<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
vackor | Adatlap | 142551 | 2012. február 23. 09:56 | ||
Az átlátszó ablaksor a valamikori NDK-s utasgépek mellett még megtalálható volt az Airfix-maketteknél is (Tristar, BAC 1-11, VC-10, Trident, ezek közül némelyik nekem még ma is megvan). Akkor van gond az ablaksorral, ha a törzsfeleken az ablakok helyén lyuk tátong és csak matricát adnak ablaksor gyanánt. Ilyenkor jön a Clearfix-trükk, némi csepegtetéssel jól imitálhatók az ablakok. "Erősítés" gyanánt én egy cellux-csíkot szoktam beragasztani a Clearfix-üvegek mögé. Előzmény: (142550) Atakacs 2012. február 23. 08:54 | |||||
Atakacs | Adatlap | 142550 | 2012. február 23. 08:54 | ||
Revellnél nem jellemző a műanyag ablaksor, eddig csak a 787-esnél találkoztam vele, pedig már kb. 7-8 típusból van 10-12 gép. Megmondom őszintén az én dolgomat csak megnehezítette... :) | |||||
talbi | Adatlap | 142549 | 2012. február 22. 23:20 | ||
Úgy értem ahogy mondom ;) legutóbb mikor utasgépet építettem volt benne műanyag ablaksor ... Igen ez a GW nagyon klassz, meg is építeném ezeket csak nincs helyem tárolni... Sokszor kapok csereajánlatot a hellereim-re ezis úgy került ide. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142548 | 2012. február 22. 23:12 | ||
Hogy érted azt, hogy nincsenek ablakok? Ha a British/Germanwings gépet szeretnéd megépíteni akkor ha jól emlékszem csak az ablakok körvonala van meg matricán. A BMI/Austrian A319-eshez adnak sötét ablakmatricát. Mindkettő jól mutat a maketteken! A képeken az én A319-eseim. Javaslom építsd meg, egyszerű de nagyszerű gépet lehet összehozni belőle! Ha megmarad később lehet lecsapok rá! ;) | |||||
Kicsi | Adatlap | 142547 | 2012. február 20. 22:19 | ||
zoli1989 | Adatlap | 142546 | 2012. február 20. 21:26 | ||
Szia mcs! Köszi :) Február 11. szombat :) Beterveztem előre, hogy esténként meddig kell eljutnom vele. Végülis sikerült teljesíteni, így elkészült időben :) | |||||
PETI | Adatlap | 142545 | 2012. február 20. 20:12 | ||
Szevasz Newman! Egész jól haladsz az orosz sorral! Gratulálok! A kis AN-14-es készen van már? Üdv KP | |||||
mcs | Adatlap | 142544 | 2012. február 20. 20:02 | ||
Hello Zoli! Melyik szombaton kezdted el építeni? A gép tetszik, hibákat innen nem lehet tapasztalni... Gratula a gyors és szép építéshez. Üdv:mcs | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142543 | 2012. február 20. 19:36 | ||
Szia! Én a 737-esre csak simán felraktam az ablak matricát és kész. (elég erős darab) De azért majd a tapasztaltabbak szerintem adnak jobb ötleteket is :) | |||||
talbi | Adatlap | 142542 | 2012. február 20. 18:03 | ||
Sziasztok! Még nem építettem revell utasgépet. Most egy A319-en gondolkodom. Ami nagyon nem teszik az, hogy nincsenek ablakok... Mi a fenét lehet vele kezdeni? Köszi! | |||||
Lapi | Adatlap | 142541 | 2012. február 20. 09:08 | ||
Helló srácok ! Keresek békebeli NDK Tu-134 -est . Mindegy milyen állapotban van, akár törött, vagy hiányos, vagy csak egy fél törzs... bármi érdekel... köszi előre is ! picinypg@freemail.hu | |||||
newman | Adatlap | 142540 | 2012. február 19. 18:00 | ||
newman | Adatlap | 142539 | 2012. február 19. 17:57 | ||
Sziasztok! Eladó motyók: 1/144 Eastern Express Il-96 4500Ft Airfix B-727-200 2500Ft 1/200 Hasegawa B-737-400 Lufthansa 1500Ft Hasegawa DC-10 Northwest 2000Ft Hasegawa MD-11 American 2000Ft Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142538 | 2012. február 19. 11:51 | ||
Sziasztok! Ma készültem el ezzel a 737-essel. Ajándékba készült, 11-én szombaton kezdtem az építést, így a sietség miatt egy-két hiba maradt benne, de az most végülis nem lesz olyan lényeges. Egy 7 éves kissrác valószínüleg nem fogja kiszúrni. :) Már nagyon rég építettem utasszállító gépet, kedvem is volt hozzá, csak mindig volt otthon valami más. De ez most a kedvem is igencsak meghozta további építésekhez. :) | |||||
Richyke90 | Adatlap | 142537 | 2012. február 17. 23:01 | ||
Sziasztok! Eladó pár EasternExpress utasgép matrica. A képek csak tájékoztató jellegűek. Egységesen 1000Ft/db +posta ajánlott levélként. Szerintem jók a REVELL B737-800 makettjére is! 1db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-500 Aeroflot-NORD (reg: VP-BRK) 2db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-400 Transaero (reg: EI-DDK) 3db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-300 SkyExpress.ru (reg: N527AD) Érdeklődni: richyke90'kukac'gmail.com | |||||
