<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
szkófild | Adatlap | 142523 | 2012. február 11. 11:31 | ||
Richyke90 | Adatlap | 142522 | 2012. február 11. 00:28 | ||
Sziasztok! Eladó pár EasternExpress utasgép matrica. A képek csak tájékoztató jellegűek. Egységesen 1500Ft/db +posta ajánlott levélként. 1db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-500 Aeroflot-NORD (reg: VP-BRK) 2db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-400 Transaero (reg: EI-DDK) 3db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-300 SkyExpress.ru (reg: N527AD) Érdeklődni: richyke90'at'gmail.com | |||||
Sennás | Adatlap | 142520 | 2012. február 7. 17:40 | ||
Sennás | Adatlap | 142519 | 2012. február 7. 17:30 | ||
"INTAVA" is BORN OAPPILY contrived of straight-line letters, thereby facilitating its penetration into black and woolly noddles behind the back of beyond, the name " INTAVA " enters the aviation fuel and oil market to-morrow, July 1. Though the name may be new the organisations behind it are not. In brief, the Anglo-American Oil Co., Ltd., and the Vacuum Oil Co., Ltd., which nave for some time given reciprocal facilities in handling one another's aviation products, are now joining forces in this particular field under the name of Intava, Ltd. Among the advantages which, it is stated, will accrue from this amalgama- "°n are improved research facilities in fuel and oil production; the marketing of a range of products to suit every aviation requirement; and the intensive development of world-wide service facilities for aircraft. A carnet system and a duty-drawback scheme are already in existence and will be extended. The sales organisation will be centred at 50, Queen Anne's Gate, London, S.W.i, and Fit. Lt. Christopher Clarkson and his colleagues will, we know, be ready and willing to tell any air tourist, airline pilot or other adventurer everything he wants to know. A Vega Gull and B.A. Eagle will display the Intava red and silver at home, and a Percival " Q ship" will do likewise on the Continent VÖRÖS+EZÜST JÓ KOMBINÁCIÓ! | |||||
Sennás | Adatlap | 142518 | 2012. február 7. 16:40 | ||
Sennás | Adatlap | 142517 | 2012. február 7. 16:33 | ||
Király!Mentem.Köszi.Van nekem is pár:) | |||||
Indiana73 | Adatlap | 142516 | 2012. február 7. 16:28 | ||
Szevasztok! Sennás: Nagyon szívesen. Én még közben kutatgattam egy kicsit:) talán még ez jól jön. | |||||
Sennás | Adatlap | 142515 | 2012. február 7. 16:11 | ||
Visszatérve a Malév gépekhez most jóval megnövekszik az építhető makettekre való matricák árai? Miután lezuhant a Concord vett valaki ilyen cuccot?Felment az ára? | |||||
Sennás | Adatlap | 142514 | 2012. február 7. 16:07 | ||
Én ezt elmentem köszi! | |||||
Sennás | Adatlap | 142513 | 2012. február 7. 16:05 | ||
Ez lesz az!Köszönet a képekért.Pofás ez a kis verda.Építenék szívesen egy ilyet(a "magyar" szögletes tartályos kicsit szebb)Jó lenne pár részlet fotó még:)KÖSZI | |||||
mihalyb | Adatlap | 142511 | 2012. február 7. 14:55 | ||
hobbista | Adatlap | 142510 | 2012. február 6. 22:43 | ||
Jól van, na, ez csak egy tipp volt! De biztos, hogy köze van a Fordhoz (mely ominózus modellt licenszben gyártott a GAZ)! Szerintem Indiana73-nál van a labda. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 142509 | 2012. február 6. 21:16 | ||
Sziasztok! Ha esetleg előkerülne egy színes felvétel valamelyik hasonló Intavás autóról, annak nagyon örülnék! | |||||
Indiana73 | Adatlap | 142508 | 2012. február 6. 14:36 | ||
Szevasz Sennás! "Nem biztos" 1932 Ford AA. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 142507 | 2012. február 6. 14:15 | ||
Sziasztok! Én nem akarok beleokoskodni, mert csak egy lelkes amatőr vagyok, de, hogy Gaz a a harmincas, negyvenes évek elején a Budaörsi repülőtéren. Ahogy írtátok, akkor már inkább Ford, annak még a háborúig, Magyarországi képviselete is volt, még a Királyi Honvédségnek is szállítottak. Persze elméletben lehetne, ez egy szovjet Gaz (vagy én vagyok műveletlen és nem is szovjet Gaz-ra gondoltok!), mert bár a politikájában Horthyék is igyekeztek elhatárolódni, a totalitárius rendszerű Szovjetuniótól, de néhányszor kényszerből felvették vele a diplomáciai kapcsolatokat talán még 1924-ben, meg valamikor a háború előtt, amikor, Rákosit, és többi társát kiadták nekik. Nem hiszem azonban, hogy ez odáig burjánzott volna, hogy szovjet teherautókat vettünk volna, amikor volt más megbízhatóbb beszerzési forrás. Persze 1941-től szoba jöhettek volna zsákmányolt gépkocsik is, de azok meg gondolom, hogy a honvédségnél maradtak a fronton. Szóval véleményem szerint ez nem egy Gaz, de javítsatok ki. | |||||
vackor | Adatlap | 142506 | 2012. február 6. 13:55 | ||
vackor | Adatlap | 142505 | 2012. február 6. 13:49 | ||
A teherautó oldalán "INTAVA" felirat olvasható, és egy régi Magyar Szárnyak-beli hirdetés alapján "Égen és földön egyaránt szolgálja a repülés ügyét az INTAVA szervezet. Bármely repülőtéren pontosan ugyanabban a minőségben kapja az INTAVA repülőbenzint vagy INTAVA repülőolajat.. VACUUM Oil Company RT Budapest, az INTAVA orgazizáció tagja" Majd teszek fel képet erről a hirdetésről. | |||||
hobbista | Adatlap | 142504 | 2012. február 6. 13:24 | ||
Szia! Ez szerintem GAZ, de az eredetije Ford. Talán próbáld kibetűzni a tartály oldalán a feliratot, és keress utána a neten. Gratulálok a "legjobb" barátodhoz. Országos cimborák voltunk, amíg nem pofátlankodott közénk a kis szemét! | |||||
Sennás | Adatlap | 142503 | 2012. február 6. 10:34 | ||
Sziasztok.Sajnálattal veszem tudomásul én is ami a Malévval történik.Legjobb barátom is ott(volt) pilóta.Nézegetem a régi képeket és ott találtam ezt.Igazából a kép oldalán megbúvó kis töltő~tartály kocsi érdekelne.Akinek van ilyen régi képe amin látható ez a gép kérem segítsen.Igazából a típust se tudom beazonosítani FORD esetleg már GAZ lenne?Akkoriba mit használtunk?Tudni lehet milyen cég tankolta akkoriban a gépeket?Budaörs az egyértelmű valamikor a 30'évek végén,de többet nem tudok. Köszönet aki tud hasznos információt adni:)SENNÁS | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142502 | 2012. február 6. 08:28 | ||
A Li-2-es... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142501 | 2012. február 5. 19:23 | ||
Altengernagy | Adatlap | 142500 | 2012. február 5. 18:42 | ||
Hát ja, most már vége szakadhatna a '49 óta tartó uralomnak és a színjátéknak. De sajnos a bábos nem adja fel :) | |||||
Fodi | Adatlap | 142499 | 2012. február 5. 18:37 | ||
A negy Q400-as maradt egyelore, jovo heten dontik el, hogy mi legyen veluk. | |||||
sanyi | Adatlap | 142498 | 2012. február 5. 18:30 | ||
Sziasztok! Maradt egyáltalán valami itthon a Malév flottából? | |||||
Fodi | Adatlap | 142497 | 2012. február 5. 17:40 | ||
Shannon - megtelt Malev gepekkel. www.flickr.com/photos/shanair/6816518003/sizes/l/in/photostream/ | |||||
sanyi | Adatlap | 142496 | 2012. február 4. 11:21 | ||
Ja és MAH5248 volt a hívójele. Ami nekem kicsit érdekes volt, az egyik gép más útvonalon ment, illetve nem a szokásos utazási magasságon, hanem sokkal alacsonyabban 7500m körül, ha jól emlékszek. Ennek mi volt az oka? | |||||
sanyi | Adatlap | 142495 | 2012. február 4. 11:13 | ||
A Fligtradar24 adatai alapján az utolsó gép - a HA-LOM - magyar idő szerint 01.28-kor érkezett Shannon-ba. Egy perc múlva már nem volt a térképen. Ahogy mondani szokták: Ennyi... Hihetetlen volt látni a gépeket libasorban látni eltűnni... Mondjuk én csak az oldalon keresztül láttam őket - az éjszakás műszakot valamivel el kell tölteni - de ez is elég lehangoló volt. A Q-400-asokat nem mutatta, de azokat gyárilag nem szokta megjeleníteni. Nézzétek meg a National Geographic Légikatasztrófák sorozatának perui 757-ről szóló epizódját, ott látni pár másodpercre a film elején egy magyar 767-est. Jó volt nézni, hiszen így legalább mások is láthatták a magyar gépeket és hallottak rólunk... | |||||
harold | Adatlap | 142494 | 2012. február 4. 10:16 | ||
viper | Adatlap | 142493 | 2012. február 4. 01:14 | ||
Ja, útközben még a Q400-as személyzetét is kisegítettük:) | |||||
viper | Adatlap | 142492 | 2012. február 4. 01:12 | ||
Pont az első 737-es előtt szálltunk fel, ekkora már egy másikkal együtt ott várakozott a holding pointon. Valahogy olyan szürrealisztikus volt az egész, ahogy a sky court előtt állt a rengeteg malév gép a kivilágított apronon, előttünk meg (ahogy gurultunk fel a pályára) ott állt a sötétben ez a két 737-es. Valahogy nem akartam elhinni, hogy ennyi. Habár nagyon sok minden nem tetszik abban, ahogyan ez a cég működött, de azért hiányozni fog. Byebye MALÉV. | |||||
Jakesz | Adatlap | 142491 | 2012. február 3. 22:56 | ||
Ezen az oldalon lehet meghallgatni, a pilóták utolsó bejelentkezését! www.liveatc.net/flisten.php | |||||
Lapi | Adatlap | 142490 | 2012. február 3. 21:44 | ||
Egyszerűen nem tudok mit mondani... Teljesen magam alatt vagyok... Halványan vigasztal a "kis" Malév flottám.. | |||||
andorka | Adatlap | 142489 | 2012. február 3. 21:16 | ||
andorka | Adatlap | 142488 | 2012. február 3. 21:14 | ||
Ezt én is loptam a flightradarról. Ezen a képen pedig 7 gép is repül... | |||||
Tjoe | Adatlap | 142487 | 2012. február 3. 19:17 | ||
Fóka | Adatlap | 142486 | 2012. február 3. 14:46 | ||
Fóka | Adatlap | 142485 | 2012. február 3. 14:46 | ||
Hitvesem éppen a cókómkjait cipeli haza megszűnt munkahelyéről (kollégáival együtt) - 29 éves maléves törzsgárdatagsággal a háta mögött. Reggel, amikor még úgy fuvaroztam munkába, mint mindig máskor, rémálomnak tűnt volna ez az egész. Kimondhatatlanul szörnyű. Ez a generáció még a Malévért élt, és nem belőle, mint akik tönkretették. | |||||
Fóka | Adatlap | 142484 | 2012. február 3. 14:38 | ||
Tjoe | Adatlap | 142483 | 2012. február 3. 14:22 | ||
vackor | Adatlap | 142482 | 2012. február 3. 13:06 | ||
Sziasztok ! Egyetérek Veletek, minden szavatok igaz, egy kivétellel: nyilván nem a "többség" akarta ezt és így. Sajnos, a MALÉV is arra a sorsra került, mint a cukorgyárak, a vasúti járműgyártás, a hajógyártás, a viziközlekedés, a mezőgazdaság, a közúti járműgyártás, a feldolgozóipar, és a sort sajnos a végtelenségig lehet folytatni. "Kiárusítás", "privatizáció" és egyéb varázsigék mögé bújva ment (megy) a teljes magyar gazdaság tönkretétele és kiszolgáltatása (hadd' ne részletezzem, kiknek). Sajnos mind a mai napig igaz a sztálini mondás: nem az a lényeg, hogy ki hogyan szavaz, hanem, hogy ki számolja... Ennyit a "többség akaratáról". Egyébként a lányom jönne haza MALÉV-vel pár nap múlva Madridból... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142481 | 2012. február 3. 12:25 | ||
Sziasztok! Gyalázatos ami a Malévvel történt és ahogy Fóka is írta anno egy jól működő nyereséges cég volt.Én mindig bíztam benne,hogy a sok nehézség és veszteség ellenére talpon marad a cég,hisz Kelet Európa legjobb légitársasága...! De már csak volt.Nagyon sajnálom,és kicsit szerencsésnek érzem magam,hogy most február 1-én még utaztam a Malévvel. Azért bízom benne,hogy feltámasztják légitársaságunkat,hisz egyszerűen nem tűnhet el egy 66 éve folyamatosan működő cég csak így. Vígasztalásul legalább a polcomon lévő Malév makettek biztosan megmaradnak,nem mennek csődbe,tovább élnek. Laci | |||||
Fóka | Adatlap | 142480 | 2012. február 3. 08:20 | ||
Sziasztok! Talán ideillik pár keresetlen szó a Malévről, egykori munkahelyemről, szerelmemről, ami az 1989-es ellenforradalomig olyannyira nyereséges volt, hogy mindig az ország első 3 legnagyobb valutabevételt hozó vállalata volt, de aztán a kapitalizmus dicsőségére a végtelen szakmai dilettantizmus és a kisstílű politikai csatározások áldozata lett - csatlakozva a valaha sikeres, mára tönkretett és szétvert hazai cégek hosszú-hosszú sorához. Amikor 1982-ben felvettek a repülőmérnöki egyetemre, úgy véltem, sínen az életem, a Malévtől fogok nyugdíjba menni. El nem tudtam képzelni, hogy a kiszámítható jövő 1989-től népakaratra illúzíóvá válik. Nemcsak én siratom a Céget, hanem mindazok, akik egykor egy nagyon magas színvonalon működő légitársaság családias kollektívájába léptek be - akkoriban még hazai fejlesztések is voltak, pl. a Tu-154-es B-2 verziója és a háromfős ekipázs többek között Malév fejlesztés volt! Aztán a világszínvonalú műszaki fejlesztéseket végző csapatot szélnek eresztették - hiszen a Boeingekhez már nem nyúlhattunk hozzá, mert amíg a Tupoljev tervezőiroda partnerként tekintett a szakembereinkre, a Boeingnek már csak lenézett balkáni lúzerek voltunk, akiknek a kezére kell verni, ha egy berendezést meg akartak volna bontani. De hát meg kell hajolni a többségi akarat előtt. Csak éppen végtelenül utálom már az önsorsrontó Homo Sapienst, en bloc. Fóka | |||||
viper | Adatlap | 142479 | 2012. február 3. 01:44 | ||
Aha:) Így már más! Én amit lehet összeragasztok, hogy nehogy véletlen elhagyjam és eltűnjön. Na még egyszer köszönöm a tippeket. Üdv viper | |||||
Tjoe | Adatlap | 142478 | 2012. február 2. 21:01 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142477 | 2012. február 2. 06:14 | ||
Letörni nem nagyon szeretnék belőlük semmit szándékosan, nem is bírnám megcsinálni szerintem, nem lenne hozzá szívem:) :-) Nem úgy gondoltam, hogy szándékosan törd le, hanem űgy, hogy ami nincs beragasztva (pl. szárny, vagy vezérsík, vagy akármi) azt szedd le. Lehet, hogy csak az én szokásom, hogy ami ragasztás nélkül is rendesen a helyén marad, azt nem ragasztom, épp a későbbi szállítás (pl. kiállításra) könnyebbé tétele végett. :) | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142476 | 2012. február 2. 03:46 | ||
Sziasztok! Két témához adnék tippet, ha megengeditek: 1. A Haribós Boeing szárnya egyszínű gyári szürke, ahogyan a Revell is adja. Volt szerencsém élőben megtekinteni a masinát :-) Ehhez még csak annyit, hogy nem tudom, ki is írta, de a corrogard megoldás főként a 737classic változatokon volt szokás, az NG-ken már nem csinálják! És a klasszikusokon 737/300/400/500 is csaqk festés dolga, ami meg egyedi, légitársaság függő. Ott is szoktam egyszínű szárnnyal találkozni. A belépőél meg egyszerűen a felpolírozott fém, nincs festve.! 2. Ami a makettek szállítását illeti, nos az elmúlt 15 év során már 4 költözést élt meg a több, mint 100 gépes flottám, és még SOHA nem sérült meg egy sem! Igaz, hogy macerás, de én mezei háztartási vatta felpuhított halmazába ágyazom a modell teljes egészét. Ez szállításkor olyan, mint egy puha bölcső. A lényeg, hogy jó puhára húzkodd szét a vattát, és ne sajnáld rá. És persze a szállításkor ne lóbáld nagyon a dobozt, vagy vitrint. Remélem, tudtam segíteni én is... Üdv. D. | |||||
gforce9 | Adatlap | 142475 | 2012. február 2. 00:53 | ||
üdv! Esetleg ha van kécnél 1 tábla hungarocell, a repülő alakját belevágva célravezető lehet, így sok ponton meg lesz támasztva. Mozogni úgy nem tud semerre, így nem ütődik. Persze azoknál a részeknél, ahol törhet valami, ott ki kell "könnyíteni" a szállítósablont. :) | |||||
viper | Adatlap | 142474 | 2012. február 2. 00:32 | ||
Sziasztok. Köszönöm a tippeket. Letörni nem nagyon szeretnék belőlük semmit szándékosan, nem is bírnám megcsinálni szerintem, nem lenne hozzá szívem:) Jó ötlet ez a lekötözés, mondjuk sose voltam jó ilyen kis csomók kötésében de meglátjuk:) A kisebbeknél meg lehet tényleg elég a zöldséges láda, meg mondjuk egy jó adag vatta. Hamarosan kiderül..:) | |||||
Fóka | Adatlap | 142473 | 2012. február 1. 13:40 | ||
...ja és karton gyanánt leginkább a nagy hullámpapír-dobozok falai jöttek be. | |||||
Fóka | Adatlap | 142472 | 2012. február 1. 13:38 | ||
Kiegészítés (így több értelme van): ...fogpiszkálót húzok bele, és azt óvatosan addig csavarom, míg megszorul... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Keresek Revell gyártású Fokker-100-ast 1/144-ben lehetőleg összeépítetlenül, sérülésmentesen. Elérhetőség: raczgergo3@gmail.com Köszi a segítséget előre is!