<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Lapi | Adatlap | 142409 | 2011. november 30. 08:34 | ![]() | |
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142408 | 2011. november 29. 17:42 | ![]() | |
Szia Lapi! Ha nem vagyok túl udvariatlan, megkérdezhetem, hogy én miként juthatnék valahol ilyenekhez?... Én is nagggyon szívesen vennék/gyártanék ilyen kiegészítőket, mert már évek óta töröm a fejem, hogy hogyan készíthetnék diorámát a gépmadaraknak... Köszönöm előre is. Üdv. D. | |||||
kelair74 | Adatlap | 142407 | 2011. november 29. 09:17 | ![]() | |
Szia Lapi! Hát ez nagyon "állat".Pont ilyenekre gondoltam.Ha írsz egy címet én szívesen elmegyek,de leghamarabb csak januárban tudnék,mivel Angliában dolgozom és akkor leszek szabin. Laci | |||||
Lapi | Adatlap | 142406 | 2011. november 29. 00:12 | ![]() | |
kelair74 | Adatlap | 142405 | 2011. november 28. 23:33 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki segíteni,hogy lehet-e kapni valahol reptéri kiegészítőket diorámához 1:144-es méretarányban?Ha egyáltalán van ilyen...Pl. utaslépcső,reptéri járművek stb. 1:100-as is érdekelne. Köszi a segítséget előre is! Üdv Laci | |||||
Gabi | Adatlap | 142404 | 2011. november 28. 19:51 | ![]() | |
Chrisi | Adatlap | 142403 | 2011. november 28. 14:39 | ![]() | |
Szia Tibcsi, Lehet, hogy a Te egykori maketted vettem meg. A Nagy Diófa utcai makettantikváriumban akadtam rá. Üdv, Chrisi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142402 | 2011. november 28. 10:08 | ![]() | |
Szép lett a vas! :) Én is ugyanezt szándékoztam megépíteni az AWACS-omból, de végülis eladtam... véletlenül nem te vetted meg? :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 142401 | 2011. november 28. 09:25 | ![]() | |
Szia! Pompás lett, gratulálok! Emlékszem, ezek a Pan Am madarak a hetvenes években Ferihegyen is gyakran megfordultak - fantasztikus látvány volt a teraszról nézve egy-egy ilyen 707-es, amint éppen felszállt. Máig bennem van az a kellemes, izgalmas bizsergés, amint láttam, hogy ráfordult a 31-es pályára (akkor még csak egy volt), és tudtam, hogy másodperceken belül ott fog elhúzni a terasz előtt a levegőben. Később 727-esek jöttek, és én el nem tudtam képzelni, hogy ezekkel miképp repülik át az óceánt, hiszen a menetrendben Budapest-New York járatként szerepeltek. Jóval később tudtam meg, hogy a Ferihegyen látható Pan Am repülőgépek az Európába telepített flottájukhoz tartoztak, és csak Frankfurtig repültek, az utasokat pedig ott átszállították a FRA-JFK vonalon közlekedő 747-esre. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 142400 | 2011. november 27. 22:20 | ![]() | |
Sziasztok, Végre elkészültem a Pan Am Boeing 707-esem építésével, és az eredmény itt látható. Véletlenül bukkantam rá egy 1:144-es Revell E-3A-ra, és azonnal le is csaptam rá. Azonnal eldöntöttem, hogy a Pan Am egy gépét fogom megalkotni a kitből. A matricát a Hannants-tól rendeltem, beszerzésében Fóka kolléga volt a segítségemre, akinek ezúton is köszönöm a segítségét. Az építés jó móka volt, és a matrica is egész jól illeszkedett a makettre. Üdv, Chrisi | |||||
Tjoe | Adatlap | 142399 | 2011. november 26. 19:11 | ![]() | |
Hát nem gyenge! Gratula! | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 142398 | 2011. november 26. 16:46 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 142397 | 2011. november 20. 22:12 | ![]() | |
Szia Cébés ! Lemeardtál már róla ! Repül hozzám ! | |||||
Cébés | Adatlap | 142396 | 2011. november 20. 15:04 | ![]() | |
Szia! Ha neki nem kell,én elvinném! Én is régóta keresem e típust,makettet! üdv Gábor | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142395 | 2011. november 20. 09:46 | ![]() | |
Szia! Nekem van egy 1/72-es Heller 707-esem, de sajnos összerakva, lefestve. Az évek során a szekrényben sínylődött, és két költözést is átélt már. Kb. 10 éve tettem össze, és várva a jobb sorsára, várólistán álldogált a "majd egyszer szépre csináljuk" kupacban. Egy szó mint száz, Ezzel lenne dolgod bőven, de mivel nekem legalább 50 gépem van még dobozban, tuti, hogy az elkövetkező 40 évben nem jutnék el eddig. Ha gondolod, szívesen odaadom valami jelképes összegért, csak hogy ne fájjon az én szívem se... Én anno az Auchanban vetem valami 9000 forintért, én ennek a töredékére gondoltam... Ha érdekel, akkor nullahathúszkettőszáznyolcvanöthatvanhétnullanulla... Üdv. D. | |||||
kelair74 | Adatlap | 142394 | 2011. november 19. 21:43 | ![]() | |
Szia Sanjurjo! Az angol ebay-en van eladó 1/72-es 707-es,60Fontért(kb.20eFt)+ postaköltség.Elég drága,de szerintem nem megfizethetetlen. Megtalálod a www.ebay.co.uk oldalon,ha beírod a keresőbe > 1:72 boeing 707 Van ott egy másik is amire lehet licitálni (még) az valamivel olcsóbb talán,24.99Font-ról indul. Azt meg kell azért nézni,hogy küldi-e az eladó Magyarországra is. Üdv:Laci | |||||
Lapi | Adatlap | 142393 | 2011. november 18. 14:25 | ![]() | |
Szia tanár úr ! Airfixem sajnos nincsen, de az NDK gépeket átvenném szívesen ! kérlek jelentkezz : picinypg@freemail.hu | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 142392 | 2011. november 18. 11:05 | ![]() | |
Sziasztok! Még mindig érdekelne az Airfix 1/144 Boeing 707-420-as makettje, összerakott vagy roncs állapotú is érdekelne érték arányosan. Szintén vevő lennék a minicraft 1/144-es Boeing 707-esere is vagy más hasonló méretarányú 707-es makettra (esetleg olcsóbb diecast kitre) de csak a 707 300/420 (vagy intercontinetal) sorozatúakra. Esetleg érdeklne az otaki, entex stb kiadású 1/100, vagy a heller 1/72-es boeing 707-ese is, bár gondolom ha ezeket fel is lehet valahol lelni, megfizethetetlenek, bár hátha meg tudunk egyezni. Készpénzzel fizetnék, de ha valakit érdekel, akár ebben az üzletben, akár külön, fel tudok ajánlani egy régi NDK 1/100 Dc 8-ast (összerakott, megviselt, de futója, minden alkatrésze megvan) meg egy roncs, de helyrehozható Hawker Siddeley Tridentet. Sziasztok! Itt érhetek el: isiasz@freemail.hu | |||||
Szabi77 | Adatlap | 142391 | 2011. november 15. 22:26 | ![]() | |
Tjoe | Adatlap | 142390 | 2011. november 14. 15:00 | ![]() | |
helyesen=mérethelyes | |||||
Tjoe | Adatlap | 142389 | 2011. november 14. 14:57 | ![]() | |
Én úgy tudom az E-3 alapja a 320B ezért a méretek ugyan azok. Hogy a makettek mennyire mérethejesek azt nem tudom. PL. a Revell E-3 méretei nem jók. Az úgy rémlik egy 120B-t mintáz. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 142388 | 2011. november 14. 12:47 | ![]() | |
