<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Fóka | Adatlap | 142259 | 2011. szeptember 7. 12:58 | ![]() | |
tjoe | Adatlap | 142258 | 2011. szeptember 7. 12:42 | ![]() | |
Newman | Adatlap | 142257 | 2011. szeptember 5. 18:55 | ![]() | |
Minőségre gondolom hasonló lehet, mint a 737-es soruk. Szerintem annyira nem veszélyes, bár ez csak az én véleményem. A kilépőélek elvékonyítása igényel nagyobb munkát, meg a felület, de a Minicraft makettek után ez nem nagy hiba. Ránézésre egyébként az Airbusnak van köze a német maketthez, csak az alkatrészbontás más. | |||||
bogarbalu67 | Adatlap | 142256 | 2011. szeptember 5. 18:53 | ![]() | |
Köszönöm szépen a válaszodat :) Úgy néz ki lesz valamikor folytatás, egy Malévos Tu-134-es! Majd akkor jelentkezek megint! ÜdVW Balu | |||||
Richyke90 | Adatlap | 142255 | 2011. szeptember 5. 14:53 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1:144 Revell Boeing 737-800 kabin- és ajtómatricákat! Árban megegyezünk! Elérhetőségem:richyke90@gmail.com | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142254 | 2011. szeptember 5. 08:07 | ![]() | |
Köszönöm, ezt ismertem, pont a képeken látható minőség miatt kérdeztem a személyes tapasztalatról. Jobb lenne, ha nem kellene átfaragni, meg tömíteni a Revell-t, de ha nagyon kutyaütő, akkor inkább a Pilka. | |||||
Newman | Adatlap | 142253 | 2011. szeptember 4. 19:56 | ![]() | |
Szia Varjúbácsi! Itt van egy dobozbontás: airliner-models.org/forum/topic/2183-a-318-va/ A Revellnél biztos gyengébb, de annyira nem tűnik veszélyesnek. Üdv.: Péter | |||||
rolye2 | Adatlap | 142252 | 2011. szeptember 4. 19:31 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 142251 | 2011. szeptember 4. 08:51 | ![]() | |
Sziasztok! Látta már valaki közelebbről az Eastern Express által gyártott A318-at? A minősége milyen a Revellhez képest? | |||||
rolye2 | Adatlap | 142250 | 2011. szeptember 3. 18:23 | ![]() | |
BalEee | Adatlap | 142249 | 2011. augusztus 31. 22:38 | ![]() | |
Én az A319-esemnek a belsejét lefújtam sötétszürkével és Clearfix-szel üvegeztem. Nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Tény, hogy 747 jóval nagyobb, de ha van hozzá türelmed szerintem megéri :) | |||||
Fodi | Adatlap | 142248 | 2011. augusztus 31. 21:25 | ![]() | |
Én személy szerint egy 747-es beüvegezésére nem vállalkoznék, rengeteg rajta az ablak. :) Van egy A340-esem dobozban, nézegettem, forgattam, de azt hiszem matricázás lesz belőle. Pár új maketthez, mint például a Revell 1:144-es Super Constellation készlete már adják az oldalsó üvegeket is, ott érdemes azt használni. | |||||
Ronin | Adatlap | 142247 | 2011. augusztus 31. 16:44 | ![]() | |
Sziasztok! 1:144-es B747-400 hoz keresnék Rolls Royce hajtómű gondolákat. Ha valakinek lenne, a Revell készletből megmaradt, vagy akár, roncsból bontott darabjai, szívesen megvenném, esetleg elcserélném. A másik kérdésem inkább, technikai jellegű. Utasszállítóknál még nincs túl sok tapasztalatom, ezért szeretném tudni, egy ilyen méretű gépnél mi az elegánsabb(trendibb) megoldás: kidolgozni az ajtókat, ablakokat, és Clearfix-el beüvedezni, avagy eltömíteni, és a matricákat használni. Előre is köszi a segítséget! Üdv:Ronin | |||||
kelair74 | Adatlap | 142246 | 2011. augusztus 30. 23:31 | ![]() | |
Sziasztok! Előre is bocsi,hogy nem kifejezetten makettezés témában kérdezek,de gondoltam adok egy esélyt magamnak itt is.Ugyanis egy Malév reklámot keresek,de a neten ezt a bizonyosat nem találtam még meg. Nem tudom ki emlékszik még rá,de 1988-ban volt Malév arculatváltása,és ennek alkalmából készítettek egy reklámfilmet.Ebben gyerekek festettek "össze-vissza"egy repülőt és abból bontakozott ki az új Malév dizájn. A szlogenje: "Új gép,új szín,új arc" volt. Ha tud valaki valamit erről,hogyan lehetne rátalálni,annak nagyon örülnék. Előre is köszi! Laci | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142245 | 2011. augusztus 29. 17:54 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek megvételre 1/144 Revell B737-800-at, CSAK winglets nélkülit, vagy tippet, hogy lehet kapni. varjasi@yahoo.com | |||||
