<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
sajti | Adatlap | 142778 | 2012. június 4. 14:57 | ||
Lapi | Adatlap | 142777 | 2012. június 4. 13:27 | ||
Szia dzsoniendoszkop ! köszönettel a levelet, elküldtem a választ ! | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142776 | 2012. június 4. 10:24 | ||
Szia Lapi! Nekem éppenséggel lenne egy, de \"félkész\" állapotban. Azaz, hogy még sok éve vettem original dobozban a HAD-os Szegedi Feritől 6000Ft-ért, és a törzsét, szárnyát összeraktam szépen, és körbepasztáztam tamiya putty-val, de már nem jutottam a lecsiszolásig, mert közben megjelent a 144-es méret is... A többi alkatrész még érintetlen. Van hozzá origi Interflug matricám, és vettem hozzá Malév matricát is. Szóval így áll \"lezsírozva\" zacskóban már vagy 4-5-6 éve. Ha érdekel, egy pár Mátyás Királyra elcserélhetjük, mert szerintem én már sosem fogom megépíteni, lévén, hogy több, mint 10 darab van a 144-es méretből... Viszont elherdálni sem szeretném mindenáron. az airdaniel4u kukac gmail pont com címre dobj egy mail-t, ha érdekel. Remélem, tudtam segíteni... Üdv. D. | |||||
airplane | Adatlap | 142775 | 2012. június 4. 09:56 | ||
\"A Malév 1973. szeptember 5-én állította forgalomba az első Tu–154B2 repülőgépet HA–LCA lajstromjellel. A típust csaknem három évtizeden keresztül alkalmazta, ez idő alatt összesen 18 darabot üzemeltetett. A típust 2001. március 31-én vonták ki az utasforgalomból. Az ötödikként 1975-ben beszerzett HA–LCG lajstromjelű gép a Ferihegyi Repülőgép Emlékparkban van kiállítva\" forrás Wikipédia | |||||
Atakacs | Adatlap | 142774 | 2012. június 3. 22:34 | ||
Lapi | Adatlap | 142773 | 2012. június 2. 12:16 | ||
Atakacs | Adatlap | 142772 | 2012. június 2. 10:28 | ||
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy Revell Fokker 100-asa? | |||||
sajti | Adatlap | 142771 | 2012. június 2. 08:56 | ||
Sziasztok! Szakértő segítségre lenne szükségem, mivel én utasgépek terén teljesen tudatlan vagyok! Van egy NDK-s gyártmányú Tu-154 makettem és MALÉV gépet akarok csinálni belőle. Kell e nekem valamiféle átalakítást eszközölnöm, vagy ez a típus repült a MALÉV kötelékében? Valamint a régebbi festésminta és színkódok elérhetőek e valahol? Köszönöm előre is a segítséget! Sajti | |||||
Lapi | Adatlap | 142770 | 2012. június 1. 19:37 | ||
Sziasztok ! Keresek régi NDK Tu-134-et, akármilyen állapotban ! köszönettel előre is ! | |||||
p-51 | Adatlap | 142769 | 2012. június 1. 18:40 | ||
Tjoe | Adatlap | 142768 | 2012. május 29. 12:49 | ||
Köszi! | |||||
Atakacs | Adatlap | 142767 | 2012. május 24. 20:42 | ||
Nagyon szép lett! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142766 | 2012. május 24. 19:42 | ||
Ejha ez gyönyörű lett! Gratula! A mosonmagyaróvári kiállításon én is láttam dobozban. Valóban hatalmas makett. Kell hozzá nem kis hely. :) | |||||
Tjoe | Adatlap | 142765 | 2012. május 24. 19:31 | ||
Elkészült a nagy madár. A kit a szokásos Zvezda minőség. Pontosan illeszkedő alkatrészek, de nagyon halvány panelvonalak.Az I változatot megskalpolva púprövidítéssel + sok gittel és csiszolással készült az F változat. A makett hossza 53, fesztávja 47.5cm. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142764 | 2012. május 23. 21:39 | ||
A hajtóművekre felkerült a KLM felirat. Nyilván még nem mérvadó, de az első benyomásom az, hogy jól kezelhető a matrica! | |||||
Fóka | Adatlap | 142763 | 2012. május 23. 14:37 | ||
Szia Lapi! Remélem, még nem késtem el a levelemmel :-) Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 142762 | 2012. május 23. 12:34 | ||
sziasztok ! Ha valakit érdekel, pihen egy Doyusha 747 itthon félkészen.. 1/100 as a méretarány ! Tehát 70.5 cm ! Egy van már készen, és a Malévnak meg sosem volt. Nem minden áron akarom eladni, csak lehetőségként írom, hátha valaninek nagyobb iránta az érdeklődése, mint nekem. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142761 | 2012. május 22. 21:43 | ||
Szívesen olvasnám majd a kit és az építés leírását, nekem is tervben van egy zvezda, csak nem tetszik az undorító piros boeing szín, úgyhogy majd én is valami alternatívát csinálok. Hány cm-rel hosszabb egyébként a revell 747-400-ához? | |||||
Tjoe | Adatlap | 142760 | 2012. május 22. 21:06 | ||
Igen, a Zvezdaét alakítottam át F-re. | |||||
Atakacs | Adatlap | 142759 | 2012. május 22. 19:00 | ||
Gyöngyörű ez a 748-as. Ez a Zvezda 144-ese vagy nagyobb? | |||||
Tjoe | Adatlap | 142758 | 2012. május 22. 12:24 | ||
Nálam is egy Jumbo készül csak egy nagyobb verzió. Éppen szárad. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 142757 | 2012. május 22. 09:51 | ||
Helló Drev! Nekem megvan amit keresel,csörgess meg! | |||||
drev | Adatlap | 142756 | 2012. május 21. 21:26 | ||
zoli1989 | Adatlap | 142755 | 2012. május 21. 20:08 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142754 | 2012. május 21. 18:50 | ||
Én eddig egyik Draw Decals-omhoz sem használtam ilyet, nekem nem kellett. Elég jól besimult mindenhová,és ráncos sem lett... Amivel gondom volt, hogy túl vastag maga a matrica, és egyáltalán nem fedte el az alatta lévő szÍneket, ráadásul érdes a print miatt a matrica felülete, és ez engem rettenetesen zavart. Egy NWA A-320-ast csináltam először, de majdnem sÍrva fakadtam, mikor megláttam, hogy milyen a végeredmény.. De mások érdekes módon szeretik, Így én csak 1 vagyok a sok közül. Na majd meglátod, neked bejött-e? | |||||
Atakacs | Adatlap | 142753 | 2012. május 21. 18:42 | ||
Hát én is nagyon kíváncsi vagyok a drawdecal matricára. Egyébként ha már itt járunk, elengedhetetlen hozzá a matrica lágyító és feszítő, vagy kezelhető ezek nélkül is? | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142752 | 2012. május 21. 09:45 | ||
KÍváncsi leszek a végeredményre, mert még nekem is pihen egy 744-es még a szekrényben, és bár még nagyon soká fog sorra kerülni, én is KLM-et (PH-BFE, mert ezzel repültem anno) csinálok belőle, amihez kinéztem már a Draw decals-t, csak nem vettem még meg... Bármilyen tapasztalatot szÍvesen olvasnék a matricáról felhasználás után, mert én nem vagyok elragadtatva a Draw Decals-tól eddig... :-(... | |||||
Tjoe | Adatlap | 142751 | 2012. május 20. 19:16 | ||
Nagyon baba lett a Nagytuskó! Gratula! | |||||
Atakacs | Adatlap | 142750 | 2012. május 20. 14:36 | ||
p-51 | Adatlap | 142749 | 2012. május 19. 20:04 | ||
zoli1989 | Adatlap | 142748 | 2012. május 19. 17:07 | ||
Sziasztok! Örülök hogy tetszik nektek. :) Köszi! Zoli | |||||
Fóka | Adatlap | 142747 | 2012. május 18. 11:01 | ||
Gyönyörű munka, szép makett, kedvenc típusaim egyike. Egyetlen megjegyzést mondanék a Tu-154 építőknek: az összes általam eddig látott makettcég (Plasticart 1:100, Welsh és Zvezda 1:144) a főfutók rugóstagjait kirugózott állapotban ábrázolta, azaz olyan, mint amikor a levegőben lógnak. A földön állva azonban a főfutószárak az összenyomott rugóstag miatt jóval rövidebbek, ezért veszi fel a repülőgép a nagyon jellegzetes 2 fokos emelkedő törzsű pozíciót. Ezért szerintem érdemes a maketteken is megkurtítani a főfutószárakat (a ferdetámaszt nem, az nem volt összenyomható), magam is ezt cselekedtem mindegyiken :-) Fóka | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142746 | 2012. május 18. 08:46 | ||
Mint minden szovjet vas, ez is gyönyörű! Gratula érte! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142743 | 2012. május 17. 15:57 | ||
Jééé, és tényleg szürke az orrkúp! :) Mindegy, én hiszek a Zvezdának (mint a régi szép időkben.. höhö :)) és az enyém fehér lesz. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142742 | 2012. május 17. 13:34 | ||