Atakacs | Adatlap | 142536 | 2012. február 16. 20:10 | ||
Üdv! Keresnék 1:144-es 737-es gép farkára Malév piros-fehér-zöld matricát! Mind a két oldalra! adics@chello.hu | |||||
Csaszi | Adatlap | 142535 | 2012. február 14. 23:05 | ||
Gavallér | Adatlap | 142534 | 2012. február 14. 19:33 | ||
Sziasztok, Elérkezett az idő, hogy rendeljek a draw Decals-tól. Ha érdekel valakit és betársulna, írjon nekem, mire van szüksége. A rendelést hétvégén, maximum hétfőn le szeretném adni! www.drawdecal.com/store/ | |||||
Figaro | Adatlap | 142533 | 2012. február 14. 19:18 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142532 | 2012. február 13. 23:48 | ||
Köszönöm! Igen, AZ! :-) A matricát meg a neten rendeltem hozzá az F-DCAL oldaláról... Az Interflugról itt korábban már tettem fel képeket, azzal most nem untatnék senkit... És ha lesz időm, akkor folyt. köv. a BOA/HAD féle Malév köntösben is... | |||||
newman | Adatlap | 142531 | 2012. február 13. 21:53 | ||
Na ez már beszéd! Melyik makett, AZ Model? | |||||
Csaszi | Adatlap | 142530 | 2012. február 13. 21:10 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142529 | 2012. február 13. 21:04 | ||
vpe | Adatlap | 142528 | 2012. február 13. 11:58 | ||
vpe | Adatlap | 142527 | 2012. február 13. 11:56 | ||
Gavallér | Adatlap | 142526 | 2012. február 12. 13:55 | ||
Sziasztok! Keresek Revell 737-800-ast, ha van valakinek, aki megválna tőle, kérem írjon a gavalleerÿ(kukac) freemail.hu címre. Üdv.: Gábor | |||||
Csaszi | Adatlap | 142525 | 2012. február 11. 22:49 | ||
szkófild | Adatlap | 142524 | 2012. február 11. 11:36 | ||
Szia tibivoice! A másfél évvel ezelőtt hírdetett Fokker-100-asod megvan még vagy tudsz-e infót, honnan tudnék szerezni egyet? Köszi a segítséget! | |||||
szkófild | Adatlap | 142523 | 2012. február 11. 11:31 | ||
Sziasztok! Keresek Revell gyártású Fokker-100-ast 1/144-ben lehetőleg összeépítetlenül, sérülésmentesen. Elérhetőség: raczgergo3@gmail.com Köszi a segítséget előre is! | |||||
Richyke90 | Adatlap | 142522 | 2012. február 11. 00:28 | ||
Sziasztok! Eladó pár EasternExpress utasgép matrica. A képek csak tájékoztató jellegűek. Egységesen 1500Ft/db +posta ajánlott levélként. 1db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-500 Aeroflot-NORD (reg: VP-BRK) 2db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-400 Transaero (reg: EI-DDK) 3db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-300 SkyExpress.ru (reg: N527AD) Érdeklődni: richyke90'at'gmail.com | |||||
Sennás | Adatlap | 142520 | 2012. február 7. 17:40 | ||
Sennás | Adatlap | 142519 | 2012. február 7. 17:30 | ||
"INTAVA" is BORN OAPPILY contrived of straight-line letters, thereby facilitating its penetration into black and woolly noddles behind the back of beyond, the name " INTAVA " enters the aviation fuel and oil market to-morrow, July 1. Though the name may be new the organisations behind it are not. In brief, the Anglo-American Oil Co., Ltd., and the Vacuum Oil Co., Ltd., which nave for some time given reciprocal facilities in handling one another's aviation products, are now joining forces in this particular field under the name of Intava, Ltd. Among the advantages which, it is stated, will accrue from this amalgama- "°n are improved research facilities in fuel and oil production; the marketing of a range of products to suit every aviation requirement; and the intensive development of world-wide service facilities for aircraft. A carnet system and a duty-drawback scheme are already in existence and will be extended. The sales organisation will be centred at 50, Queen Anne's Gate, London, S.W.i, and Fit. Lt. Christopher Clarkson and his colleagues will, we know, be ready and willing to tell any air tourist, airline pilot or other adventurer everything he wants to know. A Vega Gull and B.A. Eagle will display the Intava red and silver at home, and a Percival " Q ship" will do likewise on the Continent VÖRÖS+EZÜST JÓ KOMBINÁCIÓ! | |||||
Sennás | Adatlap | 142518 | 2012. február 7. 16:40 | ||
Sennás | Adatlap | 142517 | 2012. február 7. 16:33 | ||