Sziasztok! Még mindig érdekelne, az Airfix 1/144-es Boeing 707-ese, a briteknek gyártott 420-as típust mintázza a makett, de szerencsére más verziót is megtudnék építeni belőle. Elég régi kiadású, de hátha van valakinek. Érdekelne esetleg a Heller 1/72 Boeing 707-ese is, mivel mostanában nem igen forgalmazták, gondolkodtam azon, hogy esetleg a heller E 3 AWACS-éből is tudnék építeni boeing 707-est. Ez el is döntené, azt amin hezitálok, mégpedig, hogy utasszállítót, vagy árufuvarozót készítsek belőle. Ez utóbbira, ahogy netes dobozbontásokat néztem, talán alkalmas lenne az Awacs törzse, de én nem vagyok teljesen biztos magamba, nálam nagyobb szakértők megerősítését várom, hogy a heller AWACS törzse, jó e-egy boeing 707 300-asénak, állítólag az igazi E 3-as, és Boeing 707 300-as törzs között sincs különbség, de nem tudom bizonytalan vagyok. Mindenesetre ha csak a Heller E 3-as AWACS-éhez jutnék hozzá az, és az megfelel egy boeing 707-es maketthez, akkor abból a Malévnál néhány hónapig üzemeltetett Boeing 707 341 C készülne, annak akkor már úgy is be voltak deszkázva az utasablakai az áru szállításhoz. Köszönöm előre is segítséget! Sziasztok! | |||||
Newman | Adatlap | 142387 | 2011. november 13. 19:11 | ![]() | |
Sziasztok! Van-e esetleg valakinek fölösleges 747-400-as ablaksora 144-ben? Érdekelne... Üdv.: Péter | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142386 | 2011. november 11. 17:04 | ![]() | |
Köszi a segítséget, Fóka és MoMi! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142385 | 2011. november 11. 16:20 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142384 | 2011. november 11. 16:19 | ![]() | |
A 3763-ban írt linken nagyszerű dolgokat lehet találni. Ha pl. beírjuk a kereső mezőbe, hogy HA-LEC, akkor megjelenik egy sor, benne a gyári számmal (c/n). Namármost erre a gyári számra rábökve a repülőgép teljes élettörténete megjelenik minden azonosítójával és az üzemeltető légitársaságokkal együtt, a HA-LEC esetében pl. így: http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/22979,HA-LEC-Malev-Hungarian-Airlines.php | |||||
Fóka | Adatlap | 142383 | 2011. november 11. 16:12 | ![]() | |
No, közben MoMi kolléga is megírta :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 142382 | 2011. november 11. 16:12 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Há'persze, hogy elírták, a TC-TJC gyári száma: 25374 És hát amit sorozatszámnak írtak, az valójában a line number, ahogy sejthettük. Itt elég jól ki lehet keresni az egyes példányok azonosítóit: www.planespotters.net/Production_List/index.php | |||||
MoMi | Adatlap | 142381 | 2011. november 11. 16:01 | ![]() | |
szia lapi! jól! a tc-tjc c/n:25374 l/n:2562 momi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142380 | 2011. november 11. 15:43 | ![]() | |
Na, itthon vagyok, előttem a cikk. Nem szkennelek, inkább begépelem. :) HA-LKA: tip: 737-4Y0, gyári szám: 24911, sorozatszáma: 2033 HA-LKC: tip: 737-8K5, gyári szám: 27991, sorozatszáma: 248 HA-LKD: tip: 737-8K5, gyári szám: 27985, sorozatszáma: 470 YU-ANV: tip: 737-3H9, gyári szám: 24140, sorozatszáma: 1524 TC-TJC: tip: 737-4Q8, gyári szám: 2562, sorozatszáma: 2562 (ez gyanús, hogy elírás lehet...) TC-TJD: tip: 737-4Q8, gyári szám: 25375, sorozatszáma: 2598 Ennyi szerepel a cikkben. Akkor ezek szerint amit gyári szám-nak írnak az valójában a Serial No., amit sorozatszám-nak, az pedig a Line No. Jól gondolom? | |||||
Lapi | Adatlap | 142379 | 2011. november 11. 12:22 | ![]() | |
Gratulálok ! Elérted a célodat ! Csodálatos gyűjtemény ! Most én is azon vagyok, hogy megvalósítsam a célomat ! | |||||
Fóka | Adatlap | 142378 | 2011. november 11. 11:17 | ![]() | |
Szia Lapi! Fantasztikus projekt! Sok sikert hozzá :-) A képen ott a HA-LIA is (sosem értettem, miért adták ki újra ezt a lajstromjelet) - hát ennél teljesebb már nem is lehetne! Dokumentumom sajnos nincs, csak ez a busa fejem. Ja és én meg már 27 napja tiszta vagyok :-) Egészen jól megy a leszokás :-) Most, hogy már nem építek újakat, rengeteg időt töltök a kész makettjeim körében ábrándozva, tűnődve. Asszem, nekem ez volt az igazi célom a makettezéssel... Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142377 | 2011. november 11. 11:11 | ![]() | |
Jé, bennmaradt a kép, pedig törölni akartam elküldés előtt... Na mindegy, nem dicsekvésnek, csak kuriózumnak szántam, mert én annak idején afféle informatikus-félének voltam elkönyvelve, pedig volt pár mechanikus típusvizsgám :-) Sőt, repülőgép-szerelői szakmunkás-bizonyítványom is... Kár, hogy ezekből a hülye számítógépekből jobban meg lehet élni. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142376 | 2011. november 11. 11:07 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 142375 | 2011. november 11. 10:57 | ![]() | |
Kedves Fóka, Tibcsi, Zozy és még rengeteg nevet sorolhatnék ! Hosszúra elhúzódó problémaim (egészség, házépítés, család, munkahely, autó stb..stb..)javarészén már túlvagyok. A házban lakunk már, én jól vagyok, kocsi száguld, ...és így tovább. Elmentem a művészkellékesbe és vettem pár tábla polystirolt ! Időutazásba kezdek, a hétvégén lesz az "alapkő" letétel ! a Cél 1985 Ferihegy 2 A (fele-fele régi-új festéssel..) Aki ismer tudja mit csinálok ! :) A kiegészítők már régen megvannak, csak az alap hiányzott ! Május hónapot céloztam meg az elkészülésére ! Mindenféle ötletet, javaslatot, képet, dokumentumot örömmel veszek az új(ra) építéshez.. Ilyen volt... Milyen lesz ? | |||||
MoMi | Adatlap | 142374 | 2011. november 11. 10:35 | ![]() | |
Szia Fóka! Régen találkoztunk,de még mindig pontosan emlékszel mindenre! Átmentél a megerősítő vizsgán. Kijöhetsz a reptérre. Ja és persze hogy bonyolítsuk a dolgot minden gépnek van Variable Number száma is! A szabályos MALÉV NG sor most 20111111 Model SerialNo.LineNoV/NoLajstromjel 737-6Q8 28259 1378 YE321 HA-LOD 737-6Q8 28260 1400 YE322 HA-LOE 737-6Q8 29348 1415 YE323 HA-LOF 737-6Q8 28261 1437 YE324 HA-LOG 737-6Q8 29349 1455 YE325 HA-LOJ 737-6Q8 29353 1508 YE326 HA-LON 737-7Q8 28254 1283 YA372 HA-LOA 737-7Q8 29346 1264 YA371 HA-LOB 737-7Q8 29350 1452 YA373 HA-LOI 737-7Q8 29352 1491 YA374 HA-LOL 737-7Q8 29354 1581 YA375 HA-LOP 737-7Q8 29355 1609 YA376 HA-LOR 737-7Q8 29359 1659 YA377 HA-LOS 737-8Q8 32797 1287 YC201 HA-LOC 737-8Q8 30667 1448 YC202 HA-LOH 737-8Q8 30669 1479 YC206 HA-LOK 737-8Q8 30672 1497 YC203 HA-LOM 737-8Q8 30684 1689 YC207 HA-LOU momi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142373 | 2011. november 11. 10:01 | ![]() | |
Kösz, Fóka. Eddig én is így gondoltam. :) Igen, úgy rémlik, hogy hasonló számokat írtak a cikkben is. Most nem vagyok otthon, de ha hazaérek, előveszem a cikket és lehet hogy beszkennelem az ide vonatkozó részét. :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 142372 | 2011. november 11. 09:50 | ![]() | |
Tibcsi, Bár emlékeimet már lassan befedi a feledés könyörületes homálya -bizony, idén 10 éve hagytam ott a Malévet-, én úgy emlékszem, hogy a gyári szám az bizony nem más, mint a "szériaszám". Legalábbis az angol Serial Number-t mi gyári számnak fordítottuk. Rövidítése CN volt, de nemtom, miért. Aztán ott volt a Line Number, rövidítése LN, ezt "lájnnámbör"-nek fordítottuk, ez a repülőgépet előállító gyártósor azonosítója. Pl. a HA-LEA 737-2Q8-as repülőgépünk adatai eképp néznek ki: CN: 21735, LN: 582. Nem láttam a cikket, de szerintem erről a két számról lehet benne szó, csak esetleg összekeverhettek valamit. Na, közben találtam egy URL-t is, ez megerősíti a fentieket: www.airliners.net/addphotos/cnhelp.inc Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142371 | 2011. november 10. 15:19 | ![]() | |
Hű, ezt az imént találtam. Szerintem gyönyörű! karopka.ru/community/user/10261/ | |||||
Tjoe | Adatlap | 142370 | 2011. november 10. 08:36 | ![]() | |
Köszi! Igen, Zvezda. | |||||
Gavallér | Adatlap | 142369 | 2011. november 9. 20:17 | ![]() | |
Tjoe | Adatlap | 142368 | 2011. november 9. 18:33 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 142367 | 2011. november 9. 11:09 | ![]() | |
154-es sövény nyíró üzemmódban: englishrussia.com/2011/11/04/the-lucky-tu-154/ | |||||
Gavallér | Adatlap | 142366 | 2011. november 9. 10:45 | ![]() | |
hobbyterra.com/product.asp bocsánat | |||||
Gavallér | Adatlap | 142365 | 2011. november 9. 10:44 | ![]() | |
A Hobbyterra oldalán már ott van a Tu-144. Ez azt szokta jelenteni, hogy 1-2 hónapon belül kapható lesz. http://hobbyterra.com/product.asp?idProduct=4296 Üdv.: Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142364 | 2011. november 9. 10:38 | ![]() | |
Sziasztok, Kérdésem lenne a szakértőkhöz. :) Az AeroMagazint olvasom, benne a Travel service B-737-es gépeinek történetét. Feltűnt, hogy mindegyik gépnek van gyári száma és szériaszáma. Mi a különbség a kettő közt ill. melyik mit jelent? Eddig én a két fogalmat keverve használtam, mert számomra ugyanazt jelentette. Ezekszerint mégsem ugyanaz. Kösz: Tibcsi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142363 | 2011. november 9. 10:21 | ![]() | |
Egy nagyon szép Interflug An-24: www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/9344-antonow-an-24-amodel.html Ezt a matricát adta annó a VEB-Plasticart is az An-24-eséhez. | |||||
Tjoe | Adatlap | 142362 | 2011. október 31. 22:12 | ![]() | |
Szabolcs-Volános | Adatlap | 142361 | 2011. október 31. 18:49 | ![]() | |
Sziasztok! Még új vagyok itt. Keresek Boeing 737-800-ashoz Malév matricát, 1:144-es méretarányhoz. | |||||
Tjoe | Adatlap | 142360 | 2011. október 30. 16:30 | ![]() | |
A Zvezda pedig már munkálkodik a B747-8 kiadásán. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
meg rendszeresen jártam Ferihegyre , kifejezetten kocsikat fotózni..
Azután jött az internet !
és ime, itt tartok !
dzsoniendoszkop !
amikor találkozunk a Boeing 707 -tel kapcsolatban, akkor minden infot átadok szívesen !
Kőbánya-kispesten van a műhelyem !
2 percre a metrótól !