban sincs a régivel. A másik - egy NDK Il-18-as. Képtelen vagyok megállni, hogy kedvenc típusomból ne csináljak meg időről időre egyet-egyet. Ezúttal a Tarom színeire festettem, ezzel megszüntetve azt a lehetetlen állapotot, hogy nem volt meg az a repülőgép makettben, amivel életemben először repültem, még tízévesen. Mindkét madár matricáit magam állítottam elő, nagyon élvezetes munka volt. Ma hajnali háromkor még csak fájlban léteztek :-) Az utolsó kép az 1:100-as Il-18-as géppark - 1:144-esben megvan még a Balkan meg a CSA festése, már csak a LOT hiányzik... Fóka | |||||
lucky | Adatlap | 142176 | 2011. július 18. 11:19 | ![]() | |
méretezd át a képeket 1024*hétszáz akármennyire. | |||||
Árpi747 | Adatlap | 142175 | 2011. július 18. 05:40 | ![]() | |
Nem ment fel a kép majd megpróbálom később..elnézést.:( | |||||
Árpi747 | Adatlap | 142174 | 2011. július 18. 05:30 | ![]() | |
A gyűjtemény ,bocsi a képminőségért..:( | |||||
Árpi747 | Adatlap | 142173 | 2011. július 18. 04:58 | ![]() | |
Sziasztok! Még új vagyok itt nagyon érdekes oldalnak találom.Magam is építgetek néha(1:144).Sok hasznos infót szerezhetek itt.Üdv mindenkinek! | |||||
Lapi | Adatlap | 142172 | 2011. július 11. 23:41 | ![]() | |
Köszönöm szépen, szerdán jön meg az eredmény ! Az Északi Járműjavítóban van kiállítás, az Eiffel csarnokban ! bárkit is érdekel ! | |||||
Tjoe | Adatlap | 142171 | 2011. július 11. 16:56 | ![]() | |
Jobbulást Lapi! Most látom hogy nem Fóka beteg. | |||||
Tjoe | Adatlap | 142170 | 2011. július 11. 16:53 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 142169 | 2011. július 11. 16:26 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142168 | 2011. július 11. 10:56 | ![]() | |
Szia Lapi! Ejnye :-( Hát ilyen gyönyörű időben pedig makettezni kell, és nem az ágyat nyomni. Jobbulást! Akkor majd ha jobban leszel... Üdv, Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 142167 | 2011. július 10. 23:49 | ![]() | |
Szia Fóka ! megkaptam, köszönöm ! Trident az van a másikra nem emlékszem, de utánaolvasok... jó szokásom szerint párhuzamosan két kiállításom is van ! Közben megint előtört rajtam még az idén februári tüdőgyulladásom. 41 fok nyári melegben 40 fok lázzal tengődöm itthon ! egyedü vagyok még, marha nehéz mindent egyedül intézni.. sosem fogok ebből kigyógyulni... olyan mint a repülőmakettezés ! | |||||
Fóka | Adatlap | 142166 | 2011. július 10. 14:58 | ![]() | |
Lapi, ha olvasod... Küldtem emailt az új címemről, a régi már nem él, megkaptad? 1:100-as makettet keresek. Fóka | |||||
rolye2 | Adatlap | 142165 | 2011. július 9. 18:56 | ![]() | |
Szia Zsolti!Igen egy kis profil váltás,de az autók,motorokon kívül csak utasszállítókkal fogok próbálkozni,mert ezek a nagy gépek még a kedvenceim.Üdv | |||||
rolye2 | Adatlap | 142164 | 2011. július 9. 18:50 | ![]() | |
Köszi az infót,majd igyekszem szépre megcsinálni.Üdv | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 142163 | 2011. július 9. 18:36 | ![]() | |
Szia profil váltás? Vagy csak kitekintés? Ügyes legyél ! | |||||
Tjoe | Adatlap | 142162 | 2011. július 9. 14:28 | ![]() | |
Ezek a javítások dobozból is megoldhatók: A 3 tengelyes főfutó utolsó tengelyén nincs fék. Az aknaajtók is nagyrészt zárva vannak kiengedett futóknál. Ezeket kis munkával meg lehet csinálni. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142161 | 2011. július 8. 21:08 | ![]() | |
Ezt ma találtam. Nemsemmi építés! dishmodels.ru/gshow.htm | |||||
rolye2 | Adatlap | 142160 | 2011. július 8. 20:51 | ![]() | |
Szia!Akkor kellett ám alakítgatni rajta rendesen.Én dobozból akarom teljesen építeni,mivel az első repülő makettem,nem merek nagyon alakítgatni rajta,de remélem azért így is szép lesz.Épp ma kaptam meg a feleségemtől a várva várt gépet: | |||||
Tjoe | Adatlap | 142159 | 2011. július 7. 20:56 | ![]() | |
Egy átalakított Revell. Leszálló konfigban építettem meg. A gyárin csukottak a fék és orrsegédszárnyak. Átalakítottam a futóműveket, aknaajtókat. Kapott új nagyobb orrkerekeket is, mert amit adnak hozzá az nagyon kicsi. Lecsiszoltam a felesleges dudorokat, antennákat és raktam rá +ba ahová kellett. Fotók alapján építem a madarakat nem az összeszerelési útmutató alapján, mert előfordul, hogy hibák pontatlanságok vannak benne. | |||||
rolye2 | Adatlap | 142158 | 2011. július 7. 19:56 | ![]() | |
Szia!Nagyon jó,nekem nagyon tetszik!Gondolom akkor ez is a Revell verzió,nem a Heller.Üdv | |||||
Tjoe | Adatlap | 142157 | 2011. július 7. 19:42 | ![]() | |
Jött egy, csak zanzásítva ;) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Lenne még több átalakítanivaló is rajta (pl. a motor alatti hűtők, a futóműszár stb.), de én arra már nem vállalkoztam.