<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Varjúbácsi | Adatlap | 142601 | 2012. március 7. 08:28 | ||
Gavallér | Adatlap | 142600 | 2012. március 6. 21:31 | ||
Köszönöm mindenkinek a segítséget, már arra a kérdésemre is választ kaptam, amelyiket még fel sem tettem :) A képek alapján javítani tudom a hajtóműveket is, de lehet lusta leszek hozzá, ezért megkérdezem, hogy van-e valakinek helyes formájú gyanta hajítóműve, amit esetleg elboltolna velem? Üdv.: Gábor | |||||
Taki | Adatlap | 142599 | 2012. március 6. 15:26 | ||
Itt egy másik hátha segít: www.britmodeller.com/forums/index.php meg még egy: s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142598 | 2012. március 6. 12:22 | ||
Itt van egy winglet átalakítás, hátha segít: www.britmodeller.com/forums/index.php Valahol még talán rajzzal összehasonlítva is találtam a múltkor, csak fene tudja már hogy hol... | |||||
Richyke90 | Adatlap | 142597 | 2012. március 6. 11:51 | ||
Sziasztok! Az érdekelne engem, hogy kb mennyit "kóstálhat" egy NDK-s 1:100 TU-134 összeépítetlen makett? Lehetséges, hogy fájó szívvel, de megválnék a saját készletemtől... :( | |||||
Gavallér | Adatlap | 142596 | 2012. március 5. 22:53 | ||
Gavallér | Adatlap | 142595 | 2012. március 5. 22:52 | ||
Gavallér | Adatlap | 142594 | 2012. március 5. 22:52 | ||
Sajnos elég látványos: PW: 1.bp.blogspot.com/-K4V68TwMrcc/Tyq_9OO8ozI/AAAWY/GCRuxXc_3D4/s1600/AIG_752_PW_fedex_992.jpg RR: http://kaese2002.blogspot.com/2012/02/fedex-express-rr-engines-boeing-757-200.html | |||||
Tommy | Adatlap | 142593 | 2012. március 5. 22:50 | ||
Milyen látható különbség van a két hajtómű között? | |||||
Gavallér | Adatlap | 142592 | 2012. március 5. 22:36 | ||
Esetleg, ha valaki fel tudna hozzá ajánlani egy RR motort, akkor érdekelne. Egy Fed-Ex gépet szeretnék csinálni belőle és úgy tudom, azok RR hművel voltak ellátva. Más: Tudja valaki, hogy a Revell 737-es wingletjéből mennyit és honnan kell leszedni? Üdv.: Gábor | |||||
Gyula | Adatlap | 142591 | 2012. március 5. 19:58 | ||
Szia, Közben megnéztem: 200-as, de PW hajtómű. Üdv: Gyula | |||||
Gyula | Adatlap | 142590 | 2012. március 5. 17:09 | ||
Szia Gavallér, Meg kell néznem. A Minicraft terméke, szerintem ők csak a 200-ast gyártották, Northwest Airlines matrica van hozzá, ha ez előzetesen mond neked valamit. Üdv: Gyula | |||||
Fóka | Adatlap | 142589 | 2012. március 5. 09:57 | ||
Szia Zoli! Kösz :-) Ez jólesett. Komolyan. Szerencsére túlélték a Malév madaraim az első sokkot, és maradnak - bár a "szép új világra" ezek az Iljusinok meg Tupoljevek nem is nagyon emlékeztettek, azok még az Aranykor emlékei. A kék orrú Boeingeket sohasem csináltam meg, talán előérzet?... Azokkal már akkor sem éreztem túl sok azonosságtudoatot, amikor velük dolgoztam, hiszen sohasem voltak a sajátjaink, csak béreltük őket. A. | |||||
Muzzy | Adatlap | 142588 | 2012. március 5. 09:49 | ||
Losi! Ki ne dobd a gyűjteményed! Tudod, addig él valami, amig az emlékezetünkben él. Legalább emlékparkként hagyd meg! És csak a szépre emlékezzetek! Végül is ezért is gyűjtjük ezeket a szép masinákat. Tudom, mit éreztek Katival, mert hasonló helyzetbe voltam én is, amikor megszűnt a PG. Nekem is sajog a szívem, amikor arra gondolok, hogy a volt munkahelyem helyén egy bevásárló központ van... Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 142587 | 2012. március 5. 09:47 | ||
...pontosabban a hajtóműkonzol belépőélének vonala után nem sokkal. | |||||
Fóka | Adatlap | 142586 | 2012. március 5. 09:41 | ||
És ha már NDK Tu-134-es: a budi ablaka rossz helyen van, valóságban a hajtőműkonzol belépőélének vonala előtt. Ezt sajnos én nem korrigáltam a magamén, de érdemes. | |||||
Fóka | Adatlap | 142585 | 2012. március 5. 09:39 | ||
Íme az enyém: szürke hassal, kék orral és gyönyörű kétszínű hajtóművel :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 142584 | 2012. március 5. 09:34 | ||
Tuti nem :-) Csak a 34A-k esetében, de ott is csak szürke. Esetleg nagyjavítás után, átfestés előtt, miután leszedték a festést - de akkor az egész repülőgép sárgásezüst volt. Érdekes, nekem meg éppenhogy nagyon tetszett ez a kétszínű megoldás :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142583 | 2012. március 5. 09:30 | ||
Ez baj, mert nekem nagyon nem tetszik a "kétszínű" hajtómű. :( Teljesen natúr fém nem lehetett? :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142582 | 2012. március 5. 09:20 | ||
Ó, bizony, ez fontos: a sima 34-esek hajtóművei mindkét verziónál (alumínium, szürke) felül fehérek voltak. | |||||
Fóka | Adatlap | 142581 | 2012. március 5. 09:19 | ||
Juteszembe: a kerekek felnijei sötétzöldek - ez is jellegzetes, az 54-eseken már vajszínűek voltak. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142580 | 2012. március 5. 09:18 | ||
Jól látom, hogy ezen a fotón a hajtómű felső fele is fehér? Az alja meg fémszínű? | |||||
Fóka | Adatlap | 142579 | 2012. március 5. 09:16 | ||
Jé, a tied tényleg ezüst :-) Nos, szerintem az tényleg csak kivétel, még a nagyon korai verziókon is inkább kékorrú képeket lehet találni: www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Tupolev-Tu-134/1176965/L/&sid=8f8b9d25d70c2948a3d87c7499f7d122 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142578 | 2012. március 5. 09:14 | ||
Én is kék orrkúpra emlékeztem, azért kaptam fel a fejem a fotóra, amin nem kék. És ezért kérdeztem rá, mert nem tudtam, mennyire volt általános. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142577 | 2012. március 5. 09:10 | ||
Szivesen :-) Orrkúp: nos, én egyértelműen kékre emlékszem, mint itt: http://www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Tupolev-Tu-134/1157299/L/&sid=3281aa5f4d4abaf25ab758aa21889036 Az ezüst valami kivételes eset lehetett (csere, karbantartás előtt, ilyesmi), a cikket nem láttam. Kösz az ajánlást, de az az igazság, hogy a Malév téma nekem egyelőre nagyon kényes: míg Lapi barátunk emléket állít a flottának, én ki akartam dobni őket, mert annyira felzaklattak a közelmúlt abszurd történései, hogy rájuk se bírtam nézni. Tudom, hogy nem a repülőgépek tehetnek róla, de ez az érzés olyan, mint a hasmenés: jön, és nincs mit tenni... Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142576 | 2012. március 5. 09:03 | ||
Találtam egy másik fotót, igaz, ez 134A és nem színes kép, de látszik, amire gondolok. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142575 | 2012. március 5. 08:55 | ||
Köszi a választ Fóka, ezen már el tudok indulni. :) Az orrkúpot azért kérdeztem, mert a mostani Aero-ban van egy fotó egy 34-esről, amin ezüst (alu) színű az orrkúp bordázata. Egyébként ajánlom figyelmedbe a márciusi AeroMagazint, tele van Maléves anyagokkal. | |||||
Fóka | Adatlap | 142574 | 2012. március 5. 08:50 | ||
...ja, szegény -LBD sem repült szürke hassal, ő 1971-ben Kijevben semmisült meg - alumíniumszínű hassal. | |||||
Fóka | Adatlap | 142573 | 2012. március 5. 08:48 | ||
Szia Tibcsi! A következő válaszok 95%-ig biztosak csak, mert emlékezetből mondom :-) A Tu-134-esek először polírozott natúr alumínium hassal, szárnyakkal és vízszintes vezérsíkokkal jöttek, és csak a hetvenes évek végén festették át őket (már amelyik megérte...) szürkére a fűthető belépőélek kivételével. Az "A" verziók már gyárilag szürke hassal jöttek. A vízszintes vezérsíkok közti örvényorsó mindig világoskék volt (a függ. vezérsík színe). Sz'al a korai 34-esek még alumínium színűek voltak, és sajnos a -LBA és -LBC másképp nem is repült, mert a szürkére festési akciók kezdete előtt megsemmisültek (Athén, Bukarest). A lajstromjelek mindig, még a legújabb fehér törzs - kék orr minta (brrr...) idején is kétfelé voltak osztva. A HAD matrica sorozata helyes, a Helén után Ilona jött, ő volt az első Tu-134A. Illetve később A-3. IATA embléma csak a csatlakozásunk után került fel, valamikor a nyolcvanas években. A kis lajstromjelek az orrfutóakna-ajtókon jelentek meg, de csak a szürke hasú mintákon. Amikor még alumíniumszínűek voltak, akkor az orrfutó-aknaajtók még csupaszak voltak. A fülke felett középen - nos, én a kék csíkos festésmintáknál erre nem emlékszem, ha volt is, csak a későbbi években. A fehér törzsű festésnél (Brrr - mint fent) viszont tuti ott voltak. Az üvegezett orrkúp bordái az oldalcsík színével egyező kékek voltak. Viszont hadd jegyezzem meg, hogy emlékeim szerint a HAD matrica oldalcsíkja nem korrekt: a pilótafülke utáni résznél látható törés a valóságban lágy ív volt. Én mindenképpen maszkolnám-fújnám a csíkot fénykép alapján. Derűs napot, Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142572 | 2012. március 5. 04:55 | ||
Sziasztok, A régi festésű Maléves Tu-134-es törzs alsó részét, a szárnyakat és a vízszintest milyen színűre kell festeni? Világosszürkére, vagy ezüstre? A szárnyakra a lajstromot hogyan festették fel: egyben, vagy kétfelé osztva? Kiegészítő kérdések: az NDK-s dobozból építhető "sima" 134-esek lajstromjele LBA-tól meddig terjed? A HAD matricán a H(elén) az utolsó. A kis lajstromjeleknek hol a helyük? Gondolom az orrfutóakna ajtón jobbról-balról és a fülke felett középen. Volt-e mindegyiken IATA embléma? Az üvegezett orrkúp bordái kékek, vagy ezüstök? Egyelőre ennyi kérdésem van. :)) Üdv: Tibcsi | |||||
Tommy | Adatlap | 142571 | 2012. március 4. 22:53 | ||
Köszi Gyula, de egyelőre még csak érdeklődés szinten vagyok, mert terveim között szerepel egy 200-as építése, de így legalább tudom, hogy érdemes tovább gondolkodnom. Úgyhogy ha Gavallért tényleg érdekli, viheti. :) Köszi mégeccer! Tomi Ja, még annyit hadd kérdezzek, hogy melyik gyártó adta ki? | |||||
Gavallér | Adatlap | 142570 | 2012. március 4. 22:18 | ||
Szia! Ha Tommy-t nem, engem érdekelne a 757, ha 200-as és RR motoros! Üdv.: Gábor | |||||
Gyula | Adatlap | 142569 | 2012. március 4. 20:43 | ||
Szia Tommy, Nekem van egy felesleges 757, ha érdekel. A doboz bontott, a keretek még nincsenek kicsomagolva. üdv: Gyula | |||||
newman | Adatlap | 142568 | 2012. március 4. 18:47 | ||
Urak! Köszönöm a segítséget 737-600 ügyben! Üdv.: Péter | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142567 | 2012. március 4. 15:28 | ||
Az amerikai Minicraft modellgyártó cég több verzióját is kiadta mindkét hajtómű típussal, és a neten, illetve külföldi webshopokban bármikor megrendelhető. Kb.18-25 Euro között mozog az ára a vásárlás helyétől függően... Én utoljára tegnap láttam egyet a szolnoki makettkiállítás börzéjén a cseh figuránál... Korábban én is tettem fel ide képeket egy ilyen vasról AA színekben... | |||||
Tommy | Adatlap | 142566 | 2012. március 4. 15:03 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy kiadta-e valamelyik cég a Boeing 757-200-asát? köszi Üdv Tommy | |||||
Lapi | Adatlap | 142565 | 2012. március 3. 22:06 | ||
Szia Fóka ! Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy csodálatos gyűjteményed van. Örülök, hogy többször is megcsodálhattam személyesen ! Nagyon jó példa vagy előttem ! A Malév leállása óta dolgozom rendszeresen, hogy legalább kicsiben maradjon meg nekünk a kékorrú flotta ! | |||||
Fóka | Adatlap | 142564 | 2012. március 3. 08:20 | ||