Newman Ezt most így hagyom, igazából ilyen tisztára, amolyan "vitrinmakett"-nek terveztem. De fogok még építeni ilyent. Akkor kipróbálom az utasszállító koszolást is. Ami az orrkúpot illeti kicsit hibrid lett. Képek alapján készítettem ilyen szürkére, csak aztán a matricázásnál pedig megbíztam a Zvezdában és a lekerekített csillogásgátló matricát helyeztem fel. (Pontosabban a kétfélét vágtam össze.) Mikor készen lettem, este a képeket nézve rájöttem hogy valami nem stimmel... De úgy voltam vele, emiatt már nem fújkálok vissza a szürkével, tulajdonképpen nekem így is tetszik. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142741 | 2012. május 17. 12:11 | ||
Nekem tetszik! De fehér orrkúppal jobban tetszene. Én az enyémet úgy fogom megcsinálni, a fehér orrkúp a gyengém, akár Tu-154, akár Il-18, akár F-4 "Navy Phantom"... :) Üdv: Tibcsi | |||||
newman | Adatlap | 142740 | 2012. május 17. 09:19 | ||
Nagyon steril! Egy kis kormot fújhatnál rá! Amúgy összhatásilag tetszik! Üdv.: Péter | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 142739 | 2012. május 17. 08:32 | ||
Igen, nagyon jó! -Kösz! :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142738 | 2012. május 16. 20:14 | ||
p-51 | Adatlap | 142737 | 2012. május 16. 18:28 | ||
harold | Adatlap | 142736 | 2012. május 16. 18:06 | ||
barackdr | Adatlap | 142735 | 2012. május 16. 14:30 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy akadna-e valakinél egy pár feleslegessé vált Revell B-737-800 normál szárnyvég. Kaptam egy félig kész gépet és ez a két elem sajnos hiányzik. Aki esetleg a wingletes verziót építette meg kérem segítsen. Aki tud segíteni kérem írjon a mélcímemre. Köszi. barackdr | |||||
apcyrobi | Adatlap | 142734 | 2012. május 16. 06:33 | ||
Varjúbácsi köszönöm a tippet! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 142733 | 2012. május 15. 21:56 | ||
Sziasztok! N3878P /DC-10-30 , aeromexico/ Ennek a gépnek keresném a történetét, meddig repült, háromnézeti rajzot róla.. tudtok valami jó kis oldalt? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142730 | 2012. május 15. 08:53 | ||
Robi! Pl. ezzel megoldható. www.microscale.com/Merchant2/merchant.mvc Befeszül az ablak helyére, száradás után teljesen átlátszó. | |||||
apcyrobi | Adatlap | 142729 | 2012. május 15. 06:17 | ||
Sziasztok! A 4100-as hozzászólásban jelölt problémára továbbra is keresem a megoldást! Akinek van ötlete kérem jelezze. Köszönöm. | |||||
Lapi | Adatlap | 142728 | 2012. május 14. 18:28 | ||
Szia Fóka ! voltam a kincsesbányában, természetesen van mindkettőből ! részletek folytatása privátban, ahol eddig is ment ! üdvözlettel : Lapi | |||||
p-51 | Adatlap | 142727 | 2012. május 14. 17:21 | ||
p-51 | Adatlap | 142726 | 2012. május 14. 17:06 | ||
Tévedtem, a Caravelle-hez van állvány, de bele van ragasztva. | |||||
p-51 | Adatlap | 142725 | 2012. május 14. 17:05 | ||
Sziasztok! Van három eladó 1/100 makettem. Összerakottak, több, mint 20 éve. Meghirdetem a csere-berében is, de gondolom itt is helyük van. A Comet és a Caravelle repül, tehát nincs futóműve. Tartóállvány is csak törött van hozzájuk. A Tridenthez van tartóállvány és futómű is. Az áruk egyenként 2500 ft, ez a postaköltséget is tartalmazza. Ha kettőt vesztek, akkor 4500 ft, ha mind a hármat, akkor 6500 ft. Üdv: p-51 vettorio78@gmail.com |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Köszönöm a kedves segítségedet, ami épphogy súrolta a hülyének nézem kategóriát. Nyilván én fogalmaztam rosszul! A kérdésem arra vonatkozott, hogy a kiadott NDK-s maketten kell e átalakítani valamit ahhoz, hogy magyar vonatkozású gépet csináljak! Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy a Tu-154 repült magyar színekben, és a kapcsolódó cikket is olvastam. Egy dolgot nem tudok, hogy a makett az a Tu-154B típus e, ami itthon is repült, vagy egy másik alváltozat!
De idővel lassan sikerül összeszednem a megfelelő infókat, és nem azért mert lusta vagyok keresni, de eddig sajnos olyan rajzokat nem találtam, ami konkrétan mutatná a típusok közötti különbséget.
Köszönöm mégegyszer a segítséget!