/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Fóka 142296 2011. október 11. 10:44
Válasz erre
An-8_kerek_1
An-8_kerek_1
An-8_kerek_2
An-8_kerek_2

Hihetetlen ez az Amodel készlet. Az An-8-as kerekeihez igazi gumikat adtak. Ilyet ebben a méretarányban én még nem láttam. Rá'dásul a felnik autentikus zöld színű műanyaagból készültek, nem is festem le, csak majd kap egy kis lakkot.
Fóka 142295 2011. október 11. 10:36
Válasz erre
Ez gyönyörű... Jobban tetszik, mint a katonai. Ilyen polgárivá átalakítást én is csináltam párat, a legutóbbi ott látható a 3672. képen jobb oldalt, egy El Al C-119-es :-) Az An-8-ashoz is már kész az Aeroflot matrica.
tjoe 142294 2011. október 11. 10:13
Válasz erre
c17-2
c17-2
c17-3
c17-3

Én meg egy katonait csináltam polgári színekben.
Fóka 142293 2011. október 11. 08:12
Válasz erre
2011_198
2011_198
2011_199
2011_199

Szia Lapi!

Ejnye, hát tényleg ennyire veszélyes lenne a makettezés? Meglehetősen drámai, hogy mindannyian megboldogulni készülünk...

Inkább mutatok valami kedvedre valót stresszoldónak: A hétvégén (egyebek mellett) felújítottam a már teljesen elsárgult Malév Il-18-asomat. A svanc még mindig nem az igazi, a fehér azonban már szépen csillog, és a kézzel pingált feliratokat is lecseréltem matricásra.

Fóka
Lapi 142292 2011. október 11. 06:23
Válasz erre
Sziasztok !

Na itt már nekem is kell szólnom valamit !

Nekem meg "lendítő" erő kellene, mert a másik dilim, a Cosworth elkészült.

Ezért mellőztem "évekig" a maketteket !
Perse most is van más egyéb...

Fóka ! ne aggódj, nem Te fogsz még kidőlni...
Nekem van közben egy kis szívproblémám...(a sok stressz, vagy mi)

Ideje lenne nyugodtan, asztal mellett repülőgépeket készíteni és nem az idióta rohanást csinálni megállás nélkül.

néhány NDK Tu-134 es nagyban segítene ! :)
Fóka 142291 2011. október 10. 21:26
Válasz erre
d 008
d 008

Az előbbiek érzékeltetése céljából íme egy fénykép. A 3665-ben látható An-8-as dobozbontásos kép szombat reggel készült. Ez meg ma este - 2,5 nappal később :-/

Nem hanyagolok el semmilyen technológiai lépést, egyszerűen csak nem bírok leállni, ha elkezdem.
Fóka 142290 2011. október 10. 21:14
Válasz erre
Ugye-ugye? De nálam ez már minden képzeletet felülmúl. Tavaly májustól decemberig csináltam 14 iszonyúan bonyolult teherautót és kamiont. Idén 9 hónap alatt 19 új repülőgépet, további 12-t pedig átfestettem. A legutóbbi három kis NDK makett nulláról négy nap alatt készült el, beleértve az éjszákákat is. Téboly :-/ De majd ha ellkészül az An-8-as...
Tibcsi 142289 2011. október 10. 20:58
Válasz erre
A függőség súlyos dolog... én is elkaptam. :)
Fóka 142288 2011. október 10. 20:54
Válasz erre
Tibcsi,

Vénember - no'iszen... És én mit szóljak? Azt a két év pluszomat nem fogod tudni behozni ;-) Ami pedig a korai kinyúvadást illeti, inkább nekem áll a zászló: komoly addikciós tünetekkel viaskodom, és még nem vagyok rajta túl. Bizony a makettépítés is képes súlyos szenvedélybetegséggé válni az összes klasszikus tünettel: beszűkült tudatállapot ("csak az anyag -esetemben egy új makett- legyen meg"), fokozódó adagok igénye, társasági kapcsolatok és munkahelyi kötelességek hanyagolása, érzelmi elsivárosodás, szellemi eltompulás, elvonási tünetek, stb.). Sz'al nem áll jól a szénám. De majd ha ellkészül az An-8-as...