Szia Tibcsi! Ó igen, ott pompázik a matricád a Foka_6-os kép szélén látható Tu-134-esen :-) Én meg nálad láttam először nyomtatott matricát, és ez adta meg a végső indíttatást, hogy magam is belefogjak a matricagyártásba. Ezzel korábban elképzelhetetlen távlatok nyíltak előttem: függetlenné váltam a gyári matricáktól, és olyan festést állíthattam elő, amilyet csak akartam - ez az igazi makettező szabadság. Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142563 | 2012. március 3. 08:06 | ||
Fóka, Mindig öröm látni ezt a gyűjteményt és jól esik tudni, hogy (igaz, csak egy matrica erejéig, de) én is hozzájárulhattam valamivel. :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 142562 | 2012. március 3. 07:49 | ||
Sziasztok! Végre frissítettem az adatlapomon lévő képeket, most a teljes és végleges állapotot mutatják. Kellemes makettezést kívánok az aktív kollégáknak, nagy élmény a sok gyönyörű munkát látni itt a fórumon. Én meg élvezem a szemlélődés üdítő és pihentető elfoglaltságát, meg a rengeteg élménydús vagy éppen keserves makettépítésem emlékein tűnődöm, miközben a család a tévét bámulja :-) Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142561 | 2012. február 29. 19:24 | ||
Www.drawdecal.com bal oldalon dowloads-ot megnyitva az elsö átépítési leírás | |||||
matya007 | Adatlap | 142560 | 2012. február 29. 19:21 | ||
Szia newman! Küldtem neked mail-ben az átalakításhoz szükséges rajzot, és leírást. Üdv, Péter | |||||
newman | Adatlap | 142559 | 2012. február 29. 14:17 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a mélyen tisztelt kollégáktól! 737-600-ast szeretnék építeni, 737-800-ból. Van-e valakinek rajza, infoja, hogy hol kell vagdosni a 800-as makettet? Köszönettel: Péter | |||||
makettes | Adatlap | 142558 | 2012. február 27. 20:21 | ||
Szia! Kevéssel lejjebb Gavallér Kolléga írta,hogy rendel külföldről. Társulj hozzá,én is vele üzleteltem tavaly Malév matrica ügyben. ÜDV.makettes | |||||
kelair74 | Adatlap | 142557 | 2012. február 27. 19:24 | ||
Köszi rendben,megkeresem a "kollégát".Egyébként láttam a neten a makettről képeket,lehet,hogy épp Tjoe munkája. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142556 | 2012. február 27. 08:58 | ||
Szia kelair! Vedd fel a kapcsolatot tjoe fórumtársunkkal, ő most építette meg ezt a csodás madarat, és saját maga gyártotta hozzá a matricát. Egy másik fórumon közzé is tette, és tényleg nagyon szép lett. Biztosan tud neked segíteni. Ha másban nem, az alapokban... Üdv... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142555 | 2012. február 26. 10:46 | ||
Köszi a választ,akkor tovább vadászgatom,hátha... | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142554 | 2012. február 25. 12:39 | ||
Sajnos ez az oldal tudomásom szerint nem forgalmaz, csak bemutat. Az általad talált matricát az egykori Brasi decals utódja a Gio decals gyártja (gyártotta?) de sajnos a cég ltermékeit beszerezni szinte lehetetlen, pedig nagyon jó festéseket adott ki. Talán az E-bay-en elcsíphetsz egyet. | |||||
kelair74 | Adatlap | 142553 | 2012. február 24. 23:06 | ||
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az Airlinercafe.com oldalról hogyan lehet vásárolni?Egyáltalán lehet-e? Ugyanis meg szeretném építeni a Malév OneWorld HA-LOU-t és ott megtaláltam hozzá a matricát.Csak azt nem,hogy hogyan lehet hozzájutni. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm. Üdv : Laci | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142552 | 2012. február 23. 14:23 | ||
Üdv Uraim! NDK-s Tu-154-eshez keresek futóművet és vízszintes vezérsíkot. Előre is köszönöm. Elérhetőségem:simonkaroly9@t-online.hu |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lőcsei Zolinak van állítólag korrekt hajtóműve, ha elég türelmes vagy, lehet hogy tud segíteni. Én már másfél éve várok! :-(((
Hallod Zoliii?