<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 142573 | 2012. március 5. 08:48 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142572 | 2012. március 5. 04:55 | ||
Sziasztok, A régi festésű Maléves Tu-134-es törzs alsó részét, a szárnyakat és a vízszintest milyen színűre kell festeni? Világosszürkére, vagy ezüstre? A szárnyakra a lajstromot hogyan festették fel: egyben, vagy kétfelé osztva? Kiegészítő kérdések: az NDK-s dobozból építhető "sima" 134-esek lajstromjele LBA-tól meddig terjed? A HAD matricán a H(elén) az utolsó. A kis lajstromjeleknek hol a helyük? Gondolom az orrfutóakna ajtón jobbról-balról és a fülke felett középen. Volt-e mindegyiken IATA embléma? Az üvegezett orrkúp bordái kékek, vagy ezüstök? Egyelőre ennyi kérdésem van. :)) Üdv: Tibcsi | |||||
Tommy | Adatlap | 142571 | 2012. március 4. 22:53 | ||
Köszi Gyula, de egyelőre még csak érdeklődés szinten vagyok, mert terveim között szerepel egy 200-as építése, de így legalább tudom, hogy érdemes tovább gondolkodnom. Úgyhogy ha Gavallért tényleg érdekli, viheti. :) Köszi mégeccer! Tomi Ja, még annyit hadd kérdezzek, hogy melyik gyártó adta ki? | |||||
Gavallér | Adatlap | 142570 | 2012. március 4. 22:18 | ||
Szia! Ha Tommy-t nem, engem érdekelne a 757, ha 200-as és RR motoros! Üdv.: Gábor | |||||
Gyula | Adatlap | 142569 | 2012. március 4. 20:43 | ||
Szia Tommy, Nekem van egy felesleges 757, ha érdekel. A doboz bontott, a keretek még nincsenek kicsomagolva. üdv: Gyula | |||||
newman | Adatlap | 142568 | 2012. március 4. 18:47 | ||
Urak! Köszönöm a segítséget 737-600 ügyben! Üdv.: Péter | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142567 | 2012. március 4. 15:28 | ||
Az amerikai Minicraft modellgyártó cég több verzióját is kiadta mindkét hajtómű típussal, és a neten, illetve külföldi webshopokban bármikor megrendelhető. Kb.18-25 Euro között mozog az ára a vásárlás helyétől függően... Én utoljára tegnap láttam egyet a szolnoki makettkiállítás börzéjén a cseh figuránál... Korábban én is tettem fel ide képeket egy ilyen vasról AA színekben... | |||||
Tommy | Adatlap | 142566 | 2012. március 4. 15:03 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy kiadta-e valamelyik cég a Boeing 757-200-asát? köszi Üdv Tommy | |||||
Lapi | Adatlap | 142565 | 2012. március 3. 22:06 | ||
Szia Fóka ! Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy csodálatos gyűjteményed van. Örülök, hogy többször is megcsodálhattam személyesen ! Nagyon jó példa vagy előttem ! A Malév leállása óta dolgozom rendszeresen, hogy legalább kicsiben maradjon meg nekünk a kékorrú flotta ! | |||||
Fóka | Adatlap | 142564 | 2012. március 3. 08:20 | ||
Szia Tibcsi! Ó igen, ott pompázik a matricád a Foka_6-os kép szélén látható Tu-134-esen :-) Én meg nálad láttam először nyomtatott matricát, és ez adta meg a végső indíttatást, hogy magam is belefogjak a matricagyártásba. Ezzel korábban elképzelhetetlen távlatok nyíltak előttem: függetlenné váltam a gyári matricáktól, és olyan festést állíthattam elő, amilyet csak akartam - ez az igazi makettező szabadság. Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142563 | 2012. március 3. 08:06 | ||
Fóka, Mindig öröm látni ezt a gyűjteményt és jól esik tudni, hogy (igaz, csak egy matrica erejéig, de) én is hozzájárulhattam valamivel. :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 142562 | 2012. március 3. 07:49 | ||
Sziasztok! Végre frissítettem az adatlapomon lévő képeket, most a teljes és végleges állapotot mutatják. Kellemes makettezést kívánok az aktív kollégáknak, nagy élmény a sok gyönyörű munkát látni itt a fórumon. Én meg élvezem a szemlélődés üdítő és pihentető elfoglaltságát, meg a rengeteg élménydús vagy éppen keserves makettépítésem emlékein tűnődöm, miközben a család a tévét bámulja :-) Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142561 | 2012. február 29. 19:24 | ||
Www.drawdecal.com bal oldalon dowloads-ot megnyitva az elsö átépítési leírás | |||||
matya007 | Adatlap | 142560 | 2012. február 29. 19:21 | ||
Szia newman! Küldtem neked mail-ben az átalakításhoz szükséges rajzot, és leírást. Üdv, Péter | |||||
newman | Adatlap | 142559 | 2012. február 29. 14:17 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a mélyen tisztelt kollégáktól! 737-600-ast szeretnék építeni, 737-800-ból. Van-e valakinek rajza, infoja, hogy hol kell vagdosni a 800-as makettet? Köszönettel: Péter | |||||
makettes | Adatlap | 142558 | 2012. február 27. 20:21 | ||
Szia! Kevéssel lejjebb Gavallér Kolléga írta,hogy rendel külföldről. Társulj hozzá,én is vele üzleteltem tavaly Malév matrica ügyben. ÜDV.makettes | |||||
kelair74 | Adatlap | 142557 | 2012. február 27. 19:24 | ||
Köszi rendben,megkeresem a "kollégát".Egyébként láttam a neten a makettről képeket,lehet,hogy épp Tjoe munkája. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142556 | 2012. február 27. 08:58 | ||
Szia kelair! Vedd fel a kapcsolatot tjoe fórumtársunkkal, ő most építette meg ezt a csodás madarat, és saját maga gyártotta hozzá a matricát. Egy másik fórumon közzé is tette, és tényleg nagyon szép lett. Biztosan tud neked segíteni. Ha másban nem, az alapokban... Üdv... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142555 | 2012. február 26. 10:46 | ||
Köszi a választ,akkor tovább vadászgatom,hátha... | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142554 | 2012. február 25. 12:39 | ||
Sajnos ez az oldal tudomásom szerint nem forgalmaz, csak bemutat. Az általad talált matricát az egykori Brasi decals utódja a Gio decals gyártja (gyártotta?) de sajnos a cég ltermékeit beszerezni szinte lehetetlen, pedig nagyon jó festéseket adott ki. Talán az E-bay-en elcsíphetsz egyet. | |||||
kelair74 | Adatlap | 142553 | 2012. február 24. 23:06 | ||
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az Airlinercafe.com oldalról hogyan lehet vásárolni?Egyáltalán lehet-e? Ugyanis meg szeretném építeni a Malév OneWorld HA-LOU-t és ott megtaláltam hozzá a matricát.Csak azt nem,hogy hogyan lehet hozzájutni. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm. Üdv : Laci | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142552 | 2012. február 23. 14:23 | ||
Üdv Uraim! NDK-s Tu-154-eshez keresek futóművet és vízszintes vezérsíkot. Előre is köszönöm. Elérhetőségem:simonkaroly9@t-online.hu | |||||
vackor | Adatlap | 142551 | 2012. február 23. 09:56 | ||
Az átlátszó ablaksor a valamikori NDK-s utasgépek mellett még megtalálható volt az Airfix-maketteknél is (Tristar, BAC 1-11, VC-10, Trident, ezek közül némelyik nekem még ma is megvan). Akkor van gond az ablaksorral, ha a törzsfeleken az ablakok helyén lyuk tátong és csak matricát adnak ablaksor gyanánt. Ilyenkor jön a Clearfix-trükk, némi csepegtetéssel jól imitálhatók az ablakok. "Erősítés" gyanánt én egy cellux-csíkot szoktam beragasztani a Clearfix-üvegek mögé. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142550 | 2012. február 23. 08:54 | ||
Revellnél nem jellemző a műanyag ablaksor, eddig csak a 787-esnél találkoztam vele, pedig már kb. 7-8 típusból van 10-12 gép. Megmondom őszintén az én dolgomat csak megnehezítette... :) | |||||
talbi | Adatlap | 142549 | 2012. február 22. 23:20 | ||
Úgy értem ahogy mondom ;) legutóbb mikor utasgépet építettem volt benne műanyag ablaksor ... Igen ez a GW nagyon klassz, meg is építeném ezeket csak nincs helyem tárolni... Sokszor kapok csereajánlatot a hellereim-re ezis úgy került ide. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142548 | 2012. február 22. 23:12 | ||
Hogy érted azt, hogy nincsenek ablakok? Ha a British/Germanwings gépet szeretnéd megépíteni akkor ha jól emlékszem csak az ablakok körvonala van meg matricán. A BMI/Austrian A319-eshez adnak sötét ablakmatricát. Mindkettő jól mutat a maketteken! A képeken az én A319-eseim. Javaslom építsd meg, egyszerű de nagyszerű gépet lehet összehozni belőle! Ha megmarad később lehet lecsapok rá! ;) | |||||
Kicsi | Adatlap | 142547 | 2012. február 20. 22:19 | ||
zoli1989 | Adatlap | 142546 | 2012. február 20. 21:26 | ||
Szia mcs! Köszi :) Február 11. szombat :) Beterveztem előre, hogy esténként meddig kell eljutnom vele. Végülis sikerült teljesíteni, így elkészült időben :) | |||||
PETI | Adatlap | 142545 | 2012. február 20. 20:12 | ||
Szevasz Newman! Egész jól haladsz az orosz sorral! Gratulálok! A kis AN-14-es készen van már? Üdv KP | |||||
mcs | Adatlap | 142544 | 2012. február 20. 20:02 | ||
Hello Zoli! Melyik szombaton kezdted el építeni? A gép tetszik, hibákat innen nem lehet tapasztalni... Gratula a gyors és szép építéshez. Üdv:mcs | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142543 | 2012. február 20. 19:36 | ||
Szia! Én a 737-esre csak simán felraktam az ablak matricát és kész. (elég erős darab) De azért majd a tapasztaltabbak szerintem adnak jobb ötleteket is :) | |||||
talbi | Adatlap | 142542 | 2012. február 20. 18:03 | ||
Sziasztok! Még nem építettem revell utasgépet. Most egy A319-en gondolkodom. Ami nagyon nem teszik az, hogy nincsenek ablakok... Mi a fenét lehet vele kezdeni? Köszi! | |||||
Lapi | Adatlap | 142541 | 2012. február 20. 09:08 | ||
Helló srácok ! Keresek békebeli NDK Tu-134 -est . Mindegy milyen állapotban van, akár törött, vagy hiányos, vagy csak egy fél törzs... bármi érdekel... köszi előre is ! picinypg@freemail.hu | |||||
newman | Adatlap | 142540 | 2012. február 19. 18:00 | ||
newman | Adatlap | 142539 | 2012. február 19. 17:57 | ||
Sziasztok! Eladó motyók: 1/144 Eastern Express Il-96 4500Ft Airfix B-727-200 2500Ft 1/200 Hasegawa B-737-400 Lufthansa 1500Ft Hasegawa DC-10 Northwest 2000Ft Hasegawa MD-11 American 2000Ft Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142538 | 2012. február 19. 11:51 | ||
Sziasztok! Ma készültem el ezzel a 737-essel. Ajándékba készült, 11-én szombaton kezdtem az építést, így a sietség miatt egy-két hiba maradt benne, de az most végülis nem lesz olyan lényeges. Egy 7 éves kissrác valószínüleg nem fogja kiszúrni. :) Már nagyon rég építettem utasszállító gépet, kedvem is volt hozzá, csak mindig volt otthon valami más. De ez most a kedvem is igencsak meghozta további építésekhez. :) | |||||
Richyke90 | Adatlap | 142537 | 2012. február 17. 23:01 | ||
Sziasztok! Eladó pár EasternExpress utasgép matrica. A képek csak tájékoztató jellegűek. Egységesen 1000Ft/db +posta ajánlott levélként. Szerintem jók a REVELL B737-800 makettjére is! 1db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-500 Aeroflot-NORD (reg: VP-BRK) 2db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-400 Transaero (reg: EI-DDK) 3db/ 1:144 Päs-Decals Boeing B737-300 SkyExpress.ru (reg: N527AD) Érdeklődni: richyke90'kukac'gmail.com | |||||
Atakacs | Adatlap | 142536 | 2012. február 16. 20:10 | ||
Üdv! Keresnék 1:144-es 737-es gép farkára Malév piros-fehér-zöld matricát! Mind a két oldalra! adics@chello.hu | |||||
Csaszi | Adatlap | 142535 | 2012. február 14. 23:05 | ||
Gavallér | Adatlap | 142534 | 2012. február 14. 19:33 | ||
Sziasztok, Elérkezett az idő, hogy rendeljek a draw Decals-tól. Ha érdekel valakit és betársulna, írjon nekem, mire van szüksége. A rendelést hétvégén, maximum hétfőn le szeretném adni! www.drawdecal.com/store/ | |||||
Figaro | Adatlap | 142533 | 2012. február 14. 19:18 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142532 | 2012. február 13. 23:48 | ||
Köszönöm! Igen, AZ! :-) A matricát meg a neten rendeltem hozzá az F-DCAL oldaláról... Az Interflugról itt korábban már tettem fel képeket, azzal most nem untatnék senkit... És ha lesz időm, akkor folyt. köv. a BOA/HAD féle Malév köntösben is... | |||||
newman | Adatlap | 142531 | 2012. február 13. 21:53 | ||
Na ez már beszéd! Melyik makett, AZ Model? | |||||
Csaszi | Adatlap | 142530 | 2012. február 13. 21:10 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142529 | 2012. február 13. 21:04 | ||
vpe | Adatlap | 142528 | 2012. február 13. 11:58 | ||
vpe | Adatlap | 142527 | 2012. február 13. 11:56 | ||
Gavallér | Adatlap | 142526 | 2012. február 12. 13:55 | ||
Sziasztok! Keresek Revell 737-800-ast, ha van valakinek, aki megválna tőle, kérem írjon a gavalleerÿ(kukac) freemail.hu címre. Üdv.: Gábor | |||||
Csaszi | Adatlap | 142525 | 2012. február 11. 22:49 | ||
szkófild | Adatlap | 142524 | 2012. február 11. 11:36 | ||
Szia tibivoice! A másfél évvel ezelőtt hírdetett Fokker-100-asod megvan még vagy tudsz-e infót, honnan tudnék szerezni egyet? Köszi a segítséget! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
A következő válaszok 95%-ig biztosak csak, mert emlékezetből mondom :-)
A Tu-134-esek először polírozott natúr alumínium hassal, szárnyakkal és vízszintes vezérsíkokkal jöttek, és csak a hetvenes évek végén festették át őket (már amelyik megérte...) szürkére a fűthető belépőélek kivételével. Az "A" verziók már gyárilag szürke hassal jöttek. A vízszintes vezérsíkok közti örvényorsó mindig világoskék volt (a függ. vezérsík színe). Sz'al a korai 34-esek még alumínium színűek voltak, és sajnos a -LBA és -LBC másképp nem is repült, mert a szürkére festési akciók kezdete előtt megsemmisültek (Athén, Bukarest).
A lajstromjelek mindig, még a legújabb fehér törzs - kék orr minta (brrr...) idején is kétfelé voltak osztva.
A HAD matrica sorozata helyes, a Helén után Ilona jött, ő volt az első Tu-134A. Illetve később A-3. IATA embléma csak a csatlakozásunk után került fel, valamikor a nyolcvanas években. A kis lajstromjelek az orrfutóakna-ajtókon jelentek meg, de csak a szürke hasú mintákon. Amikor még alumíniumszínűek voltak, akkor az orrfutó-aknaajtók még csupaszak voltak. A fülke felett középen - nos, én a kék csíkos festésmintáknál erre nem emlékszem, ha volt is, csak a későbbi években. A fehér törzsű festésnél (Brrr - mint fent) viszont tuti ott voltak.
Az üvegezett orrkúp bordái az oldalcsík színével egyező kékek voltak.
Viszont hadd jegyezzem meg, hogy emlékeim szerint a HAD matrica oldalcsíkja nem korrekt: a pilótafülke utáni résznél látható törés a valóságban lágy ív volt. Én mindenképpen maszkolnám-fújnám a csíkot fénykép alapján.
Derűs napot,
Fóka