Fóka
Tibcsi 142287 2011. október 10. 19:53
Válasz erre
A többieknek:

Bocs a sokadik amatőr kérdésemért, de a mostani Aero-ban láttam fotókat a Bae-146-osról és az Avro RJ-100-ról is. Nekem tök egyformának tűnnek, meg lehet valahogy különböztetni őket csak a külső alapján?

Tibcsi
Tibcsi 142286 2011. október 10. 19:50
Válasz erre
Fóka,

Miért van az, ha Te ide beírsz valamit, akkor én mindig sárga leszek az irigységtől?

Nem szép dolog felizgatni az ilyen vénembereket, mint én... aztán majd jöhetsz a temetésemre. :)

Ja, és úúútállak isss, vedd tudomásul! :)

Tibcsi
zoli1989 142285 2011. október 10. 16:45
Válasz erre
Már csak 72-ben kellene majd egyszer. :)
Fóka 142284 2011. október 10. 15:14
Válasz erre
2011_197
2011_197
2011_200
2011_200

Sziasztok!

Végre megszüntettem egy megengedhetetlen hiány: befejeztem az egykori NDK 1:100-as sorozat három parányi majettjét, a Mi-1, Mi-4 és az L-60 készletet. Bár ezek nem utasgépek, de polgáriak. A matricák saját gyártásúak. Igazán nagy élmény volt pl. a Mi-1-et előállítani a színpompás Aeroflot festéssel, hiszen a gyári sötétzöld műanyag és a maketthez eredetileg járó pár katonai felségjelzés a celofán-vastagságú matricán bizony nem volt valami attraktív. A Mi-4-es készlethez először (a hatvanas-hetvenes években) gyatra minőségű piros festéket mellékeltek, később valami felrakhatatlan, merev matricát, ami az egész felsőrészt hivatott volt lefedni - és ráadásul nem is volt méret- és élethű. Ezt a szép Aeroflot mintát bizony még a mai technikával sem volt könnyű előállítani. Az L-60-asról nem is beszélve, hiszen a még fellelhető korai készletek matricája, ami nem a későbbi csehszlovák festést ábrázolja, hanem az NDK-t, manapság már teljesen elsárgult, használhatatlan. A saját matricával viszont vissza tudtam forgatni a történelem kerekét boldogabb időkbe.

A következő - és utolsó* - makettem pedig az Amodel An-8-asa lesz, igazi csemege, köszönet érte a Keleti Blokknak.

* - azért utolsó, mert már végleg teli lett a polcom és a hócipőm. Ez már egyszer kb. 2 éve megtörtént velem, de aztán jött egy kis visszaesés. Pedig majdnem fél évig tiszta voltam...

Fóka
ddk466 142283 2011. október 2. 16:05
Válasz erre
Sziasztok meg vételre keresek Revell Airbus a 380 matricát vagy ha valaki meg adná a matrica kódját azt is meg köszőném az után rendelés miatt !

Üdv DDK

email: ddk-466@freemail.hu  
Newman 142282 2011. október 1. 21:45
Válasz erre
Il-14
Il-14

Hamarosan...
Szabi77 142281 2011. szeptember 24. 05:58
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek 1/144-es revell NH-90-eshez,Dragon EA-6-hoz,és revell CL-601-eshez matricákat!Maradékok is megfelelnek!
Akinek lenne kérem jelezze! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77
Newman 142280 2011. szeptember 20. 20:14
Válasz erre
Urak!
Eladó egy AZ Model féle Tu-134-es Tatarstan matricával doboz nélkül, 2700Ft-ért.
Üdv.:
Péter
peter.newman@freemail.hu
sanyi 142279 2011. szeptember 20. 16:02
Válasz erre
Newman 142278 2011. szeptember 20. 14:50
Válasz erre
747-400
747-400

Egy kis újdonság...
dzsoniendoszkop!
Nem neked lógok egy Aeroflot Don 154-es matricával?
Üdv.:
Péter
dzsoniendoszkop 142277 2011. szeptember 20. 10:15
Válasz erre
Úristen...

Még egy gyönyörűség. A szívem csücske... Lehet tudni, hogy ki csinálta ezt? És hol lehet megtekinteni esetleg?...

Csodás! Gratulálok a készítőnek...
tjoe 142276 2011. szeptember 19. 22:06
Válasz erre
www.jetphotos.net/showphotos.php

Itt találsz fotókat. Válassz ki egy lajstromot és az alapján készítsd el a makettet. A gépek között lehetnek festésbeli eltérések.
tjoe 142275 2011. szeptember 19. 22:00
Válasz erre
A kenguru túl kicsi és a szárny szürke, nem fémszínű. Én egy kicsit több világosszürkét /371/ raktam bele és kevesebb stone gray-t /75/

Képeket találsz a 3538-as hozzászólásomban.
ddk466 142274 2011. szeptember 19. 20:01
Válasz erre
qantas
qantas

Sziasztok készülget nálam egy airbus a 380 qantas nagy fiú, hozzá kell tennem az első 1/144 utasgépem !
 Várom az építő jellegű kritikákat !

Üdv.: DDK 
tjoe 142273 2011. szeptember 18. 17:54
Válasz erre
Tibcsi 142272 2011. szeptember 18. 07:04
Válasz erre
Newman 142271 2011. szeptember 17. 20:22
Válasz erre
RA-65143
RA-65143

Sziasztok!
Pont egy éve került hozzám ez az AZ Model Tu-134-es! A matrica a Rusair makettből lett kölcsönözve.
Üdv.:
Péter
maka 142270 2011. szeptember 16. 20:09
Válasz erre
Gavallér 142269 2011. szeptember 16. 12:53
Válasz erre
makettes, Regal és mindenki akit érdekel!

 Jövő héten megejtenék egy Drawdecals rendelést, ha érdekel, küldjetek egy listát a rendelni kívánt cuccokról, a többit megbeszéljük privátban.

Apropó: Ki tud valamit a Welsh Modelsről. Milyen a Pressure moulded technológia? Gondolkodom egy Il-62-ben.

Üdv.: Gábor
ddk466 142268 2011. szeptember 16. 08:32
Válasz erre
Qantas-Airbus-A380-Painted
Qantas-Airbus-A380-Painted
qantas-airbus-a380.jpg.500x400
qantas-airbus-a380.jpg.500x400

Sziasztok  
Szeretnék segítséget kérni van egy airbus A380 qantas repülőgép szárnyának festésében hogy egy általában milyen színű lenne és hogy a hátul is más azaz nem fehér képek alapján nem tudtam meg állapítani ! Revell színekel dolgozok !
Vásárólnák még 1/144 AUSZTRÁL ZÁSZLÓ marticát 2 db !

Üdv DDK     
makettes 142267 2011. szeptember 12. 12:44
Válasz erre
Akkor valaki csapjon a lovak közé!
Én külföldi rendeléseknél csak "másodhegedűs" szoktam lenni!
Gavallér 142266 2011. szeptember 9. 13:14
Válasz erre
hobbyterra.com/product.asp Hátha még valaki nem látta.
Gavallér 142265 2011. szeptember 9. 13:12
Válasz erre
Egy drawdecals rendelés engem is érdekelne!

Üdv.: Gábor
makettes 142264 2011. szeptember 8. 19:54
Válasz erre
Összefoghatnánk egy rendelésre!
üdv.makettes
Varjúbácsi 142263 2011. szeptember 8. 19:17
Válasz erre
Regal 142262 2011. szeptember 8. 12:49
Válasz erre
Sziasztok, van valakinek tapasztalata a drawdecal-tól való rendeléssel kapcsolatosan, esetleg rendelt valaki mostanában tőlük?
Üdvözlettel,
Regal
Vackor 142261 2011. szeptember 8. 11:01
Válasz erre
Nem tudom, olvastátok-e már ezt a hírt ?

http://www.origo.hu/utazas/20110908-budapestre-jon-a-vilag-legnagyobb-utasszallito-repuloje.html
tjoe 142260 2011. szeptember 7. 13:28
Válasz erre
747sp1
747sp1

Köszi! Itt egy kép még a kezdetekről.
Fóka 142259 2011. szeptember 7. 12:58
Válasz erre
Hát ez parádés lett! És mindezt 400-asból... Csak ámulok, le a kalappal :-)

Fóka
tjoe 142258 2011. szeptember 7. 12:42
Válasz erre
jemen1
jemen1
jemen3
jemen3
jemen4
jemen4
jemen5
jemen5

Elkészült a faragvány :)
Newman 142257 2011. szeptember 5. 18:55
Válasz erre
Minőségre gondolom hasonló lehet, mint a 737-es soruk. Szerintem annyira nem veszélyes, bár ez csak az én véleményem. A kilépőélek elvékonyítása igényel nagyobb munkát, meg a felület, de a Minicraft makettek után ez nem nagy hiba. Ránézésre egyébként az Airbusnak van köze a német maketthez, csak az alkatrészbontás más.
bogarbalu67 142256 2011. szeptember 5. 18:53
Válasz erre
Köszönöm szépen a válaszodat :)
Úgy néz ki lesz valamikor folytatás, egy Malévos Tu-134-es!
Majd akkor jelentkezek megint!

ÜdVW Balu
Richyke90 142255 2011. szeptember 5. 14:53
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1:144 Revell Boeing 737-800 kabin- és ajtómatricákat! Árban megegyezünk!
Elérhetőségem:richyke90@gmail.com
Varjúbácsi 142254 2011. szeptember 5. 08:07
Válasz erre
Köszönöm, ezt ismertem, pont a képeken látható minőség miatt kérdeztem a személyes tapasztalatról. Jobb lenne, ha nem kellene átfaragni, meg tömíteni a Revell-t, de ha nagyon kutyaütő, akkor inkább a Pilka.
Newman 142253 2011. szeptember 4. 19:56
Válasz erre
Szia Varjúbácsi!
Itt van egy dobozbontás:
airliner-models.org/forum/topic/2183-a-318-va/
A Revellnél biztos gyengébb, de annyira nem tűnik veszélyesnek.
Üdv.:
Péter
rolye2 142252 2011. szeptember 4. 19:31
Válasz erre
01
01
02
02
03
03

Sziasztok!Próbaképp felraktam a szárnyakat is:
Varjúbácsi 142251 2011. szeptember 4. 08:51
Válasz erre
Sziasztok!
Látta már valaki közelebbről az Eastern Express által gyártott A318-at? A minősége milyen a Revellhez képest?
rolye2 142250 2011. szeptember 3. 18:23
Válasz erre
a380
a380

Apró haladás ismét:
BalEee 142249 2011. augusztus 31. 22:38
Válasz erre
Én az A319-esemnek a belsejét lefújtam sötétszürkével és Clearfix-szel üvegeztem. Nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Tény, hogy 747 jóval nagyobb, de ha van hozzá türelmed szerintem megéri :)
Fodi 142248 2011. augusztus 31. 21:25
Válasz erre
Én személy szerint egy 747-es beüvegezésére nem vállalkoznék, rengeteg rajta az ablak. :) Van egy A340-esem dobozban, nézegettem, forgattam, de azt hiszem matricázás lesz belőle.
Pár új maketthez, mint például a Revell 1:144-es Super Constellation készlete már adják az oldalsó üvegeket is, ott érdemes azt használni.
Ronin 142247 2011. augusztus 31. 16:44
Válasz erre
Sziasztok!

1:144-es B747-400 hoz keresnék Rolls Royce hajtómű gondolákat. Ha valakinek lenne, a Revell készletből megmaradt, vagy akár, roncsból bontott darabjai, szívesen megvenném, esetleg elcserélném.
A másik kérdésem inkább, technikai jellegű. Utasszállítóknál még nincs túl sok tapasztalatom, ezért szeretném tudni, egy ilyen méretű gépnél mi az elegánsabb(trendibb) megoldás: kidolgozni az ajtókat, ablakokat, és Clearfix-el beüvedezni, avagy eltömíteni, és a matricákat használni.

Előre is köszi a segítséget!
Üdv:Ronin
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.