Regal | Adatlap | 142244 | 2011. augusztus 29. 08:22 | ![]() | |
Szia, megnéztem, a makett 1/100-as. Ha így is érdekel, akkor küldj egy mailt a tgea78@gmail.com-ra. A panelvonalai vésettek, szegecsek nincsenek rajta. Üdvözlettel, Regal | |||||
Murmuc | Adatlap | 142243 | 2011. augusztus 26. 19:00 | ![]() | |
Üdv regal! Ha 1/72-es az a makett, akkor érdekel! Vasárnap, vagy hétfőn jelentkezem az email címeden. Addig is köszi! Üdvözlettel, Murmuc | |||||
Lapi | Adatlap | 142242 | 2011. augusztus 26. 10:44 | ![]() | |
Elételt néhány hónap, mióta kérdeztem, de még mindíg várok válaszokat ! Keresek régi NDK Tu-134 es makettet bármilyen állapotban ! Az sem baj, ha csak egy fél derab van meg, mindenre szükségem van ! Köszönettel : Lapi | |||||
Regal | Adatlap | 142241 | 2011. augusztus 26. 09:12 | ![]() | |
Szia Murmuc, ha érdekel nekem van egy makettem, amit még azért vettem, hogy HA-LIX-et csináljak belőle, de a "soha el nem készülő makettek" polcára került. A méretaránya 1/72-es vagy 1/100-as, megnézem majd otthon, tudok adni egy a HA-LIX-ről kiadott kb A!-es méretű naptárat is mellé. mailcímem: tgea78@gmail.com Üdvözlettel, Regal | |||||
rolye2 | Adatlap | 142240 | 2011. augusztus 23. 17:54 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 142239 | 2011. augusztus 22. 04:46 | ![]() | |
Én enyhén emelkedésbe állítanám be... de ez tényleg a makettezőre van bízva. :) | |||||
Egerészölyv | Adatlap | 142238 | 2011. augusztus 22. 02:25 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 142237 | 2011. augusztus 21. 20:59 | ![]() | |
Hozd el!Majd én megcsinálom! :) | |||||
rolye2 | Adatlap | 142236 | 2011. augusztus 21. 19:43 | ![]() | |
Sziasztok!Kérdésem az lenne,hogy ti a repülőt,ha talapzatra rakjátok kb milyen szögbe állítjátok be?Én eredetileg a kerekeire akartam rakni,de kisebb hiba végett kerekek nélkül,egy házilag készített talapzatra raktam.A dőlésszög nem lett túl nagy,de már annak is örültem,hogy stabilan tudtam rögzíteni.A makettezőre van ez bízva,milyen szögbe állítja be,vagy kisebb dőlésszögnél nem lesz túl élethű?Üdv:rolye | |||||
Fóka | Adatlap | 142234 | 2011. augusztus 21. 08:48 | ![]() | |
Szia Egerészölyv! Azok a járatok "code share" járatok, azaz egy repülőgép több légitársaság járatszámával is repül. New Yorkba az American Airlines, Pekingbe a Hainan légitársaság repül, Torontóba pedig az Air Italy (egy utazási iroda béreli), ők adják a repülőgépet, a Malév csak a járatszámot. Fóka | |||||
Egerészölyv | Adatlap | 142233 | 2011. augusztus 21. 02:13 | ![]() | |
Sziasztok! Az Avia-infón a következő adatok szerepelnek a B-767-ekről: www.avia-info.hu/talalat.php A Malév és a Budapest Airport honlapja szerint a magyar légitársaság New Yorkba, Torontóba és Pekingbe is indít járatokat. Ezeken az útvonalakon milyen gépeket üzemeltetnek, ha már nincsen nekik nagyhatótávolságú utasszállítójuk? Üdv. Egerészölyv | |||||
Lapi | Adatlap | 142232 | 2011. augusztus 21. 00:07 | ![]() | |
joe1967 | Adatlap | 142230 | 2011. augusztus 20. 22:56 | ![]() | |
És mi van a HA-LHA és HA-LHC-vel? | |||||
kelair74 | Adatlap | 142229 | 2011. augusztus 20. 22:43 | ![]() | |
Köszi a válaszokat,sajnos valami ilyesmire számítottam.Legalább díszíti azt a területet még. Kár érte.:(( | |||||
Fóka | Adatlap | 142228 | 2011. augusztus 20. 20:51 | ![]() | |
Szia Laci! Én sajnos már 2001-ben pályaelhagyó lettem, ami repülőgépnek és malévesnek egyaránt szörnyű trauma. A hitvesem viszont még mindig a Malévnél dolgozik, megkérdeztem hát tőle. Nos, a HA-LHB rendezetlen jelzálog-ügyletek miatt jelenleg különféle bankok tulajdonában van, nem lehet túladni rajta (a 767-esek nem lízingelt repülőgépek voltak, mint a 737-esek). Már több éve elvégezték rajta a hosszútávú tárolási munkákat, és a rendszerek meg a berendezések lejáró naptári élettartama miatt egyre többe kerülne újra üzembe helyezni. A tisztázatlan jogi helyzet miatt erre amúgy sincs kilátás a közel- s távoli jövőben. A malévesek szerint ott fog megrozsdásodni... :-((( Fóka | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 142227 | 2011. augusztus 20. 20:38 | ![]() | |
Mivel a ruszkik leállították a New Yorkot, a gép betonra került. Azt azonban nem mérték fel, hogy el tudják-e adni. Konkrétan a gép ott rohad el a betonon, hónapról hónapra egyre siralmasabb állapotban. | |||||
kelair74 | Adatlap | 142226 | 2011. augusztus 20. 19:44 | ![]() | |
Szia Fóka! Egy kérdésem lenne feléd,valszeg tudsz segíteni,jobban jártas vagy "Maléves-Ferihegyes" dolgokban.Az 1-es terminál közelében tárolják a Malév egykori zászlóshajóját,az egy megmaradt 767-es gépünket.(HA-LHB)Tudsz róla valamit,hogy mi lesz a sorsa?Már biztos nem lesz a flottában sajnos,pedig milyen jó is lenne... Köszi Laci | |||||
tégé | Adatlap | 142225 | 2011. augusztus 20. 17:04 | ![]() | |
Sziasztok! Morava ügyben nyaggatnálak benneteket. A Malévos (HA-LDB) Moraváról keresnék részlet fotókat. Leginkább a kabinbelsőről kellene, de jöhet minden. Horváth Balázstól már kaptam egy párat (amit köszönök, de jó lenne minél több. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142224 | 2011. augusztus 20. 15:47 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget, mindjárt le is töltöm ha sikerül. Nagyon irigylem azt a fantasztikus gyűjteményt. Karcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 142223 | 2011. augusztus 20. 15:20 | ![]() | |
Kedves Károly, Ejnye no, csak nem fogunk magázódni egy ilyen nemes fórumon... Azt hiszem, én vagyok az idősebb, szervusz :-) Sz'al én a matricatervezéshez egy ősrégi programot használok, a PaintShop Pro-t. Ez nem vektorgrafikus, mint a mai modern cuccok, hanem bitmap-es (.bmp fájlok lesznek belőle), de 500 dpi-s felbontásban tökéletesen tűéles képet ad, még félmilliméteres betűknél is. A mellékelt táblázat mutatja annak a nyomtatásban A4-es méretű képnek a paramétereit, amire dolgozni szoktam. Derűs napot, Fóka | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142222 | 2011. augusztus 20. 14:27 | ![]() | |
Üdvözletem! A segítségét kérném. Milyen programot használ a matricák meg rajzolásához? A segítségét előre is köszönöm. Simon Károly | |||||
Fóka | Adatlap | 142221 | 2011. augusztus 20. 13:06 | ![]() | |
Még valami: külön elismerésre méltó, hogy az apró részletekre is ügyeltél. Pl. az, hogy a pilótafülke feletti antennát az eredeti pédányoknak megfelelő formájúra alakítottad, nem pedig a maketthez adott Aeroflot-félét használtad fel. | |||||
Fóka | Adatlap | 142220 | 2011. augusztus 20. 12:58 | ![]() | |
Szia! Nekem az NDK makettek a kedvenceim, a LCA-hoz pedig sok személyes emlék is fűz, de nemcsak ezért olvastam élvezettel az írásodat. Szép, igényes munka, remek végeredmény született. Az NDK Tu-154-es makettel kapcsolatos küzdelmeid a sajátjaimat idézték: bizony nem könnyű ebből az alapból igazán szépet csinálni. A festés teljesen rendben van. Az orrkúppal annak idején az eredeti Tu-154-eseknél is sok gond volt. Ahány példány, annyiféle színárnyalat és minta. Ennek oka az volt, hogy ezek a festékek eléggé gyorsan fakultak, ezért a különböző életkorú orrkúpok színárnyalata is észrevehetően más volt. Az íves csík folytatását pedig az utolsó időkben egyszerűen lehagyták, mert az egyes darabok emiatt nem voltak csereszabatosak, inkább az egészet lefújták egyenletes kékre. Ami aztán mattult és kopott, viszonylag gyosran. Amit én még megcsináltam volna a maketten, az az átlátszó ablakok, ebben a méretarányban talán már indokolt, bár tudom, hogy ezzel az átlátszó-ablak mániámmal eléggé egyedül vagyok, ki tudja miért :-) Az örvényorsót említetted, azt én kétkomponensű epokittal vastagítottam meg, aztán csiszoltam: kis munkával tökéletes eredmény. Meg lehetne még csinálni a fedélzeti segéderőforrás* (VSzU) gondoláját a függőleges vezérsík kilépőélének tövénél, ez nagyon jellegzetes az eredeti repülőgépen - de töredelmesen bevallom, hogy én sem foglalkoztam ezzel a saját példányomon... A főfutó rugós tagjának megrövidítésével pedig ki lehetne alakítani a Tu-154-esek jellegzetes, kissé emelkedő orrú állásszögét, mert a makett főfutója gyárilag túl magas. További sok sikert az utasgépek építésében! Fóka * - megjegyzés: a VSzU-t sokszor hallottam "segédhajtómű" néven emlegetni, de a műszakilag korrekt megnevezés a fedélzeti segéderőforrás, az orosz VSzU és az angol APU rövidítések is szó szerint ezt jelentik. | |||||
bogarbalu67 | Adatlap | 142219 | 2011. augusztus 20. 11:55 | ![]() | |
Szisztok! Ez az első komolyabb Repülőm amit készítettem, eddig zömmel VW Bogarakat építettem! iho.hu/hir/lc-aladar-kismeretu-tortenete Remélem tetszeni fog mindenkinek, kíváncsi vagyok a véleményekre! | |||||
Fóka | Adatlap | 142218 | 2011. augusztus 20. 11:22 | ![]() | |
Sziasztok! Hát ez is elkészült, az 1:100-as Tristar. Méretre ez lett a legnagyobb makettem, és igazán nagy élmény volt megépíteni. A készlet a Doyusha remek kiadása, a matrica megintcsak saját gyártmány. Az utolsó kép jól szemlélteti az arányait a többi 1:100-as repülőgép közt. Fóka | |||||
rolye2 | Adatlap | 142217 | 2011. augusztus 14. 18:05 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 142216 | 2011. augusztus 14. 11:56 | ![]() | |
A Li-2-nek más volt a futója mint a DC-3-nak. | |||||
Chrisi | Adatlap | 142215 | 2011. augusztus 13. 16:35 | ![]() | |
Sziasztok, A következő gyöngyszemet találtam a youtube-on: www.youtube.com/watch Ajánlom mindenki figyelmébe, aki érdeklődik a szovjet utasgépek iránt. Egy igényes összefoglaló az orosz utasszállító-repűlőgépipar remekeiről. Üdv, Chrisi | |||||
Newman | Adatlap | 142214 | 2011. augusztus 12. 21:04 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 142213 | 2011. augusztus 11. 18:18 | ![]() | |
Ehhez képest ilyen lett. :) (fotó: Kislőcsös) | |||||
viper | Adatlap | 142212 | 2011. augusztus 10. 22:29 | ![]() | |
Hali! Én is Revell 72-esben csináltam meg. Vagyis még nincs kész. Úgy emlékszek valahol felidegesített építés közben és félretettem egy darabig:) viper | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142211 | 2011. augusztus 10. 08:54 | ![]() | |
Én Revell 90-essel festettem, ez egy matt aluminium szín. | |||||
Murmuc | Adatlap | 142210 | 2011. augusztus 9. 22:05 | ![]() | |
Üdv Viper! Köszi a tanácsot! Mivel a gép mellett döntöttem már, így azért megpróbálom beszerezni a matricát. Ha másképp nem megy, marad a "kézimunka". Te melyik Li-2-est építed, és miből, milyen méretarányban? | |||||
Murmuc | Adatlap | 142209 | 2011. augusztus 9. 22:00 | ![]() | |
Üdv Tibcsi! Na, ez az amit én akarok! nagyon tetszik! :) Hát igen az átalakítások a motorburkolaton és máshol elengedhetetlenek lesznek, sőtt szerintem 1:48-nál kötelező is, de mivel nálam ez amolyan téli elfoglaltság, lesz rá időm bőven. Viszont a tanácsokat szívesen veszem! Mivel fested egyébként, mi hasonlít legjobban az eloxát duraluminium boritásra? | |||||
viper | Adatlap | 142208 | 2011. augusztus 9. 20:10 | ![]() | |
Pont arra a had matricára kb 2 éve várok... És már ki is fizettem (mivel akkor több matricát rendeltem egyszerre és akkor azt mondták, hogy kifogyott, de hamarosan újra nyomtatni fogják és így megspórolhatom az újbóli postaköltséget)... Szóval óvatosan. üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Fóka