Király!Mentem.Köszi.Van nekem is pár:) | |||||
Indiana73 | Adatlap | 142516 | 2012. február 7. 16:28 | ||
Szevasztok! Sennás: Nagyon szívesen. Én még közben kutatgattam egy kicsit:) talán még ez jól jön. | |||||
Sennás | Adatlap | 142515 | 2012. február 7. 16:11 | ||
Visszatérve a Malév gépekhez most jóval megnövekszik az építhető makettekre való matricák árai? Miután lezuhant a Concord vett valaki ilyen cuccot?Felment az ára? | |||||
Sennás | Adatlap | 142514 | 2012. február 7. 16:07 | ||
Én ezt elmentem köszi! | |||||
Sennás | Adatlap | 142513 | 2012. február 7. 16:05 | ||
Ez lesz az!Köszönet a képekért.Pofás ez a kis verda.Építenék szívesen egy ilyet(a "magyar" szögletes tartályos kicsit szebb)Jó lenne pár részlet fotó még:)KÖSZI | |||||
mihalyb | Adatlap | 142511 | 2012. február 7. 14:55 | ||
hobbista | Adatlap | 142510 | 2012. február 6. 22:43 | ||
Jól van, na, ez csak egy tipp volt! De biztos, hogy köze van a Fordhoz (mely ominózus modellt licenszben gyártott a GAZ)! Szerintem Indiana73-nál van a labda. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 142509 | 2012. február 6. 21:16 | ||
Sziasztok! Ha esetleg előkerülne egy színes felvétel valamelyik hasonló Intavás autóról, annak nagyon örülnék! | |||||
Indiana73 | Adatlap | 142508 | 2012. február 6. 14:36 | ||
Szevasz Sennás! "Nem biztos" 1932 Ford AA. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 142507 | 2012. február 6. 14:15 | ||
Sziasztok! Én nem akarok beleokoskodni, mert csak egy lelkes amatőr vagyok, de, hogy Gaz a a harmincas, negyvenes évek elején a Budaörsi repülőtéren. Ahogy írtátok, akkor már inkább Ford, annak még a háborúig, Magyarországi képviselete is volt, még a Királyi Honvédségnek is szállítottak. Persze elméletben lehetne, ez egy szovjet Gaz (vagy én vagyok műveletlen és nem is szovjet Gaz-ra gondoltok!), mert bár a politikájában Horthyék is igyekeztek elhatárolódni, a totalitárius rendszerű Szovjetuniótól, de néhányszor kényszerből felvették vele a diplomáciai kapcsolatokat talán még 1924-ben, meg valamikor a háború előtt, amikor, Rákosit, és többi társát kiadták nekik. Nem hiszem azonban, hogy ez odáig burjánzott volna, hogy szovjet teherautókat vettünk volna, amikor volt más megbízhatóbb beszerzési forrás. Persze 1941-től szoba jöhettek volna zsákmányolt gépkocsik is, de azok meg gondolom, hogy a honvédségnél maradtak a fronton. Szóval véleményem szerint ez nem egy Gaz, de javítsatok ki. | |||||
vackor | Adatlap | 142506 | 2012. február 6. 13:55 | ||
vackor | Adatlap | 142505 | 2012. február 6. 13:49 | ||
A teherautó oldalán "INTAVA" felirat olvasható, és egy régi Magyar Szárnyak-beli hirdetés alapján "Égen és földön egyaránt szolgálja a repülés ügyét az INTAVA szervezet. Bármely repülőtéren pontosan ugyanabban a minőségben kapja az INTAVA repülőbenzint vagy INTAVA repülőolajat.. VACUUM Oil Company RT Budapest, az INTAVA orgazizáció tagja" Majd teszek fel képet erről a hirdetésről. | |||||
hobbista | Adatlap | 142504 | 2012. február 6. 13:24 | ||
Szia! Ez szerintem GAZ, de az eredetije Ford. Talán próbáld kibetűzni a tartály oldalán a feliratot, és keress utána a neten. Gratulálok a "legjobb" barátodhoz. Országos cimborák voltunk, amíg nem pofátlankodott közénk a kis szemét! | |||||
Sennás | Adatlap | 142503 | 2012. február 6. 10:34 | ||
Sziasztok.Sajnálattal veszem tudomásul én is ami a Malévval történik.Legjobb barátom is ott(volt) pilóta.Nézegetem a régi képeket és ott találtam ezt.Igazából a kép oldalán megbúvó kis töltő~tartály kocsi érdekelne.Akinek van ilyen régi képe amin látható ez a gép kérem segítsen.Igazából a típust se tudom beazonosítani FORD esetleg már GAZ lenne?Akkoriba mit használtunk?Tudni lehet milyen cég tankolta akkoriban a gépeket?Budaörs az egyértelmű valamikor a 30'évek végén,de többet nem tudok. Köszönet aki tud hasznos információt adni:)SENNÁS | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142502 | 2012. február 6. 08:28 | ||
A Li-2-es... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142501 | 2012. február 5. 19:23 | ||
Altengernagy | Adatlap | 142500 | 2012. február 5. 18:42 | ||
Hát ja, most már vége szakadhatna a '49 óta tartó uralomnak és a színjátéknak. De sajnos a bábos nem adja fel :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |